منوی دسته بندی

خرید بهترین مدلهای کالسکه نوزاد باکیفیت و پرفروش

خرید بهترین کالسکه نوزاد

یکی از بهترین وسایلی که در راستای رفاه حال والدین و فرزندان در بازار عرضه شده، کالسکه نوزاد می باشد که در مسیرهای طولانی سبب آرامش پدر و مادر می شود. با کالسکه نوزاد براحتی و بدون دغدغه به پیاده روی و گشت و گذار بپردازید. کالسکه نوزاد علاوه بر رفاه حال بزرگسالان، امنیت و آرامش نوزادان را هم تضمین می کند.

وجود ویژگی هایی از قبیل: داشتن سایه بان، نصب پشه بند بر روی آن، چرخ های قفل شونده، طراحی ارگونومیک در راستای حفظ هر چه بهتر حالت بدن نوزاد، وجود پدهای محافظت از سر و گردن نوزاد و… امنیت و آرامش را برای کودکان شما به ارمغان می آورد.

✔ با توجه به تنوع بسیار زیاد کالسکه های موجود در بازار، آشنا شدن با بهترین مدل های کالسکه نوزاد و دانستن نکاتی که در هنگام خرید این محصول باید به آنها توجه شود در انتخاب هوشمندانه و جلوگیری از سردرگمی، کمک شایانی خواهد کرد.

در این بخش از دقیق شو قصد داریم تا با پرداختن به مسائلی چون معرفی پرفروشترین کالسکه های بازار و ذکر نکاتی در خصوص خرید، شما را به سمت انتخاب دقیق رهنمون کنیم. پس همراه ما باشید. لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات انواع مختلف کالسکه نوزاد اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید.

1- کالسکه نوزاد ریچ کیدز مدل gld11​

1- کالسکه نوزاد ریچ کیدز مدل  gld11​

این مدل بدلیل قابلیت جمع شدن؛ ابعاد و وزن مناسب؛ قابلیت جداسازی دسته جلویی، برای مسافرت مناسب می باشد و حجم زیادی را اشغال نخواهد کرد. داشتن سبد و کمربند، ضمن حفظ امنیت نوزاد به شما این امکان را می دهد که وسایل ضروری کودک را در سبد کالسکه قرار دهید تا به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید. 

کالسکه نوزاد ریچ کیدز مدل gld11 تا وزن 15 کیلوگرم را تحمل می کند و برای کودکانِ از بدو تولد تا 4 سال مناسب است. داشتن ترمزهای استاندارد، امنیت کودک شما را تضمین می کند. همچنین در صورت کثیف شدن آن می توانید براحتی با جدا کردن روکش آن، اقدام به شستشو کنید.

مشخصات
تعداد چرخ کالسکه: ۴​
رده سنی: تا ۴ سال​
امکانات تغییر ابعاد و وزن: قابلیت جمع شدن​
ویژگی‌های نظافتی: پارچه قابل شست‌وشو​
توضیحات کالسکه: چرخ های جلو چرخشی و قابل ثابت شدن به سمت جلو دارای کمربند دارای سبد قابلیت جدا شدن دسته جلو کالسکه کم جا و مسافرتی​
  • نظر کاربران
  • بسیار کالسکه جمع و جور‌ و راحتی برای حمل نقل​
  • در کل مورد قابل قبوله نسبت به قیمتش و همچنین قیمت این‌کالا در فروشگاه‌های بیرون گرونتره​
  • برای بچه های تا ۸،۹ ماه مناسبه چون خیلی کوچیکه و بچه اصلا راحت نیست و ایمنیش کمه​
  • سلام دوستان خیلی کلی در مورد این کالسکه بگم کالسکه بد نیست ولی برای بچه ای که حداقل 10 کیلو هست مناسب نیست به این علت که بدنه به نسبت وزن تحمل کمتری داره و پایه هم به مرور کج میشن به نظرم کالسکه ای بخرین که بدنه محکمی داره و جای بیشتری برای بچه داره بهتره این برای زیر یکسال به نظرم بهتره- شاید بگین سبکه خوبه اما سبک بودنش ینی بدنش ضغیفه خیلی جاها چاله های تو خیابون گیر میکنه ولی کالسکه های سنگین گیر نمیکنه و رد میشه​
  • از جای دیگه خریدم ولی نظرم رو میزارم. در کل اگر امکانش براتون هست کالسکه بهتری بگیرید خب بهتره. این کالسکه از نطر زیبایی خیلی خوبه ولی تحمل وزن بالا رو نداره. برای بچه های زیر یکسال خوب و راحت جابه جا میشه و به خصوص برای خانوم ها که تنهان به راحتی میتونن استفاده کنن. اگر زیاد از کالسکه استفاده می‌کنید گزینه خوبی برای خریدن نیست​.
  • کالسکه خوبیه. چون سبکه راحت توی دست انداز ها میشه ردش کرد . جاهایی که پله داره راحت میشه دسته زیر کالسکه رو گرفت و همراه بچه بلندش کرد که اگه سنگین بود نمیشد این کار رو بکنین . خیلی روونه . تنها ایرادی که دیدم پیچ های زیرپایه ترمزش شل بود و افتاده الان باید یه پیچ دیگه جایگزین کنم تا ترمزش کار کنه . بخاطر کم جا گیر بودنش توی مسافرت ها همش همراهمونه. چون توی صندوق کنار وسایل دیگه خیلی جا نمیگیره . تنها نکته ای که باید حواستون باشه اینه که وقتی بچه هنوز سبکه و موقع نشستن کل کالسکه رو نمیگیره قسمت انتهایی کالسکه نشونینش . چون از عقب بر میگرده . ولی وقتی بزرگ میشه وزنش پخش میشه و این مشکل برطرف میشه.

2- کالسکه نوزاد دلیجان مدل بنیتا طرح گوچی 10​

2- کالسکه نوزاد دلیجان مدل بنیتا طرح گوچی 10​

شرکت دلیجان در زمینه تولید وسایل سیسمونی و نوزاد، بسیار موفق عمل کرده و سهم بزرگی از بازار در این زمینه را به خود اختصاص داده است. اغلب مشتریان از خرید محصولات دلیجان که از قیمت و کیفیت خوبی برخوردار است رضایت مندی داشته اند. 

کالسکه نوزاد دلیجان مدل بنیتا طرح گوچی یک گزینه همه چیز تمام و مدرن می باشد که با خرید آن به تمام آنچه از یک کالسکه نوزاد انتظار دارید دست پیدا خواهید کرد. 

از ویژگی های برجسته آن می توان به: 6 عدد چرخ پنج پره و باکیفیت، کمربند ایمنی با اتصال پنج نقطه، داشتن ترمز مجهز، داشتن قفل چرخ ها برای ممانعت از حرکت در مواقع لزوم و… اشاره کرد.

مشخصات
تعداد چرخ: کالسکه ۶​
فناوری تغییر: جهت سیت رو به مادر​
ظرفیت وزنی کالسکه: ۴۵​
ابعاد کریکات: (سبد حمل) ۵۱x۸۰x۱۰۳​
توضیحات کالسکه: دارای گلدوزی​
  • نظر کاربران
  • از همه نظر عالیه​
  • کیفیت ساخت نسبت به قیمت خیلی خوبه​
  • از لحاظ قیمت و کیفیت و متریال دوسروگردن از خارجی ها بالاتره زیبایی وطراحی عالی هستش​
  • این قیمت محصولی به این خوبی و با کیفیتی عمرا گیرت بیاد​
  • همه چی خوبه نسبت به قیمتش فقط من مشکی سفارش دادم که قرمز فرستادن،دیگه مرجوع نکردم​.
  • هم قیمت و هم کیفیت خیلی مناسب بوده دقیقا چیزی که انتظار داشتم بوده ، از لحاظ ارسال هم بعد۳روز بدستم رسید، واقعا راضی بودم . طراحی زیبایی داره ولی نمیدونستم روی سایبان و جای پا ، دوخت داره خداروشکر که دوخت تمیز و زیبایی داره.​
  • من این کالسکه رو، همراه کیف و کریر خریدم. جنس پارچه ش خوب نبود و حالت پلاستیکی داشت، کیفش وقتی روی کوله مه دائم عرق میکنم، بندهای کوله ش اصلا مناسب و یکسان نیست، کالسکه راحت چفت و بند نمیشه اما چرخ های محکم و خوبی داره. جای سبد وسایلش خیلی کوچیکه و مناسب خرید رفتن نیست، ولی کریرش مشکلی نداشت و با یه تشکچه قابل استفاده بود.​
  • طوسی سفارش دادم ک بدنه مشکی و قسمت های پارچه ای طوسی بود هنوز سرهم نکردم ولی همه اجزاش بود و بسته بندی خوبی داشت دفترچه نداشت همراهش درکل نسبت ب قیمت خوبه​.
  • در کل با توجه به قیمت بسیار عالیه من صندلی ماشین همین مارک دلیجان هم از دیجی کالا خریدم و بسیار از محصولاتشون راضی هستم و از دیجی کالا هم به خاطر ارسال سریع و قیمت مناسب ممنونم.​

3- ست کالسکه و کریر اسپرینگ مدل b047​

3- ست کالسکه و کریر اسپرینگ مدل b047​

شما با خرید این مدل، سرویس کامل این محصول که شامل کالسکه؛ ساک همراه؛ کریر و تشک روروئک می باشد را خریداری کرده اید. این پکیج با کیفیت، خیال شما را در هنگام بیرون رفتن با کودک راحت خواهد کرد. هر کدام از تکه های این پکیج از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و با رعایت استانداردهای لازم توانسته یکی از پرفروشترین کالسکه های موجود در بازار باشد.

مشخصات
شامل: کالسکه کریر ساک لوازم​
امکانات تغییر ابعاد و وزن: قابلیت جمع شدن​
سایر توضیحات: این ست کالسکه دارای تشک روروئک هم هست.​
توضیحات کریر: -دارای دسته آلومینیومی قابل تغییر -سایه بان دو حالته -مقاوم در برابر ضربه -پارچه نرم و ضد تعریق -دارای کمربند ایمنی Y شکل​
توضیحات کالسکه: – تنظیم زاویه پشتی نشیمن گاه در چهار وضعیت متفاوت – سایبان سه حالته – تغییر زاویه ی دسته کالسکه – دارای کمربند ایمنی Y شکل – مقاوم در برابر ضربه – پارچه نرم و ضد تعریق – وجود یک سبد بزرگ زیر صندلی آن – قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه چرخ‌ها – دارای کیف لوازم نوزاد – دارای تشک روروئک – هزینه ی مناسب نسبت به کیفیت بالا – سبک و مقاوم.​
  • نظر کاربران
  • من استفاده کردم و راضی بودم فقط یه کم بزرگ و جاگیره​
  • کیفیت کالا بسیار خوب بود و کریر سبک و جادار​
  • هنوز استفاده نکردم ولی با توجه به قیمتش بنظرم خیلی خوبه و ظاهرش شیکه​
  • خوب بود فقط زمانی که به دستمون رسید قسمت هایی از آهنش فرو رفتگی داشت و چند تا نقطه هم نخکش شده بود​
  • بد نیست ولی میتونست بهتر باشه .کار خیلی پر از اشغال بود و باید کلی تمیز میکردیم. جنس بدنه خوبه ولی جنس پارچه اش نه. ساکش هم خیلی بی کیفیت بود.فقط کریر سبک و بزرگی داره.​
  • محصول خوبیه قیمتش مناسبه ظاهرش شیکه ولی خب جنس خوبی نداره وبه اندازه ای که آدم هزینه کرده فقط بدرد استفاده یه بچه میخوره وفکر میکنم طول عمر زیادی نداشته باشه نمیگم جنس بدیه نه ولی جنس پارچه اش اینا زیادخوب نیس که ماندگار باشه ودسته کریرش هم محکم نیس بچه رو بخوام حمل کنه بدنه کریر رو میگیرم واعتمادی به دسته اش ندارم درکل توقع نداشته باشین بااین هزینه یه کالای مرغوب وخوبی براتون باشه ولی پاسخگو نیاز های یه بچه هست.. از جنس کیفشم راضی نبودم رفتم یه کیف جداگانه گرفتم​.
  • خیلی خیلی خیلی خوبه دقیقا شبیه عکسه شایدم بهتر چون تو حالت های دیگه ام تنظیم میشه من خیلی ازش راضی ام خیلی مرتب بسته بندی شده بود​.
  • خوب بود هم جنسش هم کیفیتش.فقط این گیره هاش خوب درگیر نمیشن هر بار باز میکنم دوباره باید بزور جا بندازمشون​
  • من از دیجی کالا نخریدم و از بیرون تهیه کردم اگه دنبال یه کار با کیفیت و خوش دست هستید عالیه چند بار پسرم سعی کرده بیاد بیرون اصلا تعادلش بهم نخورده بچه نیافتاده همش هم جلو آفتاب تو حیاطه اصلا پارچه وبدنه آسیب ندیده هر روز هم باهاش میرم پیاده روی راحت هم تمییز میشه خلاصه یه جنس ایرانی صادراتی که از خریدش پشیمون نمیشید​.
  • فکر میکردم دارم جنس خارجی با کیفیت میخرم ولی متاسفانه این کالسکه کپی اسپرینگ و ساخت دلیجانه کیفیت قطعات پلاستیکی افتضاحه، از اونجایی که هیچ دفترچه راهنمایی همراهش نیست اگه در زمان اتصال قطعات دقت نکنید همون اول کاری قطعات پلاستیکی میشکنه، قطعاتی که فنر داره یه بار مصرفن، یعنی بعد از یه بار چفت شدن اگه از محل اتصال خارج بشن دیگه نباید خارج بشن، ظاهر خوبی داره ولی بیشتر از چند ماه سالم نمیمونه و احتمالا بعد از یه سال بلا استفاده میشه البته کریرش خوبه​.

4- سرویس کامل کالسکه نوزاد و کریر ورسا کد 1068​

4- سرویس کامل کالسکه نوزاد و کریر ورسا کد 1068​

شما با خرید این کالا، سرویس کالسکه نوزاد که شامل کالسکه؛ ساک همراه و کریر می باشد را در اختیار خواهید داشت. در واقع این مجموعه یک مجموعه کامل است که می تواند نیازهای شما و نوزادتان را در این زمینه کاملا رفع کند. استحکام بالا، استفاده از متریال درجه یک، قابلیت جمع شدن، داشتن سایبان و رنگبندی متنوع از مهمترین ویژگی های این کالسکه محسوب می شوند.

شما می توانید بصورت اینترنتی این محصول را در 8 رنگ متنوع و متناسب با سلیقه خود برای سیسمونی سفارش دهید. پیشنهاد می شود در راستای انتخابی بهتر، قبل از نهایی کردن سفارش، نظرات ثبت شده کاربران در خصوص این کالسکه نوزاد را مطالعه کنید.

مشخصات
تعداد چرخ: کالسکه ۸​
فناوری تغییر جهت سیت: رو به مادر​
اقلام همراه: سبد​
امکانات تغییر ابعاد و وزن: قابلیت جمع شدن​
ویژگی‌های نظافتی: پارچه قابل شست‌وشو​
امکانات ایمنی و امنیتی: کمربند ایمنی​
ابعاد کریکات: (سبد حمل) ۹۰x۶۵x۷۰​
  • نظر کاربران
  • جنس خوب و مقاومی داره​
  • سلام بنده اینو برای هدیه خریداری کردم و واقعا راضی بود رفیقم ازش​
  • کیفیت کالسکه کریر و کیف دستی خوب وقابل قبوله فقط قیمتش مقداری بالاست مدیریت دیجیکالا میبایست اطلاعات وراهنمایی اتصال قطعات آنراپیوست ارسال کنند​.
  • سلام من این ست رو سفارش دادم اما بدنه کالسکه دلیجان هستش و بدون سبد زیر کالسکه​.
  • من از بی بی تینگز خرید کردم واقعا کالسکه خوب و اصله همه موارد بارکد و غیره درست بود حتی قشنگ تر از عکس ارسال شد.اما فقط یکی از چرخهای جلوش رو اشتباه شرکت بسته بندی کرده بود که با شرکت هماهنگ کردم که برام بفرستن.​
  • تازه بدستم رسیده ، کاملا مشابه عکس و مشخصات ثبت شده توی دیجیکالا هست، البته دو هفته برای رسیدن این کالا صبر کردم ، هفته اول از انبار ارسال نکردن ولی هفته دوم ب موقع تحویل گرفتم. تا اینجاش ک خوشم اومده و راضی هستم.​
  • سالم و صحیح ارسال شد و بسته بندی خوبی شده بود. یک مشکلی که داره نداشتن دفترچه راهنما هستش که البته با کمی فکر کردن میشه راحت فهمید و قلقش دستتون بیاد و نصبش راحته. ولی متاسفانه پارچه بنده متفاوت با عکس بود و راه راه فرستاده بودند که البته چون قشنگ بود مرجوع نکردم . کیفش ولی اصلا خوب نیست و بعد یه بار شسته شدن داخلش دون دون شد و مطمئنا زودی پوست پوست میشه. در کل نسبت به پولی که داده میشه رضایت بخشه​

5- کالسکه کودک یونی لاو مدل slight lux​

5- کالسکه کودک یونی لاو مدل slight lux​

این محصول علی رغم قیمت نسبتا زیاد بعلت کیفیت عالی و طول عمر بالا جزو کالسکه های پرطرفدار و پرفروش بازار می باشد. از ویژگی های مهم آن می توان به تغییر جهت سیت در دو جهت، تنظیم ارتفاع دسته، داشتن سایبان، داشتن کمربند مدرن و به روز و استفاده از مواد اولیه بسیار با کیفیت در ساخت، اشاره کرد.

از دیگر ویژگی های مهم و کاربردی کالسکه فوق: قابلیت جمع شدن در ابعاد بسیار کوچک می باشد که این محصول را به یکی از بهترین گزینه ها جهت مسافرت بدل کرده است.

مشخصات
تعداد چرخ: کالسکه ۴​
امکانات تغییر ابعاد و وزن: قابلیت جمع شدن​
ظرفیت وزنی کالسکه: ۱۵​
ابعاد کریکات: (سبد حمل) ۷۷x۵۰x۱۰۵​
وزن کریکات: (سبد حمل) ۶.۲​
  • نظر کاربران
  • در نگاه اول و مقایسه با بهترین مدل ایرانی در خرید شک میکنید ولی چون جمع و جوره ما انتخابش کردیم.​

6- کالسکه دلیجان مدل دو قلو دیبا پلاس

6- کالسکه دلیجان مدل دوقلو دیبا پلاس
مشخصات
رده سنی: ۰ تا ۳۶ ماهگی
موجود: در 3 رنگ متنوع​
جزو بهترین مدل های کالسکه نوزاد​
  • نظر کاربران
  • با سلام. کالسکه دوقلو دلیجان خریداری کردم که سایه بان آن کهنه و هر دو سایه بان یک طرفه می باشد.​
  • سلا م من این رو خریدم خیلی خوب بود بهتون پیشنهاد میکنم که بخرید.​
7- کالسکه تویست شیک مدل TOUR مسافرتی
7- کالسکه تویست شیک مدل TOUR مسافرتی
مشخصات
ابعاد کالسکه: ۶۱x۵۱x۳۶
اقلام همراه: تشک/ کاور​
رده سنی: از بدو تولد​
وزن کالسکه: ۷ کیلو گرم​
ظرفیت وزنی: کالسکه ۲۲ کیلوگرم​
  • نظر کاربران
  • عالی بود مرسی.​
  • کالسکه شیک و سبکی هست که خیلی راحت جمع میشه و جای کمی تو ماشین میگیره و کابین سایز هست میشه تو هواپیما هم به راحتی استفاده کرد.​

8- کالسکه دلیجان مدل ریو

8- کالسکه دلیجان مدل ریو

کالسکه دلیجان مدل ریو که در ابعاد 50*55*83 سانتی متر تولید و به بازار عرضه شده است یکی دیگر از محبوبترین مدلهای این برند است که موفق شده تا به امروز فروش خوبی را به ثبت برساند. این محصول از کیفیت بالایی برخوردار است و در ساخت آن از بهترین متریال استفاده شده است. ظرفیت وزنی آن 15 کیلوگرم است که نشان دهنده کیفیت و مقاومت بدنه می باشد. 

سایبان قابل تنظیم یکی از مهمترین و کاربردی ترین ویژگی های این کالسکه می باشد. در روزهای آفتابی با استفاده از سایه بان می توانید نوزاد که حساسیت بالایی نسبت به عوامل محیطی از جمله نور مستقیم آفتاب دارد را از گزند اشعه در امان دارید. چرخ های بسیار روان و نرم کالسکه باعث راحتی استفاده از آن شده است. جهت ایمنی بیشتر در قسمت چرخ های عقب، ترمزهای مطمئن تعبیه شده است تا در مسیرهای شیب دار با خیالی راحت بتوانید آن را ثابت نگه دارید. 

پشتی نشیمن قابل تنظیم در کنار استفاده از تشک دوبل باعث راحتی هر چه بیشتر دلبندتان شده است. سبد پارچه ای به شما اجازه می دهد تا وسایل مورد نیاز کودک را در هر جا براحتی همراه خود داشته باشید. قابلیت تا شدن این کالسکه نوزاد از دیگر ویژگی های مهم این محصول است.

بعد از جمع کردن کالسکه که فضای بسیار کمی را اشغال می کند می توانید براحتی آن را در خودرو قرار داده و در جاهای مختلف همراه داشته باشید. شما می توانید با کلیک بر روی تصویر این کالسکه نوزاد سفارش خود را نهایی کرده و در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید.

مشخصات
ابعاد کالسکه: ۸۳×۵۵×۵۰​
امکانات همراه: سایبان​
تعداد چرخ کالسکه: ۴​
ظرفیت وزنی کالسکه: ۱۵ کیلوگرم​
سایر توضیحات: سایبان قابل تنظیم – پشتی نشیمن قابل تنظیم – دارای تشک دوبل برای راحتی بیشتر – چرخ‌های جلو گردان – چرخ‌های عقب دارای ترمز – چرخ‌ها، قابل جدا شدن – چرخ‌ها، با روکش EVA – جلوپایی قابل تنظیم – سبد پارچه‌ای – حجم کم پس از جمع شدن – گارد قابل جدا شدن – دریچه دید مادر​
  • نظر کاربران
  • کالسکه خوبیه​
  • نسبت به قیمت و کارایی عالی​
  • من این محصول را توصیه میکنم.​
  • من خیلی گشتم که یه کالسکه خوب با قیمت مناسب پیدا کنم و از خریدم راضی ام دونه آخری موجودی بود ولی کاملا سالم و بی نقص به دستم رسید ، چرخ هاش روان هست ، جای حمل وسایل برای کسی که با بچه مجبوره بره خرید خیلی خوب و جاداره ، فقط نقطه ضعفش میتونه بند وسط پا بچه باشه که دسته جلویی وصله بعضی از کالسکه ها دارن ولی این نداره.​

9- کالسکه دلیجان مدل تاینی

9- کالسکه دلیجان مدل تاینی
مشخصات
ابعاد کالسکه: ۶۳x۴۸x۱۰۵
وزن کالسکه: ۳​
ظرفیت وزنی کالسکه: ۱۸​
رده سنی: ۶ ماه تا ۴ سال​
امکانات تغییر ابعاد و وزن: قابلیت جمع شدن،​ قابل شست‌وشو​
  • نظر کاربران
  • خرید این محصول برای شما توصیه می کنم.​
  • مقاوم،کیفیت خوب،مارک مقبول،سبک و قابل حمل​
  • این برند کیفیت قابل قبولی داره و از خریدم راضیم​
  • به نظرم ارزش خرید داره هم سبکه هم جا گیر نیست فقط چرخ عقبش یه خار داشت که چرخ رو نگه میداره ولی متعصفانه شکسته بود که خودمون تعمیرش کردیم مشکلی نداره ظاهرشم دقیقا مثل توی عکسه خود دیجی کالاست​
  • در ساخت چرخ این کالسکه فکر نشده، چون همون روز اول با طی مسافت ۱۰۰۰ متر چرخش در اومد و قابل درست شدن هم نبود، واقعا این اجناس وقتی میخوان تولید بشن چطوری استاندارد میگیرن، البته اگه بگیرن!​
  • بسیار سبک و کارامد برای بازار بردن بچه دختر من که ازش پیاده نمیشه میگه تو خونم بزار بشینم داخلش​.
  • قیمت بسیار مناسب، سبک، راحت. البته که ضعف هایی دارد اما با این قیمت، کاملا قابل چشم پوشی است.​
  • از لحاظ ظاهر خوب و سبک هست ولی برای دائمی استفاده خوب نیست جونی ندارم و چرخاش ۳۶۰درجه نیست و نمیچرخه ثابت هست و کمی سخته باهاش کار کردن.​
  • برای سفرهای کوتاه شهری و مسافرت خوبه و از استحکام قابل قبولی برخوردار – سریع باز و بسته میشه – حجم کمی اشغال میکنه – چرخ های خوبی داره – سایه بان داره – بسته بندی خوبی هم داشت . در کل راضیم.​
  • کالسکه سفری خوبی بود.برای مسافرت با قطار ازش استفاده کردم حملش خیلی راحت بود استحکامش برای آویزون کرد بارای کوچیک هم خوب بود فقط بدیش اینه حالت خوابیده نداره که بچه توش بخوابه و اینکه جای کمربند از سرشانه باید کمی کنار تر میشد چون همش تو صورت بچه بود که بازش کردیم​

10- کالسکه کم مدل art.867/625

10- کالسکه کم مدل art.867/625

توضیحات کالسکه: داشتن نوزاد دوقلو یا با فاصله سنی کم، همان اندازه که لذت‌بخش و دوست‌داشتنی است، مشکلات و سختی‌های خاص خودش را هم دارد. یکی از این موارد خرید لوازم و به‌خصوص کالسکه است. استفاده از دو کالسکه به‌طور همزمان کار مشکلی بوده و نمی‌توان به تنهایی از پس آن برآمد. اینجاست که کالسکه‌های دونفره یا دوقلو مانند همین مدل CAM Il Mondo del Bambino – art.۸۶۷/۶۲۵ ساخت شرکت کم (Cam) می‌توانند بسیار کاربردی و کارآمد باشند. این کالسکه با ابعاد ۱۳۲ در ۱۰۱ در ۶۰ سانتی‌متری و وزن ۱۹.۵ کیلوگرمی، مجهز به دو صندلی در یک ردیف است و برای نوزادان بدو تولد تا کودکان ۳ سال پیشنهاد می شود. این کالسکه چهار عدد چرخ از جنس پلاستیک فشرده دارد که چرخ‌های جلو برای هدایت بهتر، قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه‌ای نیز دارند. 

نکته مثبت درباره این کالسکه نوزاد این است که: صندلی‌های آن در جای خود ثابت نیستند و می‌توان آن‌ها را در حالت‌های رو به جلو، رو به عقب و روبروی یکدیگر قرار داد. این امر علاوه بر کنترل بیشتر والدین روی وضعیت نوزادان، میتواند برای خود نوزادان هم جذاب باشد. همراه این کالسکه یک کیف مخصوص وسایل کودک هم وجود دارد که در جلوی کالسکه نصب شده و برای والدین دست و پا گیر نخواهد بود. شما می توانید وسایل مورد نیاز نوزاد را همراه داشته باشید و دسترسی آسانی به آنها داشته باشید. همچنین یک سبد هم در زیر کالسکه نوزاد تعبیه شده می توان دیگر وسایل را در آن قرار داد. 

نکته قابل توجه درباره این مدل رنگ خاکستری آن است که: از طرفی باعث زیبایی و شیکی آن می شود و از طرفی هم به راحتی کثیف نخواهد شد. در مجموع این کالسکه دوقلو طراحی زیبا و بدنه مستحکمی دارد که می‌تواند موجب راحتی و آسایش خود کودک و والدین شده و از طرفی هم باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها گردد. شما می توانید این محصول بسیار باکیفیت را همین حالا بصورت اینترنتی سفارش دهید.

مشخصات
ابعاد کالسکه: ۱۳۲x۱۰۱x۶۰​
وزن کالسکه: ۱۹.۵​
ظرفیت وزنی کالسکه: ۳۶​
تعداد چرخ کالسکه: ۴​
یکی از بهترین مدل های کالسکه نوزاد​
  • نظر کاربران
  • نظری ثبت نشده است.​

11- کالسکه بی بی استار مدل g1

11- کالسکه بی بی استار مدل g1

توضیحات کالسکه نوزاد: ✔چرخ های جلو چرخشی و قابل ثابت شدن به سمت جلو ✔دارای کمربند دارای سبد ✔قابلیت جدا شدن دسته جلو کالسکه ✔کم جا و مسافرتی می باشد.​

مشخصات
جنس بدنه: فلز​
ابعاد کالسکه: ۶۵x۴۵x۱۰۵​
رده سنی: ۱ ماه تا ۴ سال​
امکانات ایمنی و امنیتی: کمربند ایمنی​
ویژگی‌های نظافتی: پارچه قابل شست‌وشو​
  • نظر کاربران
  • کالسکه اصلا هیچ امنیتی نداره. من بچمو داخلش خوابوندم بچه من با سر از پشت برگشت. کلا تا بچه رو میذاری از پشت برمیگرده و هیچ تعادلی نداره. من مرجوع کردم.​

12- کالسکه دلیجان مدل روما پلاس

12- کالسکه دلیجان مدل روما پلاس
مشخصات
ابعاد کالسکه: ۶۱x۵۲x۱۱۰
تعداد چرخ کالسکه: ۴​
ظرفیت وزنی کالسکه: ۱۵​
ابعاد کریر :۰x۰x۰​
رده سنی: ۰ تا ۳۶ ماهگی​
  • نظر کاربران
  • بین اجناس ایرانی این خیلی برند خوبیه​.
  • در کل ب علت بزرگ بودن و ماشین اذیت کردن نخرید​.
  • عجب چیزی تولید کرده دلیجان واقعا ممنون از جنس پارچه و مقاومت صندلی ماشینشو قبلا خریدم فوق العاده بود اینم خریدم.​
  • ابعادش خیلی بزرگه برای ماشینایی که صندوق عقب کوچیکی داره خوب نیس ولی تو صندوق سمند راحت جا میشه البته کلا کالسکه ای که رو به مادر هم بشه معمولا بزرگه مگه بعضی از گرونای خارجی. این از همه ی ایرانیا بهتره مدلش، هر چند کیفیت دکمه هاش پایینه ولی خدمات پس از فروشش عالیه.​
  • خیلی سنگینه ، خیلی بزرگه تو صندوق ماشین به زور جا میشه ( ماشین ۲۰۶) باید چرخ ها رو در بیاری به زور تو صندوق جا بشه، داخل شهر یهو بچه لج کنه نمیشه سریع آژانس گرفت اومد خونه چون کل عقب ماشین رو میگیره اما خوبیش اینه هم شیکه هم رو به مادر میشه​.

13- کالسکه مدل مدیا کد 1065به همراه ساک لوازم کودک

13- کالسکه مدل مدیا کد 1065به همراه ساک لوازم کودک
مشخصات
ابعاد کالسکه: ۹۰x۶۰x۴۴​
ظرفیت وزنی کالسکه: ۳۰​
ابعاد کریر: ۷۰x۴۴x۲۸​
شامل: کریر ساک لوازم کالسکه​
رده سنی: ۶ ماه به بالا​
  • نظر کاربران
  • نظری ثبت نشده است.​

14- کالسکه تک اسپرینگ مدل اسپیدا

14- کالسکه تک اسپرینگ مدل اسپیدا

سایر توضیحات: قابلیت تنظیم در ۳ حالت: نشسته، نیمه خواب، حالت خواب کامل قابلیت رو به مادر شدن، قابلیت جداشدن چرخ‌ها، قابلیت تنظیم دسته کالسکه، دارای کاور زمستانی، قابلیت تبدیل به کریکات​

توضیحات کریکات (سبد حمل): قابلیت مدرج شدن و تبدیل شدن به سیت، دارای کاور زمستانه، قابلیت رو به مادر شدن​

توضیحات کالسکه: لاستیک های از جنس eva جمع شدن آسان قابلیت تنظیم در ۳ حالت: نشسته، نیمه لمیده، حالت خواب کامل قابلیت رو به مادر شدن قابلیت جدا شدن چرخ ها قابلیت تنظیم دسته کالسکه دارای کاور زمستانی قابلیت تبدیل به کری کات​

مشخصات
ابعاد کالسکه: ۵۵x۳۵x۹۵​
امکانات ایمنی و امنیتی: کمربند ایمنی​
ظرفیت وزنی: کریکات (سبد حمل) ۲۰​
تعداد چرخ کالسکه: ۴​
ظرفیت وزنی کالسکه: ۲۵​ کیلوگرم
  • نظر کاربران
  • بسیار خوب و کاربردی​
  • خوبه .ولی خیلی سنگینه.​
  • لطفا مجددا تخفیف ویژه اعمال کنید.​
  • من که خیلی راضیم عالی سبک راحت بادوام همجوره خوبه​
  • خیلی راضی هستم با دوام وزیبا وراحت جمع میشه وقیمت مناسب.​
  • از بدو تولد میشه نوزاد راتوش خوابوند و راه برد تا بخوابه روبه مادر میشه برای بچه هایی که توی کالسکه نمیمونن خیلی خوبه کاور برزنتیش هم خیلی به کار میاد.​

15- کالسکه بی بی استار مدل ریچکیدز

15- کالسکه بی بی استار مدل ریچکیدز

توضیحات کالسکه نوزاد: کالسکه بی بی استار مدل ریچکیدز یکی از محبوب ترین کالا های ایرانی از نظر استحکام زیاد در عین سبک بودن آن میباشد. این کالسکه سفری قابلیت استفاده در کابین هواپیما را دارد ضمن آن که به راحتی قابل بسته شدن است. چرخ های روان این محصول می تواند شما را در مسیر های بلند و طولانی کاملا یاری نماید. همچنین سبد خرید طراحی شده در زیر کالسکه برای والدین یک مزیت بزرگ محسوب می شود. 

ترمز لینک چرخ های عقب برای ثابت ماندن کالسکه و ترمز ۳۶۰ درجه چرخ های جلو برای حرکت در مسیر مستقیم از قابلیت های دیگر این محصول است. کمربند ایمنی ۵ نقطه ای و گارد محافظ تعبیه شده در جلوی کالسکه نیز از افتادن کودکان جلو گیری میکند. ضمنا این محصول دارای تشک قابل شستشو نیز می باشد.

همچنین قابلیت تنظیم جلو پایی و تنظیم زاویه خواب ۱۸۰ درجه باعث میشود تا این کالسکه از نوزادی قابلیت استفاده داشته باشد. همچنین در صورت تهیه کریر این برند می توانید آن را بر روی بدنه نصب نمایید و یک ست فوق العاده کاربردی را در اختیار داشته باشید.

مشخصات
ابعاد کالسکه: ۸۰x۵۰x۶۰​
وزن کالسکه: ۶​
تعداد چرخ کالسکه: ۴​
ظرفیت وزنی کالسکه: ۳۶​
مدل: ریچکیدز
  • نظر کاربران
  • نظری ثبت نشده است.​

16- کالسکه دلیجان مدل هیرو بدنه مسی

توضیحات کالسکه: ✔قابلیت تنظیم پشتی نشیمن‌گاه – ✔قابلیت تبدیل شدن به کریکات – ✔دارای سایبان با قابلیت تنظیم – ✔دارای کمربند ایمنی پنج نقطه‌ای – ✔دارای گارد محافظ با قابلیت جداسازی – ✔دارای زیرپایی قابل تنظیم – ✔دارای سبد توری در قسمت زیر نشیمن‌گاه – ✔قطر چرخ‌های عقب ۲۵ سانتی‌متر – ✔قطر چرخ‌های جلو ۱۸ سانتی‌متر – ✔قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه چرخ‌ها – ✔ابعاد کالسکه در حالت بسته ۱۱۰ × ۵۲ × ۶۱ سانتی‌متر – ✔دارای ساک لوازم نوزاد با ابعاد ۴۲ × ۳۰ × ۱۴ سانتی‌متر – ✔ساک لوازم دارای یک بند دوشی و دو بند دستی کوتاه – ✔ساک لوازم دارای تشک تعویض با روکش پلاستیکی – ✔ابعاد تشک تعویض ۴۸ × ۵۸ سانتی‌متر – ✔دارای نشیمن‌گاه روروئک با بست‌های پلاستیکی، قابل استفاده برای تمامی روروئک‌های برند دلیجان می باشد.

مشخصات
ابعاد کالسکه: ۶۰×۵۰×۹۰
وزن کالسکه: ۱۵
رده سنی: تا ۴ سال
ظرفیت وزنی کالسکه: ۱۵
جنس دسته: فلز
امکانات همراه: سایبان
فناوری: تغییر جهت سیت رو به مادر
  • نظر کاربران
  • نظری ثبت نشده است.
17- کالسکه پاپاراما مدل اسکوتری
کالسکه پاپاراما مدل اسکوتری

توضیحات کالسکه: ✔دارای ضامن قفل بدنه جهت جمع شدن کالسکه برای حمل و نقل راحت ✔دارای دسته تلسکوپی جهت تنظیم ارتفاع مناسب ✔دارای ترمز در قسمت چرخ های عقب ✔دارای کمک فنر جهت گرفتن ضربه های وارده به کالسکه ✔دارای سایه بان متحرک جهت تنظیم زاویه سایه بان ✔قابلیت جمع شدن سایه بان ✔دارای چرخ های سیلیکونی بلبرینگ دار

مشخصات
ابعاد کالسکه: ۴۰×۷۰×۹۰
ظرفیت وزنی کالسکه: ۶ کیلوگرم
امکانات ایمنی و امنیتی: ترمز
رده سنی: ۳ ماه و بالاتر
جنس دسته: پلاستیک
  • نظر کاربران
  • نظری ثبت نشده است.
18- کالسکه کد 503
کالسکه کد 503
مشخصات
ابعاد کالسکه: ۹۰x۵۰x۳۷
ویژگی‌های نظافتی: پارچه قابل شستشو
رده سنی: تا ۴ سال
اقلام همراه: سبد
تعداد تکه: یک
  • نظر کاربران
  • عالی با همون رنگ و کیفیتی که سفارش دادم.
  • عالیه واقعا حرف نداره زیبا و با دوام.
  • معمولی.

19- کالسکه تک جیکل مدل Turbo-88

کالسکه تک جیکل مدل Turbo-88
مشخصات
دارای گارانتی ۳۶ ماهه رسان چیک تجارت
تعداد چرخ کالسکه: ۴
ظرفیت وزنی کالسکه: ۲۳
جنس بدنه: پلاستیک
امکانات تغییر ابعاد و وزن: قابلیت جمع شدن
ویژگی‌های نظافتی: پارچه قابل شست‌وشو
رده سنی: تا ۴ سال
فناوری: تغییر جهت سیت رو به مادر
شامل: کالسکه و ساک لوازم
  • نظر کاربران
  • عالی خیلی خوب بود.

20- کالسکه مدل شانل کد 1402 به همراه ساک لوازم کودک

کالسکه مدل شانل کد 1402 به همراه ساک لوازم کودک
مشخصات
ابعاد کالسکه: ۹۰x۶۰x۴۴
ابعاد کریر: ۷۰x۴۴x۲۸
جنس بدنه: فلز
ویژگی‌های نظافتی: قابلیت شستشو
رده سنی: ۶ ماه و بالاتر
تعداد تکه: دو
جنس دسته: فلز
  • نظر کاربران
  • جنس بدنه خوبه، پارچه اش حالت مخملی داره، حجم خیلی زیاده و جاگیر هست، یکم از پارچه اش از دوخت در رفته بود که باید بدوزیم، رنگش رو دوست دارم، قیمت هم که کلا همه چیز گرون شده ولی نسبت به مدل های مشابه خیلی بهتره اگه اون بزرگی و جاگیری بیش از حدش رو نادیده بگیرم، کلا راضی ام.

معرفی پرفروشترین مدلهای کالسکه نوزاد

1- کالسکه دلیجان مدل دیبا پلاس یکی از پرفروشترین کالسکه های موجود در بازار است. در ادامه به برخی ویژگی های آن اشاره خواهیم کرد. رنگبندی متنوعی دارد که می توانید متناسب با سلیقه و دیگر لوازم سیسمونی رنگ آن را انتخاب کنید. این کالسکه در ابعاد 21*16*100 سانتی متر تولید و به بازار عرضه شده است. بدنه محکم سبب شده تا ظرفیت وزنی 25 کیلوگرم داشته و برای بچه های تا دو سال مناسب باشد. پشتی نشیمن، سایبان و جلوپایی جهت راحتی هر چه بیشتر کودک قابل تنظیم طراحی شده است. جهت ایمنی کودک دارای کمربند ایمنی نیز می باشد. دریچه دید مادر سبب می شود مادر در همه حال براحتی وضعیت دلبند خود را چک کند. 77 درصد افراد خرید این کالسکه نوزاد را به دیگران هم پیشنهاد داده اند. شما می توانید همین حالا این محصول باکیفیت را با قیمتی مناسب بصورت اینترنتی سفارش دهید.

2- کالسکه ریج کیدز مدل gld 11 در رنگبندی متنوع و باکیفیت بالا تولید و در اختیار مشتری قرار گرفته است. قابلیت جمع شدن این کالسکه را به گزینه ای مناسب برای مسافرت بدل کرده است زیرا فضای بسیار کمی را اشغال می کند. براحتی می توانید آن را جمع کرده و با خود حمل کنید. بدلیل استفاده از متریال درجه یک در ساخت عمر طولانی خواهد داشت. همراه این محصول یک عدد سبد حمل در ابعاد 65*45*105 سانتی متر وجود دارد که می توانید وسایل کودک را در آن بچینید. ضمنا سبد قابل جداسازی است. ظرفیت وزنی این کالسکه 15 کیلوگرم است که طبق اعلام شرکت سازنده برای رده سنی تا 4 سال مناسب می باشد. بررسی نظرات ثبت شده مشتریان در خصوص این کالسکه نوزاد نشان می دهد که اغلب آنها از خریدشان رضایت داشته اند.

انواع مختلف کالسکه نوزاد

مدل سنتی: این مدل جزو پرفروش ترین و رایج ترین نوع کالسکه نوزاد می باشد که در اغلب آنها سینی غذا، سایبان و سبد در راستای رفع نیازهای مقدماتی وجود دارد. در برخی مدل ها می توانید کریر را بر روی آن نصب کنید و در مواقعی که نیاز نداشتید آن را جدا سازید.

مدل مسافرتی: اگر زیاد اهل مسافرت رفتن هستید مدل هایی که قابلیت تاشدن را دارا می باشند بسیار کاربردی بوده و با فضای کمی که اشغال می کنند خیلی راحت می توانید آن را در صندوق خودرو و یا باربند جایی دهید.

کالسکه‌ نوزاد چندمنظوره: کالسکه‌ نوزاد چندمنظوره را می‌توان محصولاتی متشکل از یک صندلی خودرو نوزاد، تکیه‌گاه صندلی و یک کالسکه در نظر گرفت. جالب است بدانید که کالسکه‌های چندمنظوره در زمان قرارگیری نوزاد می‌توانند کاملا مستقل عمل کنند (به این شکل که صندلی خودرو به آن متصل نباشد) و همانند یک کالسکه‌ نوزاد معمولی در خدمت شما و دلبندتان باشند. در برخی کالسکه‌های چند منظوره صندلی قابلیت این را دارد که به حالت تقریبا خوابیده قرار گیرد تا نوزاد روی آن دراز بکشد. لازم بذکر است که این مدلهای فوق العاده، پس از گذر کودک از دوران ۶ ماهگی هم کاربردی هستند و شما می‌توانید از آنها به عنوان صندلی خودروی کودک استفاده کنید.

نکاتی در خصوص خرید و استفاده از کالسکه نوزاد

جنس و موارد ایمنی: مدل هایی که جنس بدنه آنها از آلومینیوم می باشد جزو بهترین گزینه ها هستند. بدنه آلومینیوم ضمن مقاومت و طول عمر بالا، از وزن مناسبی برخوردار است. وجود ترمز و چرخ های قفل شونده، امنیت نوزاد شما را تضمین می کند و در مواقعی که نیاز بود می توانید با فعال کردن چرخ های قفل شونده از حرکت آن ممانعت به عمل آورید.

دسته یا دستگیره قابل تنظیم: وجود دسته قابل تنظیم در کالسکه نوزاد به شما این امکان را می دهد تا ارتفاع آن را با ارتفاع قد خود تنظیم کنید.

سایبان قابل تنظیم: داشتن سایبان قابل تنظیم این امکان را فراهم خواهد کرد تا در شرایط مختلف آب و هوایی با تنظیم آن، بهترین شرایط و آسایش را برای فرزندتان رقم بزنید. سایبان های ضدآب علاوه بر مهار آفتاب می توانند در روزهای بارانی از خیس شدن فرزند شما جلوگیری کند.

داشتن سبد: داشتن سبد بسیار کاربردی و مهم است و شما می توانید وسایل ضروری و یا ساک همراه فرزندتان را در آن قرار دهید تا در مواقع لزوم براحتی به آنها دسترسی داشته باشید.

موارد مهم و تجهیزات ایمنی: مواردی مانند جنس و کیفیت چرخ ها، ترمزهای استاندارد، کمربند محکم و استفاده از طراحی ارگونومیک و پارچه های ضدتعریق و ضد حساسیت که ارتباط مستقیم با سلامت و آرامش نوزاد دارد بسیار حائز اهمیت می باشد. منظور از محکم بودن کمربند، از نظر ایمنی آن است. در عین استحکام باید روکش نرم و ضد حساسیت داشته باشد. تا به بدن نوزاد آسیب وارد نکند. قفل کمربند از دیگر مواردی است که باید به آن توجه کنید تا هنگام بازی کردن کودک با آن، براحتی باز نشود.

داشتن جای پا و کاور پا: وجود جای پا باعث می شود تا پاهای فرزندتان آویزان نباشد و کاور هم در زمستان از سرماخوردگی پاهای کودک جلوگیری خواهد کرد.

تحمل وزن کالسکه نوزاد: حتما قبل از خرید اندازه و وزن کودک خود را در نظر بگیرید تا کالسکه ای متناسب با قد و وزن او خریداری کنید تا هنگام خوابیدن در آن احساس راحتی داشته باشد. با توجه به رشد بسیار سریع نوزادان و تکان خوردن بیش از حد آنها توصیه می شود مدل هایی بزرگتر از سن فعلی آنها خریداری کنید تا بتوانید بمدت طولانی تر از آن بهره ببرید.

قابلیت جمع شدن کالسکه نوزاد: یکی از مهم ترین فاکتورها هنگام خرید این کالا، قابلیت تا شدن و جمع شدن آن در کوچکترین اندازه می باشد. با این قابلیت شما می توانید در هنگام رفتن به سفر و پیک نیک براحتی آن را در داخل صندوق خودرو قرار داده و یا در مسافرت با قطار و هواپیما آن را همراه خود داشته باشید.

قابلیت تغییر سیت: این ویژگی باعث می شود تا بتوانید کودک را هم بطرف مادر و هم بطرف بیرون قرار دهید. این قابلیت ضمن انکه باعث می شود کودک از یکنواختی درآید در مواقعی که آفتاب مستقیم به کودک می تابد با تغییر جهت؛ می توان مانع از آن شود.

سرویس کامل کالسکه نوزاد: سرویس یا پکیج کامل این محصول، شامل کالسکه نوزاد؛ ساک همراه؛ کریر و تشک روروئک می باشد که هر کدام کاربرد خاص خود را داشته و شما در صورت نیاز می توانید ست کامل را تهیه و از آن استفاده کنید البته بهتر است حواستان به وزن و ابعاد آنها باشد.

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما دوستان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی تعدادی از پرفروش ترین مدلهای کالسکه نوزاد و ارائه نکاتی در خصوص خرید این محصول، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. به شما عزیزان مطالعه راهنمای خرید واکر و راهنمای خرید کریر را پیشنهاد می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *