منوی دسته بندی

خرید اینترنتی 30 مدل از پرفروش ترین و بهترین کیف دوچرخه سواری سال 1403

بهترین کیف دوچرخه سواری از کجا بخرم؟ کیف های دوچرخه در انواع مختلفی از جمله: کیف زینی، کیف خورجینی و کیف متصل به تنه در بازار وجود دارند که حسب نیاز و سلیقه می توانید از آنها استفاده نمایید. با توجه به تنوع کیف های مخصوص دوچرخه سواری، امروز در این بخش از دقیق شو قصد داریم تا علاوه بر راهنمای خرید، 30 تا از پرفروش ترین و بهترین کیف دوچرخه سواری را به شما معرفی کنیم. پس تا آخر همراه ما باشید.

یکی از مهیج ترین و محبوب ترین ورزش هایی که افراد می توانند با هر سطح مهارت آن را انجام دهند ورزش دوچرخه سواری است. شما برای یک دوچرخه سواری دلچسب و ایمن، نیاز به وسایلی مانند کلاه ایمنی مخصوص دوچرخه، لباس مناسب، کفش استاندارد، عینک و غیره دارید. یکی از مهمترین وسایل دوچرخه سواری داشتن یک کیف دوچرخه مناسب می باشد. با داشتن کیف دوچرخه می توانید وسایل ضروری خود را حین ورزش مهیج دوچرخه سواری همراه خود داشته باشید بدون اینکه برای شما مزاحمتی ایجاد کنند.

برای مثال شاید استفاده از کوله پشتی هم گزینۀ مناسبی بنظر برسد اما قطعا راحتی کیف های مخصوص دوچرخه که در انواع مختلفی در بازار وجود دارند را برای شما فراهم نخواهد کرد زیرا استفاده از کوله پشتی، بخصوص در فصول گرم سال سبب تعریق بیشتر و خستگی در نواحی کتف و شانه ورزشکار و در نهایت کلافه گی او خواهد شد. 

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات انواع مختلف کیف دوچرخه اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید. پیشنهاد می شود به مطالب: بهترین دوچرخه تا 20 میلیون و بهترین دوچرخه تا 15 میلیون یکسری بزنید شاید برای شما مفید باشند.

1- کیف خورجینی دوچرخه مدل MG04

خرید بهترین مدلهای کیف دوچرخه

کیف دوچرخه مدل MG 04 در 5 رنگ مختلف تولید و به بازار عرضه شده است که هم اکنون می توانید رنگ دلخواهتان را بصورت اینترنتی سفارش داده تا در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید. 78 درصد افرادی که از این کیف کاربردی و زیبا استفاده کرده اند آن را به دیگران جهت خرید پیشنهاد داده اند. این کیف به شکل خورجینی و دوطرفه طراحی شده و دارای ابعاد 20 * 35 * 35 سانتی متری است. این محصول جزو بهترین کیف دوچرخه سواری از نگاه مخاطب می باشد.

کیف خورجینی مدل MG 04 فضای بسیار خوبی را برای قرار دادن وسایل مختلف اعم از موبایل، کیف پول، سوییچ، دستکش، ماسک و غیره در اختیار شما قرار می دهد بدون اینکه سنگینی آن را بر دوش خود حس کنید. کافیست که آن را در قسمت عقب و روی ترکبند و یا روی تنه دوچرخه نصب کرده و استفاده کنید. 

از دیگر ویژگی های این کیف می توان به نوار دوردوزی شده جهت استحکام و زیبایی و استفاده از نوار شبرنگ جهت بهتر دیده شدن دوچرخه سوار در محیط های تاریک اشاره کرد که ویژگی های بسیار مهمی محسوب می شوند.

2- کیف دوچرخه نهل مدل 101

خرید بهترین مدلهای کیف دوچرخه

کیف دوچرخه نهل مدل 101 به شکلی زیبا و بهره گیری از الگوی اروپایی و با تکیه بر دانش و تکنولوژی داخلی ساخته شده است و دارای دو ویژگی مهم ضد باکتری و ضد شوک می باشد و از این نظر جزو بهترین کیف دوچرخه سواری است. طراحی این کیف بصورت ایرودینامیک انجام شده و نحوه اتصال و جدا کردن آن بصورت چسبی و در سریعترین زمان ممکن انجام می گردد تا زمان شما تلف نشود. این کیف در ابعاد 30*13*13 سانتی متر تولید شده و با داشتن فضاهای تفکیک شده متعدد دست شما را برای قرار دادن وسایل ضروری باز می گذارد.

یکی از مزایای داشتن فضاهای متعدد و تفکیک شده، دسترسی سریعتر به وسایل داخل کیف است. این کیف از ترکیب پلی استر، نایلون، پارچه و لاستیک ساخته شده و مقاومت و طول عمر بالایی دارد. یکی از نقاط ضعف اغلب کیف ها مربوط به قسمت زیپ و سرزیپ ها می باشد که این نقطه ضعف بخوبی در این کیف دوچرخه برطرف و بدل به یک نقطه قوت شده است. تعدادی نظرات کاربران در خصوص این کیف به ثبت رسیده است که برای انتخابی بهتر می توانید قبل از سفارش آنها را مطالعه فرمایید.

3- کیف تنه دوچرخه بی سول مدل چسبدار کد BS 02

خرید بهترین مدلهای کیف دوچرخه

کیف دوچرخه بی سول مدل چسبدار کد BS 02 از جنس چرم و پارچه ساخته شده است و یکی از بهترین کیف دوچرخه سواری است. شما براحتی می توانید این کیف چسبی را بر روی تنه دوچرخه خود نصب کرده و وسایل ضروری و مهم مانند اسمارت فون و دیگر اقلام خود را همراه داشته باشید.

طراحی به شکلی بسیار زیبا و اصولی انجام شده تا ضمن اشغال کمترین فضا، امکان همراه داشتن بیشترین وسایل را بصورت تفکیک شده در اختیارتان قرار دهد. ضمنا این کیف بدلیل طراحی استاندارد به هیچ عنوان مزاحمتی برای رکاب زدن شما بوجود نخواهد آورد.

4- کیف زین دوچرخه مدل MG02

خرید بهترین مدلهای کیف دوچرخه

کیف دوچرخه مدل MG 02 در 5 رنگ متنوع و جذاب تولید و به بازار عرضه شده است و خرید آن به افرادی که دوست دارند رنگ کیف و دوچرخه خود را ست کنند پیشنهاد می گردد. این محصول به گونه ای طراحی شده که بهتر است آن را در زیر زین نصب کنید. ابعاد کیف 9 * 9 * 19 سانتی متر می باشد و هیچ گونه مزاحمتی برای شما ایجاد نخواهد کرد.

شما براحتی می توانید وسایلی مانند کیف پول، موبایل و دیگر لوازم ضروری تان را همراه خود داشته باشید. یکی از خطرهایی که همواره دوچرخه سواران را بخصوص در تاریکی شب تهدید می کند دیده نشدن توسط وسایل نقلیه است. 

در راستای ایمنی بیشتر، یک نوار شبرنگ بر روی این کیف دوچرخه تعبیه شده که در محیط های تاریک با انعکاس نور، سبب دیده شدن دوچرخه سوار می شود. بررسی نظرات ثبت شده کاربران نشان می دهد اغلب آنها از خرید این محصول رضایت داشته اند.

5- کیف دوچرخه مدل Jack Bike کد Bcl3490
خرید بهترین مدلهای کیف دوچرخه

کیف دوچرخه مدل Jack Bike کد Bcl 3490 به گونه ای طراحی شده که بهتر است در زیر تنه نصب شود. نوع طراحی و محل نصب این کیف در راستای رکاب زدن هر چه بهتر دوچرخه سوار انجام شده است تا دوچرخه سوار حین رکاب زدن اذیت نشود. ابعاد این کیف 23*16*7 سانتی متر می باشد که به شما اجازه می دهد وسایل ضروری مانند موبایل، خوراکی و ابزارهایی مانند آچار آلن را برای تعمیر احتمالی دوچرخه همواره همراه خود داشته باشید.

جنس کیف از برزنت می باشد که ضمن طول عمر و مقاومت بسیار بالا، بدلیل داشتن خاصیت ضدآب، از نفوذ آب به درون کیف جلوگیری می کند که این ویژگی در روزهای بارانی اهمیتی دوچندان خواهد داشت. 

لازم بذکر است این کیف مخصوص دوچرخه تا به امروز فروش بسیار خوبی را به ثبت رسانده است که از مهمترین دلایل آن می توان به: قیمت مقرون به صرفه و کیفیت بالای آن اشاره کرد. 80 درصد افرادی که این محصول را خریداری کرده اند ضمن اعلام رضایت آن را به دیگران جهت خرید پیشنهاد داده اند.

6- کیف دوچرخه گرانیت اکوییپمنت مدل شیمانو
خرید بهترین مدلهای کیف دوچرخه

کیف دوچرخه گرانیت اکوییپمنت مدل شیمانو هم یکی دیگر از پرفروشترین و بهترین کیف دوچرخه سواری موجود در دیجیکالا می باشد. این محصول در سه رنگ مختلف تولید شده و هم اکنون می توانید رنگ دلخواهتان را بصورت اینترنتی سفارش دهید.

تا به امروز 78 درصد مشتریان رضایت خود را از خرید این محصول اعلام کرده اند. جنس این کیف از پلی استر و نایلون می باشد. از مهمترین نقاط قوت این کیف می توان به طراحی فوق العاده، ظاهر زیبا، وزن کم، دوخت عالی و زیپ محکم اشاره کرد که ارزش خرید آن را بالا برده است.

7- کیف دوچرخه راک براس مدل AS043
خرید بهترین مدلهای کیف دوچرخه

8- کیف دوچرخه نیازشاپ مدل NP2021

خرید بهترین مدلهای کیف دوچرخه

9- کیف دوچرخه مدل 01

خرید بهترین مدلهای کیف دوچرخه

10- کیف دوچرخه مدل Z 210

خرید بهترین مدلهای کیف دوچرخه

11- کیف دوچرخه ایکس لارژ نیکو مدل A92006F

خرید بهترین مدلهای کیف دوچرخه
12- کیف زین دوچرخه مدل RIDGE
خرید بهترین مدلهای کیف دوچرخه
13- کیف دوچرخه راچینا مدل Rch732
خرید بهترین مدلهای کیف دوچرخه
14- کیف دوچرخه تسکو برای موبایل مدل 01
خرید بهترین مدلهای کیف دوچرخه

15- کیف خورجینی دوچرخه راک براس مدل 03060BK

خرید بهترین مدلهای کیف دوچرخه
16- کیف دوچرخه خورجینی مدل Gnt
خرید بهترین مدلهای کیف دوچرخه
17- کیف ترک بند دوچرخه بی سول مدل BS100
خرید بهترین مدلهای کیف دوچرخه
18- کیف خورجینی دوچرخه مدل 60
خرید بهترین مدلهای کیف دوچرخه

19- کیف دوچرخه مدل 0301 مجموعه 3 عددی

خرید بهترین مدلهای کیف دوچرخه
20- کیف دوچرخه بی سول مناسب تنه -کد BS 03
خرید بهترین مدلهای کیف دوچرخه
21- کیف دوچرخه -جلوی فرمان- گرانیت اکوییپمنت مدل شیمانو
خرید بهترین مدلهای کیف دوچرخه

22- کیف تنه دوچرخه ولف بیس کد 204

خرید بهترین مدلهای کیف دوچرخه
23- کیف دوچرخه نهل مدل 102
خرید بهترین مدلهای کیف دوچرخه
24- کیف دوچرخه بی تی بی کد MG25
خرید بهترین مدلهای کیف دوچرخه

25- کیف خورجینی دوچرخه مدل 08

خرید بهترین مدلهای کیف دوچرخه

26- کیف دوچرخه مدل خورجینی

خرید بهترین مدلهای کیف دوچرخه
27- کیف دوچرخه بی سول مدل bs01
خرید بهترین مدلهای کیف دوچرخه
28- کیف دوچرخه راچینا مدل RCH42
خرید بهترین مدلهای کیف دوچرخه

کیف دوچرخه وسیله ای ضروری و مهم برای یک دوچرخه سوار است. بوسیله این کیف براحتی می توان وسایلی مانند آچار آلن، موبایل، کیت پنچرگیری و غیره را همیشه همراه داشت و با خیالی آسوده از رکاب زدن لذت برد. کیف دوچرخه راچینا مدل RCH42 دارای ظاهری زیبا و کیفیتی فوق العاده است و ارزش خرید بالایی دارد و جزو بهترین کیف دوچرخه سواری می باشد. جنس این کیف از برزنت می باشد و رویه ی آن در برابر نفوذ رطوبت و آب مقاوم است.

دوخت خوب و داشتن محفظه مخصوص گوشی موبایل و صفحه قابل لمس اسمارت فون از دیگر مزایای این کیف می باشد. همراه این کیف یک عدد بند رودوشی برای شما ارسال می شود تا علاوه بر نصب بر روی دوچرخه در مواقع لازم بتوانید آن را بصورت رودوشی حمل کنید. شما هم اکنون می توانید این محصول کاربردی را بصورت اینترنتی سفارش دهید و از دوچرخه سواری لذت بیشتری ببرید.

29- کیف دوچرخه مدل ساده

خرید بهترین مدلهای کیف دوچرخه

30- کیف جلوی فرمان دوچرخه بی سول مدل B one

√ راهنمای خرید​…

راهنمای خرید کیف دوچرخه

  • نوع: کیف های مخصوص دوچرخه را در انواع مختلف: کیف های پشت زینی، رو تنه ای، مثلثی، روفرمانی، ترک بندی یا خورجینی می توان در بازار پیدا کرد. شما می توانید حسب سلیقه هر کدام از آنها را خریداری کنید. توجه داشته باشید مدلهایی که ضمن باز و بسته شدن آسان، جنس و طراحی خوبی دارند را در سبد خرید قرار دهید. یکی دیگر از مهمترین فاکتورهای انتخاب کیف دوچرخه این است که هنگام نصب کردن به هیچ عنوان رکاب زدن شما را مختل نکند.
  • خرید اینترنتی یا حضوری: شما عزیزان می توانید به دو صورت اینترنتی یا حضوری اقدام به خرید کیف دوچرخه نمایید. در خریدهای حضوری بهتر است با مد نظر قرار دادن اطلاعات این مقاله انتخابی دقیق و مطابق با سلیقه خود داشته باشید. اگر هم قصد خرید بصورت اینترنتی را دارید ضمن خرید از فروشگاه های مجاز و دارای اینماد، به قسمت مشخصات کالا مراجعه کرده تا با جزئیات بیشتر آن آشنا شوید. مطالعه نظرات کاربرانی که از کیف دوچرخه مد نظر شما استفاده کرده اند بسیار مثمر ثمر و مفید می باشد و می تواند به شما در انتخاب بهترین گزینه کمک زیادی کند.
  • قیمت: کیفهای مخصوص دوچرخه در انواع مختلفی در بازار موجود می باشند که قاعدتا قیمت های متفاوتی هم خواهند داشت. می توان گفت جنس، اندازه، برند و کیفیت کیف دوچرخه در قیمت نهایی آن بیشترین سهم را دارند. پیشنهاد می شود قبل از خرید، مقدار پولی که قرار است برای خرید کیف دوچرخه صرف کنید را تعیین کرده تا انتخابی سریع تر و دقیق تر داشته باشید.
  • برند قابل اعتماد: فهمیدن اینکه چه نوع کیف دوچرخه ای را بخریم و کدام برندها بالاترین کیفیت ساخت را دارند، کار دشواری است. بنابراین، در اینجا تصمیم گرفتیم دو برند برتر کیف دوچرخه را نام می بریم. برند BTB از معروف ترین برندهای کیف دوچرخه است که از کیفیت و تنوع طرح بالایی برخوردار هستند. جادار و زیبا و راحتی این کیف ها زبانزد است. همچنین برند مطرح TOPIK از محبوبیت زیادی بین دوچرخه سواران برخوردار است. بسیار محکم و ضد آب می باشند و در هر آب و هوایی قابل استفاده هستند.

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی 30 تا از پرفروش ترین و بهترین کیف دوچرخه سواری و ارائه نکاتی در خصوص خرید این محصول، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. به شما عزیزان مطالعه مقاله هایی با عنوان راهنمای خرید: بهترین مدل های سبد پیک نیک، بهترین مدلهای دوچرخه کوهستان، پرفروشترین مدلهای کفش کوهنوردی، پرفروشترین مدلهای راکت تنیس، بهترین مدلهای دوچرخه کودکان و بهترین مدلهای کلاه ایمنی دوچرخه را پیشنهاد می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *