منوی دسته بندی

راهنمای کامل خرید قهوه ساز + معرفی پرفروش ترین قهوه سازهای بازار و خرید اینترنتی

اگر شما به اصلاح قهوه خور هستید و از عطر و بوی این ماده گیاهی لذت می برید و به دنبال خرید یک دستگاه قهوه ساز مناسب می گردید پس با ما همراه باشید تا در این خصوص اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید یک قهوه ساز مناسب مطابق با سلیقه خود خریداری کنید.

 

خرید جدیدترین مدل های قهوه ساز

 

انواع مختلف قهوه سازها

می توان گفت امروزه تنوع در تمام محصولات دیده می شود و قهوه سازها هم از این قاعده مستثنی نبوده اند.قهوه سازهای مختلفی برای انواع سلیقه ها در بازار وجود دارد که به آنها خواهیم پرداخت.

قهوه ساز فیلتر دار

یکی از راحت ترین و ساده ترین راه های دست یابی به یک فنجان قهوه آماده در منزل یا در محل کار استفاده از این مدل می باشد که بدون درد سر و به سادگی قهوه را در اختیار شما قرار می دهد. نحوه کار با این مدل قهوه ساز به این صورت می باشد که کافی است شما پودر قهوه و آب را در داخل دستگاه بریزید و صبر کنید تا آب به مرور گرم شود و به فیلتر حاوی قهوه اضافه گردد. کار با این مدل بسیار ساده می باشد و خیلی سریع می توانید قهوه خوشمزه ای میل کنید.

 

خرید جدیدترین مدل های قهوه ساز

 

قهوه ساز وکیوم

یکی از مدل های قدیمی قهوه سازها همین مدل است. بصورت خلاصه مکانیسم آماده شدن قهوه در این دستگاه به این صورت است که دو محفظه مجزا و جداگانه دارد که پروسه آماده شدن قهوه در آنها صورت می گیرد.

قهوه ساز موکاپ

این مدل قهوه ساز که طرفداران زیادی دارد با کمک آب و بخار و به شکل دستگاه های اسپرسو ساز کار می کند. اگر بخواهیم بیشتر در مورد این مدل صحبت کنیم باید بگوییم که دارای سه بخش می باشد. یک بخش که بخش زیرین دستگاه است و مخزن آب در این قسمت قرار دارد. قسمت میانی هم مربوط به قرارگیری پودر قهوه است و قسمت سوم و قسمت بالایی هم قسمت محصول آماده شده و نهایی می باشد.

قهوه ساز کپسولی

یکی از مدل های قهوه ساز که با اقبال بسیار زیادی روبرو شده است همین نوع است. علت پرطرفدار بودن این محصول یکی بخاطر قیمت مناسب تر آن به نسبت دیگر قهوه سازهاست و یکی دیگر از دلایل آن هم می توان گفت سهولت و راحتی کار با آن می باشد که باعث شده مشتریان زیادی آن را انتخاب کنند و علاوه بر منزل بسیاری این مدل را بهترین گزینه برای استفاده در محل کار و اداره می دانند. نحوه کار با این نوع قهوه ساز به این صورت است که باید کپسول قهوه را داخل آن قرار دهید و با خیالی آسوده و بدون دغدغه قهوه خوشمزه خود را نوش جان کنید.به همین سادگی

 

خرید جدیدترین مدل های قهوه ساز

 

قهوه ساز فرنچ پرس

اگر شما به دنبال خوردن یک قهوه خوشمزه هستید و توام با آن دوست دارید پروسه آماده شدن قهوه را ببینید و لذت ببرید پیشنهاد می کنیم یک فرنچ پرس خریداری کنید و از خوردن و دیدن آماده شدن قهوه با هم لذت ببرید.نحوه کار این مدل هم بسیار ساده است.به این صورت که ، کافی است آب داغ را همراه با پودر قهوه داخل آن بریزید و چند لحظه صبر کنید تا قهوه شما آماده شود تا نوش جان کنید.

 

نکاتی که در هنگام خرید قهوه ساز باید مدنظر قرار دهید:

اندازه

به ابعاد و اندازه قهوه سازی که می خواهید خریداری کنید حتما دقت کنید. تعداد نفراتی که قرار است قهوه بخورند و یا اینکه مکانی که قرار است قهوه ساز را در آنجا قرا دهید همه در انتخاب اندازه تاثیرگذارند. قبل از خرید به این پرسش ها پاسخ دهید:

تعداد نفراتی که قرار است قهوه بین شان سرو شود؟

آن را برای محل کار خریداری می کنید یا منزل؟

میزان فضایی که قرار است اشغال کند چه قدر است؟

آیا قهوه ساز را می خواهیدبا وسیله خاصی در آشپزخانه ست کنید؟

 

خرید جدیدترین مدل های قهوه ساز

 

بودجه

بودجه خود برای خریداری را مشخص کنید تا بتوانید تصمیم بگیرید که چه گزینه هایی را می توانید درون سبد خریدتان قرار دهید و بیشتر باید روی چه گزینه هایی مانور دهید.خب طبیعتا هرقدر بودجه شما بیشتر باشد و بیشتر هزینه کنید می توانید محصولی با امکانات بیشتر خریداری کنید.

میزان فشار بخار

حتما در هنگام خرید به میزان فشار بخار قهوه ساز توجه کنید.میزان فشار بخار می تواند قهوه با کف و خامه متفاوتی را برای شما آماده کند.همچنین خوب است بدانید هر چقدر فشار بخار کمتر باشد قهوه شما تلخ تر و به اصطلاح تیزتر خواهد بود.

برند کالا

پیشنهاد می کنیم به سراغ گزینه هایی بروید که برندها و مارک های شناخته شده ای هستند و توانسته اند رضایت مشتریان را جلب کنند.برای این کار می توانید برندهای شناخته شده در این زمینه مانند گوسونیک ، بوش ، هاردستون ، مولینکس و تفال را در گوگل سرچ کنید و نظرات کاربران و مشتریانی که این محصولات را خریداری کرده واز آنها استفاده کرده اند را مطالعه کنید تا با خیالی آسوده دست به خرید بزنید.

سنتی یا مدرن

حتما قبل از خرید مشخص کنید که می خواهید یک مدل دستی بخرید که البته تمام پروسه آماده سازی قهوه به عهده شما خواهد بود یا اینکه به دلیل مشغله زیاد و تعداد دفعات زیاد خوردن قهوه در طول روز ترجیح می دهید یک دستگاه خریداری کنید که تمام کارها را خودش طبق برنامه انجام داده و یک قهوه خوشمزه و آماده در اختیارتان قرار دهد.

فیلتر دستگاه

قهوه سازی که خریداری می کنید اگر دارای فیلتر می باشد حتما به نوع فیلتر بکار رفته درون آن توجه کنید. در بعضی قهوه سازها از فیلتر ثابت استفاده می شود که بایستی بعد از هر بار استفاده آن را به خوبی بشویید. در برخی دیگر از قهوه سازها، از فیلترهای قابل تعویض و یک بار مصرف استفاده می شود. مزیت فیلترهای ثابت این است که مقرون به صرفه و اقتصادی هستند و دیگر نیازی به خرید فیلتر مجزا و دوره ای وجود ندارد و بعداز هر بار شستن می توانید از آن استفاده کنید اما به هر حال این کار به صرف زمان و انرژی احتیاج دارد.

مزیت فیلترهای قابل تعویض هم این است که دیگر شما وقت برای شستن نمی گذارید ، علاوه بر اینکه فیلترهای قابل تعویض کاغذی هستند و از بهداشت بالایی برخوردارند.

 

خرید جدیدترین مدل های قهوه ساز

 

 

سعی کردیم امروز در این بخش از دقیق شو به انواع مختلف دستگاه قهوه ساز و نکاتی که قبل از خرید لازم است بدانید به اختصار اشاره کنیم. امید است مطالب این بخش مورد پسند شما قرار گرفته باشد. ضمنا مطالعه راهنمای خرید بهترین مدل های قهوه جوش ، معرفی برترین برندها و مدل های قهوه ساز و پرفروشترین غذاساز و آبمیوه گیری را به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *