منوی دسته بندی

مقایسه پرفروشترین مدلهای گوشی موبایل هواوی + خرید آنلاین

بدون شک یکی از بزرگترین رقبای غول های تولید کننده گوشی تلفن همراه مانند اپل، شیائومی و ال جی شرکت هوآوی می باشد. قیمت مناسب، طراحی های بی نظیر، استفاده از بهترین متریال و تکنولوژی های روز و در مجموع کیفیت بالای محصولات شرکت هوآوی از مهمترین شاخصه های گوشی موبایل ساخت این شرکت معتبر می باشد و همواره با طرح ها و ایده هایی نو رقبای خود را به چالش کشیده است. ما امروز در این بخش از دقیق شو قصد داریم تا تعدادی از پرفروشترین و بهترین مدلهای گوشی موبایل هواوی که مورد توجه کاربران قرار گرفته اند و درصد بالایی از رضایتمندی را کسب نموده اند خدمت شما عزیزان معرفی کنیم و به بررسی ویژگی ها و مشخصات آنها بپردازیم. پس با ما همراه باشید.

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات جامع مدلهای مختلف گوشی موبایل هواوی اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید.

1- گوشی موبایل هواوی مدل Y9s دو سیمکارت و با ظرفیت 128 گیگابایت

موبایل جدید هواوی
مشخصات​
وزن
206 گرم
اندازه
6.59 اینچ
حافظه داخلی
128 گیگابایت
نوع پردازنده
64 بیتی
مقدار رم
6 گیگابایت

یکی از بهترین و پرفروشترین محصولات شرکت هواوی که در هشتم نوامبر 2019 معرفی و روانه بازار گردید Y9s می باشد که از قدرت و کیفیت مطلوبی به عنوان یک میان رده برخوردار است. این گوشی موبایل با عنوان گوشی مدرن و به روز پا به عرصه رقابت گذاشت. در پشت گوشی سه عدد دوربین با ظرافت خاص و زیبا تعبیه شده اند که در راس آنها سنسوری 48 مگاپیکسلی اصلی ترین وظیفه را برای ثبت تصاویر با کیفیت بر عهده دارد. 

البته دو دوربین 8 و 2 مگاپیکسلی برای ثبت جزییات بیشتر به دوربین اصلی کمک می کنند. باتری 4000 میلی آمپر ساعت گزینه ای منطقی و معقول برای صفحه نمایش و قطعات سخت افزاری بکار برده شده در این گوشی می باشد و شما برای وبگردی، تماشای تلوزیون و انجام کارهای روزمره می توانید تا ساعتها روی آن حساب کنید. در قسمت دوربین سلفی سنسوری 16 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است که به صورتی جذاب و خاص در مواقعی که به آن نیاز دارید با واسطه موتوری کوچک در اختیارتان قرار می گیرد تا از ثبت تصاویر سلفی لذت ببرید.

حسگر اثر انگشت قدرتمند و سریع در قسمت لبه کناری گوشی تعبیه شده تا ضمن دسترسی آسان، زیبایی بیشتری داشته باشد. در این گوشی حافظه داخلی 128 گیگابایتی در نظر گرفته شده است که البته جهت ذخیره فایل های مختلف می توانید به واسطه کارت حافظه جانبی آن را ارتقا بخشید و موارد بیشتری را ذخیره سازید. رم 6 گیگابایتی و استفاده از پردازنده 8 هسته ای و قدرتمند نوید بخش این است که کاربر براحتی می تواند چندین برنامه را همزمان با هم باز و استفاده کند و نگران هنگ کردن و افت سرعت آن نباشد. 

همچنین این گوشی علاوه بر اجرای بازی های معمول می تواند بازی های سنگین تری مانند آسفالت و کال آف دیوتی را بدون لگ به اجرا در آورد. لازم بذکر است از تعداد 950 نفر افرادی که این گوشی را خریداری کرده اند 92 درصد آنها کاملا از خرید این محصول رضایت داشته اند و آن را جهت خرید پیشنهاد کرده اند. گوشی موبایل Y9s در دو رنگ مشکی و مشکی براق موجود می باشد که می توانید اقدام به خرید رنگ دلخواهتان کنید. همچنین داشتن گارانتی معتبر 18 ماهه تضمین کننده خریدی مطمئن برای مشتریان می باشد.

ویژگی ها
نظرات کاربران

2- گوشی موبایل هواوی مدل NOVA 7i دو سیمکارت با ظرفیت 128 گیگابایتی و رم 8 گیگابایتی

مشخصات
وزن
163گرم
اندازه
6.4 اینچ
سیستم عامل
اندروید 10
دوربین پشت
4 عدد ماژول
مقدار رم
8 گیگابایت

گوشی موبایل هواوی مدل NOVA 7i در 30 ژانویه 2020 میلادی معرفی و روانه بازار گردید. این گوشی موبایل شرکت هواوی بدلیل کیفیت خوب و قیمت مناسب نسبت به امکانات و قطعات سخت افزاری که در آن استفاده شده است جزو پرفروشترین مدلهای گوشی موبایل شرکت هواوی قرار گرفته است. باتری 4200 میلی آمپر ساعت برای این گوشی در نظر گرفته شده که در حالت آماده بکار بودن و استفاده نکردن از اینترنت می توانید تا دو روز روی آن حساب کنید و البته تا ساعتها می توانید به تماشای فیلم و گشت و گذار در اینترنت و انجام کارهای روزانه بپردازید. 

با خرید این محصول یک عدد پاور بانک یا همان شارژر همراه 5000 میلی آمپر ساعت برای شما ارسال می گردد تا در صورتی که شارژ آن تمام شد به وسیله پاور بانک همراه در سریعترین زمان ممکن به لطف مجهز شدن به تکنولوژی فست شارژ با توان 40 واتی آن را شارژ کنید. در صورت استفاده از فست شارژ با توان 40 وات تنها در 30 دقیقه می توانید تا 70 درصد باتری این گوشی را شارژ نمایید. این مدل در دو رنگ سبز و مشکی موجود است که می توانید با توجه به سلیقه خود اقدام به خرید رنگ مورد علاقه تان کنید.

به لطف داشتن گارانتی 18 ماهه معتبر بدون نگرانی می توانید اقدام به خرید گوشی موبایل هوآوی مدل NOVA 7i نمایید. در پشت گوشی 4 عدد ماژول دوربین به زیبایی هر چه تمام تر در نظر گرفته شده که دوربین اصلی لنز 48 مگاپیکسلی دارد و در کنار آن سه عدد دوربین دیگر برای ثبت جزییات و کیفیت بیشتر به آن کمک می کنند. 

استفاده از چیپست مدرن، پردازنده 8 هسته ای و رم 8 گیگابایتی سبب شده تا براحتی بتوان از چندین برنامه بصورت همزمان استفاده کرد بدون اینکه نگران افت سرعت و یا هنگ کردن باشید. همچنین ترکیب موارد بالا به اجرای هر چه بهتر و بدون لگ بازی های مختلف کمک خواهد کرد تا گیمرهای عزیز هم به این گوشی به چشم گزینه اقتصادی و مناسب نگاه کنند.

ویژگی ها

3- گـوشی موبایـل هـواوی مدل Y8 p دو سیمکارت با ظرفیت 128 گیگابایتی و رم 6 گیگابایتی

مشخصات
وزن
163گرم
اندازه
6.3 اینچ
سیستم عامل
اندروید 10
تراکم پیکسلی
418 پیکسل بر اینچ
حافظه داخلی
128 گیگابایت

گوشی موبایل هواوی مدل Y8 p دو سیمکارت با ظرفیت 128 گیگابایتی و رم 6 گیگابایتی در 18 می 2020 میلادی معرفی و روانه بازار گردید. امکانات بسیار خوب و قیمت مناسب این محصول از دلایل فروش بالا و طرفداران زیاد آن است. استفاده از تراشه 12 نانومتری مدیا تک، پردازنده 8 هسته ای و رم 6 گیگابایتی این اطمینان را می دهد که کاربر بدون نگرانی از چندین برنامه بصورت همزمان استفاده کند و سنگین ترین بازی هایی مانند کال آف دیوتی و آسفالت را به اجرا در آورد. 

در کنار حافظه داخلی 128 گیگابایتی می توانید از کارت حافظه تا 256 گیگابایت برای ذخیره انواع فایل ها بهره ببرید و نگران کمبود فضای ذخیره سازی نباشید. سه عدد ماژول دوربین در پشت گوشی در یک راستا و بصورت عمودی تعبیه شده است که دوربین اصلی به لنزی 48 مگاپیکسلی تجهیز گریده و در کنار آن دو دوربین دیگر وجود دارد.

دوربین سلفی هم لنز 16 مگاپیکسلی جهت ثبت تصاویر دارد که برای میان رده ای با این قیمت منطقی می باشد. باتری 4000 میلی آمپر ساعت گزینه ای مناسب برای انجام کارهای روزمره و جستجو در اینترنت و کارهای مختلفی از این قبیل است. 

البته با خرید این محصول یک پاور بانک 5000 میلی آمپر ساعتی هم برای مشتری ارسال می گردد تا در صورت نیاز بتواند از آن استفاده کند. باتری گوشی موبایل هواوی مدل Y8 p از قابلیت فست شارژ با توان 10 واتی پشتیبانی می کند تا در زمان کمتری بتوانید اقدام به شارژ باتری آن نمایید.

ویژگی ها
نظرات کاربران

4- گوشی موبایل هواوی مدل Y7 a دو سیمکارت با ظرفیت 128 گیگابایتی و رم 4 گیگابایتی

مشخصات
وزن
206 گرم
اندازه
6.67 اینچ
سیستم عامل
اندروید 10
تراکم پیکسلی
395 پیکسل بر اینچ
ساختار بدنه
پلاستیک

گوشی موبایل هواوی مدل Y7 a در 30 اکتبر 2020 میلادی معرفی و روانه بازار گردید. این میان رده شرکت هواوی دارای حافظه داخلی 128 گیگابایتی و رم 4 گیگابایتی می باشد که به نسبت قیمت آن کاملا معقول بنظر می رسد. در قسمت پشت گوشی 4 عدد دوربین در نظر گرفته شده که دوربین اصلی 48 مگاپیکسل و دوربین های دیگر 8 و 2 و 2 مگاپیکسلی هستند که برای ثبت تصاویر با کیفیت بالاتر به لنز اصلی کمک می کنند. ​

باتری گوشی موبایل هواوی مدل |Y7 a| پنج هزار میلی آمپر ساعت و قدرتمند می باشد که بدون دغدغه و نگرانی با هر بار شارژ علاوه بر انجام کارهای معمول روزانه می توانید تا ساعتها به وبگردی و تماشای فیلم و غیره بپردازید. البته با خرید این محصول یک عدد شارژر همراه 5000 میلی آمپر ساعتی هم برای مشتری ارسال می گردد تا در مواقع لزوم بتواند اقدام به شارژ 100 درصدی باتری کند.

ویژگی ها
نظرات کاربران

5- گوشی موبایل هواوی مدل Y6 s دو سیمکارت با ظرفیت 64 گیگابایتی و رم 3 گیگابایتی

مشخصات​
وزن
150گرم
اندازه
6.09 اینچ
دوربین پشت
1 عدد ماژول
مقدار رم
3 گیگابایت
باتری
3020 میلی آمپر

گوشی موبایل هواوی مدل Y6 s که در 30 ژانویه 2020 معرفی و روانه بازار جهانی گردید دارای حافظه داخلی 64 و رم 3 گیگابایتی است. از مجموع خریداران این گوشی 90 درصد آنها از خریدشان کاملا رضایت داشته اند و گوشی موبایل هواوی مدل Y6 s را جهت خرید پیشنهاد کرده اند. اگر هدف تان از خرید گوشی هوشمند انجام کارهای روزمره و معمولی میباشد قطعا این گزینه یکی از بهترین ها برای شما خواهد بود و با سرعت بالایی می توانید کارهای معمول خود را انجام دهید. از نظر قیمت گذاری این مدل قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای دارد و در ازای هزینه ای که پرداخت می کنید امکانات خوب و کاربردی در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

در پشت گوشی 1 عدد دوربین 13 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر تعبیه شده است. دوربین سلفی گوشی موبایل هواوی مدل Y6 s هشت مگاپیکسل است که برای میان رده ای در این رنج قیمتی منطقی است. باتری 3020 میلی آمپر ساعت برای این گوشی در نظر گرفته شده است که به ذعم برخی باتری ضعیفی برای این مدل می باشد. 

خوب است بدانید این مدل گوشی موبایل شرکت هوآوی بدلیل استفاده از پردازنده ای در خور این مدل و متوسط و از طرفی صفحه نمایشی با زرولوشن معمولی از باتری بسیار مناسب و متناسبی جهت این مدل استفاده کرده است. ضمنا گوشی موبایل هواوی مدل Y6 s دارای گارانتی 18 ماهه معتبر نیز می باشد که می توانید با خیالی آسوده اقدام به خرید آن کنید.

ویژگی ها
نظرات کاربران
6- گوشی موبایل هوآوی مدل nova 8i دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت به همراه شارژر همراه مینیسو با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت
مشخصات​
ابعاد
8.6×74.7×161.9
مدل
nova 8i
تراشه
Q-m Snapdragon 662
اندازه
6.67 اینچ
نسخه بلوتوث
5.0

یکی از بهترین گوشی های هوشمند شرکت چینی هوآوی که به عنوان میان رده این شرکت اما در قامت یک پرچمدار به بازار عرضه شد اسمارت فون nova 8i میباشد که همراه با هجده ماه گارانتی در دسترس مشتریان برای خرید است. بریدگی ناچ در جلو و طراحی پشتی شبیه به سری میت پرچمدار این شرکت چینی، ظاهری کاملا پرچمدار را به کاربر القا می کند. دوربین اصلی این اسمارت فون 64 مگاپیکسل می باشد که لنزهای 8 و 2 در مواقع لزوم و در جهت ثبت تصاویری با جزییات بیشتر آن را حمایت خواهند کرد. ​

دوربین سلفی این موبایل هم 16 مگاپیکسل است تا برای ثبت تصاویر سلفی هم به عنوان یک میان رده بخوبی عمل کند. استفاده از پردازنده مرکزی و گرافیکی نسبتا قدرتمند خیال شما را از بابته اجرای بسیاری برنامه های سنگین و نیمه سنگین راحت می کند. یکی از ویژگی های جذاب دیگر این محصول که حس یک پرچمدار را به کاربر القا می کند داشتن شارژر قدرتمند آن است که تنها در 38 دقیقه باتری را از صفر به صد در صد میرساند.​

البته با وجود شارژ سریع و باتری قدرتمند 4300 میلی آمپر ساعت، یک عدد شارژر همراه ( پاور بانک) 5000 میلی آمپر ساعت هم برای شما ارسال خواهد شد تا هیچ دغدغه ای در این زمینه نداشته باشید. ظرفیت داخلی 128 گیگابایتی، رم 8 گیگابایتی، تراشه و پردازنده مرکزی Qualcomm Snapdragon 662 و 4x Kryo 260 Gold & 4x Kryo 260 Silve مجموعه سخت افزار این اسمارت فون زیبا و فوق العاده را تشکیل می دهند.​

ویژگی ها
نظرات کاربران

7- گوشی موبایل هوآوی مدل nova 8 دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت به همراه شارژر همراه اچ تی اچ مدل H5000 ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعت

مشخصات​
نظر کاربران
8- گوشی موبایل هوآوی مدل P50 Pocket Premium Edition دو سیم‌ کارت ظرفیت 512 گیگابایت و رم 12 گیگابایت
مشخصات​
نظر کاربران

9- گوشی موبایل هوآوی مدل Y5p DRA-LX9 دو سیم‌ کارت ظرفیت 32 گیگابایت و رم 2 گیگابایت

مشخصات
نظر کاربران

10- گـوشی موبـایل هـوآوی مدل P50 Pro دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

مشخصات
نظر کاربران

11- گوشی موبایل هواوی مدل nova 9 NAM -LX9 دو سیم کارت ظرفیت 128گیگابایت و 8 گیگابایت رم

مشخصات
نظر کاربران

√ راهنمای خرید…

نکاتی در خصوص خرید گوشی موبایل هواوی

طراحی و وزنیکی از مهمترین فاکتورها در هنگام خرید گوشی هوشمند توجه به نوع طراحی آن است. قرار گرفتن مناسب کلیدهای کنترل صدا، کلید پاور و حس گر اثر انگشت از مهمترین عواملی هستند که کاربران مدنظر قرار می دهند. امروزه گوشی های هوشمند در مدل های مختلف و متنوعی تولید و روانه بازار می گردند تا طیف های مختلف مردم با سلایق گوناگون را پوشش دهند. شرکت هواوی هم از این قاعده مستثنی نبوده و همواره به طراحی گوشی های هوشمند خود اهمیت زیادی داده تا از کورس رقابت جا نماند. از دیگر مواردی که می تواند اهمیت داشته باشد وزن گوشی هوشمند است که نباید طوری باشد که زمانی که آن را در دست دارید احساس بی وزنی کنید و نه به گونه ای باشد که در طول زمان دستتان دچار خستگی شود.

ظرفیت باترییکی دیگر از فاکتورهای مهمی که بهتر است در هنگام خرید گوشی موبایل هواوی به آن توجه شود ظرفیت باتری آن است. شما عزیزان با توجه به میزان مصرف تان از موبایل در طول روز می توانید دست به انتخاب گزینه مناسب بزنید. پیشنهاد می کنیم مدلهایی که باتری هایی با ظرفیت کمتر از 4000 میلی آمپر ساعت دارند را خریداری نکنید. البته برخی مدلها مانند Y6 s که در بالا به شرح آن پرداختیم بدلیل استفاده نکردن از صفحه نمایش با کیفیت بالا و پردازنده های خیلی قوی همان باتری 3020 مناسب و حدود یک روز دوام خواهد آورد. ضمنا اگر گوشی موبایل از قابلیت و تکنولوژی جدید فست شارژ پشتیبانی کند در وقت و زمان شما صرفه جویی خواهد شد و در زمان کمتری می توانید اقدام به شارژ آن نمایید که البته هر اندازه توان آن بالاتر باشد در زمان کمتر و سرعت بیشتری می توانید اقدام به شارژ کنید.

سخت افزاریقطعات سخت افزار بکار برده شده در گوشی های موبایل شرکت هواوی از کیفیت خوب و قابل قبولی برخوردار بوده و اغلب کاربران و مشتریان از کیفیت آن رضایت داشته اند. قطعات سخت افزاری در قیمت نهایی و تمام شده سهم زیادی دارند که با توجه به هزینه ای که برای خرید در نظر گرفته اید می توانید انتخاب مناسبی را داشته باشید.

گیمینگاگر اهل بازی با گوشی هستید حتما به تعداد هسته های پردازنده و نوع تراشه که مهمترین ارکان در این زمینه هستند توجه کنید تا مدلی مناسب اینکار را در سبد خریدتان قرار دهید. البته ناگفته نماند موارد ذکر شده در قیمت نهایی گوشی هوشمند تاثیر زیادی خواهند داشت.

قیمتقبل از خرید به بررسی انواع مختلف موبایل که در حال حاضر تنوع بسیار زیادی دارند بپردازید و ویژگی ها، قابلیت ها و قیمت شان را با یکدیگر مقایسه کرده تا بتوانید انتخابی هوشمندانه داشته باشید و مدلی متناسب با بودجه و میزان هزینه ای که در نظر دارید را انتخاب و خریداری کنید. برند و شرکت تولید کننده، کیفیت صفحه نمایش و نوع قطعات سخت افزاری بیشترین سهم را در قیمت تمام شده خواهند داشت.

گارانتی موبایلداشتن گارانتی و ضمانت نامه معتبر سبب میشود تا در صورت بروز مشکل بتوانید از خدمات پس از فروش و گارانتی گوشی هوشمند بهره مند شوید. دو نکته را در خصوص گارانتی به ذهنتان بسپارید. 1_ قبل از خرید از در دسترس بودن دفاتر و نمایندگی های مجاز آن در شهر خود مطمئن شوید. 2_ تاریخ اعتبار گارانتی را مدنظر قرار داده و از زمان انقضای آن اطلاع داشته باشید.

خرید اینترنتی یا حضوریدر خرید حضوری با فروشنده مشورت کنید و با مد نظر قرار دادن اطلاعات این مقاله و توصیه های فروشنده در خصوص گوشی هوشمند انتخابی هوشمندانه را تجربه نمایید. اگر هم قصد خرید بصورت اینترنتی را دارید ضمن خرید از فروشگاه های مجاز و دارای اینماد به قسمت مشخصات کالا مراجعه کرده تا با جزئیات بیشتر اسمارت فون مد نظرتان آشنا شوید. مطالعه نظرات کاربرانی که از آن محصول استفاده کرده اند بسیار مثمر ثمر و مفید خواهد بود.

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی تعدادی از بهترین و پرفروشترین مدلهای گوشی موبایل هواوی و ارائه نکاتی در خصوص خرید این محصول، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. به شما عزیزان مطالعه راهنمای خرید: بهترین گوشی های موبایل سامسونگ، خرید بهترین مدلهای گوشی شیائومی و خرید بهترین مدلهای هدفون روگوشی را پیشنهاد می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *