منوی دسته بندی

معرفی و مقایسه پرفروشترین لپ تاپهای ایسوس همراه با خرید اینترنتی

علی رغم پیشرفت بسیار زیاد تکنولوژی در زمینه تولید اسمارت فون ها و تولید گوشی های هوشمند بسیار پیشرفته؛ باز هم در موارد زیادی موبایل نمی تواند کار لپ تاپ و کامپیوتر را انجام دهد و نیاز به یک کامپیوتر حس میشود. از طرفی در هنگام خرید لپ تاپ باید مواردی بسیاری چون: طراحی، کیفیت ساخت، سخت افزار، نرم افزار، برند و غیره را مد نظر قرار دهید تا انتخابی رضایت بخش داشته باشید. یکی از برندهایی که از نظر کیفیت ساخت و تنوع در سطح بالایی قرار می گیرد و برند شناخته شده و معتبری در سطح جهانی میباشد، بدون شک برند ایسوس خواهد بود. چنانچه قصد خرید لپ تاپ برند ایسوس را دارید در این بخش از دقیق شو همراه ما باشید. ما قصد داریم تا پرفروشترین لپ تاپهای ایسوس، که البته موفق به کسب درصد بالای رضایتمندی از سوی مشتریانی خود شده اند را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم تا انتخابی درست و هوشمندانه را تجربه کنید.

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات کالا؛ اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید.

1- لپ تاپ 15 اینچی ایسوس مدل vivobook R521JA-BQ083- پرفروشترین لپ تاپهای ایسوس

خرید انلاین بهترین لپ تاپ ها

مشخصات

وزن
1.9 کیلوگرم
سری پردازنده
core i3
حافظه کَش
4 مگابایت
سازنده پردازنده
intel
نوع حافظه داخلی
هارد دیسک

طبق نظرسنجی بعمل آمده از افرادی که تجربه استفاده از این مدل لپ تاپ ساخت شرکت ایسوس را داشته اند مشخص شد که 75 درصد آنها از این کالا رضایت کامل داشته و آن را جهت خرید به دیگران پیشنهاد کرده اند. 24 ماه گارانتی معتبر برای این لپ تاپ در راستای اطمینان خاطر مشتری در نظر گرفته شده است.

لپ تاپ 15 اینچی ایسوس مدل vivobook R521JA-BQ083 یکی از پرفروشترین لپ تاپهای ایسوس می باشد که علاوه بر ظاهری زیبا و خوش ساخت از قطعات سخت افزاری خوب و به روزی بهره برده است. همچنین در قیمت گذاری منصفانه عمل کرده که موارد ذکر شده سبب فروش بالای این مدل شده است. این مدل که با ظرفیت داخلی 1 ترابایتی و رم 4 گیگابایتی به بازار ارائه گردیده، دارای پورت های فراوان می باشد تا کاربر به راحتی و بدون رابط خاصی بتواند انواع لوازم جانبی مد نظر را به آن متصل کند. اغلب افرادی که اقدام به خرید لپ تاپ می کنند جا به جایی آسان و وزن محصول بسیار برایشان حائز اهمیت خواهد بود که این موارد به خوبی در هنگام ساخت لپ تاپ ایسوس مدل vivobook R521JA-BQ083 در نظر گرفته شده است که می توانید با کیف مخصوص لپ تاپ که همراه این محصول برای مشتری ارسال می گردد، به راحتی با توجه به طراحی خوب و وزن ایده آل؛ آن را جا به جا کنید و از آن در محیط های مختلف بهره مند ببرید.

از دیگر ویژگی های لپ تاپ ایسوس مدل vivobook R521JA-BQ083 می توان به سیستم عامل boot-up dos، شارژ دهی باتری سه ساعته، قرار گرفتن در طبقه بندی کاربری مالتی مدیا، کاربری عمومی و حافظه داخلی هارد دیسک اشاره کرد. ضمنا به همراه این محصول یک عدد کیف، موس، شارژر و کابل برای مشتری ارسال می گردد.

ویژگی ها

نظرات مفید کاربران

2- لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل vivobook s533EQ-A- پرفروشترین لپ تاپهای ایسوس

مشخصات

وزن
1.8 کیلوگرم
سری پردازنده
core i7
حافظه کَش
12 مگابایت
سازنده پردازنده
intel
نوع حافظه داخلی
SSD

یکی دیگر از پرفروشترین لپ تاپهای ایسوس لپ تاپ vivobook s533EQ-A میباشد. لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل vivobook s533EQ-A که موفق به کسب رضایتمندی 86 درصدی از سوی مشتریان خود شده، دارای 24 ماه گارانتی می باشد تا با خیالی آسوده اقدام به خرید و استفاده از آن نمایید.

این محصول که در اواخر سال 2020 میلادی معرفی و روانه بازار شد یکی از قدرتمندترین و خوش ساخت ترین محصولات شرکت ایسوس در سال 2020 به شمار می رود. با توجه به اینکه اغلب افرادی که اقدام به خرید لپ تاپ می نمایند از آندسته افرادی هستند که با توجه به نوع شغل شان زیاد آن را جا به می کنند پس متریال استفاده شده در ساخت بدنۀ آن بسیار اهمیت خواهد داشت. در ساخت بدنه این محصول از فلز در راستای طول عمر و مقاومت هر چه بیشتردر برابر فشارها و ضربات احتمالی استفاده شده است تا دغدغه کاربر در این زمینه به حداقل برسد.

از دیگر ویژگی های لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل vivobook s533EQ-A می توان به حافظه رم 16 گیگابایتی، ظرفیت حافظه داخلی 1 ترابایتی، حافظه داخلی از نوع ssd، حافظه کش 16 مگابایتی، پردازنده گرافیکی ساخت NVIDIA، وبکم مجهز به سنسور تشخیص چهره و غیره اشاره کرد که سبب محبوبیت و فروش بالای این محصول شده است. به لطف تجهیز vivobook s533EQ-A به باتری سه سلولی از نوع لیتیم پلیمری 50 وات به راحتی می توانید تا 5 ساعت بدون نیاز به برق و بدون نگرانی از خالی شدن باتری به کارهای خود بپردازید. با خرید این محصول 1 عدد کیف جهت حمل و نقل آسان، ماوس و شارژر برای شما ارسال می گردد.

ویژگی ها

نظرات مفید کاربران

3- لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل x543ma-GQ1304- پرفروشترین لپ تاپهای ایسوس

مشخصات

وزن
1.9 کیلوگرم
سری پردازنده
Celeron
حافظه کَش
4 مگابایت
سازنده پردازنده
intel
نوع حافظه داخلی
هارد دیسک

شرکت ایسوس همواره سعی کرده لپ تاپ هایی از پایین رده تا حرفه ای را تولید و روانه بازار کند تا سهم بزرگی از بازار و سلیقه مختلف مشتریان را به خود اختصاص دهد. طراحی زیبا و تولید لپ تاپ هایی با امکانات سخت افزاری متنوع سبب شده تا مشتریان زیادی با سلیقه و بودجه های مختلف بتوانند لپ تاپ مورد علاقه شان را از میان محصولات این شرکت خریداری کنند.

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل x543ma-GQ1304 تا به امروز موفق به کسب رضایتمندی 78 درصدی از سوی مشتریان خود گردیده و دارای 24 ماه گارانتی می باشد. از ویژگی های لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل x543ma-GQ1304 می توان به وزن مناسب 1.9 کیلوگرمی، ابعاد381*251*27، حافظه کش 4 مگابایتی، ظرفیت حافظه رم 4 گیگابایتی از نوع ddr، ظرفیت حافظه داخلی 1 ترابایتی از نوع هارد دیسک اشاره کرد که با توجه به چنین امکاناتی از قیمت خوب و منصفانه ای برخوردار بوده و همین موارد سبب شده تا این محصول جزو پرفروشترین لپ تاپهای ایسوس قرار گیرد. تجهیز لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل x543ma-GQ1304 به باتری سه سلولی لیتیم- یونی با ظرفیت 33 واتی شما را تا 5 ساعت از شارژ کردن بی نیاز می کند. به همراه این محصول یک عدد کیف و موس اورجینال ایسوس برای مشتری ارسال می گردد.

شرکت ایسوس از قطعات سخت افزاری گران قیمت در این مدل استفاده نکرده تا بتواند لپ تاپی با قیمت مناسب برای انجام کارهای روزمره را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. در ساخت بدنه از پلاستیک فشرده استفاده شده تا دستگاه وزن استاندارد و مناسبی داشته باشد و کاربر برای جا به جایی آن دغدغه ای را نداشته باشد. از نظر ضخامت و طراحی، این محصول شرکت ایسوس در سطح بالایی قرار نمی گیرد اما محصولی بسیار کاربردی و مناسب برای انجام کارهای روزانه خواهد بود که می توانید روی آن برای تماشای فیلم، وبگردی و برگزاری کلاس های آنلاین حساب کنید.

در آخر خوب است بدانید که شما عزیزان در صورتی که بخواهید قطعات سخت افزاری لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل x543ma-GQ1304 را ارتقا بخشید به راحتی می توانید این کار را انجام دهید. با این قابلیت هر زمان که مایل بودید می توانید رم را ارتقا بخشیده و اقدام به نصب حافظه SSD نمایید که تاثیر زیادی در سرعت دستگاه و بهینه سازی آن خواهد داشت.

ویژگی ها

نظرات مفید کاربران

مطالب مرتبط

4- لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل vivobook R565MZ-BR218- پرفروشترین لپ تاپهای ایسوس

مشخصات

وزن
1.8 کیلوگرم
سری پردازنده
pentium
حافظه کَش
4 مگابایت
سازنده پردازنده
intel
نوع حافظه داخلی
هارد دیسک

از دیگر محصولات شرکت ایسوس که در بین پرفروشترین لپ تاپهای ایسوس قرار می گیرد لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل vivobook R565MZ-BR218 می باشد. که موفق به کسب رضایتمندی 82 درصدی از سوی مشتریان خود گردیده است و همراه با 24 ماه گارانتی برای خریدار ارسال می گردد.

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل vivobook R565MZ-BR218 که در سال 2020 میلادی معرفی و روانه بازار گردید با توجه به داشتن ویژگی هایی از جمله: وزن مناسب در راستای جا به جایی آسان، طراحی زیبا و قیمت منصفانه، مورد استقبال ویژه ای قرار گرفت. تعداد 4 عدد پورت دست شما را برای تبادل انواع مختلف اطلاعات و نصب ابزارهای گوناگون جانبی باز نگه داشته است. با توجه به داشتن باتری 2 سلولی 37 وات ساعته تا حدود 4 ساعت بدون نیاز به پریز برق می توانید به کارهیتان بپردازید.

ویژگی ها

نظرات مفید کاربران

5- لپ تاپ 14 اینچی ایسوس مدل M409DA-BV946-NB M409DA-BV946-NB- پرفروشترین لپ تاپهای ایسوس

مشخصات

وزن
1.6 کیلوگرم
سری پردازنده
ryzen 3
حافظه کَش
4 مگابایت
سازنده پردازنده
AMD
نوع حافظه داخلی
هارد دیسک

یکی دیگر از مدلهایی که از استقبال خوبی برخوردار بوده و مشتریان زیادی از آن رضایت داشته اند لپ تاپ 14 اینچی ایسوس مدل M409DA-BV946-NB M409DA-BV946-NB می باشد که آن را در لیست پرفروشترین لپ تاپهای ایسوس جایی می دهد و دارای 24 ماه گارانتی میباشد. ترکیب رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 1 ترابایت ترکیب مناسبی برای ذخیره انواع مختلف اطلاعات، باز کردن چندین برنامه بصوت همزمان، وبگردی، تماشای فیلم، برگزاری کلاس ها و همایش های آنلاین و در مجموع انجام کارهای روزمره می باشد.

همچنین وزن و اندازه مناسب و طراحی زیبا و به روز این لپ تاپ کار جا به جایی و انتقال آن را بسیار راحت کرده است. از دیگر ویژگی های لپ تاپ ایسوس مدل M409DA-BV946-NB M409DA-BV946-NB می توان به وزن1.6 کیلوگرمی، سری پردازنده ryzen3، نوع حافظه رم DDR4، نوع حافظه داخلی هارد دیسک، تعداد 4 عدد پورت گوناگون جهت تبادل انواع مختلف اطلاعات، طراحی زیبا و باریک، باتری لیتیم پلیمری با ظرفیت 41 وات ساعت، اشاره کرد. به همراه این محصول یک عدد کیف، ماوس و شارژر برای مشتری ارسال می گردد. همچنین با شارژ کامل باتری می توانید 1 تا 3 ساعت بدون نیاز به شارژ مجدد کارهایتان را انجام دهید.

ویژگی ها

نظرات مفید کاربران

نکات عمومی در خصوص نگهداری و استفاده از انواع مختلف لپ تاپ
نکاتی در خصوص خرید لپ تاپ ایسوس
پردازنده مرکزی
یکی از مهمترین مواردی که باید در هنگام خرید لپ تاپ به آن توجه شود CPU میباشد که برخی از آن به عنوان مغز لپ تاپ و کامپیوتر یاد می کنند. به هر میزان سرعت عمل و انجام کارهای سنگین برایتان مهم است لپ تاپی با CPU قوی تر را خریداری کنید تا در هنگام کار با نرم افزارها و برنامه های مختلف دچار مشکل نشوید.
میزان ظرفیت رم
از دیگر فاکتورهای مهم در هنگام خرید لپ تاپ توجه به میزان حافظه رم میباشد که به نوعی مکمل پردازنده بوده و تاثیر زیادی در سرعت اجرای برنامه های مختلف دارد. پس اگر سرعت عمل اجرای برنامه های مختلف برای شما حائز اهمیت است به این نکته توجه خاص داشته باشید. چنانچه هدف تان از خرید لپ تاپ انجام کارهای حرفه ای و گرافیکی سنگین نیست بهتر است با صرف هزینه ای بسیار کمتر لپ تاپی که مناسب انجام کارهای روزمره می باشد را خریداری کنید و از این طریق در قیمت نهایی صرفه جویی اساسی داشته باشید. و از هزینه های گزاف اضافه و امکاناتی که شاید هیچگاه به کارتان نیایند جلوگیری کنید.
ظرفیت باتری

یکی دیگر از مهمترین مواردی که باید در هنگام خرید لپ تاپ به آن توجه شود میزان ظرفیت باتری آن است. باتری ها را از دو جهت مورد بررسی قرار دهید:

  • اینکه چه مدت زمانی طول می کشد تا شارژ باتری کامل پر شود و توان شارژ باتری که به وات توسط شرکت سازنده اعلام می گردد تعیین کننده این موضوع خواهد بود.
  • بعد از شارژ کامل چه مدت زمانی بدون نیاز به برق می توانید از آن استفاده کنید.
قیمت
قبل از خرید به بررسی انواع مختلف لپ تاپ های موجود در بازار بپردازید و ویژگی ها، قابلیت ها و قیمت شان را با یکدیگر مقایسه کرده تا بتوانید انتخابی هوشمندانه داشته باشید و مدلی متناسب با بودجه و میزان هزینه ای که در نظر دارید را پیدا کنید.
گارانتی
داشتن گارانتی و ضمانت نامه معتبر سبب میشود تا در صورت بروز مشکل بتوانید از خدمات پس از فروش و گارانتی آن بهره مند شوید. دو نکته را در خصوص گارانتی به ذهنتان بسپارید. 1_قبل از خرید از در دسترس بودن دفاتر و نمایندگی های مجاز آن در شهر خود اطمینان حاصل نمایید. 2_ تاریخ اعتبار گارانتی را مدنظر قرار داده و از زمان انقضای آن مطلع باشید. مد نظر داشته باشید گارانتی بخصوص در مورد وسایل برقی اهمیت دو چندان دارد.
خرید اینترنتی یا حضوری
در خرید حضوری با فروشنده مشورت کنید و با مدنظر قرار دادن اطلاعات این مقاله و توصیه های فروشنده در خصوص لپ تاپ و توجه به مشخصات فنی انتخابی هوشمندانه را تجربه نمایید. اگر هم قصد خرید بصورت اینترنتی را دارید ضمن خرید از فروشگاه های مجاز و دارای اینماد به قسمت مشخصات کالا مراجعه کرده تا با جزییات بیشتر محصول آشنا شوید. مطالعه نظرات کاربرانی که از آن کالا استفاده کرده اند بسیار مثمر ثمر و مفید خواهد بود.

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی تعدادی از پرفروشترین لپ تاپهای ایسوس و ارائه نکاتی در خصوص خرید این محصول؛ شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. به شما عزیزان مطالعه راهنمای خرید انواع موبایل هوشمند سامسونگ؛ راهنمای خرید بهترین مدلهای گوشی موبایل ال جی و خرید پرفروشترین گوشی های هوشمند شیائومی را پیشنهاد می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *