منوی دسته بندی

بهترین کارواش خانگی از نظر کاربران [20 مدل پرفروش در سال 1402]

بهترین کارواش خانگی از نظر کاربران کدام اند؟ در این بخش از دقیق شو قصد داریم تا 20 مدل از بهترین کارواش خانگی از نظر کاربران را به شما معرفی کنیم.

با پیشرفت تکنولوژی، زندگی انسان تحت تاثیر قرار گرفت و به کلی سبک زندگی او تغییر کرد. استفاده و بکارگیری تکنولوژی در زندگی انسان علاوه بر صرفه جویی در زمان و انرژی می تواند بسیار لذت بخش و کاربردی باشد. یکی از ابزارها و وسایلی که با استفاده از آن می توانیم در وقت و انرژی خود صرفه جویی کنیم و بهترین نتیجه را بدست آوریم کارواش خانگی می باشد. با کارواش خانگی می توان به راحتی و با کیفیت بسیار بالا پله ها، حیاط، پارکینگ، خودرو، موتور سیکلت و غیره را در کمترین زمان ممکن و البته به بهترین شکل تمیز کرد.

امروز در این بخش از دقیق شو قصد داریم در ابتدا، 20 مدل از بهترین کارواش خانگی از نظر کاربران که توانسته اند رضایت حداکثری مشتری را جلب نمایند خدمت شما عزیزان معرفی کنیم و در ادامه شما را با نکاتی که بهتر است در هنگام خرید مدنظر قرار دهید آشنا کنیم تا بهترین انتخاب را داشته باشید. لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات انواع مختلف کارواش خانگی اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید. پیشنهاد می شود مطالب مربوط به: بهترین قفل فرمان ضد سرقت و بهترین باند ماشین در ایران را مطالعه کنید.

20 مدل از بهترین کارواش خانگی از نظر کاربران

1- کارواش خانگی هیوندای مدل hp1420​

1- کارواش خانگی هیوندای مدل hp1420​

شلنگ و کابل 5 متری و بلند کارواش خانگی هیوندای، باعث شده تا شما عزیزان با کمترین محدودیت در جابجایی بتوانید به نظافت و شست و شوی سطوح بپردازید. داشتن موتور قدرتمند؛ برند معتبر از کمپانی معروف و شناخته شده هیوندای و گارانتی معتبر باعث شده تا کاربران بدون نگرانی اقدام به خرید کارواش هیوندای مدل hp1420 نمایند.

ابعاد استاندارد و مناسب این کالا باعث شده تا برای حمل و جابه جایی آن کار سختی نداشته باشید و به راحتی این کار را انجام دهید ضمن اینکه می توانید در صورت تمایل آن را در صندوق خودرو قرار دهید. به همراه این محصول دو عدد لنس، یک شلنگ، سوزن تمیز کننده نازل و یک عدد تفنگی برای شما ارسال خواهد شد. ✔۸۹% (۳۰ نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده اند​. این مدل یکی از بهترین کارواش خانگی از نظر کاربران می باشد.

مشخصات
ابعاد: ۴۱ × ۱۶× ۲۱ سانتی‌متر​
ویژگی‌های کارواش: دارای موتور ذغالی​
توان: موتور ۱۴۰۰ وات​
اقلام همراه: دو عدد لنس شلنگ ۵ متر سوزن تمیز‌کننده‌ی نازل تفنگی مخزن مواد شوینده رابط اتصال به آب ورودی و خروجی​
سایر توضیحات: دارای استاندارد IPX۵ حداکثر فشار آب ورودی ۷ بار امکان تنظیم فشار با لنس جمع‌ و جور امکان قرار دادن لوازم روی بدنه دستگاه طول کابل برق: ۵ متر دارای لنس فشار قوی دارای قرقره جهت جمع کردن شلنگ​
نظر کاربران
1.کیفیت عالی​
2.هیچ بروشوری برای نصب مخزن شوینده نداشت​.
3.کارواش خوبیه من راضی بودم​.
4.زیاد ازش استفاده نکردم قدرت بالایی داره و خیلی خوب به نظر میاد​.
5.من برای تمیز کردن میکسر بتن خریدم ولی زیاد جوابگو نیست، ولی برای شستن حیاط و ماشین سواری حرف نداره​.
6.واقعا قدرت عالی و صدای کمی دارد کیفیت هم عالی​
7.ممنون ازدیجیکالا بابت قیمت مناسب وارسال سریعش من واسه تمیزکردن کولرگرفتم امیدوارم ازاین ب بعدشم خوب باشه​.

2- کارواش خانگی هیوندای مدل hp1480​

2- کارواش خانگی هیوندای مدل hp1480​

یکی دیگر از بهترین کارواش خانگی از نظر کاربران ، کارواش خانگی هیوندای مدل hp1480 بوده که در صدر جدول پرفروشترین ها قرار گرفته است. مشخصات و توضیحات این کالا در اغلب موارد مانند رقیب خود یعنی کارواش هیوندای مدل hp1420 بوده که پیش تر، به آن در شماره یک بصورت اجمالی اشاره کردیم.

این محصول تا به امروز موفق به کسب رضایتمندی 81 درصدی مشتریان شده است و همراه با گارانتی 12 ماهه معتبر شرکتی برای مشتری ارسال می گردد. برای خرید کافیست تا بر روی تصویر فوق کلیک نموده و سفارش خود را نهایی کنید.

مشخصات
ابعاد: ۲۵x۲۰x۳۷ سانتی‌متر​
وزن: ۵.۴ کیلوگرم​
توان موتور: ۱۴۰۰ وات​
قدرت فشار آب: ۱۰۰ بار​
ویژگی‌های کارواش خانگی: نیمه صنعتی​
اقلام همراه: دو عدد لنس, سوزن تمیز کننده نازل, مخزن مواد شوینده, تفنگی​
سایر توضیحات: شلنگ به طول ۵ متر به همراه کوپلینگ دارای فیلتر سوزن تمیز کننده نازل مخزن مواد شوینده تفنگی آب پاش حداکثر فشار آب ورودی: ۷ بار کابل برق: ۵ متر دارای پمپ ۳ محوره مجهز به سیستم استاپ دارای محافظ دما​
نظر کاربران
1.تازه خریدم خوبه​
2.لنس و تفنگی کیفیت قابل قبول داره​
3.خیلی خوشگل و تمیز و جمع وجور هنوز استفاده نکردم ولی به نظرم خوب باشه.ساخت چین​
4.این کارواش انصافا خیلی خوبه ولی به دلیل نداشتن چرخ و زغالی بودن پیشنهاد نمیکنم.​
5.قیمت مناسب سبک کم صدا پر قدرت ارزش خرید داره توصیه می کنم.​
3- کارواش خانگی بوش مدل aquatak100​
3- کارواش خانگی بوش مدل aquatak100​

بدون شک یکی از بزرگترین و بهترین کمپانی ها در زمینه تولید لوازم و وسایل خانگی و صنعتی شرکت معظم بوش آلمان است که توانسته با تولید محصولات با کیفیت بالا، سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص دهد. 

کارواش خانگی بوش مدل aquatak 100 یکی از محصولات جدید و باکیفیت این شرکت معتبر بوده که بارزترین ویژگی آن داشتن سنسورهای پیشرفته می باشد که باعث شده این کارواش خانگی به کارواش هوشمند ملقب شود و جزو بهترین کارواش خانگی از نظر کاربران قرار گیرد.

این محصول با بهره مندی از سنسورهای پیشرفته، در زمان هایی که بلا استفاده باشد در کوتاه ترین زمان و بصورت کاملا اتوماتیک خاموش شده تا بدین صورت در زمان، مصرف آب و برق صرفه جویی گردد. ۸۱% (۱۰ نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده اند​.

استفاده از بهترین و باکیفیت ترین قطعات اصلی آلمانی، باعث شده تا کارواش بوش مدل aquatak100 در فروشگاه بزرگ و معتبری مانند آمازون هم در صدر بهترین و محبوبترین کارواش های خانگی قرار گیرد و از سوی مشتریان و کاربرانی که از آن استفاده کرده اند نمره کیفی 9.9 از 10 را کسب نماید.

مشخصات
ابعاد: ۴۶x۱۷x۳۰ سانتی‌متر
توان موتور: ۱۲۰۰ وات​
حداکثر گرمای آب: ۴۰​
قدرت فشار آب: ۱۰۰ بار​
سایر توضیحات: دارای پمپ سه سیلندر تمام فلزی آلمانی برترین کارواش ۱۰۰ بار دنیا در نگاه کاربران شرکت و فروشگاه های آمازون آمریکا کسب نمره کیفی ۹.۹ از ۱۰ در بین کاربران آمازون برترین کارواش خانگی دنیا به انتخاب شرکت و فروشگاه اینترنتی ای بی (eBay) آمریکا برترین طراحی و ارگونومی ساخت در نگاه سایت Canadian Tire کانادا قطعات ۱۰۰ در ۱۰۰ آلمان و مونتاژ چین​
نظر کاربران
1.یه چیز خوب میخوای همینه​
2.این دستگاه بوش عالیه بدرد کار های خونه میخوره​.
3.بد نيست اگه حوصله شست و شو دارید بخرید​
4.البته مدل 110 بنظرم بهتر ولی من که راضی هستم ممنونم از دیجی‌کالا​
5.کاملا به درد نخور ..فکر شلنگ آب و برقشو بکنین که تا جاهایی که میخواین برین اندازه باشن ..بعد اقدام کنین.شلنگ هم فرط فرط در میاد از جاش.پولمو ریختم دور

4- کارواش رونیکس مدل rp-u100e​

4- کارواش رونیکس مدل rp-u100e​

کارواش خانگی رونیکس به موتور قدرتمند 1400 واتی تجهیز شده و می تواند فشار آبی برابر با 100 بار داشته باشد که قابل توجه بوده و براحتی می تواند سطوح کثیف را تمیز نماید. حداکثر دمای آب به 40 درجه سانتی گراد می رسد که برای از بین بردن مواد سخت و چرب مناسب خواهد بود. داشتن یک لنس توربو و یک لنس قابل تنظیم به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید از بهترین گزینه برای تمیز کردن سطوح مختلف استفاده کنید.

کارواش خانگی رونیکس مدل rp -u100e با وزنی حدود 4 کیلوگرم و داشتن دستگیره، براحتی قابل حمل و جابه جایی می باشد و یکی از بهترین کارواش خانگی از نظر کاربران می باشد زیرا ۹۰% (۱۰۰ نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده اند​. همراه با گارانتی ۱۲ ماهه رونیکس​ ارسال می گردد.

یکی از ویژگی های برجسته، کاربردی و مهم این محصول داشتن سنسورهای حفاظت گرمایی بوده که باعث می شود در صورت داغ شدن و فشار بیش از حد به موتور، دستگاه بصورت خودکار خاموش شده تا از آسیب احتمالی و خسارت جلوگیری گردد.

مشخصات
ابعاد: ۴۱x۱۷x۲۳ سانتی‌متر​
قدرت فشار آب: ۱۰۰ بار​
توان موتور: ۱۴۰۰ وات​
اقلام همراه: – دفترچه راهنما – مخزن مواد شوینده – سرشیلنگی – تفنگی آب – شلنگ ۵ متری – دو عدد لنس – نازل – سوزن تمیز کننده نازل​
سایر توضیحات: دارای موتور یونیورسال – مجهز به یک عدد لنس توربو و یک عدد لنس قابل تنظیم – دارای دسته‌ای به طول ۱۰ سانتی‌متر جهت حمل آسان – مصرف کم آب و کارآیی بالا – مجهز به کلید اتوماتیک جهت خاموش و روشن کردن دستگاه که باعث افزایش طول عمر دستگاه می‌شود – مجهز به سیستم حفاظت گرمایی که در صورت گرم شدن بیش از حد موتور، دستگاه را خاموش می‌کند – مناسب برای شستشوی خودرو، ماشین آلات و ساختمان – دارای محفظه‌ای جهت نگهداری قطعات​
نظر کاربران
1.عالیه پیشنهاد می کنم.​
2.عالی راضی بودم.​
3.کانال مطمئنی برای خریداست،امکان مقایسه هم وجوددارد.​
4.همه محصولات رونیکس عالیه،مخصوصا کارواشای رونیکس که کیفیت خیلی بالایی دارند.من این کارواشو با کلی تحقیق بین کارواش های هم رده خودش گرفتم و خیلی هم راضی هستم.اگر کسی قصد خرید یک کارواش خوبو داره من بدونه هیچ شکی وبا اطمینان کامل این کارواشو توصیه میکنم…یا علی​

5- کارواش خانگی خودرو چجیبا کد kv174​

5- کارواش خانگی خودرو چجیبا کد kv174​

از مهمترین دلایل محبوبیت و فروش خوب کارواش خانگی چجیبا می توان به: قیمت مناسب، موتور قدرتمند و شلنگ بلند آن اشاره داشت. با توجه به داشتن موتور 800 واتی و شلنگ بلند، با امکان جا به جایی زیاد می توانید سطوح مختلف مانند پارکینگ، خودرو و یا دوچرخه و موتورسیکلت خود را تمیز کنید. ✔ ۷۶% (۲۰ نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده اند​ و با کمی اغماض یکی از بهترین کارواش خانگی از نظر کاربران می باشد.

مشخصات
ابعاد: ۳۰x۲۴x۹ سانتی‌متر​
توان موتور: ۸۰۰ وات​
طول شلنگ: ۱۰​
قدرت فشار آب: ۱ بار​
سایر توضیحات: مناسب جهت آبیاری گیاهان مناسب جهت شستشوی ماشین مناسب جهت شستشوی فضای باز مناسب جهت شستشوی درب و پنجره دارای شلنگ ۱۰ متری special house دارای نازل آب​
نظر کاربران
1.با عرض سلام این دستگاه فوق العاده ضعیف هست در حد شلنگ آب ، اتصال فندک ماشین دارد که مسلما شما فقط در نزدیک ماشین می توانید استفاده کنید ، شیشه پایین و در ماشین باز هم نمی توان مسلما ماشین را شست توجه فرمایید من کالاهای مختلفی تابحال از دیجی کالا گرفته بودم در صورت نارضایتی پس میگرفتند ولی این کالا را متاسفانه پس نگرفتند.​
2.در کل راضی بودیم و ممنون از دیجی کالا که به موقع کالا رو تحویل دادن​
3.با سلام این کارواش رو چند پیش تحویل گرفتم خیلی راضی هستم چون دیگه از این به بعد هر جایی که خواستم با ۲۰ یا ۳۰ لیتر آب ماشینم رو کاملا تمیز می کنم حس خوبی بهم می ده بخصوص برای کسایی که تو آپارتمان زندگی می کنن یا زیاد مسافرت می رن عالی هستش​.
4.تبدیل فندکی میخاد که اونم جایی پیدا نمیشه بدون اونم کار نمیکنه حتی تو دیجی کالا هم تبدیلش و پیدا نکردم حیفه بخاطر یه سوکت نشه ازش استفاده کرد خواهشا این مشکل و حل کنید وگرنه خود دستگاه عالیه​.
6- کارواش چندکاره کنزاکس مدل kpc -11700​
6- کارواش چندکاره کنزاکس مدل kpc -11700​

یکی دیگر از شرکت هایی که اخیرا توانسته با غول های این صنعت رقابت کند، کمپانی کنزاکس بوده که محصولات این شرکت، علی رغم کیفیت بالا از قیمت مناسبی برخوردارند. این محصول دارای موتور 1700 واتی بوده که نشان دهنده قدرت بسیار بالای آن می باشد. همراه با گارانتی ۱۲ ماهه کنزاکس​ ارسال خواهد شد.

به همراه کارواش خانگی چند کاره کنزاکس مدل kpc -11700 یک عدد رابط ارائه می گردد تا کاربر بتواند براحتی آن را به آب شهر وصل کند. داشتن دمنده و مکنده قوی از دیگر دلایل محبوبیت آن است که باعث می شود در موقعیت های مختلف با توجه به نیازتان از ویژگی های آن استفاده کنید. این مدل یکی از بهترین کارواش خانگی از نظر کاربران می باشد که می توانید تهیه کنید.

مشخصات
وزن: ۲.۴ کیلوگرم​
توان موتور: ۱۷۰۰ وات
حداکثر دبی آب: ۱.۵​
سایر توضیحات: موتور ۱۷۰۰ وات پرقدرت قابلیت مکنده قوی به عنوان جارو قابلیت دمنده به عنوان برف روب، خزان روب و خشک کن​
اقلام همراه: دارای مخزن ترکیب مایع شستشو جهت تولید کف (فوم ساز) دارای رابط جهت اتصال شلنگ آب شهر بخش جاروی دستگاه دارای سری فرچه ای، نازل جهت فضاهای تنگ و باریک، دسته قوسی شکل و لوله خرطومی دارای فیلتر در مخزن جارو دارای رابط جهت اتصال شلنگ آب شهر​
نظر کاربران
1.با توجه به چند کاره بودن وسیله مفیدیه و از هر کدوم از موارد میشه استفاده بهینه کرد. تنها موردی که داره اینه که زود داغ میکنه حدودا یه رب بیست دیقه که کار کرد باید کمی فاصله داد.​
2.از نظر چند کاره بودن، خیلی خوبه و کیفیت خوبی داره،اما من یه کم گران خریدم چون دیجی کالا ۲.800 حسابم کرد ولی همین محصول رو با کد دیگه ۲.۳۵۰ قیمت زده بودند.​
3.قصد خرید بلور داشتم و با نظراتی که خوندم از بیرون تهیه کردم و با اینکه خانمم و فکر میکردم کار کردن باهاش سخت باشه ولی خیلی راضیم، همه کار انجام میده، کارواش و کف پاش قابل قبولی داره . جارو برقی و بلور فوق العاده قوی داره.​
4.من واسه تعمیرات کولر گازی گرفتم عالیه. هم کارواشش خوبه هم بلوورش . پیشنهادش می کنم به همه​
کارواش فوق العاده ای هستش. نسبت به قیمتش عالیه. خزان روبش رو هم تو باغ استفاده کردم قابل قبول بود. اگه دنبال خرید یه دستگاه کارواش چند منظوره هستین توصیه می کنم بهتون​.

7- کارواش خانگی شارژی استرانگ مدل STG4475 -250W-75bar

7- کارواش خانگی شارژی استرانگ مدل STG4475 -250W-75bar

سایر توضیحات: توان خروجی: ۲۵۰ وات باطری: ۲۱ ولت لیتیوم یون شیائومی توان باطری: ۴۵۰۰ میلی آمپر فشار کاری: ۱/۵ مگاپاسکال جریان خروجی آب: ۴.۵ لیتر در دقیقه متعلقات: شیلنگ ۵ متری، فیلتر صافی آب، کوپلینگ، دو عدد لانس و سری پاشش ۷ حالته، تایید و پیشنهاد شده توسط فروشگاه اینترنی ابزار باطن​، جزو بهترین کارواش خانگی از نظر کاربران است.

اقلام همراه: شیلنگ ۵ متری، فیلتر صافی آب، کوپلینگ، دو عدد لانس و سری پاشش ۷ حالته، باتری و شارژر​

ویژگی‌های کارواش خانگی: نیمه صنعتی با قابلیت مکش خودکار آب​

مشخصات
ابعاد: ۵۸x۷.۵x۲۵ سانتی‌متر​
وزن: ۲.۵ کیلوگرم​
توان موتور: ۲۵۰ وات​
حداکثر دبی آب: ۴.۵ لیتر در دقیقه​
حداکثر گرمای آب: ۵۰ درجه​
نظر کاربران
نظری ثبت نشده است.

بهترین کارواش خانگی از نظر کاربران

8- کارواش خانگی کرشر مدل k4-compact

8- کارواش خانگی کرشر مدل k4-compact

″اگر بگوییم کارواش خانگی کرشر مدل k4- compact یکی از بهترین کارواش خانگی از نظر کاربران است که توسط برندی معتبر به بازار عرضه شده است اغراق نکرده ایم. این محصول در ابعاد 87*42*35 سانتی متر و با وزن 11 کیلوگرم تولید شده است. شاید کمی وزن زیادی داشته باشد اما شرکت سازنده با قرار دادن دو عدد چرخ در زیر دستگاه این مشکل را کاملا برطرف کرده است و شما براحتی می توانید آن را جابجا و با توجه به داشتن شلنگ 6 متری در نقاط مختلف استفاده کنید. 

یک عدد دستگیره بر روی دستگاه وجود دارد که ارتفاع آن متناسب با اندازه قد کاربر تنظیم شده و راحتی جابجایی آن را راحت تر کرده است. سری های متنوع دست شما را برای تمیز کردن نقاط مختلف حتی نقاطی که دسترسی به آنها دشوار است، باز می گذارد. قدرت موتور 1800 وات کارواش خانگی کرشر مدل k4-compact سبب شده تا فشار آب 130 بار و حداکثر دبی 6.8  آب در اختیار شما قرار گیرد. این محصول به توقف اتوماتیک موتور تجهیز شده تا در صورت داغ شدن و فشار به موتور، بصورت اتوماتیک قطع شود و بدین صورت از بروز خسارت احتمالی به دستگاه جلوگیری گردد.

مشخصات
ابعاد: ۸۷x۴۲x۳۵ سانتی‌متر​
وزن: ۱۱ کیلوگرم​
توان موتور: ۱۸۰۰ وات​
حداکثر دبی آب: ۶.۸​
سایر توضیحات: موتور خنک کننده آب برای عملکرد بهتر و ماندگاری بیشتر جمع و جور، قوی و قدرتمند دسته حمل و نقل کاملاً متحرک و دوقلو برای حمل و نقل آسان شلنگ فشار بالا با آستین لاستیکی محافظ پوشش مقاوم در برابر ضربه توقف اتوماتیک موتور​
نظر کاربران
1.قدرت تمیز کنندگی خوبی داره. مهمتر از همه اینکه دارای گارانتی معتبره​.
2.دستگاه فوق العاده با کیفیت ساخته شده و انصافا طراحی زیبایی داره.اگر ماشین شستن رو دوست دارید و ویلا دارید تو خریدش شک نکنید.​
3.یک محصول حرفه ای هستش مخصوصا که از افرود بر میگردی باید یه آب زیر ماشین بگیری گل لای بره در کل داشتن واترجت در منزل ابزار کارایی هست​.
4.کیفیت خوب و اصله. برای استفاده با لذت تر شلنگ و کانکتورهاشم تهیه کنین.​
5.من اول از یه فروشند که ارزونتر بود خرید کردم، ولی وقتی رسید دیدیم از کالا برداشتن بعضی قطعاتش رو و پلمپ باز نبود. مرجوع کردم و از فروشنده برگزیده خریدم و واقعا تفاوت رو مشاهده کردم ممنون از دیجی‌کالا​
از میان کارواش های خانگی به جرات میتونم بگم سرآمد همه این جنس هاست.​

9- کارواش خانگی اکتیو تولز مدل AC -29100C

9- کارواش خانگی اکتیو تولز مدل AC -29100C

کارواش خانگی اکتیو تولز مدل AC- 29100C در ابعاد 20*22*33 سانتی متر تولید و به بازار عرضه شده است. این محصول موفق به اخذ استاندارد CE اروپا شده که همین موضوع تضمین کننده کیفیت بالا و رعایت استانداردها در آن است. توان موتور 1400 وات و شلنگ فشار قوی از جنس پی وی سی، فشار آب با قدرت 100 بار را در اختیار شما قرار می دهد که بخوبی از پس تمیز کردن سطوح مختلف بر خواهد آمد. وزن این محصول 5.5 کیلوگرم می باشد که با داشتن شلنگ 5 متری دسترسی خوب و آسانی برای شما فراهم می کند و از این نظر یکی از بهترین کارواش خانگی از نظر کاربران می باشد.

همچنین دو عدد چرخ کار جابجایی این کارواش را بسیار راحت تر کرده است. استفاده از سیستم توقف اتوماتیک و سیستم حفاظت موتور در برابر افزایش دما از موارد ایمنی و جلوگیری کننده از خسارت احتمالی می باشند و شما با خیالی آسوده می توانید از آن استفاده کنید. تفنگ آب پاش با طراحی ارگونومیک، لانس، فیلتر، کوپلینگ اتصال ورودی آب و سوزن تمیز کننده نازل از دیگر متعلقات کاربردی این محصول می باشند که نشان از یک کارواش خانگی تمام عیار دارد. 

یک عدد دفترچه راهنما همراه این کالا وجود دارد که در صورت بروز مشکل می توانید با مطالعه آن به احتمال زیاد مشکل را برطرف سازید. این محصول تا به امروز علاوه بر فروش خوبی که داشته موفق به کسب رضایتمندی 80 درصدی مشتریان شده است. لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی تصویر فوق این محصول را همراه با گارانتی 12 ماهه معتبر سفارش دهید.

مشخصات
ابعاد: ۲۰x۲۲x۳۳ سانتی‌متر​
وزن: ۵.۵ کیلوگرم​
توان موتور: ۱۴۰۰ وات​
قدرت فشار آب: ۱۰۰ بار​
حداکثر دبی آب: ۵.۵​
اقلام همراه: دفترچه راهنما – تفنگ آب پاش با طراحی ارگونومیک – لانس – فیلتر و کوپلینگ اتصال ورودی آب – ۵ متر شلنگ فشارقوی با کیفیت از جنس پی وی سی – سوزن تمیز کننده نازل​
سایر توضیحات: مجهز به محافظ حرارتی جهت حفاظت موتور در برابر افزایش دما – مجهز به پیستون استیل سه محور – مجهز به سیستم توقف اتوماتیک (Total Stop) – دارای استاندارد CE از اتحادیه اروپا – بدنه محکم و مقاوم با طراحی منحصر به فرد – دارای دو عدد چرخ برای حرکت آسان​
نظر کاربران
1.خیلی خیلی عالی​
2.بسیار عالی و با کیفیت.​
3.برای پدرم هدیه خریدم خیلی دوسش داشت.عالیه​.
4.واسه کار هایه خونگی خیلی خوبه راضی ام​.
5.عالیه، من خیلی راضی بودم از خریدش، پشیمون نمیشید.​
6.اگرچه که در کار دیجی کلای عزیز،نقصی نیست ولی محصول اراعه شده،یک دستگاه بسیار کوچک با قدرت خوب ولی هر لحظه فکر میکنی الان میسوزه چون صدای التماس میده. برای خرید عجله نکنین.​

10- کارواش خانگی رگنار مدل RG-U110

10- کارواش خانگی رگنار مدل RG-U110

سایر توضیحات: یکی از بهترین کارواش خانگی از نظر کاربران است. دارای سیستم قطع کن خودکار، ۲۲۰/۲۴۰ ولت، ۵۰ هرتز، مجهز به نازل برنجی توربو و قابل تنظیم، مناسب جهت کلیه مصارف خانگی و عمومی، مجهز به موتور ۱۵۰۰وات با توان پاشش بالا، مجهز به سیستم توقف اتوماتیک جهت کاهش استهلاک دستگاه، دارای قطعات با کیفیت به منظور افزایش طول عمر دستگاه، مجهز به حسگر حرارتی جهت جلوگیری از آسیب موتور در استفاده های طولانی مدت، کوپلر اتصال سریع، لانس قابل تنظیم، تفنگ فشار قوی، مخزن مایع شوینده، شلنگ فشار قوی ۵ متری، کابل ۵ متری جهت شستشوی آسان ✔ ۹۲% (۱۰ نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده اند​. ✔ همراه با گارانتی ۱۲ ماهه رگنار​ ارسال خواهد شد.

مشخصات
ابعاد: ۳۳x۲۵x۴۳ سانتی‌متر​
ویژگی‌های کارواش خانگی: نیمه صنعتی​
توان موتور: ۱۵۰۰ وات​
حداکثر دبی آب: ۷.۱​
قدرت فشار آب: ۱۱۰ بار​
نظر کاربران
1.من واسه شستشوی ماشین گرفتم کار راه انداز و خوبه و کف ساز هم خوبه.​
2.از نظر قدرت و کارایی خوبه.. صداش زیاده.​
3.سلام صدای ان زیاد میباشد قیمت خوب میباشد​.
4.برای کارای منزل مثل سرویس کولر و یا شستن ماشین خوبه​.
5.درکل راضیم مخصوصا موقع خرید۳۱ درصد تخفیف داشت.​
6.سلام دوستان اگر برای شستن ماشین کارواش می‌خرید بدونید .به تنهایی نمیتونه جرم رو بگیره​
11- کارواش باسئوس مدل CRXCJ-B0A
11- کارواش باسئوس مدل CRXCJ-B0A

سایر توضیحات: امکان تنظیم فشار آب | امکان تغییر نوع پاشش آب برای استفاده کاربردی‌تر و با محدودیت کمتر | جنس پوشش بیرونی بدنه: فلزی | دارای استاندارد IPX۵ | قدرت موتور: ۲۱۷۰۰RPM​

مشخصات
ابعاد: ۳۴x۱۷.۵x۲۵.۵ سانتی‌متر​
طول شلنگ: حدودا ۵ متر​
حداکثر دبی آب: ۴۲۰ لیتر در ساعت​
توان موتور: ۱۳۰۰ وات​
حداکثر گرمای آب: ۳۰ درجه سانتی گراد​
نظر کاربران
1.برای هر کسی که ماشین داره لازمه​
2.کارواش خیلی خوبیه اولش با تردید خریدم چون هیچکس براش دیدگاهی ثبت نکرده بود کیفیت کارواش و قطعاتش عالیه طراحی و ساختش با بقیه کارواش ها متفاوته و از نظر قدرت و فشار اب هیچ کم و کاستی نداره در ضمن اینو بگم که توی جعبه فوم ساز و پایه های کارواش نبود باید جدا تهیه بشه.​

12- کارواش خانگی رویال مکس مدل RM-3000W

12- کارواش خانگی رویال مکس مدل RM-3000W

کارواش خانگی یک ابزار کاملا کاربردی محسوب می شود که با در اختیار قرار دادن آب فشار قوی می توان پارکینک، خودرو و حیات خانه را تمیز کرد. کارواش رویال مکس مدل  RM-3000W در ابعاد 37*16*12 سانتی متر و با وزنی حدود 7 کیلوگرم تولید و روانه بازار شده است که موتور بسیار قدرتمند دارد و جزو بهترین کارواش خانگی از نظر کاربران دسته بندی می شود.

وزن کم و ابعاد مناسب سبب شده تا جابجایی آن بسیار راحت انجام شود و شما در مواقعی که باید آن را حمل کنید دچار خستگی مفرط نشوید. توان موتور 3000 واتی سبب شده تا آب با فشار 200 بار از نازل خارج شده و براحتی کثیفی های سطوح مختلف را پاکسازی کند. یک عدد فشارسنج برای مشاهده میزان فشار آب خروجی بر روی دستگاه قرار داده شده است. بدلیل داشتن شلنگ ورودی آب هیچ نگرانی از خالی شدن مخزن آب نخواهید داشت زیرا آب بصورت مستقیم از منبع مورد نظر در اختیار شما قرار خواهد گرفت. 

حداکثر دبی آب 10 و حداکثر گرمای آب در این دستگاه 60 می باشد. یک عدد شلنگ فشار قوی به طول 8 متر نیازهای شما در این زمینه را برآورده خواهد کرد و دسترسی بسیار خوبی را به شما می دهد. 

شرکت سازنده از متریال درجه یک در ساخت این محصول استفاده کرده است و شما با خرید آن می توانید تا سال ها از امکانات کاربردی که دارد استفاده کنید. کارواش خانگی رویال مکس مدل RM-3000W در کسب رضایتمندی مشتری موفق عمل کرده و توانسته در اغلب موارد رضایتمندی آنها را جلب کند. شما می توانید این محصول را بصورت اینترنتی سفارش دهید.

مشخصات
ابعاد: ۳۷x۱۶x۱۲ سانتی‌متر​
توان موتور: ۳۰۰۰ وات​
حداکثر گرمای آب: ۶۰​
طول شلنگ: ۸ متر​
اقلام همراه: یک گان پاشش، شلنگ فشار قوی، شلنگ ورودی آب، دو عدد اتصالات مرتبط، فیلتر ورودی آب​
نظر کاربران
1.فشار آبش متوسطه. راستش خودم توقع قوی تر داشتم ولی کارتونو برا استفاده تو خونه قشنگ راه میندازه ممنون از دیجی​
2.عالیه.فشار آب خوبی داره کار باهاش راحته شلنگ بلندی هم داره​.
3.خوب بودفقط قسمتی که شیلنگ اب وصل میشه خیلی خراب واب میده​.
4.تا حالا اسم این برند به گوشم نخورده بود ولی بعد از استفاده دیدم چیزی از برند های معروف کم نداره میشه گفت از آنها بهتر هم هست​.
5.متفرقس اما بدنیست اگر براتون گارانتی مهم نیست فقط بدیش اینه باید بست اب وردی رو بردارید ویکسره کنید چون اب میده.​
6.به نظرم نسبت به آف قیمتی خیلی خوبه ایکاش سیمش بلندتر بود و یه چرخ حمل و نقلی هم بهش وصل میکردن​.

13- کارواش خانگی رونیکس مدل RP -U100C

13- کارواش خانگی رونیکس مدل RP-U100C

سایر توضیحات: ✔موتور دینامی پرقدرت ۱۴۰۰ وات ✔حداکثر فشار خروجی آب ۱۰۰ بار با فشار پاشش یکنواخت ✔مجهز به سیستم اتواستاپ برای استهلاک کمتر ✔مجهز به سیستم حفاظت گرمایی برای جلوگیری از داغ شدن بیش از حد موتور ✔حداکثر حرارت دمای آب ورودی ۴۰ درجه ✔امکان جایگذاری لوازم بر روی بدنه دستگاه​ ✔ ۸۹% (۸۰ نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده اند.​ ✔همراه با گارانتی ۱۲ ماهه رونیکس​ ✔ بهترین کارواش خانگی از نظر کاربران

اقلام همراه: دارای دسته حمل دستگاه دارای شلنگ فشار قوی ۵ متری دارای لانس قابل تنظیم مجهز به قرقره ی جمع کننده ی شلنگ به همراه ۲ عدد لانس، شلنگ، سوزن تمیز کننده نازل، تفنگ، مخزن مواد شوینده​

مشخصات
ابعاد: ۵۰x۳۰x۲۰ سانتی‌متر​
وزن: ۶ کیلوگرم​
توان موتور: ۱۴۰۰ وات​
حداکثر دبی آب: ۶.۵​
قدرت فشار آب: ۱۰۰ بار​
نظر کاربران
1.عالی ماشین آفرودی با کلی گل و لای رو راحت میشه شست​.
2.من چند ساله از کارواش رونیکس استفاده می کنم تو خریدش شک نکنید واسه کارهای خونه. کولر. فرش و ماشین شستن تمیز کردن حیاط عالیه خلاصه یه کارواش عمری میخرید​.
3.بعد از یک سال استفاده هیچ ضعفی ندیدم و بسیار کارآمد و با کیفیت هستش​.
4.از فروشگاه ابزار مانیار خرید کردم .ولی کارت گارانتی مهر نخورده بود.​
14- کارواش خانگی فندکی مدل کمپر کد 22B
14- کارواش خانگی فندکی مدل کمپر کد 22B

اقلام همراه: ۱.۵ متر شلنگ ورودی آب به همراه صافی. ۵ متر شلنگ خروجی آب به همراه سری فلزی کنترل کننده فشار سیم برق با سری خروجی فندکی برای اتصال به فندکی ماشین به همراه کاید قطع و وصل و چراغ نمایشگر. پمپ تولید فشار دارای قابلیت اتصال به بدنه خودرو یا دیوار با استفاده از پیچ.

سایر توضیحات: کارواش فندکی ۶۰ وات مناسب برای خودرو سواری و کمپر. قدرت مناسب. همراهی عالی برای سفر و طبیعت گردی. ابتدا سر ورودی آب را به شیر وصل کنید یا این که داخل مخزن آب بگزارید (مخزن آب میتواند حتی بطری آب معدنی باشد) سپس دستگاه را به برق فندکی ماشین زده و سپس دکمه روشن را بزنید.

مشخصات
ابعاد: ۲۳x۱۳x۱۶ سانتی‌متر​
توان موتور: ۶۰ وات​
حداکثر گرمای آب: ۴۰ درجه سانتی گراد​
قدرت فشار آب: ۵۰ بار​
وزن: ۱.۵ کیلوگرم​
نظر کاربران
1.عالیه دم دسته هر جا خواستی میتونی ماشینتو بشوری ، فشار آبش خوبه بد نیست نباید انتظار یه کارواش صنعتی را داشت، در کل خوبه.​
2.لوازم جانبی مثل سری پمپ همان قطعه که مکش انجام میده .اگر پیدا میشد خوب بود​.
3.با عرض سلام و خسته نباشید توصیه اکید من به همه دوستان اینه که به محض دریافت کالا حتما امتحانش کنند که مثل من الان بعد از اتمام مدت تست جنس خراب رو دستشون نمونه برای من اصلا کار نکرد آن شاالله بقیه دوستان کار کرده باشه​
4.عالی هست برای شستن ماشین ،یکم فشار ضعیفی داره ولی در کل به درد بخوره​
5.این محصول برای کسانی که، میخواهند ماشینشان را با سطل آب بشویند و یا کسانی که یه کارواش سیار میخواهند، مفید است. در خرید دقت کنید، مرجوع نکنید.​
15- کارواش خانگی مدل APW -VG -110P
15- کارواش خانگی مدل APW -VG -110P

اقلام همراه: دارای قرقره شیلنگ جمع کن ۵ متر شیلنگ فشار قوی لانس با خروجی قابل تنظیم قطع کن اتوماتیک​ ✔همراه با گارانتی ۱۲ ماهه amc​ ✔جزو قدرتمندترین مدل های کارواش خانگی​

مشخصات
ابعاد: ۳۷*۳۸*۸۳ سانتی‌متر​
سایر توضیحات: تک فاز​
ویژگی‌های کارواش: دارای موتور القایی​
توان موتور ۲۰۰۰ وات​
قدرت فشار آب ۱۱۰ بار حقیقی بار​
نظر کاربران
1.من تقریبا ۳ ساله استفاده میکنم عالیه نیمه صتعتیه ایرادش کمی سنگینه و جا گیر قطع کن اتومات هم داره که فشار روش نمیاد مخزن مواد شوینده داره ولی نفهمیدم چطور کار میکنه​.
2.با سلام. این کارواش خوبه ولی اما داره اولا لانس اصلا خوب آب نمیپاشه دوم کف پاشش اصلا کار نمیکنه سوم و ازهمه مهمتر روش نوشته موتور ۲۰۰۰وات که اگر بخواهیم به اسب بخار تبدیلش کنیم حدودا ۲.۶ اسب میشه اما دینام این کارواش ۱ اسب هم نیسن این سنگینی فقط از محکمی بدنه متعلقاتش وگرنه یک پمپ واقعا کوچولو داره..که کارواش های با این مدل پمپ حداکثر ۳ تومن قیمت دارند اما انلو با زرنگی تمام این پمپ کوچیک رو توی بدنه بزرگ گذاشته و ۶۷۰۰ بهم فروخته. من مرجوع کردم اما دیجی کالا هنوز جواب قطعی بهم ندادن متاسفانه.​
3.سلام دوستان. 2 سال هست که دارم از این دستگاه استفاده میکنم و واقعا راضیم. کیفیت بدنه و قطعات خیلی خوب بوده، قدرت فشار آب 110 واقعی هست و خیلی عالی عمل میکنه، فقط ای کاش طریقه استفاده از منبع مایع شوینده و تولید کف رو شرکت توضیح میداد، چون همه این مشکل رو دارن. وزن زیاد این دستگاه هم نشانه قوی بودن موتور اون هست که سیم پیچ کاملا مسی داره و اصلا داغ نمیکنه، من دوتا ماشین پشت سرهم باهاش شستم و حتی گرم هم نشده بود. حتما اول شیر آب ورودی باز باشه تا آب به موتور برسه، بعدش کلید موتور رو روشن کنید تا طول عمر دستگاه بالا بره، فیلتر یا همون صافی که در سسمت ورودی آب به دستگاه هست همیشه تمیز کنید و اگه مثل من فیلتر تصفیه آب براش تعبیه کنید که عالی هست و یک عمر براتون کار میکنه، هر چند مدت که استفاده کردین حتما با سوزن مخصوص خودش، سر نازل رو تمیز کنید. امیدوارم شما هم از این محصول لذت ببرید.​

16- کارواش آ ام سی – مدل QL-3100DP

کارواش آ ام سی - مدل QL-3100DP
مشخصات
ابعاد: ۳۶x۱۹x۲۳ سانتی متر سانتی‌متر
وزن: ۱۱ کیلوگرم
توان موتور: ۱۵۰۰ وات
حداکثر دبی آب: ۶
حداکثر گرمای آب: ۲۰
قدرت فشار آب: ۱۳۵ بار
اقلام همراه: ۳ عدد پکینگ و ۳ عدد سوپاپ (قطعات یدکی) – دارای کوپلینگ رابط ورودی آب – لانس ۳ تیکه – مخزن مواد شوینده – شلنگ ۵ متری – سوزن
نظر کاربران
1.سپاسگزارم از خدمت صادقانه شما عزیزان بزرگوار تیم غیور و زحمت کش دیجی کالا که با ارائه دادن محصولات خوب خودشون اطمینان خاطر بهمون داده که بدون هیچ شک و تردیدی عمری از این محصولات با کیفیت به درستی ودر کمال خوش باوری بهترین استفاده رو کنیم به گرمیه آفتاب خوزستان و صفای شبهای اهواز دم همتون گرم.
2.این نوع کارواش واقعا بی نظیره و در رابط با کارم فوق العاده عمل میکنه و از لحاظ شیک بودن و محکم بودن رضایت کامل دارم و کاملا قدرتمند و پرتاب عالی داره سرویس کارها حتما این محصول رو انتخاب کنن
گارانتی تزیینی و بدور از حقیقت.

17- کارواش آنووی ریوربری مدل HOT 2021N

17- کارواش آنووی ریوربری مدل HOT 2021N

سایر توضیحات: ✔سه فاز پمپ سه گانه با پیستون های سرامیکی بویلر استیل عمودی با پایه محافظ نسوز ✔سیستم خاموش کننده در حالت کمبود آب ✔نشانگر اخطار گازوئیل، فشار، آب، نشتی ✔قابلیت تنظیم دمای آب توسط ترموستات ✔توان گرم کنندگی بالا توسط کویل دوبل ✔قابلیت تنظیم مکش مایع شوینده ✔لانس تنظیمی با قابلیت تعویض نازل ✔ بهترین کارواش خانگی از نظر کاربران ✔فن الکتریکی خنک کننده کویل ها ✔شیر قطع کن بای پس خودکار گیج ✔نشانگر فشار و شیر تنظیم محافظ حرارتی موتور مدار امنیتی ۲۴ ولت ✔فشار سنج روغنی ✔حالت پاشش آب افشانی

مشخصات
ابعاد: ۱۶۸*۱۴۸*۱۲۰ سانتی‌متر
وزن: ۱۳۵ کیلوگرم
توان موتور: ۹۳۰۰ وات
قدرت فشار آب: ۲۰۰ بار
ویژگی‌های کارواش: صنعتی
نظر کاربران
1.فقط میتونم بگم (هرچی پول دادی آش میخوری) این دیگه یه جنس همه چی تمومه
2.بهترین گزینه در این رنج قیمت فقط و فقط همینه چون انتخاب دیگه ای ندارید. با فشاری که داره علاوه بر خودرو میتونید بعنوان تولید باران مصنوعی در محله هم ازش استفاده کرده و شاهد منطقه ای سرسبزتر از بقیه شهر واس خودتون فراهم کنید که توئم با کوچ و صدای دلنشین قناری و مرغ عشق و بلبل و دارکوب و… میباشد. همچنین جهت استفاده از حمام عمومی در باغات و مراسمات ممیزی نیز میتوان از آن استفاده کرد که بنده از باب متدیین بودن توصیه نمیکنم. همچنین وجود کف پاش جهت شستشوی عمیق بدنه و اجزای پراید بسیار مناسب و ایده آل می باشد.
18- کارواش هیوندای مدل HP1820
کارواش هیوندای مدل HP1820

اقلام همراه: – شلنگ – سوزن نازل پاک کن – ظرف شوینده – گان – چرخ – دفترچه راهنما ✔ ۸۹% (۷۰ نفر) از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده‌اند. ✔ همراه با گارانتی ۱۲ ماهه هیوندای

مشخصات
ابعاد: ۴۶x۳۵x۳۳ سانتی‌متر
توان موتور: ۱۸۰۰ وات
حداکثر دبی آب: ۶
حداکثر گرمای آب: ۴۰
ویژگی‌های کارواش: دارای موتور ذغالی
نظر کاربران
1.عالیه یک حیاط هزار متری رو باهاش شستم بعدشم دوتا ماشین عالی عمل کرد.
2.داشتن چهارچرخ وسنسور حساس به فشار آب برای خاموش کردن کارواش به هنگام قطع آب و عدم استفاده
وضعیت روی ۴ چرخ حین کار مانع از افتادن و آسیب می‌شود.
3.در کل من خیلی گشتم برای مصرف خونگی عالیه
4.راحتی حمل قدرت وفشار آب خوبی دارد.
5.من خیلی وسواس دارم توی خرید جنس.الان رسید دستم استفاده کردم راضیم.خیلی خوبه.
6.من از دیجیکالا نخریدم قیمت بالا بود از سایت دیگری خریداری کردم زمان تحویل کالا هم همان روز انجام گرفت.
7.من کارواش رو خریدم و سالم بود و دو سه بار استفاده کردم عالی هست من که راضی هستم.
8.خيلي خوبه خداييش. ١٠٠ درصد توصيه ميشه و یکی از بهترین کارواش خانگی از نظر کاربران هستش
19- کارواش دینامی اوکم مدل RS3
کارواش دینامی اوکم مدل RS3
مشخصات
ابعاد: ۳۱x۱۱x۲۰ سانتی‌متر
وزن: ۸ کیلوگرم
توان موتور: ۱۸۰۰ وات
حداکثر دبی آب: ۸
طول شلنگ: ۵
قدرت فشار آب: ۲۰۰ بار
مارک اوکم مدل: RS3
نظر کاربران
1.قدرت بالا در فشار اب.
2.نسبت به قیمتش می ارزه
3.قدرتش خوبه ولی ای کاش ی کاور دشت شلنگش خیلی خشکه
4.خراب بود .نشتی آب داشت .قطع کن کار نمی کرد.بدنه دستگاه ترک داشت. من مرجوع کردم.
5.من با کارواش های زیادی کار کردم . ولی این کارواش 100بار هم نیست. نمی دانم چرا نوشته 200بار ! من روی نظر مثبت دیگران خریدم . تازه ی قطعه کوچک کاربردی هم کم داشت.
6.بخدا خسته شدیم از بس که با دیجی کالا خرید کردیم و هر بار یه مشکلی و نقصی داشت.من این مدل را در شگفت انگیز خریدم حالا که دستم رسیده نقص قطعه مخروطی ورودی آب را داشت.دست مارو گذاشتن تو پوست گردو،مرجوع کنیم دیگه با قیمت شگفت انگیز نمیشه خرید کرد بدون اون قطعه هم نمیشه کار کرد مجبوری برا استفاده خودت یه چیزی سمبل کنی

20- کارواش شارژی باس مدل 88VF

کارواش شارژی باس مدل 88VF
مشخصات
ابعاد: ۲۵x۲۵x۵ سانتی‌متر
وزن: ۱ کیلوگرم
توان موتور: ۲۶۰ وات
حداکثر دبی آب: ۴ L/MIN
حداکثر گرمای آب: ۴۰
طول شلنگ: ۳ متر
قدرت فشار آب: ۲۲ بار
ویژگی‌های کارواش: خانگی، دارای موتور ذغالی و نیمه صنعتی
اقلام همراه: شیلنگ، آبپاش، شارژر باطری، مخزن، دفترچه راهنما
نظر کاربران
1.خوبه‌ صرفه جویی در آب و سموم کشاورزی در سمپاشی می شود.
2.باتوجه به نبود مارکهای خوب و با کیفیت در بازار به اشتباه به سمت همچنین چیزهایی می رویم که آخرش پشیمانی است.
3.کارواش شارژی پودری هم می پاشه یا تیز می پاشه.
4.بدون مشکل مونتاژ میشه و قابل استفاده هست و یکی از بهترین کارواش خانگی از نظر کاربران است شک نکن.
5.خوبه اما باز شده و به شکل به هم ریخته بسته شده بود. همین باعث شد که فشار قطعات روی هم تاثیر گذاشته و سوراخ کوچکی در توری بوجود آید. اولش هم کلا کار نمیکرد خواستم مرجوع کنم اما یک فوت محکم توی لوله اش کردم درست شد. دیدم کار میکنه دیگه از خرابی توری‌اش گذشتم.
6.به اندازه هزینه ای که کردم خواب است.

  • کارواش دستی: در این روش شستشوی اتومبیل‌ها با استفاده از دستگاه واترجت صنعتی صورت می‌پذیرد. این دستگاه‌ها قادر هستند دبی و فشار گسترده‌ای را تولید نمایند اما دستگاه استفاده شده به منظور شست و شوی اتومبیل‌ها باید فشار در حدود (۱۶۰ الی ۲۰۰ بار) را تأمین نماید. در این صورت بدون آسیب به بدنه خودو شست وشو به صورت دقیق و آسان انجام می‌شود. دستگاه واترجت صنعتی با افزایش فشار آب به وسیله یک پمپ فشار قوی آب را به فشاری چندین برابر می‌رساند و به این ترتیب آب به ماده ای قوی برای از میان برداشتن آلودگی‌ها تبدیل می‌گردد.
  • کارواش اتوماتیک: در این دسته کارواش‌ها شست وشوی اتومبیل‌ها به صورت کاملاً مکانیزه صورت می‌پذیرد. برای شست وشوی ماشین‌های سواری، ماشین‌های سنگین و ون می‌توان از این نوع کارواش استفاده نمود، تنوع کارواش‌های اتوماتیک زیاد بوده و این امکان را فراهم می‌آورد تا متناسب با محیط و شرایط نسبت به احداث کارواش مناسب عمل شود. اطلاعات بیشتر

بهترین کارواش خانگی کدام است؟

  • رونیکس یک برند ایرانی است که در زمینه تولید ابزارالات فعالیت داشته و در اقصی نقاط جهان کارخانه هایی جهت تولیدات محصولات خود دارد. کارواش رونیکس مدل RP-U100 در ابعاد 27*27*47 سانتی متر تولید و به بازار عرضه شده است و جزو بهترین کارواش خانگی از نظر کاربران می باشد. موتور با توان 1400 وات ذغالی با قدرت فشار آب 100 بار نشان دهنده قدرت فوق العاده این کارواش است که می توانید برای تمیز کردن اتومبیل، موزاییک و کارهای سبک و سنگین روی آن حساب کنید. لانس توربو قابل تنظیم گزینه ای مناسب جهت پاکسازی قسمت های سخت تر می باشد. شلنگ به طول 5 متر دست شما را برای دسترسی به قسمت های دورتر باز می گذارد. این محصول فروش خوبی را به ثبت رسانده و موفق به کسب رضایتمندی 85 درصدی مشتریان شده است. ضمنا این محصول همراه با گارانتی 12 ماهه رونیکس ارسال خواهد شد.
  • کارواش خانگی مدل APW-VG-110P در ابعاد 83*38*37 سانتی متر تولید و به بازار عرضه شده است. موتور 2000 واتی القایی تک فاز و قدرتمند در کنار قدرت فشار آب 110 بار واقعی از پس شستشوی قسمت های مختلف برخواهد آمد. شلنگ به طول 5 متر به شما اجازه دسترسی آسان به قسمت های مختلف را می دهد. بوسیله قرقره شلنگ جمع کن می توانید شلنگ را براحتی جمع کنید. این کارواش خانگی همراه با گارانتی 12 ماهه برای مشتری ارسال خواهد شد. در کنار وزن 20 کیلوگرمی 2 عدد چرخ کار جابجایی آن را آسان کرده است.
  • وزن و ابعاد: با توجه به اینکه هدف از خرید کارواش خانگی استفاده از آن در محیط های غیرصنعتی است، انتخاب مدل هایی که قابلیت حمل و جابه جایی آسان تر و ابعاد جمع و جورتری دارند کارآمد تر خواهد بود. اغلب از این وسایل برای نظافت و شستشوی بدنه و داخل خودرو استفاده می کنند پس بهتر است مدلی که خریداری می کنید امکان قرار دادن در صندوق ماشین را داشته باشد.
  • طول کابل برق: اغلب این نوع محصولات از برق شهری به عنوان منبع تغذیه استفاده می کنند. پیشنهاد می گردد تا حد امکان مدل هایی که دارای سیم برق بلند می باشند را در سبد خرید قرار دهید. تا در موقعیت های مختلف بتوانید بدون نیاز به سیم سیار و یا پریزهای بیشتر به کار خود ادامه دهید.
  • قدرت موتور و حداکثر دبی آب: هر اندازه توان موتور بیشتر باشد با قدرت بیشتری می توان زباله ها، کثیفی ها و چربی ها را از سطوح مختلف پاک نمود و حداکثر دبی آب نشان دهنده میزان خروج آب از دستگاه در دقیقه می باشد.
  • مخزن مواد شوینده: داشتن این ویژگی کار شما را برای شستن سطوحی که نیاز به مواد شوینده دارد بسیار آسان می کند و براحتی می توانید آنها را از بین ببرید.
  • داشتن لنس توربو و قابل تنظیم: لنس توربو با فشار بیشتری آب را از نازل خارج می کند و به تمیزتر شدن هر چه سریعتر سطوح و دیواره ها کمک زیادی خواهد کرد. همچنین لنس قابل تنظیم این امکان را فراهم می کند تا بتوانید شدت و میزان فشار آب را کنترل کرده و ضمن استفاده از آن در موقعیت های مختلف در مصرف آب صرفه جویی کنید.
کلام آخر

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی 20 مدل از بهترین کارواش خانگی از نظر کاربران و ارائه نکاتی در خصوص خرید این محصول، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. به شما عزیزان مطالعه راهنمای خرید روکش صندلی خودرو، راهنمای خرید رینگ ماشین و بهترین آمپلی فایرهای خودرو را پیشنهاد می کنیم.

‫2 نظر

  • وحید

    سپاس از شما. مقاله خوبی بود.

    09 اردیبهشت 1402 در 18:09
    • مدیروب

      خواهش میکنم. خوشحالیم که مفید بوده

      09 اردیبهشت 1402 در 18:10

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *