منوی دسته بندی

معرفی بهترین مدلهای گوشی موبایل اقتصادی 2 تا 4 میلیون تومان

√ معرفی گوشی موبایل اقتصادی

گوشی موبایل در زندگی بشر امروزی به یک ابزار و وسیله ضروری بدل شده است. می توان گفت بدون داشتن یک گوشی موبایل بسیاری از کارها مختل شده و یا با سرعت بسیار کمتری انجام خواهد شد. با توجه به اینکه گوشی تلفن همراه به یک ابزار کاربردی در زندگی مدرن امروز که با تکنولوژی عجین شده، بدل گردیده است. از اینرو بر آن شدیم تا تعدادی از مدلهای گوشی موبایل اقتصادی و مقرون به صرفه را در این بخش از دقیق شو با یکدیگر مقایسه کرده و امکانات و مشخصات شان را بررسی کنیم تا شما عزیزان سریعتر و ساده تر به جمع بندی نهایی برای خرید بهترین گزینه در این بازۀ قیمتی دست پیدا کنید. 

ضمنا ما سعی کردیم مدل هایی را در این بخش گردآوری کنیم که توانسته اند رضایتمندی بالایی از سوی کاربران کسب نمایند. تا آخر همراه ما باشید.

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات بهترین مدلهای گوشی موبایل اقتصادی اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید.

1- گوشی موبایل اقتصادی سامسونگ مدل گلگسی آ12 دو سیمکارت با ظرفیت 64 گیگابایتی و رم 4 گیگابایتی

خرید انواع گوشی موبایل
مشخصات
وزن
205 گرم
سیستم عامل
اندروید10
دوربین پشت
4 ماژول دوربین
مقدار رم
4 گیگابایت
مدل
جهانی | گلوبال

برند سامسونگ برندی کاملا شناخته شده می باشد که در بسیاری از زمینه ها بخصوص تولید و عرضه گوشی های هوشمند فعالیت دارد. از مهمترین شاخصه گوشی های هوشمند ساخت این شرکت کره ای، کیفیت بالای آنهاست که همیشه به نوعی شرکت های دیگر را وارد عرصه رقابت و چالش کرده است. گوشی موبایل سامسونگ مدل گلگسی آ12 که در 24 نوامبر 2020 میلادی معرفی و روانه بازار شد یکی از مدلهای گوشی موبایل اقتصادی و در عین حال کاربردی شرکت بزرگ سامسونگ است که اگر انتظار زیادی از یک گوشی موبایل نداشته باشید بدون شک گوشی موبایل سامسونگ مدل گلگسی آ12 یکی از بهترین گزینه ها خواهد بود و می توانید روی آن تا مدتها برای انجام کارهای روزمره خود حساب باز کنید.

به نوعی می توان گفت با خرید این گوشی هم برندی معتبر و مقرون به صرفه را در دست دارید و هم می توانید بوسیله آن کاملا به روز و مدرن زندگی کنید و تمام برنامه های کاربردی را در اسمارت فون خود داشته باشید و بدون هیچ مشکلی از آنها استفاده کنید. طبق آمارگیری و نظرسنجی بعمل آمده 88 درصد مشتریان از خرید این محصول کاملا رضایت داشته و آن را جهت خرید پیشنهاد کرده اند که این آمار نشان دهنده ارزش خرید بالای این مدل می باشد. گوشی موبایل سامسونگ مدل گلگسی آ12 در رنگهای آبی، مشکی، آبی رویال، آبی نیلی و سفید موجود می باشد که حسب سلیقه خود می توانید دست به انتخاب رنگ مورد علاقه تان بزنید. همچنین 18 ماه گارانتی برای این محصول در نظر گرفته شده تا مشتریان با خاطری آسوده تر اقدام به خرید آن کنند.

چهار عدد ماژول در پشت گوشی بصورت زیبا و شکیل تعبیه شده که لنز اصلی 48 مگاپیکسلی و قدرتمند بوده و 3 دوربین دیگر برای ثبت جزییات بیشتر و کیفیت بالاتر هر زمان که لازم شد وارد عمل می شوند. در قسمت دوربین جلو یک عدد لنز 8 مگاپیکسلی برای گرفتن عکس سلفی در نظر گرفته شده است که برای این مدل سامسونگ کاملا معقول و مقرون به صرفه محسوب می گردد. با توجه به پردازنده 8 هسته ای و تراشه مناسب می توانید چندین برنامه را بصورت همزمان باز کنید و نگران هنگ کردن آن نباشید. 

باتری این گوشی 5000 میلی آمپر ساعت می باشد که تا ساعتها می توانید به تماشای فیلم، وبگردی «تا 16 ساعت»، تماس تصویری «تا 31 ساعت» و دیگر کارها بپردازید. همچنین به فست شارژ با توان 15 وات تجهیز گردیده تا در کمترین زمان بتوانید اقدام به شارژ باتری آن کنید و دغدغه ای از جهت باتری و منبع انرژی نداشته باشید.

ویژگی ها
نظر کاربران

2- گوشـی موبـایل شـیائومی مدل redmi 9A دو سیمکارت با ظرفیت 32 گیگابایت

مشخصات
دوربین پشت
یک عدد ماژول
مقدار رم
2 گیگابایت
قابلیت شارژ
با توان 10 وات
باتری
5000 میلی آمپر
ویژگی خاص
فبلت

یکی دیگر از مدلهای گوشی موبایل اقتصادی که از قیمت مناسبی برخوردار بوده و از طرفی برندی شناخته شده و معتبر می باشد و در عین حال برای انجام کارهای روزمره می توانید روی آن حساب باز کنید همین گوشی موبایل redmi 9A است. گوشی موبایل شیائومی مدل redmi 9a به نوعی دارای امکانات کاملا معمولی بوده اما از قابلیت، امکانات و نسخه های جدید اپلیکیشن های موجود پشتیبانی می کند و کارهای روزمره را می توانید با آن انجام دهید.

به لطف داشتن باتری قدرتمند 5000 میلی آمپر بر ساعت تا ساعت های طولانی می توانید به تماشای فیلم، وبگردی و مکالمه بپردازید. دلایلی از جمله قیمت ارزان و امکانات کار راه انداز، این گوشی شرکت شیائومی را به یکی از پرفروشترین مدلهای موجود در بازار بدل کرده است. ضمنا با دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی می توانید تصاویر دلخواهتان را ثبت کنید.

حافظه داخلی 32 گیگابایتی و رم 2 گیگابایتی برای انجام کارهای معمولی روزمره کفایت خواهد کرد و کار شما را راه خواهد انداخت. البته به لطف داشتن شیار کارت حافظه، برای ارتقا دادن حافظه داخلی می توانید از کارت حافظه اس دی بهره ببرید و حافظه داخلی آن را برای ذخیره کردن تصاویر، فیلم و دیگر فایل ها ارتقا بخشید. 

همچنین این گوشی موبایل شرکت شیائومی موفق به کسب رضایتمندی 85 درصدی از مشتریان خود شده و در سه رنگ آبی، خاکستری و سبز موجود میباشد که می توانید با توجه به داشتن 18 ماه گارانتی معتبر و شرکتی، با خیالی راحت اقدام به خرید آن کنید.

ویژگی ها
نظر کاربران

3- گـوشی مـوبایل نوکـیا مدل G20 دو سیمکارت با ظرفیت 128 گیگابایتی و رم 4 گیگابایتی

مشخصات
وزن
197 گرم
نسحه اندروید
اندروید 11
دوربین پشت
4 ماژول دوربین
مقدار رم
4 گیگابایت
مشخصات باتری
5050 میلی آمپر

یکی دیگر از مدلهای جدید گوشی موبایل اقتصادی و به صرفه که از برندی معتبر و پر آوازه می باشد گوشی موبایل نوکیا مدل G20 دو سیمکارت با ظرفیت 128 گیگابایتی و رم 4 گیگابایتی بوده که در هشتم آپریل 2021 میلادی معرفی و روانه بازار گردید. این گوشی با توجه به امکانات و قابلیت هایی که دارد یک گوشی کاملا به صرفه با ارزش خرید بالا محسوب می گردد. 

گوشی موبایل نوکیا مدل G20 در سه رنگ نقره ای، آبی تیره و نقره ای آبی در بازار موجود می باشد که می توانید مطابق با سلیقه خود اقدام به خرید آن کنید. کسب رضایتمندی 90 درصدی از مشتریان خود، گویای کیفیت بالای این محصول شرکت نوکیا می باشد. ضمنا 18 ماه گارانتی معتبر در راستای تضمین خرید مطمئن برای مشتریان در نظر گرفته شده است.

در گوشی موبایل نوکیا مدل G20 در قسمت قاب پشت 4 عدد ماژول دوربین در نظر گرفته شده که دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و قدرتمند است و البته 3 دوربین دیگر برای ثبت جزییات بیشتر لنز اصلی را یاری می کنند. در قسمت جلوی گوشی موبایل، دوربین 8 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی و استفاده در شبکه های اجتماعی تعبیه و طراحی شده است که از کیفیت مطلوبی به عنوان یک میان رده برخوردار می باشد.

باتری قدرتمند 5050 میلی آمپر ساعت گویای آن است که تا ساعتها می توانید به وبگردی، استفاده از انواع شبکه های اجتماعی، بازی و تماشای فیلم بپردازید بدون آنکه نگران خالی شدن زودهنگام آن باشید. همچنین قابلیت شارژ باتری با توان 10 وات وجود دارد تا با سرعت بیشتری بتوانید آن را شارژ نمایید. 

در مجموع می توان نتیجه گیری کرد این مدل گوشی موبایل نوکیا با توجه به امکاناتی که دارد یک گوشی بسیار مقرون به صرفه محسوب می شود که شاید در جهت به چالش کشیدن اسمارت فون های میان رده بازار رونمایی شده است. می توانیم به جرات بگوییم که خرید گوشی موبایلی با چنین امکانات از شرکت های دیگر، مستلزم پرداخت هزینه های بیشتر خواهد بود.

ویژگی ها
نظر کاربران

4- گوشی موبایل اقتصادی سامسونگ مدل گلگسی آ 02 دو سیمکارت با ظرفیت 32 گیگابایتی و رم 3 گیگابایتی

مشخصات
وزن
206 گرم
سیستم عامل
اندروید 10
مقدار رم
3 گیگابایت
مشخصات باتری
5000 میلی آمپر
رزولوشن
720*1600 پیکسل

از دیگر مدلهای گوشی موبایل اقتصادی میتوان به گوشی موبایل سامسونگ مدل گلگسی آ 02 که در دو رنگ خاکستری و قرمز موجود است و دارای 18 ماه گارانتی معتبر می باشد، اشاره کرد. همچنین کسب رضایتمندی 88 درصدی از مشتریان خود گویای کیفیت و ارزش خرید بالای این محصول می باشد. 

اگر بخواهیم بصورت اجمالی گوشی موبایل سامسونگ مدل گلگسی آ 02 را مورد بررسی و تحلیل قرار دهیم می توان گفت یکی از گوشی های مقرون به صرفه و اقتصادی موجود در بازار می باشد که می توانید برای انجام کارهای روزمره، وبگردی و استفاده از شبکه های اجتماعی به لطف داشتن باتری قدرتمند 5000 میلی آمپر ساعت تا زمان زیادی روی آن حساب باز کنید.

در قسمت پشت گوشی 2 عدد ماژول دوربین در نظر گرفته شده که دوربین اصلی 13 مگاپیکسل و دوربین سلفی 5 مگاپیکسل می باشد. برای ذخیره سازی انواع فایل ها از جمله تصاویر و فیلم ها حافظه داخلی 32 گیگابایتی در نظر گرفته شده است. البته در صورتی که این میزان فضا کم بود می توانید ظرفیت حافظه را از طریق کارت حافظه جانبی ارتقا بخشید.

ویژگی ها
نظر کاربران
5- گوشی موبایل اقتصادی شیائومی مدل ردمی 9C دو سیمکارت با ظرفیتی 32 گیگابایتی
مشخصات
وزن
196 گرم
سیستم عامل
اندروید 10
دوربین پشت
3 عدد ماژول دوربین
مقدار رم
دوگیگابایت
معرفی
سی ام/ژوئن 2020

بدون شک یکی دیگر از مدلهای گوشی موبایل اقتصادی هوشمند که با توجه به امکاناتی که برای آن در نظر گرفته شده، دارای ارزش خرید بالا و قیمت کاملا اقتصادی می باشد گوشی موبایل شیائومی مدل ردمی 9C است. این گوشی موبایل ساخت شرکت شیائومی در 30 ژوئن 2020 معرفی و روانه بازار گردید و تا به امروز موفق به کسب رضایتمندی 87 درصدی از مشتریان خود گردیده است. 

با خرید این گوشی موبایل با خیالی آسوده می توانید تمامی کارهای روزمره خود را انجام داده و از انواع شبکه های اجتماعی در آن استفاده کنید. بدون شک یکی از مهمترین مواردی که در هنگام خرید به آن توجه می کنیم برند آن است که در خصوص این گوشی موبایل خیال تان از بابت برند و کیفیت محصول کاملا راحت خواهد بود و بدون نگرانی می توانید اقدام به خرید آن کنید.

البته با تمام این تفاسیر برای اینکه مشتری با خیالی آسوده تر اقدام به خرید کند فروشنده این محصول، گارانتی 18 ماهه را در نظر گرفته تا مشتری با خیالی راحت تر اقدام به خرید و استفاده از آن نماید.

ویژگی ها
نظر کاربران

√ راهنمای خرید…

نکاتی در خصوص خرید گوشی موبایل اقتصادی که باید مدنظر قرار گیرد

مشخصات گوشی هوشمنداز مهمترین مواردی که باید در هنگام خرید گوشی موبایل به آنها توجه شود ظرفیت باتری، تراشه، پردازنده، ظرفیت داخلی، رم، دوربین های عقب و جلو و کیفیت صفحه نمایش می باشد. البته اهمیت برند گوشی هوشمند را هم در هنگام خرید نمی توان نادیده گرفت که تاثیر زیادی در اجرای برنامه ها، طول عمر اسمارت فون و لوازم جانبی خواهد داشت.

قیمتقبل از خرید به بررسی انواع مختلف گوشی موبایل بپردازید و ویژگی ها، قابلیت ها و قیمت شان را با یکدیگر مقایسه کرده تا بتوانید انتخابی هوشمندانه داشته باشید و مدلی متناسب با بودجه و میزان هزینه ای که در نظر دارید را انتخاب و خریداری کنید.

گارانتیداشتن گارانتی و ضمانت نامه معتبر سبب میشود تا در صورت بروز مشکل بتوانید از خدمات پس از فروش و گارانتی آن بهره مند شوید. دو نکته را در خصوص گارانتی همیشه در نظر داشته باشید. 1_قبل از خرید از در دسترس بودن دفاتر و نمایندگی های مجاز آن در شهر خود اطمینان حاصل نمایید. 2_ تاریخ اعتبار گارانتی را مدنظر قرار داده و از زمان انقضای آن مطلع شوید تا غافلگیر نشوید. توجه به گارانتی بخصوص در مورد لوازم برقی، الکتریکی و الکترونیکی از اهمیت بیشتری برخوردار است.

خرید اینترنتی یا حضوریدر خرید حضوری با فروشنده مشورت کنید و با مدنظر قرار دادن اطلاعات این مقاله و توصیه های فروشنده در خصوص اسمارت فون انتخابی هوشمندانه را تجربه نمایید. اگر هم قصد خرید بصورت اینترنتی را دارید ضمن خرید از فروشگاه های مجاز به قسمت مشخصات کالا مراجعه کنید تا با جزییات گوشی موبایل مدنظرتان بیشتر آشنا شوید. مطالعه نظرات کاربرانی که از آن محصول استفاده کرده اند بسیار مثمر ثمر و مفید خواهد بود. با کمی وقت گذاشتن و مطالعه نظرات کاربران قطعا اطلاعات مفیدی کسب خواهید کرد.

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی تعدادی از بهترین مدلهای گوشی هوشمندِ در بازه قیمتی 2 تا 4 میلیون تومان (گوشی موبایل اقتصادی) موجود در بازار و ارائه نکاتی در خصوص خرید این محصول، شما را یک قدم به خرید درست و انتخابی دقیق نزدیک تر کنیم. به شما عزیزان مطالعه راهنمای خرید: پرفروشترین مدلهای گوشی سامسونگ، بهترین مدلهای گوشی شیائومی و بهترین مدل های گوشی ال جی را پیشنهاد می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *