منوی دسته بندی

دزدگیر موتور باکیفیت، پرفروش و ارزان قیمت بازار+ خرید اینترنتی

با توجه به گران شدن و بالا رفتن قیمت موتورسیکلت دیگر نمی توان مانند سابق نسبت به امنیت و نگهداری آن بی توجه و یا کم توجه بود. قیمت بالای موتورسیکلت باعث شده تا صرف هزینه برای تجهیز و اطمینان از امنیت آن ناچیز به نظر برسد و ارزش خرید را داشته باشد. یکی از این وسایل که می تواند سیستم امنیتی قوی را برای موتورسیکلت ایجاد کند بدون شک خرید یک دزدگیر موتور استاندارد خواهد بود.

اگر شما از آندسته هستید که در راستای حفظ منافع شخصی و امنیت وسیله نقلیه خود قصد خرید این محصول را دارید پس با ما در این بخش از دقیق شو همراه باشید تا علاوه بر آشنایی با نکاتی در خصوص خرید این کالا، شما عزیزان را با تعدادی از بهترین و پرفروش ترین مدل های دزدگیر موتورسیکلت که از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار هستند آشنا کنیم. لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات دزدگیر موتور؛ اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید.

 

1.دزدگیر موتور استیل میت مدل 986xo

  • موفق به کسب 80% مشتریان

دزدگیر موتور

یکی از بهترین و باکیفیت ترین مدلهای دزدگیر موتور موجود در بازار بدون شک همین مدل است. داشتن ویژگی هایی از جمله :کیت ضدآب، یک عدد ریموت تصویری با کیفیت، یک عدد ریموت ساده، سیستم ضدسرقت anti-hijack، مصرف بسیار کم باتری و قابلیت خاموش و روشن کردن موتور از راه دور باعث شده تا مشتریان بسیاری به این کالا اعتماد کرده و آن را خریداری کنند. میزان ولتاژ باتری موتور بر روی صفحه نمایش ریموت قابل روئیت می باشد. میزان حساسیت دزدگیر را میتوان تنظیم کرد و مثلا در مکان های شلوغ و پرازدحام می توانید حساسیت آن را بیشتر کرده تا خیالتان آسوده باشد. با توجه به تکنولوژی خاص این محصول می توانید بدون سوییچ به رانندگی خود ادامه دهید. همچنین نشانگر میزان باتری و سیگنال باعث شده تا براحتی بتوانید آنها را مدیریت نمایید.

 

  • مشخصات دزدگیر موتور

میزان برد

1000 متر

نوع باتری

نیم قلمی

وزن

530 گرم

2.دزدگیر موتور استیل میت مدل 986 e

  • کاملا ضدآب

  • مشخصات دزدگیر موتور

میزان برد

1000 متر

نوع باتری

نیم قلمی

ریموت یدک

دارد

3.دزدگیر موتور مدل برتا

  • قیمت و کیفیت مناسب

دزدگیر موتور

دزدگیر موتور برتا به گونه ای ساخته شده تا با انواع مختلف موتورسیکلت های خارجی و ایرانی_ انژکتوری و کاربراتوری سازگار و قابل نصب باشد. استفاده از کیت ضدآب خیال مشتری را از بابت مقاومت در برابر آب راحت کرده است. صدای قوی و برد 500 متری از جهت امنیت آن را در جایگاه خوبی قرار می دهد.

 

  • مشخصات دزدگیر موتور

ریموت یدک

دارد

وزن

300

نوع باطری

قلمی

 

4.دزدگیر موتور مدل انرژی

  • مشخصات دزدگیر موتور

وزن

290

ریموت یدک

دارد

میزان برد

500 متر

 

5.دزدگیر موتور مدل spbz

ویژگی هایی از جمله: آژیر قوی و پر صدا، نصب آسان، قیمت مناسب، قطع کننده کوئل و سازگاری با انواع موتورهای خارجی و ایرانی باعث شده تا بسیاری آن را در خرید نهایی شان قرار داده و اقدام به خرید این مدل دزدگیر موتور کنند. لازم بذکر است این مدل فاقد ریموت می باشد. همچنین بدلیل نصب آژیر در قسمتی که دسترسی به آن سخت است دزد نمی تواند براحتی آن را پیدا کرده و اقدام به قطع آن نماید و احتمالا با توجه به طولانی شدن زمان پیدا کردن جای آژیر و همچنین صدای بسیار بالای آن، وسیله نقلیه را رها خواهد کرد.

 

  • مشخصات دزدگیر موتور

وزن

150 گرم

ریموت

ندارد

ابعاد

7*10*2.5

نکاتی در خصوص خرید دزدگیر موتورسیکلت

  • دزدگیر ضد آب

با توجه به اینکه شرایط موتورسیکلت مانند اتومبیل نیست و سقف یا حفاظی در برابر رطوبت و بارندگی وجود ندارد حتما مدل هایی که ضدآب می باشند را خریداری کنید. کیت های ضدآب از نفوذ آب به درون آن جلوگیری کرده و طول عمر آن را افزایش می دهد.

  • مدل دزدگیر

دزدگیرهای موتورسیکلت دارای انواع مختلفی ازجمله: ساده، سیم کارت خور، ماهواره ای و تصویری میباشند که با توجه به سلیقه، بودجه و انتظارتان از آن می توانید اقدام به خرید کنید.

  • میزان برد دزدگیر

میزان برد دزدگیر موتورسیکلت قطعا یکی از مهمترین و اساسی ترین فاکتورها هنگام خرید این محصول است. میزان بردی که برای شما مهم و کاربردی می باشد را در نظر بگیرید تا انتخاب مناسبی داشته باشید. در نظر داشته باشید میزان برد در قیمت نهایی و تمام شده تاثیرگذار خواهد بود.

  • متناسب با نوع موتورسیکلت اقدام به خرید دزدگیر نمایید

موتورسیکلت ها بر اساس نوع تکنولوژی ساخت، به دو نوع انژکتوری و کاربراتوری تقسیم می شوند. شما در هنگام خرید باید توجه داشته باشید تا مدلی که خریداری می کنید متناسب با نوع تکنولوژی وسیله نقلیه شما باشد. البته بسیاری از مدل های جدید به گونه ای طراحی و ساخته شده اند که می توان در هر دو نوع استفاده کرد و سازگاری خوبی با موتورسیکلت های انژکتوری و کاربراتوری دارند.

  • ریموت یدک

توصیه می گردد مدل هایی که دارای دو ریموت می باشند را خریداری کنید تا در صورت گم و مفقود شدن یکی از آنها بتوانید از ریموت یدک استفاده کنید.

  • قیمت دزدگیر

بهتر است قبل از خرید با مشخص و تعیین کردن میزان بودجه و کوچک تر کردن محدوده انتخاب، انتخاب هوشمندانه و درستی داشته باشید.

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی تعدادی از بهترین و محبوب ترین مدل های دزدگیر و ارائه نکاتی در خصوص خرید این محصول؛ شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. به شما عزیزان مطالعه راهنمای خرید بهترین دستکش موتورسواری؛ راهنمای خرید عینک موتورسواری و راهنمای خرید بهترین کلاه کاسکت موتورسیکلت را پیشنهاد می کنیم.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *