منوی دسته بندی

مقایسه اسپرسوساز دلونگی 685 و 850 [بررسی تفاوت ها +خرید اینترنتی]

در مقایسه اسپرسوساز دلونگی 685 و 850 به چه مواردی توجه کنیم؟ اسپرسوساز دلونگی 685 را بخرم یا 850؟ اسپرسوساز دلونگی 685 برای مصارف خانگی بهتره یا 850؟ ما در این بخش از دقیق شو قصد داریم تا مزایا و معایب، مشخصات، نظرات کاربران و دیگر موارد در خصوص اسپرسوساز دلونگی 685 و 850 را مورد بررسی قرار دهیم تا شما بتوانید با خیالی راحت مدلی که برای شما مناسب تر است را خریداری کنید. مدلی که بتواند نیاز شما را رفع کند و با بودجه شما تناسب داشته باشد بهترین گزینه خواهد بود. پس تا آخر همراه ما باشید.

این دو مدل جزو پرفروش ترین و محبوب ترین اسپرسوسازهای موجود در بازار می باشند که به دلیل کیفیت بالا، امکانات فراوان و درست کردن قهوه ای خوشمزه و خوش عطر بسیاری از افراد سعی دارند تا با مقایسه اسپرسوساز دلونگی 685 و 850 بهترین انتخاب را داشته باشند. خیلی از افراد دوست دارند در ابتدای صبح، حین کار و یا بعد از سپری کردن یک روز کاری ملال آور یک فنجان قهوه خوشمزه بخورند. اگر شما هم همینطورید پس حتما تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید چرا که با مقایسه اسپرسوساز دلونگی 685 و 850 بصورت کامل و جامع به شما خواهیم گفت که کدوم برای شما بهتره؟

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات اسپرسوساز دلونگی 685 و 850 اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید. دلونگی یکی از بهترین مارک لوازم خانگی خارجی می باشد که محصولات باکیفیتی را به بازار عرضه می کند.

پیشنهاد مطالعه: بهترین اسپرسوساز دلونگی [معرفی و بررسی 7 مدل پرفروش]

مقایسه اسپرسوساز دلونگی 685 و 850 +قیمت روز

✅ کسب رضایتمندی ۷۲% (۵۰نفر)  مشتریان

✅ در 4 رنگ متنوع و زیبا

اسپرسوساز دلونگی مدل EC685

معرفی اسپرسو ساز دلونگی EC685

اسپرسوساز دلونگی مدل EC685 در ابعاد 310*155*365 سانتی متر و با وزن 4 کیلوگرم تولید و به بازار عرضه شده است. رنگبندی این مدل در مقایسه با اسپرسوساز دلونگی 850 بسیار بهتر است چرا که دلونگی این اسپرسوساز خانگی خود را در 4 رنگ زیبا و متنوع تولید کرده تا هر کس با هر سلیقه بتواند رنگ دلخواه خود را خریداری کند. حتی شما می توانید این مدل را با دیگر لوازم آشپزخانه ست کنید.در مقایسه اسپرسوساز دلونگی 685 و 850 اولین موضوعی که به چشم می خورد تفاوت قیمت این دو مدل است.

اسپرسوساز دلونگی 685 قیمت بسیار مناسب تری دارد و جزو محبوب ترین مدل های خانگی محسوب می شود. این مدل از نظر مشخصات فنی و توان نسبت به رقیب خود یعنی دلونگی 850 ضعیف تر است. توان اسپرسوساز 685 / 1350 وات است که با فشاربخار 15 بار انواع قهوه را تهیه می کند. جنس بدنه اسپرسوساز دلونگی مدل EC685 از استیل می باشد که نسبت به دلونگی 850 طول عمر و استحکام بیشتری داشته و جزو نقاط قوت آن می باشد. با این مدل شما می توانید نوشیدنی های اسپرسو، کاپوچینو و شیرگرم را درست کنید در حالیکه با دلونگی 850 می توانید نوشیدنی های متنوع تری را آماده کنید. این مدل به سیستم خاموشی خودکار مجهز شده و تنظیم میزان بخار در این مدل بصورت دستی می باشد.

حجم مخزن آب دستگاه 1.2 لیتر بوده و به شکل کوله پشتی در پشت دستگاه تعبیه شده است. حجم مخزن پودر قهوه 30 گرم می باشد که برای مصارف خانگی عالی بوده و می توانید در طول روز چندین فنجان قهوه خوشمزه میل کنید. اسپرسوساز دلونگی 685 فاقد مواردی مانند فیلتر تعویض آب، تمپر، پیمانه، مخزن شیر و مخزن آسیاب قهوه می باشد و برای استفاده در کافی شاپ و رستوران مناسب نیست. تهیه فوم شیر شاید برای خیلی از افراد مبتدی کار سختی باشد. شما می توانید با مراجعه به دفترچه راهنمایی که همراه دستگاه است یا دیدن فیلم آموزشی آن را بخوبی فرا بگیرید.

مشخصات کالا
ابعاد: ۳۱۰x۱۵۵x۳۶۵ سانتی‌متر
وزن: ۴ کیلوگرم
جنس بدنه: استیل
توان: ۱۳۵۰ وات
حجم مخزن پودر قهوه: ۳۰گرم
نوع اسپرسو ساز: خانگی
سیستم ایمنی: سیستم خاموشی خودکار
قابلیت تنظیم میزان بخار: دستی

نظرات در مورد اسپرسوساز دلونگی 685

1️⃣ دستگاه با بسته بندی خوب ارائه شد و راضی بودم.

2️⃣ فعلا یک هفته هست استفاده میکنم. کارباهاش راحته و همچنین درست کردن کاپوچینو راحته

3️⃣ انتظار بیشتری برای فوم گیری از شیر داشتم که برآورده نشد می تونست بهتر باشه.

4️⃣ در کل و متناسب با قیمت و برند تجاری دستگاه خوب و مناسبی است و کارایی خوبی برای تهیه خانگی قهوه اسپرسو کاپوچینو و لاته دارد فقط باید به میزان تمپ و آسیاب نوع قهوه با توجه به نوع فیلتر تحت فشار دستگاه توجه کرد همچنین دارای کاتالوگ زبان فارسی است که البته ترجمه خوبی ندارد.

5️⃣ تازه به دستم رسیده اصلا توصیه نمیکنم جنس فیک و تقلبی متاسفانه خیلی زیاد شده فروشنده ها هم از خداخواسته به اسم جنس اصلی با قیمت اصلی می فروشند درخواست مرجوعی دادم و خیلی ناراحتم بابت خریدم.

❌ معایب اسپرسوساز دلونگی 685

اسپرسوساز دلونگی 685 یکی از محبوب ترین اسپرسوسازهای خانگی می باشد. بررسی ها نشان می دهد که این مدل ایراد و نقص خاصی ندارد و نیاز افرادی که به دنبال خرید یک اسپرسوساز خانگی و باکیفیت می باشند را برطرف می کند. با این حال اسپرسوساز دلونگی 685 به امکانات پیشرفته و گران قیمت مثله مخزن آسیاب، مخزن شیر و پنل لمسی مجهز نیست که شاید بتوان این موارد را جزو معایب آن دانست. اما اگر امکانات پیشرفته برای شما فاقد اهمیت است و به دنبال یکی از بهترین اسپرسوسازهای خانگی برای خوردن چند فنجان قهوه در طول روز هستید در خرید این مدل شک نکنید.

✔ مزایای اسپرسوساز دلونگی 685

از مزایای اسپرسوساز دلونگی 685 می توان به: قدرت بالا، کیفیت عالی، مخزن آب 1.2 لیتری، توان 1350 واتی، وزن مناسب و جنس استیل بدنه اشاره کرد. همچنین شما می توانید با این دستگاه انواع نوشیدنی از جمله: اسپرسو، کاپوچینو و شیرگرم را آماده کنید. اغلب مدلهای ارزان قیمت برندهای مختلف اسپرسوساز از جنس پلاستیک می باشند اما شرکت دلونگی اسپرسوساز مدل 685 خود را در راستای رضایتمندی مشتری با کیفیت بالا و از جنس استیل تولید کرده است.

پیشنهاد مطالعه: بهترین مدل اسپرسو ساز نوا کدام است [معرفی و بررسی 6 مدل خانگی و پرفروش]

✅ همراه با گارانتی ۱۸ ماهه پارسا الکترونیک

اسپرسو ساز دلونگی مدل 850

معرفی اسپرسوساز دلونگی ec850

اسپرسو ساز دلونگی مدل 850 در ابعاد 310*270*305 میلی متر تولید و به بازار عرضه شده است و بدون شک یکی از پرفروش ترین و بهترین اسپرسوساز دلونگی می باشد. این مدل فاقد مخزن آسیاب قهوه می باشد اما به مخزن شیر مجهز شده است. وزن 6 کیلوگرم این محصول با توجه به اینکه جنس بدنه از پلاستیک فشرده می باشد کمی زیاد است که شاید این موضوع برای افرادی که بنا به هر دلیل مجبورند دستگاه را زیاد جابجا کنند آزاردهنده باشد. البته اسپرسو ساز دلونگی مدل 850 یکی از قدرتمندترین اسپرسوسازهای بازار می باشد. مجهز شدن دستگاه به یکسری امکانات حرفه ای علت اصلی وزن زیاد آن است.

شما می توانید با این دستگاه علاوه بر آبجوش انواع مختلف نوشیدنی از جمله: اسپرسو، کافه لاته، کاپوچینو و شیرگرم را آماده و نوش جان کنید. توان 1500 وات و فشار بخار 15 بار یعنی که این دستگاه در عصاره گیری و تهیه کردن قهوه ای خوش عطر و خوشمزه معجزه می کند. بسیاری از افراد عقیده دارند قهوه ای که با اسپرسو ساز دلونگی مدل 850 آماده می شود بسیار خوشمزه تر از قهوه ای است که با اسپرسوساز دلونگی 685 آماده می شود. دلیل آن هم توان بالاتر دستگاه است. هر اندازه توان اسپرسوساز بیشتر باشد قهوه باکیفیت تر را تولید می کند. این دستگاه قدرت بیشتری نسبت به اسپرسوساز دلونگی 685 دارد و می توان گفت با توجه به امکانات و کیفیتی که دارد در واقع بین اسپرسوسازهای نیمه صنعتی دسته بندی می شود.

آیا می تونم این دستگاه را ریست فکتوری کنم؟ خیر- اسپرسو ساز دلونگی مدل 850 و 860 را نمی توان به تنظیمات مجدد کارخانه برگرداند.

مشخصات کالا
ابعاد: ۳۱۰x۲۷۰x۳۰۵ سانتی‌متر
وزن: ۶ کیلوگرم
جنس بدنه: پلاستیک
توان: ۱۵۰۰ وات
فشار بخار: ۱۵
نوشیدنی‌های قابل تهیه: آب جوش، اسپرسو، کافه لاته، کاپوچینو و شیر گرم

اسپرسوساز دلونگی مدل ec850m نظرات

1️⃣ کار کردش خوبه و علی رغم اینگه نوشته بود گارانتی نداره گارانتی ۱۲ ماهه داره البته گارانتی اصلی آریا کیش نیست قیمت دیجی گرونه فقط با وام ممکنه خریدنش به صرفه باشه.

2️⃣ با توجه به قیمت، عملکرد و طراحی قابل قبولی دارد، اگر اسیاب هم میداشت، دیگه حرف نداشت.

3️⃣ سلام خدمت دوستان عزیز به طور کل این مدل دستگاه اسپرسوساز به نسبت قیمت و رده بندی قهوه ساز ها کیفیت بسیار مطلوب و خوبی را دارا می باشد و پس از حدود چندین ماه مشکلی مشاهده نشده است. دستگاه از همه نظر عالی هست به جز یک ایراد کوچک که در نقاط ضعف اعلام گردید. فقط به نکته ای که باید توجه داشت رسوب گیری دوره ای محصولات اسپروساز هست که در صورت رعایت این مورد دستگاه سالیان سال به خوبی برای شما کار خواهد کرد. با تشکر از توجه شما

4️⃣ قیمت این محصول بالا هست ولی میصرفه به این قیمت چون بی صدا هست. جنسش استیل و زیبا هست. کیفیت واقعی قهوه رو هم میچشید. هیچ عیبی نداره.

5️⃣ واقعا ارزش خرید داره. من قبلاً مدل پایین ترشو برا خودم گرفته بودم اینو واسه برادرم خریدم خیلی بهتره ارزشه دو میلیون بیشتر هزینه کردن رو داشت. مال من کف ساز اتوماتیک نداره و موقع تهیه کف شیر یه کم ریخت و پاش میشه ولی این مدل کاملا اتوماتیکه و خیلی تمیز کف عالی تهیه می‌کنه.

❌ معایب اسپرسوساز دلونگی 850

حقیقتا اسپرسوساز دلونگی 850 در رنج قیمتی خود یکی از بهترین های موجود در بازار است و عیب خاصی ندارد. امکانات خوب و قدرت بالای دستگاه باعث شده تا در دسته اسپرسوسازهای نیمه صنعتی قرار گیرد. با توجه به توان 1500 وات، مخزن بزرگ و داشتن دو عدد نازل علاوه بر مصارف خانگی می توانید در کافه و سوپرمارکت کوچک هم از آن برای کسب درآمد استفاده کنید.

مزایای اسپرسوساز دلونگی 850

اسپرسوساز دلونگی 850 با توجه به اینکه قدرت بالایی دارد می تواند برای کسب درآمد در کافه ها و سوپرمارکت های کوچک هم استفاده شود. اسپرسوساز دلونگی 850 مزیت های فراوانی دارد که به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد.

  • توان 1500 وات: این دستگاه با توان 1500 وات و فشار بخار 15 بار قهوه را آماده می کند. هر چقدر قدرت دستگاه بیشتر باشد و با فشار بیشتری عصاره گیری انجام شود طعم قهوه بهتر خواهد بود. در مقایسه اسپرسوساز دلونگی 685 و 850 از نظر توان، کاملا معلوم است که دلونگی 850 یک سروگردن بالاتر قرار می گیرد.
  • تنوع تولید قهوه: شما می توانید با اسپرسوساز دلونگی 850 نوشیدنی های خوشمزه و مختلفی مانند: کاپوچینو، اسپرسو، آمریکانو، موکا و شیر داغ را تهیه کنید که این موضوع یکی از مزایای اسپرسوساز دلونگی 850 نسبت به مدل 685 محسوب می شود.
  • فشار بخار: فشار بخار اسپرسوساز 850 دلونگی 15 بار است. در اینجا لازم است به یک نکته اشاره کنم. خوب است بدانید فشار 15 بار بیشتر جنبه تجاری دارد. اغلب دستگاه هایی در این رنج قیمتی دارای فشار بخار 9 بار هستند. درست مانند پاوربانک هایی که ظرفیت اسمی و واقعی آنها تفاوت زیادی دارد.
  • وزن: وزن این دستگاه با توجه به امکانات فراوانی که دارد حدود 6 کیلوگرم است که کاملا منطقی است. البته وزن زیاد دستگاه ممکن است برای برخی از افراد که مجبورند آن را زیاد جابجا کنند زیاد خوشایند نباشد.
  • قیمت: در حال حاضر [اسفندماه 1402] قیمت اسپرسوساز دلونگی 850 حدود 16 میلیون تومان می باشد. به عقیده بسیاری از افراد با توجه به کیفیت بالا و امکاناتی که این دستگاه دارد قیمت آن مناسب بوده و این مدل ارزش خرید بالایی دارد. اما منتقدان قهوه ساز مدل 850 بر این باورند که نباید قیمت اسپرسوساز دلونگی 850 حدود دو برابر قیمت اسپرسوساز دلونگی 685 باشد و این تفاوت قیمت منطقی نیست. شاید به همین دلیل است که افراد بیشتری قهوه ساز 685 را خریداری می کنند.

اسپرسوساز دلونگی 850 خوبه یا نه ؟

اسپرسوساز دلونگی 850 خوبه یا نه ؟ خیلی از افراد این سوال را می پرسند. اسپرسوساز دلونگی 850 وات واقعا دستگاه خوب و باکیفیتی می باشد. اما باید قبل از خرید به یکسری نکات توجه کنید. میزان بودجه و توقع شما از اسپرسوساز تعیین می کند که اسپرسوساز دلونگی 850 خوبه یا نه ؟ اگر محدودیت بودجه ندارید و دوست دارید از خورن قهوه باکیفیت، خوش طعم و خوش عطر لذت ببرید باید بگوییم بله اسپرسوساز دلونگی 850 وات خوبه و می تونه نیاز شما را به بهترین شکل برطرف کنه.

توجه داشته باشید اگر قصد شما از خرید اسپرسوساز برای مصارف خانگی است می توانید با نصف قیمت اسپرسوساز دلونگی 850، دلونگی مدل 685 را بخرید. این دو اسپرسوساز یعنی مدل 850 و 685 تفاوت زیادی از نظر کیفیت و امکانات با یکدیگر ندارند و اگر به دنبال یک اسپرسوساز ارزان قیمت و خوب هستید بدون شک مدل 685 یکی از بهترین گزینه ها خواهد بود.

اسپرسوساز دلونگی ساخت کجاست ؟

دلونگی یک برند ایتالیایی و با قدمت است که در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت دارد. تمرکز این شرکت بر روی تولید اسپرسوساز می باشد و بیشتر با این محصول خود در جهان شناخته می شود. این برند اروپایی علاوه بر ایتالیا در کشورهای دیگری مانند چین، مجارستان و اوکراین دارای خط تولید است و کالاهای خود را به سرتاسر جهان صادر می کند.

توجه داشته باشید اسپرسوسازهای تولید شده در کشورهای چین، مجارستان و اوکراین کیفیت بالایی دارند و مشابه نمونه اصلی می باشند. در واقع این دستگاه ها مطابق با مهندسی و تکنولوژی دلونگی ایتالیا و فقط در کشورهای دیگر تولید می شوند. اغلب اسپرسوسازهای دلونگی بازار ایران ساخت کشور چین بوده و کیفیت بسیار بالایی دارند.


مدلاسپرسوساز دلونگی 850اسپرسوساز دلونگی 685
ابعاد 310*270*305 میلی متر310*155*365 میلی متر
توان 1500 وات1350 وات
وزن 6 کیلوگرم4 کیلوگرم
جنس بدنه پلاسیتک فشرده و مقاوم استیل
نوشیدنی های قابل تهیه اسپرسو، کافه لاته، آمریکانو، کاپوچینو و شیرگرماسپرسو، کاپوچینو و شیرگرم
قیمت16.000.000تومان8.000.000تومان
سخن پایانی

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با بررسی دقیق اسپرسوساز دلونگی 850 و 685 و با ارائه نکاتی در خصوص خرید این دو مدل، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم و به سوال ” مقایسه اسپرسوساز دلونگی 685 و 850 ” پاسخ بدیم. همچنین خوشحال می شویم از بخش کامنت ها سوالات خود را بپرسید و از طریق فرم تماس با ما انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید.♥♥♥

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *