منوی دسته بندی

نظم دهنده صندوق ماشین باکیفیت و پرفروش به همراه خرید اینترنتی

اگر از ریخت و پاش های صندوق عقب اتومبیل شخصی خود خسته و کلافه شده اید چاره مشکل شما خرید یک نظم دهنده صندوق ماشین است که با این وسیله کاربردی و ارزان براحتی می توانید تمام وسایل موجود در صندوق عقب ماشین را سرو سامان داده و هر چیزی را دقیقا سر جای خود قرار دهید.

اگر قصد خرید نظم دهنده صندوق ماشین را دارید با ما در این بخش از دقیق شو همراه شوید. در ابتدا تعدادی از با کیفیت ترین و ارزان ترین مدل های نظم دهنده صندوق خودرو را خدمت شما عزیزان معرفی می کنیم و در ادامه به یکسری نکات در خصوص خرید اُرگانایزر خودرو اشاره خواهیم کرد. لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات نظم دهنده صندوق عقب ماشین؛ اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید.

1.جعبه نظم دهنده صندوق ماشین مدل جی جی 21

  • 75 درصد از خریداران این کالا را پیشنهاد داده اند
  • موجود در 5 رنگ متنوع

نظم دهنده صندوق ماشین

محصول فوق دارای سه محفظه تفکیک شده و بزرگ است که وسایل تان را می توانید در آن قرار دهید و صندوق عقب خودروی خود را شکیل و منظم کنید. جنس آن از پارچه بوده که در مواقع لزوم می توانید آن را بشویید. همچنین با داشتن قابلیت تا شدن می توانید هر زمان که نیاز نداشتید آن را تا کرده تا با اشغال کمترین فضا در گوشه ای قرار دهید. در قسمت بالای اُرگانایزر خودرو دسته هایی تعبیه شده تا بتوانید به آسانی اقدام به جا به جایی آن کنید. طراحی و در نظر گرفتن 4 جیب بر روی بدنه این امکان را می دهد تا بروشور، کاتالوگ، قوطی روغن، اسپری لاستیک ماشین و هر چیز دیگر را درون آن قرار داده تا ضمن مرتب نگاه داشتن صندوق عقب ماشین در کمترین زمان ممکن به آنها دسترسی داشته باشید.

  • مشخصات

ابعاد

32*5*32 سانتی متر

وزن

100 گرم

تعداد محفظه

3 عدد

2.کیف نظم دهنده صندوق ماشین

  • این محصول رضایت 75 درصدی خریداران را کسب کرده است
  • موجود در سه رنگ مختلف

با خرید محصول فوق دیگر ظاهر صندوق عقب اتومبیل شما به هم ریخته و نامرتب نخواهد بود. با در نظر گرفتن ابعاد نظم دهنده صندوق ماشین و وسایلی که قرار است در داخل آن جایی دهید انتخابی متناسب با نیازتان داشته باشید. دو عدد محفظه تفکیک شده و مجزا جهت طبقه بندی و مرتب سازی وسایل داخل اتومبیل طراحی و تعبیه شده است. همچنین دو عدد جیب بر روی بدنه این اُرگانایزر اتومبیل برای قرار دادن وسایلی همچون اسپری لاستیک و داشبورد، آچار، پیش گوشتی، نقشه، کاتالوگ و غیره در نظر گرفته شده است تا بتوانید مجموعا وسایل مختلفی را درون محفظه و جیب ها قرار دهید.

یکی از ویژگی هایی که این کالا را با دیگر رقبای خود متمایز می کند بکارگیری و دوخته شدن چسب در کف آن است. که با درگیر شدن با قسمت نمدی کف صندوق عقب ماشین حتی در سرعت های بالا هم دیگر تکان نخورده و سر جای خود باقی خواهد ماند.

  • مشخصات

36*21*42

وزن

1000 گرم

جنس

الیاف مصنوعی

 

3.جعبه نظم دهنده صندوق ماشین زد 213 

  • 83 درصد خریداران این کالا را پیشنهاد داده اند
  • موجود در 6 رنگ متنوع

نظم دهنده صندوق ماشین

جنس این اُرگانایزر ماشین از سومیت یا همان برزنت بوده که از مقاومت، کیفیت و طول عمر بسیار بالایی برخوردار می باشد و براحتی پاره نخواهد شد. بدنه و اسکلت آن حالت پایدار و چارچوب محکمی دارد که می توانید ابزار آلات و وسایل دیگری که در صندوق عقب ماشین است را در آن براحتی جایی دهید. در نظر گرفتن 9 محفظه تفکیک شده و مجزا برای این جعبه نظم دهنده ماشین این امکان را می دهد تا بخوبی بتوانید وسایل مختلف را سر جای خود قرار دهید. در زیر جعبه اُرگانایزر خودرو چسبی در نظر گرفته شده که با درگیر شدن قسمت نمدی کف صندوق عقب ماشین سبب می شود دیگر از جای خود تکان نخورده و حتی در سرعت های بالا و ترمز کردن فیکس باقی بماند.

  • مشخصات

جنس

برزنت

تعداد محفظه

9 عدد

ابعاد

50*30*30 سانتی متر

 

4.جعبه نظم دهنده صندوق ماشین نیازشاپ

  • موجود در 2 رنگ

این نظم دهنده صندوق ماشین علاوه بر داشتن یک محفظه بزرگ داخلی، تعداد 10 عدد محفظه کوچک دیگر در قسمت جلو دارد. محفظه بزرگ داخلی دارای چارچوب و اسکلت محکم و پایدار است که می توانید وسایل بسیار زیادی اعم از زیرانداز، سفره و مجموعا وسایل پیک نیک یا کمپینگ را درون آن جایی دهید. درون محفظه های کوچکی که در جلوی جعبه نظم دهنده خودرو طراحی شده می توانید آچار، پیش گوشتی و غیره را قرار داده و سر و سامانی به صندوق عقب اتومبیل تان دهید. جنس این کالا ترکیبی از الیاف مصنوعی، موکت و پارچه است که از طول عمر و کیفیت قابل قبولی برخوردار بوده و می توانید تا مدتها روی آن حساب کنید.

  • مشخصات

ابعاد

25*25*45 سانتی متر

وزن

450 گرم

محل قرار گیری

داخل اتاق و صندوق عقب ماشین

5.اُرگانایزر و جعبه نظم دهنده ماشین

  • 74 درصد خریداران این محصول را پیشنهاد کرده اند
  • موجود در سه رنگ

  • مشخصات

ابعاد

32*59*32 سانتی متر

وزن

100 گرم

تعداد محفظه

3 عدد

نکاتی در خصوص خرید نظم دهنده صندوق ماشین

جنس ارگانایزر

برای ساخت نظم دهنده صندوق ماشین از برزنت، پارچه، پلاستیک، پلی استر و غیره استفاده می گردد که می توانید از بین آنها دست به انتخاب بزنید.

اندازه نظم دهنده صندوق ماشین

حتما به ابعاد نظم دهنده صندوق ماشین در هنگام خرید دقت کنید و مدلی متناسب با اندازه صندوق عقب؛ نوع خودرو و وسایلی که قرار است داخل آن قرار بگیرد خریداری کنید. تعداد وسایل و اندازه وسایلی که قرار است در داخل جعبه نظم دهنده ماشین چیده شود بسیار مهم است.

تفکیک فضای داخل ارگانایزر

قبل از خرید به این نکته توجه داشته باشید که فضای داخل جعبه نظم دهنده صندوق ماشین به چند قسمت تقسیم شده است تا مدلی متناسب با نیازتان انتخاب کنید.

تعداد جیب اُرگانایزر 

در روی بدنه برخی مدل های نظم دهنده صندوق عقب ماشین، غیر از تقسیم بندی فضای داخلی تعدادی جیب طراحی شده است. تا بتوانید جدای از فضای اصلی نظم دهنده صندوق عقب خودرو، تعدادی وسایل کوچکتر را هم در درون جیب های آن قرار دهید.

قابلیت شستشو اُرگانایزر یا نظم دهنده صندوق ماشین

بهتر است مدل هایی را در سبد خرید قرار دهید که قابلیت شستشو داشته باشند تا در صورت نیاز بتوانید آن را بشویید.

نحوه بسته شدن نظم دهنده صندوق ماشین

از نظر نحوه بسته شدن می توان نظم دهنده صندوق ماشین را به سه دسته تقسیم کرد:

  • مدل هایی که روی آنها باز است و اغلب برای آنها دو دسته در نظر گرفته می شود تا براحتی بتوان آنها را جا به جا کرد.

  • مدل هایی که توسط چسبی که در نظر گرفته شده می توان درب آنها را بست تا وسایل داخل آن بیرون نریزد.

  • مدل هایی که درب و محفظه آنها به وسیله زیپ بسته می شود تا خیال شما از بیرون نریختن و به هم ریختگی داخل صندوق عقب خودرو، حتی در صورت ترمز کردن راحت باشد.

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی تعدادی از با کیفیت ترین و بهترین مدل های جعبه نظم دهنده یا ارگانایزر اتومبیل و ارائه نکاتی در خصوص خرید این محصول؛ شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. به شما عزیزان مطالعه راهنمای خرید آفتابگیر خودرو؛ معرفی بهترین کمک فنرهای خودرو و راهنمای خرید بهترین اسپیکر خودرو را پیشنهاد می کنیم.

مطالب مرتبط
منتخب سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *