منوی دسته بندی

خوش بو کننده خودرو پرفروش، ارزان و باکیفیت به همراه خریداینترنتی

این روزها هوای آلوده و بوی نامطبوع حاصل از دود اتومبیل ها نفس کشیدن را سخت کرده است. ایجاد بوی خوش و معطر، آن هم در داخل اتومبیل حس خیلی خوبی را به سرنشینان منتقل می کند و سبب می گردد در طول زمان حضور در داخل ماشین حس خوبی را تجربه کنند. برای تحقق این مهم کافی است تا یک خوش بو کننده خودرو نیز خریداری کنید.

با توجه به اینکه این محصول دارای تنوع بسیار زیادی است دانستن یکسری نکات و آشنایی با انواع مختلف آن انتخاب نهایی را راحت تر و از سر در گمی جلوگیری خواهد کرد. در این بخش از دقیق شو همراه ما باشید تا در ابتدا تعدادی از بهترین و محبوب ترین مدل های خوش بو کننده خودرو را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم و در ادامه به نکاتی در خصوص خرید خوش بو کننده خودرو بپردازیم. لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات کالا؛ اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید.

1.خوش بو کننده خودرو آرئون

خوش بو کننده خودرو آرئون

  • مشخصات

رایحه

آدامس بادکنکی

ماندگاری

دو ماه

وزن

127 گرم

2.خوش بو کننده خودرو سین فونیا

از این محصول می توانید هم بصورت آویز در جلوی خودرو استفاده کنید. هم می توانید آن را درون دریچه کولر ماشین قرار داده تا بوی آزاد شده از آن بصورت یکنواخت پخش گردد.

  • مشخصات

رایحه

ملون

ماندگاری

سه ماه

وزن

40 گرم

3.خوش بو کننده خودرو ایکس وین مجموعه سه عددی

  • رایحه جدید و بسیار دلپذیر

ویژگی ها

  • نوع رایحه بصورت گرم و معتدل بوده و از رایحه های ترکیبی و استثنایی نارنج، وانیل، توت فرنگی و لیمو و غیره برای ساخت آن استفاده شده است که اغلب سلیقه ها را پوشش می دهد.

  • مشخصات

ماندگاری

یک هفته

نوع استفاده

بصورت آویز

وزن

30 گرم

4.اسپری خوش بو کننده خودرو لمسر با حجم 250 میلی لیتر

  • 76 درصد خریداران از این کالا رضایت داشته اند.

خوش بو کننده خودرو لمسر عالی و با کیفیت

  • مشخصات

نوع استفاده

بصورت اسپری

وزن و حجم

250 میلی لیتر

سایر مشخصات

ماندگاری بالا


5.خوش بو کننده خودرو آرئون مدل کِن بلک

این محصول ساخت کشور بلغارستان کاملا اصولی ساخته شده و مانند برخی مدل های خوش بو کننده خودرو نیست که هفته ابتدایی آنقدر بوی شدید و زننده ای داشته باشد که نتوان از آن استفاده کرد و در هفته های بعدی اثری از رایحه و بوی آن نباشد.

ماندگاری آن حدود سه ماه است و بوی تقریبا معتدل و دلچسبی دارد که کمتر سلیقه ای آن را نمی پسندد. نوع محفظه و حالت ایستاده این اجازه را می دهد تا از آن در هر جای ماشین استفاده کنید.

  • مشخصات

ماندگاری

سه ماه

وزن

35 گرم

ساخت

کشور بلغارستان

6.خوش بو کننده خودرو با رایحه لاوندر

ویژگی ها

  • طراحی خاص و مدرن هماهنگ با فضای داخلی اتومبیل

  • ماندگاری بمدت 60 روز

  • مشخصات

رایحه

گل های بهاری

نوع استفاده

بصورت آویز

ابعاد

3*3*5 سانتی متر

انواع مختلف خوش بو کننده خودرو و نکات

  • خوش بو کننده خودرو با قابلیت تنظیم میزان بو

پیشنهاد می گردد اگر از بوهای تند خوشتان نمی آید بدنبال خرید مدلی از خوش بو کننده خودرو بروید که با عنوان آهسته رهش شناخته می شوند. این مدل، بوی آزاد شده را بصورت آهسته و ملایم از خود آزاد می کنند.

  • نصب شونده در کانال کولر

برای بدست آمدن بهترین نتیجه؛ از این مدل می توانید در تابستان و زمانی که کولر ماشین را روشن می کنید استفاده کنید. استفاده از این مدل بدین صورت است که خوش بو کننده خودرو را درون دریچه کولر اتومبیل قرار داده و پس از روشن کردن کولر ماشین بوی عطر در فضای داخل اتومبیل پخش خواهد شد. مزیت این مدل این است که بوی رها شده بصورت تقریبا یکنواخت در داخل ماشین پخش خواهد شد. نقطه ضعف آن هم استفاده صرفا در فصل معین و مشخص است.

  • مدل آویزان

یکی از رایج ترین و محبوب ترین مدل های خوش بو کننده خودرو همین مدل است که بصورت آویز از آینه وسط نصب می گردد و دارای رایحه های مختلف و متنوعی بوده و تقریبا تمام طیف ها و سلایق را در بر می گیرد. یکی از برتری و نقاط قوت آنها مقرون به صرفه بودن و امکان استفاده طولانی مدتشان می باشد.

  • مدل عروسکی

این مدل هم همان مشخصات و ویژگی های مدل قبلی را دارد با این تفاوت که برای زیبایی بیشتر در قالب عروسک به بازار عرضه میگردد. این عروسکهای کوچک را می توانید بر روی داشبورد و جلوی اتومبیل و یا در انتهای آن قرار دهید تا فضای داخل اتومبیل تان عطرآگین گردد.

  • مدل افشانه ای

اگر از مدل های قبلی خوشتان نیامده و یا از آویزان کردن اشیا در هر شکلی خوشتان نمی آید و یا حواستان را حین رانندگی پرت می کند و یا به هر دلیل دیگر، شاید از مدل های که بصورت افشانه ای و اسپری در بازار موجود می باشند خوشتان بیاید.

بهتر است هنگام استفاده از آنها مقدار کمی را با توجه به میزان شدت بوی مورد علاقه تان، بر روی روکش نمدی داشبورد و یا سقف اسپری نمایید. قسمت هایی که از جنس پارچه ای یا نمدی هستند با جذب عطر، مدت زمان طولانی تری بو را حفظ کرده و باعث ماندگاری بیشتر آن خواهند شد. از نقاط ضعف این نوع از خوش بو کننده خودرو ماندگاری پایین شان بوده که باید هر چند ساعت یکبار آن را تجدید کنید.

  • مدل فصلی

از این نوع محصولات هم می توانید متناسب با حال و هوای آن فصل استفاده کنید. این محصولات در انواع مختلفی و بصورت چهار فصل بهار، تابستان، زمستان و پاییز تولید و روانه بازار گردیده است.

  • مدل قطره ای

نحوه استفاده بدین صورت است که قطراتی از آن را می توانید بصورت مستقیم بر روی روکش داشبورد بمالید و یا چند قطره را روی پد مالیده و درون دریچه کولر ماشین قرار دهید تا بوی مطبوع بصورت متوازن در فضای اتومبیل پخش شود.

  • نوع رایحه و ماندگاری

یکی از مهمترین فاکتورها در هنگام خرید چنین محصولاتی توجه کردن به رایحه و بوی آنهاست که اگر مورد پسندتان نباشد و دوست نداشته باشید عملا کارایی نخواهند داشت و باید آن را کنار بگذارید. این محصولات دارای رایحه های متنوع و مختلفی از قبیل: تلخ؛ شیرین؛ تند و… می باشند که می توانید مطابق با سلیقه دست به انتخاب رایحه دلخواهتان بزنید.

اخیرا رایحه هایی که متناسب با فصل، بوی گل و میوه ها در بازار موجود هستند طرفداران زیادی دارند. یکی دیگر از مولفه های مهم در هنگام خرید توجه به میزان ماندگاری آنهاست. اغلب مدل هایی که با عنوان خوش بو کننده خودرو مدل آویز در بازار موجود می باشند از ماندگاری بیشتری برخوردار بوده و طرفداران زیادی هم دارند.

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی تعدادی از بهترین و محبوب ترین مدل های خوش بو کننده خودرو و ارائه نکاتی در خصوص خرید این محصول؛ شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. به شما عزیزان مطالعه راهنمای خرید آمپلی فایر ماشین؛ معرفی باکیفیت ترین کمک فنرهای ماشین و راهنمای خرید بهترین مدلهای اسپیکر خودرو را پیشنهاد می کنیم.

مطالب مرتبط
منتخب سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *