منوی دسته بندی

سرویس چاقو آشپزخانه پرفروش و باکیفیت به همراه خرید اینترنتی

یکی از ابزارهایی که به روند و کیفیت آشپزی کمک شایانی می کند، آن را به کاری لذت بخش و دوست داشتنی بدل می نماید و از جایگاه ویژه ای در آشپزخانه برخوردار است سرویس چاقو می باشد. با این وسیله کاربردی و مفید که جزو ملزومات لاینفک هر آشپزخانه می باشند می توانید به روند آشپزی خود سرعت ببخشیده و کیفیت کارتان را بالاتر ببرید.
خرید سرویس چاقوی آشپزخانه سبب می شود تا بتوانید از هر کدام از آنها در زمان و جای مناسب خود در بدست آمدن بهترین نتیجه استفاده نمایید زیرا سرویس های چاقو هر کدام کارایی خاص خودش داشته و هر کدام در جای خود بهترین نقش را ایفا خواهد کرد.
چنانچه قصد خرید سرویس چاقو آشپزخانه را دارید با ما در این بخش از دقیق شو همراه باشید. مطابق روال قبل در ابتدا قصد داریم تا تعدادی از سرویس های چاقوی آشپزخانه که موفق به کسب رضایتمندی مشتریان شده اند را خدمتتان معرفی کنیم و در ادامه به نکاتی در خصوص خرید این محصول بپردازیم.
لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات سرویس چاقو آشپزخانه، اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید.

1- سرویس چاقو آشپزخانه 9 پارچه سوپر لایف کد 001

سرویس چاقو آشپزخانه 9 پارچه سوپر لایف کد 001 یک سرویس کامل و فوق العاده باکیفیت می باشد. این سرویس متشکل از یک عدد ساطور، 4 عدد چاقو در سایزهای مختلف، یک عدد چاقو تیزکن، یک عدد پوست کن و یک عدد قیچی می باشد.
تنوع محصولات این سرویس دست شما را برای انجام کارهای مختلف آشپزی باز می گذارد. جنس این سرویس از استیل باکیفیت و ضدزنگ می باشد و تیغه های آن بدلیل استفاده از تکنولوژی خاص، براحتی کند نخواهد شد.
78 درصد افرادی که از این محصول استفاده کرده اند خرید آن را به دیگران پیشنهاد داده اند. شما می توانید این سرویس را با کلیک بر روی تصویر فوق سفارش داده تا در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید.
| مشخصات
| نظر کاربران

2- سرویس چاقو آشپزخانه 9 پارچه وینر لوکس

| مشخصات
| نظر کاربران

3- سرویس چاقو آشپزخانه 7 پارچه جی فی نی مدل 231 وانادیوم اصل

| مشخصات
| نظر کاربران

4- سرویس چاقو آشپزخانه 7 پارچه دبلیو ام اف مدل کلاسیک

سرویس چاقو آشپزخانه 7 پارچه دبلیو ام اف مدل کلاسیک یک محصول بسیار باکیفیت و تولید کشور آلمان می باشد. این سرویس در ابعاد۱۷x۸x۲۴ سانتی‌متر تولید و به بازار عرضه شده است.
پنج عدد چاقو، یک عدد مسقل و یک عدد استند مجموعه این سرویس را تشکیل می دهند. طراحی شیک و کیفیت فوق العاده این محصول سبب شده تا بسیاری آن را به عنوان جهیزیه و یا استفاده در آشپزخانه خود انتخاب کنند.
شما هم می توانید در صورت تمایل این محصول کاربردی و ضروری را بصورت آنلاین سفارش دهید.
| مشخصات
| نظر کاربران

5- سـرویس چاقـو 8 پارچه جی فی نی

| مشخصات
| نظر کاربران
6- سرویس چاقو آشپزخانه 7 پارچه وستوف مدل SILVERPOINT کد 951706
| مشخصات
| نظر کاربران

7- سـرویس چـاقو آشـپزخانه 6 پارچه کیچن کینگ مدل 20KK-001

| مشخصات
| نظر کاربران

8- سرویس چاقو 6 پارچه وینر کد 01

سرویس چاقو 6 پارچه وینر کد 01 یک سرویس باکیفیت و ارزشمند برای آشپزخانه شما می باشد. این محصول از 4 عدد چاقو، یک عدد مسقل چاقو تیزکن فولادی و یک عدد قیچی مخصوص آشپزخانه تشکیل شده است.
تیغه های این سرویس بوسیله لیزر وینر آلمانی تیز شده که در طول عمر و کیفیت آن بسیار تاثیر گذار می باشد. لازم بذکر است این محصول فاقد پایه می باشد و تا به امروز در کسب رضایتمندی مشتری موفق عمل کرده است. همچنین نظرات مشتریان در خصوص این محصول را می توانید مطالعه کنید.
| مشخصات
| نظر کاربران
9- سرویس چاقو آشپزخانه 9 پارچه ام جی اس مدل KS-9023B
| مشخصات
| نظر کاربران

10- سـرویس چـاقو اشپزخانه 9 پارچه مدل نیکولاس 2260

| مشخصات
| نظر کاربران

11- سرویس چاقو آشپزخانه 9 پارچه فوما مدل FU-533

| مشخصات
| نظر کاربران
راهنمای خرید

با انواع مختلف سرویس چاقو آشنا شوید

نکاتی در خصوص خرید سرویس چاقو آشپزخانه

وزن سرویس چاقو
یکی از مهمترین مواردی که باید در خصوص سرویس چاقو آشپزخانه به آن توجه شود وزن آن است. بصورت کلی در نظر داشته باشید در راستای بالا رفتن راندمان کار و حصول بهترین نتیجه از چاقوهای سبک بهتر است برای کارهای سرعتی مانند ریز کردن پیاز، سیب زمینی، خیار و غیره استفاده شود و از کاردهای سنگین تر برای کارهایی از قبیل خرد کردن یا تکه تکه کردن گوشت های استخوان دار استفاده گردد.
ضمنا توان خود را در نظر بگیرید تا در هنگام کار با آن خسته نشوید. دقت داشته باشید که مدلی را انتخاب کنید که در حین کار با آن احساس راحتی و خوشایندی داشته باشید.
اصطلاحا به مدل هایی که متناسب کار شخص باشند چاقوهای خوش دست می گویند که قاعدتاً معنای خوش دست بودن از نگاه دیگران متفاوت خواهد بود.
جنس تیغه سرویس چاقو
از دیگر فاکتورهای مهم در هنگام خرید توجه به جنس تیغه آن است. در حال حاضر اغلب تیغه های چاقوی موجود در بازار از جنس فولاد و استیل می باشند که هر دوی آنها از مقاومت و طول عمر بالای برخوردارند. البته در ساخت برخی دیگر از آنها از سرامیک استفاده شده است که در مقایسه با جنس فولادی و استیل از کیفیت و طول عمر کمتری برخوردار بوده و زودتر کند می شوند.
توجه داشته باشید امکان تیز کردن مجدد آنها وجود ندارد و امکان شکستگی در آنها با فشار زیاد محتمل خواهد بود.
جنس دسته سرویس چاقو آشپزخانه
در هنگام خرید اگر بصورت حضوری اینکار را انجام می دهید حتما دستۀ آن را امتحان کنید تا علاوه بر خوش دست بودن و راحتی، از متریال و ترکیبات مطلوبی در ساخت آن استفاده شده باشد.
ضخامت تیغه سرویس چاقو
نباید تیغه استفاده شده در چاقو ضعیف باشد که البته این موضوع به نوع استفاده و کاربری بستگی دارد. برای مثال تیغه چاقویی که جهت خرد یا ریز کردن میوه جات، سبزیجات، صیفی جات و مواد غذایی نرم می باشد نیاز نیست ضخیم باشد اما چنانچه این محصول را برای خرد کردن مواد غذایی سفت خریداری می کنید حتما به ضخامت آن توجه داشته باشید.
یکدست و صیقلی بودن تیغه نشان از کیفیت بالای محصول دارد که باید به آن توجه داشت.
قیمت سرویس چاقو آشپزخانه
یکی از مهمترین و تعیین کننده ترین موارد در هنگام خرید، قیمت آن کالاست. پس قبل از هر کاری به بررسی انواع مختلف سرویس های چاقو آشپزخانه بپردازید و ویژگی ها، قابلیت ها و قیمت شان را با یکدیگر مقایسه کرده تا بتوانید انتخابی هوشمندانه داشته باشید و مدلی متناسب با بودجه و میزان هزینه ای که در نظر دارید را خریداری کنید.
اقلام همراه سرویس چاقو
سعی کنید در هنگام خرید سرویس چاقو آشپزخانه، مدل هایی که دارای امکانات و لوازم جانبی کاربردی و مفید مانند پوست کن، قیچی، استند نگهدارنده و چاقو تیز کن می باشند را خریداری کنید تا سرویس تان کامل و بدون نقص باشد.
خرید اینترنتی یا حضوری
در خرید حضوری با فروشنده مشورت کنید و با مدنظر قرار دادن اطلاعات این مقاله و توصیه های فروشنده در خصوص سرویس چاقو آشپزخانه انتخابی هوشمندانه را تجربه نمایید. اگر هم قصد خرید بصورت اینترنتی را دارید ضمن خرید از فروشگاه های مجاز و دارای اینماد به قسمت مشخصات کالا مراجعه کرده تا با جزئیات آن بیشتر آشنا شوید.
مطالعه نظرات کاربرانی که از آن محصول استفاده کرده اند بسیار مثمر ثمر و مفید خواهد بود.

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی تعدادی از پرفروشترین و باکیفیت ترین مدلهای سرویس چاقو آشپزخانه و ارائه نکاتی در خصوص خرید این محصول، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. به شما عزیزان مطالعه مقاله هایی با عنوان: راهنمای خرید بهترین مدل های بین بگ، میز ناهارخوری، سرویس پارچ و لیوان، نمکدان، سوفله خوری، ساندویچ ساز، بهترین مدل های ساطور آشپزی، سطل برنج، سرویس پخت و پز، سرویس کفگیر و ملاقه و بهترین مدل های پمپ مایع ظرفشویی را پیشنهاد می کنیم.   

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *