منوی دسته بندی

خرید بهترین و پرفروشترین مدلهای کیبورد کامپیوتر باکیفیت و ارزان

کیبورد کامپیوتر بدون شک یکی از اساسی ترین و مهمترین قطعات و لوازم جانبی یک رایانه بشمار می رود و بدون داشتن آن عملا کار کردن با کامپیوتر غیر ممکن می شود. بوسیله کیبورد می توان کارها را با سرعت و دقت بسیار بیشتری انجام داد. یک نویسنده یا تایپیست با داشتن کیبوردی نرم و بیصدا با آرامش و دقت بیشتری کارهای خود را انجام می دهد.

گیمرها بوسیله کیبورد مخصوص بازی، می توانند با سرعت و قدرت بیشتری بازی های مورد علاقه شان را انجام داده و در نتیجه لذت بیشتری از بازی کردن ببرند. با توجه به تنوع بسیار زیاد صفحه کلیدهای کامپیوتر موجود در بازار، امروز در این بخش از دقیق شو قصد داریم تا علاوه بر راهنمای خرید کیبورد کامپیوتر، تعدادی از پرفروشترین و باکیفیت ترین مدلهای آن را به شما معرفی کنیم. پس تا آخر همراه ما باشید.

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات باکیفیت ترین مدلهای کیبورد کامپیوتر، اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید.

1- کیبورد کامپیوتر و ماوس شیائومی مدل WXJS01YM

خرید بهترین مدلهای کیبورد کامپیوتر

کیبورد و ماوس شیائومی مدل WXJS01YM کیفیت بسیار بالایی دارد. کیبورد کامپیوتر شیائومی به همراه یک عدد موس برای مشتری ارسال می گردد. این کیبورد و موس توسط شرکت معتبر و شناخته شده شیائومی تولید و روانه بازار شده است و تا به امروز موفق شده فروش خوبی را به ثبت برساند. 

83 درصد افرادی که تجربه استفاده از این کیبورد و موس را داشته اند آن را به دیگران برای خرید پیشنهاد داده اند. با توجه به کیفیت بالای این محصول قیمت آن منصفانه برآورد می شود و از اینرو ارزش خرید بالایی دارد.

کیبورد فوق با داشتن 104 عدد کلید که 12 تای آن بصورت میانبر طراحی شده است سرعت و دسترسی خوبی برای کارهای مختلف در اختیار شما قرار می دهد. عمر این ست کیبورد و موس کامپیوتر طبق ادعای شرکت سازنده بسیار بالا تخمین زده شده است و می توانید روی طول عمر آن حساب کنید.

یکی از وجوه متمایز کننده این ست ماوس و صفحه کلید، طراحی ارگونومیک و قوسی شکل کلیدها و کل مجموعه کیبورد می باشد که در کاهش فشارهای وارده به مچ و انگشتان دست موثر خواهد بود و از اینرو به حفظ سلامتی شما کمک خواهد کرد.

مشخصات
نظر کاربران

2- کیبورد کامپیوتر مخصوص بازی ردراگون مدل K208- lks2030

کیبورد مخصوص بازی ردراگون مدل K208 – lks2030 تا به امروز موفق شده 100 درصد رضایتمندی مشتری را کسب نماید که درصد قابل توجه و معناداری است. کیبورد فوق بصورت اختصاصی برای انجام بازی های کامپیوتری طراحی شده که به زعم بسیاری از خریداران بهترین گزینه در این رنج قیمتی محسوب می شود.

کیبورد ردراگون 13 عدد کلید میانبر دارد که دسترسی مخاطب به دیگر نرم افزارها و بخش های دیگر رایانه را سریعتر و انجام بازی های مختلف را لذت بخش تر می کند. لازم بذکر است این کیبورد کامپیوتر در راستای عملکرد هر چه سریعتر کلیدها بصورت سیم دار طراحی شده تا کمترین تاخیری در عملکرد کلیدها دیده نشود.​

اگر به دنبال خرید یک کیبورد باکیفیت مخصوص بازی می گردید در خرید این کیبورد شک نکنید. شما می توانید هم اکنون این محصول کاربردی را بصورت اینترنتی سفارش داده تا در اسرع وقت آن را درب منزل تحویل بگیرید.​​​

مشخصات
نظر کاربران

3- کیـبورد کامـپیوتر ایکس پی-پروداکت مدل XP-8000E

کیبورد ایکس پی – پروداکت مدل XP – 8000E بصورت ساده و شیک طراحی شده و قیمت مقرون به صرفه ای دارد که همین موارد کافیست تا بسیاری از افراد آن را بعنوان خرید نهایی خود برگزینند. 80 درصد افرادی که تجربه استفاده از کیبورد فوق را دارند آن را به دیگر افراد جهت خرید پیشنهاد داده اند.​

امکان اتصال این کیبورد هم بوسیله دانگل بلوتوث و هم بوسیله کابل90 سانتی متری وجود دارد. حک شدن حروف فارسی روی کلیدهای کیبورد یکی دیگر از ویژگی های کاربردی این محصول محسوب می شود.​​

مشخصات
نظر کاربران

4- کیبورد کامپیوتر بی سیم مدل I8 Backlit

یکی دیگر از پرفروشترین کیبوردهای موجود در بازار کیبورد کامپیوتر بی سیم مدل I8 Backlit می باشد که کیفیت و قیمت بسیار خوبی دارد. 81 درصد مشتریان خرید این محصول را به دیگران پیشنهاد داده اند. این صفحه کلید بصورت چراغدار طراحی شده تا ضمن زیبایی بیشتر، در محیط های کم نور و یا فاقد نور مشکلی برای انجام امور خود نداشته باشید.

صفحه کلید فوق با انواع مختلف سیستم عامل ها سازگاری کامل داشته و در این زمینه محدودیتی برای کاربر بوجود نخواهد آورد. 

شما می توانید کیبورد فوق را بصورت اینترنتی در دو رنگ مشکی و مشکی مات سفارش داده تا درب منزل تحویل بگیرید.

مشخصات
نظر کاربران

5- کـیبورد کامـپیوتر و ماوس مخصوص بازی جکنگ مدل JK_913

کیبورد و ماوس مخصوص بازی جکنگ مدل JK _ 913 موفق شده تا به امروز 78 درصد رضایتمندی مشتریان خود را کسب کند. این ست که بصورت جمع و جوری طراحی شده با داشتن قابلیت اتصال به انواع سیستم عامل ها اعم از ios، ویندوز و اندروید به کاربر این امکان را می دهد تا در هر جا و هر زمانی که اراده کرد به انجام بازی مورد علاقه خود بپردازد و از بازی کردن با این ست ماوس و صفحه کلید لذت ببرد.​

حسگر ماوس اپتیکال، وجود 4 عدد کلید روی ماوس و داشتن چراغ هفت رنگ و زیبا در قسمت پس زمینه کلیدهای کیبورد از دیگر ویژگی های جذاب این مجموعه می باشد. ​​

مشخصات
نظر کاربران

6- کیبورد کامپیوتر مخصوص بازی تسکو مدل TK 8124

کیبورد مخصوص بازی تسکو مدل TK 8124 توسط شرکتی معتبر و شناخته شده تولید و روانه بازار شده است و کیفیت بالا و قیمت مناسبی دارد. 84 درصد افرادی که تجربه استفاده از این کیبورد را داشته اند آن را به دیگران جهت خرید پیشنهاد داده اند.​

از ویژگی های مهم این کیبورد کامپیوتر می توان به: نورپردازی بسیار زیبا در کنار و زیر کلیدها، داشتن 10 عدد کلید میانبر در جهت سرعت عمل بیشتر و دسترسی آسانتر کاربر به برنامه های مختلف، داشتن گارانتی 12 ماهه معتبر و رنگبندی متنوع اشاره کرد که ارزش خرید آن را بالا برده است.​​

مشخصات
نظر کاربران

7- کـیبورد کامپـیـوتر دی-نت مدل DT-993

کیبورد کامپیوتر دی- نت مدل DT – 993 در دو رنگ مشکی و مشکی مات عرضه می شود و علاوه بر کیفیت بالا، قیمت مقرون به صرفه ای دارد. 75 درصد افرادی که تجربه استفاده از این کیبورد را دارند خرید آن را به دیگران پیشنهاد داده اند. طراحی زیبا، ارگونومیک و عملکرد سریع و بدون تاخیر دکمه ها از مهمترین ویژگی های این کیبورد ساده و در عین حال شیک محسوب می شوند.

نوع اتصال این کیبورد بصورت با سیم بوده و بوسیله کابل 1.2 سانتی متری به کیس کامپیوتر و پورت لپ تاپ متصل می شود. 

یکی دیگر از مهمترین ویژگی های کیبورد فوق ضدآب بودن آن است که به طول عمر بیشتر این محصول کمک می کند.

مشخصات
نظر کاربران

8- کیبورد کامپیوتر و موس بی سیم سادیتا مدل SKM-1655WL

مشخصات
نظر کاربران

9- کیبورد کامپیوتر بیاند مدل BK-7200w

مشخصات
نظر کاربران
10- صفحه کلید کامپیوتر تسکو مدل TK 8012
مشخصات
نظر کاربران

11- کیبورد کامپیوتر و ماوس جی پلاس مدل GKM-J70WT

مشخصات
نظر کاربران
12- کیبورد کامپیوتر و ماوس مخصوص بازی لایمید مدل GTX300
مشخصات
نظر کاربران
13- صفحه کلید کامپیوتر به همراه ماوس لانگتو مدل V9000
مشخصات
نظر کاربران
14- کیبورد کامپیوتر و ماوس لاجیتک مدل MK330
مشخصات
نظر کاربران

15- کیبورد کامپیوتر بی سیم لاجیتک مدل K480

مشخصات
نظر کاربران

16- کیبورد کامپیوتر گیمینگ کورسیر مدل K70 RGB MK.2

مشخصات
نظر کاربران

17- کیـبورد و مـاوس بی سیم مافی مدل Sweet S

کیبورد و ماوس بی سیم مافی مدل Sweet S یک مجموعه بسیار باکیفیت، کاربردی و البته زیبا می باشد. کیبورد فوق از 84 عدد کلید تشکل شده و حسگر ماوس از نوع اپتیکال با دقت بالاست. نوع اتصال بصورت بی سیم و بوسیله دانگل یو اس بی انجام می شود.

بررسی اجمالی نظرات ثبت شده کاربران در خصوص این مجموعه 2 عددی نشان می دهد که اغلب از خرید این محصول رضایت داشته و آن را به دیگران پیشنهاد داده اند. 

لازم بذکر است کیبورد و ماوس فوق تا به امروز موفق شده رضایتمندی 86 درصدی مشتریان را به ثبت برساند.

مشخصات
نظر کاربران

18- کیبورد کامپیوتر مدل RK61

مشخصات
نظر کاربران

19- کـیبورد کامـپـیوتر بی سیم اپل مدل Magic Keyboard - US English

مشخصات
نظر کاربران
20- کیبورد کامپیوتر لاجیتک مدل K380
مشخصات
نظر کاربران

21- کیـبورد کـامـپیوتر بی سیم تسکو مدل TK 7001W

مشخصات
نظر کاربران

22- کیبورد کامپیوتر و موس رپو بی سیم مدل MT980S

مشخصات
نظر کاربران
23- کیبورد مخصوص بازی پرووان مدل PKC15
مشخصات
نظر کاربران

24- کیبورد کامپیوتر مخصوص بازی ریزر مدل CYNOSA V2

مشخصات
نظر کاربران

25- کیبورد کامپیوتر و موس بی سیم ریووگی مدل BK3001ACM

مشخصات
نظر کاربران
26- صفحه کلید کامپیوتر و موس مدل V-100
مشخصات
نظر کاربران

27- کـیبورد کـامـپیوتر مخصوص بازی ایسوس مدل Cerberus

مشخصات
نظر کاربران
28- کیبورد رایانه تسکو مدل TK 8030/KB1806
مشخصات
نظر کاربران
29- کیبورد کامپیوتر بلوتوثی تسکو مدل TKM7320B
مشخصات
نظر کاربران

30- کیبورد کامپیوتر مکانیکی مخصوص بازی لاجیتک مدل G413

مشخصات
نظر کاربران

√ راهنمای خرید​…

نکاتی در مورد خرید کیبورد کامپیوتر

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی تعدادی از بهترین مدل های کیبورد کامپیوتر و ارائه نکاتی در خصوص خرید این محصول، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. به شما عزیزان مطالعه مقاله هایی با عنوان: راهنمای خرید بهترین مدل های دسته بازی، بهترین ساعت های هوشمند اپل واچ، بهترین ساعت های هوشمند شیائومی، قدرتمندترین مدل های پاور بانک، بهترین موس های کامپیوتر، خرید بهترین مدلهای لپ تاپ لنوو، پرفروشترین مدلهای لپ تاپ دل، مک بوک، اچ پی و بهترین مدل های لپ تاپ برند ایسوس را پیشنهاد می کنیم.    

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *