منوی دسته بندی

سرخ کن دسینی خوبه ؟ +[خرید 7 مدل پرفروش، بدون روغن و باکیفیت 2023]

سرخ کن دسینی خوبه ؟ نظرات مردم در مورد سرخ کن دسینی؟ کیفیت سرخ کن دسینی خوبه؟ طرز استفاده از سرخ کن بدون روغن دسینی؟ قیمت سرخ کن دسینی چنده؟ سرخ کن دسینی ساخت کدام کشور است؟ در این بخش از دقیق شو ضمن راهنمای خرید و پاسخ به سوالات متداول در خصوص سرخ کن دسینی، 7 تا از پرفروش ترین مدل های آن را به شما معرفی خواهیم کرد. مدل های معرفی شده کیفیت بالایی دارند و تا به امروز موفق به کسب رضایتمندی حداکثری مشتریان شده اند. پس تا آخر همراه ما باشید.

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات سرخ کن بدون روغن دسینی اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید. پیشنهاد می شود به مطالب جدید و مرتبط به این موضوع تحت عنوان: نظرات در مورد سرخ کن بدون روغن خوبه؟ و نظرات در مورد سرخ کن سیلور کرست یکسری بزنید شاید برای شما مفید باشند.

مدلتصویرقیمت
مدل 5459۴,۷۸۰,۰۰۰
مدل 5490۷,۰۰۰,۰۰۰
۵,۹۵۰,۰۰۰
مدل 950 FRYER۶,۷۳۰,۰۰0
مدل DS-902۴,۸۰۰,۰۰۰
۴,۳۰۰,۰۰۰

سرخ کن دسینی خوبه ؟ (خرید 7 مدل اصلی)

✅ دارای برنامه یخ زدایی

سرخ کن بدون روغن دسینی مدل 5453
مشخصات
ابعاد: ۳۸x۳۰x۳۸ سانتی‌متر
ظرفیت: ۵.۵ لیتر
حداکثر توان مصرفی: ۱۷۰۰ وات
سیستم ایمنی: سیستم خاموشی خودکار
سایر توضیحات:  برنامه های تنظیم شده مواد غذایی
نظر کاربران
1.اینجانب رضات کامل از محصولات دسینی دارم.
2.سرخ کن خوب وکارآمدی هستش تمام موادخوراکی روکاملامغزپخت وبرشته میکنه وازلحاظ ظاهری نمای بسیارخوبی داره
3.فوق‌العاده ضعیف است.

پیشنهاد مطالعه: نظرات در مورد تلویزیون شهاب +[معرفی 5 مدل از بهترین تلویزیون شهاب در 1403]

✅ رنگبندی متنوع و جذاب

سرخ کن بدون روغن دسینی مدل DS-902

سرخ کن بدون روغن دسینی مدل DS-902 در ابعاد 30*28*26 سانتی متر تولید شده است و یکی از مدل های پرفروش و محبوب این برند محسوب می شود. این دستگاه از لحاظ ایمنی عملکرد خوبی دارد و به سیستم خاموشی خودکار مجهز گردیده است. شما با خرید این دستگاه کاربردی می توانید انواع غذاها را خیلی سریع و بصورت رژیمی و با کمترین میزان روغن درست کنید. این دستگاه نه تنها در وقت شما صرفه جویی می کند بلکه به سلامت شما کمک شایانی خواهد کرد. اگر سوال کنید که آیا سرخ کن دسینی خوبه بخریم یا نه؟ پاسخ ما مثبت است و این مدل را به شما پیشنهاد می کنیم. در ادامه با ویژگی های این محصول بیشتر آشنا شوید.

  • توان مصرفی ۱۳۰۰ وات
  • ظرفیت ۳.۴ لیتر
  • نمایشگر دارای صفحه لمسی دیجیتالی
  • دارای دسته های عایق حرارت
  • پخت بوسیله چرخش هوای گرم
  • قابلیت طبخ غذا با ۹۰ درصد چربی کمتر
  • قابلیت سرخ کردن، گریل کردن، کیک پختن
  • قابلیت تنظیم دما و زمان
  • صفحه نمایش لمسی LED
  • مجهز به سیستم خاموشی خودکار و مجهز به کنترل پنل لمسی
  • جنس محفظه دارای دیگ جدا شونده باکیفیت با پوشش نچسب تفلونی با قابلیت شستشو
مشخصات
ابعاد: ۳۰x۲۸x۲۶ سانتی‌متر
ظرفیت: ۳.۴ لیتر
طول سیم: ۹۰ سانتی‌متر
سیستم ایمنی: خاموشی خودکار
توضیحات صفحه نمایش: لمسی دارای برنامه پخت از قبل تعیین شده
نظر کاربران
1.جنس اصلی و با کیفیت مرغ رو بسیار خوب کباب میکنه استیک رو هم بسیار عالی تحویل داد فقط اینکه تمام سرخ کنها اینطوری نیست که بگذارید داخلش بعد اتمام زمان تحویل بگیرید هر ۱۵ دقیقه باید درش رو باز کنید پشت رو کنید سیب زمینی هم باید کمی روغن بزنید بعد ۱۰ دقیقه پشت رو کنید اگر دیدید خوب کباب نپخته نشده بیشتر بذارید چون بستگی به طبع و جنس هر ماده غذایی ممکنه دیرپز یا زود پز باشه ممنون از دیجی کالا که همچین کالاهای خوبی ارائه میکنه.
2.بخار آب سیب زمینی را به شکل آب زیر درب، جمع می کرد. دفعه اول که برنامه سیب زمینی سرخ کن را زدم اصلا اثری نداشت دوباره زدم ۲تا از خلالها را سوزاند نصف دیگر را سرخ کرده بود نزدیک سوخته و نصف دیگر پخته بود ولی سرخ نشده بود . دفعه دوم سیب زمینی را چیپس کردم و خلال ریز کردم ۲بار برنامه سیب زمینی را زدم بی فایده بود دفعه سوم، کاملا جزغاله شده بود. فرداش سیب زمینی خلال گذاشتم روی ۲۰ دقیقه گذاشتم هنوز ۳ الی ۴ دقیقه مانده بود بوی سوختگی بلند شد در آوردم دیدم سوخته اند در حالیکه برنامه خودش ۱۵ دقیقه بود. سیب زمینی از جای انگشتان می رود کف دیگ، زیر سبد. سوراخهای سبد بزرگ هستند و مواد غذایی، می ریزد توی خود دیگ، در حالی که دیگ محل جمع شدن، روغن اضافه است.
3.داخلش مرغ کبابی کردم خیلی خوب و خوشمزه شد اصلا فکرشو نمیکردم حتی از کباب زغالی هم خیلی پخت بهتری داشت ….سیب زمینی و گوجه و ماهی هم داخلش پختم خیلی خوب دراومد از دست سرخ کردن و بریز بپاشهاش راحت شدم ….رنگ صورتیش با دسته طلایی و صفحه منوی مشکی زیبایی دلنوازی داره من چون کابینت هام جدید و زمینه اش سفیده خیلی بهش اومد. بنظرم سرخ کن دسینی خوبه

✅ گارانتی ۱۸ ماهه می سرویس

سرخ کن بدون روغن دسینی مدل 950 FRYER
مشخصات
ظرفیت: ۷ لیتر
حداکثر توان مصرفی: ۲۲۰۰ وات
سیستم ایمنی: سیستم قطع خودکار
طول سیم: ۶۰ سانتی‌متر
توضیحات صفحه نمایش: لمسی
نظر کاربران
نظری ثبت نشده است.

✅ دارای سیستم قطع خودکار

سرخ کن بدون روغن دسینی مدل رویال 5483
مشخصات
ابعاد: ۳۰x۲۷x۲۷ سانتی‌متر
ظرفیت: ۱۰ لیتر
حداکثر توان مصرفی: ۳۵۰۰ وات
محفظه: محافظ داخلی
توضیحات صفحه نمایش: لمسی دارای ۱۰برنامه پخت وپز
نظر کاربران
1.سرخ کردنش عالی بود بدون روغن و سرخ کن دسینی خوبه
2.عالیه واقعا و بنظرم سرخ کن دسینی خوبه

سرخ کن دسینی خوبه ؟

✅  دارای روکش نچسب LFGB

سرخ کن بدون روغن دسینی مدل 5490
مشخصات
ابعاد: ۳۶x۳۶x۳۰ سانتی‌متر
دارای اخطار باز ماندن درب
ظرفیت به نفر: ۸
امکانات: صفحات جداشونده
ظرفیت: ۱۲ لیتر
حداکثر توان مصرفی: ۲۵۰۰ وات
توضیحات صفحه نمایش: لمسی با ۱۰ برنامه پخت
نظر کاربران
1.از نظر عملکرد وضعیت مناسبی دارد و با خرید این دستگاه عملا شما دو سرخ‌کن مجزا تهیه کردید زیرا مخازن آن میتوانند همزمان دو غذای متفاوت با دو برنامه پخت متفاوت رو آماده کنند.
2.سلام دستگاه ما تازه امروز رسید. دوازدهم بهمن ماه خیلی عالی ان شااله که بعد از مدتی هم همینجوری عالی باشه.

پیشنهاد مطالعه: نظرات مردم در مورد یخچال دیپوینت +[معرفی 6 مدل پرفروش دوقلو و کمبی 2024]

✅ دمای متغیر از ۶۰ تا ۲۰۰ درجه

سرخ کن بدون روغن دسینی مدل 5459
مشخصات
ظرفیت روغن: ۸
طول سیم: ۶۰ سانتی‌متر
ابعاد: ۲۷x۳۵x۳۵ سانتی‌متر
حداکثر توان مصرفی: ۱۷۰۰ وات
امکانات: چرخش ۳۶۰ درجه
سیستم ایمنی: سیستم خاموشی خودکار
نظر کاربران
1.سلام فعلا بعد دو هفته عالیه و غذا رو خوب مغز پخت میکنه، برای خوشمزه شدن کمی روغن زیتون اسپری کنید. چند ماه دیگه هم دوباره نظر میدم.
2.کیفیت نسبت به قیمت عالیه.

✅ جزو خوش قیمت ترین سرخ کن های دسینی

سرخ کن بدون روغن دسینی مدل OR-8803S
مشخصات
ابعاد: ۳۰x۳۲x۲۰ سانتی‌متر
ظرفیت روغن: ۸
وزن: ۳۷۰۰ گرم
حداکثر توان مصرفی: ۲۲۰۰ وات
توضیحات صفحه نمایش: لمسی
طول سیم: ۶۰ سانتی‌متر
نظر کاربران
1.خوبه راضیم ازش. بنظرم سرخ کن دسینی خوبه واقعا
2.خوب بود نسبت به قیمتش یک ماهه خریدم راضیم.
3.خیلی دیر ارسال میشه حدود یه ماه طول کشید بدستم برسه.
4.من برای یکی از آشناها خریدم و چند روز پیش که ازشون پرسیدم چطور بود گفتن عالی بود و واقعا نسبت به قیمتش کیفیت خوبی داره.
5.من این سرخکن و تازه گرفتم خوب بود چیزایی ک توش سرخ کردم خوشمزه شد ولی خب باید دستتون بیاد که هر چی و چه تایمی و چه درجه ای بزارید چیزی که تو ذوقم خورد نداشتن سبد توری بود.
6.تازه خریدم و هیچ مشکلی نداشت.
7.خوبه الان دو هفته هست داریم مشکلی نداره.
من توی تخفیف خریدم و انصافا از این خریدم راضی هستم. تا بحال حدودا هفت هشت بار ازش استفاده کردم. در کل خوبه. تنها ایرادش طول کوتاه کابلشه.

دسینی یکی از برندهای محبوب تولیدکننده لوازم خانگی برقی و وسایل مربوط به خانه و آشپزخانه می باشد. کیفیت خوب، قیمت مناسب و متنوع بودن محصولات دسینی سبب شده تا سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص دهد. نظرات مردم در مورد سرخ کن دسینی اغلب مثبت و رضایت بخش می باشد.

توجه داشته باشید در خریدهای اینترنتی با کمی وقت گذاشتن و مطالعه نظرات ثبت شده در خصوص محصول مد نظر می توانید انتخابی دقیق و باب میل تان داشته باشید. در خریدهای اینترنتی که شما به کالا دسترسی فیزیکی ندارید نظرات خریدارانی که بصورت واقعی و ملموس از آن کالا استفاده کرده اند می تواند بسیار کمک کننده و مفید باشد. در ادامه تعدادی از نظرات مثبت و منفی خریداران در مورد انواع سرخ کن دسینی را می توانید مشاهده کنید.

  • ساره رجبی بانیانی: سرخ کن بدون روغن دسینی مدل 5285 رو خریدم. خوب بود برای غذاهای رژیمی
  • جلال موسوی: سرخ کن بدون روغن دسینی مدل 5459 رو خریدم. فعلا بعد دو هفته عالیه و غذا رو خوب مغز پخت میکنه، برای خوشمزه شدن کمی روغن زیتون اسپری کنید. چند ماه دیگه هم دوباره نظر میدم.
  • نادیا امیری: سرخ کن بدون روغن دسینی مدل 5490 روخریدم. من این سرخکن و تازه گرفتم خوب بود چیزایی ک توش سرخ کردم خوشمزه شد ولی خب باید دستتون بیاد که هر چی و چه تایمی و چه درجه ای بزارید چیزی که تو ذوقم خورد نداشتن سبد توری بود
  • علی زارع: از نظر عملکرد وضعیت مناسبی دارد و با خرید این دستگاه عملا شما دو سرخ‌کن مجزا تهیه کردید زیرا مخازن آن میتوانند همزمان دو غذای متفاوت با دو برنامه پخت متفاوت رو آماده کنند.
  • حدیثه مقدسیان: سرخ کن بدون روغن دسینی مدل OR-8803S رو خریداری کردم. من برای یکی از آشناها خریدم و چند روز پیش که ازشون پرسیدم چطور بود گفتن عالی بود و واقعا نسبت به قیمتش کیفیت خوبی داره.

کیفیت سرخ کن دسینی از لحاظ ظرفیت، صفحه نمایش لمسی، توان، جنس بدنه و ایمنی فوق العاده است و این موارد جزو نقاط قوت آنها محسوب می شود. علاوه بر این سرخ کن های مارک دسینی تنوع زیادی دارند که همین مورد سبب شده تا افراد با سلایق و بودجه های مختلف بتوانند از محصولات این شرکت بهره مند شوند. از دیگر ویژگی های جذاب و کاربردی سرخ کن دسینی می توان به موارد زیر اشاره داشت.

  • اخطار باز ماندن درب
  • رضایتمندی بالایی مشتری
  • طراحی زیبا و شیک
  • داشتن سیستم خاموشی خودکار با عملکردی عالی
  • قابلیت تغییر درجه حرارت و زمان بصورت دستی
  • دارای برنامه های پیش فرض و جذاب جهت پخت غذاهای مختلف

طرز استفاده از سرخ کن بدون روغن دسینی  بسیار ساده است. کافیست تا طبق دستورالعمل زیر اقدام کنید.

  1. آن را به برق بزنید.
  2. بهتر است اطراف دستگاه تا فاصله 30 سانتی متر خالی باشد.
  3. مواد غذایی را در داخل مخزن بچینید. پیشنهاد می شود برای جلوگیری از چسبیدن مواد غذایی به ظرف، با اسپری یا فرچه کمی بدنه مخزن را به روغن آغشته کنید. این کار شستن مخزن را هم آسان تر می کند.
  4. مخزن را بیش از حد پر نکنید. بهتر است مخزن تا نصف پر شود. این کار به پخت بهتر مواد غذایی و گردش هوا کمک می کند.
  5. حالا کافیست تا پخت پیش فرض را از روی بدنه دستگاه انتخاب کنید. همچنین می توانید بصورت دستی دمای مورد نیاز را مطابق با بافت مواد غذایی انتخاب کنید.
  6. بعد از اتمام پخت و آماده شدن غذا، دستگاه بوسیله آلارم شما را مطلع می کند.
  7. در اغلب مدل های جدید می توانید در حین پخت غذا از طریق دریچه شیشه ای بر نحوه آماده سازی آن نظارت داشته باشید.

قیمت سرخ کن دسینی در محدوده 3 تا 8.5 میلیون تومان قرار می گیرد و جزو سرخ کن های خوش قیمت بازار محسوب می شوند. قیمت این کالا به مواردی همچون: توان مصرفی دستگاه، تعداد کابین یا مخزن، امکانات، تعداد برنامه های پیش فرض و ظرفیت مخزن بستگی دارد. پیشنهاد می شود حتما سرخ کن دسینی را از فروشگاه ها و نمایندگی های مجاز همراه با گارانتی معتبر خریداری کنید تا درصورت بروز مشکل بتوانید از ضمانت نامه و خدمات پس از فروش آنها بهره مند شوید. ضمنا از خرید کالاهایی که قیمت خیلی کمتری نسبت به مدل مشابه در بازار دارند خودداری کنید چراکه به احتمال زیادی تقلبی خواهد بود.

دسینی جزو محبوب ترین و بهترین مارک لوازم خانگی می باشد که سعی دارد محصولات خود را با قیمت کم و کیفیت خوب راهی بازار کند. این برند محصولاتی از جمله: تابه، سرویس غذاخوری، آبمیوه گیری، اسپرسوساز، همزن، سبزی خردکن و سرخ کن تولید می کند. طبق تحقیقات و بررسی های انجام شده مشخص شد که سرخ کن و دیگر محصولات این برند برخلاف تصور اغلب افراد که فکر می کنند یک برند ایتالیایی است یک مارک مشترک ایرانی- چینی می باشد.

در واقع محصولات برند دسینی به سفارش ایران و در کشور چین و کارخانه های چینی تولید می شوند. تصور می شود هدف این برند از انتخاب نام ایتالیایی و جا انداختن این موضوع که محصولات آن اروپایی است جلب اعتماد مشتری و فروش بیشتر بوده است.

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی 7 تا از بهترین مدل های سرخ کن مارک دسینی، بررسی معایب و مزایا و نظرات مردم به سوال ” آیا سرخ کن دسینی خوبه ؟ “ پاسخ داده باشیم و شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. همچنین خوشحال می شویم از بخش کامنت ها سوالات خود را بپرسید و از طریق فرم تماس با ما انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *