منوی دسته بندی

مقایسه اسپرسوساز دلونگی 685 و نوا 128 [معایب، مزایا و قیمت +خرید اینترنتی]

مقایسه اسپرسوساز دلونگی 685 و نوا 128 ؟ تفاوت اسپرسوساز دلونگی 685 و نوا 128 در چه مواردی است؟ در این بخش قرار است که اسپرسوسازهای دلونگی 685 و نوا 128 را از لحاظ قیمت، توان، امکانات، کیفیت، مزایا، معایب و نظرات کاربران مورد بررسی قرار دهیم. اسپرسوساز دلونگی 685 و نوا 128 جزو بهترین و پرطرفدارترین قهوه سازهای خانگی می باشند که قهوه را باکیفیت بسیار بالا آماده می کنند. توجه داشته باشید دستگاه اسپرسوساز در طعم و کیفیت قهوه بسیار تاثیرگذار می باشد. شما بعد از مطالعه این مقاله می توانید متناسب با نیاز و بودجه ای که برای خرید اسپرسوساز در نظر گرفته اید بهترین انتخاب را داشته باشید. پس تا آخر این مطلب همراه ما باشید.

قهوه یکی از نوشیدنی های پرطرفدار در جهان است و در کشور ما هم هر روز به طرفداران آن افزوده می شود. نوشیدن قهوه در صبح و یا پایان روز کاری بسیار دلچسب بوده و خوشایند هرکسی است. با خرید یک دستگاه اسپرسوساز باکیفیت و خوب می توانید هر زمان که دوست داشتید در خانه یا محل کار یک فنجان قهوه خوشمزه نوش جان کنید. اگر به دنبال مقایسه اسپرسوساز دلونگی 685 و نوا 128 هستید ما در این بخش از دقیق شو بصورت کامل و جز به جز هر کدام را بررسی خواهیم کرد.

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات اسپرسوساز دلونگی 685 و نوا 128 اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید. ضمنا ما در مقاله های جداگانه تفاوت اسپرسوساز دلونگی 421 و 431 و مقایسه اسپرسوساز دلونگی 685 و 850 را مورد بررسی قرار دادیم که می توانید مطالعه کنید. لازم بذکر است مارک دلونگی جزو بهترین اسپرسوساز موجود در بازار بوده و طرفداران زیادی دارد و خرید آن به شما پیشنهاد می شود.

مقایسه اسپرسوساز دلونگی 685 و نوا 128 همراه با معایب، مزایا و نظرات

✅ کسب رضایتمندی ۷۴% (۲۲۰نفر) مشتریان

اسپرسوساز دلونگی مدل EC685

معرفی اسپرسوساز دلونگی 685

اسپرسوساز دلونگی مدل EC685 یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین اسپرسوسازهای خانگی موجود در بازار می باشد که در ابعاد 35*17*35 سانتی متر و با وزن 5 کیلوگرم تولید شده است. این دستگاه به یک موتور 1350 وات مجهز شده که با فشار بخار 15 بار انواع قهوه از جمله: اسپرسو، کافه لاته و کاپوچینو را اماده می کند. جنس بدنه این محصول از فلز می باشد که بسیار مقاوم بوده و طول عمر بالایی دارد. علاوه بر این اسپرسوساز دلونگی مدل EC685 ظاهر زیبایی دارد و در 4 رنگ مختلف تولید شده است تا افراد با سلیقه های مختلف بتوانند از آن بهره مند شوند.

داشتن دو عدد نازل، امکان تنظیم فاصله لیوان و نازل، سیستم خاموشی خودکار، قابلیت تنظیم میزان بخار بصورت دستی از دیگر ویژگی های این قهوه ساز باکیفیت می باشد. پیشنهاد می شود برای اینکه قهوه کیفیت بهتری داشته باشد به مواردی همچون: هواگیری، درجه آسیاب قهوه، نوع قهوه و کالیبره بودن دستگاه توجه کنید.

مشخصات کالا
ابعاد: ۳۵x۱۷x۳۵ سانتی‌متر
وزن: ۵ کیلوگرم
جنس بدنه: فلزی
توان: ۱۳۵۰ وات
سیستم ایمنی: سیستم خاموشی خودکار
قابلیت‌ها: امکان تنظیم فاصله لیوان و نازل

1️⃣ قیمت مناسب، طعم و لذت قهوه، کارآیی آسان وپر قدرت.

2️⃣ خیلی عالی و کاربردیه، واقعا ازش راضیم.

3️⃣ واقعا هر چی بگی براش کمه چه مارک دستگاه متریال ساخت همه چی عالی.

4️⃣ دستگاه خیلی با کیفیت و عالی و همون رنگی هم که میخواستم رو فرستاده بودن.

5️⃣ کیفیت خوبی داره اما تنها تفاوتش با مدل قدیمی ترش داشتن تمپر قهوه است در حالیکه اختلاف قیمتش زیاده البته رنگ هاشم خب فرق داره، کلا دستگاه خوبیه و قهوه خوبی درست میکنه.

پیشنهاد مطالعه: بهترین مدل های اسپرسو ساز دلونگی [بررسی 7 مدل فوق العاده عالی]

✅ کسب رضایتمندی ۷5% (۱۹۰نفر) مشتریان

اسپرسوساز نوا مدل NOVA NCM-128EXPS

معرفی اسپرسوساز نوا 128

اسپرسوساز نوا مدل NCM-128 در ابعاد 35*30*20 سانتی متر و وزن 6 کیلوگرم تولید شده است. این دستگاه دارای امکاناتی از جمله: یک عدد نازل، سیستم گرم کردن فنجان، سیستم شستشوی خودکار، سیستم خاموشی خودکار و تنظیم فاصلۀ لیوان و نازل می باشد. توان 1450 وات و فشار بخار 15 بار سبب شده تا دستگاه انواع قهوه: اسپرسو، کافه لاته، موکا، کاپوچینو و ماکیاتو را با کیفیت عالی و طعمی خوشمزه آماده می کند. ظرفیت مخزن 1.7 لیتر است که گنجایش زیادی دارد.

قدرت دستگاه، امکانات، کیفیت بالا و مخزن بزرگ از مهمترین ویژگی هایی است که سبب شده برخی افراد اسپرسوساز نوا مدل NCM-128 را برای استفاده در سوپرمارکت و کافه های کوچک مناسب بدانند. در این دستگاه علاوه بر تنظیم میزان بخار بصورت دستی می توانید آن را در حالت اتوماتیک تنظیم کنید که این قابلیت در اسپرسوسازهایی برندهای معروف در این رنج قیمت کمتر دیده می شود. این دستگاه با توجه به کیفیت بالا و امکاناتی که دارد ارزش خرید بالایی داشته و تا به امروز فروش خوبی را به ثبت رسانده است.

مشخصات کالا
ابعاد: ۳۵۰x۳۰۰x۲۰۰ سانتی‌متر
وزن: ۶ کیلوگرم
سیستم ایمنی: سیستم خاموشی خودکار
قابلیت تنظیم میزان بخار: دستی و اتوماتیک
ویژگی‌های نظافتی: سیستم شست‌وشوی خودکار
جنس بدنه: استیل
ظرفیت مخزن: ۱.۷
اقلام همراه محصول: دو سبد تک و دوبل – محفظه شستو شو خودکار – دسته گروب صنعتی

1️⃣ دستگاه خیلی خوبی هست پیشنهاد میکنم.

2️⃣ سلام من بعد از ماه ها تحقیق درباره ی اسپرسو ساز ها به این نتیجه رسیدم ای بهترین دستگاه عالمه! تو خریدش اصلا اصلا شک نکنید.

3️⃣ خرید این دستگاه فقط و فقط همراه با یک آسیاب و تمام لوازم اعم از تمپر، لولر، نیدل، پاک اسکرین مناسب است که تهیه این موارد حداقل ۵ میلیون تومان می باشد اگر مشکلی ندارید دستگاه بسیار توانمندی است

4️⃣ خیلی خوبه برای کافی شاپ گرفتم و خیلی خوبه و پیشنهاد می کنم.

5️⃣ من خیلی جاها هم مجازی هم حضوری تحقیق کردم تقریبا همه جا این دستگاه تو گزینه های اول دومشون بود، حتی نسبت به دلونگی (به دلیل در دسترس بودن قطعات جانبی و قیمت خیلی پایینتر تعمیرات+ کیفیت بالای قطعات تقریبا هم رده دلونگی) امیدوارم که انتخاب خوبی بوده باشه. دیشب به دستم رسید و تست کردم خوب بود، فقط بار اول و دوم دمای آب یکم پایین بود ولی برای بار سوم آب داغ شد قشنگ. فشار بخار قابل قبوله، بسته بندی خوب بود و از خوزستان تا کاشان مشکلی براش پیش نیومده بود. اقلام همراهش هم تمپر فلزی، پرتا فیلتر، پیمانه، سبد تک و دبل و درپوش شستشو بود+ دفترچه راهنمای انگلیسی. نکته دیگه اینکه پرتافیلترش خیلی سفت بسته میشه نمیدونم همه اینجوریه یا این اینطوره، در اون حد که ادم میترسه بشکنه بخاطر فشار به بدنه، نمیدوم شاید کار کنه روانتر بشه بهرحال من تا آخر نپیچوندمش. موقع کار هم فشار تا 10 بالا اومد.

پیشنهاد مطالعه: بهترین مدل اسپرسو ساز نوا کدام است؟ [6 مدل خانگی و پرفروش]

معایب و مزایای اسپرسوساز دلونگی 685 و نوا 128

معایب اسپرسوساز دلونگی 685

  • توان ضعیف تر نسبت به نوا 128
  • تنظیم میزان بخار فقط بصورت دستی

مزایای اسپرسوساز دلونگی 685

  • رنگبندی متنوع
  • قیمت مناسب تر نسبت به نوا 128
  • ابعاد جمع و جور
  • تعداد 2 عدد نازل
  • سیستم خاموشی خودکار
  • بدنه فلزی و محکم

معایب اسپرسوساز نوا 128

  • تعداد 1 عدد نازل
  • نداشتن رنگبندی متنوع
  • قیمت بالاتر نسبت به دلونگی 685

مزایای اسپرسوساز نوا 128

  • محفظه شستشوی خودکار
  • دسته گروب صنعتی
  • دستگاه حرفه ای و نیمه صنعتی با توان قدرتمند
  • حجم بزرگ مخزن
  • قابلیت تنظیم میزان بخار بصورت دستی و اتوماتیک
  • سیستم خاموشی خودکار
  • امکان تهیه قهوه متنوع با کیفیت عالی
  • سیستم گرم کن فنجان
  • بدنه استیل

مقایسه اسپرسوساز دلونگی 685 و نوا 128 بصورت دقیق

  • جنس بدنه: در مقایسه اسپرسوساز دلونگی 685 و نوا 128 از لحاظ جنس بدنه تفاوتی دیده نمی شود. جنس بدنه هر دو مدل استیل بوده و کیفیت بالایی دارند.
  • وزن: وزن و ابعاد هر دو مدل برای مصارف خانگی مناسب است. اسپرسوساز دلونگی حدود 1 کیلوگرم وزن کمتری نسبت به نوا 128 دارد و جابجایی آن آسان تر است.
  • ظرفیت مخزن: اسپرسوساز نوا 128 با داشتن یک مخزن 1.7 لیتری گنجایش بیشتری نسبت به اسپرسوساز دلونگی 685 دارد و همین موضوع باعث شده تا برای استفده در کافه هم مناسب باشد.
  • توان: اسپرسوساز نوا با داشتن توان 1450 وات از دلونگی 685 قدرت بیشتری دارد. توان بیشتر یعنی اینکه نه تنها قهوه با سرعت بیشتری آماده می شود بلکه کیفیت طعم، غلظت و عطر آن هم بهتر خواهد بود. البته توجه داشته باشید مواردی مانند نوع قهوه و نوع آسیاب هم در کیفیت نهایی موثر می باشد.
  • نوشیدنی های قابل تهیه: شما می توانید با اسپرسوساز نوا 128 نوشیدنی های اسپرسو، کافه لاته، موکا، کاپوچینو و ماکیاتو را تهیه کنید. تنوع نوشیدنی های قابل تهیه با دستگاه قهوه ساز NOVA128 بیشتر از دلونگی 685 می باشد و از این حیث دست بالاتر را دارد.
  • قابلیت تنظیم میزان بخار: شما می توانید با اسپرسوساز نوا 128 هم بصورت دستی و هم بصورت اتوماتیک میزان بخار را تنظیم کنید این در حالیست که تنظیم میزان بخار در دلونگی 685 فقط بصورت دستی امکان پذیر است.
  •  امکانات: اسپرسوساز دلونگی 685 به سیستم خاموشی خودکار مجهز شده است. اسپرسوساز نوا 128 علاوه بر سیستم خاموشی خودکار به مواردی همچون سیستم گرم کن فنجان و سیستم شستشوی خودکار هم مجهز شده است. می توان گفت در مقایسه اسپرسوساز دلونگی 685 و نوا 128 قهوه ساز نوا امکانات بیشتری دارد.
  • قیمت: هر دو دستگاه با توجه به امکانات و کیفیتشان ارزش خرید بالایی دارند. در اواخر سال 1402 اسپرسوساز نوا 128 با قیمت حدود 10.5 میلیون تومان و دلونگی 685 با قیمت تقریبی 8 میلیون تومان بفروش می رسند.

دلونگی ساخت کدام کشور است؟

دلونگی یک برند ایتالیایی است که دفتر اصلی آن در شهر ترویزو مستقر است. دلونگی در زمینه تولید لوازم خانگی قدمت 122 ساله دارد که از این حیث کم نظیر بوده و یکی از بهترین مارک لوازم خانگی می باشد. این شرکت در حال حاضر محصولات خود را به سرتاسر جهان صادر می کند و کارخانه های متعددی در کشورهای مختلف از جمله چین، مجارستان و اوکراین دارد. از دیگر محصولات برند دلونگی می توان به: تهویه هوا، جاروبرقی، گوشت کوب برقی و غیره اشاره کرد. جهت اطلاعات بیشتر در مورد برند دلونگی کلیک کنید.

نوا ساخت کدام کشور است؟

نوا یک برند قدیمی ژاپنی است که در زمینه تولید وسایل صوتی و تصویری، لوازم خانگی برقی و لوازم مصرفی و یدکی خودرو فعالیت دارد. برند نوا بیشتر با قهوه سازهای باکیفیت خود در بازار شناخته می شود. از مهمترین ویژگی محصولات برند نوا به کیفیت بالا و قیمت مناسب آنها می توان اشاره کرد. اسپرسوساز نوا جزو شناخته شده ترین برندهای قهوه ساز است که از نظر کیفیت ساخت با اسپرسوسازهای دلونگی، مباشی و فیلیپس مقایسه می شوند.

مدلاسپرسوساز دلونگی مدل 685اسپرسوساز نوا مدل -128EXPS
ابعاد۳۵x۱۷x۳۵ سانتی‌متر۳۵x۳۰x۲۰ سانتی‌متر
وزن۵ کیلوگرم۶ کیلوگرم
تنظیم میزان بخاردستیدستی و اتوماتیک
توان دستگاه۱۳۵۰ وات۱۴۵۰ وات
جنس بدنهاستیلاستیل
ظرفیت مخزن۱.۱لیتر۱.۷لتر
سیستم ایمنیسیستم خاموشی خودکارسیستم خاموشی خودکار

کلام آخر

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با بررسی دقیق اسپرسوساز دلونگی 685 و نوا 128 و با ارائه نکاتی در خصوص خرید این دو مدل، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم و به سوال ” مقایسه اسپرسوساز دلونگی 685 و نوا 128 ” پاسخ بدیم. همچنین خوشحال می شویم از بخش کامنت ها سوالات خود را بپرسید و از طریق فرم تماس با ما انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید.

مشاهده عکس های بیشتر از اسپرسوساز نوا 128 و دلونگی 685

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *