منوی دسته بندی

معرفی پرفروشترین مدلهای قفل پدال خودرو +خرید اینترنتی

با توجه به گران شدن و افزایش افسار گسیخته قیمت اتومبیل خرید لوازمی که از این سرمایه ما که اغلب اوقات در کوچه و پس کوچه و خیابان ها آن را پارک می کنیم الزامی و عقلانی است. قیمت لوازمی که سبب ارتقاء سیستم امنیتی اتومبیل می گردند «قفل پدال خودرو، قفل فرمان، کاپوت، ردیاب ماشین و دزدگیر» در مقایسه با قیمت این روزهای اتومبیل بسیار ناچیز و ارزش خرید بالایی خواهد داشت.

استفاده از تمامی موارد اشاره شده درست است که بصورت صد در صدی مانع دزدیده شدن اتومبیل شخصی شما نمی گردد اما سد دفاعی محکمی در برابر سارقین ایجاد خواهد کرد و اغلب اوقات سبب می شود تا از خیر سرقت ماشین شما که دردسر زیادی برای آنها دارد، بگذرند و به سراغ یک طعمه لذیذ و بدون دردسر بروند. امروز در این بخش از دقیق شو قصد داریم تا از بین موارد اشاره شده که سبب افزایش سیستم امنیتی خودرو می شوند به سراغ قفل پدال خودرو برویم که به اعتقاد بسیاری از کارشناسان و فروشندگان لوازم یدکی ماشین بیشترین دردسر را برای سارقین ایجاد می کند.

اگر قصد خرید این کالای کاربردی، مفید و خوش قیمت را دارید همراه ما باشید. در ابتدا تعدادی از با کیفیت ترین و پرفروش ترین مدل های قفل پدال خودرو را که توانسته اند رضایت مشتریان را جلب نمایند خدمت شما دوستان معرفی کرده و در ادامه مقاله هم به نکاتی در خصوص خرید قفل پدال خودرو اشاره خواهیم کرد تا انتخابی دقیق را تجربه نمایید. لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات انواع مختلف قفل پدال خودرو اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید.

1- قفل پدال خودرو صامو پرشین مدل332 i

قفل پدال خودرو صامو پرشین مدل332 i

2- قفل پدال خودرو لجند مدل 6010 ایی

این محصول در راستای حفظ و افزایش امنیت اتومبیل های مختلف تولید و روانه بازار گردیده است. نحوه طراحی بصورتی است که شما می توانید برای انواع مختلف خودروها از آن استفاده کنید و سارقین را از سرقت اتومبیل تان تا حد زیادی منصرف کنید و یا پروسه سرقت را به شکل قابل توجهی به تعویق بیندازید. این کالا حتی بر روی اتومبیل های دنده اتوماتیک هم قابل نصب بوده و کافی است تا آن را بر روی پدال ترمز ببندید.

3- قفل پدال خودرو لوکمس

4- قفـل پـدال علی یاری

بسیاری از افراد معتقدند که نصب قفل پدال در مقایسه با نصب قفل فرمان زمانبر، خسته کننده و ملال آور است اما شرکت تولید کننده قفل پدال خودرو علی یاری به این نکته توجه کرده و از تمام دانش و تجربه خود در این راستا استفاده نموده و برای سهولت نصب و جدایی تمهیداتی را در نظر گرفته است تا در اسرع وقت بتوانید به نصب و باز کردن آن اقدام نمایید.

این قفل پدال خودرو تا به امروز فروش خوبی را به ثبت رسانده است و موفق شده رضایتمندی 72 درصدی مشتریان را کسب نماید. شما براحتی می توانید با کلیک بر روی تصویر آن را بصورت آنلاین سفارش داده تا در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید.

5- قفل پدال خودرو مدل اس 2210
6- قفل پدال گلدن لاک مدل RKH

7- قفل پدال صنایع قفل نیکو پارس مدل Biglock

قفل پدال صنایع قفل نیکو پارس مدل Biglock یکی از پرفروشترین و محبوبترین قفل های پدال موجود در بازار می باشد. این محصول موفق شده علاوه بر فروش بالا رضایتمندی 80 درصدی مشتریان را به ثبت برساند. تعدادی از نظرات کاربران در خصوص این قفل را می توانید در همین قسمت مطالعه کنید. 

جنس این قفل پدال خودرو از فولاد ضخیم و مقاوم در برابر برش می باشد که با روکش پی وی سی جهت زیبایی و مقاومت بیشتر پوشانده شده است. ضمنا این محصول برای تمام خودروها به استثنای ال 90 و پژو 206 مناسب و قابل استفاده می باشد. شما می توانید با کلیک بر روی تصویر فوق همین حالا این قفل پدال را در رنگ های مختلف سفارش دهید.

8- قـفل پـدال مارلوکس مدل ML-5010D

9- قفل پدال مدل T -14

سایر توضیحات: طبق آمارها برای سارقان سرعت در انجام سرقت بسیار مهم است. بنابراین خودروهای بدون لوازم ایمنی مانند قفل فرمان، قفل پدالی و… از راحت ترین طعمه ها برای سرقت به شمار می آیند و خودروهایی که لوازم ایمنی مانند قفل فرمان دارند در اکثر مواقع انتخاب افراد سودجو برای سرقت نخواهند بود. 

در مسئه امنیت خودرو، مهم ترین هدف تاخیر و خلل ایجاد کردن در روند سرقت توسط سارقین است. در این مدل از قفل پدالی که مناسب برای خودروی پژو ۲۰۶ و رانا است که علاوه بر قفل موجود روی بدنه، می توان یک قفل دیگر نیز به آن اضافه کرد که ضریب امنیت آن افزایش می یابد.

10- قفل پدال خودرو سامکو مدل YP-18

11- قفل پدال نیکو پارس مدل pdl 102

12- قفل پدال ایکس راین مدل AP46

13- قفل پدال نووا مدل L700

قفل پدال نووا مدل L700 یک قفل بسیار مقاوم و محکم و سدی قوی در برابر سارقین می باشد که احتمال دزدیده شدن خودروی شما را بشدت کاهش می دهد و یا در بدترین حالت دزدیده شدن خودرو را به تعویق می اندازد. این قفل در ابعاد 35*22*4 سانتی متر و توسط برندی معتبر و نام آشنا تولید و به بازار عرضه شده و برای اغلب خودروها قابل استفاده است. جنس این قفل پدال خودرو ترکیبی از فولاد و استیل می باشد که در برابر اهرم شدن و برش بسیار مقاوم شده است. 

همچنین این محصول ضداسید بوده و بدلیل نوع مهندسی و استفاده از بهترین متریال در زبانه در برابر اسید مقاوم شده است. قفل از نوع کامپیوتری می باشد که همراه با 3 عدد کلید برای مشتری ارسال می گردد. شما می توانید با کلیک بر روی تصویر کالا سفارش خود را نهایی کرده و این قفل پدال را در دو رنگ مختلف سفارش دهید.

14- قـفل پـدال لوکمس مدل 6084

15- قفل پدال مدل باسل

√ راهنمای خرید…

نکاتی در خصوص قفل پدال خودرو

تناسب قفل پدال خودرو با مدل اتومبیل: یکی دیگر از مولفه های مهم در هنگام خرید این محصول توجه به نوع آن است. حتما دقت داشته باشید که فقل پدال خودرویی که قصد خرید آن را دارید با نوع اتومبیل شما هماهنگ و متناسب باشد. در خرید بصورت حضوری می توانید با فروشنده مشورت کنید تا انتخابی هوشمندانه و مناسب داشته باشید. اگر هم قصد خرید بصورت اینترنتی را دارید ضمن خرید از فروشگاه های مجاز دارای اینماد حتما به مشخصات کالا مراجعه کرده و در این قسمت نام ماشین خود را جستجو کنید. همچنین در خریدهای اینترنتی خواندن تجربه و یا نظرات کاربرانی که از آن محصول استفاده کرده اند می تواند بسیار مثمر ثمر واقع شود.

جنس قفل: یکی از مهم ترین فاکتورها در هنگام خرید قفل پدال خودرو توجه به جنس آن است. پیشنهاد می شود مدلهایی که در ساخت بدنه آنها از فولاد استفاده شده است را در سبد خریدتان قرار دهید. زیرا مقاومت بسیار زیادی در برابر ضربه یا بریده شدن دارند و کار سرقت را بسیار سخت و طولانی خواهند کرد.

نوع توپی قفل پدال خودرو: در اغلب این محصولات از قفل های کامپیوتری و یا رمزدار استفاده می شود که از امنیت بالایی برخوردارند. البته در برخی مدل ها برای امنیت بیشتر، علاوه بر قفل پدال خودرو می توانید قفل کتابی و یا ساده هم روی آن نصب نمایید.

اندازه میله قفل پدال خودرو: مدل های که دارای میله های بلندتر می باشند دست شما را برای نوع نصب بر روی پدال و یا فرمان باز خواهند گذاشت.

قیمت کالا: با تعیین میزان هزینه و بودجه محدوده انتخابی خود را کوچکتر کرده و ضمن صرفه جویی در وقت و انرژی خود انتخاب بهتری را تجربه کنید. قفل پدال خودرو در انواع مختلفی در بازار وجود دارند که طبیعتا قیمت های متفاوتی هم خواهند داشت. می توان گفت ویژگی هایی از جمله: متریال و کیفیت، برند و استحکام قفل پدال خودرو در قیمت نهایی آن بیشترین سهم را دارند. شما می توانید در بین مدل ها و برندهای مختلف موجود در بازار گزینه ایی متناسب با بودجه و نیازتان انتخاب کنید.

مزایای استفاده از قفل پدال خودرو: اگر به دنبال راهی برای کمک به ایمن کردن اتومبیل خود در برابر سارقین هستید، سرمایه گذاری روی قفل پدال خودرو را در نظر بگیرید. قفل پدال وسیله‌ای کوچک است که میتوانید آن را روی ترمزهای خودروی خود نصب کنید و عملاً غیرممکن است که کسی با وسیله نقلیه شما بدون برداشتن قفل از آن حرکت کند. این می تواند به شما آرامش خاطر ارزشمندی بدهد، به خصوص اگر در منطقه ای زندگی می کنید که میزان سرقت خودرو زیاد است. قفل‌های پدال علاوه بر جلوگیری از سارقان، می‌توانند به جلوگیری از چرخیدن ماشین شما بدون اجازه شما توسط جوی سواران کمک کنند. اگر کسی موفق شود بدون باز کردن قفل پدال، ماشین شما را ببرد، احتمالاً در کنترل وسیله نقلیه دچار مشکل خواهد داشت و در نتیجه ممکن است تصادف کند.

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی تعدادی از بهترین و پرفروشترین مدلهای قفل پدال خودرو و ارائه نکاتی در خصوص خرید این محصول، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. به شما عزیزان مطالعه راهنمای خرید قفل فرمان خودرو، معرفی بهترین مدل های ردیاب اتومبیل و معرفی پرفروشترین مدل های دزدگیر ماشین را پیشنهاد می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *