منوی دسته بندی

میز ناهارخوری های پرفروش بازار به همراه خرید اینترنتی

میز ناهارخوری یکی از پرطرفدارترین نوع میزهای غذاخوری در بین افراد کشورهای مختلف می باشد. این نوع از میزها زیبایی فوق العاده ای را به فضا می بخشند و در عین حال فضای کمی را اشغال می کنند. شکل و شمایل بسیار متنوعی در بین مدل های میز ناهار خوری وجود دارد که ممکن است انتخاب مدلی که هم به دکوراسیون خانه شما بخورد و هم کیفیت بالایی داشته باشد را کمی سخت بکند. نمای میز ناهارخوری بسیار مهم است اما مهم تر از آن فضایی است که برای میز در نظر گرفته اید. میز ناهارخوری باید در عین فراهم کردن مکانی راحت و مناسب برای نشستن تعداد افراد خانواده، فضای کافی برای رفت و آمد آنها کنار میز فراهم کند.

چنانچه قصد خرید میز ناهارخوری مناسبی را دارید اما هنوز به یک انتخاب درست دست پیدا نکرده اید در این بخش از دقیق شو همراه ما باشید تا با دانستن یکسری نکات راحت تر دست به انتخاب بزنید. در ابتدا قصد داریم تعدادی از بهترین مدل های میز ناهارخوری که از کیفیت مطلوبی برخوردار بوده و توانسته اند رضایت حداکثری مشتریان را جلب نمایند خدمت شما عزیزان معرفی کنیم و در ادامه یکسری نکات که در هنگام خرید میز ناهارخوری بهتر است مدنظر قرار گیرد را بررسی خواهیم کرد.

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات انواع مختلف میز ناهارخوری اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید.

1- میز ناهارخوری و صندلی چوبی اسپرسان چوب

میز ناهارخوری و صندلی چوبی اسپرسان چوب

میز ناهارخوری اسپرسان چوب فوق برای 4 نفر در نظر گرفته شده است. در ساخت پایه ها و صفحه اصلی از جنس چوب راش استفاده شده که از دوام و کیفیت بالایی برخوردار می باشند. رنگ میز ناهارخوری اسپرسان بصورت پلی استر دو پوششه بوده تا علاوه بر زیبایی و جلوه بیشتر آن، سبب مقاومت در برابر رطوبت گردد.

برای سهولت در جابجایی این میز ناهارخوری، پایه ها و صفحه اصلی قابلیت جدا شونده دارند تا در مواقع لزوم مانند اسباب کشی و نقل مکان براحتی بتوانید با اشغال کمترین فضا تکه های آن را منتقل کرده و در مکان دلخواهتان مجدداً اقدام به نصب آن نمایید. میز ناهارخوری معرفی شده در این بخش در 5 رنگ متنوع موجود می باشد که براحتی می توانید مطابق سلیقه تان آن را با دیگر لوازم منزل هماهنگ انتخاب کنید.

مشخصات
نظر کاربران

2- میز ناهارخوری تاشو

میز ناهارخوری مدل تاشو بصورت تاشونده طراحی و روانه بازار گردیده است و بصورت نیمه باز و تمام باز برای کاربران قابل استفاده می باشد. در حالت تمام باز 4 تا 6 نفر برای میل کردن غذا و یا مطالعه می توانند از آن استفاده کنند. طراحی 4 عدد چرخ در زیر میز ناهارخوری تاشو باعث سهولت در جابجایی آن شده است که بسیار کاربردی می باشد.

بسیاری از افراد در واحدهای آپارتمانی زندگی می کنند و با مشکل کمبود فضا مواجه اند همین امر سبب شده تا این کالا مورد استقبال ویژه مشتریان قرار گیرد. شما می توانید در مواقعی که به آن احتیاج ندارید براحتی آن را جمع کرده و در گوشه ای قرار دهید. این مدل میز ناهارخوری دارای رنگبندی بسیار متنوعی است و دست شما برای انتخاب بهترین گزینه در جهت هماهنگ شدن با دیگر لوازم خانه و آشپزخانه کاملا باز می گذارد.

ضمنا 82 درصد افرادی که استفاده از این میز را تجربه کرده اند ضمن اعلام رضایتمندی، خرید آن را به دیگران پیشنهاد داده اند. شما می توانید هم اکنون این میز را در رنگ دلخواهتان و بصورت اینترنتی سفارش دهید تا در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید.

مشخصات
نظر کاربران

3- مـیز نـاهارخـوری گنجینه

یکی از بهترین شرکت ها در زمینه تولید لوازم و صنایع چوبی از جمله درایور، تحریر، کمد، میز ناهارخوری، کتابخانه و غیره بدون شک شرکت گنجینه می باشد که محصولات بسیار با کیفیت و خوبی را تولید و روانه بازار می کند. قیمت گذاری منصفانه، طرح ها و ایده های به روز و استفاده از بهترین نوع چوب و مواد اولیه در تولید و ساخت محصولات، سبب موفقیت شرکت گنجینه شده است. 

میز ناهارخوری که تصویر آن را مشاهده می کنید یکی از باکیفیت ترین محصولات این شرکت می باشد. مهمترین قسمت میز ناهارخوری پایه آنهاست که اغلب از این ناحیه دچار خرابی می شوند.

به همین دلیل در قسمت پایه ها و قید میز ناهارخوری گنجینه از جنس چوب صنوبر که بسیار مقاوم و زیباست استفاده شده تا این قسمت میز ناهارخوری تبدیل به نقطه قوت آن شود و از طرفی استفاده از چوب طبیعی حس نشاط و آرامش بخشی را به افراد منتقل می کند. جنس صفحه از ام دی اف و نئوپان می باشد که با روکشی از ملامینه جهت دوام و زیبایی بیشتر، پوشانده شده است. 

پایه ها با پیچ و بصورت کاملا اصولی و محکم و بدون لقی به بدنه اصلی متصل شده اند که در مواقع لزوم می توانید به جداسازی آنها جهت جا به جایی آسان تر اقدام نمایید. این محصول در سه رنگ قهوه ای تیره، قهوه ای روشن و سفید در بازار موجود می باشد که می توانید مطابق با سلیقه و نوع دکوراسیون و رنگ دیوارها و دیگر لوازم منزل دست به انتخاب و خرید بزنید. همچنین میز ناهارخوری فوق موفق به کسب رضایتمندی 93 درصدی مشتریان شده است. شما می توانید این محصول را براحتی و بصورت آنلاین سفارش دهید.

مشخصات
نظر کاربران

4- میز ناهارخوری مدل تاشو

مشخصات
نظر کاربران

5- میز ناهارخوری مدل 004

مشخصات
نظر کاربران

6- میز ناهارخوری مدل honore

مشخصات
نظر کاربران

7- میز ناهارخوری مدل بنچ وود

مشخصات
نظر کاربران

8- میز ناهارخوری مدل گرد طرح تکسچر کد GL-01

مشخصات
نظر کاربران

9- مـیز نـاهارخـوری گالری چوب آشنایی مدل 660-6

مشخصات
نظر کاربران

10- میز ناهارخوری مانی آرا مدل دیواری تاشو کد DSK _ 0019

مشخصات
نظر کاربران

11- میز ناهارخوری مدل Herpona

مشخصات
نظر کاربران
12- میز ناهارخوری دیزم مدل LNC _1700 _140 _B

دیزم در زمینه طراحی انواع میزها بسیار خلاقانه عمل می کند و می توان گفت بدلیل تنوع فوق العاده محصولات دامنه گسترده ای از سلایق افراد را پوشش می دهد. شما می توانید محصولات متنوع این برند نام آشنا را در فضاهای مختلفی اعم از محل کار، رستوران، کافی شاپ، ویلا و غیره استفاده کنید. میز ناهارخوری مدل LNC _1700 _140 _B  توسط شرکت دیزم تولید و به بازار عرضه شده است. این محصول در سه رنگ مشکی، مشکی مات و سفید موجود می باشد. 

اسکلت این میز از جنس فلز می باشد. صفحه میز از جنس ام دی اف درجه یک ساخته شده است. همچنین برای استحکام بیشتر در قسمت پایه ها از فلز استفاده شده است تا تحمل وزن و طول عمر بیشتری داشته باشد. قبل از نهایی کردن سفارش می توانید نظرات ثبت شده کاربران در خصوص این میز ناهارخوری را مطالعه کنید تا انتخابی بهتر داشته باشید.

مشخصات
نظر کاربران

13- میـز ناهـارخـوری مدل کنارسالنی کد 12580

مشخصات
نظر کاربران

14- میز ناهارخوری میزیمو مدل تاشو کد 5711

میز ناهارخوری میزیمو مدل تاشو کد 5711 در 12 رنگ متنوع تولید و به بازار عرضه شده است که می توانید مطابق با سلیقه خود و دکوراسیون منزل دست به انتخاب بهترین گزینه بزنید. قیمت مقرون بصرفه، کیفیت خوب، قابلیت تاشدن، رنگبندی متنوع و کیفیت مناسب از مهمترین ویژگی های این میز ناهارخوری است که می توان به آنها اشاره کرد. 

این میز را می توانید در دو ارتفاع 73 و 76 سانتی متر تنظیم و استفاده کنید. ضمن اینکه نوع طراحی این میز دست شما را برای استفاده های گوناگون و در محیط های مختلف کاملا باز می گذارد. 80 درصد افرادی که از این محصول استفاده کرده اند خرید آن را به دیگران پیشنهاد داده اند. شما می توانید با کلیک بر روی تصویر فوق سفارش تان را نهایی کنید.

مشخصات
نظر کاربران
15- میز ناهارخوری دیزم مدل LNC_1500_140_Wh

سایر توضیحات: جنس صفحه ام دی اف برجسته طرح چوب با رویه ضد آب (نئوپان یا همان ملامینه نمی باشد که به مراتب دوام کمتری از ام دی اف دارد) لبه صفحه دوبل شده بطوری که ضخامت صفحه ۳.۲ سانتی متر است. 

توجه شود دوبل نمودن صفحه از تاب برداشتن و خم شدن وسط صفحه در دراز مدت جلوگیری می کند. زیر صفحه ام دی اف کلاف فلزی کار شده است. جهت ثبات بیشتر و تراز نمودن، محصول دارای پایه های پیچی قابل تنظیم می باشد. 

پایه های فلزی با مقطع جوشکاری شده و یکپارچه بدون لقی (نسبت به اتصالات پیچ و مهره) پوشش رنگ فلز: رنگ کوره ای الکتروستاتیک (یکنواخت، ضد خش و بسیار با کیفیت) محصول مونتاژ شده و آماده استفاده ارسال میگردد. طراحی مدرن در طراحی میز به باز بودن فضای زیر میز جهت راحتی کاربر توجه ویژه ای شده است.

مشخصات
نظر کاربران

√ راهنمای خرید…

نکاتی مهم در خصوص میز ناهارخوری

ابعاد میز ناهار خورییکی از مهمترین فاکتورها در هنگام خرید میز ناهارخوری توجه به اندازه و ابعاد آن است. مدلی که انتخاب می کنید باید با فضایی که در منزل برای آن در نظر گرفته اید متناسب باشد. بخصوص اگر فضایی کمی در دسترس دارید مدل های بزرگتر از فضای در دسترس، می تواند مشکل ساز شود.

میزان استحکامیکی دیگر از ویژگی های مهمی که باید میز ناهارخوری داشته باشد دوام و استحکام آن است. اگر به دنبال خرید یک محصول، با طول عمر بالا و کیفیت عالی هستید نمونه های چوبی بسیار با دوام بوده و البته این روزها بیش از پیش مورد استقبال واقع شده اند و طرفداران زیادی دارند. این مدل ها علاوه بر طول عمر و دوام بیشتر حس بسیار خوشایند و توام با آرامش را در هنگام خوردن غذا به افراد منتقل می کنند و زیبایی منحصر به فردی را به دکوراسیون منزل شما هدیه می دهند. میزهای ناهارخوری که در ساخت آنها از چوب کامپوزیت استفاده شده باشد مانند ام دی اف، دولا و غیره، بیشتر مورد استقبال مشتریان واقع شده اند و قیمت مقرون به صرفه و کمتری دارند اما توجه داشته باشید که مدل های ساخته شده از چوب طبیعی را نخواهند داشت.

سبک و جمع و جوراگر زیاد جا به جا می شوید و منزل شما استیجاری است حتما در هنگام خرید میز ناهارخوری به وزن آن توجه داشته باشید تا در هنگام جا به جایی دچار مشکل نشوید. یکی دیگر از ویژگی هایی که در این زمینه کمک زیادی به شما می کند قابلیت جدا شدن و باز شدن پایه و صفحه آن است. با این کار هم راحت می توانید تکه های کوچکتر را جا به جا کنید و هم فضای کمتری را هنگام منتقل کردن اشغال می کنند.

راحتی و آسایشیکی دیگر از ویژگی های مهم میز ناهارخوری توجه به نوع ساخت و راحتی آن است. بهتر است مدلهایی را در سبد خریدتان قرار دهید که از صندلی های راحتی برای آن استفاده شده باشد. مدلی که دارای صندلی مبلی باشد علاوه بر راحتی بیشتر؛ امکان تغییر کاربری را خواهد داشت و در مواقع لازم می توانید برای نشیمن و استراحت از آنها استفاده کنید.

مدل گرد یا ضلع دارمیز ناهارخوری گرد فضای کمتری اشغال می کند و در مواقع لزوم و زمانی که مهمان دارید می توانید براحتی متناسب با تعداد افراد، صندلی اضافه کنید اما مدلهای مربع و مستطیل ضمن اشغال فضای بیشتر در اضافه کردن صندلی محدودیت ایجاد می کند.

خرید اینترنتی یا حضوریدر خرید حضوری با فروشنده مشورت کنید و با مدنظر قرار دادن اطلاعات این مقاله و توصیه های فروشنده در خصوص میز ناهارخوری، انتخابی هوشمندانه را تجربه نمایید. اگر هم قصد خرید بصورت اینترنتی را دارید ضمن خرید از فروشگاه های مجاز و دارای اینماد به قسمت مشخصات کالا مراجعه کرده تا با جزییات محصول آشنا شوید. مطالعه نظرات کاربرانی که از مدل مد نظرتان استفاده کرده اند بسیار مثمر ثمر و مفید خواهد بود.

قیمت میز ناهارخوریقبل از خرید به مقایسه انواع مختلف میز ناهارخوری بپردازید. ویژگی ها و قیمت شان را با یکدیگر مقایسه کنید تا بتوانید انتخابی بهتر داشته باشید. با توجه به تنوع گسترده قیمت، قبل از خرید بهتر است بودجه و میزان هزینه مد نظرتان را معین کنید تا علاوه بر اینکه در وقت شما صرفه جویی میشود، محدوده انتخاب خود را مشخص کرده و در رنج قیمت مشخصی به دنبال مدل دلخواهتان بگردید.

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی تعدادی از بهترین و باکیفیت ترین مدلهای میز ناهارخوری و ارائه نکاتی در خصوص خرید این کالا؛ شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. به شما عزیزان مطالعه راهنمای خرید: باکیفیت ترین مدلهای زودپز برقی، بهترین مدلهای سرویس پخت و پز و پرفروشترین مدل های غذاساز را پیشنهاد می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *