منوی دسته بندی

گل مصنوعی -خرید بهترین و پرفروشترین گلهای مصنوعی زیبا و ارزان

یکی از محبوب ترین و پرفروشترین نوع گل ها، گل مصنوعی می باشد. گل های مصنوعی در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید و به بازار عرضه می گردند و تقریبا می توان گفت سلیقه مشکل پسندترین افراد را هم پوشش می دهند. 

گل مصنوعی بسیار شبیه به گل طبیعی می باشد و از اینرو حس طراوت و شادابی را به شما منتقل می کند با این تفاوت که دیگر نیازی به مراقبت های گل طبیعی نمی باشد. بسیاری از افراد با استفاده از گل مصنوعی تحولی اساسی در دیزاین منزل خود ایجاد کرده و آن را مطابق با سلیقه خود تزیین می کنند. 

امروز در این بخش از دقیق شو قصد داریم تا علاوه بر راهنمای خرید گل مصنوعی، تعدادی از پرفروشترین و زیباترین مدل های آن را به شما معرفی کنیم. پس همراه ما باشید.

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات انواع مختلف گل مصنوعی اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید.

1- گل مصنوعی کوه شاپ مدل گل کاغذی هدی کد D139 - A029 مجموعه 6 عددی

خرید گل مصنوعی بصورت اینترنتی

گل مصنوعی کوه شاپ مدل گل کاغذی هدی کد D139 – A029 مجموعه 6 عددی تا به امروز موفق شده 79 درصد مشتریان خود را راضی نگه دارد. این گل که از جنس کاغذ تهیه شده در 16 رنگ مختلف طراحی و به بازار عرضه گردیده است. 

طراحی این گل بسیار زیباست که برای مناسبت های مختلف می توانید از آن استفاده کنید. در صورت تمایل می توانید این محصول شیک و زیبا را بصورت اینترنتی از دیجی کالا سفارش داده تا در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید.

مشخصات
نظر کاربران

2- گل تصنعی مدل رز هلندی کد PALIZ_1060

گل مصنوعی مدل رز هلندی کد PALIZ _ 1060 را می توانید در رنگ های قرمز، سفید و استخوانی از دیجی کالا تهیه کنید. این محصول از 12 شاخه رز هلندی درشت تشکیل شده که بصورت دسته ای برای شما ارسال می شوند و قابلیت جدا شدن و استفاده بصورت شاخه های تکی وجود دارد. 

جنس پارچه ای محصول به شما اجازه می دهد بتوانید در صورت تمایل آن را بصورت دوره ای شسته یا تمیز کنید. بررسی نظرات کاربران در خصوص این کالا نشان می دهد اکثر آنها از خرید این محصول رضایت داشته اند و آن را به دیگران جهت خرید پیشنهاد کرده اند.

مشخصات
نظر کاربران

3- گل مصنوعی مدل پرچم گل کد 126

گل مصنوعی مدل پرچم گل کد 126 از جنس پلاستیک ساخته شده است که علاوه بر طول عمر زیاد، به شما اجازه می دهد بتوانید آن براحتی را بشویید. شما عزیزان می توانید این محصول را در 5 رنگ متنوع و زیبا از دیجی کالا سفارش دهید. این محصول بسیار زیباست و نظرات ثبت شده در خصوص این گل مثبت ارزیابی می شود. 

این گل فروش بالایی را تجربه کرده است که شاید مهمترین دلیل آن قیمت مناسب و مقرون به صرفه ی آن باشد. دقت داشته باشید ابعاد این محصول 30*15*1 سانتی متر است تا انتخابی متناسب با نیاز و سلیقه تان داشته باشید.

مشخصات
نظر کاربران

4- گل مصنوعی بخشی مدل SHBT.ZP1

یکی از شرکت های موفق و قدیمی در زمینه تولید گل های مصنوعی شرکت بخشی می باشد. این شرکت برای تولید مصنوعات خود از بهترین متریال و مواد اولیه استفاده می کند. از دیگر دلایل موفقیت این شرکت می توان به استفاده از بهترین و جدیدترین دستگاه های مدرن و پیشرفته در ساخت محصولات اشاره کرد که سبب شده محصولات این شرکت قابل مقایسه و رقابت با محصولات خارجی و شناخته شده باشد. 

همچنین می توان به قیمت گذاری منصفانه این برند نام آشنای ایرانی اشاره کرد که از دیگر دلایل استقبال از محصولات این شرکت است. گل مصنوعی بخشی مدل SHBT.ZP1 جزو تولیدات برند بخشی است. 

جنس این محصول از پلاستیک مرغوب می باشد که می توانید آن را براحتی با دستمال نمناک تمیز کرده و یا بشویید. بررسی نظرات کاربران نشان می دهد که گل مصنوعی بخشی کیفیت بالایی داشته و بسیار مشابه گل طبیعی و نمونه واقعی به نظر می رسد.

مشخصات
نظر کاربران

5- دسته گل مصنوعی مدل گل مصنوعی طرح میخک بوته 7 شاخه کد 001

شما می توانید با خرید گل های مصنوعی مختلف و ترکیب آنها با هم مدل های خلاقانه، زیبا و آنچه در ذهن دارید را خلق کنید. گل مصنوعی بسیار شبیه گل طبیعی می باشد و البته دیگر مراقبت هایی که برای حفظ و نگهداری گل طبیعی نیاز است را نخواهد داشت. دسته گل مصنوعی طرح میخک بوته 7 شاخه کد 001 از جنس پارچه تهیه شده است و امکان تمیز کردن آن با دستمال نمناک وجود دارد. 

این گل مصنوعی در پنج رنگ زیبا تولید و به بازار عرضه شده است که می توانید رنگ دلخواه خود را بصورت اینترنتی سفارش داده تا درب منزل تحویل بگیرید. اکثر افرادی که این محصول را خریداری کرده اند ضمن اعلام رضایت، آن را جهت خرید به دیگران پیشنهاد داده اند. 

این گل بدلیل کیفیت بالا، طراحی کم نظیر، مواد اولیه مرغوب و استفاده از دستگاه های مدرن بسیار مشابه نمونه واقعی و طبیعی می باشد.

مشخصات
نظر کاربران

6- گل مصنوعی مدل نسترن

یکی از پرفروشترین گل های مصنوعی موجود در بازار گل مصنوعی مدل نسترن می باشد که البته در کنار فروش بالا، موفق به کسب رضایتمندی حداکثری مشتریان خود شده است. این گل در هشت رنگ زیبا تولید و به بازار عرضه شده است. 

هر دسته از 6 عدد گل متوسط و 3 عدد گل غنچه تشکیل شده است. شما می توانید با سفارش چند دسته از این گل های مصنوعی زیبا در رنگ های مختلف، دسته خاص و منحصر به فردی را خلق کنید. 

گل نسترن از پارچه مرغوب تهیه شده که دست شما را برای شستن و یا تمیز کردن با دستمال مرطوب باز می گذارد.

مشخصات
نظر کاربران

7- گل تصنعی تینا رز کد 0101

گل مصنوعی تینا رز کد 0101 تا به امروز فروش فوق العاده ای را تجربه کرده و موفق شده رضایتمندی 90 درصدی مشتریان را به ثبت برساند. این گل زیبا در 10 رنگ مختلف تولید و به بازار عرضه شده است. تنوع رنگ فوق العاده این محصول سبب شده تا در سبد خرید افراد با سلیقه های مختلف قرار گیرد و طیف گسترده ای از سلایق را به خود اختصاص دهد. 

جنس گل از فوم، کفی از ام دی اف و باکس روی آن از جنس شیشه می باشد و هر زمان نیاز بود می توانید با خیالی راحت آن را بشویید. طرح این گل بسیار زیبا و مشابه نمونه واقعی است و گزینه ای بسیار عالی و ماندگار برای هدیه دادن به دوستان می باشد. 

شما می توانید هم اکنون گل مصنوعی تینا رز را بصورت اینترنتی سفارش داده تا درب منزل آن را تحویل بگیرید.

مشخصات
نظر کاربران

8- گل مصنوعی مدل ارتانزیا طرح ماکروفیلا

مشخصات
نظر کاربران
9- گلبرگ گل مصنوعی شیک و تک مدل DSH 104

گلبرگ گل مصنوعی شیک و تک مدل DSH 104 یکی از پرفروشترین گل های مصنوعی موجود در دیجی کالا می باشد و تا به امروز فروش فوق العاده ای را به ثبت رسانده است. این گل علی رغم فروش بالا موفق شده رضایت 81 درصدی مشتریان را بدست آورد. با مطالعه نظرات ثبت شده کاربران می توانید با کاربردهای مختلف این گلبرگ ها بیشتر آشنا شوید و همینطور انتخابی بهتر داشته باشید. 

دقت داشته باشید جنس گل ها از پارچه باکیفیت بوده و در هر بسته بندی 144 گلبرگ وجود دارد. شما می توانید از این گلبرگ ها در بین گل های دیگر استفاده کرده و یک طرح خاص و منحصر به فرد خلق کنید. یا اینکه می توانید در مراسم های مختلف از آنها استفاده کنید. یکی از کاربردهای اصلی این گلبرگ های زیبا، استفاده از آنها در تالارها و آتلیه های عکاسی است. 

شما می توانید هم اکنون این محصول زیبا و کاربردی را در 23 رنگ متنوع برای خلق آثار جدید و جذاب سفارش دهید.

مشخصات
نظر کاربران
10- گل مصنوعی مدل ریسه برگ پارچه ای کد 469
مشخصات
نظر کاربران
11- گل مصنوعی مدل ریسه برگ کد 398
مشخصات
نظر کاربران

√ راهنمای خرید​…

نکاتی در مورد خرید گل مصنوعی

جنس: گل های مصنوعی در جنس های فلزی، پلاستیکی، شیشه ای و پارچه ای تولید و به بازار عرضه می گردند که شما می توانید حسب سلیقه خود اقدام به خرید آنها کنید. برای بهترین انتخاب بهتر است مدل هایی که بیشترین شباهت را با نمونه طبیعی و واقعی خود دارند را خریداری نمایید.

اندازه: طبیعتا یکی از مهمترین مواردی که باید در هنگام خرید گل مصنوعی به آن پرداخته شود اندازه آن است. برای این منظور بهتر است اندازه گلدانی که قرار است گل ها در آن قرار گیرند را مد نظر قرار دهید. پیشنهاد می شود برای اینکه گل های مصنوعی جلوه بهتر و مشابه نموه واقعی خود داشته باشند به سراغ مدل هایی بروید که اندازه نمونه طبیعی شان رعایت شده باشد.

خرید اینترنتی یا حضوری: شما عزیزان می توانید به دو صورت اینترنتی یا حضوری اقدام به خرید گل مصنوعی نمایید. در خریدهای حضوری بهتر است با مد نظر قرار دادن اطلاعات این مقاله انتخابی هوشمندانه داشته باشید. اگر هم قصد خرید بصورت اینترنتی را دارید ضمن خرید از فروشگاه های مجاز، به قسمت مشخصات کالا مراجعه کرده تا با جزئیات گل مصنوعی مدنظرتان بیشتر آشنا شوید. مطالعه نظرات کاربرانی که از مدل مد نظرتان استفاده کرده اند بسیار مثمر ثمر و مفید می باشد و می تواند به شما در انتخاب گزینه درست کمک زیادی کند.

قیمت: گل های مصنوعی در انواع مختلفی به بازار عرضه می گردند که طبیعتا قیمت های متفاوتی هم خواهند داشت. می توان گفت کیفیت، شرکت سازنده، اندازه و جنس بیشترین سهم را در قیمت نهایی گل های مصنوعی دارند. پیشنهاد می شود قبل از خرید مقدار پولی که قرار است برای خرید گل مصنوعی خرج کنید را تعیین کرده تا انتخابی سریع تر و دقیق تر داشته باشید. اینکار سبب می شود مدل هایی که در رنج قیمتی شما نیستند از لیست خریدتان بصورت خودکار حذف شوند.

رنگ: یکی دیگر از مهمترین مواردی که باید در هنگام خرید گل مصنوعی به آن توجه کنید رنگ آن است. بهتر است مدل هایی را انتخاب کنید که رنگ نمونه های واقعی در آنها رعایت شده باشد. انتخاب گل هایی که بیشترین هماهنگی را با دکوراسیون منزل شما دارند جلوه چشم نوازتری را خلق خواهند کرد که بهتر است در هنگام خرید، آن را مدنظر داشته باشید.

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی تعدادی از بهترین و پرفروشترین مدلهای گل مصنوعی و ارائه نکاتی در خصوص خرید این کالا، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. به شما عزیزان مطالعه مقاله هایی با عنوان راهنمای خرید: بهترین مدلهای دستگاه رطوبت ساز، بهترین مدلهای ساعت هوشمند شیائومی، بهترین لپ تاپهای مک بوک و بهترین مدلهای هدفون بیتس را پیشنهاد می کنیم.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *