منوی دسته بندی

پرفروش ترین کاندوم های بازار+خرید اینترنتی

امروز در این مطلب از دقیق شو قصد داریم تا شما را با هرآنچه در مورد کاندوم باید بدانید آشنا کنیم تا با خیالی آسوده دست به انتخاب و خرید صحیح و متناسب بزنید.

 

خرید آنلاین پرفروشترین مدلهای کاندوم از برندهای معتبر بازار

 

در دنیای مدرن امروز و با این همه پیشرفت بشری اما کاندوم بازهم جایگاه خود را دارد ویک راه ارزان قیمت ، مقرون به صرفه ، مطمئن ، عالی و موثر وثابت شده در راه پیشگیری به ابتلا به بیماری های مقاربتی و یا حتی بیماری های ناشی از نزدیکی زن و مرد علی الخصوص ایدز می باشد و از طرفی هم از زودانزالی جلوگیری می کند و کمک می کند تا شرکای جنسی لذت بیشتری از آمیزش با هم ببرند و آمیزش آنها را طولانی تر می کند و تمامی این محاسن باعث شده این محصول جزء پرطرفدارترین محصولات بازار در این زمینه باشد.

کاندوم ها مانند یک سد دفاعی مطمئن عمل می کنند و مانع از تبادل ترشحات جنسی ، ویروس ها و یا باکتری های مضر احتمالی از بدن فردی به فرد دیگر می شود.

استفاده از این کالا بدلیل قیمت مناسب ، یک راه ارزان برای افزایش لذت جنسی و از طرفی جلوگیری از ابتلا به بیماری های جنسی و مقاربتی است که برخی بدلیل اطلاع نداشتن از فرهنگ صحیح استفاده از این محصول مفید اظهار داشته اند که استفاده از آن ، لذت جنسی آنها را کم می کند که خوب است بدانید این محصول نه تنها لذت را کم نمی کند بلکه اگر طرز استفاده اصولی وصحیح آن را یاد بگیرید می توانید با به تاخیر انداختن زمان ارگاسم ، لذت خود را با طولانی کردن زمان سکس بیشتر کنید همانطور که در کشورهای حتی پیشرفته از این روش ساده و به صرفه استفاده بهینه می شود.

 

خرید آنلاین پرفروشترین مدلهای کاندوم از برندهای معتبر بازار

 

شما با استفاده از آن به راحتی و با خیالی آسوده می توانید با شریک جنسی خود نزدیکی کنید و نگران مبتلا شدن به بیماری های احتمالی هم نباشید ، چونکه در صورتی که از کاندوم استاندارد و سالم استفاده کنید به هیچ وجه دچار چنین مشکلاتی نخواهید شد.

اگر عاقلانه به موضوع بنگریم می بینیم که این کالا علاوه بر تمامی موارد ذکر شده فایده ی دیگری هم دارد که آن نداشتن کوچکترین عوارض است.استفاده از کاندوم کمترین و کوچکترین عوارضی ندارد.با آن با خیالی آسوده می توانید نزدیکی کنید «آقایان» بدون اینکه نگران این باشید که لحظه ارگاسم بخواهید خودتان را کنترل کنید و یا از حاملگی شریک جنسی خود جلوگیری کنید و با استفاده از این محصول می توانید همه چیز را به آن بسپارید و بصورت متمرکز ، از ارتباط جنسی خود نهایت لذت را ببرید.

یکی دیگر از فواید استفاده از این کالای بهداشتی را هم می توان این گونه ذکر کرد که با حذف بار روانی وترس از حاملگی احتمالی شریک جنسی ، به سلامت روانی و آسودگی خیال در حین سکس کمک شایانی خواهد کرد و از طرفی در صورتی که از کاندوم استفاده نشود احتمال اینکه یکی از شرکای جنسی بیماری خاصی داشته باشد و به دیگری منتقل کند بسیار بالاست که در اینصورت هزینه های درمانی سنگین « یا حتی جبران ناپذیر در صورت ابتلا به ویروس ایدز» ومشکلات روانی عدیده ای را به دنبال خواهد داشت.

 

خرید آنلاین پرفروشترین مدلهای کاندوم از برندهای معتبر بازار

 

کاندوم ها را می توانید در طرح ، شکل ، طعم و بوی متنوع و متناسب با سلیقه خود تهیه کنید و از نزدیکی با شریک جنسی نهایت لذت را ببرید و اصلا به حاملگی احتمالی و ناخواسته حتی فکر هم نکنید.

استفاده از این محصولات بهداشتی بسیار آسان و ساده است و با چندبار استفاده کاملا به اصطلاح قلق آن دستتان می آید و می توانید از بار سوم یا چهارم به بهترین شکل ممکن از آن استفاده کنید و لذت ببرید.

با کاندوم در هنگام نزدیکی با همسرتان به کل بچه دار شدن های ناخواسته را برای همیشه به فراموشی بسپارید وبا خیالی آسوده ضمن لذت بردن کامل از رابطه جنسی ، فواصل سنی بین فرزندان خود را طبق برنامه ی زمانی که دوست دارید کنترل کنید.

 

خرید آنلاین پرفروشترین مدلهای کاندوم از برندهای معتبر بازار 

 

در هر محصولی تاریخ انقضا بسیار مهم است اما در مواد خوراکی و کاندوم ها این اهمیت دو چندان می شود.

در هنگام خرید این محصول بهداشتی مناسب با سلیقه خود ، توصیه اکید می شود که تاریخ آن را مدنظر قرار دهید و در این مورد سهل انگاری می تواند معادلات را به هم بزند و در هنگام نزدیکی در صورت پاره شدن ویا سوراخ شدن عواقبی را برای شما به دنبال داشته باشد.ضمنا بطور کلی خوب است بدانید کاندوم ها برای فقط یکبار استفاده طراحی شده اند وحتی گران ترین و با کیفیت ترین آنها برای چندبار استفاده طراحی وتولید نشده اند.

در صورتی که جزء زوج هایی هستید که سکس دهانی را هم در برنامه خود دارید حتما لازم است به رایحه و عطر این محصول هم توجه کنید تا با شریک جنسی خود دچار اختلاف نظر و مشکل نشوید.از بین کاندوم های مختلف در بازار بهتر است که از نوع لاتکس آن که نسبت به بقیه مقاوم تر و نازک تر می باشد استفاده کنید که البته در برخی موارد مشاهده شده است که این نوع در خانم ها سبب آلرژی و حساسیت می شود که در غیر اینصورت پیشنهاد می گردد به علت کیفیت بالاتر به نسبت موارد مشابه حتما از این جنس استفاده شود.

این نوع محصولات بهداشتی از نظر اندازه ،دارای سایز بندی می باشند که می توانید با توجه به سایز آلت خود ، مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید.دقت داشته باشید که سایز کوچکتر از آلت می تواند باعث پارگی در هنگام سکس شود.

 

خرید آنلاین پرفروشترین مدلهای کاندوم از برندهای معتبر بازار

 

یک نکته مهم که وجود دارد این است که برای لیز کردن و لغزنده کردن کاندوم و برای راحتی هنگام نزدیکی اصلا از موادی مانند وازلین ، روغن و از این قبیل مواد که چرب هستند استفاده نکنید زیرا استفاده از اینگونه روان کننده ها می تواند باعث پارگی آنها شود و شما می توانید برای انجام اینکار ژل های مخصوص «که محتوای اصلی آنها آب می باشد» را از داروخانه ها تهیه کنید تا از این بابت هم خیالتان راحت و مطمئن باشد.

در صورتی که به هردلیلی متوجه شدید یا احتمال دادید که کاندوم نتوانسته وظیفه ی پیشگیرانه خود را بخوبی انجام دهد می توانید بلافاصله با مصرف قرص های ضدبارداری موجود در بازار مانند اچ.دی و ال.دی از حاملگی ناخواسته احتمالی ممانعت به عمل آورید.بدانید که این روش ، روش صددرصدی نیست اما یکی از بهترین روش های اورژانسی است.نکاتی که در مورد استفاده از این قرص ها باید بدانید این است که اولا سعی کنید از قرص های ضدبارداری و یا پیشگیری از بارداری بدلیل داشتن عوارضشان بصورت مستمر استفاده نکنید و اگر مجبور شدید استفاده کنید بهتر است که این کار سریعترو بلافاصله بعداز احتمال دادن انجام دهید تا بهترین نتیجه حاصل شود زیرا اگر این عمل را تسریع بخشید می توانید درصد موفقیت کار را بالا ببرید.

پیشنهاد ما این است که با توجه به حساسیت موضوع در این زمینه حتما از انواعی استفاده کنید که به اصطلاح شناخته شده و جواب پس داده باشند «زیرا شرکت ها و کمپانی های معتبر در این زمینه با دستگاه های مخصوص الکترونیکی کاندوم ها را از نظر سالم بودن ونداشتن سوراخ چک می کنند که بهترین و مطمئن ترین راه همین است و در برخی از نمونه های غیراستاندارد با وجود اینکه به ظاهر سوراخی ندارند اما ویروس ، باکتری و اسپرم از منافذ آنها عبور می کند و می تواند عواقب و عوارض بسیار سنگینی را برای افراد به دنبال داشته باشد پس یادتان باشد در این زمینه اصلا ریسک نکنید.»

 

خرید آنلاین پرفروشترین مدلهای کاندوم از برندهای معتبر بازار

 

به محصولاتی در این زمینه که رنگ و لعاب زیادی دارند و یا گاها دیده شده از عکس های نامتعارف و سکسی روی کالا استفاده می کنند اعتماد نکنید زیرا مواردی که ذکر شد اصلا دلیلی بر کیفیت کالا نمی باشند و برعکس در بسیاری از موارد صرفا در راستای جذب و گول زدن مشتری است.

بهتر است که مردها قبل از نزدیکی با همسرشان کاندوم را بطور کامل بر روی آلت بکشند زیرا از نظر علمی ثابت شده که در ترشحات قبل از خروج مایه منی «ارگاسم» می تواند اسپرم هم کمابیش وجود داشته باشد .

 همچنین بهتر است قبل از نصب آن بر روی آلت با انگشت شصت و اشاره قسمتی که برای پرشدن منی تعبیه شده است را فشار دهید تا خالی شود زیرا در غیر اینصورت ممکن است در زمان دخول هوای داخل آن باعث پارگی شود.

 

انواع کاندوم های موجود در بازار

1. مدل ساده

این نوع از کاندوم ها پوشش محافظتی ساده ای دارند که بصورت شفاف و نازک می باشد که جزو پرطرفدارترین این نوع محصولات هستند و طرفداران زیادی دارد.

2. مدل تاخیری

این نوع از کاندوم ها آغشته به موادی هستند که باعث بی حسی آلت تناسلی آقایان می شود و بخصوص برای کسانی که دچار زود انزالی هستند بسیار مفید است که پیشنهاد می شود برای بدست آوردن بهترین نتیجه حتما چند دقیقه قبل از دخول آن را روی آلت خود سوار کرده تا آلت بخوبی بی حس شود.

3. نوع خاردار

در این نوع ، برجستگی هایی با فواصل خاصی بر روی سطح آن تعبیه شده است تا شرکای جنسی «بخصوص فرد مونث» لذت بیشتری ببرند.

4. مدل شیاردار

این نوع کاندوم هم مکانیسم و سازوکاری شبیه به مدل خاردار ، دارد و همان عملکرد را دارد با این تفاوت که به جای خار ، شیار بر روی این محصول تعبیه شده است .

5. کاندوم معطر و طعم دار

جنس این محصولات معمولا لاتکس است که بوی خوبی ندارد این نوع به صورت ویژه به بو و طعم متنوع آغشته شده است تا علاقه مندان به سکس دهانی با توجه به سلیقه خود نهایت لذت را ببرند.

6. کاندوم های سرد و گرم کننده

این نوع محصولات برخلاف تبلیغاتی که در مورد آنها می شود از قبیل حجم دادن آلت و غیره ، خاصیتی جز ایجاد تنوع و هیجان بیشتر ندارند و شعار های تبلیغاتی از قبیل افزایش و بزرگ کنندگی آلت در مورد این نوع محصولات کذب است.

7. کاندوم روان ساز

این نوع محصولات موجود در بازار با داشتن محتوای روان کننده ، بیشتر برای کسانی که خشکی واژن دارند مناسب است و پیشنهاد می گردد.

8. کاندوم زنانه

برخلاف تصور برخی که فکر می کنند کاندوم صرفا فقط برای آقایان موجود است باید بدانید کاندوم مخصوص بانوان هم موجود است که بصورت لوله نازک و با طول تقریبی 17 سانتی متر است که حالت ارتجاعی دارد و در طول واژن قرار می گیرد و بیشتر برای کسانی پیشنهاد میگردد که شریک جنسی مرد تمایل به استفاده از از این محصول بهداشتی ندارد.

بهتر است در هنگام استفاده از این کالای بهداشتی از سکس های زیاد خشن استفاده نکنید زیرا کاندوم ها بسیار نازک هستند و می تواند این کار باعث پارگی آنها شود.

 

خرید آنلاین پرفروشترین مدلهای کاندوم از برندهای معتبر بازار

 

امیدواریم مطالب امروز دقیق شو برای شما جذاب و مفید بوده باشد و توانسته باشیم به طور کامل موضوع را برای شما پوشش دهیم. ضمنا شما عزیزان می توانید مقاله هایی با عنوان راهنمای خرید بهترین مدل های شامپو ضد شوره، بهترین شامپوهای کودک و خرید پرفروشترین مدل های افترشیو را مطالعه فرمایید.

مطالب مرتبط

یک نظر

  • hairy females

    Hi there. I found your website by way of Google even as searching for a similar subject, your web site came up. It appears good. I have bookmarked it in my google bookmarks to visit later. Edi Herman Alikee

    15 اسفند 1399 در 06:34
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *