منوی دسته بندی

خرید اینترنتی بهترین و پرفروشترین مدل های چشم بند خواب

انسان به طور میانگین یک سوم عمر خود را در خواب به سر می برد. یک خواب خوب و آرام زمینه ساز یک روز خوب و فوق العاده است. چنانچه یک خواب خوب نداشته باشیم بدون شک در بازدهی کار ما در طول روز تاثیر خواهد گذاشت. برای اینکه خواب خوب و آرامی داشته باشیم باید یکسری شرایط فراهم باشد. وجود تختخواب مناسب، تشک نرم، پتو، دمای مناسب محیط جزو مهمترین ملزومات داشتن یک خواب خوب هستند. در کنار موارد ذکر شده برخی افراد برای داشتن خوابی عمیق تر و بهتر از چشم بندهای مخصوص خواب استفاده می کنند. بسیاری از افراد استفاده از چشم بند خواب را جزو وسایل ضروری خواب خود می دانند و بر این عقیده هستند که وجود چشم بند برای تجربه خوابی بهتر الزامی است. 

ضمن اینکه می توانید مقداری اسطوخدوس را بر روی چشم بند اسپری کرده تا در هنگام نفس کشیدن و تاثیر بر روی سیستم عصبی، خوابی بهتر و عمیق تر را برای شما رقم بزند. البته چشمبندها کاربردهای دیگری مانند استفاده جهت بازی شبهای مافیا، مدیتیشن و غیره هم نیز دارد.

با توجه به تنوع چشم بندهای موجود در بازار، امروز در این بخش از دقیق شو قصد داریم تا علاوه بر راهنمای خرید، تعدادی از پرفروشترین و باکیفیت ترین مدل های چشم بند خواب را به شما معرفی کنیم. پس تا آخر همراه ما باشید.

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات پرفروشترین مدل های چشم بند خواب، اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید.

1- چشم بند خواب کاوا ماسک مدل Lamborghini2

خرید چشم بند خواب

چشم بند خواب کاوا ماسک مدل Lamborghini 2 در دو رنگ موجود می باشد و کیفیت بالایی داشته و مناسب بازی شب های مافیا، کمپینگ، محیط های پرنور و مدیتیشن می باشد. با خرید این چشم بند می توانید خوابی عمیق تر و دلچسب تر را تجربه کنید. در ساخت این چشم بند از پارچه مخملی درجه یک و ضد حساسیت استفاده شده است. 

طراحی و دوخت کاملا بصورت دست ساز انجام شده تا محصولی ایده آل، با دقت بالا و متناسب با فرم صورت به مشتری ارائه گردد. بند بصورت کشی و قابل تنظیم می باشد تا بتوانید متناسب با اندازه سرتان آن را تنظیم نمایید. 

چنانچه به دنبال خرید یک چشمبند زیبا، باکیفیت و با طراحی اصولی و ارگونومیک هستید دقیق شو چشم بند کاوا ماسک مدل Lamborghini 2 را به شما پیشنهاد می کند. 

شما براحتی و با چند کلیک ساده می توانید این محصول کاربردی را بصورت اینترنتی سفارش داده تا در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید.

مشخصات
نظر کاربران

2- چشم بند خواب مدل Good Night KA16

چشم بند خواب مدل Good Night KA 16 یکی از باکیفیت ترین چشم بندهای موجود در دیجیکالا می باشد. در ساخت این محصول از بهترین مواد اولیه استفاده شده است تا هیچگونه حساسیتی برای پوست حساس اطراف چشم و چشمها بوجود نیاورد. 

طراحی و ساخت چشم بند بصورت دستی و با نهایت دقت انجام شده است. این محصول کاملا متناسب با فرم و انحنای صورت طراحی شده است. حتی در قسمت غضروف بینی برای جلوگیری از نفوذ نور از زیر چشمبند حالتی به فرم بینی، مخصوص این قسمت طراحی شده است. 

از دیگر ویژگی های این محصول می توان به داشتن بندی پهن و قابل تنظیم اشاره کرد که بدون شک تجربه کاربری بهتری برایتان رقم خواهد زد.

مشخصات
نظر کاربران

3- چشـم بنـد خـواب سیبستان مدل کمپرس

چشم بند خواب سیبستان مدل کمپرس با توجه به کیفیت بالا و قیمتی که برای آن در نظر گرفته شده است ارزش خرید بالایی دارد و خرید آن به شما دقیق شویی های عزیز پیشنهاد می گردد. این محصول در 10 رنگ متنوع و جذاب موجود بوده و گزینه ای مناسب برای افرادی که به دنبال یک چشم بند با رنگی خاص هستند می باشد. 

همراه چشمبند یک عدد کیف جهت حمل آسان و یک عدد کمپرس جهت شادابی، رفع درد چشم، رفع احساس خستگی، تسکین دادن درد ناشی از میگرن، سردرد و رفع کبودی دور چشم برای شما ارسال می گردد. برای کمپرس سرد کافیست تا آن را درون یخچال یا فریزر قرار دهید، توجه داشته باشید نباید کمپرس یخ بزند. 

برای استفاده از کمپرس گرم کافیست تا آن را درون آب گرم قرار دهید. به هیچ عنوان کمپرس را درون آب در حال جوشیدن و یا مایکروویو جهت گرم کردن قرار ندهید. 

تعدادی نظرات کاربران در خصوص این محصول به ثبت رسیده است که در راستای انتخابی بهتر، قبل از نهایی کردن خرید بهتر است آنها را مطالعه کنید.

مشخصات
نظر کاربران

4- چشم بند خواب دالیا مدل A1

چشم بند خواب دالیا مدل A1 یکی از پرفروشترین مدلهای چشمبند موجود در دیجیکالا می باشد. از مهمترین دلایل استقبال از این محصول می توان به کیفیت خوب و قیمت مناسب و مقرون به صرفه آن اشاره کرد. 77 درصد افرادی که این چشمبند را خریداری کرده اند رضایت خود را اعلام و آن را به دیگران جهت خرید پیشنهاد داده اند. 

جنس این محصول از پارچه نرم و ضدحساسیت می باشد، علاوه بر اینکه لایه میانی آن با فومی نرم و مخصوص جهت راحتی بیشتر پر شده است. از دیگر مزایای این چشم بند می توان به: طراحی ارگونومیک، داشتن کش قابل تنظیم، تحریک سیستم عصبی پاراسمپاتیک و استفاده جهت مدیتیشن اشاره کرد. 

طراحی این چشمبند با ظرافت خاصی صورت گرفته تا با پوشش ریزترین منافذ عبور نور، خوابی آرام و دلچسب را برای شما به ارمغان آورد.

مشخصات
نظر کاربران

5- چـشم بـند خـواب مدل یونیکورن خندان

چشم بند خواب مدل یونیکورن خندان دارای طراحی زیبا، وزن کم و کیفیتی فوق العاده است. جنس این محصول پولیشی و بسیار نرم است و هنگام استفاده ضمن کمک به خوابی عمیق تر حس لذت بخش را به شما القا می کند. 

این چشم بند بصورت فانتزی و بسیار زیبا طراحی شده و به افرادی که به دنبال مدلهای فانتزی و خاص هستند پیشنهاد می گردد.

مشخصات
نظر کاربران

6- چشم بند خواب مدل Eay 2155

یکی دیگر از پرفروشترین چشمبندهای موجود در بازار، چشم بند خواب مدل Eay 2155 می باشد. این محصول در سه رنگ تولید و به بازار عرضه شده است که هم اکنون می توانید آن را بصورت اینترنتی سفارش دهید. 

این محصول موفق شده رضایتمندی حداکثری مشتریان را به ثبت برساند. ظاهر این چشمبند بصورت ساده اما شیک طراحی شده است. 

طراحی این محصول به شکلی کاربردی و اصولی انجام شده است که با مهار نور محیط، خوابی آرام و لذت بخش را به شما هدیه خواهد کرد.

مشخصات
نظر کاربران

7- چشم بند خواب آی جواهر مدل مخملی به همراه آفتابه مسافرتی

مشخصات
نظر کاربران

8- چشم بند خواب کاوا ماسک مدل شهروند و مافیا

مشخصات
نظر کاربران

9- چـشم بنـد خـواب مدل happy girl

مشخصات
نظر کاربران
10- چشم بند خواب زندگی طرح خوابالو
مشخصات
نظر کاربران
11- چشم بند خواب مدل Stars P 002
مشخصات
نظر کاربران

12- چشم بند خواب مدل کمپرس دار طرح گربه

مشخصات
نظر کاربران
13- چشم بند خواب و بالش دورگردنی مدل بادی به همراه گوش گیر
مشخصات
نظر کاربران
14- چشم بند خواب مدل گروه BTS بی تی اس
مشخصات
نظر کاربران

15- چشم بند خواب شادکس مدل b2

مشخصات
نظر کاربران
16- چشم بند خواب مدل تک شاخ مجموعه 2 عددی
مشخصات
نظر کاربران

17- چشم بند خواب مدل Tesla

مشخصات
نظر کاربران

18- چشم بند خواب مدل سه بعدی

مشخصات
نظر کاربران
19- چشم بند خواب مدل مافیا مجموعه 6 عددی
مشخصات
نظر کاربران
20- چشم بند خواب مدل شب بخیر Good Night19
مشخصات
نظر کاربران

21- چشم بند خواب مدل Stars P008

مشخصات
نظر کاربران
22- چشم بند خواب طب دل آسا کد SH04
مشخصات
نظر کاربران

23- چشم بند خواب فورکلاز مدل 001

مشخصات
نظر کاربران

24- چشم بند خواب مدل کمپرس دار

مشخصات
نظر کاربران
25- چشم بند خواب مدل پترن1
مشخصات
نظر کاربران

26- چــشم بـند خـواب مدل ببری کد 049

مشخصات
نظر کاربران

27- کلاه زنانه تادو مدل خواب کد SKH04 به همراه کش مو و چشم بند

مشخصات
نظر کاربران
28- رو بالشی مدل ساتن مدامیس بسته 2 عددی به همراه چشم بند خواب
مشخصات
نظر کاربران

29- چشم بند خواب مدل ریک و مورتی Rick and Morty21

مشخصات
نظر کاربران
30- چشم بند خواب مدل پاندا
مشخصات
نظر کاربران

√ راهنمای خرید​…

نکاتی در خصوص خرید بهترین مدلهای چشم بند خواب

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی تعدادی از بهترین مدل های چشم بند خواب و ارائه نکاتی در خصوص خرید این محصول، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. به شما عزیزان مطالعه مقاله هایی با عنوان: راهنمای خرید بهترین مدل های لیف حمام، قفسه حمام، بهترین مدلهای ست کابینت و روشویی، دوش حمام، تخت خواب دونفره، ست سرویس بهداشتی، پرفروشترین مدلهای تختخواب یکنفره، بین بگ و بهترین مدلهای پتو مسافرتی را پیشنهاد می کنیم.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *