منوی دسته بندی

غذاساز – خرید بهترین مدلهای غذاساز پرفروش، باکیفیت و ارزان قیمت

در زندگی امروز اکثر انسان ها به دنبال این هستند که وقت و زمان بیشتری ذخیره کنند. تا به تمام کارهای خود در طول روز برسند. یکی از این وسایل که سهمی زیادی در این کار دارد یک غذاساز خوب و استاندارد است. شما با خرید این محصول می توانید ضمن آماده سازی سریع غذا و میل کردن یک غذای خوشمزه در کمترین زمان ممکن؛ وقت و انرژی ذخیره شدۀ خود را برای سپردن به کارهای باقی مانده اختصاص دهید.

همچنین شما با انتخاب صحیح؛ به نوعی می توانید از خرید وسایل اضافی جلوگیری کنید. زیرا یک غذاساز خوب به خاطر اینکه کارهای مختلفی انجام می دهد می تواند بعنوان یک دستگاه چند کاره جایگزین تعداد زیادی از وسایل آشپزخانه شود. در این بخش از دقیق شو قصد داریم تا ویژگی های یک غذاساز استاندارد و مناسب را با هم بررسی کنیم. همچنین نکاتی که باید به آنها قبل از خرید توجه شود را به اختصار برای شما بیان کنیم تا بهترین انتخاب را داشته باشید. پس با ما همراه باشید.

در ابتدا تعدادی از با کیفیت ترین و بهترین مدلهای غذاساز را خدمت شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

 

1.غذاساز بوش مدل mcm3501m

  • موجود در سه رنگ
  • گارانتی 24 ماهه معتبر

غذاساز

یکی از معتبرترین و معروف ترین شرکت ها در زمینه تولید لوازم خانگی بدون شک شرکت معظم بوش آلمان است. طی سال های متمادی با تولید لوازم خانگی بسیار با کیفیت توانسته سهم بزرگی از بازار را برای خود کند و رضایت بالای مشتریان را کسب نماید. غذاساز بوش مدل mcm3501m با بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا توانسته هر آنچه شما از یک غذاساز انتظار دارید را برآورده کند. وزن این محصول حدود 4 کیلوگرم و جنس بدنه آن ترکیبی از پلاستیک فشرده و استیل برس خورده می باشد. از کیفیت بالایی برخوردار است. ویژگی هایی مانند تنظیمات سرعت، عملکرد لحظه ای، موتور قدرتمند، رنده چیپس ساز، پوره ساز و رب ساز این محصول را به یکی از کامل ترین غذاسازهای بازار بدل کرده است.

با داشتن موتور قدرتمند، پره های استیل ضد زنگ و تیغه شش پره مخلوط کن با خیال آسوده به مخلوط و آسیاب مواد مختلف بپردازید. وجود دیسک چیپس ساز به شما اجازه می دهد تا چیپس را در دو حالت نازک و کلفت آماده کنید. پایه های ضدلغزش باعث می شود تا در حین کار با کمترین لرزش، لغزش و صدا به کار خود ادامه دهید. با داشتن دو ظرف مجزای خردکن و مخلوط کن به ترتیب با ظرفیت های 2 لیتر و 1 لیتر می توانید براحتی مواد مورد نظرتان را خرد و یا مخلوط کنید.

 

  • مشخصات غذاساز بوش

توان

800 وات

عملکرد توربو

ندارد

عملکرد پالس

دارد

 

2.غذاساز فیلیپس مدل hr7778

  • موجود در 3 رنگ
  • 24 ماه گارانتی معتبر

غذاساز

یکی دیگر از شرکت های پیشتاز و پیشرو در زمینه تولید لوازم الکتریکی و لوازم خانگی برقی شرکت هلندی فیلیپس است که توانسته طی سالهای متمادی و طولانی، با تولید لوازم خانگی با کیفیت و استاندارد نمره قابل قبولی از سمت مشتریان خود دریافت کند. غذاساز فیلیپس مدل hr7778 یکی از محصولات خوب و با کیفیت این شرکت است که با خرید آن می توان گفت تمام نیازها و انتظارات شما از یک غذاساز برآورده و برطرف خواهد شد.

وزن این کالا حدود 12 کیلوگرم و توان موتور آن 1300 وات است. که برای یک غذاساز؛ یک موتور بسیار قدرتمند و فراتر از انتظار محسوب می شود. بدین معناست که شما برای خرد، مخلوط و یا همزدن اغلب مواد خوراکی مشکلی نخواهید داشت و به راحتی می توانید با کمک این دستگاه از پس آنها بر بیایید. یکی از قابلیت های مهم و کاربردی در خصوص غذاسازها پشتیبانی از حالت پالس می باشد که این محصول از آن برخوردار است.

برای امنیت شما و همچنین جلوگیری از آسیب به این دستگاهِ نسبتا گران قیمت، میکروسوییچی در نظر گرفته شده تا اگر احیانا قطعات دستگاه بدرستی سرجای خود قرار نگرفته بود دستگاه شروع به کار نکند. وجود پایه های ضدلغزش از تکان خوردن و لرزش آن در حین کار جلوگیری خواهد کرد. تکنولوژی powerchop به شما اجازه خرد کردن انواع مختلف مواد نرم و سخت را خواهد داد. دیسک چیپس ساز حرفه ای از 1 تا 7 میلی متر قابل تنظیم می باشد که قابلیت مهم و کاربردی است. یکی دیگر از محاسن این محصول داشتن دهانه بسیار گشاد است که می توانید بسیاری از مواد را بدون خرد کردن در داخل مخزن و یا پارچ ها قرار دهید.

 

  • مشخصات غذاساز فیلیپس

توان

1300 وات

عملکرد پالس

دارد

عملکرد توربو

ندارد

3.غذاساز گوسونیک مدل gsb890

  • گارانتی 12 ماهه

ویژگی هایی مانند وزن مناسب، موتور قوی، تنظیمات سرعت، عملکرد پالس، پایه های ضدلغزش، رب ساز و پوره ساز و خمیر زن این محصول را به یکی از محصولات با کیفیت و در عین حال خوش قیمت تبدیل کرده است. تا نسبت به امکاناتی که داراست ارزش خرید داشته باشد.

 

  • مشخصات غذاساز گوسونیک

وزن

2.6 کیلوگرم

جنس بدنه

پلاستیک

توان

500 وات

 

4.غذاساز بیم مدل fp2003

  • 18 ماه گارانتی معتبر
  • موجود در 2 رنگ مشکی و نقره ای

  • مشخصات غذاساز بیم

وزن

10 کیلوگرم

توان

800 وات

تعداد تنظیمات سرعت

پنج سرعته

5.غذاساز مولینکس مدل fp247

  • دارای 18 ماه گارانتی

  • مشخصات غذاساز مولینکس

وزن

4.1 کیلوگرم

توان

800 وات

تعداد تنظیمات سرعت

دو سرعته

         

 

انواع مختلف غذاساز

غذاسازهای موجود در بازار بر اساس نوع کاربری و امکانات به دو دستۀ کلی تقسیم می شوند:

  • غذاساز دستی

غذاساز هایی که جنس بدنه آنها از پلاستیک فشرده می باشد بیشتر برای خلال کردن میوه ها و یا تهیه سالاد کاربرد دارند. همانطور که از نامش پیداست این کالا بدون استفاده از برق و بصورت دستی کار می کند.

  • غذاساز برقی

غذاساز برقی که در سایزهای کوچک؛ بزرگ و متوسط در بازار موجود می باشد در دو نوع تک کاره و چند کاره در بازار عرضه شده است.

 

نکات مهم در خصوص خرید غذاساز

  • فضای مورد نیاز

یکی از مهمترین نکات در هنگام خرید غذاساز؛ اختصاص دادن مکانی در آشپزخانه قبل از خرید می باشد. سعی کنید قبل از خرید مکانی متناسب با سایز و اندازۀ آن در نظر بگیرید تا بعد از خرید دچار مشکل نشوید.

  • اندازه مخزن و پارچ

یکی از مهمترین ویژگی هایی که هنگام خرید غذاساز بایستی به آن توجه شود سایز و اندازه ظرف و یا مخزن غذاساز می باشد. همانطور که اشاره کردیم این محصول در سه سایز در بازار عرضه می شود که بر اساس تعداد اعضای خانواده و نوع نیازتان می توانید یکی از سایزها را انتخاب کنید.

  • فول آپشن

سعی کنید غذاساز هایی را خریداری کنید که به تمامی امکانات مورد نیازتان مجهز باشند مانند:

  1. عملکرد ضربه ای: این ویژگی با تکانه ها و ضربه هایی که به مواد داخل پارچ وارد می کند به عملکرد سریع دستگاه کمک خواهد کرد.

  2. رنده رشته ساز

  3. رنده خلال کن

  4. رنده چیپس ساز

  5. یخ خرد کن

  6. خمیرزن و همزن

  7. آسیاب

  • قابلیت پالس و یا عملکرد لحظه ای

قابلیت پالس یا عملکرد لحظه ای غذاساز سبب می شود مواد داخل آن بصورت یکنواخت و یکدست در اختیار شما قرار بگیرد و این موضوع قطعا در کیفیت تهیه غذای شما تاثیر خواهد گذاشت.

  • دهانه غذاساز

اگر غذاساز ی که انتخاب می کنید دهانه بزرگی داشته باشد می توانید بسیاری از میوه ها و یا موادی که بزرگ هستند را بدون خُرد کردن در داخل دستگاه ریخته و آنها را به راحتی خرد و یا خمیر کنید.

  • تنظیمات سرعت

مدل هایی از غذاساز وجود دارد که فقط کلید خاموش و روشن روی آنها تعبیه شده است. مدل هایی هم وجود دارد که شرکت سازنده برای راحتی کاربر انواع مختلف سرعت ها «حتی تا 15 حالت سرعت» را برای مواد مختلفی که قرار است خرد، خمیر و یا رنده شوند در نظر گرفته که بر حسب نوع موادی که در دستگاه است می توانید از آنها بهره مند شوید.

  • پایه ضد لغزش

حتما پیشنهاد می گردد مدل هایی که به این ویژگی مجهز شده اند را انتخاب کنید تا با آرامش به آشپزی و تهیه غذا بپردازید. این ویژگی باعث می شود تا در حین کار با دستگاه؛ حتی هنگام استفاده از سرعت های بالا دچار لرزش و تکان خوردن نشود و همین امر باعث تولید صدای بسیار کمتر هم خواهد شد.

  • توری داخل غذاساز

توصیه می شود غذاساز هایی که دارای توری استیل می باشند را خریداری کنید. تا ضمن کیفیت بالاتر و طول عمر بیشتر از شیک بودن آنها لذت ببرید. لازم بذکر است توری های پلاستیکی علاوه بر اینکه رنگ غذا را به مرور زمان به خود می گیرند با آزاد کردن مواد بسیار ریز پلاستیکی در غذا «بخصوص در دماهای بالا» سلامتی شما را به خطر می اندازند.

  • توان موتور

اگر قرار است از این پس از غذاساز زیاد استفاده کنید حتما به این ویژگی توجه خاص داشته باشید. مدل هایی را انتخاب کنید که توان موتور بالایی داشته باشند تا در استفاده های زیاد و طولانی به مشکل بر نخورید. دستگاه هایی با مورتور قوی تر؛ راحت از پس هم زدن و یا خمیر کردن مواد بر می آیند. حتی می توان گوشت را با آنها چرخ کرد البته در نظر داشته باشید مصرف برق بالاتری هم به نسبت مدلهایی با قدرت موتور کمتر دارند.

  • قفل ایمنی

این ویژگی برای دستگاه هایی که تیغه های تیز و برنده دارند و به نحوی خطرناک هستند واجب و الزامی است.

  • عملکرد توربو

توربو این امکان را فراهم می کند تا دستگاه در مقطعی از زمان در بالاترین توان خود کار انجام دهد. با این ویژگی و تکنولوژی با قدرت و سرعت بیشتری می توانید کار را پیش ببرید.

  • میکروسوییچ

وجود میکروسوییچ این امکان را فراهم می کند تا در صورتی که قطعات دستگاه «بخصوص پارچ و محفظه» بخوبی و در جای خود قرار نگرفته باشند غذاساز شروع به کار نمی کند. عدم وجود این تکنولوژی بر روی دستگاه می تواند عواقب و زیان هایی را برای شما به دنبال داشته باشد.

  • میزان صدا

حتما به میزان صدای تولیدی توسط دستگاه در سرعت های بالا توجه کنید تا در صورتی که به سر و صدای زیاد حساس هستید به مشکل بر نخورید.

  • طول سیم

سعی کنید گزینه هایی که دارای سیم های بلند می باشند را انتخاب کنید تا محدودیت جا به جایی شما به حداقل برسد و به راحتی بتوانید در هر قسمت آشپزخانه با آن کار کنید.

  • ضمانت نامه و خدمات پس از فروش

مواردی که دارای گارانتی می باشند را در سبد خرید خود قرار دهید تا در صورت بروز مشکل بتوانید از این خدمات بهره مند شوید.

انتخاب با شماست اما با توجه به وضع کنونی پیش آمده «همه گیری کرونا و توصیه های وزارت بهداشت» بهتر است برای حفظ سلامتی خود و خانواده بصورت اینترنتی خرید را انجام دهید. در خرید های حضوری ضمن مدنظر قرار دادن موارد ذکر شده می توانید با فروشنده مشورت کنید. در صورتی که قصد خرید بصورت اینترنتی را دارید می توانید با مدنظر قرار دادن نظرات کاربران و مشخصات کالا انتخابی مطابق با سلیقۀ خود انجام دهید.

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی تعدادی از بهترین و با کیفیت ترین مدل های غذاساز موجود در بازار و ارائه نکاتی در خصوص خرید این کالا، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. به شما عزیزان مطالعه خرید پرفروشترین مدل های آبمیوه گیری، سرویس قابلمه، بهترین مدل های کیک پز و زودپز را پیشنهاد می کنیم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *