منوی دسته بندی

راهنمای خرید بهترین مدلهای کفش فوتبال + خرید اینترنتی

یکی از محبوب ترین ورزش های جهان بدون شک ورزش مهیج و مفرح فوتبال است. بسیاری از افراد به بازی فوتبال علاقه مند هستند و بصورت حرفه ای یا آماتور آن را دنبال می کنند. برای لذت بردن، حرفه ای شدن و پیشرفت در هر رشته ای ورزشی باید یکسری قواعد و مقررات را رعایت کرد. یکی از این قواعد تهیه لوازم ورزشی متناسب با آن رشته می باشد. در رشته فوتبال هم باید شما حتما شورت و پیراهن ورزشی، جوراب، کفش فوتبال و غیره را فراهم کنید. 

کفش مخصوص فوتبال یکی از مهم ترینِ این لوازم است که باید در خرید آن نهایت دقت را داشته باشید. کفش های فوتبال که با نام کفش یا کتانی استوک هم شناخته می شوند طراحی ویژه ای دارند که سبب بهتر دویدن و سر نخوردن بازیکن می شوند. 

در زیر کفش های فوتبال برآمدگی هایی ˆمیخˆ وجود دارد که باعث می شود بازیکن در زمین چمن بهتر بدود و در شرایط مختلف کنترل و تسلط بیشتری بر روی توپ داشته باشد.

امروز در این بخش از دقیق شو قصد داریم تا علاوه بر راهنمای خرید کفش فوتبال، تعدادی از بهترین و پرفروشترین مدل های آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. پس تا آخر همراه ما باشید.

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات انواع مختلف کفش فوتبال اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید.

1- کفش فوتبال مردانه نایکی مدل PHANTOM GT ELITE FG نسخه 2022

خرید اینترنتی کفش فوتبال

کفش فوتبال مردانه نایکی مدل PHANTOM GT ELITE FG نسخه 2022 در سه سایز 41*43*44 در دیجی کالا موجود می باشد که هم اکنون می توانید آن را بصورت اینترنتی سفارش داده تا در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید.

این محصول یک کفش اورجینال می باشد و توسط کشور بوسنی و هرزگوین تولید و به بازار عرضه گردیده که موید اصالت آن شناسنامه و سریال نامبر آن است. البته مطالعه نظرات کاربران هم نشان از رضایتمندی آنها و تایید اصالت این محصول دارد.

این کفش حرفه ای از الیاف مصنوعی، پارچه، سیلیکون و یک نوع ماده شیمیایی خاص تهیه شده است و نسخه جدید 2022 می باشد. نوع طراحی و متریال استفاده شده در این کفش اورجینال علاوه بر سبک تر شدن محصول نهایی، به کنترل بهتر بازیکن در زمین کمک زیادی می کند و در مانورها و تغییر جهت های ناگهانی ناجی او خواهد بود.

میخ های استفاده شده در زیره این کفش نسبت به نسخه های قبلی از مقاومت به مراتب بیشتری برخوردارند و در فشارهای بسیار زیاد هم ثابت خواهند ماند. چنانچه بازی مهیج فوتبال را بصورت حرفه ای ادامه می دهید و به دنبال خرید یک کفش فوتبال استاندارد و حرفه ای هستید ما به شما خرید این محصول فوق العاده را پیشنهاد می کنیم.​

مشخصات

نظر کاربران

2- کفش فوتبال مردانه 361 درجه مدل W571837905-1

کفش فوتبال مردانه 361 درجه مدل W571837905 – 1 در سایزهای 41 -42 -43 -44 در دیجی کالا موجود می باشد. جنس این کفش از الیاف مصنوعی می باشد که وزن و استحکام مناسبی به ورزشکار هدیه می دهد.

بررسی نظر فردی که تجربه استفاده از این کفش را داشته است نشان می دهد که او خرید این محصول را به دیگران پیشنهاد کرده و کیفیت و دوام فوق العاده آن را تایید کرده است. 

زیره لاستیکی، منعطف و بسیار منعطف این کفش به شما در بهتر دویدن کمک زیادی می کند.

علاوه بر موارد ذکر شده زیره بصورت آج دار کوتاه طراحی شده که به شما اجازه می دهد بتوانید از آن در زمین چمن مصنوعی و زمین فوتسال استفاده کنید و محدودیتی از این بابت نداشته باشید.

مشخصات

نظر کاربران

3- کفش فوتبال مردانه دیفانو مدل استوک دار 2022 کد 210501

کفش فوتبال مردانه دیفانو مدل استوک دار 2022 کد 210501 توسط شرکت معتبر دیفانو در کشور چین تولید و به بازار عرضه شده است. جنس این محصول از موادی چون الیاف مصنوعی، الیاف نخی و چرم مصنوعی تشکیل شده که سبب دوام و مقاومت بالای آن در برابر فشار و پاره شدن شده است.​

نحوه بسته شدن این کفش ورزشی بصورت کشی طراحی شده، که در کنار گردش مناسب هوا، راحتی و حس بهتری را به ورزشکار هدیه می کند. زیره و میخ های مستحکم، یکی از مهمترین مواردی است که باید در هنگام خرید کفش فوتبال به آن توجه کنید.​

زیره این کفش قابلیت ارتجاعی فوق العاده ای دارد که با تجهیز به میخ های مقاوم و مستحکم در برابر فشار، سبب شده کنترل بهتری در هنگام مانورها داشته باشید و نگران زمین خوردن و یا کنده شدن میخ های کفش نباشید. ​

شما عزیزان می توانید این کفش ورزشی باکیفیت و زیبا را در سایزهای 41- 42- 43- 44- 45 از دیجی کالا سفارش داده تا در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید.​

مشخصات

نظر کاربران

4- کفش استوک دار فوتبال مدل اسپرت کد Be

کفش فوتبال مردانه مدل اسپرت کد Be در سایزهای 41 -43 -45 موجود می باشد. جنس رویه این کفش از چرم مصنوعی می باشد که دوام خوبی دارد.​

جنس زیره از ترموپلاستیک پلی اورتان ساخته شده که علاوه بر قابلیت ارتجاعی و منعطف، فشارهای وارده را تا حد زیادی کاهش می دهد.​

مشخصات

نظر کاربران

5- کفـش مردانه آدیداس مخصوص فوتبال مدل FW9196

کفش فوتبال مردانه آدیداس مدل FW 9196 محصولی اورجینال و حرفه ای می باشد. این کفش در سایزهای مختلی تولید و به بازار عرضه شده است که می توانید به کمک راهنمای سایز، بهترین و مناسب ترین گزینه را بصورت اینترنتی از دیجی کالا سفارش دهید.​

این کفش دارای ویژگی های تخصصی مانند: لایه فوم میانی، رویه با طراحی سه بعدی، رویه فیت پا، میخ های محکم، کفی طبی و زیره مقاوم در برابر سایش و فشارهای وارده می باشد.​

نحوه بسته شدن کفش اف دبلیو 9196 بصورت بندی طراحی شده که داشتن کش در قسمت ساق پا، به بهتر قرار گرفتن کفش در پا کمک زیادی کرده است.​

مشخصات

نظر کاربران

6- کـفش فـوتبال مردانه مدل استوک

کفش فوتبال مردانه مدل استوک محصولی باکیفیت و حرفه ای می باشد که داشتن ویژگی هایی که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد ارزش خرید آن را بالا برده است. کفش فوق طبق نظرات ثبت شده کاربرانی که تجربه خرید و استفاده از این محصول را داشته اند، نه تنها کیفیت بسیار خوبی دارد بلکه از نظر طراحی و زیبایی نمره ای بالایی را دریافت می کند.

نحوه بسته شدن این کفش بصورت بندی می باشد و قالب آن به گونه ای است که به بهترین شکل در پا قرار می گیرد و کاملا متناسب با انحنای پا ساخته شده است. 

یکی از مهمترین نکاتی که باید در هنگام خرید کفش فوتبال به آن توجه شود وزن سبک آن است تا فوتبالیست بتواند سبک بال و راحت به دنبال توپ بدود و مانورهای سریعتر و بهتری داشته باشد.

در ساخت این محصول از بهترین متریال استفاده شده که سبب سبک تر شدن محصول نهایی شده است. نوع بافت رویه به گونه ای است که شرایط را برای گردش هوا فراهم کرده و نمی گذارد پای شما عرق کند یا بو بگیرد.

مشخصات

نظر کاربران

7- کفش مردانه دیفانو مخصوص فوتبال و فوتسال کد 1140

کفش فوتبال مردانه دیفانو کد 1140 کیفیت و دوام بالایی دارد. جنس رویه این کفش از چرم مصنوعی منعطف و نرم ساخته شده که در عین حال دوام بالایی در برابر پاره شدن دارد و می توانید روی طول عمر آن حساب کنید. کفی بصورت منعطف و نرم در نظر گفته شده و هر زمان که مایل بودید می توانید آن را تعویض کنید.​

کفی کفش بصورت آج دار و منعطف طراحی شده است تا علاوه بر راحتی و کاهش فشارهای وارده در کنترل ها و تغییر مسیرهای ناگهانی از سر خوردن شما تا حد زیادی جلوگیری کند.​

از مهمترین ویژگی های تخصصی این کفش می توان به مقاومت در برابر سایش، مهار و کاهش فشارهای وارده و پد محافظت از پا اشاره کرد.​

مشخصات

نظر کاربران

8- کفش فوتبال مردانه دیفانو مدل استوک دار 2022 کد 190514

مشخصات

نظر کاربران

9- کـفش فـوتبال مردانه مدل چمن مصنوعی ساقدار

کفش فوتبال مردانه فوق گزینه ای بسیار مناسب برای استفاده در زمین چمن مصنوعی می باشد. این کفش برای هر بهتر چفت شدن در پاهای شما بصورت ساقدار طراحی شده است تا هنگام شوت زدن کارایی بهتری از خود نشان دهد. لازم بذکر است طول ساق ها 7 سانتی متر می باشد و ارتفاع نسبتا زیادی دارد.

جنس رویه این کفش از چرم مصنوعی می باشد که علاوه بر استحکام در برابر پاره شدن، قابلیت گردش هوا نیز دارد تا از عرق کردن و بوی بد پاها تا حد زیادی جلوگیری کند. کفی کفش قابل تعویض است ضمن اینکه نرمی و راحتی را به پاهایتان هدیه می دهد.

زیره این کفش از جنس پی وی سی بوده که در راستای کنترل و راحتی هر چه بهتر شما بصورت آج دار، منعطف و مقاوم در برابر سایش ساخته شده است. شما می توانید هم اکنون این کفش زیبا و با دوام را بصورت اینترنتی سفارش دهید تا در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید.

مشخصات

نظر کاربران

10- کفش فوتبال مردانه مدل TOKA کد 8570 -3

کفش فوتبال مردانه مدل TOKA کد 8570 – 3 در سایزهای مختلف تولید و روانه بازار شده است. از مهمترین ویژگی های این کفش مخصوص فوتبال می توان به کیفیت خوب و قیمت منصفانه آن اشاره کرد. رویه این کفش از چرم مصنوعی مقاوم و منعطف ساخته شده است و به گونه ای است که گردش هوا در آن بخوبی انجام می شود تا از تعریق تا حد ممکن جلوگیری گردد.

زیره از پی وی سی می باشد که علاوه بر عمر طولانی دچار ترک خوردگی و پاره گی نمی شود. جنس زیره کیفیت و انعطاف بسیار خوبی دارد. به لطف داشتن آج، اصطکاک خوبی با زمین ایجاد می کند و همین امر از سر خوردن و لیز خوردن فرد تا حد زیادی جلوگیری خواهد کرد.​

بدلیل فشار زیادی که در حین بازی فوتبال به کفش وارد می شود شرکت سازنده برای طول عمر بیشتر کفش و جدا نشدن رویه از زیره، دور تا دور آن را با نخ محکم و ضخیم دوردوزی کرده است. ​

مشخصات

نظر کاربران

11- کفش فوتبال مردانه مدل استوک ریز

مشخصات

نظر کاربران

√ راهنمای خرید​…

نکاتی مهم در خصوص خرید بهترین مدلهای کفش فوتبال

نوع زمین بازی: یکی از مهمترین عواملی که در هنگام خرید کفش فوتبال باید بررسی کنید، نوع زمین بازی است. اگر کفشی را بخرید که مناسب زمینی که در آن بازی می کنید نباشد، ممکن است پاهایتان به‌شدت آسیب ببیند یا مجروح شود. همچنین ممکن است به دلیل کفش نامناسب نتوانید پا به پای سایر بازیکنان بازی کنید.

نوع کفش فوتبال: کفش های فوتبال در انواع مختلفی چون: کفش چمنی، کفش سالن، کفش خیابانی و حتی کفش های مناسب زمین های گلی و خیس طراحی و به بازار عرضه می شوند که شما می توانید حسب نیاز و نوع بازی، بهترین انتخاب را داشته باشید.

سایز کفش: خب طبیعتا یکی از مهمترین مواردی که باید در هنگام خرید کفش، بخصوص خریدهای اینترنتی به آن توجه خاص داشته باشید سایز کفش فوتبال می باشد. برای این منظور علاوه بر توجه به اندازه پای خود، می توانید با مراجعه به راهنمای سایز کالا انتخابی مناسب و دقیق داشته باشید.

خرید اینترنتی یا حضوری: شما عزیزان می توانید به دو صورت اینترنتی یا حضوری اقدام به خرید کفش فوتبال نمایید. در خریدهای حضوری بهتر است با مد نظر قرار دادن اطلاعات این مقاله انتخابی متناسب با نوع نیازتان داشته باشید. اگر هم قصد خرید بصورت اینترنتی را دارید ضمن خرید از فروشگاه های مجاز، به قسمت مشخصات کالا مراجعه کرده تا با جزئیات بیشتر کفش فوتبال مدنظرتان بیشتر آشنا شوید. مطالعه نظرات کاربرانی که از مدل مد نظرتان استفاده کرده اند بسیار مثمر ثمر و مفید می باشد و می تواند به شما در انتخاب گزینه درست کمک زیادی کند.

قیمت: کفش های فوتبال در انواع مختلفی به بازار عرضه می گردند که طبیعتا قیمت های متفاوتی هم خواهند داشت. می توان گفت کیفیت و برند بیشترین سهم را در قیمت نهایی دارند. پیشنهاد می شود قبل از خرید مقدار پولی که قرار است برای خرید کفش فوتبال خرج کنید را تعیین کرده تا انتخابی سریع تر و دقیق تر داشته باشید. اینکار سبب می شود مدل هایی که در رنج قیمتی شما نیستند از لیست خریدتان بصورت خودکار حذف شوند.

دیگر موارد: از دیگر موارد مهمی که باید در هنگام خرید کفش فوتبال به آنها دقت کنید می توان به: قابلیت تنفس پذیری و گردش هوا، میزان استحکام استوک یا میخ ها، جنس رویه، جنس زیره، میزان انعطاف، حالت ارتجاعی، نحوه بسته شدن کفش، نوع کفی، طراحی قسمت پنجه، پاشنه و ارتفاع ساق اشاره داشت. البته هیچگاه در هنگام خرید کفش های فوتبال از وزن آن غافل نشوید. کفش سنگین نه تنها سبب خستگی زودهنگام شما می شود بلکه قدرت مانور و سرعت عمل را از شما سلب می کند و در کیفیت بازی شما بشدت تاثیرگذار خواهد بود.

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی تعدادی از بهترین مدلهای کفش فوتبال و ارائه نکاتی در خصوص خرید این کالا، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. به شما عزیزان مطالعه مقاله هایی با عنوان: خرید بهترین مدلهای راکت تنیس، کفش راحتی مردانه، کفش ورزشی زنانه، بهترین مدلهای فوتبال دستی، میل بارفیکس، دوچرخه کوهستان، دوچرخه کودکان، کوله پشتی کوهنوردی، چادر مسافرتی، کیسه خواب و ساک ورزشی را پیشنهاد می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *