منوی دسته بندی

رینگ خودرو پرفروش، ارزان و باکیفیت بازار به همراه خرید آنلاین

شرکت های داخلی خودروساز در ایران اغلب رینگ های معمولی روی خودروها نصب می کنند و کمتر از مدل های اسپرت استفاده می شود. امروزه با پیشرفت صنعت رینگ سازی در ایران و جهان، رینگ هایی تولید می شود که علاوه بر زیبایی از استحکام بالایی برخوردارند و می توانند ظاهر خودروی شما را به کلی دستخوش تغییر کرده و آن را با دیگر خودروها متمایز نمایند. رینگ خودرو در انواع و جنس های مختلفی در بازار موجود می باشند که اگر در این بخش از دقیق شو همراه ما باشید در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

در ابتدا تعدادی از بهترین و پرفروش ترین مدل های رینگ خودرو را خدمت شما عزیزان معرفی می کنیم و در ادامه به نکاتی در خصوص خرید این محصول خواهیم پرداخت. لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات کالا؛ اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید.

1.رینگ خودرو سایز 14 اینچ مناسب جهت 207؛ 206؛ 405 و پرشیا

  • دارای دو رنگ مختلف

رینگ خودرو 405 و پرشیا

  • مشخصات

تعداد

4 عدد

جنس

آلومینیوم

پهنا و عرض

5.5 اینچ

2.رینگ خودرو کد 1200 سایز 15 اینچ مناسب جهت پژو؛ سمند و دنا

  • دارای 2 رنگ دودی و نقره ای

  • مشخصات

تعداد

یک عدد

جنس

آلومینیوم

سایز

15 اینچ

3.رینگ ماشین کد 1100 سایز 14 اینچ مناسب جهت پژو 206 ، رانا، 207

  • دارای دو رنگ

رینگ خودرو 206 و 207

  • مشخصات

تعداد

1 عدد

جنس

آلومینیوم

سایز

14

 

4.رینگ خودرو کد 10013 سایز 13 اینچ مناسب برای پراید

  • جنس فولادی و کیفیت بالا
  • مقاوم در برابر ضربه

رینگ خودرو مناسب برای پراید

  • مشخصات

تعداد

1 عدد

جنس

فولاد

مدل ماشین

پراید

5.رینگ خودرو سایز14 اینچ مناسب جهت پژو 206

  • مشخصات

تعداد

1 عدد

جنس

فولادی

آفست

34

 

6.رینگ خودرو کد jh5 سایز 15 اینچ

  • دارای 2 رنگ

  • مشخصات

جنس

آلیاژ آلومینیوم

کشور سازنده

ایران

مناسب جهت

206/ 206 صندوقدار/ 207/ 207 صندوقدار/ رانا/ سمند/ سورن/ دنا/ تارا/ پژو پارس/ 405

انواع مختلف رینگ خودرو

رینگ اسپرت خودرو

اغلب در ساخت آنها از آلیاژ آلومینیوم و منیزیم استفاده می گردد. از استحکام خوبی برخوردار بوده و وزن سبکی دارند که در شتاب اولیه بسیار موثر خواهد بود. هدف اصلی اکثر افرادی که اقدام به خرید رینگ های اسپرت می کنند بیشتر تغییرات اساسی در ظاهر خودروست. مدل های اسپرت، عریض تر بوده و از قیمت بالاتری برخوردارند و از این پس در کنار آنها باید اقدام به خرید لاستیک های متناسب با عرض آنها کنید.

پس لازم است تا هزینه و استهلاک بیشتر آن را در آینده در نظر بگیرید. یکی دیگر از مهمترین فواید و مزایای رینگ های اسپرت خودرو افزایش قابل توجه فرمان پذیری است که در سرعت های بالا و در سر پیچ ها تفاوت آن به طرز محسوسی حس می شود. همچنین در زمان ترمز گرفتن خط ترمز کمتری بر جایی خواهد گذاشت و سریعتر خودرو متوقف خواهد شد که البته در رابطه با این موضوع نوع و اندازه آج های لاستیک تاثیر گذار می باشد.

رینگ شرکتی خودرو

خودروسازان داخلی در بیشتر محصولات خود از این نوع استفاده می کنند. جنس آنها از فولاد بوده که ترکیبی از آهن و کربن است. مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه دارند اما وزن آنها نسبت به مدل های اسپرت که از آلیاژ آلومینیومی و منیزیمی در ساخت آنها استفاده شده بیشتر است. ظاهر معمولی دارند اما امکان نصب قالپاق بر روی آنها وجود دارد که می توانید با خرید قالپاقی متناسب با سلیقه خود ظاهر آن را دستخوش تغییر کنید. تنوع بسیار زیاد قالپاق های ماشین توانسته طیف عظیمی از سلیقه ها را پوشش دهد. قیمت این نوع رینگ های ماشین نسبت به مدل های اسپرت بسیار کمتر و مقرون به صرفه تر است.

نکاتی در خصوص خرید رینگ خودرو

وزن

یکی از مهم ترین فاکتورها در هنگام خرید این کالا توجه به وزن آن است. اگر خودروی شما از توان و اسب بخار بالایی برخوردار نیست بهتر است به دنبال خرید رینگ هایی باشید که وزن سبکی دارند. خوب است بدانید اصرار ما برای خرید مدل های سبک به این جهت است که توان بسیار زیادی از خودرو بخصوص در بدو حرکت صرف به حرکت در آوردن آن می شود و توجه نکردن به این موضوع می تواند استهلاک و سلامت موتور اتومبیل شما را تحت تاثیر قرار دهد.

مدل هایی که در ساخت آنها از آلیاژ آلومینیوم و منیزیم استفاده شده است بسیار مناسب و ایده آل هستند اما طبیعتاً از قیمت بالاتری برخوردارند. این محصولات ضمن استحکام و طول عمر بسیار بالا، از زیبایی و جلوه خاصی برخوردار بوده و وزن کمتری در مقایسه با جنس های آهنی دارند و در شتاب اتومبیل شما نقش مستقیم و تاثیر گذاری خواهند داشت.

ترمزها

تاکید موکد می شود که رینگ استاندارد و متناسب با نوع خودرو خریداری شود تا ترمزها بدرستی عمل کنند و عملکرد این قسمت بسیار مهم اتومبیل مختل نگردد که می تواند خسارت های جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشد. سعی کنید در خرید این نوع محصولات که رابطه مستقیم با سلامت و جان شما دارد استحکام و ایمنی نسبت به ظاهر و زیبایی ارجحیت داشته باشد. برخی مدل ها در بازار بدلیل عریض بودن بیش از حد شاید زیبایی بیشتری داشته باشد اما اگر قرار باشد عملکرد ترمزها را مختل کنند قطعا جزو بدترین انتخاب ها خواهند بود.

لبه ها

اگر قرار است برای دریفت و از این قبیل کارهای سنگین و خطرناک اقدام به تعویض رینگ ماشین کنید حتما مدل های که دارای لبه های قطور، کلفت و محکم می باشند را خریداری نمایید. ضمن اینکه وزن آن را هم باید در نظر گرفت البته یکی دیگر از مولفه های مهم در نظر گرفتن تکنولوژی ساخت می باشد که در صورت ضربه محکم فشار را بدرستی دفع یا پخش کند.

مزیت رینگ های اسپرت خودرو

اگر تعویض رینگ ماشین به درستی، اصولی و استاندارد و توسط افراد کاربلد، اهل فن و متخصص انجام گیرد قطعا بازخورد بسیار خوبی می تواند داشته باشد. اگر از رینگ های عریض و به تبع آن لاستیک های عریض استفاده شود به فرمانپذیری خودرو کمک شایانی خواهد شد. بخصوص در پیچ های تند و گلوگاه ها قطعا تفاوت را حس کرده و متوجه می شوید که فرمانپذیری بسیار بهتری را تجربه می کنید.

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی تعدادی از بهترین و با کیفیت ترین مدل های رینگ خودرو و ارائه نکاتی در خصوص خرید این محصول؛ شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. به شما عزیزان مطالعه راهنمای خرید بهترین مدلهای آمپلی فایر ماشین؛ راهنمای خرید اسپیکر ماشین و معرفی بهترین مدل های روکش صندلی خودرو را پیشنهاد می کنیم.

مطالب مرتبط
منتخب هفته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *