منوی دسته بندی

معرفی بهترین و پرفروشترین مدلهای گهواره نوزاد +خریداینترنتی

یکی از مهمترین و کاربردی ترین وسایل در بین وسایل نوزاد و سیسمونی بدون شک گهواره نوزاد است و به مانند بسیاری از وسایل غیرضروری سیسمونی که شاید هیچگاه مورد استفاده قرار نگیرد نمی باشد. این وسیله کاربردی طوری تعبیه و ساخته شده که باعث به خواب رفتن سریعتر و خواب عمیق تر نوزاد می شود و شما هم با خیال آسوده تر می توانید کارهای خود را انجام  دهید.

زمانی که کوچولوی شما در کنار تغذیه مناسب؛ خواب عمیق و باکیفیتی داشته باشد قطعا از رشد ذهنی و جسمی بهتری برخوردار خواهد بود. با توجه به تنوع بسیار زیاد این محصولات انتخاب بهترین گزینه کمی کار سختی بنظر میرسد و شاید خریدار را کمی سردرگم کند. اما دانستن یکسری نکات کاربردی کمک زیادی در انتخاب بهترین گزینه خواهد کرد. 

در این بخش از دقیق شو قصد داریم تا در ابتدا تعدادی از باکیفیت ترین و بهترین مدلهای گهواره نوزاد موجود در بازار را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم و در ادامه شما را با نکات مهم در خصوص خرید و استفاده از آن آشنا سازیم.

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات انواع مختلف گهواره نوزاد اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید.

1- گهواره نوزاد مدل 034

گهواره نوزاد مدل 034

2- گهواره نوزاد_ab12

داشتن ویژگی هایی از جمله: استحکام و طول عمر بالا و داشتن پشه بند، این محصول را به یکی از پرفروشترین مدلهای گهواره نوزاد موجود در بازار بدل کرده است. همچنین از این محصول، هم می توان به عنوان گهواره استفاده کرد و هم می توان با قفل کردن قسمت متحرک بصورت ثابت از آن بهره برد.

3- گـهواره نـوزاد دلیجان مدل ویرا

با توجه به کثیف کاری کودکان و نوزادان و عدم توانایی رعایت نظافت در آنها، قابلیت شستشوی محصولات مرتبط با آنها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. 

با توجه به داشتن قابلیت جداشدن رویه و تشک در این مدل، در صورت کثیف شدن می توان آنها را براحتی شست. داشتن ظاهری زیبا با توجه به اینکه اغلب گهواره ها در جلوی دید می باشند یک امتیاز محسوب می شود و می تواند به زیبایی منزل بیفزاید.

گهواره نوزاد دلیجان با داشتن رنگ هایی بسیار زیبا و طراحی خاص روانه بازار شده که توانسته نظر مشتریان زیادی را جلب نماید. داشتن ویژگی های دیگری از جمله: قابلیت تنظیم ارتفاع، سایبان، قابلیت حمل آسان، وزن مناسب، استحکام و طول عمر بالا باعث شده تا انتخاب نهایی بسیاری از افراد همین محصول با کیفیت باشد. 

همچنین در کنار آن یک عدد کیف جهت حمل برای شما ارسال می شود که بعد از جمع کردن می توانید از آن برای حمل و جا به جایی آسان تر استفاده کنید.

سایر توضیحات: تشک و رویه ها قابل جداشدن و شستشو هستند. تخت کنار مادر دلیجان دارای رنگ آذغالی کبریتی و طرح بسیار شیک می باشد. قابلیت تنظیم ارتفاع تخت در ۶ حالت مختلف را داراست. امکان شیب دادن به تخت تا ۳۰ درجه بعد از شیر دادن به نوزاد برای جلوگیری از برگشت شیر می باشد. از یک طرف تخت با زیپ باز و بسته می شود برای دسترسی راحت به کودک می باشد. تخت کنار مادر دلیجان قابلیت تاشدن و حمل آسان را دارد. 

داشتن یک کیف مخصوص برای جابجایی تخت بعد از جمع شدن می باشد. دارای پنجره مشبک از یک طرف برای جریان هوا می باشد. دارای سایبان است. قابل استفاده در کنار انواع تخت پایه های قابل تنظیم چرخ های دارای ترمز تشک نرم با روکش قابل شستشو کمربند برای ثابت کردن به تخت مادر دارای کیف حمل دارای پشه بند قابلیت گهواره شدن نیز دارد.

4- گهواره نوزاد آرتمن بی بی_s001

سایر توضیحات: ضخامت بدنه: ۵ سانتی‌متر جنس اسکلت : فلز با پوشش کرم جنس رویه تشک : پارچه ضد آب جنس روکش گهواره : پارچه قابل شستشو با ماشین لباسشویی جنس پایه ها : چوب وزن قابل تحمل : قابل استفاده برای نوزادان از بدو تولد تا وزن ۸ کیلوگرم قابلیت جمع شدن : بله سایبان : ندارد ظاهری ساده و زیبا دارای اسکلتی قوی با پوشش کرم دارای پایه هایی از جنس چوب با رنگی زیبا قابلیت نصب پایه های بر روی اسکلت از دو طرف سبد گهواره دارای دیواره‌هایی نرم و محافظ با روکش متحرک قابل شستشو در ماشین لباسشویی قابلیت مونتاژ سریع و آسان پایه‌ها جهت استفاده در محیط داخلی از تابش مستقیم نور خورشید خودداری کنید. برای تجمع خاک ، سطوح سخت را با پارچه مرطوب پاک کرده و خشک کنید. با پارچه خشک و نرم گردگیری کنید. درصورتی که کودک شروع به غلت زدن ، فشار آوردن به بالا روی دست‌ها و زانوها کرد دیگر از این محصول استفاده نکنید.

5- گهواره نوزاد تاشو پرنیان کد129

بعد از تشکیل خانواده و بچه دار شدن یکی از مهمترین دغدغه های بیشتر والدین نخوابیدن و یا خواب شلخته و گاه و بی گاه نوزاد است که طبیعتا والدین بخصوص مادر هم لذت خواب خوش را از دست خواهد داد. نوزاد در کنار تمام شیرینی هایی که دارد با بهانه گیری و نخوابیدن می تواند والدین را کلافه کند. 

از طرفی بدون یک خواب خوب و به اندازه نمی توان روز پر انرژی را آغاز کرد. پس خواب نوزاد با شادابی ما کاملا در ارتباط است و از اینرو باید کاری کرد که نوزاد بخوابد تا ما بتوانیم انرژی کافی برای انجام کارهای روزمره را داشته باشیم. یکی از وسایلی که برای خواب نوزاد طراحی شده و به زعم برخی معجزه می کند گهواره نوزاد است. 

گهواره نوزاد تاشو پرنیان کد 129 به شکلی فوق العاده طراحی شده است و بدون شک به خواب عمیق تر و بهتر نوزاد کمک خواهد کرد. 

این محصول در ابعاد 125*110*123 سانتی متر تولید و با قیمتی مناسب روانه بازار شده است و ارزش خرید بالایی دارد. پایه های این گهواره از جنس فلز می باشد و تحمل وزن تا 20 کیلوگرم را دارد. 

قسمت ننوی این گهواره نوزاد را متناسب با قد دلبندتان می توانید تنظیم کنید. برای سفارش محصول کافیست تا بر روی تصویر کلیک کرده و سفارش خود را نهایی کنید.

6- گهواره نوزاد مدل SLEEPER

7- گهواره نوزاد مدل قایق

گهواره نوزاد مدل قایق در ابعاد 130*50*110 سانتی متر تولید و در دسترس مشتریان قرار گرفته است. طراحی بسیار زیبا و کیفیت مطلوب از مهمترین ویژگی های این محصول می باشند که می توان به آنها اشاره کرد. 

جنس پایه و بدنه این گهواره از چوب روش درجه یک ساخته شده است وبرای کودکان تا 2 سال هم نیز قابل استفاده می باشد. 

شما با خرید این گهواره چوبی زیبا می توانید با خیالی راحت و بدون دردسر نوزاد را بخوابانید و به سایر کارهایتان مشغول شوید. زیرا این نوع از گهواره ها حس بسیار خوبی را به نوزاد منتقل می کنند و سبب عمیق تر شدن خواب آنها می شوند. 

8- گـهواره نـوزاد آرتمن بی بی کد 04

9- گهواره نوزاد بلیس مدل BL-Babak

سایر توضیحات: گهواره بلیس BLISS BL-Babak – برند BLISS ساخت ترکیه – دارای استانداردهای ایمنی و سلامت نوزادان از اروپا و TSE ترکیه – مونتاژ محصول در اندکی از زمان – ساخته شده از الیاف طبیعی ضدحساسیت – پرفروش ترین گهواره در ترکیه و محصولی صادراتی به اروپا – ابعاد قسمت قرارگیری نوزاد : درازا : ۱۵۰ سانتی متر ، پهنا ۷۰ سانتی متر – ظرفیت وزنی : تا ۲۵ کیلوگرم – رده سنی : بدو تولد تا چهار سالگی – قبل از نصب، راهنمای نصب موجود در کیف محصول را مطالعه نمایید – طراحی سیستم بصورت ضد واژگونی – تولید شده از چوب راش اعلا – %۱۰۰ طبیعی – نصب راحت و آسان – شستشوی سریع – تشک فوم طبی راحت – الیاف دارای گردش هوا – ارمغانی از خواب سالم به نوزاد و کودک – دارای چندین رنگ متنوع – قبل از نصب، راهنمای نصب موجود در کیف محصول را مطالعه نمایید

10- گهواره نوزاد مدل حصیری کد 123

11- گهواره نوزاد مدل سنتی

12- گهواره نوزاد کد 001

سایر توضیحات: دارای ساک برای بسته بندی قابل حمل به ابعاد ۵۴×۱۶×۳۶ سانتی‌متر – قابلیت تاشوبودن – دارای گواهینامه ثبت طرح صنعتی – ساخته شده از مواد فومیزه با قابلیت ضد آب – قابلیت شست‌وشو – قابل حمل برای مهمانی و سفر – ارتفاع کم برای جلوگیری از آسیب به کودک هنگام غلت زدن

13- گهواره نوزاد مدل تاشو

گهواره نوزاد مدل تاشو در 6 رنگ متنوع و زیبا و در ابعاد 98*45*58 سانتی متر تولید و به بازار عرضه شده است که می توانید مطابق با سلیقه و اتاق سیسمونی نوزادتان آن را سفارش دهید. 

این گهواره همانگونه که از نامش پیداشت علاوه بر قابلیت تاشدن، قابلیت تحمل وزن تا 25 کیلوگرم را نیز دارد. 

قابلیت تا شدن به شما این امکان را می هد تا براحتی بتوانید نسبت به جمع و نصب گهواره نوزاد اقدام کنید. این محصول با داشتن بدنه ای چوبی و لولاهای فلزی و محکم در برابر فشار ایمنی و طول عمر بالایی خواهد داشت. شما می توانید با کلیک بر روی تصویر فوق این ننوی زیبا و باکیفیت را همین حالا بصورت آنلاین سفارش داده تا در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید.

14- گهواره برقی نوزاد ماستلا مدل 31

سایر توضیحات: دارای ۱۵ ملودی آرامش یخش به همراه تنظیم بلندی صدا حرکت در تمامی جهت ها، دارای حفاظ جانبی و غلتگیر، دارای پشه بند قابل استفاده به عنوان: گهواره، تاب و صندلی، دارای کمربند ایمنی ۵ نقطه‌ای، قابلیت کنترل از راه دور توسط ریموت تنظیم سرعت تاب در ۵ حالت مختلف، تنظیم تایمر در بازه زمانی مختلف پخش موزیک، دارای آویز عروسکی پشتی و یا تکیه گاه قابل تنظیم می باشد. ضمنا امکان خرید محصول بصورت اینترنتی وجود دارد. برای اینکار بر روی تصویر کلیک کرده و سفارش خود را نهایی کنید.

15- گهواره نوزاد کد 1045

√ راهنمای خرید…

انواع مختلف گهواره نوزاد

گهواره گرد: این گهواره طراحی متفاوت و جذاب دارد و در آن از سایبان استفاده شده است اما مدت زمان کوتاهی برای نوزاد قابل استفاده است و قیمت بالایی دارد.

گهواره استاندارداین مدلهای گهواره نوزاد معمولا از وزن بالاتری به نسبت دیگر رقبای خود برخوردار بوده و امکان جا به جایی آنها کمی سخت است. این محصولات اغلب به گونه ای طراحی و به بازار عرضه می شوند که از طول عمر بالایی دارند. قیمت مناسب، طول عمر و استحکام بالا از نقاط قوت و دلیل محبوبیت آنهاست.

گهواره نوزاد قابل تبدیل به تختبا خرید گهواره نوزاد قابل تبدیل به تخت براحتی می توانید در صورت نیاز آن را به تخت نوزاد تبدیل کرده و از آن استفاده کنید. وزن بالا و جا به جایی مشکل آن را در نظر بگیرید. البته نقاط قوت آنها از قبیل استحکام و طول عمر را فراموش نکنید. این نوع گهواره کمی بزرگتر از گهواره های دیگر و بالطبع از قیمت بالاتری برخوردارند.

گهواره متحرکدر این مدل از گهواره نوزاد 4 تا 6 چرخ در نظر گرفته شده تا به راحتی بتوانید آن را از نقطه ای به نقطه دیگر جا به جا کنید. در نظر داشته باشید حرکت کردن آنها روی فرش کمی سخت است و روی پارکت؛ موزاییک و یا سرامیک راحت تر جا به جا می شوند.

گهواره نوزاد مسافرتیگهواره نوزاد مسافرتی طوری طراحی شده اند که می توانید آنها را در کیف مخصوص بسته بندی کرده و در مسافرت همراه خود داشته باشید. قابلیت تا شدن شاید یک حسن بزرگ محسوب شود اما این را هم در نظر داشته باشید که طول عمر این محصولات؛ در شرایط مساوی به نسبت مدل های ثابت کمتر است.

گهواره نوزاد مدل اکویکی از سالم ترین و بهترین گزینه ها برای نوزادان بدو تولد همین نوع از گهواره نوزاد است. با توجه به حساسیت بالای نوزادان بخصوص در روزهایی ابتدایی تولد، بهتر است مدل هایی «گهواره اکو» که عاری از هر گونه مواد شیمیایی و بو می باشد را خریداری کنید تا خیال شما از بابت سلامت دلبندتان راحت گردد.

نکاتی در خصوص خرید و استفاده از گـهواره نـوزاد

استاندارد و ایمنیدر هنگام خرید گهواره نوزاد یکی از مهم ترین فاکتورها، قطعا استاندارد کالاست. این موضوع زمانی که مربوط به خرید کالایی در خصوص نوزاد باشد از اهمیت بیشتری برخوردار خواهد بود. در هنگام خرید گهواره به نشان و علامت jpma توجه کنید. وجود این علامت نشانگر آن است که تمامی مولفه ها و استانداردهای لازم در خصوص سلامت و امنیت کوچولوی شما در نظر گرفته شده است. داشتن تشک ضد حساسیت هم موضوعی مهم است که بهتر است مدنظر قرار دهید. علاوه بر آن تشک هایی طبی که تراکم خوبی دارند و تمام کف گهواره را می پوشانند از بهترین انتخاب ها هستند.

گهواره متحرک یا سادهطبق اظهار نظر و توصیه کارشناسان در این زمینه به دو دلیل بهتر است مدل های ساده تر را انتخاب کنید:

1_ گهواره نوزاد ساده بدلیل نداشتن پیچیدگی از طول عمر بالاتر و قیمت مناسب تر نسبت به دیگر رقبای خود برخوردار هستند.

2_ گهواره نوزاد متحرک امکان پشت و رو شدن نوزاد و خفگی وجود دارد و به نسبت مدل های ساده از امنیت کمتری برخوردارند. اگر قبل از دانستن این نکات و یا به هر دلیل دیگر، اقدام به خرید مدل متحرک کرده اید بهتر است از تشک ضد غلتیدن نوزاد و ابزارهایی که در این زمینه وجود دارد برای جلوگیری از خفگی نوزاد استفاده کنید بخصوص اگر فرزند دیگر و یا حیوان خانگی در منزل دارید زیرا حیوانات خانگی و فرزندان کوچک شما می توانند با شیطنت هایشان تحدیدی جدی برای نوزادان بی دفاع محسوب شوند.

استحکامقبل از خرید امتحان کنید تا در هنگام تاب خوردن گهواره نوزاد صدای ناهنجار از بدنه و یا لولاها شنیده نشود. حتما آن را تکان دهید و از بابت استحکام، عدم لرزش و شل نبودن آن اطمینان حاصل کنید.

امکانات بیشتربرخی مدل های گهواره نوزاد دارای سبد برای قرار دادن وسایل نوزاد و یا پنل های موسیقی می باشند که می تواند باعث راحتی شما و سرگرمی کودک شود.

قابلیت حمل آساناگر اهل مسافرت و پیک نیک هستید مدل های از گهواره نوزاد که اولا قابلیت تا شدن را دارند انتخاب کنید تا بتوانید براحتی آن را همراه خود ببرید و دوما گزینه هایی که دارای وزن سبک تر می باشند را در سبد خرید قرار دهید.

آپشن های گهواره نوزاد: برخی از گهواره ها دارای یک سرویس کامل خواب شامل تشک، بالش و روانداز، آویز های موزیکال، چرخ و سبدهایی اضافی برای قرار دادن وسایل نوزاد، هستند. این وسایل سبب راحتی و جلب توجه کودک شما خواهد شد. توجه کنید دارا بودن این وسایل سبب افزایش قیمت گهواره ها می شود. گهواره ای را انتخاب کنید که قادر به نگه داشتن وزن و اندازه بیشتر از یک نوزاد باشد.

سایز و قابلیت تحمل وزنبا توجه به اندازه و قد فرزندتان دست به انتخاب گهواره نوزاد بزنید. در نظر گرفتن قابلیت تحمل وزن موضوع مهمی است که در هنگام خرید باید حتما به آن توجه گردد. یکی دیگر از فاکتورهای مهم هنگام خرید؛ انتخاب گهواره ای متناسب با قد کوچولوی شماست تا در هنگام استراحت و خواب در آن راحت باشد.

نوع گهواره نوزادمدلهایی که دارای لبه های گرد می باشند از نظر ایمنی بهتر و مطمئن تر هستند. لبه های تیز و زاویه دار امکان آسیب زدن به کودک و ایجاد خراش روی پوست آنها را دارد.

محل قرارگیری: بهتر است گهواره نوزاد را در دسترس و در زاویه دید قرار دهید تا در هنگامی که کارهایتان را انجام می دهید بتوانید مراقب او باشید. نوعی تخت در بازار وجود دارد که قابلیت تبدیل به گهواره را داراست و در سه طرف دارای حفاظ است و طرف بدون حفاظ را می توان به تخت مادر چسباند و ارتفاع آن تنظیم نمود تا هم سطح تخت پدر و مادر شود. مزیت این تخت این است که کودک در تخت شخصی خودش، کاملا در کنار مادر قرار می گیرد.

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی تعدادی از بهترین و باکیفیت ترین مدلهای گهواره نوزاد و ارائه نکاتی در خصوص خرید این کالا؛ شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. به شما عزیزان مطالعه راهنمای خرید واکر، راهنمای خرید کریر و بهترین شیشه شیر نوزاد را پیشنهاد می کنیم.

یک نظر

  • ساناز

    سلام. سپاس. گهواره خیلی واجبه

    26 اردیبهشت 1402 در 14:53
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *