منوی دسته بندی

معرفی ارزانترین لپ تاپهای لنوو همراه با خرید اینترنتی

با تمامی پیشرفت های صورت گرفته در زمینه موبایل های هوشمند، اما بازهم برای انجام یکسری امور روزمره نیاز به کامپیوترو لپ تاپ حس می شود و با دسترسی نداشتن به یک لپ تاپ مناسب؛ کارمان بدون کافی نت رفتن راه نخواهد افتاد. از طرفی هم به مرور زمان کامپیوترهای بزرگ و دست و پاگیر جای خود را به لپ تاپهای ظریف و کم وزن دادند. یکی از شرکت های تولید کننده لپ تاپ که سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص داده است شرکت بزرگ لنوو می باشد که از شاخص ترین ویژگی محصولات این شرکت می توان به قیمت گذاری مناسب و کیفیت بالای آنها اشاره کرد.

چنانچه قصد خرید یک لپ تاپ برای انجام کارهای روزمره را دارید همراه ما باشید. قصد داریم در این بخش از دقیق شو به معرفی و مقایسه تعدادی از ارزانترین لپ تاپهای لنوو که دارای امکانات خوبی بوده و جزو بهترین گزینه ها برای انجام کارهای روزمره می باشند، بپردازیم. همچنین سعی کرده ایم مدلهایی را در لیست امروز قرار دهیم که موفق به کسب رضایتمندی بالایی از سوی مشتریان شده اند و ارزش خرید بالایی را با توجه به امکانات و قیمت نهایی دارند.

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات کالا؛ اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید.

1-لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل ideapad L3-A| ارزانترین لپ تاپهای لنوو را ببینید

خرید اینترنتی لپ تاپ لنوو
مشخصات
وزن
2.2 کیلوگرم
سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i 3
ظرفیت حافظه رم
چهار گیگابایت
ظرفیت حافظه داخلی
یک ترابایت

یکی از لپ تاپهایی که با عنوان ارزانترین لپ تاپهای لنوو در لیست امروز ما قرار گرفته است لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل ideapad L3-A میباشد که با توجه به امکانات و قطعات سخت افزاری ارزش خرید بالایی را دارد. این محصول موفق به کسب رضایتمندی 80 درصدی از سوی مشتریان خود گردیده است. همچنین 18 ماه گارانتی معتبر در راستای اطمینان خاطر مشتریان برای این کالا در نظر گرفته شده است.

این محصول دارای بدنه پلاستیکی، اما زیبا و تراشیده میباشد که حس خوبی را به کاربر منتقل می کند و از مقاومت نسبتا خوبی در برابر فشار و خط و خش برخوردار است. اندازه صفحه نمایش استاندارد بوده و از کیفیت مطلوبی برخوردار می باشد. چنانچه قرار است با لپ تاپتان زیاد تایپ کنید این مدل یک گزینه مناسب برای شما خواهد بود که به لطف کیبورد روان با چیدمان جزیره ای، می توانید با سرعت زیاد و بمدت طولانی اینکار را انجام دهید.

استفاده از روکش مات در این مدل در استفاده های طولانی کمک زیادی به راندمان کاربر می کند تا با دقت بیشتر و خستگی کمتر به کار خود ادامه دهد. شرکت لنوو در روی لبه لپ تاپ 15 اینچی مدل ideapad L3-A پورت های مختلفی را تعبیه کرده تا کاربر بدون نیاز به مبدل، بتواند با سرعت بالا به انتقال اطلاعات بپردازد. با توجه به استفاده از قطعات سخت افزاری متوسط می توانید بازی های متوسط را هم با آن به اجرا در آورید و البته از این میان رده با چنین امکاناتی نمی توان انتظار بیشتری داشت.

از دیگر ویژگی های این لپ تاپ می توان به: سرعت حافظه 5400 دور در دقیقه، داشتن درایو نوری، تاچ پد چند لمسی، باتری سه سلولی اشاره کرد. باتری سه سلولی با ظرفیت 36 وات ساعت در صورت شارژ کامل تا 5 ساعت شما را از شارژ مجدد بی نیاز می کند.

در مجموع می توان اینطور گفت که لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل ideapad L3-A محصولی با متریال ساخت و قطعات سخت افزاری معمولی و با کیفیت متوسط است اما با توجه به قیمت تعیین شده ارزش خرید بالایی برای مشتری دارد و می تون با آن کارهای روزمره: مانند وبگردی، تماشای فیلم، تایپ و غیره را انجام داد.

ویژگی ها
جدیدترین نظرات کاربران

2-لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل ideapad 330-sb | ارزانترین لپ تاپهای لنوو را ببینید

مشخصات
وزن
2.2 کیلوگرم
سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
pentium
ظرفیت حافظه رم
چهار گیگابایت
ظرفیت حافظه داخلی
یک ترابایت

لپ تاپ فوق که در سال 2018 میلادی معرفی و روانه بازار گردید هم یکی دیگر از ارزانترین لپ تاپهای لنوو می باشد که البته ارزش خرید بالایی دارد و تا به امروز موفق به کسب رضایتمندی 81 درصدی از سوی مشتریان شده است. لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل ideapad 330-sb از زمان حضور و معرفی خود در بازار توانسته فروش بالایی را ثبت نماید و سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص دهد که قابل توجه است.

این محصول گزینه ای بسیار مناسب و مقرون به صرفه برای کسانی است که توقع زیادی از یک لپ تاپ نداشته و انتظارشان در حد انجام کارهای روزمره مانند وبگردی، تماشای فیلم، تایپ کردن سریع و اجرای برخی بازی های ساده می باشد. با توجه به پردازشگر مرکزی با سرعت پایین، نمی توان از آن انتظارات بالایی داشت. قطعات سخت افزاری که شامل رم 4 گیگابایتی از نوع DDR4، حافظه 1 ترابایتی و پردازنده مرکزی و گرافیکی معمولی می باشد در این رنج قیمتی کاملا معقول و منطقی به نظر می رسد.

در ساخت بدنه از پلاستیک استفاده شده است اما در مجموع ظاهری زیبا و به روز را برای شما تداعی خواهد کرد و از مقاومت خوبی در برابر خط و خش برخوردار است. وزن 2.2 کیلوگرمی شاید برای کسانی که قرار است آن را به وفور و در مسافت های طولانی جا به جا نمایند زیاد و طاقت فرسا باشد که باید قبل از خرید مد نظر قرار گیرد. کیبورد روان و استانداردی از جهت فاصله بین کلیدها برای ideapad 330-sb در نظر گرفته شده تا کاربر در تایپ سریع و طولانی دچار خستگی زودهنگام نشود و براحتی بتواند تا ساعت ها به کار خود مشغول باشد.

ویژگی ها
جدیدترین نظرات کاربران

3-لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل ideapad L3 CEL| ارزانترین لپ تاپهای لنوو را ببینید

مشخصات
وزن
2.2 کیلوگرم
سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
CELERON
ظرفیت حافظه رم
چهار گیگابایت
ظرفیت حافظه داخلی
یک ترابایت

یکی دیگر از گزینه های مقرون به صرفه و اقتصادی که قرار است امروز به معرفی آن بپردازیم مدلی نیست جزء لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل ideapad L3 CEL که در صدر لیست ارزانترین لپ تاپهای لنوو با ارزش خرید بالا قرار می گیرد. این مدل در سال 2020 میلادی معرفی و روانه بازار گردیده است و از زمان حضور خود توانسته فروش بالایی را تجربه کند.

این مدل برای پوشش دادن طیفی مانند تایپیست ها، نویسندگان و خبرنگاران که از لپ تاپ توقع زیادی ندارند و برای انجام کارهای روزمره به آن نیاز دارند پا به عرصه جهانی گذاشت و به دلیل قیمت اقتصادی و به صرفه مورد استقبال زیادی قرار گرفت. از دیگر ویژگی های آن می توان به وزن 2.2 کیلوگرمی، حافظه کش 2 مگابایتی، رم 4 گیگابایتی از نوع DDR4، ظرفیت حافظه داخلی یک ترابایتی از نوع هارد دیسک و تاچ پد با پشتیبانی از فرمان های چند لمسی اشاره کرد.

ویژگی ها
جدیدترین نظرات کاربران
مطالب مرتبط

4-لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل ideapad 3 DK| ارزانترین لپ تاپهای لنوو را ببینید

مشخصات
وزن
1.75 کیلوگرم
سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
core i3
ظرفیت حافظه رم
چهار گیگابایت
ظرفیت حافظه داخلی
یک ترابایت

چنانچه به دنبال خرید لپ تاپ مقرون به صرفه و خوش قیمت برای انجام کارهای روزمره خود مانند تایپ کردن، وبگردی، بازی های معمولی و سبک، کارهای گرافیکی نه چندان سنگین، تماشای فیلم و غیره هستید در خرید لپ تاپ 15. اینچی لنوو مدل ideapad 3 DK شک نکنید. این مدل یکی از ارزانترین لپ تاپهای لنوو محسوب می شود که از امکانات خوبی به نسبت قیمت تعیین شده برخوردار است.

به نظر بسیاری چنانچه شما عزیزان قصد خرید یک لپ تاپ برای انجام کارهای معمولی را دارید و نمی خواهید هزینه زیادی بکنید بهتر است در بین لپ تاپهای تولید شده شرکت لنوو به دنبال گزینه مدنظرتان بگردید چرا که لپ تاپهای ساخت این شرکت قیمت گذاری منصفانه تری نسبت به دیگر رقبا دارند.

ویژگی ها
جدیدترین نظرات کاربران

5-لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل ideapad 330 NXB| ارزانترین لپ تاپهای لنوو را ببینید

مشخصات
وزن
2.2 کیلوگرم
سازنده پردازنده
intel
سری پردازنده
celeron
ظرفیت حافظه رم
چهار گیگابایت
ظرفیت حافظه داخلی
یک ترابایت

محصول فوق با 24 ماه گارانتی معتبر در اختیار مشتریان قرار می گیر د و تا به امروز موفق به کسب 75 درصدی رضایت مشتریان شده است. همچنین لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل ideapad 330 NXB به عنوان یکی از گزینه های مقرون به صرفه می باشد که در لیست امروز دقیق شو به عنوان یکی از ارزانترین لپ تاپهای لنوو جایی می گیرد. کیبورد روان و جزیزه ای برای این لپ تاپ اقتصادی در نظر گرفته شده است تا برای انجام کارهای تایپی و حسابداری؛ فضا و سرعت عمل لازم را در اختیار داشته باشید.

پردازنده مرکزی اینتل، 4 گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه داخلی هارد دیسک مجموعه سخت افزاری دستگاه را تشکیل می دهند که در این رنج قیمتی معقول و منطقی بنظر می رسد. بکارگیری و استفاده از باتری 2 سلولی با ظرفیت 30 وات این امکان را فراهم کرده تا بتوانید تا حدود 5.30 بدون نیاز به برق به کار خود مشغول باشید. در مجموع چنانچه به دنبال خرید لپ تاپی با قیمت مناسب و کارایی بالا هستید این مدل کیس بسیار مناسبی برای شما خواهد بود.

ویژگی ها
جدیدترین نظرات کاربران
نکات عمومی در خصوص نگهداری و استفاده از انواع مختلف لپ تاپ

نکاتی در خصوص خرید لپ تاپ ایسوس

نوع کاربری

حتما قبل از خرید دقت داشته باشید که لپ تاپ را برای چه کاری خریداری می کنید تا بتوانید گزینه ای متناسب با نوع نیازتان خریدرای نمایید. در مورادی دیده شده که شخص با صرف هزینه های بسیار زیاد و خرید یک لپ تاپ گران قیمت تنها استفاده های بسیار معمولی از آن داشته و هیچگاه از امکانات سخت افزاری پیشرفته آن استفاده نکرده است. در حالی که می توانست با هزینه ای بسیار کمتر، مدلی مناسب انجام کارهای روزمره و معمولی را خریدرای نماید. این موضوع می تواند برعکس باشد. مثلا اگر هدف تان از خرید لپ تاپ اجرای بازی های سنگین، انجام کارهای حسابداری و مهندسی و یا انجام کارهای گرافیکی پیشرفته می باشد با خرید یک لپ تاپ با قطعات سخت افزاری معمولی کارتان انجام نمی شود و یا با لَگ، هنگ، داغ شدن زیاد و اعمال شاقه همراه خواهید بود.

پردازنده مرکزی

یکی از مهمترین مواردی که باید در هنگام خرید لپ تاپ به آن توجه شود CPU میباشد که برخی از آن به عنوان مغز لپ تاپ و کامپیوتر یاد می کنند. به هر میزان سرعت عمل و انجام کارهای سنگین برایتان مهم است لپ تاپی با CPU قوی تر را خریداری کنید تا در هنگام کار با نرم افزارها و برنامه های مختلف، دچار مشکل نشوید.

ظرفیت باتری

یکی دیگر از مهمترین مواردی که باید در هنگام خرید لپ تاپ به آن توجه شود میزان ظرفیت باتری آن است. باتری ها را از دو جهت مورد بررسی قرار دهید. یکی اینکه چه مدت زمان لازم است تا اصطلاحا فول شارژ شوند و دوم اینکه تا چه مدتی شارژ نگه می دارند و شما را از برق بی نیاز می کنند.

قیمت کالا

قبل از خرید ضمن تحقیق در خصوص خرید کالای مورد نظرتان میزان بودجه ای که قرار است صرف خرید کنید را تعیین کرده تا انتخابی درست و دقیق در بازه قیمتی مشخص را داشته باشید. عواملی مانند پردازنده مرکزی، گرافیکی، کیفیت صفحه نمایش، میزان رم، میزان حافظه داخلی، متریال استفاده شده در ساخت بدنه لپ تاپ و ... در قیمت تمام شده و نهایی تاثیر زیادی دارند. همواره در نظر داشته باشید که لپ تاپی متناسب با نوع نیازتان خریداری نمایید.

گارانتی محصول

در هنگام خرید لپ تاپ به تعداد و نوع پورت ها دقت کرده تا گزینه ای متناسب با نوع نیازتان انتخاب کنید. در اغلب مدلهای جدید؛ شرکت های سازنده از پورت های پر سرعت و مدرن استفاده کرده اند تا ضمن انتقال سریعتر انواع مختلف اطلاعات، بدون نیاز به مبدل بتوانید لوازم جانبی مختلف را به لپ تاپتان متصل کنید.

صفحه نمایش

ازدیگر مواردی که بهتر است در هنگام خرید لپ تاپ به آن توجه شود داشتن گارانتی معتبر می باشد. تاریخ شروع و پایان گارانتی را مد نظر داشته باشید تا در صورت بروز مشکل بتوانید از خدمات پس از فروش و ضمانت نامه بهره مند شوید. توجه به گارانتی بخصوص در هنگام خرید لوازم گران قیمت و الکتریکی اهمیت چند برابری دارد که نباید از آن غافل شد.

خرید اینترنتی یا حضوری

در خرید حضوری با فروشنده مشورت کنید و با مدنظر قرار دادن اطلاعات این مقاله و توصیه های فروشنده در خصوص لپ تاپ و توجه به مشخصات فنی انتخابی هوشمندانه را تجربه نمایید. اگر هم قصد خرید بصورت اینترنتی را دارید ضمن خرید از فروشگاه های مجاز و دارای نماد اعتماد الکترونیک به قسمت مشخصات کالا مراجعه کرده تا با جزییات بیشتر محصول آشنا شوید. مطالعه نظرات کاربرانی که از آن کالا استفاده کرده اند بسیار مثمر ثمر و مفید خواهد بود.

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی تعدادی از ارزانترین لپ تاپهای لنوو و ارائه نکاتی در خصوص خرید این کالا؛ شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. به شما عزیزان مطالعه خرید پرفروشترین لپ تاپ های ایسوس؛ راهنمای خرید بهترین مدلهای گوشی موبایل ال جی و خرید بهترین لپ تاپهای ایسوس را پیشنهاد می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *