منوی دسته بندی

یخچال اسنوا بهتره یا هیمالیا +[مقایسه 4 تا از بهترین یخچال هیمالیا و اسنوا]

یخچال اسنوا بهتره یا هیمالیا ؟ یخچال هیمالیا خوبه یا اسنوا ؟ اسنوا و هیمالیا دو تا از بهترین مارک لوازم خانگی ایرانی می باشند. ما در این بخش از دقیق شو 4 تا از بهترین مدل یخچال اسنوا و هیمالیا را به شما معرفی خواهیم کرد. همچنین با مقایسه دو مدل پرفروش از هر دو برند، بررسی معایب، مزایا و نظرات ثبت شده در خصوص هر مدل سعی می کنیم تا به سوال یخچال اسنوا بهتره یا هیمالیا ؟ پاسخ دهیم. در ادامه با هر یک از برندهای ایرانی هیمالیا و اسنوا بیشتر آشنا شوید.

اسنوا کار خود را از سال 1384 ه.ش در زمینه تولید لوازم خانگی برقی از جمله ماشین لباسشویی، تلویزیون، ماشین ظرفشویی، یخچال و فریزر، اجاق گاز، چای ساز، جاروبرقی، گوشت کوب برقی، خرکن برقی، گریل حرفه ای و محصولات توکار شروع کرد. اسنوا در حال حاضر با تعداد 5000 کارمند، مساحت کارخانه 90000 متر مربع و 1200 فروشگاه یکی از موفق ترین و بزرگترین شرکت های داخلی تولیدکننده لوازم برقی می باشد.

هیمالیا هم یکی از برندهای موفق ایرانی است. این شرکت در حال حاضر با 50000 مترمربع فضای تولید در 50 کیلومتری تهران فعالیت دارد. کارمندان این شرکت حدود 800 نفر برآورد می شود. یکی از ویژگی های بارز هیمالیا رشد و توسعه روزافزون آن می باشد که بدون شک با همین روند رشد به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان داخلی بدل خواهد شد. هیمالیا در حاضر محصولاتی از جمله: یخچال فریزر، کولرگازی، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی و تلویزیون تولید و به بازار عرضه می کند. هیمالیا با شعار “هیمالیا بر قله زیبایی ها” بیشتر با یخچال های باکیفیت خود در بازار و بین مشتریان شناخته می شود.

با توجه به تنوع زیاد یخچال فریزر اسنوا و هیمالیا، سعی داریم تا علاوه بر راهنمای خرید، 4 تا از بهترین مدل یخچال فریزر اسنوا و هیمالیا را به شما معرفی کنیم. پس تا آخر همراه ما باشید. لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات یخچال فریزر اسنوا و هیمالیا اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید. پیشنهاد می شود مطالب مربوط به مقایسه اسپرسوساز دلونگی 685 و نوا 128 و بهترین جاروبرقی از نظر کاربرانرا مطالعه کنید.

بشر از دیرباز برای حفظ مواد غذایی از چشمه‌ها، چاه‌ها یا غارهای زیرزمینی استفاده می‌کرد. آب‌انبار و یخدان برای نگهداری آب یخ در تابستان‌ها به کار می‌رفته‌اند. ایرانیان باستان از اولین کسانی بودند که نوعی کولر را با استفاده از اصول سرمایش تبخیری و خنک‌کننده تابشی به نام یخچال اختراع کردند. این مجموعه‌ها از فضاهای ذخیره‌سازی زیرزمینی، یک ساختار گنبدی روی زمین با عایق ضخیم و مجهز به بادگیر و مجموعه قنات استفاده می‌کردند. در قرن ۱۱ میلادی دانشمند ایرانی ابن سینا، مبرد را اختراع کرد که برای چگالش پیوند بخارهای آروماتیک بکار می‌رود. اینکار گامی بزرگ در تکنولوژی تقطیر بود و او از آن برای تقطیر بخار استفاده کرد.

در دوران مدرن، قبل از اختراع یخچال برقی مدرن، از یخ‌خانه‌ها و جعبه‌های یخ در بیشتر سال استفاده می‌شد. زمانی که در نزدیکی دریاچه‌های آب شیرین قرار می‌گرفتند یا در زمستان مملو از برف و یخ بودند، زمانی بسیار رایج بودند. امروزه نیز از وسایل طبیعی برای خنک کردن غذاها استفاده می‌شود. در دامنه‌های کوه، رواناب حاصل از ذوب شدن برف راه مناسبی برای خنک کردن نوشیدنی‌ها است و در طول زمستان می‌توان شیر را برای مدت طولانی‌تری فقط با نگهداری آن در فضای باز، تازه نگه داشت. کلمه «یخچال» حداقل در قرن هفدهم مورد استفاده قرار گرفت.

نخستین یخچال مصنوعی شناخته‌شده در ۱۷۴۸ میلادی به‌دست ویلیام کولین در دانشگاه گلاسگو رونمایی شد. اولیور ایوانس، مخترع آمریکایی، که به عنوان پدر یخچال شناخته می‌شود، مخترع یخچال بخار فشرده‌است، با این وجود او دستگاهی که بتواند فرایند مربوط را طی کند نساخت. در سال ۱۸۳۴ میلادی، ژاکوب پرکینز با تغییر در طرح اولیهٔ ایوانس توانست اولین یخچال جهان را بسازد و. جان گوری، یک مخترع آمریکایی اهل فلوریدا، نخستین یخچال مکانیکی را در ۱۸۴۱ میلادی بر پایهٔ طرح ایوانس ساخت که از آن برای ساختن یخ برای خنک نگاه‌داشتن مبتلایان تب زرد استفاده می‌کرد. در ۱۸۵۳ نخستین یخچالی که می‌توانست روزانه یک تن یخ تولید کند توسط یک استاد آمریکایی به ثبت رسید. اطلاعات بیشتر

یخچال اسنوا بهتره یا هیمالیا (معرفی 2 مدل از بهترین یخچال هیمالیا)

✅ همراه با گارانتی ۳۰ ماهه هیمالیا

یخچال و فریزر دوقلو 17 فوت هیمالیا مدل آلفا NF280a-NR440a

یخچال و فریزر دوقلو 17 فوت هیمالیا مدل آلفا NF280a-NR440a در ابعاد 192*70*65 سانتی متر و وزن 90 کیلوگرم تولید و به بازار عرضه شده است. یکی از ویژگی های متمایز کننده این محصول رنگبندی متنوع آن است که به شما اجازه می دهد آن را با دیگر لوازم آشپزخانه سِت کنید.

گنجایش یخچال و فریزر به ترتیب 402 و 210 لیتر بوده که ظرفیت خوبی برای یک خانواده 4 نفره است. علاوه بر گنجایش زیاد تعداد طبقات متعدد به شما در نظم دهی مواد غذایی کمک خواهد کرد. این محصول با قابلیت سیستم نوفراست و بدون برفک شما را از تمیز کردن هر از چندگاه فریزر خلاص کرده است. نمودار مصرف انرژی این مدل B می باشد و همراه با گارانتی 30 ماهه معتبر هیمالیا برای مشتری ارسال می گردد.

مشخصات
گنجایش یخچال: ۴۰۲ لیتر
امکانات یخچال: نمایشگر
تعداد طبقات یخچال: ۵
گنجایش فریز: ۲۱۰ لیتر
نمودار مصرف انرژی: B
وزن: ۹۰ کیلوگرم
ابعاد: 65*70*192
نوع مقاومت در برابر برفک: نوفراست

نظر کاربران

  • از فروشگاه گرفتم. آب چکونش کار نمیکرد. ۲ ماه بعد آب چکان شکست. ۴ ماه بعد صفحه لمسی از کار افتاد. نمایندگی هم زنگ زدم گفت باید خودت بخری.
  • از نظر ظاهری خیلی خوشکله اما از نظر کارکرد باید زمان بگذره ببینیم که چطوره- من بنظرم یخچال اسنوا بهتره یا هیمالیا میگم اسنوا چون پیشتازه و قدیمی تره
  • به نسبت بازار ۶ میلیون ارزون تر تونستم بخرم داخل دیجی کالا
  • با سلام یخچال فوق العاده عالی و شیک هست. 8ماه هست استفاده میکنم. البته پدال یخساز از اول مشکل داشت که نمایندگی هنوز بعداز این مدت برای تعویض نیومدند. کابین فریزر هم ترک داشت که اون تعویض شد. یخچال ایرانی به خاطر خدمات پس از فروش خریدیم ولی درست پیگیری نمیکنند واین از نقاط ضعف این محصول هست.
  • در کل میگم این از نظر خودم که یه ادم فنی هستم خودم از نمایندگی خریدم وتا یه هفته از بیرون دیجی کالا کلی جای دیگه پرس وجو کردم خریدمو انجام دادم همه ایرادهایی که تونظرات گفتن فقط یکیش مورد قبول هس بقیش به طرزاستفاده شما برمیگرده که میگم براتون. کشو پایین یخچال که باید درب ۱۸۰ درجه بازبشه تا بیرون بیاد یه ایراد فنی بزرگ هست. درمورد یخ ساز که کلی ایراد میگیرین خراب میشه میشکنه یا جنسش پلاستیکیه. موقعی که نمایندگی برا نصب و گارانتیش میاد همه توضیحاتو میگه که چطور اصولی از یخساز یا کلی از امکاناتش استفاده کنین. یخساز رو خب طبیعیه که وقتی شما دوروز استفاده نکنی کلی یخ اونجا هس که استفاده نشده وبهم چسبیدن موقع که بخایین یخ بخایین بگیرین از یخساز پره اش میشکنه من خودم وقتی تابستونه کلا یخسازشو فعال میکنم چون بقیه فصلها نیاز به یخ نداریم که یخساز همش یخ تولید کنه. توتابستان هم وقتی میبینین که یخ استفادتون کم هس هر روز نمادین یه لیوان یخ بگیرین تا یخها داخل یخساز بهم نچسبن فصلهای بعدی هم کلا از روی منو درب یخسازو غیرفعال کنین. واقعا هم شیکه هم جادار هم کم صدا درب فریز باید یکم سفت باشه تا سرمارو بتونه بیشتر نگه داره همینطور درب هوم بار که باید فشار یکم بیشتر لازم بشه برا باز کردنش چون شل بودنش ممکنه درز باشه بین لاستیکاش سرما بیرون بیاد. از یخچال ساید خیلی بهتره هم جاداره هم قیمتش مناسبتره. درخریدش شک نکنین امیدوارم مفید باشه.

پیشنهاد مطالعه: فرق بین غذاساز و خردکن +[4 تا از بهترین مدل غذاساز و خردکن]

✅ دارای فریزر بدون برفک (No Frost)

یخچال و فریزر 27 فوت هیمالیا مدل HRFN43001-1

یخچال و فریزر 27 فوت هیمالیا مدل HRFN43001-1 در ابعاد 185*76*70 سانتی متر و با وزن 90 کیلوگرم تولید شده است. استفاده از طبقات شیشه ای نشکن یکی از ویژگی هایی است که سبب زیبایی بیشتر فضا داخلی یخچال شده است. گنجایش یخچال و فریزر به ترتیب 310 و 128 لیتر می باشد که مشخصا ابعاد کوچکتری نسبت به یخچال های دوقلو و یا ساید بای ساید دارد و خرید این مدل بیشتر به خانواده های کم جمعیت پیشنهاد می شود. رده انرژی این یخچال A می باشد.

از دیگر ویژگی های یخچال و فریزر هیمالیا مدل HRFN43001-1 می توان به: LED زیر درب، LED داخلی، کنترل الکترونیکی هوشمند مجهز به سیستم عیب یاب، نمایشگر لمسی، دارای قفل کودک، لاستیک دور درب ضد باکتري Bioshield، مجهز به یخساز اتوماتیک و دستی، مجهز به آبریز اتومات (قابل اتصال به آب شهر) یا دستی، مجهز به سیستم خنک کننده چرخشی All Around Cooling اشاره کرد. این یخچال و فریزر یک محصول با ارزش و باکیفیت است که می توانید با قیمتی مقرون بصرفه آن را خریداری کنید.

مشخصات
گنجایش یخچال: ۳۱۰ لیتر
گنجایش فریز: ۱۲۸ لیتر
وزن: ۹۰ کیلوگرم
امکانات یخچال: بدون برفک، نمایشگر، آبسردکن و لامپ یخچال
تعداد طبقات یخچال: ۴
امکانات فریزر: یخساز اتوماتیک (آب شهری) و لامپ فریزر
سایر ویژگی‌های یخچال: ابعاد یخچال: (ارتفاع) ۱۸۵ x (عمق) ۷۶ x (عرض) ۷۰ سانتیمتر، دارای طبقات شیشه ای نشکن
سایر ویژگی‌ها: مجهز به LED زیر درب، مجهز به LED داخلی، کنترل الکترونیکی هوشمند مجهز به سیستم عیب یاب، نمایشگر لمسی، دارای قفل کودک، لاستیک دور درب ضد باکتري Bioshield، مجهز به یخساز اتوماتیک و دستی، مجهز به آبریز اتومات (قابل اتصال به آب شهر) یا دستی، مجهز به سیستم خنک کننده چرخشی All Around Cooling

نظر کاربران

  • کاش منم پول داشتم برام می‌خریدم هی خدایا شکرت.
  • انتخاب خیلی خوبی بود برای من عالی

یخچال اسنوا خوبه یا هیمالیا (معرفی 2 مدل از بهترین یخچال اسنوا)

✅ دارای گارانتی ۲۴ ماهه انتخاب سرویس حامی

یخچال و فریزر ساید بای ساید 32 فوت اسنوا مدل SN8-3032SS

یخچال و فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-3032SS در رنگ استیل و با گنجایش 32 فوت تولید و به بازار عرضه شده است. ظاهر این یخچال بسیار زیباست و بدون شک قبل از هر چیز نظر شما را جلب خواهد کرد. ابعاد این ساید بای ساید زیبا و باکیفیت 181*91*84 سانتی متر می باشد که ابعاد استانداردی برای یک ساید بای ساید محسوب می شود. گنجایش یخچال 440 لیتر و فریزر 244 لیتر است که فضای بسیار زیادی را برای نگهداری مواد غذایی مختلف در اختیار شما قرار می دهد.

این یخچال با داشتن بیش از 20 عدد طبقه و کشو به شما امکان تفکیک و نظم دهی مواد غذایی را می دهد. وزن 120 کیلوگرمی آن یکی از نقاط ضعف آن محسوب می شود و جابجایی راحتی ندارد. داشتن آبسردکن اتوماتیک، یخساز، صدای کم موتور، عملکرد بهینه، طراحی زیبا و مدرن، فیلترینگ و گردش هوای حرفه ای و کم نظیر از دیگر ویژگی های ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-3032SS می باشد.

این یخچال دارای سه درب است که یکی از درب ها این امکان را فراهم کرده که بدون بازوبسته کردن درب یخچال بتوانید داخل آن را مشاهده کنید و این به معنی صرفه جویی در مصرف انرژی است. در این مدل یخچال ساید بای ساید از موتور اینورتر استفاده شده است. موتورهای اینورتر بهینه تر، کم صدا تر و با لرزش بسیار کمتر نسبت به موتورهای نسل قدیم کار می کنند که این ویژگی یکی از نقاط مثبت آنهاست.

مشخصات
گنجایش یخچال: ۴۴۰ لیتر
تعداد طبقات یخچال: ۵
گنجایش فریز: ۲۴۴ لیتر
نمودار مصرف انرژی: A+
وزن: ۱۲۰ کیلوگرم
پهنا: ۸۴ سانتی‌متر
نوع مقاومت در برابر برفک: نوفراست

نظر کاربران

  • نظری ثبت نشده است.

✅ بسیار بزرگ و جادار

یخچال و فریزر 36 فوت دوقلو اسنوا مدل SN6-SN51019

یخچال اسنوا بهتره یا هیمالیا ؟ یخچال و فریزر 36 فوت دوقلو اسنوا مدل SN6-SN51019 در رنگ استیل و با گنجایش 625 لیتر تولید و به بازار عرضه شده است. گنجایش یخچال و فریزر این مدل به ترتیب 385 لیتر و 240 لیتر می باشد. با داشتن یخچال و فریزر مجزا با طبقات فراوان به شما اجازه می دهد مواد غذایی بسیار زیادی را داخل آن ذخیره کنید. یخچال یکی از وسایل برقی است که مدام به برق است و بدلیل داشتن کمپرسور قدرتمند، برق زیادی مصرف می کند از اینرو در هنگام خرید یخچال حتما باید به نمودار مصرف انرژی دقت کنید.

این مدل با نمودار مصرف انرژی A+ مصرف برق کمی دارد. وزن این یخچال 140 کیلوگرم است که وزن زیادی محسوب می شود. البته یخچال های دوقلو بدلیل قابلیت جداشدن جابجایی آسانتری نسبت به یخچال های ساید بای ساید دارند. یخچال اسنوا مدل SN6-SN51019 از نوع نوفراست است و برفک نمی زند. یکی از مهمترین بخش های یخچال مربوط به موتور آن است. کمپرسور این یخچال کیفیت بالایی دارد که از ویژگی های آن می توان به طول عمر بالا و صدای بسیار کم اشاره کرد.

مشخصات
گنجایش یخچال: ۳۸۵ لیتر
تعداد کشو: ۲ عدد
گنجایش فریز: ۲۴۰ لیتر
تعداد کشوی فریزر: ۵
نمودار مصرف انرژی: A+
وزن: ۱۴۰ کیلوگرم
گنجایش کل به فوت: ۳۶
محدوده گنجایش کل به لیتر: ۵۵۱ تا ۷۰۰

نظر کاربران

  • سلام من این یخچال توی شگفت انگیز پایینتر از قیمت بازار خریدم.البته توی این تاریخ توی بازار هم پیدا نمیشد.از دیجی کالا هم ممنون یک روزه برای شهرستان فرستاد چون توی انبار خودش بود.نمایندگی هم همون روز اومد نصب کرد.امیدوارم سالیان سال کار کنه.ممنون از همگی.
  • واقعا بین برند های بازار و ایرانی انتخاب عالی و مطمئنی هستش.
  • خوب هست پیشنهاد خرید میدم. اگر از من بپرسید یخچال اسنوا بهتره یا هیمالیا من میگم هردوش
  • خیلی راضیم از دیجیکالا یک روزه به دستم رسوند که انتظارش رو نداشتم هزینه ارسال هم راضی کننده بوده سالم رسید یخچال و فریزر خیلی خوب و با کیفیتی هست شیک و امروزی و انتظارات رو براورده میکنه
  • من از دیجیکالا نخریدم ولی گفتم نظرمو به اشتراک بزارم یخچال خوبی هست میتونید با اطمینان خرید کنید فقط یک ایرادی که از بقیه شنیدم اینه که محل ابسردکن بعد یه مدتی زنگ میزنه چون بین بدنه و آب سرد که فاصله کمی هست که میتونید با چسب اونو پر کنید.

تفاوت یخچال ساید بای ساید و یخچال دوقلو

در این بخش بصورت خلاصه به تفاوت های یخچال ساید بای ساید و دوقلو اشاره خواهیم کرد. یخچال های ساید بای ساید بصورت یک تکه و متصل به هم می باشند و یخچال و فریزر با یک موتور کار می کنند. اما یخچال های دوقلو از دو بخش مجزای فریزر و یخچال تشکیل شده اند و در صورت لزوم و در هنگام جابجایی می توان آنها را از هم جدا کرد. توجه داشته باشید در یخچال دوقلو هر قسمت یک موتور جداگانه دارد که این موضوع می تواند صدای مزاحم و مصرف برق را افزایش دهد. خب البته مزیت هم دارد. در صورتی که یکی از موتورهای یخچال بسوزد می توانید از قسمت سالم آن استفاده کرده تا در فرصت مناسب آن را تعمیر کنید.

پیشنهاد مطالعه: بهترین مدل جاروبرقی پارس خزر کدام است؟ [10 مدل پرفروش و عالی]

تفاوت یخچال اسنوا و هیمالیا از نظر قیمت

کیفیت، امکانات و مدل یخچال اسنوا و هیمالیا قیمت آن را تعیین می کند. بصورت کلی شما می توانید یخچال های اسنوا را در رنج قیمتی 40 تا 80 میلیون تومان خریداری کنید. به عقیده برخی از افراد اسنوا در زمینه تولید یخچال های ساید بای ساید نسبت به هیمالیا موفق تر عمل کرده و کیفیت یخچال های ساید بای ساید اسنوا بسیار بالاست. اما یخچال های برند هیمالیا تنوع بیشتری نسبت به اسنوا دارند و افراد با سلایق و بودجه های مختلف می توانند مدل دلخواهشان را از میان محصولات هیمالیا خریداری کنند.

در حال حاضر قیمت یخچال های هیمالیا در بازار بین 9 تا 56 میلیون تومان می باشد. هیمالیا بیشتر با یخچال های دوقلوی خود در بازار شناخته می شود و در این زمینه جزو بهترین های بازار است چراکه محصولات خود را با کیفیت خوب و قیمت مناسب ارائه می دهد. در پاسخ به این سوال که یخچال اسنوا بهتره یا هیمالیا از نظر قیمت میشه گفت قیمت یخچال های هیمالیا نسبت به اسنوا بهتره.

نظرات در مورد یخچال اسنوا

  1. علیرضا رحیمی میگه من یخچال و فریزر دوقلو 36 فوت اسنوا مدل SN5-0190TI-SN6-0190TI را خریدم. ۱۲ سال دارم و خیلی خیلی راضیم.
  2. کاربری میگه من یخچال و فریزر ساید بای ساید 35 فوت اسنوا مدل SN8-3035SS را خریدم. من یک ساله که این ساید را خریدم و راضی هستم بهتون پیشنهاد خرید میدم چون بسیار زیبا و بی عیب هست.
  3. کاربری میگه من یخچال و فریزر ساید بای ساید 35 فوت اسنوا مدل SN8-2350GW را خریدم. جا دار و زیباست فقط برای آشپزخانه های کوچیک مناسب نیست.
  4. کاربری میگه که من یخچال و فریزر ساید بای ساید 27 فوت اسنوا مدل SN8-2263SW را خریدم. خیلی بزرگه. باید تستش کنم نظر بدم.

نظرات در مورد یخچال هیمالیا

  1. داود زارع میگه من یخچال 9 فوت هیمالیا مدل HRED190 را خریدم. کیفیت ساخت خوبی دارد و جادار و زیباست.
  2. کاربری میگه یخچال و فریزر 22 فوت هیمالیا مدل کمبی Five Mode هومباردار TNCom53008h را خریدم. خیلی خوبه نسبت به قیمتش یه هفته است خریدم ممنون از هیمالیا بابت نصب سریع و دیجی کالا که خیلی سریع و با تخفیف به دستمون رسید.
  3. عظیم اقاجانی میگه من یخچال و فریزر دوقلو 26 فوت هیمالیا مدل پانومراپلاس NF280p-NR440p را خریدم. بسیار عالی فقط امکانات کمی داره.
  4. بهاره سلامتی میگه من یخچال و فریزر 24 فوت هیمالیا مدل امگا پلاس HRFN60505 را خریدم. چهار ساله ازش استفاده میکنم تا حالا هیچ مشکلی نداشته، خیلی جادار هست، از نظر حجم با یخچال فریزر ساید برابری میکنه با این تفاوت که این محصول بخاطر عریض بودنش استفاده راحت تری داره. بعضی از کاربران گفته بودن صدای زیادی داره که من تو این مدت چنین چیزی رو ازش ندیدم. دستگیره های در مخفی هست و برای کسانی که بچه کوچک و کنجکاو دارن مناسبه.
  5. کاربری دیگه ای میگه من یخچال و فریزر دوقلو 17 فوت هیمالیا مدل آلفا NF280a-NR440a رو خریدم. از نظر ظاهری خیلی خوشکله اما از نظر کارکرد باید زمان بگذره ببینیم که چطوره.

در این بخش دو مدل یخچال و فریزر دوقلو پرفروش و محبوب اسنوا و هیمالیا یعنی یخچال و فریزر دو قلو 26 فوت هیمالیا مدل پانومراپلاسNF280P-NR440P و یخچال و فریزر 36 فوت دوقلو اسنوا مدل SN6-SN51019 را از جهات مختلف با هم مقایسه کردیم که می توانید در جدول زیر مشاهده کنید. شاید جدول زیر در پاسخ به سوال ” یخچال اسنوا بهتره یا هیمالیا ؟ کمکتون کنه.

مدل اسنوا مدل SN6-SN51019هیمالیا مدل پانومراپلاسNF280P-NR440P
گارانتی 24 ماهه انتخاب سرویس حامی30 ماهه هیمالیا
نموادار مصرف انرژی +A B
وزن 140 کیلوگرم90 کیلوگرم
نوع مقاومت در برابر برفکنوفراستنوفراست
قیمت 43.000.000 تومان45.500.000 تومان
رنگاستیلنقره ای، سفید چرمی و استیل روشن

یخچال اسنوا بهتره یا هیمالیا (به این 6 نکته توجه کنید)

در هنگام انتخاب یخچال اسنوا و هیمالیا به این 6 نکته طلایی توجه کنید تا بتوانید بهترین یخچال را متناسب با نیاز و میزان بودجه ای که در نظر دارید خریداری نمایید.

  1. موتور اینورتر: یخچال هایی که به موتور اینورتر مجهز شده اند نسبت به موتورهای قدیمی صدا و لرزش کمتری تولید می کنند. در واقع موتورهای اینورتر از جهات مختلف بهینه سازی شده اند و مهمترین وجه تمایز آنها این است که برق کمتری مصرف می کنند.
  2. گنجایش و تعداد طبقات: ظرفیت یخچال بر حسب فوت اعلام می شود. حتما مدلی متناسب با نیاز و تعداد اعضای خانواده خریداری کنید. داشتن درب و طبقات مختلف یخچال می تواند به چینش و نظم دهی مواد غذایی به شما کمک کند.
  3.  فضای قرار گیری: قبل از خرید حتما فضای قرارگیری یخچال را مشخص کنید تا به مشکل برنخورید. برای اینکار کافیست تا ابعاد یخچال و فضایی که در اختیار دارید را در نظر بگیرید. اگر یخچال و فریزری که می خرید دارای قابلیت یخساز می باشد بهتر است دورتا دور آن چند سانتی متر خالی باشد تا تهویه بخوبی انجام شود. خوب است بدانید تهویه مناسب سبب افزایش طول عمر موتور و عملکرد بهینه موتور یخچال می شود.
  4. ورودی منزل و آشپزخانه: قبل از خرید یخچال به اندازه ورودی منزل و آشپزخانه توجه کنید. توجه نکردن به همین موضوع ساده می تواند باعث شود نتوانید یخچال را در داخل آشپزخانه نصب و استفاده کنید.
  5. گارانتی و میزان مصرف انرژی: گارانتی در خصوص وسایل برقی اهمیت دوچندان دارد. حتما یخچال را از فروشگاه ها و نمایندگی های مجاز و همراه با گارانتی معتبر خریداری کنید. یخچال ها بدلیل داشتن امکانات فراوان و کمپرسور یکی از پرمصرف ترین لوازم خانگی برقی محسوب می شوند ضمن اینکه باید دائما به برق متصل باشند. پس حتما مدل هایی که رده مصرف انرژی آنها A , A+ , A++ است را خریداری کنید تا از این طریق هزینه های برق خود را کاهش دهید.
  6. امکانات: اگر دوست دارید یک یخچال جدید و مدرن خریداری کنید حتما باید به امکانات آن از جمله: نورپردازی و داشتن لامپ LED، یخ ساز، تعبیه سیستم عملکرد در شب، طراحی شیک و مدرن، قابلیت نوفراست، دوست دار محیط زیست، آب سردکن اتوماتیک، درب شفاف برای دیدن فضای داخل یخچال و فیلتر هوا توجه کنید.

کلام آخر

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی 4 مدل از بهترین یخچال فریزرهای اسنوا و هیمالیا و با ارائه نکاتی در خصوص خرید این دو برند، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم و به سوال ” یخچال اسنوا بهتره یا هیمالیا” پاسخ بدیم. همچنین خوشحال می شویم از بخش کامنت ها سوالات خود را بپرسید و از طریق فرم تماس با ما انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *