منوی دسته بندی

خرید 11 مدل از بهترین مارک ماشین لباسشویی ایرانی و خارجی 1403

بهترین مارک ماشین لباسشویی کدام است؟ امروز در این بخش از دقیق شو قصد داریم تا در ابتدا 11 تا از بهترین مارک ماشین لباسشویی را به شما معرفی کنیم. مدل های معرفی شده ضمن کسب درصد بالای رضایتمندی از سوی مشتریان از کیفیت قابل قبولی برخوردار هستند. در ادامه هم به یکسری نکات که بهتر است در هنگام خرید ماشین لباسشویی به آنها توجه شود خواهیم پرداخت. مدل های پیشنهاد شده در این مقاله تماما دارای گارانتی و ساخت شرکت های معتبر می باشند که شما عزیزان مطابق با سلیقه، نوع نیاز و میزان بودجه خود می توانید با خیالی آسوده بهترین گزینه را به سبد خریدتان اضافه کنید.

با توجه به تنوع و تعدد مدل های ماشین لباسشویی که هر کدام دارای ویژگی ها و امکانات خاصی می باشند، دانستن یکسری نکات و آشنایی با برندهای معتبر و شناخته شده موجود در بازار می تواند در انتخاب بهتر کمک شایانی نماید.

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات ماشین لباسشویی، اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید. تا آخر همراه ما باشید. پیشنهاد می شود به مطالب: بهترین لباسشویی تا 15 میلیون و بهترین لباسشویی تا 20 میلیون یکسری بزنید شاید برای شما مفید باشند.

1-ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TM72-ASBL/AWBL ظرفیت ۷ کیلوگرم

خرید بهترین ماشین های لباسشویی

ماشین لباسشویی فوق در سه رنگ سفید، استیل و نقره ای موجود می باشد که شما عزیزان می توانید مطابق با سلیقه و دکور آشپزخانه بهترین گزینه را انتخاب کنید. این محصول تا به امروز موفق به کسب رضایتمندی 84 درصدی از سوی مشتریان شده است و با گارانتی 36 ماهه برای اطمینان خاطر بیشتر مشتری بفروش می رسد و جزو بهترین مارک ماشین لباسشویی استظرفیت این ماشین لباسشویی هفت کیلوگرم و مناسب خانواده های سه نفر به بالاست.

یکی از مهمترین اصولی که توسط شرکت های معتبر و مدرن رعایت می شود توجه به رتبه و رده مصرف انرژی است. شرکت ایکس ویژن با رسیدن به جدیدترین تکنولوژی ها در این زمینه و بکارگیری مجرب ترین مهندسین توانسته رده مصرف انرژی را به A+++ برساند که بسیار قابل توجه و کارآمد است و مصرف برق و انرژی را تا حد زیادی کمتر از حالت عادی کرده است.

از دیگر مسائلی که مشتریان در هنگام خرید ماشین لباسشویی به آن توجه خاص دارند میزان صدای ماشین لباسشویی است. ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TM72 -ASBL /AWBL با رعایت و مد نظر قرار دادن اصول اولیه در این زمینه توانسته تا حد زیادی صدای آن را مهار کند تا جایی که در دورهای تند و هنگام خشک کردن البسه، کاربر متوجه صدا و لرزشی نخواهد شد.

از دیگر ویژگی های کاربردی این مدل سیستم ضدکف و ممانعت از داغ شدن بیش از حد می باشد. 16 برنامه شستشو دست شما را برای شستن انواع مختلف البسه باز گذاشته است تا با توجه به نوع و جنس لباس ها بتوانید بهترین و متناسب ترین برنامه را برگزینید تا البسه شما آسیب نبینند.

مشخصات

نظر کاربران

2-ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM- 84608 ظرفیت ۸ کیلوگرم

خرید بهترین ماشین های لباسشویی

شرکت اسنوا اخیرا توانسته پیشرفت های چشم گیری در تولید لوازم خانگی داشته باشد و خود را بر سر زبان ها بیندازد. ویژگی هایی مانند: کیفیت مناسب، گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش عالی، قیمت معقول و منطقی و جشنواره های مختلف از شاخصه ها و دلایل اصلی موفقیت این شرکت می باشد. این محصول جزو بهترین مارک ماشین لباسشویی از نگاه مشتری می باشد.

شرکت اسنوا پشتیبانی خوبی در زمینه خدمات پس از فروش و گارانتی دارد و مشتری با خرید محصولات این شرکت در صورت بوجود آمدن هر گونه مشکل، براحتی می تواند آن را در اولین فرصت برطرف کند و البته شرکت اسنوا 7 روز مرجوعی و تعویض را هم برای کالاهای خود در نظر گرفته تا مشتری با خیالی راحت اقدام به خرید نماید.

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM – 84608 یکی از محصولات با کیفیت و پرفروش این شرکت است و در دو رنگ تیتانیومی و نقره ای همراه با 24 ماه گارانتی موجود می باشد. این محصول به گونه های طراحی شده که حتی در دورهای تند هم کمترین صدا را تولید می کند و به هیچ عنوان صدای آزار دهنده ای نخواهد داشت.

با توجه به محفظه ای که بر روی درب این مدل تعبیه شده براحتی می توانید در حین کار ماشین لباسشویی، لباس هایی که فراموش کرده بودید را اضافه کنید که این آپشن پیش تر فقط در ماشین لباسشویی های گران قیمتی مانند سامسونگ دیده شده بود.

همچنین این لباسشویی از برنامه و حالت های مختلفی مانند صرفه جویی، شستشوی البسه کودک و شستشوی سریع هم پشتیبانی می کند. ضمنا ظرفیت این ماشین لباسشویی هشت کیلوگرم می باشد که برای خانواده های 4 نفر و بیشتر پیشنهاد می گردد.

مشخصات

نظر کاربران

3-ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-73200 ظرفیت 7 کیلوگرم

خرید بهترین ماشین های لباسشویی

پاکشوما از دیگر شرکت های موفق و قدیمی «تاسیس: 1354» ایرانی در زمینه تولید لوازم خانگی برقی مانند یخچال، لباسشویی، جارو برقی و غیره می باشد و طی سال های اخیر پیشرفت های قابل توجهی داشته و با تولید محصولاتی با کیفیت و خوش قیمت ضمن ایجاد فضای رقابتی، توانسته سهم بزرگی از بازار را مال خود کند. محصول فوق در دو رنگ سفید و نقره ای همراه با 24 ماه گارانتی پاک سرویس در دسترس می باشد که می توانید مطابق با سلیقه خود اقدام به خرید آن کنید.

85 درصد مشتریانی که تجربه استفاده از این کالا را داشته اند، ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU -73200 را جهت خرید پیشنهاد کرده اند و آن را به عنوان بهترین مارک ماشین لباسشویی ایرانی معرفی کرده اند. حالت های مختلف و متنوع شستشو این امکان را می دهد تا متناسب با جنس و نوع البسه از آنها استفاده کنید تا بهترین نتیجه و کمترین آسیب به لباس ها را تجربه کنید.

پشتیبانی از شستشوی سریع لباس برای زمان هایی که عجله دارید بسیار مناسب و کاربردی خواهد بود و در کمترین زمان ممکن می توانید لباس ها خود را شسته، اتو زده و بپوشید. برنامه میکس برای زمانی که لباس هایی با جنس های مختلف دارید بسیار مفید خواهد بود و لازم نیست صبر کنید تا لباس هایی از یک جنس به حد نصاب برای شستشو برسد.

از دیگر ویژگی های کاربردی داشتن قفل کودک است. همچنین صفحه نمایشی برای دسترسی به تنظیمات و استفاده از برنامه های مختلف بر روی بدنه تعبیه شده است. با توجه به اینکه ماشین های لباسشویی جزو وسایل پر مصرف محسوب می شوند توجه به برچسب انرژی این وسایل در هنگام خرید بسیار حائز اهمیت می باشد.

شرکت پاکشوما در راستای بهینه سازی و بهبود مصرف انرژی گام های بسیار خوبی را برداشته تا جایی که توانسته برچسب انرژی ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU -73200را به A++ برساند که نشان از مصرف بسیار کم آن دارد. از دیگر ویژگی های مهم این محصول می توان به: مجهز شدن به سیستم شستشوی بیصدا، سیستم قفل درب، برنامه پیش شستشو، برنامه آبکشی اضافه، برنامه شستشوی 15 و 45 دقیقه ای، قابلیت تاخیر در شستشو، قابلیت بی صدا کردن کلیدها و امکان تنظیم دور خشک کن اشاره کرد.

مشخصات

نظر کاربران

4-ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 ظرفیت 5 کیلوگرم

خرید بهترین ماشین های لباسشویی

محصول فوق در ابعاد جمع و جور، با کارایی ساده و ظرفیت 5 کیلوگرم طراحی و روانه بازار شده است تا ضمن سادگی کار با آن، قیمت تمام شده کمی داشته باشد. این محصول برای خانوارهای 1 تا 2 نفر بسیار مناسب است و در هر مرحله شستشو می توان دو پیراهن، دو شلوار جین، یک ملحفه، دو حوله کوچک و یک روبالشی را با آن شست.

ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 در دو رنگ سفید و نقره ای موجود می باشد که حسب سلیقه و نوع دکور منزل تان می توانید اقدام به خرید کنید. ارائۀ دو سال گارانتی معتبر شرکت آبسال، تضمینی در راستای آسودگی خیال مشتریان عزیز می باشد و یکی از بهترین مارک ماشین لباسشویی است.

لباسشویی آبسال مدل REN5207 تا به امروز موفق شده رضایت 81 درصد کاربران خود را جلب کند. پشتیبانی از حالت شستشوی سریع این امکان را فراهم کرده تا در کمترین زمان و فقط در 19 دقیقه لباس های خود را بشویید. پانزده حالت مختلف شستشو برای این لباسشویی در نظر گرفته شده است تا بتوانید از حالت های مختلف آن، متناسب با نوع و جنس لباس استفاده کنید.

از ویژگی های مهم ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207 با ظرفیت 5 کیلوگرم به موارد زیر می توان اشاره کرد: اندازه و ابعاد جمع و جور، آن را به گزینه ای مناسب برای خانواده های کم جمعیت و یا افرادی که با کمبود فضا مواجه اند بدل کرده است. کار با آن به هیچ عنوان پیچیدگی ندارد و برای تمام اقشار جامعه با هر سطح تحصیلات مناسب می باشد. برچسب انرژی این محصول بر روی A+ قرار گرفته است تا حد امکان در مصرف برق صرفه جویی گردد.

قابلیت سیستم عیب یاب هوشمند امکانی فراهم کرده تا براحتی بتوانید به عیب آن پی ببرید و به رفع ایراد و یا در میان گذاشتن با مهندسین شرکت اقدام کنید. در بسیاری مواقع ایرادات جزئی به دست خود کاربر برطرف خواهد شد و نیاز به تماس با کارشناس و یا پرداخت ایاب و ذهاب نیست. تغییر تنظیمات پنل و پشتیبانی از قفل کودک هم از ویژگی های دیگر این محصول می باشد.

مشخصات

نظر کاربران

5-ماشین لباسشویی سامسونگ مدل P1494 ظرفیت 9 کیلوگرم
خرید اینترنتی بهترین لباسشویی ها

شرکت سامسونگ همواره محصولات خوب و با کیفیتی را تولید و روانه بازار کرده است و ماشین لباسشویی سامسونگ مدل P 1494 با ظرفیت 9 کیلوگرم هم از این قاعده مستثنی نبوده و جزو بهترین مارک ماشین لباسشویی خارجی محسوب می شود. محصول فوق تا به امروز موفق به کسب رضایتمندی 79 درصدی از سوی مشتریان شده است. گارانتی 123 ماهه سام سرویس تا مدت های زیادی خیال مشتری را از خرید راحت می کند.

ماشین لباسشویی سامسونگ دارای مخزن بزرگ با ظرفیت 9 کیلوگرم میباشد و برای خانواده های 5 نفر و بیشتر گزینه ای بسیار مناسب است که با هر بار شستشو می توان سه عدد پیراهن، سه عدد شلوار، دو ملحفه، شش عدد حوله و شش رو بالشی را با آن شست.

با طراحی درب کوچکی بر روی درب اصلی که به عنوان درب دوم شناخته می شود، حتی زمانی که ماشین لباسشویی شروع به کار کرد می توانید لباس های کثیف و فراموش شده را به آن اضافه کنید.

برچسب انرژی این محصول بر روی A+++ قرار گرفته تا مشتری از بابته مصرف کم انرژی خیالش راحت باشد که البته از شرکت مدرن و بروز سامسونگ که به این نکات همواره توجه خاص دارد توقعی غیر از این هم نمی رود. استفاده از ویژگی های کاربردی و مفید حباب ساز و حالت های مختلف شستشو برای حاصل شدن بهترین نتیجه به شما کمک خواهد کرد.

برنامه عیب یاب هوشمند که بر روی اسمارت فون نصب می گردد براحتی قادر است ایرادها و نواقص ماشین لباسشویی سامسونگ مدل P1494 را به شما گزارش کند تا نسبت به رفع و یا در میان گذاشتن با مهندسین این حرفه اقدام نمایید.

مشخصات

نظر کاربران

6-ماشین لباسشویی فریدولین مدل SW100 New Version ظرفیت 10 کیلوگرم

خرید انلاین ماشین لباسشویی

مشخصات

نظر کاربران

7-ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-K723W ظرفیت 7.5 کیلوگرم
خرید اینترنتی ماشین لباسشویی

مشخصات

نظر کاربران

8-ماشین لباسشویی دوو سری پریمو مدل Dwk-Primo80W ظرفیت 8 کیلوگرم
خرید اینترنتی ماشین لباسشویی

مشخصات

نظر کاربران

9-ماشین لباسشویی پاکشوما مدل PWF -1564AJ ظرفیت 15.5 کیلوگرم
خرید اینترنتی ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل PWF – 1564AJ با ظرفیت 15.5 کیلوگرم تولید و به بازار عرضه شده است. این محصول تولید برند مطرح و شناخته شده پاکشوما می باشد که بدلیل کیفیت بالا و قیمت گذاری منصفانه موفق شده سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص دهد.

یکی از مهمترین ویژگی های این لباسشویی داشتن دو موتور قدرتمند است که لباسهایتان را تمیز و پاکیزه خواهد کرد. در عین حال که موتورهای قدرتمندی برای این محصول در نظر گرفته شده اما با کمترین لرزش و صدا شروع بکار می کند و سر و صدای آن شما را اذیت نخواهد کرد.

از ویژگی های دیگر این محصول می توان به: فیلتر جذب پرز البسه و سیستم Air jet اشاره کرد که نشان می دهد با یک ماشین لباسشویی کاملا مدرن و امروزی مواجهیم. لازم بذکر است بررسی نظرات ثبت شده کاربران در خصوص این ماشین لباسشویی نشان از درصد بالای رضایتمندی آنها دارد. شما می توانید همین حالا این محصول باکیفیت و فوق العاده را بصورت اینترنتی سفارش داده تا در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید.

مشخصات

نظر کاربران

10-ماشین لباسشویی اینترنشنال آنیل مدل WM7000 ظرفیت 6 کیلوگرم
خرید اینترنتی ماشین لباسشویی

مشخصات

نظر کاربران

11-ماشین لباسشویی زیرووات مدل OZ-1184 ظرفیت 8 کیلوگرم

خرید اینترنتی ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی فوق در سه رنگ سفید، نوک مدادی و نقره ای همراه با 24 ماه گارانتی پاک سرویس در بازار موجود می باشد که می توانید مطابق با سلیقه و نوع دکور منزل دست به انتخاب بهترین گزینه بزنید. این محصول در حین کار کردن صدای بسیار کمی دارد و به هیچ عنوان سبب آزردگی خاطر شما نمی شود. این دستگاه جزو بهترین مارک ماشین لباسشویی موجود در بازار است.

یکی از اپشن های کاربردی و جذاب ماشین لباسشویی زیرووات امکان اضافه کردن لباس حین کار می باشد. تا شما اگر لباسی را فراموش کرده بودید بتوانید بعد از روشن کردن ماشین لباسشویی از طریق درب دوم آن را اضافه کنید. این ماشین لباسشویی از برنامه هایی مانند: صرفه‌جویی (ECO) لباس بچه (Baby Care) لباس مشکی, شست‌وشوی سریع پشتیبانی می کند.

از دیگر ویژگی های ماشین لباسشویی زیرووات می توان به موارد زیر اشاره کرد: قابلیت شستشوی کوتاه 14 دقیقه ای که این امکان را فراهم می کند مواقعی که عجله دارید سریعا لباس خود را شسته، اتو زده و بپوشید تا با ظاهری آراسته در محل کار و یا سر قرار ظاهر شوید.

همچنین دارای سیستم لکه بری، تاخیر در شستشو تا 23 ساعت، دستگیره درب کاملا ارگونومیک، قابلیت شستشوی لباس های رنگی با یکدیگر بدون پس دادن رنگ، مجهز به ضد چروک، برنامه شستشوی لباس های تیره، قابلیت حذف و افزودن لباس حین کار و موتور Universal می باشد.

مشخصات

نظر کاربران

√ راهنمای خرید​…

نکاتی در خصوص خرید ماشین لباسشویی که بهتر است بدانید

  • قیمت کالا: قبل از خرید به بررسی انواع مختلف ماشین لباسشویی موجود در بازار بپردازید و ویژگی ها، قابلیت ها و قیمت شان را با یکدیگر مقایسه کرده تا بتوانید انتخابی هوشمندانه داشته باشید و مدلی متناسب با بودجه و میزان هزینه ای که در نظر دارید را پیدا کنید. 
  • گارانتی ماشین لباسشویی: داشتن گارانتی و ضمانت نامه معتبر سبب میشود تا در صورت بروز مشکل بتوانید از خدمات پس از فروش و گارانتی آن بهره مند شوید. دو نکته را در خصوص گارانتی همیشه در نظر داشته باشید. 1_قبل از خرید از در دسترس بودن دفاتر و نمایندگی های مجاز آن در شهر خود اطمینان حاصل نمایید. 2_ تاریخ اعتبار گارانتی را مدنظر قرار داده و از زمان انقضای آن مطلع شوید تا غافلگیر نشوید. توجه به گارانتی بخصوص در مورد لوازم برقی، الکتریکی و الکترونیکی از اهمیت بیشتری برخوردار است. ماشین لباسشویی های پیشنهادی در این بخش از دقیق شو تماما از شرکت های مطرح و معتبر داخلی و خارجی بوده و همراه با گارانتی برای مشتری ارسال خواهند شد.
  • اندازه و میزان ظرفیت: ماشین لباسشویی های موجود در بازار در ابعاد و اندازه های مختلفی موجود می باشند که می توانید مطابق با نیاز و تعداد افراد خانواده اقدام به خرید آنها کنید. ماشین لباسشویی های حال حاضر بازار در ظرفیت های 5-6-7-8-9-10 و بالاتر طراحی و تعبیه شده اند تا پاسخگوی تعداد افراد مختلف خانوارها باشند. بصورت کلی ماشین لباسشویی های 5 و 6 کیلوگرمی مناسب خانواده یک تا دو نفره، ماشین لباسشویی های 7 کیلوگرمی مناسب خانواده سه نفره، ماشین لباسشویی های 8 کیلوگرمی مناسب خانواده چهار نفره و ماشین لباسشویی های 10 کیلوگرمی و بیشتر مناسب خانواده های پر جمعیت و پنج تا شش نفر به بالا می باشند. اندازه ماشین لباسشویی از دیگر موارد مهم در هنگام خرید می باشد که بهتر است قبل از خرید فضای آن را در نظر بگیرید و با اندازه گیری درست و دقیق، مدلی متناسب با مقدار فضای در دسترس تان خریداری کنید. 
  • اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک: در مدل های اتوماتیک با در دسترس قرار دادن مایحتاج این وسیله یعنی آب، برق و مواد شوینده بقیه کارها از قبیل شستشو، آبگیری و تخلیه را به آن بسپارید. البته با پنل تنظیمات براحتی می توانید نحوه و زمان شستشو را متناسب با نوع البسه و زمانی که در اختیار دارید تنظیم کنید. در مدلهای نیمه اتوماتیک یا نیمه خودکار باید آب را بصورت دستی اضافه کنید زیرا مدلهای نیمه اتوماتیک بصورت مداوم به منبع آب شهری متصل نیستند. اگر در مکانی زندگی می کنید که فشار آب خیلی ضعیف است و یا قطعی آب امری طبیعی است ماشین های لباسشویی نیمه اتوماتیک گزینه بهتری برای شما محسوب می شوند زیرا در این مواقع مدلهای اتوماتیک که بصورت خودکار از شیر آب، آبگیری می کنند نمی توانند عملکرد رضایت بخشی داشته باشند.
  • ویژگی های مهم دیگر: ماشین لباسشویی های موجود در بازار دارای ویژگی هایی از قبیل: شستشوی سریع، اتصال به اسمارت فون و داشتن اپلیکیشن مخصوص، چرخش مضاعف، آبکشی اضافه، حالت لکه بر، سنسور تشخیص سطح آب، حسگر رطوبت، بازکننده چروک، شستشوی با تاخیر می باشند که می توانید در صورت کارایی داشتن برای شما، آنها را مد نظر قرار دهید. این ویژگی ها در قیمت تمام شده مدل انتخابی شما تاثیر خواهند گذاشت.
  • خرید اینترنتی یا حضوری: در خرید حضوری با فروشنده مشورت کنید و با مدنظر قرار دادن اطلاعات این مقاله و توصیه های فروشنده در خصوص ماشین لباسشویی انتخابی هوشمندانه را تجربه نمایید. اگر هم قصد خرید بصورت اینترنتی را دارید ضمن خرید از فروشگاه های مجاز و دارای نماد اعتماد الکترونیک به قسمت مشخصات کالا مراجعه کرده تا با جزییات بیشتر آن آشنا شوید. مطالعه نظرات کاربرانی که از آن محصول استفاده کرده اند بسیار مثمر ثمر و مفید می باشد که با فقط کمی زمان می توانید به این مهم دست پیدا کنید. 

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی 11 تا از بهترین مارک ماشین لباسشویی ایرانی و خارجی و ارائه نکاتی در خصوص خرید این محصول، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. به شما عزیزان مطالعه راهنمای خرید: بهترین مدلهای ماشین ظرفشویی و پرفروشترین مدل های مینی واش موجود در بازار را پیشنهاد می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *