منوی دسته بندی

راهنمای خرید بهترین مدل های اسکوتر برقی

اسکوتر برقی و یا هاوربورد حدود 6 سال است که وارد بازار جهانی شده و با سرعت بسیار زیادی در بین جوانان، شناخته شده است و هر روز بر خیل طرفدارانش افزوده می شود. این محصول برای اولین بار در چین و در سال 2014 میلادی به تولید انبوه رسید و مورد استفاده جوانان چینی قرار گرفت. در ابتدا با دیدن اولین کلیپ های مربوط به افرادی که از این کالا استفاده می کردند بسیاری مبهوت نوع کارکرد این وسیله شده بودند و در برخی کشورهای جهان سوم باور اینکه چنین وسیله ای تولید شده که بیشتر شبیه موتورهای پرنده و تعادلی که در فیلم های هالیوودی دیده بودند، سخت بود. 

کم کم موج استفاده از این وسیله در سال 2015 میلادی وارد آمریکا شد و از این پس بیشتر فیلم های مربوط به اسکوتر سواری نوجوان و جوانان آمریکایی دست به دست می شد و تعجب دیگر کشورها را بر می انگیخت.

اما با تولید و صادرات این وسیله به اقصی نقاط جهان به مرور تمام افراد توانستند از این محصول استفاده کنند. کشور ما هم از این قائده مستثنی نیست و جوانان ایرانی هم از این کالا استقبال ویژه کردند و در حال حاضر طرفداران بسیار زیادی دارد. 

با توجه به علاقه بسیار زیاد جوانان و نوجوانان ایرانی به هاوربوردها بر آن شدیم که مطلبی مفید در این زمینه تولید کنیم تا شما بتوانید از بین گزینه های متنوع موجود در بازار به طور دقیق و ریزبینانه بهترین گزینه را انتخاب کنید و از این محصول لذت ببرید.

در ابتدا شما عزیزان را با تعدادی از بهترین اسکوترهای برقی موجود در بازار آشنا می کنیم. لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات انواع مختلف اسکوتر برقی اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید.

1- اسکوتر برقی مدل اس ام 117

این دستگاه مجهز به سیستم اتو بالانس می باشد که باعث می شود افراد علاقه مند اعم از کودک، نوجوان و بزرگسال، مبتدی و غیر مبتدی به سرعت کار با آن را یاد بگیرند. 

باتری لیتیوم یونی برای این محصول در نظر گرفته شده است که دارای کیفیت و طول عمر خوبی است و برای شارژ کامل آن به دو ساعت زمان نیاز دارید. همچنین با هر بار شارژ کردن کامل آن می توانید حدود دو ساعت مداوم از آن استفاده کنید.

مشخصات

نظر کاربران

2- اسکوتر برقی _ xm9009

این محصول با قابلیت ها و ویژگی هایی از جمله: قابلیت تا شدن و اشغال فضای کم، باتری 24 ولت و موتور پرقدرت، تحمل وزن تا 100 کیلوگرم، سرعت بیست کیلومتر در ساعت، قابلیت تنظیم صندلی و فرمان با توجه به قد راکب، چراغ جلو و عقب، چراغ راهنما، بوق و سوییچ، زین پهن، سبد خرید، گاز و ترمز ارزش خرید بالایی دارد و جزو محبوبترین و پرفروشترین اسکوترهای برقی موجود در بازار است.

مشخصات

نظر کاربران

3- اسکوتر برقی شیائومی _ ام 365

مشخصات

نظر کاربران

4- اسـکوتر بـرقی مدل Borna Hanrox J18-offroad

اگر بگوییم یکی از قوی ترین اسکوترهای برقی موجود در بازار همین مدل است اغراق نکرده ایم زیرا دارای موتور بسیار قدرتمندی می باشد که امکان انجام آفرود را برای علاقمندان فراهم می سازد. 

از دیگر ویژگی های آن می توان به خروجی یو اس بی، حافظه کامپیوتری، خروجی صدا، دسته هدایت قابل تنظیم، باتری 48 ولت بسیار قدرتمند، داشتن جک، قابلیت تا شدن و اشغال کمترین فضای ممکن، بُرد حدود هفتاد کیلومتری، داشتن سه حالت حرکتی، ترمز و موتور قدرتمند اشاره کرد که باعث برتری و تمایز این محصول نسبت به دیگر رقبا گردیده است.

مشخصات

نظر کاربران

5- اسکوتر برقی اسمارت مدل 2021

اسکوتر فوق یکی از زیباترین و با کیفیت ترین نوع این محصولات است. برای شارژ کامل باتری نیاز به 4 ساعت زمان دارید که پس از آن می توانید حدود 55 کیلومتر را پیمایش کنید که میران قابل توجه و خوبی است. در قسمت چرخ ها از چراغ های ال ای دی بسیار زیبا استفاده شده که در زمان ترمز کردن جلوۀ بیشتری پیدا می کند. 

نحوه کار با آن بسیار ساده است و بدلیل تجهیز به سیستم حفظ تعادلی هر شخصی اعم از کودک، نوجوان و بزرگسال براحتی و در سریعترین زمان ممکن می تواند مراحل آموزش را طی کرده و با آن حرکت کند. قدرت خوب موتور به راکب اجازه خواهد داد تا شیب های 35 درجه ای را براحتی و بدون مشکل بالا رود.

مشخصات

نظر کاربران

6- اسکوتر برقی مدل AFR409

مشخصات

نظر کاربران

7- اسکوتر برقی مدل 15اینچ فروشگاهی

مشخصات

نظر کاربران

8- اسکوتر برقی مدل e-s1448

مشخصات

نظر کاربران

9- اسـکوتر برقـی مدل 6.5 - P5B

مشخصات

نظر کاربران

10- اسکوتر برقی مدل هوشمند دسته دار

اسکوتر برقی مدل هوشمند دسته دار با عرض 33 سانتی متر تولید و به بازار عرضه شده است. چرخ ها تیوبلس و بسیار روان می باشند و تجربه فوق العاده ای را برای شما رقم خواهند زد. این محصول از ترکیب فلز و پلاستیک فشرده ساخته شده است و تحمل وزن تا 150 کیلوگرم را نیز دارد. 

برای عبور از مسیرهای با شیب 15 درجه روی آن حساب باز کنید چرا که موتور قدرتمندی برای آن در نظر گرفته شده است. انرژی مورد نیاز خود را از طریق یک باتری لیتیوم- یونی تامین می کند که برای شارژ کامل باتری به 4 ساعت زمان نیاز است. همراه این اسکوتر برقی یک عدد دسته جهت کنترل و تسلط بیشتر برای شما ارسال می گردد. 

اپلیکیشن اختصاصی دسترسی به تنظیمات این محصول را راحت کرده و می توانید از این طریق آن را کاملا مطابق با سلیقه خود تنظیم کنید. برای سفارش اسکوتر برقی مدل هوشمند دسته دار بر روی تصویر کلیک کرده و سفارش خود را نهایی کنید.

مشخصات

نظر کاربران

11- اسکوتر برقی مدل E10 T13 pro موتور 2000

مشخصات

نظر کاربران

12- اسکوتر برقی مدل CRONY XM M365 SCOOTER With APP

مشخصات

نظر کاربران

13- اسکوتر برقی شیائومی مدل Mi Electric Scooter Pro 4 به همراه کیف

شرکت بزرگ شیائومی نه تنها در زمینه تولید گوشی های هوشمند و لوازم جانبی موبایل  فعالیت دارد بلکه اخیرا در زمینه تولید محصولاتی مانند اسکوتر برقی هم ورود کرده است. این شرکت موفق شده با تولید محصولات بسیار باکیفیت در این زمینه سهم بزرگی از بازار فروش را به خود اختصاص دهد و رقبا را به چالشی بزرگ دعوت کند. 

محصولی که قرار است در این بخش به شما معرفی کنیم اسکوتر برقی شیائومی مدل Mi Electric Scooter Pro 4 می باشد. این محصول که در سال 2022 تولید و به بازار عرضه شد، محصولی کاملا مدرن و به روز محسوب می شود. ضمن اینکه این مدل از نظر امکانات نسبت به مدلهای قبل تغییر قابل توجهی داشته و از هر نظر ارتقا پیدا کرده است. 

این اسکوتر برقی با داشتن ظرفیت وزنی 120 کیلوگرم و حداکثر توان موتور 700 واتی گزینه ای عالی برای گروه های سنی نوجوان تا بزرگسال بوده و جنس آن از آلومینیوم می باشد. 

آلومینیوم بکار گرفته شده در این محصول از نوع بسیار سبک و در عین حال مقاوم نسبت به فشار و ضربه می باشد. منبع انرژی این اسکوتر برای حرکت کردن یک باتری لیتیوم یونی است که برای هر بار شارژ کامل آن به 9 ساعت زمان نیاز خواهید داشت. 

همراه این محصول یک عدد کیف ضدآب که روی فرمان نصب می شود برای شما ارسال خواهد شد تا نگرانی بابته همراه داشتن وسایل ضروری و شرایط جوی مختلف نداشته باشید. شما می توانید همین حالا با چند کلیک ساده این محصول زیبا و فوق العاده کاربردی را بصورت آنلاین سفارش دهید. برای اینکار کافیست تا روی تصویر فوق کلیک نمایید.

مشخصات

نظر کاربران

14- اسکوتر برقی ناین بات مدل Mini Pro

مشخصات

نظر کاربران

15- اسکوتر برقی مدل هارلی 2021

اسکوتر برقی مدل هارلی 2021 محصول کشور چین می باشد و به شکلی بسیار زیبا و خاص طراحی شده است. نوع طراحی این محصول در کنار مجهز شدن به ترمزهای دیسکی به گونه ای است که ایمنی بسیار بالایی ایجاد می کند و کنترل آن کار راحتی می باشد. داشتن کمک های نرم و راحت، صندلی ارگونومیک، پشتی مناسب، جک، جاپایی و چراغ از دیگر ویژگی های جذاب این اسکوتر بشمار می روند. 

گروه های سنی 8 سال تا بزرگسال می توانند از این محصول با ظرفیت وزنی 200 کیلوگرم استفاده کنند ضمن اینکه فرمان این اسکوتر قابلیت تنظیم شدن نیز دارد. همچنین بدنه و چرخ ها از فولاد بسیار محکم و مقاوم ساخته شده اند که طبیعتا طول عمر و استحکام بالایی دارند. 

شما می توانید با خرید این اسکوتر برقی زیبا براحتی آن را شارژ کرده و به انجام کارهای روزمره خود بپردازید. یکی از بزرگترین مزیت های استفاده از چنین محصولاتی تولید نکردن آلودگی و آلاینده می باشد که این روزها اهمیت دو چندان پیدا کرده است.

مشخصات

نظر کاربران

√ راهنمای خرید…

نحوه استفاده صحیح از اسکوتر برقی

1. برای استفاده از این محصول و سوار شدن و حرکت کردن و یادگیری کامل بایستی کمی صبور باشید چون که احتمالا کمی زمان می برد. تازه اگر خوش شانس باشید و در این بازه زمانی زمین نخورید و با مصدومیت مواجه نشوید.

2. اما قاعده کلی برای سوار شدن و حرکت کردن با این محصول طبق دفترچه راهنما به این صورت است که شما باید نزدیک یک تکیه گاه شوید و دست خود را به تکیه گاه بگیرید تا بتوانید تعادل خود را حفظ کنید و سپس یکی از پاهایتان را بر روی اسکوتر ثابت کنید و بعد پای دیگرتان را بر روی آن فیکس کنید.

3. حالا که موفق شدید هر دو پای خود را بر روی این وسیله ثابت نگه دارید بایستی برای شروع حرکت، پاهای خود را به جلو فشار دهید تا به جلو حرکت کند و برای ایستادن هاوربورد بایستی پاهای خود را به عقب فشار دهید تا از حرکت باز ایستد. شاید تعجب کنید که چگونه بدون داشتن پدال های گاز و ترمز این وسیله حرکت می کند و می ایستد. باید بدانید که این وسیله با تکنولوژی سنسورهای خاص و پیشرفته ای که در آن تعبیه شده است با فشار پاها به عقب و جلو متوجه می شود که هوشمندانه باید حرکت کند و یا بایستد.

آیا از اسکـوترهای بـرقی نقلیه برای افراد و یا اصناف خاصی استفاده می شود؟

خیر _ هر کسی می تواند متناسب با بودجه و هزینه ای که برای این کالا کنار می گذارد از مزایای آن بهره ببرد. البته در مواردی که به آنها در پایین اشاره خواهیم کرد افراد می توانند از این محصول بسیار بیشتر از بقیه بهره ببرند و در واقع این کالا جدای از مفرح بودن برای آنها ارزش چند برابری خواهد داشت.

1- افرادی که دارای معلولیت و یا آسیب دیدگی در قسمت پا هستند.

2- در فروشگاه های بسیار بزرگ که افراد در طول روز برای رسیدگی به امور مختلف و یا در شب برای نگهبانی بایستی جابجا شوند.

3- برای خریدهای روزمره و حمل مقداری بار می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

نکته 1: هاوربوردهای برقی لوازم جانبی خاصی ندارند. توجه داشته باشید که یک عدد ریموتی که همراه این کالا می باشد جزو ملزومات آن است و نباید بصورت مجزا فروخته شود و بر روی اسکوترها بایستی شما یک عدد ریموت که دقیقا مثله دزدگیر عمل می کند دریافت کنید که در صورت دزدیده شدن شما می توانید آن را قفل کنید. دقت داشته باشید بیشتر اسکوترهای موجود در بازار وزنی بین 9 تا 15 کیلوگرم دارند. پس اگر می خواهید آن را مسافت طولانی حمل کنید حتما باید به وزن دستگاه توجه کنید. در کنار این کالا نیاز به خرید لوازم جانبی خاصی ندارید اما اگر شما جزو آن دسته ای هستید که می خواهید مسافت طولانی این کالا را حمل کنید بهتر است همراه آن یک عدد کیف دستی برای جابه جایی آسان خریداری کنید. همچنین خوب است بدانید طبق دفترچه همراه و توصیه های که شده بهتر است افراد زیر 12 سال از این محصول استفاده نکنند و همچنین افراد مبتدی حتما با کلاه ایمنی مخصوص شروع کنند.

نکته 2اگر مدل خاصی مدنظرتان هست حتما آن را در گوگل سرچ کنید و در صورتی که نظرات کاربرانی که این کالا را خریداری کرده اند در دسترس بود مطالعه کنید. هیچ چیز مفیدتر از نظرات کاربرانی که از این کالا استفاده کرده اند و آن را تجربه کرده اند نمی باشد.

اسکوترها تا چه وزنی را تحمل می کنند؟ اکثریت غالب هاوربوردهای موجود در بازار وزن بین 100 تا 150 کیلوگرم را براحتی تحمل می کنند.

نکاتی در خصوص باتری اسـکوتر بـرقی

یکی از مهم ترین مواردی که در هنگام خرید این کالا بایستی به آن توجه کنید این است که محصولی که خریداری می کنید دارای باتری مناسب با طول عمر بالا نیز باشد. شاید بتوان گفت نقطه ضعف بسیاری از این دستگاه ها باتری آنها است. بهترین باتری هایی که در این نوع محصولات بکار گرفته شده است از شرکت سامسونگ و ال جی می باشد که طول عمر بسیار خوبی دارد. حتی الامکان سعی کنید باتری اسکوتری که خریداری می کنید غیر از برند شرکت سامسونگ و ال جی نباشد. عمر برندهای متفرقه بسیار پایین است.

مشکلات رایج و متداول در اسکوترهای برقی

1. وسایل برقی نیاز به مراقبت ویژه دارند و اسکوترها هم از این قاعده مستثنی نیستند. برخی از مواردی که حتما باید در مورد این وسیله رعایت کنید را برای شما به اختصار بیان می کنیم.

2. با آن هرگز بر روی چمن، فرش و قسمت های نمناک و یا خیس نروید زیرا ممکن است به موتور آن آسیب جدی وارد شود و به این شکل به شما خسارت وارد کند.

3. اسکوترهای برقی ضد ضربه نیستند و حتما باید این مورد را هم مد نظر قرار دهید.

4. همچنین بهتر است برای سلامت باتری و طول عمر آن بعد از اینکه شارژ آن کامل شد آن را از پریز در آورید.

اسـکوتر بـرقی دو کیت «دو برد» بهتر است یا سه کیت «سه برد»

هاوربوردهای دارای دو برد الکترونیکی بدلیل اینکه بردها مستقیما به باتری متصل است حریق و آتش سوزی در این نوع بسیار زیاد مشاهده شده است. تا اینکه در نوع جدید و پیشرفته این محصول این مشکل و نقطه ضعف برطرف گردید و با اضافه شدن یک عدد کیت پردازشگر در آن حریق دیده نشد و مشکل در نسل جدید برطرف گردید. البته به این نکته توجه داشته باشید که اسکوترهایی که دارای سه برد الکترونیکی می باشند قیمت بالاتری نسبت به نسل قدیم دارند اما توصیه ما این است که با وجود گران تر بودن این مدل حتما گزینه های سه برد را در سبد خریدتان قرار دهید و از خرید گزینه های دو برد بپرهیزید.

تشخیص اسکوترهای دو بُرد از سه بُرد

برای تشخیص هاوربوردهای دوبرد از سه برد باید توجه داشته باشید که متاسفانه از روی ظاهر این کالاها نمی توانید متوجه شوید که کدام دوبرد و یا کدام سه برد است و برای اینکه اطمینان حاصل کنید بهتر است یا به فروشنده اعتماد کنید و البته حتما از او بخواهید که با دلیل و استدلال برایتان توضیح دهد و اگر ممکن بود در فاکتور قید شود که شما هاوربورد سه برد خریداری کرده اید و یا اینکه از نمایندگی های مجاز این کالا را تهیه کنید و یا اگر اینترنتی خریداری می کنید از فروشگاه های شناخته شده و معتبر که نماد اعتماد دارند و پس از خریداری پاسخگو می باشند خریداری کنید تا خیاتان از هر جهت آسوده باشد.

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی تعدادی از باکیفیت ترین مدلهای اسکوتر برقی و ارائه نکاتی در خصوص خرید این محصول، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. به شما عزیزان مطالعه راهنمای خرید: بهترین مدلهای دوچرخه کوهستان، پرفروشترین مدل های تردمیل و بهترین مدل های میله بارفیکس را پیشنهاد می کنیم.

آیا این نوشته برایتان مفید بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *