منوی دسته بندی

خرید بهترین مدل های کرم لیفتینگ یا سفت کننده صورت

با نزدیک شدن انسان به سن 30 سالگی کم کم نشانه ها و علائم پیری به سراغ او خواهد آمد و چین و چروک ها شروع به خود نمایی می کنند که متاسفانه با تغییرات اقلیمی و آلودگی های گسترده شهرهای صنعتی این عدد کاهش پیدا کرده است. اگر ما به موارد خودمراقبتی بی توجه باشیم و خودمان هم از کنار آن ساده گذر کنیم بدون شک وضعیت بدتری پیش خواهد آمد. البته انسان همواره به دنبال رفع مشکلات خود بوده و این موضوع را هم طبیعتا مدنظر داشته است تا آن را مرتفع کند. پزشکان داروساز امروزه موفق شده اند کرم هایی تحت عنوان کرم لیفتینگ یا کرم سفت کننده پوست تولید و روانه بازار کنند که می تواند پیری، ایجاد چین و چروک و افتادگی پوست بخصوص در نواحی حساس بدن را به تعویق بیندازد. 

یکی از بهترین راهکارها این است که به محض نزدیک شدن به سن 30 سالگی و قبل از پدیدار شدن علائم پیری از کرم لیفتینگ استفاده کنید. زیرا همانطور که می دانید پیشگیری بهتر و مقرون بصرفه تر از درمان است. 

اگر هم شما دیر به فکر افتاده اید باز هم اشکالی ندارد. زیرا با استفاده مداوم از چنین محصولاتی می توانید به شکل قابل توجهی این علائم را کاهش داده و روند سریع پیر شدن و ایجاد چین و چروک پوست را به تعویق بیندازید. 

با توجه به تنوع فوق العاده کرم های سفت کننده پوست، در این بخش از دقیق شو قصد داریم تا علاوه بر راهنمای خرید، تعدادی از بهترین و پرفروشترین مدل های کرم لیفتینگ را به شما معرفی کنیم. پس تا آخر همراه ما باشید. 

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات انواع مختلف کرم لیفتینگ اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید.

1- مجموعه کرم سفت کننده و لیفتینگ شانل مدل Precision مجموعه 3 عددی

مجموعه کرم سفت کننده و لیفتینگ شانل مدل Precision مجموعه 3 عددی

برند شانل یک برند فرانسوی است که در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت دارد. 

این برند با تولید محصولات فوق العاده باکیفیت سهم بزرگی از بازار فروش را به خود اختصاص داده است و موفق شده مشتریان زیادی داشته باشد. مجموعه کرم سفت کننده و لیفتینگ شانل مدل Precision  بصورت مجموعه 3 عددی تولید و به بازار عرضه شده است. 

این مجموعه لیفتینگ تخصصی پوست از یک عدد کرم ضدچروک مخصوص شب با حجم 50 میلی گرم، یک عدد کرم ضدچروک مخصوص روز با حجم 50 میلی گرم و یک عدد کرم دورچشم با حجم 15 میلی گرم تشکیل شده است که می تواند معجزه ای در جوانسازی و سفت کردن پوست شما ایجاد کند. 

شما با استفاده از این مجموعه می توانید روند پیری پوست را کند کرده و چین و چروک های بوجود آمده در آن را به شکل قابل توجهی ترمیم کنید. شما می توانید همین حالا با کلیک بر روی تصویر فوق این مجموعه سه عددی با ارزش را سفارش دهید تا از این پس صورتی جوان تر و زیباتر داشته باشید.

2- کرم سفت کننده پوست لیپورکس مدل ضد چروک و لیفتینگ حجم 30 میلی لیتر

کرم سفت کننده پوست لیپورکس مدل ضد چروک و لیفتینگ ساخت کشور ایران می باشد که با حجم 30 میلی لیتر تولید و در اختیار مشتریان محترم قرار گرفته است. 

این کرم با تحریک سلول های کلاژن و الاستین به طرز معجزه آسایی از ایجاد پیری در پوست جلوگیری می کند. 

همچنین پف و تیرگی موجود در پوست را تا حد زیادی از بین خواهد برد. البته برای حصول نتیجه مطلوب باید از این کرم بصورت مستمر استفاده نمایید. زیرا اینگونه محصولات در بازه های زمانی مشخصی تاثیرگذار خواهند بود و نباید انتظار معجزه در استفاده های فقط چند روز را از آنها داشته باشید.

3- کرم لیفتینگ دکلره مدل Derma Lift حجم 50 میلی لیتر

سومین مورد پیشنهادی در این بخش کرم لیفتینگ دکلره مدل  Derma Lift  با حجم 50 میلی لیتر می باشد. این محصول توسط کشور سوئیس تولید شده و کیفیت بسیار بالایی دارد. در ترکیبات این کرم بیزابولول، ویتامین ایی و هیالورونیک اسید وجود دارد که علاوه بر رفع خشکی پوست، به رفع چین و چروک های صورت و گردن کمک خواهد کرد. 

این کرم موفق به کسب مجوز از سازمان غذا و دارو شده است و با خیالی راحت می توانید از آن استفاده کنید. در استفاده های مداوم بدون شک این محصول سوئیسی نظر شما را جلب خواهد کرد. 

بررسی نظرات کاربرانی که از این کرم سفت کننده پوست استفاده کرده اند نشان از رضایتمندی آنها دارد که می توانید در پایین تعدادی از این نظرات ثبت شده را مطالعه کنید.

4- کرم لیفتینگ سینره مدل mature skin حجم 40 میلی لیتر

یکی از معتبرترین برندهای ایرانی که در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت دارد بدون شک برند سینره می باشد. این برند بدلیل تولید محصولات باکیفیت مشتریان زیادی دارد و اغلب در کسب رضایتمندی مشتری موفق عمل کرده است. کرم لیفتینگ مدل mature skin توسط برند سینره و با حجم 40 میلی لیتر تولید و به بازار عرضه شده است. 

این کرم با داشتن مواد گیاهی و ویتامین های مورد نیاز پوست از پیری و افتادگی پوست بخصوص در افراد بالای 40 سال جلوگیری می کند. 

البته این محصول برای سنین مختلف قابل استفاده می باشد اما بصورت خاص و تخصصی برای افراد بالای 40 سال تولید شده است و بیشترین تاثیرگذاری را برای این افراد خواهد داشت و حتما استفاده از آن به افراد بالای 40 سال توصیه می شود. این کرم با دو مکانیسم روی پوست شما اثر خواهد گذاشت. 

مکانیسم کوتاه مدت که در چند دقیقه خودنمایی کرده و پوست شما را سرحال تر، محکم تر و جوان تر نشان می دهد. مکانیسم دیگر در طولانی مدت و به مرور به جوانسازی و عدم افتادگی و چروک در پوست شما کمک خواهد کرد.

5- کرم لیفتینگ الی ژن مدل خاویار حجم 50 میلی لیتر

کرم لیفتینگ الی ژن مدل خاویار با حجم 50 میلی لیتر در اختیار مشتریان قرار می گیرد. این محصول تا به امروز موفق به کسب رضایتمندی 81 درصدی مشتریان شده است و فروش خوبی را به ثبت رسانده است. 

منشا بسیاری از چین و چروک های پوست اغلب خشکی پوست می باشد که در بسیاری از افراد این مشکل در فصل زمستان و پاییز تشدید می شود. 

این کرم با سازوکاری دقیق رطوبت مورد نیاز پوست را تامین خواهد کرد. همچنین با داشتن ویتامین و عصاره های گیاهی به سفت و محکم کردن پوست شما کمک خواهد کرد.

6- کرم لیفتینگ درمومدیک مدل LIFTING 1584 حجم 50 میلی لیتر

کرم لیفتینگ درمومدیک مدل LIFTING 1584 یک محصول کاملا ایرانی است که با حجم 50 میلی لیتر تولید و به بازار عرضه شده است. 

این کرم با تاثیر گذاری و تحریک سلول های الاستین و کلاژن پوست و با داشتن موادی همچون: آب دیونیزه، دایمتیکون، روغن آرگان و کلاژن در کوتاه ترین زمان ممکن پوست صورت را سفت کرده و از این نظر بسیار فوق العاده و تخصصی عمل می کند. 

از طرفی این کرم رطوبت رسانی پوست را تسهیل کرده و از ایجاد خشکی و چروک در پوست جلوگیری می کند. 77 درصد افرادی که تجربه استفاده از این کرم را داشته اند خرید آن را به دیگران پیشنهاد کرده اند. شما می توانید همین حالا این کرم را با قیمتی بسیار مناسب بصورت آنلاین سفارش دهید.

7- کرم لیفتینگ درمالاین مدل Soylift حجم 45 میلی لیتر

هفتمین کرم سفت کننده پوست که قرار است در این بخش به شما معرفی کنیم کرم لیفتینگ درمالاین مدل Soylift می باشد که با حجم 45 میلی لیتر و قیمتی بسیار مناسب در اختیار مشتریان محترم قرار گرفته است. 

این کرم یک محصول ایرانی است که از مهمترین ویژگی های آن می توان به کیفیت بالا و قیمت مقرون بصرفه ی آن اشاره کرد. این کرم با تحریک سلول های کلاژن و الاستین می تواند نتیجه چشم گیری در جوانسازی و رفع چروک های پوست شما داشته باشد و لیفتینگ آنی و خیلی سریعی ایجاد کند. 

شما می توانید با کلیک بر روی تصویر فوق این کرم سفت کننده را بصورت اینترنتی سفارش داده تا در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید.

8- کرم لیفتینگ بدن راسن مدل Songa حجم 50 میلی لیتر

9- کـرم پودر لـیفتینگ کاپریس مدل Luminance شماره EM24 حجم 30 میلی لیتر

10- کرم لیفتینگ بدن بایو آکوا مدل CRYSTAL وزن 38 گرم

کرم لیفتینگ بدن بایو آکوا مدل کریستال با وزن 38 گرم و با شماره مجوز 506795214 تولید و به بازار عرضه شده است. 

این کرم محصول کشور ایتالیا می باشد و کیفیت بسیار بالایی دارد. علاوه بر خاصیت سفت کنندگی پوست می توانید برای از بین بردن چین و چروک روی آن حساب کنید. 

این محصول تا به امروز موفق به کسب رضایتمندی 91 درصدی مشتریان شده است. شما می توانید با کلیک بر روی تصویر، کرم لیفتینگ بدن بایو آکوا مدل کریستال را سفارش داده تا در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید.

11- کرم ضد چروک و لیفتینگ ونزن مدل BEAUTY NECK حجم 110 میلی لیتر

12- کرم لیفتینگ دلامو مدل 003 حجم 30 میلی لیتر

13- کـرم لـیفتینگ و سفت کننده بیسوتانگ مدل BEAUTY NECK حجم 120 میلی لیتر

14- کـرم سفت کننده و لـیفتینگ دلارم مدل 1608 حجم 50 میلی لیتر

15- کرم سفت کننده و لیفتینگ دیاردرماین مدل Protection حجم 50 میلی لیتر

16- کرم لیفتینگ بدن نوکس مدل Reve de the حجم 200 میلی لیتر

17- ژل لیفتینگ دور چشم لکسیون مدل Yeux حجم 15 میلی لیتر

18- کرم روشن کننده لیفتینگ مدل L-G حجم 10 میلی لیتر

19- کرم ضد چروک شب ورونیک مدل لیفتینگ حجم 50 میلی لیتر

20- کرم آبرسان و ژل لیفتینگ آلوورا سودا 500 میلی لیتر

سایر مشخصات: ژل لیفتینگ” محتوی روغن آرگان دارای نشان سیب سلامت درمان چین و چروک صورت بدون نیاز به جراحی جلوگیری از افتادگی پوست از بین برنده ی چربی های اضافه صورت و بینی جوان کننده و شاداب کننده ی پوست می باشد. 

فواید کرم آبرسان خیار: مانع از پیری پوست و چروک آن می گردد‏.‏ در پیشگیری از بیماری های پوستی موثر می باشد‏.‏ دارای عصاره خیار مرطوب کننده و جوان کننده پوست می باشد.

√ راهنمای خرید…

نکاتی در خصوص خرید کرم لیفتینگ یا سفت کننده پوست

کرم لیفتینگ حاوی چه موادی است: مواد تشکیل دهنده در بهترین سفت کننده ی پوست صورت، از ترکیبات فاقد حساسیت تولید شده و برای پوست های حساس نیز مورد استفاده قرار گیرد. بنابراین برای خرید کرم سفت کننده باید به مواد تشکیل دهنده کرم سفت کننده پوست صورت و بدن توجه بسیاری داشته باشید. زیرا این کرم ها در تماس مستقیم پوست صورت قرار داشته و نیاز است تا مواد اولیه تازه و طبیعی در آن به کار رفته باشد. کرم لیفتینگ یا سفت کننده می تواند حاوی: ویتامین C، رتینول، نیاسینامید و هیالورونیک اسید باشد. کرم های سفت کننده پوست برای درمان افتادگی، شلی پوست و آسیب های ناشی از پیری، بسیار مؤثر هستند و از موادی مانند آنتی اکسیدان ها و تنظیم کننده های سلولی برای نفوذ به پوست و افزایش تولید کلاژن و الاستین استفاده می کنند.

ویتامین C: یک آنتی اکسیدان بسیار قوی است که تاثیر رادیکال های آزاد جمع شده بر پوست را خنثی کرده و یک عامل جنگنده با التهابات پوستی می باشد. رتینول: یک نوع ماده بدون نسخه است که رتین A داشته و به آسانی به لایه های بیرونی پوست تان نفوذ خواهد کرد، این محصول یک ماده موثر و قوی برای از بین بردن چین و چروک های پوست صورت تان است. رتینول تولید کلاژن صورت را افزایش داده و اندازه منافذ باز پوست را نیز کاهش خواهد داد که در نهایت بسیاری از نقاط پوست تان را محو خواهد کرد. نیاسینامید: نیاسین یا ویتامین B3 به عنوان یک مکمل پوستی مغذی مورد استفاده قرار گرفته، که اخیرا به ماده اصلی ضد پیری شناخته شده و مورد استفاده قرار گرفته است. هیالورونیک اسید: یکی از محبوب ترین مکمل های دنیا هیالورونیک اسید است که برای سرم ها و کرم سفت کننده پوست استفاده می شود و یک مرطوب کننده قوی به حساب می آید که حالت ارتجاعی به پوست داده و التیام بخش آسیب های پوستی است. 

خاصیت مرطوب کنندگی و ضدآفتاب: حتما در هنگام خرید کرم لیفتینگ یا سفت کننده پوست به داشتن خاصیت مرطوب کنندگی و آبرسانی توجه کنید زیرا در بسیاری از مواقع ایجاد چین و چروک های ایجاد شده منشا اینچنینی دارند و با یک انتخاب درست و دقیق می توانید تا حد زیادی از پیشرفت این مشکل جلوگیری کنید. توجه داشته باشید در بسیاری از افراد خشکی و چروک های موجود در پوست در فصول سرد سال تشدید می شوند که با استفاده از چنین محصولاتی براحتی می توان این مشکل را تا حد زیادی مرتفع ساخت. همچنین در بسیاری از مواقع پوست افراد بدلیل قرار گرفتن مستقیم در معرض نور آفتاب دچار چروک و افتادگی می شوند. بهتر است با یک تیر چند نشان زده و کرم های لیفتینگی که حاوی spf هستند را در سبد خریدتان قرار دهید. کرم های حاوی ترکیبات ضدآفتاب به مانند سد محکمی در برابر اشعه های مضر نور خورشید عمل خواهند کرد و از پوست شما محافظت می کنند. پس حتما این ویژگی را هم هنگام خرید کرم سفت کننده پوست مدنظر قرار دهید.

مداومت در استفاده: کرم های لیفتینگ یا سفت کننده پوست اغلب در طولانی مدت و در بازه زمانی مشخصی برای مثال 3 ماهه و با استفاده صحیح نتیجه بخش خواهند داد. پس استفاده از کرم لیفتینگ را تا حصول نتیجه ادامه دهید. هر چند برخی از این کرم های سفت کننده در زمان کوتاه تاثیرات چشم گیری در محکم کردن پوست دارند و شما با استفاده از آنها شاهد سفت شدن پوستتان خواهید بود که اغلب تاثیرگذاری های سریع ماندگاری موقتی و کوتاه مدت دارند.

قیمت: کرم لیفتینگ یا سفت کننده پوست در انواع مختلفی در بازار وجود دارند که طبیعتا قیمت های متفاوتی هم خواهند داشت. می توان گفت ویژگی هایی از جمله: حجم، برند و کیفیت کرم لیفتینگ در قیمت نهایی آن بیشترین سهم را دارند. شما می توانید در بین مدل ها و برندهای مختلف موجود در بازار گزینه ایی متناسب با بودجه و نیازتان انتخاب کنید.

خرید اینترنتی یا حضوری: در حال حاضر امکان خرید کرم لیفتینگ یا سفت کننده پوست به دو صورت اینترنتی و حضوری وجود دارد. در خریدهای حضوری بهتر است با مد نظر قرار دادن اطلاعات این مقاله انتخابی دقیق داشته باشید. اگر هم قصد خرید بصورت اینترنتی را دارید بهتر است به قسمت مشخصات کالا مراجعه کرده تا با جزئیات بیشتر آن آشنا شوید. همچنین مطالعه نظرات کاربران در خریدهای اینترنتی می تواند به شما کمک زیادی کند.

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی تعدادی از بهترین و پرفروشترین مدلهای کرم لیفتینگ و ارائه نکاتی در خصوص خرید این محصول، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. به شما عزیزان مطالعه مقاله هایی با عنوان راهنمای خرید: بهترین مدل های کرم ترمیم کننده، بهترین مدل های کرم ضدآفتاب، پرفروشترین مدلهای کرم لایه بردار، بهترین مدلهای کرم ضدچروک، پرفروشترین مدل های رژ گونه و باکیفیت ترین کرمهای روشن کننده را پیشنهاد می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *