منوی دسته بندی

مقایسه اسپرسوساز دلونگی 685 و 785 [بررسی معایب و مزایا +قیمت]

تفاوت اسپرسوساز دلونگی 685 و 785 در چیست؟ مقایسه اسپرسوساز دلونگی 685 و 785 ؟ در این بخش از دقیق شو قصد داریم تا اسپرسوساز دلونگی 685 و 785 را از لحاظ توان، قیمت، ابعاد، مشخصات فنی، معایب، مزایا و نظرات کاربران مقایسه کنیم. شما بعد از مطالعه این مقاله می توانید با توجه به بودجه خود از بین اسپرسوساز دلونگی 785 و 685 بهترین گزینه را برای رفع نیازتان خریداری کنید.

قهوه یکی از نوشیدنی های پرطرفدار و محبوب در سرتاسر جهان است که روز به روز به طرفداران آن اضافه می شود. با خرید یک اسپرسوساز خوب و باکیفیت دیگر نیاز نیست حتما به کافه بروید. شما هر زمان که اراده کنید می توانید یک فنجان قهوه خوشمزه و خوش عطر در منزل و محل کار نوش جان کنید. اسپرسوساز دلونگی 685 و 785 جزو محبوب ترین قهوه سازهای خانگی می باشند که توسط برند شناخته شده دلونگی ایتالیا تولید شده اند. توجه داشته باشید اکثر اسپرسوسازهای برند دلونگی موجود در ایران در کشور چین ساخته می شوند و کالای اصل و باکیفیت محسوب می شوند. در واقع این دستگاه ها مطابق با طراحی، مهندسی و تکنولوژی دلونگی ایتالیا و فقط در کارخانه چین تولید و عرضه می شوند.

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات اسپرسوساز دلونگی 685 و 785 اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید. ضمنا ما در مقاله های جداگانه تفاوت اسپرسوساز دلونگی 421 و 431 و مقایسه اسپرسوساز دلونگی 685 و 850 را مورد بررسی قرار دادیم که می توانید مطالعه کنید. برندهای دسینی، مباشی، نوا و دلونگی جزو بهترین برندهای تولیدکننده اسپرسوساز محسوب می شوند و پیشنهاد می شود اگر به دنبال خرید یک قهوه ساز باکیفیت هستید از میان این برندها خرید کنید.

بررسی و مقایسه اسپرسوساز دلونگی 685 و 785

✅ کسب رضایتمندی ۷۴% (۲۲۰نفر) مشتریان

اسپرسوساز دلونگی مدل EC685

معرفی اسپرسوساز دلونگی 685

اسپرسو ساز دلونگی مدل EC685 در ابعاد 35*17*35 سانتی متر و با وزن 5 کیلوگرم تولید و عرضه شده است. دلونگی جزو بهترین مارک لوازم خانگی خارجی می باشد که محصولات بسیار باکیفیت را عرضه می کند. جنس بدنه این دستگاه از فلز بوده و مقاوم است. ظرفیت مخزن 1.1 لیتری برای مصارف خانگی مناسب می باشد. این دستگاه با توان 1350 وات و فشار بخار 15 بار انواع قهوه اسپرسو، کافه لاته و کاپوچینو را با کیفیت بالا آماده می کند. کار با این دستگاه بسیار آسان است. یک صفحه در قسمت بالایی دستگاه وجود دارد که براحتی می توانید بصورت دستی تنظیمات آن را انجام دهید و هیچ پیچیدگی خاصی وجود ندارد. حتی تنظیم میزان بخار این اسپرسوساز بصورت دستی طراحی شده است.

از مهمترین ویژگی های این دستگاه می توان به: سیستم خاموشی خودکار، پنل گرم کننده کاپ، سینی چکه گیر، صفحه نمایش ال سی دی و امکان تنظیم فاصله لیوان و نازل اشاره کرد. کیفیت بالا، طراحی مناسب دستگاه در کنار رنگبندی متنوع و جذاب باعث شده تا افراد با سلایق مختلف این دستگاه را خریداری کنند. شما می توانید با کلیک بر روی دکمه بالا اسپرسو ساز دلونگی مدل 685 را خریداری کرده و از خوردن انواع قهوه باکیفیت عالی لذت ببرید.

مشخصات کالا
قابلیت استفاده از: پودر قهوه
قابلیت تنظیم میزان بخار: دستی
قابلیت‌ها: امکان تنظیم فاصله لیوان و نازل
توان: ۱۳۵۰ وات
جنس بدنه: فلزی
وزن: ۵ کیلوگرم
ابعاد: ۳۵x۱۷x۳۵ سانتی‌متر

نظرات در مورد اسپرسوساز دلونگی 685

1️⃣ قیمت یک مقدار نسبت به بقیه بالاست ولی با توجه به برند و کارایی دستگاه ارزش خرید داره.

2️⃣ خیلی بسته بندی خوبی داشت، دستگاه دقیقا همون مشخصاتی رو داشت که ذکر کرده بودن.

3️⃣ نگران بودم فیک باشه یا از قبل استفاده شده باشه که وقتی رسید دستم خیالم از هر دوش راحت شد. فقط گارانتیش از یک ماه قبل بود یعنی ۱۷ ماه.

4️⃣ از سینالی اکسپرس سفارش دادم دو روزه رسید به دستم. گارانتی کامل و همونی که ذکر شده بود کار باهاش هم ساده و روان بود اولین خروجی قهوه هم با قهوه های کافه ای فرقی نداشت.

5️⃣ دستگاه بسیار عالی و زیبا، اما از تهران آفر خرید نکنید،برعکس اسمش از بوشهر ارسال دارن و تقریبا دو هفته طول میکشه تا برسه به دستتون.

پیشنهاد مطالعه: بهترین مدل های اسپرسو ساز دلونگی [بررسی 7 مدل فوق العاده]

✅ همراه با گارانتی ۱۸ ماهه پارسا الکترونیک

اسپرسو ساز دلونگی مدل EC785.BG

معرفی اسپرسوساز دلونگی 785

اسپرسوساز دلونگی مدل 785 یکی دیگر از پرفروش ترین اسپرسوسازهای خانگی می باشد که در رنگبندی متنوع تولید شده است. جنس بدنه دستگاه از فلز بوده که سبب هر چه زیباتر شدن ظاهر آن شده است. ابعاد جمع و جور و وزن سبک جهت جابجایی آسان از دیگر ویژگی های مثبت این دستگاه است. شما می توانید انواع قهوه با فوم زیاد و کیفیت عالی را با این دستگاه درست کرده و از خوردن قهوه ای درجه یک لذت ببرید. همراه این اسپرسوساز دو قطعه کاربردی تمپر استیل و پیچر تمام استیل دلونگی می باشد.

در مقایسه اسپرسوساز دلونگی 685 و 785 مدل 685 فاقد این دو قطعه است. همچنین همراه این اسپرسوساز محلول مخصوص شستشوی مجرای داخلی و پمپ ارسال می شود. در دیگر مشخصات فنی مانند فشار بخار، توان و نحوه کار با دستگاه، اسپرسوساز دلونگی مدل 785 کاملا مشابه با اسپرسوساز دلونگی 685 بوده و تفاوت زیادی با هم ندارند.

مشخصات کالا
فشاربخار: ۱۵ بار
توان: ۱۳۵۰ وات
جنس بدنه: جنس بدنه فلزی میباشد که رنگ شده است
امکانات اسپرسوساز: تولید کف شیر، سیستم کاپوچینو ساز، سیستم گرم کردن فنجان، سینی چکه گیر و نازل بخار
اقلام همراه محصول: پیچر و تمپر برند دلونگی ،پیمانه پلاستیکی قهوه، صافی تک شات و دبل شات، صافی مخصوص قهوه های کیسه ای(Pad coffee)،‌ محلول تمیز کننده اسپرسو ساز
سایر توضیحات: توان مصرفی ۱۳۵۰ وات، دارای پمپ بخار حرفه ای با فشار بخار ۱۵ بار، دکمه تک شات و دبل شات اسپرسو اتومات، دارای استیمر بخار جهت تهیه فوم شیر کاپوچینو و لاته با قابلیت تنظیم جهت درست کردن شیر داغ یا فوم شیر، صفحه گرم کن فنجان، مخزن آب جدا شو و قابل شستشو، قابل قرار گیری فنجان یا لیوان تا حداکثر ارتفاع ۱۲۰ میلیمتر، در این محصول از دو قطعه کاربردی تمپر استیل و پیچر تمام استیل دلونگی استفاده شده است، طراحی جدید که سایز دستگاه کوچک اما بسیار کاربردی و همچنین کارکرد با دستگاه بسیار آسان می باشد، دارای محلول مخصوص شستشوی مجرای داخلی و پمپ دستگاه که در کارتن محصول موجود میباشد، طراحی و مهندسی در ایتالیا تولید کشور چین، لازم به ذکر است دو رقم حروف لاتین بعد از کد محصول مربوط به رنگ کالا میباشد و با انتخاب رنگ دو رقم کد آخر محصول تغییر میکند.

نظرات در مورد اسپرسوساز دلونگی 785

1️⃣ من از بیرون تهیه کردم و تصحیح میکنم، حدود دو تومن ارزونتر از دیجی. پمپ هم چک کردیم که اورجینال بود.بعد از یک ماه بررسی دستگاه های مختلف اینو انتخاب کردیم.تو این رنج قیمت بهترینه. بسیار دستگاه با کیفیتیه و عصاره گیری بسیار خوبی داره.

2️⃣ تا الان که استفاده کردیم خیلی خوب بوده فقط میزان اسیاب قهوه رو خیلی باید با دقت انجام بدید.

3️⃣ پس از کلی بررسی از سایت‌ها و پیچ های مختلف بهترین انتخاب انجام دادم و کاملا از خرید راضی ام.

4️⃣ سرعت تحویل و سلامت کالا عالی بود.

5️⃣ با توجه به بررسی هایی که از مشخصات محصولات مشابه در دیجی کالا و صفحات مرتبط در وب داشتم انتخابش کردم. کیفیت ساخت رضایت شما را جلب خواهد کرد. استفاده از خود دستگاه سهل و ممتنع است. فقط باید روی کیفیت و مش بندی قهوه متمرکز شوید. باقی کار را خود دستگاه به نحو احسن برای شما انجام می دهد. صدای دستگاه در حین کار معقول است و بهیچ عنوان اذیتتان نخواهد کرد. فقط موقع جایگذاری تانک آب یک فشار ملایم از بالا در انتهای کار به تانک وارد کنید تا درست سر جایش مستقر شود.

معایب و مزایای اسپرسوساز دلونگی 685 و 785

هر محصول و برند معایب و مزایایی دارد. در ادامه به برخی از مزایا و معایب اسپرسوساز دلونگی 785 و 685 اشاره خواهیم کرد. توجه داشته باشید برند دلونگی در زمینه تولید اسپرسوساز جزو بهترین ها می باشد.

  • تنظیم میزان بخار فقط بصورت دستی
  • نداشتن امکانات پیشرفته مانند پنل لمسی

  • سیستم خاموشی خودکار
  • وزن سبک
  • کم صدا
  • ابعاد جمع و جور
  • کیفیت عالی
  • سیستم گرم کن فنجان
  • امکان تهیه قهوه های متنوع
  • قیمت مناسب با ارزش خرید بالا
  • رنگبندی متنوع و جذاب
  • رضایتمندی بالای مشتری

  • تنظیم میزان بخار فقط بصورت دستی
  • قیمت بالاتر نسبت به اسپرسوساز دلونگی 685

  • رنگبندی متنوع
  • بدنه استیل
  • طراحی زیبا
  • قطعات باکیفیت با طول عمر بالا
  • داشتن گارانتی معتبر
  • داشتن پمپ بخار حرفه ای
  • صفحه گرم کن فنجان
  • دارای استیمر بخار جهت تهیه فوم عالی
  • دارای تمپر و پیچر تمام استیل دلونگی اصل
  • محلول مخصوص شستشوی پمپ و مجرای داخلی دستگاه

پیشنهاد مطالعه: بهترین مدل اسپرسو ساز نوا کدام است [معرفی 6 مدل خانگی]

مقایسه اسپرسوساز دلونگی 685 و 785 بصورت کامل

برای مقایسه اسپرسوساز دلونگی 685 و 785 و تفاوت های آنها باید هر کدام بصورت دقیق از نظر جنس، امکانات، ابعاد، وزن و غیره بررسی شوند.

  • رنگ: هر دو دستگاه جزو معدود مدل های اسپرسوساز دلونگی هستند که رنگبندی متنوعی دارند. شما می توانید اسپرسوساز دلونگی 785 را در سه رنگ خاکستری، نوک مدادی و بژ خریداری کنید. همچنین اسپرسوساز دلونگی مدل 685 در 5 رنگ مشکی، سفید، قرمز، نقره ای و مشکی مات موجود می باشد.
  • جنس بدنه: جنس بدنه هر دو مدل فلزی و باکیفیت می باشد و از این نظر هیچ تفاوتی با هم ندارند.
  • ظاهر: از نظر طراحی و ظاهر اسپرسوساز دلونگی 685 و 785 کاملا شبیه به هم می باشند. ظاهر زیبای هر کدام سبکی مدرن را به آشپزخانه شما هدیه می دهد.
  • ابعاد و وزن: اسپرسوساز دلونگی 685 و 785 از لحاظ ابعاد و وزن کاملا شبیه به هم می باشند. ابعاد 35*17*35 و وزن 5 کیلوگرم سبب شده تا این دو مدل گزینه ای خوب برای استفاده خانگی محسوب شوند.
  • دیگر موارد: اسپرسوساز دلونگی 685 و 785 از نظر امکاناتی مانند گرم کن فنجان، سیستم خاموشی خودکار و سینی چکه گیر کاملا شبیه به هم هستند. همراه اسپرسوساز دلونگی 785 پیچر و تمپر استیلِ برند دلونگی، پیمانه پلاستیکی و محلول تمیزکننده وجود دارد اما این اقلام همراه دلونگی 685 وجود ندارد.

دلونگی ساخت کدام کشور است؟

دلونگی یک شرکت ایتالیایی است که دفتر مرکزی آن در شهر ترویزو واقع شده است و بیش از 7500 کارمند دارد. این شرکت با بیش از 122 سال قدمت یکی از قدیمی ترین شرکت های فعال در زمینه تولید لوازم خانگی برقی می باشد که محصولات بسیار باکیفیتی را به سرتاسر جهان صادر می کند. دلونگی علاوه بر تولید لوازم خانگی برقی مانند اسپرسوساز و جارو برقی محصولات صنعتی مانند تهویه هوا را به بازار عرضه می کند. جهت اطلاعات بیشتر در مورد مارک دلونگی اینجا کلیک کنید.

مدلاسپرسوساز دلونگی مدل 785اسپرسوساز دلونگی مدل 685
حداکثر ارتفاع مجاز لیوان 120 میلی متر120 میلی متر
توان مصرفی 1350 وات1350 وات
فشار بخار 15 بار15 بار
جنس بدنه استیلاستیل
اقلام همراه سینی چکه گیر، نازل بخار پیچر و تمپر برند دلونگی، پیمانه پلاستیکی، صافی تک شات و دبل شات، صافی مخصوص قهوه کیسه ای و محلول تمیزکننده اسپرسوسازسینی چکه گیر، نازل بخار، پیمانه پلاستیکی، صافی تک شات و دبل شات و صافی مخصوص قهوه کیسه ای

کلام آخر

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با بررسی دقیق اسپرسوساز دلونگی 685 و 785 و با ارائه نکاتی در خصوص خرید این دو مدل، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم و به سوال ” مقایسه اسپرسوساز دلونگی 685 و 785 ” پاسخ بدیم. همچنین خوشحال می شویم از بخش کامنت ها سوالات خود را بپرسید و از طریق فرم تماس با ما انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید.

B2n.ir/r51568

B2n.ir/r98966

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *