منوی دسته بندی

دزدگیر خودرو پرفروش، باکیفیت و ارزان قیمت بازار + خرید اینترنتی

امروزه وسایل زیادی در دسته ملزومات و لوازم یدکی و مصرفی اتومبیل در راستای محافظت و مراقبت از اتومبیل یافت میشود اما به جرات می توان در راس آنها به یک دزدگیر با کیفیت اشاره کرد که سهم بسیار زیادی در محافظت از اتومبیل دارد. قیمت دزدگیر خودرو در مقایسه با قیمت اتومبیل شما بسیار ناچیز بوده و این یکی از علل ارزش خرید بالای این محصول است. کمتر کسی حاضر میشود سرمایه چند میلیونی یا میلیاردی خود را در کوچه و خیابان بدون داشتن سیستم امنیتی رها کند.

اگر قصد خرید یک دزدگیر مناسب و باکیفیت برای اتومبیل تان دارید در این بخش از دقیق شو همراه ما باشید. در ابتدا تعدادی از بهترین مدلهای دزدگیر خودرو را خدمت شما عزیزان معرفی کرده و در ادامه به ویژگی ها و نکاتی در خصوص خرید آن اشاره خواهیم کرد. 

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات انواع دزدگیر خودرو اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید.

1- دزدگیر خودرو هوتای مدل وای 2

دزدگیر خودرو هوتای مدل وای 2

دزدگیر خودرو هوتای دارای ویژگی هایی از جمله: داشتن صندوق پران، آنتن تقویتی، شارژر فندکی، محافظ ریموت و آژیر می باشد. با خرید این محصول دو عدد ریموت تصویری با کیفیت برای شما ارسال می شود. 

میزان برد آن 2000 متر بوده که قابل توجه و راضی کننده بنظر میرسد و حتی در زمان هایی که فاصله مالک با اتومبیل زیاد است امنیت و اطمینان را به او هدیه می دهد. منبع تغذیه باتری لیتیومی بوده که قابلیت شارژ شدن آن وجود دارد و نوع حسگرها بصورت ضربه ای؛ چرخ؛ سوییچ؛ فشارهوا و اولتراسونیک می باشند.

مشخصات
نظر کاربران

2- دزدگـیر خـودرو ماجیکار مدل i128a

یکی از معتبرترین و بهترین شرکتها در زمینه تولید سیستم امنیتی خودرو بدون شک کمپانی مجیکار بوده که هر ساله محصولات بسیار با کیفیت که دارای ویژگی های کاربردی و مدرن می باشند را روانه بازار می کند و توانسته حداکثر رضایت مشتریان را کسب نماید. 

دزدگیر خودرو ماجیکار مدل i128a یکی از محصولات با کیفیت این شرکت است که دارای ویژگی هایی از قبیل: حالت فراخوانی مالک ماشین «پیجر»، حالت آلارم با ضربه، اعلام وضعیت ماشین، حالت پانیک، خاموش و روشن کردن صدای آژیر، خروجی aux، قابلیت کد گذاری و پین کد برای هنگام سرقت و هک احتمالی آن، تشخیص باز بودن درب صندوق، تشخیص ترمز برای بسته شدن درب ها، قابلیت اخطار باز شدن سوییچ و روشن شدن موتور، دارای زنگ بیداری، مجهز به چشم اولتراسونیک، سنسور هشدار روشن بودن چراغها، نشان دهنده ولتاژ باتری اتومبیل بر روی صفحه نمایش ریموت، دارای ویبره، دارای ساعت، اخطار فلاشر در صورت ترمز کردن شدید و نشان دهنده دمای داخل کابین ماشین می باشد.

ضمنا اقلام همراه این محصول به شرح ذیل می باشد که برای شما ارسال خواهد شد:

1.دفترچه راهنما

2.یک عدد ریموت یدک ساده و بدون صفحه نمایش

3.یک عدد باتری نیم قلمی جهت منبع تغذیه

4.یک عدد قاب شیشه ای محافظ

5.به همراه تمامی متعلقات مربوط به سیم کشی

6.آژیر داخل محفظه موتور اتومبیل

7.سنسور تنظیم میزان حساسیت

8.آنتن افزایش دهنده میزان بُرد در مواقعی که فاصله اتومبیل با مالک بیشتر از حد می باشد.

مشخصات
نظر کاربران

3- دزدگیر خودرو چیتا مدل ch03

سایر توضیحات: قفل اتوماتیک زمان تاخیر سنسور درب‌ها فلاشر زدن هنگام باز بودن درب‌ها قابلیت نصب سنسور اولتراسونیک قابلیت اتصال به شیشه بالابر (POWER WINDOWS) قابلیت صندوق پران از روی ریموت

مشخصات
نظر کاربران

4- دزدگیر خودرو استیل میت مدلrx1000

دزدگیر خودرو استیل میت با داشتن فلاشر و آژیرِ با صدای بلند عامل مهمی در بازدارندگی از سرقت و فراری دادن دزد می باشد. در صورت فعال نکردن قفل مرکزی به محض حرکت کردن و اولین ترمز، درب ها بصورت اتوماتیک قفل خواهد شد تا از خطرات احتمالی جلوگیری گردد. 

در صورت باز بودن درب های اتومبیل با هشدار دادن، مالک را متوجه می سازد. از دیگر ویژگی های این کالا می توان به داشتن قفل مرکزی، صندوق پران و قفل کودک اشاره کرد.

مشخصات
نظر کاربران

5- دزدگـیر خـودرو ردبت مدل 8006

توضیحات بیشتر: اخطار باز بودن درب خودرو و همچنین باز شدن درب اخطار باز بودن درب صندوق و همچنین باز شدن درب صندوق دارای سوکت مجزا برای چشم اولتراسونیک اخطار چشم اولتراسونیک به صورت مجزا قابلیت غیر فعال کردن دزدگیر (اعزام به تعمیرگاه) خروجی قفل مرکزی ۶ سیم (مخصوص تکنسین نصب) 

قابلیت باز کردن درب صندوق خودرو توسط ریموت قابلیت حذف و اضافه آژیر هنگام قفل و باز LED دارای خروجی ماشین یابی با فلاشر و آژیر قابلیت قفل کردن درب خودرو با اولین ترمز (قفل کودک) قابلیت خاموش کردن خودرو از راه دور قابلیت شناسایی ریموت قابلیت فعال کردن پین کد برای امنیت بالاتر ساعت بیداری ویبراتور اعلام وضعیت خودرو دارای تایمر چراغ سقف (مخصوص تکنسین نصب) قابلیت شارژ ریموت (باطری داخلی) قابلیت کد دهی عددی توسط ریموت کنترل برای امنیت بیشتر

مشخصات
نظر کاربران

6- دزدگیر خودرو مگاکار

دزدگیر خودرو مگاکار موفق به کسب استاندارد اروپایی ce شده و این نشانگر کیفیت و قابلیت های به روز آن است. با قابلیت ریموت ضد اسکن دزدهایی را که اقدام به دزدی از طریق هک کردن کنند ناامید خواهد کرد. با داشتن ویژگی ماشین یابی در مکان های شلوغ به راحتی می توانید ماشین خود را در پارکینک های شلوغ ردیابی و پیدا کنید. 

همچنین به همراه این کالا یک عدد آنتن افزایش دهنده میزان برد برای شما ارسال خواهد شد تا در مواقع لزوم و زمان هایی که فاصله محل پارک خودرو با شما زیادتر از 1000 متر بود با بهره گیری از آن بتوانید میزان برد را تا یک کیلومتر دیگر افزایش دهید.

مشخصات
نظر کاربران
7- دزدگیر خودرو پاناتک مدل P-CA501-1
مشخصات
نظر کاربران
8- دزدگیر خودرو اسپای مدل LF-825-single
مشخصات
نظر کاربران

9- دزدگیر خودرو پی ال سی مدل A11 double

مشخصات
نظر کاربران

10- دزدگیر خودرو مکسیدر مدل JS-105

دزدگیر خودرو مکسیدر مدل JS- 105 یک دزدگیر با ارزش خرید بالا می باشد که قیمت مقرون بصرفه و کیفیت مطلوبی دارد. این محصول در ابعاد 250*160*80 سانتی متر و با وزن 100 گرم تولید و به بازار عرضه شده است و تا به امروز در کسب رضایتمندی مشتری موفق عمل کرده است.

میزان بُرد آن 600 متر می باشد که برد مناسبی برای یک دزدگیر در این رنج قیمتی محسوب می شود. منبع انرژی این دزدگیر از طریق یک عدد باتری سکه ای تامین می گردد که با هر بار تعویض تا مدت های زیادی شما را همراهی خواهد کرد. شما می توانید همین حالا این محصول را بصورت آنلاین سفارش دهید.

مشخصات
نظر کاربران

11- دزدگیر خودرو فایرسان مدل R3221

سایر توضیحات: دارای دو عدد ریموت ساده و تصویری – دارای سنسورها و سیم کشی – قابلیت تنظیم حساسیت – قابلیت تنظیم روشن یا خاموش شدن سنسور – قابلیت کنترل استارت خودرو – دارای رله داخلی برای چراغ، قفل مرکزی و استارت خودرو – ریموت دارای بازر و ویبراتور – ریموت دارای حالت Power Saving – قابلیت هشدار باز شدن درب خودرو

مشخصات
نظر کاربران

12- دزدگیر خودرو ماجیکار مدل 130AS

دزدگیر خودرو مدل 130AS توسط برند معتبر و شناخته شده ماجیکار و در ابعاد 35*20*7 سانتی متر و با وزن 100 گرم تولید و به بازار عرضه شده است و کیفیت فوق العاده ای دارد. از مهمترین ویژگی های این محصول می توان به: داشتن قفل کودک، قابلیت ورود بدون سوییچ، قابلیت استارت زدن خودرو، صندوق پران، اخطار روشن ماندن چراغ خودرو، باتری فوق العاده، آنتن دهی قوی و طراحی خاص و ظاهر زیبای آن اشاره کرد. 

این دزدگیر بصورت تصویری طراحی شده که براحتی می توانید آپشن های آن را مدیریت کنید. منبع انرژی آن یک عدد باتری لیتیومی قابل شارژ است که با هر بار شارژ تا مدتها شما را از شارژ مجدد بی نیاز خواهد کرد. چنانچه بدنبال خرید یک دزدگیر خاص و درجه یک برای اتومبیل تان هستید در خرید این محصول شک نکنید. 

برای این کار کافیست تا بر روی تصویر بالا کلیک نمایید. لازم بذکر است این محصول همراه با گارانتی 36 ماهه و بیمه 12 ماهه معتبر برای مشتریان عزیز ارسال می گردد.

مشخصات
نظر کاربران

13- دزدگیر خودرو استیل میت مدل RX1000 کد REDBAT-01

سایر توضیحات: داراي دو عدد ريموت ساده قفل شدن اتوماتيك درب‌ها در هنگام حركت با اولين ترمز هشدار باز بودن درب هاي خودرو در هنگام حركت بوسيله آژير داراي دكمه فعال و غير فعال نمودن دزدگير به حالت بيصدا يا معمولي داراي دكمه شناسايي خودرو بر روي ريموت توسط روشن شدن فلاشر و آژير

مشخصات
نظر کاربران
14- دزدگیر خودرو چیتا مدل FMF5

سایر توضیحات: دارای دو ریموت تصویری با کیفیت مصرف باتری بسیار پایین آلارم ریموت به صورت صدا و لرزش و فقط صدا یا فقط لرزش درای حالت اعزام به تعمیرگاه دکمه قفل و باز جداگانه قابلیت اتصال به شیشه بالابر اتوماتیک (POWER WINDOWS) شوک سنسور باکیفیت قابلیت صندوق پران از روی ریموت قابلیت قفل اتوماتیک قابلیت پیداکردن خودرو در فاصله نزدیک قفل کودک قابلیت code learning (معرفی آسان ریموت به دستگاه) 

قابلیت خاموش کردن شوک سنسور قابلیت نصب سنسور اولتراسونیک دارای ساعت زنگ دار نمایش ساعت بر روی ریموت نمایش میزان آنتن دهی نمایش میزان شارژ دارای دفترچه راهنمای فارسی

مشخصات
نظر کاربران

15- دزدگـیر خـودرو ماجیکار مدل i135as

  • سایر توضیحات

۱. برد دستگاه خارج از شهر برد ساحلی (مکانهای بدون ساختمان) تا بیش از ۵ کیلومتر و داخل شهر تا ۲ کیلومتر ۲. دارای شارژر USB. 

۳. فعال و غیر فعال کردن دزدگیر هنگام نزدیک و دور شدن از خودرو ۴. باز کردن دربهای اتومبیل بدون ریموت و سوئیچ از طریق پین کد ۵. دارای زنگ بیداری بر روی ریموت کنترل 

۶. قفل شدن درب های خودرو به صورت اتوماتیک ۷. دارای سنسورهای مجزا برای درب های ماشین، صندوق عقب و درب موتور ۸. دارای پیجر و ارسال پیام فراخوان از طریق کارکال ۹. فعال شدن قفل کودک در زمان روشن شدن خودرو و نمایش دادن آن ۱۰. قطع سیستم استارت یا موتور (عدم روشن شدن خودرو در زمان فعال بودن دزدگیر) (option) 

۱۱. سیستم ضد سرقت ( خاموش کردن خودرو هنگام سرقت ) ۱۲. هشدار روشن بودن چراغ های کوچک خودرو ۱۳. قابلیت تنظیم تایمرروشن بودن ماشین به دلخواه بعد از استارت توسط ریموت ۱۴. قابلیت حذف و اضافه کردن سنسور ضربه ۱۵. نشان دهنده ولتاژ باتری خودرو بر روی ریموت کنترل 

۱۶. نمایش درجه حرارت داخل ماشین ۱۷. قابلیت خنک کردن موتور خودرو (Turbo) ۱۸. دارای ویبره یا لرزاننده ریموت (Vibrator) ۱۹. دارای سیستم ماشین یاب (Panic) ۲۰. روشن شدن خودکار فلاشرها هنگام ترمز گرفتن 

۲۱. قابلیت قفل کردن دکمه های ریموت کنترل ۲۲. نشان دهنده ولتاژ باتری ریموت به صورت عدد در دزدگیر تصویری استارتر ماجیکار مدل i۱۳۵AS 

۲۳. دارای ساعت ۲۴. خارج کردن دزدگیر از مدار برای اعزام به تعمیرگاه ۲۵. دارای منوی فارسی ۲۶. ضد ضربه و ضد آب

مشخصات
نظر کاربران

√ راهنمای خرید…

انواع مختلف دزدگیر خودرو

دزدگیر ساده: به محض ضربه خوردن و فعال شدن سنسورها « باتوجه به میزان حساسیت » صدای آژیر بلند شده و به مالک اتومبیل هشدار میدهد. تنوع صدای آژیر در آنها کم است اما می توانید میزان حساسیت سنسورهای تعبیه شده که به محض ضربه خوردن به بدنه ماشین و یا شکستن شیشه فعال می شوند را تنظیم کنید.

دزدگیر تصویریدارای صفحه نمایش کوچکی می باشند که در صورت باز بودن درب ماشین و یا وارد شدن ضربه و … به سرعت از طریق صفحه نمایش به شما هشدار خواهند داد تا اقدامات لازم را انجام دهید.

نکاتی در خصوص خرید دزدگیر خودرو

قفل مرکزی: از ابتدایی ترین ویژگی های دزدگیر خودرو داشتن قفل مرکزی بوده که به راننده اجازه می دهد با زدن دکمه ای که بر روی درب سمت راننده تعبیه شده براحتی تمامی دربها را قفل کند. این ویژگی در هنگامی که کودکان را سوار کرده اید اهمیت دو چندان پیدا میکند و امنیت سرنشینان را تضمین خواهد کرد.

میزان حساسیتاین ویژگی به شما امکان خواهد داد تا میزان حساسیت دزدگیر خودرو را با توجه به محل پارک تنظیم کنید. اگر میزان حساسیت سنسورها را بیش از حد بالا ببرید با کوچکترین ضربه مثل خوردن توپ به لاستیک یا پریدن گربه روی سقف آژیر به صدا در می آید که می تواند منجر به مزاحمت برای همسایگان و اطرافیان و یا خالی شدن باتری در صورت آژیر مداوم شود پس بهتر است در جاهای شلوغ اما کم خطر میزان حساسیت را بر روی نرمال قرار دهید.

میزان برداگر فاصله محل پارک ماشین تا منزل یا محل کار شما زیاد می باشد با صرف هزینه بیشتر در جهت تامین امنیت خودرو بهتر است مدل هایی را خریداری کنید که مسافت های مد نظرتان را پشتیبانی می کنند.

چراغ چشمک زندر بسیاری از مواقع اولین چیزی که برای دزد در اولویت است چراغ چشمک زن دزدگیر می باشد که با مشاهده چراغ چشمک زن احتمال زیاد از دزدی خودروی شما منصرف شده و به سراغ اتومبیل دیگری میرود.

امکانات رفاهیمدل های پیشرفته و مدرنی در بازار وجود دارد که با نصب اپلیکیشن مخصوص بر روی گوشی هوشمندتان می توانید از امکانات آنها بهره مند شوید که البته در قیمت آنها تاثیر خواهد گذاشت و اغلب از قیمت بالایی برخوردارند. دزدگیرهایی در بازار وجود دارند که در صورت شکسته شدن شیشه، بازشدن درب و یا ضربه به بدنه برای ریموت یا گوشی هوشمند شما آلارم ارسال می کند و با ارسال هشدار مالک را از خطر آگاه می کنند. یکی دیگر از آپشن ها و ویژگی های کاربردی امکان رمز گذاری و کددهی روی دزدگیر است. در مواردی دیده شده برخی از دزدی های جدید با هک کردن دزدگیر خودرو و بدون تماس فیزیکی مانند: شکستن پنجره یا باز کردن درب خودرو توسط اهرم انجام میشود که داشتن این ویژگی به عنوان عامل بازدارنده در این مواقع باعث عدم موفقیت دزدی خواهد شد. در برخی از مدل های دزدگیر خودرو ویژگی های از جمله: روشن و خاموش کردن خودرو از راه دور بدون نیاز به سوییچ، باز کردن درب خودرو، صندوق و یا کاپوت وجود دارد که باعث راحتی بیشتر شما در مواقع خرید خواهد شد.

صدای بلند و تنوع در صدای آژیربهتر است مدل هایی را انتخاب کرده که دارای صدای آژیر متنوع می باشند تا بتوانید هشداری غیر از هشدارهای رایج و تکراری انتخاب کنید و هنگام به صدا در آمدن آژیر با صدای آژیر خودروی دیگران و همسایه ها اشتباه گرفته نشود. همچنین یکی دیگر از مهمترین نکات که در هنگام خرید این کالا باید حتما به آن دقت داشت بلندی صدای آژیر می باشد که در اغلب مواقع بلندی صدای آژیر به همراه فلاشر دزد را مستاصل کرده و باعث میشود فرار را بر قرار ترجیح دهد. واحد اندازه گیری صدا دسیبل بوده و توصیه میشود بخصوص اگر فاصله محل پارک خودرو تا منزل یا محل کار شما زیاد است مدل هایی که صدای آژیرشان بیشتر از 100 دسیبل است را انتخاب کنید تا در صورت به صدا در آمدن آژیر متوجه آن شوید. طبق گزارشات میدانی صداهای بلندتر از حد متعارف و گوش خراشِ آژیر دزدگیر خودرو باعث میشود تا در اکثر مواقع دزد از دزدی خود منصرف شده و پا به فرار بگذارد.

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی تعدادی از بهترین مدل های دزدگیر خودرو و ارائه نکاتی در خصوص خرید این محصول؛ شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیکتر کنیم. به شما عزیزان مطالعه راهنمای خرید: بهترین مدل های چادر ماشین، پرفروشترین مدلهای روکش صندلی و بهترین مدلهای کمک فنر خودرو را پیشنهاد می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *