منوی دسته بندی

معرفی پرفروشترین و بهترین مدلهای کفش نوزادی +خریداینترنتی

یکی از مهمترین ملزومات سیسمونی و وسایل مربوط به نوزاد کفش نوزادی است. کفش های نوزادی هم نوزاد را با بیش از پیش با نمک می کند هم اینکه به او از همان سنین پایین یاد می دهد که کاربرد کفش چیست و باید چگونه از آن استفاده کند. حتی برخی از مدل های صدا دار یا چراغ دار که با قدم برداشتن کودک فعال می شوند کودک را تشویق به زودتر راه افتادن می کنند. 

اگر در بازار دوری زده باشید متوجه تنوع بسیار زیاد کفش های نوزادی شده اید که شاید این تنوع کار انتخاب بهترین گزینه را کمی سخت کند. امروز در این بخش از دقیق شو قصد داریم تا علاوه بر راهنمای خرید و ذکر یکسری نکات کاربردی در خصوص خرید کفش نوزادی، شما والدین محترم را با تعدادی از بهترین و زیباترین مدل های آن آشنا کنیم. پس تا آخر همراه ما باشید.

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات انواع مختلف کفش نوزادی اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید.

1- کفش نوزادی مدل 105

خرید اینترنتی کفش نوزادی

کفش نوزادی مدل 105 در سایزهای 3 تا 18 ماه در بازار موجود می باشد. با توجه به حساسیت های نوزادان، سازنده این کفش به نرمی، لطافت و سبکی آن توجه ویژه ای داشته و کفشی کاملا متناسب با نیاز کودک تولید و روانه بازار کرده است. جنس رویه این کفش از چرم مصنوعی بوده و نحوه بسته شدن آن بصورت بندی می باشد. 

مطالعه نظرات والدینی که این کفش را برای فرزند خود خریداری کرده اند نشان می دهد اکثر آنها از کیفیت و قیمت آن رضایت کامل داشته اند. شما عزیزان خیلی راحت می توانید این محصول را بصورت اینترنتی سفارش داده تا در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید.

2- کـفش نـوزادی دخترانه کول کلاب مدل گل

کفش نوزادی دخترانه کول کلاب مدل گل در سه سایز 18- 21- 22 در بازار موجود می باشد که یکی از زیباترین و راحت ترین مدل های کفش نوزادی موجود در بازار است. رویه این محصول از چرم مصنوعی ساخته شده و نحوه بسته شدن آن بصورت چسبی است که کار پوشیدن و در آوردن آن را آسان تر و سریع تر کرده است. 

همچنین برای دوام و طول عمر بیشتر، این کفش بصورت کامل دوردوزی شده تا خیال شما از بابته جدا نشدن رویه و زیره از هم راحت باشد.

3- کفش نوزادی طرح هلو کیتی مدل 118-05

کفش نوزادی طرح هلو کیتی مدل 118- 05 ساخت کشور چین می باشد که البته کیفیت خوبی دارد و در سایز 19 می توانید آن را برای نوزادتان خریداری کنید. بررسی نظرات مشتریان نشان از رضایتمندی آنها از خرید این کفش زیبا دارد. این کفش با رویه ای از جنس چرم مصنوعی و استفاده از زیرۀ نرم و سبک سبب شده تا نوزاد در هنگام استفاده اذیت نشود. 

نحوه بسته شدن این کفش ترکیبی از چسبی و بندی می باشد که علاوه بر زیبایی می توانید راحت تر از آن استفاده کنید.

4- کـفش نـوزادی مدل یاشار لمه پاییون مروارید برجسته کد WH.3.1.8.3

کفش نوزادی مدل یاشار لمه پاییون مروارید برجسته کد WH.3.1.8.3 در سایزهای 18- 19- 20 در بازار موجود می باشد. از نظر زیبایی این کفش نمره بالایی را دریافت می کند زیرا به طرح ها و شکل های زیبا مزین شده است. 

رویه از جنس چرم مصنوعی باکیفیت و زیره از پی وی سی ساخته شده که علاوه بر نرمی و لطافت، طول عمر بالایی را خواهد داشت. همچنین نحوه بستن این کفش بصورت چسبی می باشد که براحتی و در کمترین زمان می توانید آن را پای نوزاد خود کرده و یا در بیاورید.

5- کـفش نـوزادی مدل گلدار کد SRKH.3.1.8.2

کفش نوزادی مدل گلدار کد SRKH.3.1.8.2 یکی از زیباترین و البته جدیدترین مدل های کفش مخصوص کودکان نیز می باشد که هم اکنون می توانید آن را بصورت اینترنتی سفارش داده تا درب منزل تحویل بگیرید. 

در ساخت زیره و رویه این کفش از بهترین متریال استفاده شده است تا محصول نهایی سبک، بادوام، باکیفیت و نرم باشد. این محصول علاوه بر زیبایی، بدلیل کیفیت بالایی که دارد به هیچ عنوان سلامت کودک شما را به خطر نخواهد انداخت.

6- کفش نوزادی دخترانه کول کلاب مدل گلدار

کفش نوزادی دخترانه کول کلاب مدل گلدار در سه سایز 18- 21- 22 در دیجی کالا موجود می باشد که هم اکنون می توانید آن را بصورت اینترنتی سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید. 

جنس این کفش نوزادی از چرم مصنوعی می باشد و نحوه بسته شدن بصورت چسبی، کار استفاده از آن را برای والدین راحت تر کرده است.

7- کفش نوزادی مدل Ma 0 9 9

کفش نوزادی مدل Ma 0 9 9 یکی از زیباترین و باکیفیت ترین کفش های نوزادی موجود در بازار می باشد که هم اکنون می توانید با چند کلیک ساده آن را در سایزهای 26*28*29*30 سفارش داده و در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید. 

جنس این کفش از چرم مصنوعی می باشد و نحوه بسته شدن آن بصورت چسبی طراحی شده که کار والدین را آسان کرده است. به اذعان یکی از مشتریان این کالا بسیار زیبا و باکیفیت می باشد و ارزش خرید بالایی دارد.

8- کفش نوزادی مدل RK 344

9- کفش نوزادی پسرانه کول کلاب مدل تابستانی

10- کـفش نـوزادی مدل برگی

11- کفش نوزادی مدل گلبرگ

12- کفش نوزادی نسیم کد 010
13- کفش نوزادی مدل PPN_BLADM56

14- کفش نوزادی مدل 952

15- کفش نوزادی مدل 136

16- کفش نوزادی مدل ژیکالو

17- کفش نوزادی مدل CA

√ راهنمای خرید​…

نکاتی در خصوص خرید انواع کفش نوزادی

نوع کفش: کفش های نوزادی را می توان در 4 مدل راحتی، مجلسی، اسپرت و مدل تابستانی در بازار پیدا کرد. مدل راحتی که بیشتر از پارچه در ساخت آنها استفاده می شود برای نوزادهایی که هنوز راه نیفتاده اند بسیار مناسب است. مدلهای راحتی بدلیل استفاده از پارچه در ساخت آنها وزن کمی داشته و بیشتر بر روی زیبایی و ظاهر آنها کار می شود. مدلهای مجلسی بیشتر دارای رویه ای از جنس چرم طبیعی و یا مصنوعی می باشند و در قسمت زیره از پی وی سی برای شکیل تر شدن و دوام بیشتر استفاده می گردد. طرح و شکل مدل مجلسی تنوع بسیار بالایی دارد و در بازار، هم مدل های دخترانه و هم پسرانه را می توانید براحتی خریداری کنید. مدل های اسپرت و ورزشی از دیگر مدل های پرفروش و پر طرفدار موجود در بازار هستند که در دو نوع دخترانه و پسرانه به بازار عرضه می گردند. اگر می خواهید دلبندتان را به مانند شیرینی عسل کنید به شما خرید این نوع از کفش های نوزادی را پیشنهاد می کنیم. مدل های تابستانی هم بیشتر به شکل صندل در بازار وجود دارند که در ساخت آنها بیشتر به تهویه، گردش هوا و راحتی نوزاد توجه شده است و تنوع بسیار بالایی دارند.

قیمت کفش: کفش های نوزادی در جنس، طرح، سایز و مدل های مختلف دخترانه و پسرانه به بازار عرضه می گردند که طبیعتا قیمت های متفاوتی هم خواهند داشت. می توان گفت جنس و نوع طراحی کفش نوزادی بیشترین سهم را در قیمت نهایی آن دارد. پیشنهاد می شود قبل از خرید مقدار پولی که قرار است برای خرید کفش نوزادی خرج کنید را تعیین کرده تا انتخابی سریع تر و دقیق تر داشته باشید. اینکار سبب می شود مدل ها و طرح هایی که در رنج قیمتی شما نیستند از لیست خریدتان حذف شوند.

سایز کفش کودک: یکی از مهمترین نکاتی که باید حتما در هنگام خرید کفش نوزادی به آن توجه کنید سایز آن می باشد. با توجه به اینکه سرعت رشد کودکان بالاست پیشنهاد می گردد کفش هایی کمی بزرگتر از اندازه فعلی پاهای آنها خریداری کنید. البته نه آنقدر بزرگ که دیگر در پایش لق بزند و در راه رفتن دچار مشکل شوند.

جنس و نحوۀ بسته شدن: در هنگام خرید کفش نوزادی به جنس و کیفیت آن حتما توجه کنید. کفش های نوزادی در جنس های مختلفی همچون: چرم مصنوعی، چرم طبیعی، پارچه و پلاستیک در بازار وجود دارند. وزن، انعطاف پذیری و نرمی کفش های نوزادی از مهمترین نکاتی است که باید در هنگام خرید در راستای سلامت فرزندتان به آنها توجه داشته باشید. همچنین نحوه بسته شدن کفش کودک می تواند بصورت بندی، چسبی، کشی و غیره باشد که البته در این مورد بخصوص باید ببینید شما با کدامیک راحت تر هستید!

خرید اینترنتی یا حضوری: شما عزیزان می توانید به دو صورت اینترنتی یا حضوری اقدام به خرید کفش نوزادی نمایید. در خریدهای حضوری بهتر است با مد نظر قرار دادن اطلاعات این مقاله انتخابی مناسب فرزندتان داشته باشید. اگر هم قصد خرید بصورت اینترنتی را دارید ضمن خرید از فروشگاه های مجاز، به قسمت مشخصات کالا مراجعه کرده تا با جزئیات بیشتر، بخصوص سن استفاده از آن آشنا شوید. مطالعه نظرات کاربرانی که از مدل مد نظرتان استفاده کرده اند بسیار مثمر ثمر و مفید می باشد که می تواند به شما در انتخاب گزینه درست کمک کند.

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی تعدادی از بهترین و جدیدترین مدلهای کفش نوزادی و ارائه نکاتی در خصوص خرید این کالا، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. به شما عزیزان مطالعه مقاله هایی با عنوان راهنمای خرید: بهترین مدل های کریر نوزاد، بهترین سه چرخه های موجود در بازار، پرفروشترین دوچرخه های کودک، پرفروشترین مدلهای پوشک بچه، بهترین کرمهای سوختگی نوزاد و پرفروشترین شیشه شیرهای نوزاد را پیشنهاد می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *