منوی دسته بندی

بهترین مارک کیسه خواب +[خرید 22 مدل فوق العاده باکیفیت و پرفروش 2023]

بهترین مارک کیسه خواب از کجا بخرم؟ در این بخش از دقیق شو 22 مدل از بهترین مارک کیسه خواب را به شما معرفی خواهیم کرد. مدل های معرفی شده کیفیت بالایی دارند و از برندهای معتبر بازار می باشند. همچنین در پایان این مطلب می توانید با مطالعه راهنمای خرید کیسه خواب و دانستن یکسری نکات، انتخابی بهتر و هوشمندانه داشته باشید. پس تا آخر همراه ما باشید.

از اصلی ترین وسایل کوهنوردی، طبیعت گردی، ماجراجویی و کوهپیمایی بدون شک یک کیسه خواب استاندارد و مناسب است تا یک خواب لذت بخش و با آرامش را به شما هدیه کند. در صورتی که یک کیسه خواب مناسب آن فصلی که به طبیعت گردی یا کوهنوردی رفته اید نباشد نمی توانید خواب خوب و عمیقی را تجربه کنید.

یکی از مهمترین اصول یک کوهنوردی یا طبیعت گردی موفق و البته لذت بخش این است که حتما شما خواب خوبی داشته باشید که این مهم با انتخاب و خرید یک کیسه خواب استاندارد محقق می شود.

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات باکیفیت ترین مدلهای کیسه خواب اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید. پیشنهاد می شود یکسری به مطالب: بهترین دوچرخه تا 10 میلیون و بهترین دوچرخه تا 15 میلیون بزنید شاید برای شما مفید باشند.


کیسه خواب: (به انگلیسی: Sleeping bag) رخت‌خواب مدرنی است که لحاف و تشک هر دو را باهم دارد به نحوی که این دو به وسیله یک زیپ یا تکمه به همدیگر متصل هستند و فرد استفاده کننده پس از خوابیدن درون آن با بستن زیپ یا تکمه‌ها لحاف را به تشک میبندد. کیسه خواب اولین بار توسط پرایس پرایس – جونز در اواخر قرن 19 میلادی اختراع شد. از خصوصیات آن کم حجم بودن و قابل حمل بودن هست همچنین به علت بسته شدن کامل کمک خوبی برای نگهداری گرمای تولیدی بدن و گرم نگه داشتن بدن است. کیسه خواب معمولاً از جنس پارچه های با الیاف نایلون ساخته می شود که علاوه بر نگهداری دما تا حدودی ضدرطوبت باشد. همچنین معمولاً برای مسافرت های طبیعت گردی و پیک نیک و مواردی که نیاز به خوابیدن در طبیعت و فضاهایی با امکانات خواب کم، کاربرد دارد و نیروهای نظامی در عملیات های نظامی یا اردوها و علاقه‌مندان به طبیعت خصوصاً کوهنوردان (به علت سبکی و قابل حمل بودن) از آن استفاده می کنند.​ منبع: ویکی پدیا

بهترین مارک کیسه خواب (خرید 22 مدل باکیفیت)

1- ست کیسه خواب و زیر انداز تامکس مدل Adventure 50

✅ بهترین مارک کیسه خواب

1- ست کیسه خواب و زیر انداز تامکس مدل Adventure 50

ست کیسه خواب و زیر انداز تامکس مدل Adventure 50 کیفیت و قیمت مقرون به صرفه ای دارد و یکی از بهترین مارک کیسه خواب است. به همراه کیسه خواب تامکس یک عدد زیرانداز ضدآب هم برای شما ارسال می گردد. زیرانداز علاوه بر ضدآب بودن، ضخامت خوبی دارد که سبب می شود در هنگام استراحت حس لذت بخشی را تجربه کنید. جنس کیسه خواب از پارچه شمعی و الیاف پلی استر و بصورت ضدآب می باشد که طول عمر خوبی خواهد داشت. محدودۀ دمایی عملکرد این کیسه ی خواب بین 1 تا 10 درجه سانتی گراد می باشد که البته حداقل دمای آن تا منفی 15 درجه سانتی گراد هم می رسد و قابل استفاده در این دما نیز خواهد بود.

وزن سبک، حمل آسان بدلیل وجود دستگیره و جمع کردن سریع این کیسه ی خواب از دیگر ویژگی های مهم آن است. ضمنا شما می توانید تمام بدن و سر خود را بوسیله زیپی که از داخل بسته می شود درون آن قرار داده تا خواب بهتر و عمیق تری را تجربه کنید.

مشخصات
اندازه بسته: ۷۰×۷۰×۷۰ سانتی‌متر​
قابلیت‌های مقاومتی: پوشش ضدآب و ضدآلودگی بلبرینگ​
حداقل دمای مناسب برای استفاده: تا منفی ۱۵ سانتی‌گراد​
محدوده دمایی عملکرد: ۱ تا ۱۰ سانتی‌گراد​
سایر توضیحات: ابعاد کیسه ی خواب ” ۸۵×۲۱۰ سانتی متر​
نظر کاربران
1.به نسبت قیمت بد نیس اما اگه دنبال یه کیسه ی خواب برای مکانهای سرد هستید اصلا توصیه نمیشه​
2.همون چیزی که میخواستمو تحویل گرفتم ممنون ازتون​.
3.خوبه نسبت به قیمتش و میشه روش حساب کرد​ و بنظرم جزو بهترین مارک کیسه خواب است.

2- کیسه خواب نیچرهایک مدل Double With Pillow

2- کیسه خواب نیچرهایک مدل Double With Pillow

کیسه خواب نیچرهایک مدل Double With Pillow بصورت دو نفره طراحی شده است و بافت آن کاملا بصورت ضد آب می باشد که البته در صورت تمایل می توانید آن را از هم جدا کرده و بصورت مجزا استفاده کنید. بر روی این کیسه خواب دو عدد بالش بادی طراحی شده که بدون شک در خواب بهتر شما موثر خواهد بود. بازه دمایی این کیسه خواب بین 8 تا 12 درجه سانتی گراد می باشد و بیشتر مناسب فصل بهار و تابستان است و از این حیث یکی از بهترین مارک کیسه خواب است.

نوع بافت این محصول بصورت ضدحساسیت بوده که در کنار این خاصیت، کار تنفس و گردش هوا را بخوبی انجام می دهد. به همراه این کیسه ی خواب یک عدد کیف وجود دارد که باعث می شود بتوانید آن را در حجم بسیار کم و راحت حمل کرده و کمتر دچار خستگی شوید.

مشخصات
نحوه بسته شدن: زیپ دو طرف​
جزو بهترین مدل های کیسه خواب​
نحوه بسته شدن: کاور بند​
اقلام همراه محصول: کیف​
قابلیت‌های مقاومتی: پوشش ضدآب و ضدآلودگی بلبرینگ​
حداقل دمای مناسب برای استفاده: ۸ سانتی‌گراد​
نظر کاربران
1.من لازمش داشتم و کارم رو راه انداخت.در کل راضی ام​.
2.خوبه ولی به درد زمستون نمی خوره​
3.مناسب فصل بهار تابستون​

3- کیسه خواب فوروارد مدل PROFESSIONAL CAMP -FCLT3010

✅ بهترین مارک کیسه خواب

3- کیسه خواب فوروارد مدل PROFESSIONAL CAMP -FCLT3010

کیسه خواب فوروارد مدل PROFESSIONAL CAMP -FCLT3010 در رنگ زیتونی در بازار موجود می باشد که هم اکنون می توانید بصورت اینترنتی آن را سفارش داده تا در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید. 72 درصد افرادی که از این محصول استفاده کرده اند آن را جهت خرید به دیگران هم پیشنهاد داده اند. جنس داخل این کیسه خواب از پلی استر می باشد که با داشتن خاصیت ضد حساسیت و گردش مناسب هوا، خواب عمیق تر و راحت تری را به شما هدیه می کند.

وجود یک زیپ دو طرفه و یک طرفه به شما اجازه می دهد علاوه بر بستن از بیرون، براحتی وقتی درون کیسه خواب قرار دارید بتوانید زیپ را تا انتها ببندید تا مانع نفوذ حشرات موذی و سرما به داخل آن شوید. لازم بذکر است بازه دمایی عملکرد این کیسۀ خواب 7 تا 25 درجه سانتی گراد است و بیشتر برای فصول گرم و معتدل سال پیشنهاد می شود.

مشخصات
ابعاد: ۲۱۸x۸۸x۳ سانتی‌متر​
نحوه بسته شدن: کیسه خواب زیپ از راست​
قابلیت‌های مقاومتی: پوشش ضدآب و ضدآلودگی بلبرینگ​
حداقل دمای مناسب برای استفاده: ۷ سانتی‌گراد​
نظر کاربران
1.کیسه ی خواب خوبی بود تو شگفت انگیز فوق العاده به صرفه است و یکی از بهترین مارک کیسه خواب است.
2.برای مادر زنم خریدم، چون به کوه رفتن علاقه داره. امیدوارم دندون گرگ ازش رد نشه.
3.در حالب بسته بندی کوچیکه و مناسب برای حمل وزن سبکیم داره ولی هنوز استفاده نکردم کیف مجزا نداره ولی تو کلاه خودش جمع میشه و بندهاشم اگه کامل جمع نشه و با فشار بسته شه احتمالا بشکنه چون خیلی ظریفه​.
4- کیسه خواب دیوتر مدل Astro Pro 1000
4- کیسه خواب دیوتر مدل Astro Pro 1000

بدون شک یکی از بهترین و معتبرترین شرکت هایی که در زمینه تولید ملزومات کمپینگ و کوهنوردی فعالیت دارد و توانسته سهم بزرگی از بازار جهانی را به خود اختصاص دهد شرکت دیوتر کشور آلمان است. این شرکت قدمت عجیب و غریبی در حدود 120 سال دارد و محصولات خود را با بهره گیری از تجربه بیش از یکصد سال خود و دانش، تکنولوژی و فناوری روز دنیا تولید می کند که شاید تلفیق استفاده از تجربه در کنار تکنولوژی روز سبب شده این شرکت در زمینه کاری خود بی رقیب و بی همتا باشد.

کیسه خواب دیوتر مدل Astro Pro 1000 ساخت همین شرکت پرآوازه می باشد و یکی از بهترین مارک کیسه خواب موجود در بازار است. جنس رویه این کیسۀ خواب از جنس نایلون و بصورت ضدآب بوده و جنس داخلی از جنس پلی استر و بصورت ضدحساسیت، آنتی باکتریال و ضدآلودگی است و مقاومت و طول عمر بسیار بالایی دارد.

از دیگر ویژگی های تخصصی این کیسه ی خواب می توان به: وزن بسیار سبک، اشغال فضای بسیار کم، تا 25 درصد افزایش فضا، استفاده از پر اردک و غاز در جهت گرمای بی نظیر، ضد آب بودن و وجود جیب جهت قرار دادن وسایل با ارزش اشاره کرد. این کیسه خواب حرفه ای یکی از بهترین گزینه ها برای کوهنوردان و طبیعت گردان می باشد و گرمای لازم در دماهای منفی 12 تا منفی 44 درجه سانتی گراد را تامین خواهد کرد.

مشخصات
نحوه بسته شدن:” زیپ از چپ​
یکی از باکیفیت ترین مدل های کیسه خواب​
قابلیت‌های مقاومتی: پوشش ضدآب و ضدآلودگی بلبرینگ​
حداقل دمای مناسب برای استفاده: ۴۴- سانتی‌گراد​
محدوده دمایی عملکرد: ۱۲- سانتی‌گراد​
نظر کاربران
نظری ثبت نشده است.

5- کیسه خواب مدل U.S.Army SB210

5- کیسه ی  خوابیدن مدل U.S.Army SB210

کیسه خواب مدل U.S.Army SB210 در رنگ سرمه ای و با قیمت بسیار مقرون به صرفه در بازار موجود می باشد. لایه خارجی از پارچه شمعی ساخته شده که کاملا دارای بافت ضدآب می باشد و از نفوذ آب به داخل آن جلوگیری می کند. لایه داخلی از الیاف پلی استر با خاصیت ضدباکتری ساخته شده که خواب بسیار راحتی را به شما هدیه می کند.

از دیگر ویژگی های این کیسۀ خواب می توان به: وجود زیپ دو طرفه، سبکی و قابلیت حمل آسان اشاره کرد که ارزش خرید آن را بالا برده است.

مشخصات
اندازه بسته: ۴۰×۴۳×۲۰ سانتی‌متر​
نوع پوشش: الیاف​
ظرفیت: یک نفره​
نحوه بسته شدن:” زیپ از وسط​
قابلیت‌های مقاومتی: پوشش ضدآب و ضدآلودگی بلبرینگ​
نظر کاربران
1.به توجه به موارد گفته شده در زیر توصیه می‌شود​.
2.سلام من کوهنوردی میکنم. به درد کوهنوردی و پیاده روی به دلیل وزن زیاد اصلا نمیخوره. ولی اگه میخواین تو خودروی خودتون باشه و در شرایط خاص استفاده کنید خوبه​
3.من چند سال پیش از همین مارک و مدل خریدم ولی تقریبا ۱۰ تا ۱۵سانتی متر بلند تر بود و در این سری دوخت جدید قدش کوتاهتر از قبل شده​
4.راستش من به خاطر قد این کیسه خواب را خریدم چون ثبت شده بودولی به درد ادمی با قد 170 سانت میخورد.

6- ست کیسه خواب و زیرانداز کنتال مدل gldn bear به همراه بالشت

✅ بهترین مارک کیسه خواب

6- ست کیسه خواب و زیرانداز کنتال مدل gldn bear به همراه بالشت

ست کیسه خواب و زیرانداز کنتال مدل gldn bear به همراه بالشت، مجموعه ای کامل و ایده آل برای به دل طبیعت زدن و شروع ماجراجویی است. این کیسه خواب در 4 رنگ زیبا و متنوع در بازار موجود می باشد و قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای برای آن در نظر گرفته شده است که هم اکنون می توانید بصورت اینترنتی رنگ دلخواهتان را سفارش داده تا درب منزل تحویل بگیرید. 80 درصد افرادی که از این محصول استفاده کرده اند آن را جهت خرید به دیگران پیشنهاد داده اند و این محصول را یکی از بهترین مارک کیسه خواب معرفی کرده اند.

لازم بذکر است این کیسه خواب بصورت ضدآبطراحی شده و در دماهای منفی 6 تا منفی 12 درجه سانتی گراد از شما در برابر سرما محافظت خواهد کرد. همچنین همراه این کیسه ی خواب یک عدد کیف برای مشتری ارسال می گردد تا براحتی بتوان آن را حمل کرد.

مشخصات
ابعاد: ۲۱۰x۸۵x۶۰ سانتی‌متر​
اندازه بسته: ۴۰x۵۰x۲۰ سانتی‌متر​
نحوه بسته شدن: کیسه خواب زیپ از راست​
قابلیت‌های مقاومتی: پوشش ضد آب و ضد آلودگی بلبرینگ​
حداقل دمای مناسب برای استفاده: ۱۲- سانتی‌گراد​
محدوده دمایی عملکرد: ۶- سانتی‌گراد​
نظر کاربران
1.با این قیمت ارزش خرید دارد​ و یکی از بهترین مارک کیسه خواب است.
2.می‌تونم به جرئت بگم بهترین خریدم از دی‌جی کالا بوده تا الان​
3.یک ست کامله و بالش و زیرانداز داره و به اندازه پولی که پرداخت میکنید مناسب هستش​.
7- کیسه خواب مدل جان قوتاران
7- کیسه خواب مدل جان قوتاران

کیسۀ خواب مدل جان قوتاران در سه رنگ صورتی، سبز تیره و زرد فسفری در بازار موجود می باشد. کیسۀ خواب فوق علاوه بر کیفیت بالا، قیمت مناسبی دارد و در محیط های سرد منفی 7 درجه می تواند شما را گرم نگه دارد.

وزن کم، داشتن کیف همراه و اشغال کمِ فضا به شما اجازه می دهد براحتی در هنگام کمپینک و کوهنوردی آن را در داخل کوله پشتی قرار داده و یا با قلاب مخصوص آن را به کوله متصل کنید و به ماجراجویی خود ادامه دهید. در نظر داشته باشید لازمه سفر خوب، یک خواب خوب و عمیق است که بدون داشتن کیسۀ خواب استاندارد و مناسب میسر نخواهد شد. این یکی از بهترین مارک کیسه خواب از نگاه مخاطب و مشتری است.

مشخصات
ابعاد: ۲۱۵x۹۵x۲۱۵ سانتی‌متر​
وزن: ۱۵۰۰ گرم​
جنس رویه: شمعی​
نحوه بسته شدن کیسه خواب: زیپ از چپ​
حداقل دمای مناسب برای استفاده: منفی ۷ سانتی‌گراد​
محدوده دمایی عملکرد: منفی ۱ سانتی‌گراد​
نظر کاربران
نظری ثبت نشده است.
8- کیسه خوابیدن سی تو سامیت مدل Ascent ACI Reg
8- کیسه ی خوابیدن سی تو سامیت مدل Ascent ACI Reg

کیسه خواب سی تو سامیت مدل Ascent ACI Reg در رنگ سبز روشن در دیجی کالا موجود می باشد که هم اکنون می توانید بصورت اینترنتی این محصول باکیفیت و حرفه ای که جزو بهترین مارک کیسه خواب است را سفارش دهید. این محصول که با پر غاز پریمیوم پر شده وزن بسیار کمی دارد و در عین حال گرمای فوق العاده ای را برای کاربر فراهم می سازد که از این نظر یکی از کم نظیرترین ها در دنیا محسوب می شود.

استفاده از فناوری و تکنولوژی جدید در ساخت این محصول و مجوزها و استانداردهایی که هر شرکتی موفق به اخذ و استفاده از آنها نمی شود این محصول را به گزینه ای خاص، ویژه و کم نظیر بدل کرده است. محدوده دمایی عملکرد این محصول از 2+ تا 18- درجه سانتی گراد می باشد و مقاومت بالایی در برابر رطوبت و خیس شدن دارد. در مجموع این کیسۀ خواب یک نمونه بسیار باکیفیت می باشد که تمام استانداردهای لازم را برای یک کوهنوردی با خیالی آسوده، در خود جایی داده است.

مشخصات
وزن: ۹۰۰ گرم​
باکیفیت و برندی معتبر
ابعاد: ۳۵x۱۸x۱۸ سانتی‌متر​
نحوه بسته شدن کیسه خواب: زیپ از چپ​
محدوده دمایی: عملکرد ۲+ الی ۱۸- سانتی‌گراد​
نظر کاربران
نظری ثبت نشده است.

9- کیسه خواب پکینیو مدل 700N

9- کیسه خواب پکینیو مدل 700N

کیسه خواب پکینیو مدل 700N در 4 رنگ زیبا و متنوع تولید و به بازار عرضه شده است و تا به امروز موفق شده رضایت 73 درصد مشتریان را به ثبت برساند. تولید کیسه خواب های برند پکینو که به کیسه خواب های کله گاوی شهرت دارند در کارخانه های بسیار باکیفیت و معتبر اروپایی تولید می شوند و جزو بهترین مارک کیسه خواب محسوب می شوند.

استفاده از پر غاز و زیپ های درجه یک ژاپنی نشانگر یک محصول حرفه ای و پرفکت است که از فرد تا دمای 18- درجه واقعی محافظت می کند. از دیگر ویژگی های مهم این محصول می توان به: وزن بسیار سبک و خاصیت ضدآب آن اشاره کرد.

مشخصات
ابعاد: ۲۲۰*۵۰*۸۰ سانتی‌متر​
نوع پوشش: پر​
۷۳% (۱۰) نفر از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده اند​
قابلیت‌های مقاومتی: پوشش ضدآب و ضدآلودگی بلبرینگ​
حداقل دمای مناسب: برای استفاده ۱۸- سانتی‌گراد​
محدوده دمایی عملکرد: -۱۰ سانتی‌گراد​
نظر کاربران
1.بسیار بسیار عالی هست ولی برای استفاده در دمای زیر صفر​ عالیه و یکی از بهترین مارک کیسه خواب می باشد.
2.سلام دوستان این محصول ساخت کشور چین هست ولی میشه گفت جز محصولات خوبشون هست. دمای مناسب برای استفادش هم صفر درجه هست و برای دمای منفی جواب نمیده. به نظر من با توجه به قیمت کیسه خواب ایرانی صخره دنا 300 یا قایا 300 از این کیسه خواب بهترن چون وزنشون در یک حده ولی کیفیت این دو مدل کیسه خواب ایرانی (جنس هر دو الیاف هست) بهتر از این مدل کله گاویه. قیمتشون هم بین نصف تا یک سوم این مدل کله گاویه. تازه کیسه خواب پر به درد مناطق مرطوب نمیخوره. اگر برای دماهای منفی کیسه خواب میخواین به درد نمیخوره.

10- کیسه خواب فوروارد مدل PROFESSIONAL CAMP -FCLT3012

✅ بهترین مارک کیسه خواب

10- کیسه ی خواب فوروارد مدل PROFESSIONAL CAMP -FCLT3012
مشخصات
ابعاد: ۲۱۸x۸۸x۱۲ سانتی‌متر​
جنس رویه: پلی‌استر​
۸۵% (۲۰) نفر از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده اند​.
نحوه بسته شدن کیسه خواب: زیپ از راست​
حداقل دمای مناسب برای استفاده: ۷ سانتی‌گراد​
محدوده دمایی عملکرد: ۷ الی ۲۵ درجه سانتی‌گراد​
نظر کاربران
1.عالی جنس زیبا دوخت عالی. پارچه ی ضخیم​. یکی از بهترین مارک کیسه خواب است.
2.کیفیت کالا برای گردش گری تو هوای معتدل خوبه​
3.فکر میکنم برای تفریح معمولی خوب باشه یه زیر انداز هم میخواد​.

11- کیسه خواب فرینو مدل LIGHTEC 1400 DUVET

11- کیسه خواب فرینو مدل LIGHTEC 1400 DUVET

سفر به درون طبیعت یکی از مهیج ترین اتفاقاتی است که یک نفر می تواند آن را تجربه کند. البته نداشتن لوازم ضروری در طبیعت گردی می تواند این سفر رویایی را به یک تجربه تلخ برای ما بدل کند. یکی از ضروری ترین و مهمترین وسایلی که شاید هر طبیعت گردی به آن نیاز دارد کیسه خواب می باشد. کیسه خواب شما را به یک خواب عمیق و دلچسب آن هم در دل طبیعت دعوت می کند.

کیسه ی خواب فرینو مدل LIGHTEC 1400 DUVET بدون شک یکی از بهترین مارک کیسه خواب موجود در دیجی کالا می باشد و گزینه ای مناسب برای افراد حرفه ای است. جنس رویه و داخل این محصول صد در صد از نایلون بوده که طبیعتا اجازه ورود رطوبت و آب را به داخل کیسه نخواهد داد.

وزن سبک و کاور فشرده ساز سبب شده تا حمل و جا به جایی این کیسه بسیار راحت و بدون دغدغه انجام شود. همچنین یک عدد زیپ دو طرفه برای دسترسی از هر دو طرف در نظر گرفته شده است. جیب های متعدد داخلی امنیت وسایل با ارزش شما را تضمین می کند تا هنگام خواب با خیالی آسوده بخوابید و نگران به سرقت رفتن آنها نباشید. شاید تنها قیمت بالای این محصول را بتوان به عنوان نکته منفی در نظر گرفت.

مشخصات
ابعاد: ۵۰×۸۰×۲۱۵ سانتی‌متر​
جنس داخلی: نایلون​
ظرفیت: یک نفره​
محدوده دمایی عملکرد: COMFORT:-۹⁰C LIMIT: -۱۶⁰C EXTREME :-۳۷⁰C سانتی گراد​
سایر توضیحات: مناسب پاییز، زمستان و اوایل بهار (برای کوه های ایران)​
نظر کاربران
نظری ثبت نشده است.

12- کیسه خواب فوروارد کد PRO-FCLT3101

12- کیسه خواب فوروارد کد PRO-FCLT3101

سایر توضیحات: دارای دو زیپ در دو طرف کیسه خواب جهت سهولت در رفت و آمد هر نفر بدون ایجاد مزاحمت و به حداقل رساندن خروج هوای گرم از داخل کیسه خواب – دارای سر زیپ دو طرفه داخلی و خارجی جهت سهولت در باز و بسته کردن کیسه خواب در هنگام استفاده – دارای کلاهی قابل باز و بسته شدن جهت استفاده کاربر در سرما به صورت بسته و در گرما به صورت باز – دارای دو بالش سفری در قسمت داخلی محصول همراه با زیپ جهت شست و شو – جنس قابل شست و شو و مقاوم – دارای دو دکمه در قسمت کلاهی جهت محکم نمودن کلاهی در سرما و جلوگیری از نفوذ سرما – نیاز به مراقبت بسیار کم – حفظ ۷۰ درصدی قابلیت عایق بودن حتی در هنگام خیس شدن – عدم فروپاشی ساختار درونی کیسه خواب و گلوله شدن در صورت خیس شدن – خشک شدن سریع کیسه خواب – مقاومت در برابر پارگی و یا پوسیدگی – قابلیت تمیز شدن آسان و راحت – یکی از بهترین مارک کیسه خواب – دارای یک کاور مجزا همراه با دو دسته جهت حمل به صورت دستی، دوشی و یا بستن به کوله پشتی کوهنوردی​

مشخصات
ابعاد: ۱۷۲x۱۳۷x۶ سانتی‌متر
اندازه بسته: ۲۶x۲۶x۴۲ سانتی‌متر​
وزن: ۲۵۰۰ گرم​
اندازه: بزرگ​
قابلیت‌های مقاومتی: مقاوم در برابر آب​
حداقل دمای مناسب برای استفاده: ۷ سانتی‌گراد​
محدوده دمایی عملکرد: ۷ الی ۲۵ درجه سانتی‌گراد​
نظر کاربران
1.از نظر اصالت و بسته بندی و زمان ارسال عالی بود و جزو بهترین مارک کیسه خواب است شک نکنید. جنسش هم نسبتا خوب هست برای ۷۵۰ هزار که من خریدم در off خیلی خوبه​
2.به جز بالش ها که عملا غیرقابل استفاده س و فقط جنبه تزئیینی داره از بقیه چیزها راضی بودم اابته من تو شگفت انگیز با قیمت ۸۴۰ خریدم و به نسبت همین قیمت نظر میدم بنظرم کار راه اندازه و مناسب برای سفر و کمپ​

13- کیسه خواب صخره مدل dena 300​

13- کیسه خواب صخره مدل dena 300​

کیسه خواب صخره مدل dena 300 یک گزینه ای مناسب برای افرادی است که به دنبال خرید یک کیسه خواب با حداقل استانداردها می باشند. ابعاد این محصول ۲۳۰x۹۰x۵ سانتی متر می باشد و برای افرادی تا قد 190 سانتی طراحی شده است. 

جنس داخلی این محصول از پلی استر بوده و گرمای خوبی برای یک خواب خوب ایجاد می کند و یکی از بهترین مارک کیسه خواب می باشد. شما می توانید این کیسه خواب را بصورت اینترنتی سفارش دهید. برای اینکار کافیست تا بر روی تصویر بالا کلیک کرده و سفارش خود را نهایی کنید.

مشخصات
جنس داخلی: پلی‌استر​
ابعاد: ۲۳۰x۹۰x۵ سانتی‌متر​
اندازه: بزرگ​
ظرفیت: یک نفره​
حداقل دمای مناسب برای استفاده: منفی ۲ سانتی‌گراد​
محدوده دمایی عملکرد: مثبت ۳ سانتی‌گراد​
نظر کاربران
1.سایزش خوبه​.
2.جنس و کیفیت خوبی داره و جزو بهترین مارک کیسه خواب است، بازار بگردین شاید ارزون تر هم پیدا کنید، من چون بن خرید داشتم از دیجی کالا خریدم​.
14- کیسه خواب گرانیت اکوییپمنت کد K22
14- کیسه خواب گرانیت اکوییپمنت کد K22

کیسه خواب گرانیت اکوییپمنت کد K22 تا به امروز موفق شده رضایتمندی 72 درصدی مشتریان را به ثبت برساند. این کیسه ی خواب برای دو نفر طراحی شده و برای افرادی تا اندازه 210 سانتی متر مناسب است.

یکی از ویژگی های کاربردی و متمایز کننده این کیسه خواب این است که شما می توانید هر زمان که دوست داشتید آن را بوسیله زیپ کامل باز کرده و به عنوان زیرانداز یا پتو استفاده نمایید. جنس این محصول از پلی استر می باشد که مقاومت خوبی در برابر پاره شدن و نفوذ آب دارد. 

شما می توانید از این کیسه خواب در محیط هایی تا دمای منفی 10 درجه سانتی گراد استفاده کنید. داشتن زیپ دوطرفه و باکیفیت به شما اجازه می دهد ضمن باز و بسته کردن آن از قسمت بیرون، زمانی که داخل کیسه هم هستید براحتی بتوانید اینکار را انجام دهید.

مشخصات
ابعاد: ۴۸x۳۰x۳۰ سانتی‌متر​
وزن: ۲۶۰۰ گرم​
جنس رویه: پلی‌استر​
نحوه بسته شدن کیسه خواب: زیپ دو طرف​
محدوده دمایی عملکرد: ۱- سانتی‌گراد​
۷۲% (۷۰) نفر از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده اند​.
قابلیت‌های مقاومتی: پوشش ضدآب و ضدآلودگی بلبرینگ​
حداقل دمای مناسب برای استفاده: ۱۰- سانتی‌گراد​
نظر کاربران
1.برای زیر صفر جواب نمیده اما بالای صفر عالیه​
2.بی نظیر و عالیه​
3.با توجه به قیمت بخصوص هنگام تخفیف ارزش داره.​
4.نسبت به قیمتش کارایی خیلی خوبی داره. دو نفر راحت داخلش جا میشن.​
5.عالیه گرماش خیلی خوبه، جای خوابش خیلی خوبه،توصیه میکنم حتما این محصول رو بخرید​.
15- کیسه خواب مدل KANTAL

✅ بهترین مارک کیسه خواب

15- کیسه خواب مدل KANTAL

کیسه خواب مدل KANTAL تا به امروز فروش بسیار خوبی را به ثبت رسانده است. تنوع رنگ عالی، قیمت بسیار مناسب و اقتصادی و کیفیت مطلوب شاید از مهمترین ارکان موفقیت این محصول باشند. این کیسه خواب در 4 رنگ زیبا و خاص تولید و به بازار عرضه شده است و براحتی می توانید بصورت اینترنتی آن را سفارش دهید. 81 درصد افرادی که این کالا را خریداری کرده اند ضمن اعلام رضایتمندی، خرید آن را به دیگران پیشنهاد داده اند.

از مهمترین ویژگی ها و نقطه قوت این محصول می توانیم به مواردی همچون: داشتن خاصیت ضدآب، حجم کم، جنس ضخیم و مقاوم و داشتن قابلیت آزادی حرکت پاها اشاره کرد. جنس رویه این محصول بصورت کاملا ضدآب ساخته شده و بدلیل نوع ضخامت و لایه میانی استانداردی که دارد از شما تا دمای 12- درجه سانتی گراد محافظت خواهد کرد. این محصول یکی از بهترین مارک کیسه خواب است که می توانید همین حالا با قیمتی مناسب خریداری نمایید.

مشخصات
ظرفیت: یک نفره​
۸۱% (400) نفر از خریداران، این کالا را پیشنهاد کرده اند​
نحوه بسته شدن کیسه خواب: زیپ از راست​
نحوه بسته شدن: کاور بند​
حداقل دمای مناسب برای استفاده: منفی ۱۲ سانتی‌گراد​
محدوده دمایی عملکرد: ۵- الی ۱۲- سانتی‌گراد​
نظر کاربران
1.جنس خوب خرید آسان ارسال دقیق وپشتی بانی با صداقت​
2.برا هدیه خریدم، استفاده نکردم تنها عیبی که دیدم دوخت بد مارکش بود​.
3.با توجه به قیمتش خوبه، راضی ام​.
4.عالی منتظرم برم تو طبیعت که توش بخوابم​.
5.کیفیت ساخت و کیفیت زیپ هایی که توش استفاده شده عالیه نسبت به قیمتش ارزش داره من راضی بودم​.

16- کیسه خواب ردکمپ مدل G300

16- کیسه خواب ردکمپ مدل G300

کیسه خواب ردکمپ مدل G 300 یکی از پرفروشترین کیسه خواب های موجود در بازار می باشد. این محصول کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه ای دارد و برای افراد آماتور یا کسانی که دوست دارند خوابیدن با آرامش در دل طبیعت را تجربه کنند گزینه ای مناسب خواهد بود. 79 درصد افرادی که استفاده از این محصول را تجربه کرده اند خرید آن را به دیگران پیشنهاد داده اند.

از مهمترین ویژگی های این کیسه خواب می توان به: سبک بودن، حجم کم، قابلیت جا بجایی آسان، رویه کاملا ضدآب، ضخامت زیاد، قابل استفاده تا دمای 15- درجه سانتیگراد، قابل استفاده در 4 فصل سال، داشتن زیپ دوطرفه جهت راحتی کاربر و داشتن دو سری زیپ اشاره کرد. این کیسه خواب دارای ابعاد 2.5*90*210 سانتی متری بوده و خرید آن به افرادی که اهل کوهنوردی و طبیعت گردی بصورت آماتور می باشند پیشنهاد می گردد. شما عزیزان می توانید هم اکنون این کیسۀ خواب باکیفیت را در سه رنگ مختلف بصورت اینترنتی سفارش داده تا در اولین فرصت درب منزل تحویل بگیرید.

مشخصات
ظرفیت: یک نفره​
ابعاد: ۲۱۰*۹۰*۲.۵ سانتی‌متر​
نحوه بسته شدن: کاور بند​
نوع پوشش: الیاف​
حداقل دمای مناسب برای استفاده: ۱۵- سانتی‌گراد​
محدوده دمایی عملکرد: ۵- سانتی‌گراد​
نظر کاربران
1.کیسه خواب خوبیه برای برنامه های سطح متوسط​
2.ظاهر زیبایی داره و کیفیتش هم خوبه. به نظرم برای ۳فصل مناسب هست کاملا​
3.انتظار خیلی زیادی نداشته باشید ازش. توی محیط بسته که زیر انداز خوب داشته باشه و خیلی هم سرد نباشه خوب جواب میده.​
4.هم جمع و جوره و زیباست برای کوهنوردی در فصل سرد مثل پاییز و اوایل بهار که هوا کمی سرده مناسبه​.

17- کیسه خوابیدن کنتال مدل kangaroo

17- کیسۀ  خوابیدن کنتال مدل kangaroo

کیسه خواب کنتال مدل kangaroo که جزو محصولات جدید این برند نام آشنا محسوب می شود تا به امروز موفق شده رضایتمندی 80 درصدی مشتریان را کسب نماید. این کیسه خواب در 5 رنگ متنوع تولید و روانه بازار شده است و کیفیت بالایی دارد. پارچه استفاده شده در این کیسه ی خواب گورتگس کره ای است که علاوه بر تنفس پذیری بالا، مانع نفوذ آب می شود.

همچنین دمای درون کیسه را حفظ کرده و مقاومت بالایی در برابر پاره شدن دارد. یکی دیگر از نقاط قوت این محصول زیپ های بسیار مقاوم و ضخیم آن می باشد. خرید این محصول به طبیعت گردان و کوهنوردان آماتور که به دنبال یک کیسه ی خواب ایده آل و متناسب با سطح و مهارت خود می باشند پیشنهاد می شود.

مشخصات
اندازه: بزرگ​
ابعاد: ۲۰۰x۸۵x۱۰ سانتی‌متر​
نوع پوشش: الیاف​
محدوده دمایی عملکرد: ۲- سانتی‌گراد​
جنس داخلی: پلی‌استر​
حداقل دمای مناسب برای استفاده: ۲- سانتی‌گراد​
نحوه بسته شدن کیسه خواب: زیپ از راست​
قابلیت‌های مقاومتی: پوشش ضدآب و ضدآلودگی بلبرینگ​
نظر کاربران
1.من خیلی راضی بودم کیفیت عالی بود باتوجه به قیمت خوبش​ و بنظرم حقشه جزو بهترین مارک کیسه خواب باشه.
2.نسبت به قیمتش خوبه تازه گرفتم ولی کیسه اش کمی کوچکه موفع جمع کردن باید مواظب بود پاره نشه​.
3.پیشنهاد میکنم برای خرید ارزشش و داره​.
4.کیسه خواب بزرگ و جاداریه ولی اصن به درد کوهنوردی نمیخوره سایزش بزرگه ولی واسه طبیعتگردی خوبه فکر کنم تو دمای صفر جواب بده زیاد اعداد دمای منفی رو جدی نگیرین​.
18- کیسه خواب موبی گاردن مدل NX21562008
کیسه خواب موبی گاردن مدل NX21562008
مشخصات
ابعاد: ۵×۷۲×۲۲۰ سانتی‌متر
وزن: ۲۲۰۰ گرم
اندازه بسته: ۲۵×۲۵×۳۵ سانتی‌متر
جنس داخلی: پلی‌استر
نوع پوشش: الیاف
جنس رویه: پلی‌استر
ظرفیت: یک نفره
نحوه بسته شدن کیسه خواب: زیپ از راست
نظر کاربران
نظری ثبت نشده است.
19- کیسه خواب فوروارد مدل PROFESSIONAL CAMP -FCLT3022

✅ بهترین مارک کیسه خواب

کیسه خواب فوروارد مدل PROFESSIONAL CAMP -FCLT3022

سایر توضیحات: دارای زیپ سرتاسری دو طرفه در قسمت وسطی کیسه خواب جهت باز و بسته کردن راحت و همچنین امکان تهویه هوا – دارای دو زیپ دو طرفه در دو طرف کیسه خواب جهت بیرون آوردن دست ها و امکان تحرک آسان تر دارای یک زبانه با دکمه بر روی قسمت زیپ کیسه خواب – نیاز به مراقبت بسیار کم – حفظ ۷۰ درصدی قابلیت عایق بودن حتی در هنگام خیس شدن – عدم فروپاشی ساختار درونی کیسه خواب و گلوله شدن در صورت خیس شدن – خشک شدن سریع کیسه خواب – مقاومت در برابر پارگی و یا پوسیدگی – قابلیت تمیز شدن آسان و راحت – دارای یک کاور مجزا همراه با دو دسته جهت حمل به صورت دستی, دوشی و یا بستن به کوله پشتی کوهنورد

مشخصات
ابعاد: ۲۲۰x۸۸x۳۰ سانتی‌متر
اندازه: بزرگ
جنس داخلی: پلی‌استر
ظرفیت: یک نفره
نحوه بسته شدن کیسه خواب: زیپ دو طرف
اقلام همراه محصول: کاور
قابلیت‌های مقاومتی: مقاوم در برابر آب
حداقل دمای مناسب برای استفاده: ۷ درجه سانتی گراد سانتی‌گراد
محدوده دمایی عملکرد: ۷ الی ۲۵ درجه سانتی‌گراد
نظر کاربران
1.عالی بود.
2.عالیه بنظرم.
3.در تخفیف خوب بود.

20- کیسه خواب کینگ کمپ مدل Standing 250S

کیسه خواب کینگ کمپ مدل Standing 250S

سایر توضیحات: جنس رویه پلی‌استر T۱۹۰ – دارای پوشش از نوع پلی استر ۱۷۰T جنس داخلی: پلی استر Polyester warm loft – وزن پوشش به کار رفته ۲۵۰ گرم – نحوه بسته‌شدن بصورت زیپی در دوطرف

مشخصات
ابعاد: ۶۵ × ۱۶۰ سانتی‌متر
وزن: ۱۴۰۰ گرم
جنس داخلی: پلی‌استر
نوع پوشش: الیاف
نحوه بسته شدن کیسه خواب: زیپ از راست
حداقل دمای مناسب برای استفاده: ۸- سانتی‌گراد
محدوده دمایی عملکرد: ۸ سانتی‌گراد
نظر کاربران
1.من خریدم برا خودم ولی قسمت دخترم شد.
2.کوتاهی سایز از نظر قد
3.اندازش خیلی کوچیک بود.
4.در کل خوب است و می تونه جزو بهترین مارک کیسه خواب باشه.
5.بسیار زیبا و راحت.
6.بنظر خوب میاد اما باید در سایز دقت کنی چون سایز ثابتی نداره و متغیره.

21- کیسه خواب کلمبیا مدل پر اردک

کیسه خواب کلمبیا مدل پر اردک
مشخصات
ابعاد: ۵۰x۸۰x۲۲۰ سانتی‌متر
وزن: ۱۳۰۰ گرم
جنس داخلی: نایلون
نوع پوشش: پر
ظرفیت: یک نفره
نحوه بسته شدن کیسه خواب: زیپ از راست
اقلام همراه محصول: کاور
محدوده دمایی عملکرد: منفی یک سانتی‌گراد
نظر کاربران
نظری ثبت نشده است.

22- کیسه خواب گلدن بیر مدل MISHO1 به همراه زیرانداز و بالش سفری

کیسه خواب گلدن بیر مدل MISHO1 به همراه زیرانداز و بالش سفری

سایر توضیحات: کاملا ضدآب- تولید شده از پارچه کره ای جهت افزایش دما- مقاوم در برابر پارگی comfort- دمای راحتی: ۶- Extreme- دمای نهایی: ۱۲- سایز قد کیسه: ۲.۱۰ سانتی متر- سایز دمپا کیسه: ۶۰ سانتی متر- سایز سرشانه: ۸۵ سانتی متر- سایز زیر انداز: ۰.۴x۲۲۰x۱۵۰ سانتی‌متر- اقلام همراه: یک عدد بالش سفری- این محصول رنگبندی متنوعی دارد که می توانید رنگ دلخواهتان را بصورت اینترنتی سفارش دهید.

مشخصات
ابعاد: ۲۱۰x۸۵x۶۰ سانتی‌متر
وزن: ۲۲۰۰ گرم
اندازه: بزرگ
جنس داخلی: پلی‌استر
نوع پوشش: الیاف
جنس رویه: پارچه
ظرفیت: یک نفره
حداقل دمای مناسب برای استفاده: ۱۲- سانتیگراد
محدوده دمایی عملکرد: ۶- سانتیگراد
نحوه بسته شدن کاور: بند
نحوه بسته شدن کیسه خواب: زیپ از راست
اقلام همراه محصول: بالش و کاور
قابلیت‌های مقاومتی: مقاوم در برابر آب
نظر کاربران
خوب مراقبت کنی از این کیسه خواب، ۲۰ سال کار میکنه برات، حتی اگه مثل من طبیعت گرد باشی.

معرفی 2 تا از پرفروش ترین و بهترین مارک کیسه خواب

  1. کیسه خواب اسنوهاک مدل dena -600 در ابعاد 220*83*50 سانتی متر تولید و روانه بازار شده و برای افرادی که بصورت حرفه ای طبیعت گردی می کنند مناسب است زیرا کیفیت بالایی دارد. با توجه به ابعاد برای یکنفر مناسب است. محدوده دمایی صفر سانتی گراد و حداقل دمای مناسب جهت استفاده منفی 5 درجه می باشد. همراه محصول یک عدد کاور جهت سهولت در جابجایی وجود دارد و نحوه بسته شدن کاور از طریق بند انجام می شود. جنس رویه داخلی و بیرونی از پلی استر است و در روزهای بارانی گزینه ای مناسب می باشد. این کیسه خواب با پر اردک پُر شده و گرمای خوبی را ایجاد می کند. زیپ و دوخت تمیز و حرفه ای از دیگر نقاط قوت این محصول است که باید به آنها اشاره کنیم. رنگبندی متنوعی دارد که می توانید رنگ دلخواهتان را سفارش دهید.
  2. کیسه خواب نکو مدل 3seasons کد ZIZ- XL یکی از پرفروشترین مدلهای کیسه خواب است که توسط برندی معتبر تولید و روانه بازار شده است. این محصول ساخت کشور ایران است و کیفیت بالایی دارد. زیپ ها بصورت دوطرفه طراحی شده اند و براحتی می توانید حتی از درون کیسه خواب آن را بازوبسته کنید. ابعاد 215*80 سانتی متری این محصول آن را در اندازه خیلی بزرگ (XL) قرار داده است. جنس رویه از پلی استر ضدآب بوده که با الیاف پوشانده شده است. محدوده دمایی آن +3 الی -12 درجه سانتی گراد می باشد و برای فصل های مختلف سال مناسب می باشد. وزن سبک و ابعاد جمع و جوری دارد و براحتی می توانید آن را با کیف مخصوص یا با کوله پشتی حمل کنید و از طبیعت گردی و تجریه یک خواب خوب و دلچسب در دل طبیعت لذت ببرید.

با انواع کیسه خواب آشنا شوید

  • مدل مستطیلی: این نوع کیسه خواب به شکل مستطیل طراحی شده و معمولا فضای بسیار خوب و ایده آلی را در اختیار شما قرار می دهد که سبب می شود خواب راحتی را با آن تجربه کنید.
  • مدل نیمه مستطیلی: این نوع از کیسه های خواب با نام های دیگری همچون “مومیایی اصلاح شده” و “بشکه ای” هم در بازار شناخته می شوند که بدلیل نوع طراحی و راحتی در هنگام خواب طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده اند.
  • مدل مومیایی: این مدل از کیسه های خواب فضای کمتری نسبت به مدل های قبلی در اختیارتان قرار می دهند و همانطور که از نامشان پیداست باید درون آنها بصورت مومیایی قرار بگیرید. البته این مدل به خاطر نوع طراحی از هدر رفت گرما جلوگیری کرده و فضای بسیار کمی را اشغال می کنند که برای کوهنوردان حرفه ای بسیار حائز اهمیت می باشد.
  • مدل دونفره: این نوع از کیسه های خواب به افرادی که دوست دارند در دل طبیعت در کنار هم بخوابند توصیه می شود. مشتری اصلی این نوع کیسه خواب ها زوجین و خانواده ها هستند. البته بیشتر مدل های دو نفره به گونه ای طراحی می شوند که امکان جدا شدن آنها از طریق زیپی که در وسط قرار گرفته وجود خواهد داشت. شما از طریق زیپ، براحتی می توانید آنها را از هم جدا کرده تا در صورت تمایل بصورت جداگانه و مستقل از هر کدام استفاده کنید.

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی 22 مدل از بهترین مارک کیسه خواب و ارائه نکاتی در خصوص خرید این کالا، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. به شما عزیزان مطالعه مقاله هایی با عنوان راهنمای خرید: بهترین مدلهای کوله پشتی کوهنوردی، بهترین عینک های آفتابی مردانه، پرفروشترین عینک های آفتابی زنانه، برترین چادرهای مسافرتی را پیشنهاد می کنیم.

‫2 نظر

  • پوریا

    اونی که این مقاله جم اوری کرده فکر نکنم کوهنورد باشه

    23 تیر 1401 در 00:56
    • جواد

      باسلام. تشکر از مطلب مفیدتون. من از بین مدل های پیشنهادی موجود در مقاله، شماره 12 رو انتخاب کردم و خیلی راضی ام از خرید. سپاس

      23 تیر 1401 در 10:42

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *