منوی دسته بندی

راهنمای کامل خرید کرم ضد آفتاب با قیمت مناسب + خرید اینترنتی

امروزه مراقبت از پوست با وجود اشعه ی خطرناک آفتاب و آلودگی های زیست محیطی اهمیتی دو چندان پیدا کرده و اگر به مواردی که باعث آسیب به پوستمان می شود غافل شویم قطعا دچار پیری زودرس پوست خواهیم شد. با مالیدن کرم ضد آفتاب (که در بازار با نام کرم آفتاب هم شناخته میشود) بر روی پوست دست و صورت می توانیم پوست خود را در برابر اثرات مضر نور افتاب ایمن کنیم. 

کرم های ضد آفتاب در سه نوع ژل ؛ لوسیون و اسپری در دسترس مشتریان قرار می گیرد. هر کدام از این محصولات می توانند با فرمولاسیون و درصد خاص spf تولید و به بازار عرضه شوند. سازمان غذا و داروی آمریکا اعلام کرده‌ است در حال تحقیق در مورد خطرات تنفس اسپری ضد آفتاب است. تا زمانی که تحقیقات به پایان برسد، متخصصان توصیه می‌کنند که برای کودکان از اسپری ضدآفتاب استفاده نکنید و هیچوقت محصول را مستقیم روی صورت خود اسپری نکنید. در عوض می‌توانید اسپری را کف دستتان اسپری کنید و بعد روی صورت‌ خودتان و یا بدن بچه‌ها پخش کنید. اسپری‌ها قابل اشتعال هستند، پس قبل از اینکه آن‌ها را نزدیک آتش یا حرارت کنید خشک‌شان کنید.

کرم های ضد آفتاب اگر بدرستی و با متریال باکیفیت تولید شده باشند می توانند تا حد زیادی از پوست شما در برابر اشعه فرا بنفش خورشید محافظت و مراقبت کنند. امواج UVB موجود در اشعه‌های خورشید دلیل آفتاب سوختگی و همینطور ایجاد نوعی سرطان پوست می‌شود. یک کرم ضدآفتاب با میزان SPF بالا می‌تواند از پوست در برابر این اشعه محافظت کند و به ما کمک می‌کند که بدون اینکه پوستمان آسیب ببیند از نور آفتاب بهره ببریم.

اکثر مواقع اثر گذاری این نوع کرم ها بسته به نوع و ترکیبات آنها تا حدود 2 و در برخی مواقع 4 ساعت می باشد که پس از آن به مرور تاثیر خود را از دست خواهد داد. در چنین شرایطی بایستی در صورت نیاز مجددا بصورت موضعی استفاده گردد.

بسیاری از سازمان های پزشکی در اقصی نقاط جهان بخصوص کشورهای پیشرفته به استفاده از کرم ضد آفتاب بخصوص در مناطقی که شدت آفتاب بیشتر است تاکید کرده اند و آن را الزامی دانسته اند. چرا که سهل انگاری در این زمینه می تواند منجر به بیماری های پوستی و سرطان پوست شود و در خوشبینانه ترین حالت سبب پیری و چین و چروک در پوست می شود.

طبق توضیحات و توصیه های اکید متخصصین و با توجه به آفتاب شدید تابستان و آلودگی ها و آلاینده های زیادی که متاسفانه در کشور ما وجود دارد اهمیت استفاده از این محصولات را چند برابر کرده است.

کرم های ضد آفتاب با دو مکانیسم از نفوذ اشعه uv و اثرات مضر افتاب جلوگیری می کنند. 1. خاصیت فیزیکی و با ساز و کار مسدود کردن اشعه ی مضر افتاب 2. خاصیت شیمیایی و با ساز و کار جذب اشعه ی خطرناک آفتاب

با استفاده از کرم های ضد آفتاب استاندارد با خیالی آسوده به فعالیت خود در زیر نور افتاب بپردازید و با مصرف درست و تجدید آن در بازه های صحیح برای همیشه استرس بیماری هایی از قبیل اگزماهای پوستی و یا سرطان های پوستی را که اشعه ی خطرناک ماورای بنفش باعث آن می شود را به فراموشی بسپارید.

توصیه متخصصین پوست و مو این است که بهتر است چند دقیقه قبل از در معرض نور آفتاب قرار گرفتن ، کرم ضد آفتاب را بمالید و هر دو ساعت یکبار آن را مجددا استفاده کنید. همچنین اگر اهل آفتاب گرفتن و برنزه شدن هستید، می‌توانید از کرم یا لوسیون ضد آفتاب به جای روغن آفتاب استفاده کنید. این کار باعث می‌شود پوستتان کمتر آسیب ببیند.

امروز قصد داریم تا تعدادی از کرم های ضد آفتاب که بخاطر قیمت مناسب و تاثیری گذاری خوب توانسته اند رضایت مشتریان را جلب کنند به شما عزیزان معرفی کنیم. تا با خیالی آسوده از بین اقلام معرفی شده اقدام به خرید کرم ضد آفتاب دلخواهتان کنید و از امروز مراقبت جدی از پوست خود را شروع کنید. پس با ما همراه باشید.

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات انواع مختلف کرم ضد آفتاب اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید.

1- کرم ضد آفتاب درمالیفت مدل 50 حجم 40 میلی لیتر

کرم ضد آفتاب درمالیفت مدل 50 حجم 40 میلی لیتر

این کرم ضد آفتاب که بصورت تیوپی با شماره مجوز 48/ظ/1061 توسط سازمان غذا و داروی کشور و با حجم 40 گرمی به بازار عرضه گردیده است. برای تمامی پوست ها بخصوص پوست های چرب بسیار مناسب است. همچنین فاکتورهای لازم برای مراقبت پوست شما در برابر اشعه های uva – uvb را بخوبی داراست.

از ویژگی های این محصول می توان به مقاومت بسیار بالا در برابر اب و شستشو اشاره کرد که حتی در هنگام تعریق شدید و شناکردن این کرم از روی پوست شما پاک نمی شود و همچنان باقی می ماند. همچنین رطوبت پوستتان را حفظ کرده و از خشکی و پیری آن جلوگیری می کند.

لازم بذکر است که این برند در مدل غیر رنگی برای کسانی که از کرم رنگی استفاده نمی کنند هم عرضه شده است. این محصول کیفیت بسیار بالایی دارد و تا به امروز فروش خوبی را تجربه کرده است. 74 درصد افرادی که تجربه استفاده از این کرم ضد آفتاب را داشته اند خرید آن را به دیگران پیشنهاد داده اند.

2- کرم ضدآفتاب درموبای مدل SPF65 حجم 50 میلی لیتر

این کرم ضد آفتاب با حجم 50 میلی گرم و با spf 65 و با شماره مجوز از وزارت بهداشت از کشور فرانسه به بازار عرضه گردیده و قدرت محافظت کردن از پوست در برابر انواع اشعه های نور آفتاب را دارد. این کرم حرفه ای با متعادل سازی غده های چربی و تنظیم آنها پوست های چرب و براق را مات و معمولی می کند و جلوۀ طبیعی به پوست هدیه می دهد که بسیار مهم است. همچنین بدلیل داشتن ویتامین E به مراقبت پوست شما در برابر افتاب سوختگی کمک شایانی خواهد کرد. 

کرم ضد آب فوق در رنگ بژ روشن عرضه می گردد و رنگ بندی های دیگری ندارد. از دیگر ویژگی های مهم این کرم ضد آفتاب می توان به جذب سریع، پودری، سبک و ضد تعریق بودن آن اشاره کرد. شما می توانید با کلیک بر روی تصویر فوق این محصول باکیفیت را سفارش دهید. لازم بذکر است این کرم فروش فوق العاده ای را به ثبت رسانده است. همچنین 87 درصد مشتریان خرید آن را به دیگران پیشنهاد داده اند و از خرید این محصول رضایت کامل داشته اند. 

3- کـرم ضدآفتاب دکتر ژیلا مدل Invisible با Spf 63 حجم 50میلی لیتر

این کرم ضد آفتاب برای منحرف کردن و بازدارندگی حداکثری پرتوهای مضر خورشید از اس پی اف 63 درصد استفاده کرده که برای مشتریان بسیار رضایت بخش بوده است. همچنین با رعایت تمامی استانداردها و داشتن انواع عصاره های مفید گیاهی و ویتامین های مورد نیاز پوست شما ، علاوه بر ضد آفتاب بودن خواصی از قبیل مرطوب کردن – ازبین بردن جوش صورت – ازبین بردن التهابات پوستی و قرمزی و چین و چروک ها را هم داراست که سبب شده بتوان به این برند اعتماد کرده و با خیالی آسوده از آن استفاده کرد. 

از ویژگی های مهم این محصول می توان به: رنگ طبیعی و مناسب بخصوص برای پوست های روشن و گندمی و سازگاری بالا با انواع مختلف پوست اشاره کرد.

کرم ضد آفتاب دکتر ژیلا مدل Invisible با Spf 63 با توجه به ویژگی هایی که دارد از قیمت مناسبی برخوردار است و برای کسانی که پوست گندمی و چرب دارند پیشنهاد می گردد. چنانچه به دنبال خرید یک کرم ضد آفتاب باکیفیت و مقرون بصرفه می گردید در خرید این محصول شک نکنید.

لازم بذکر است این کرم ضد آفتاب تا به امروز موفق به کسب رضایتمندی 87 درصدی مشتریان شده است و یکی از محبوب ترین کرم های ضد آفتاب ایرانی محسوب می شود که البته قیمت مقرون بصرفه ای نیز دارد.

4- کرم ضد آفتاب ایزدین مدل Fusion Water 5 Daily حجم 50 میلی لیتر

این کرم ضد آفتاب علی رغم قیمت نسبتا بالا بعلت کیفیت فوق العاده و ویژگی خاص از طرفداران زیادی برخوردار است و مشتریان زیادی آن را خریداری کرده اند. کرم فوق در برابر آب و تعریق بسیار مقاوم بوده و همچنین جذب بالایی دارد و فاقد چربی است. اگر پوست شما جوش فراوان دارد می توانید با این کرم به خنثی سازی آن فکر کنید.​

خرید این محصول به افرادی با پوست های مرطوب بسیار پیشنهاد می شود. همچنین بخاطر تکنولوژی خاص safe eye به هیچ وجه باعث سوزش چشم نمی شود. از مهمترین ویژگی های این محصول می توان به: جذب بسیار سریع، فاقد چربی، کیفیت بسیار خوب و رضایت بخش، تیره نشدن پوست و خاصیت ضدجوش و آکنه آن اشاره کرد.

5- کـرم ضدآفـتاب گیاهی ترنجان مدل Glycyrrhiza Glabra SPF30 حجم 40 میلی لیتر

این کرم ضد افتاب گیاهی که با عصاره ی کاملا گیاهی شیرین بیان غنی سازی شده است برای پوست های حساس بسیار توصیه می گردد. با توجه به اینکه خاصیت برجسته ی شیرین بیان روشن کنندگی می باشد در صورت استفاده مداوم و مرتب این محصول ایرانی ، بدون شک پوست شاداب _ باطراوت _ روشن و بشاشی تری خواهید داشت.​

این محصول علاوه بر اینکه از لایه های شاخی پوست شما در برابر آفتاب مراقبت می کند به علت وجود ویتامین c در ان باعث خاصیت ضد التهابی شده و بهترین عملکرد را برای پوست های آسیب دیده و آفتاب سوخته دارد.

این محصول علاوه بر اینکه از لایه های شاخی پوست شما در برابر آفتاب مراقبت می کند به علت وجود ویتامین c در ان باعث خاصیت ضد التهابی شده و بهترین عملکرد را برای پوست های آسیب دیده و آفتاب سوخته دارد. ​

ویتامین سی به تقویت کلاژن سازی پوست کمک کرده و از پیری و چروک شدن پوست صورت به طرز چشمگیری جلوگیری می کند. امروزه ثابت شده که ویتامین C سبب شادابی و جوانی پوست می شود. شاید بتوان ویتامین سی را از راه های مختلف وارد بدن کرد. ​

اما بیشترین اثر گذاری این محصول بر روی پوست، استفاده بصورت موضعی و مستقیم می باشد که بدون شک بهترین نتیجه را به دنبال خواهد داشت. با دو مکانیسم فیزیکی و شیمیایی از پوست شما به شکل اصولی محافظت خواهد کرد. 

این کرم را حدود 15 دقیقه قبل از اینکه از منزل خارج شوید روی پوست خود بمالید تا خوب جذب پوستتان شود. تقریبا هر 3 ساعت یکبار هم لازم است که این کرم مجددا بر روی قسمت مربوطه مالیده شود.

6- کرم ضدآفتاب اریکه مدل 50 OIL FREE tinted SPF حجم ۵۰ میلی لیتر

کرم ضد آفتاب اریکه با سرعت بسیار بالا جذب پوست شما می شود و رطوبت آن را حفظ خواهد کرد. معمولا کرم های مراقبت از پوست ، مشکلات رایج پوست های چرب مانند آکنه را تشدید می کنند اما این محصول بخوبی توانسته علاوه بر مراقبت از پوست در برابر “یو وی” و اشعه مضر خورشید از تشدید مشکلات پوست های چرب جلوگیری کند. 

این محصول برند کشور فرانسه می باشد و دارای شماره مجوز از سازمان غذا و دارو است و شما با اطمینان می توانید از این محصول استفاده کنید.

از ویژگی های برجسته ی این کرم ضد آفتاب می توان به رطوبت رسانی سریع ، جذب فوق العاده و اثرگذاری عالی آن اشاره کرد. این کرم ضد آفتاب یکی از پرفروشترین کرم های موجود در بازار می باشد که مورد استقبال فراوان مشتریان قرار گرفته است. همچنین تا به امروز موفق به کسب رضایتمندی 72 درصدی مشتریان شده است.

7- کرم ضد آفتاب بیوتی درما مدل LB حجم 40 میلی لیتر

این کرم با حجم 40 میلی لیتری و بصورت تیوپی به بازار عرضه شده است و تمامی فیلترهای شیمیایی و فیزیکی مراقبت از پوست را داراست. در استفاده از این کرم بهتر است نیم ساعت قبل از خروج از منزل آن را روی پوست صورت و گردن مالیده و بعلت ماندگاری بالا هر 4 ساعت یکبار آن را تجدید کنید. رنگ این محصول بژ روشن می باشد و فاقد چربی است و مقاومت خوبی در برابر آب و تعریق دارد. برای جذب بهتر می توانید قبل از استفاده کمی از کرم مرطوب کننده استفاده کنید تا به این امر کمک کند.

از مهمترین ویژگی های این کرم ضد آفتاب می توان به: مناسب برای پوست های چرب و پر از جوش و امکان رقابت با برندهای نام اشنا و گران قیمت اشاره کرد. شما عزیزان می توانید همین حالا با کلیک بر روی تصویر فوق این محصول باکیفیت و پرفروش را بصورت اینترنتی سفارش داده تا در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید. 

8- کـرم ضدآفتاب و ضد لک لافارر مدل Oily and Acne-Prone SPF30 حجم 40 میلی لیتر

کرم ضد آفتاب و ضد لک لافارر مدل Oily and Acne -Prone SPF30 با حجم 40 میلی لیتر تولید و به بازار عرضه شده است. این محصول تولید کشور ایران می باشد و تا به امروز یکی از پرفروشترین کرمهای ضدآفتاب موجود در دیجی کالا بوده است.

83 درصد افرادی که تجربه استفاده از این کرم را داشته اند ضمن اعلام رضایتمندی خرید آن را به دیگران پیشنهاد داده اند. این کرم ضد آفتاب با ویژگی هایی از جمله: SPF ۳۰ و استفاده از عصاره گیاهان شیرین بیان، بیربری، سارمنتوزا ساکسی فراگا ، آلوئه ورا و پاپایا گزینه ای فوق العاده برای محافظت پوست شما در برابر اشعه های مضر خورشید نیز می باشد.​

این کرم به مانند یک سد دفاعی قوی در برابر اشعه نور خورشید و آلودگی هوا عمل می کند و با داشتن خواصی که به آنها اشاره کردیم پوستی شاداب تر و بشاش تر را به شما هدیه می کند.​ بهتر است یکربع قبل از قرار گرفتن در معرض نور خورشید آن را روی پوست مالیده و هر 2 تا 4 ساعت یکبار آن را تجدید کنید. ​

9- کرم ضد آفتاب سی گل سری Men pro حجم 50 میلی لیتر

کرم ضد آفتاب سی گل سری Men pro با حجم 50 میلی لیتر توسط برندی نام آشنا و محبوب تولید و به بازار عرضه شده است. این محصول تا به امروز فروش فوق العاده ای را به ثبت رسانده و موفق به کسب رضایتمندی 87 درصدی مشتریان شده است.

این کرم تحت عنوان مِن پِرو به بازار عرضه شده و کرمی قوی و فوق العاده برای مراقبت همه جانبه از پوست شما محسوب می شود. این محصول با داشتن عصاره آلوئه ورا و ویتامین ایی دارای ویژگی هایی از جمله: ترمیم کننده، نرم کننده، ضدپیری و ضدچروک می باشد.

اما وظیفه اصلی این کرم مراقبت از پوست شما در برابر نور آفتاب می باشد. زیرا SPF آن 55 بوده که در برابر اشعه نور خورشید حرفی برای گفتن باقی نمی گذارد. بهتر است نیمساعت قبل از قرار گرفتن در معرض نور خورشید از این کرم استفاده کنید.

در صورت نیاز بعد از گذشت 2 ساعت آن را مجددا روی پوستتان بمالید. شکل تیوپی محفظه به شما این اجازه را می دهد تا با خیالی راحت بتوانید آن را همیشه همراه داشته باشید. با توجه به کیفیت بالای این کرم قیمت آن مقرون بصرفه می باشد و ارزش خرید بالایی دارد. شما می توانید همین حالا این کرم را بصورت آنلاین سفارش دهید.

10- کرم ضد آفتاب آنتی آکنه سان سیف

11- کرم ضد آفتاب نئودرم مدل Highly Protective SPF50 حجم 50 میلی لیتر

12- کرم ضد آفتاب شون با رنگ طبیعی +SPF50

13- کرم ضد آفتاب پریم مدل Matex Colorless حجم 40 میلی‌لیتر

14- کرم ضد آفتاب مای
15- کرم ضد آفتاب الارو سری Foundation Effect مدل High Protection حجم 40 میلی لیتر

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی تعدادی از بهترین و باکیفیت ترین مدلهای کرم ضد آفتاب و ارائه نکاتی در خصوص خرید این محصول، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. به شما عزیزان مطالعه راهنمای خرید بهترین کانسیلر؛ راهنمای خرید پرفروشترین ژل ها و کرم های برنزه کننده و معرفی بهترین مدل های کرم پودر را پیشنهاد می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *