منوی دسته بندی

خرید اینترنتی بهترین و پرفروشترین چراغ قوه های موجود در بازار

با توجه به سبک جدید زندگی می توان گفت هر کدام از ما معمولا یک موبایل همراهمان است. با اینکه موبایل های امروزی چراغ قوه دارند اما هیچگاه این موضوع باعث نشد که بازار فروش چراغ قوه کساد شود و این وسیله کاربردی رونق خود را از دست بدهد.

چراغ قوه ها با داشتن آپشن های تخصصی همچون مقاومت در برابر ضربه، ضدآب بودن، قیمت مناسب، برخورداری از حالت های مختلف نوردهی، عمر طولانی منبع تغذیه، توان روشنایی بالا، وزن کم، اندازه کوچک و مناسب و غیره هنوز هم اولویت اول بیشتر افراد، برای روشن کردن جاهای تاریک و استفاده در کمپینگ ها و مسافرت ها هستند.

تنوع بسیار زیاد چراغ قوه های موجود در بازار شاید انتخاب بهترین گزینه را برای برخی افراد سخت کرده باشد. امروز در راستای انتخاب آسان و هوشمندانه شما دوستان، در این بخش از دقیق شو قصد داریم تا علاوه بر راهنمای خرید، تعدادی از بهترین و باکیفیت ترین مدل های چراغ قوه موجود در بازار را به شما معرفی کنیم. پس تا آخر همراه ما باشید.

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات انواع چراغ قوه، اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید.

1-چراغ قوه پرتابل مدل cob

خرید چراغ قوه

چراغ قوه پرتابل مدل cob تا به امروز فروش بسیار بالایی را تجربه کرده است و در 18 رنگ متنوع و زیبا در بازار موجود می باشد که هم اکنون می توانید آن را بصورت اینترنتی از فروشگاه معتبر دیجی کالا سفارش داده تا در اسرع وقت درب منزل خود تحویل بگیرید.

دلیل فروش خوب این محصول کیفیت بالا و قیمت مناسب آن است که بیشتر خریداران به این دو نکته و ارزش خرید بالای آن اذعان داشته اند. 88 درصد افرادی که این چراغِ قوه را خریداری کرده اند آن را به دیگران جهت خرید پیشنهاد داده اند که در فروش های بالا، درصد قابل توجهی است. یکی از مهمترین نکاتی که باید در هنگام خرید چراغ قوه به آن توجه شود وزن و اندازه آن است.

وزن این چراغ 16 گرم می باشد و اندازۀ 60*40*10 سانتی متری دارد. به گونه ای طراحی شده که هم می توانید بصورت دستی از آن استفاده کنید و هم بصورت آویز درون چادر مسافرتی در جایگاه مخصوصی که در اغلب چادرهای مسافرتی وجود دارد، نصب نمایید و از فواید آن بهره مند شوید. وزن کم این چراغ سبب می شود در استفاده بصورت دستی، دستان شما خسته نشود.

همچنین در نصب در چادر بدلیل وزن کمی که دارد سبب دفرمه شدن چادر و یا فشار به ستون های آن نخواهد شد. منبع تغذیه این چراغ سه عدد باتری نیم قلمی است که میزان روشنایی 160 لومنی با برد 8 متر را در اختیارتان قرار می دهد. 

ضمنا همراه این محصول یک عدد بند برای نصب آسان در چادر مسافرتی برای شما ارسال می شود و بصورت ضد آب طراحی شده تا از این بابت برای مشتری نگرانی وجود نداشته باشد.

مشخصات
نظر کاربران

2-چراغ قوۀ حرفه ای نووا مدل NTL-3033

یک نظر سنجی نشان می دهد، چراغ قوه حرفه ای نووا مدل NTL – 3033 در 90 درصد موارد موفق شده رضایت مشتریان را جلب کند. این محصول به گونه ای طراحی شده که هم می توان بصورت دستی و هم بصورت آویز درون چادر مسافرتی، از آن استفاده کرد. منبع تغذیه این چراغ یک عدد باتری لیتیومی قابل شارژ است که با هر بار شارژ بنا به میزان استفاده، تا ساعت ها شما را از شارژ مجدد بی نیاز خواهد کرد ضمن اینکه طول عمر خوبی دارد.

شاید بتوان گفت ویژگی ای که سبب شده شرکت سازنده با نام و عنوان حرفه ای، این چراغِ قوه را به بازار معرفی کند میزان روشنایی 280 لومنی و بُرد سیصد متری آن است. 

چنانچه به دنبال خرید یک چراغ قوه حرفه ای با برد زیاد، برای استفاده در کوهنوردی ها، آفرود و ماجراجویی های خود هستید در خرید این محصول شک نکنید زیرا نیاز شما را در این زمینه قطعا برآورده خواهد کرد.

مشخصات
نظر کاربران

3-چراغ قوه زوم دار کد 001

چراغ قوه زوم دار کد 001 از کیفیت بالایی برخودار است و بررسی نظرات مشتریان نشان می دهد در اکثر مواقع موفق به کسب رضایتمندی مشتریان شده است. طراحی زیبا، ابعاد و اندازه مناسب، بدنه فلزی و مقاوم و بند نگهدارنده سبب شده تا با خیالی آسوده بتوانید آن را در جاهای مختلف همراه خود داشته باشید و از آن استفاده کنید.

یکی از ویژگی های با ارزش این چراغ که به نوعی آن را از دیگر مدل ها و رقبای خود متمایز می کند امکان استفاده از باتری قلمی در کنار باتری لیتیومیِ داخلیِ قابل شارژ است. در مواقعی که به برق دسترسی نداشتید می توانید تنها با یک عدد باتری قلمی از آن استفاده کنید.

از دیگر وجوه تمایز این محصول می توان به امکان زوم کردن، تنظیم کانون و افزایش شعاع نوری اشاره داشت. 

همچنین از دیگر ویژگی های این محصول می توان به: استفاده از 5 حالت نوری مختلف، استفاده بصورت دستی و آویز، بدنه محکم و در عین حال زیبا، بُرد 500 تا 800 متری، همراه داشتن شارژر فندکی و شارژر باتری اشاره کرد که ارزش خرید آن را بالا برده است.

مشخصات
نظر کاربران

4-چراغ قوۀ شارژی ایرسا مدل خورشیدی

چراغ قوه شارژی ایرسا مدل خورشیدی بدلیل داشتن پنل خورشیدی هم قابل شارژ با نور آفتاب می باشد و هم امکان شارژ آن با برق شهری به دلیل داشتن باتری داخلی لیتیومی وجود دارد.

از ویژگی های این محصول می توان به حالت چشمک زن و قابلیت تنظیم کانون نور اشاره داشت. کیفیت بالا، ظاهر زیبا، ابعاد مناسب، وزن کم و قیمت گذاری منصفانه سبب شده تا بسیاری این چراغ قوه را در سبد خرید خود قرار دهند. 

شما هم می توانید با چند کلیک ساده این محصول را بصورت اینترنتی از فروشگاه معتبر دیجی کالا سفارش دهید.

مشخصات
نظر کاربران

5-چراغ قوه کمپینگ کد 1812

چراغ قوه کمپینگ کد 1812 در دو رنگ مشکی و ذغالی در بازار موجود می باشد و تا به امروز موفق شده 76 درصد مشتریان خود را راضی نگه دارد. این چراغ قوه دارای 10 عدد لامپ است و منبع تغذیه آن سه عدد باتری قلمی می باشد که نور قابل توجهی را برای شما در منزل، کمپینک، صحرا، سفر و چادر مسافرتی فراهم می کند.​

ابعاد کوچک، نور زیاد، داشتن قلاب و آهن ربا در پشت این کالا استفاده از آن را در جاهای مختلف راحت و آسان کرده است.​

مشخصات
نظر کاربران

6-چراغ قوۀ طرح پلیس مدل Powerstyle

چراغ قوه طرح پلیس مدل Powerstyle در دو رنگ مشکی و مشکی براق در بازار موجود می باشد که هم اکنون می توانید رنگ دلخواهتان را بصورت اینترنتی سفارش دهید. منبع تغذیه این محصول یک عدد باتری قلمی می باشد و امکان استفاده از آن بصورت دستی و آویز وجود دارد.

علاوه بر ظاهر زیبا و طراحی شکیل، بدنه این محصول از فلز می باشد که مقاومت و طول عمر بالایی دارد. 

یک عدد بند نگهدارنده در انتهای این چراغ در نظر گرفته شده است که از افتادن و گم شدن آن تا حد زیادی جلوگیری خواهد کرد.

مشخصات
نظر کاربران

7-چراغ قوه فانوسی شارژی کمپینگ و شارژر همراه مدل ASSPECIAL-T29

چراغ قوه فانوسی شارژی کمپینگ به همراه یک شارژر همراه مدل ASSPECIAL- T29 برای مشتری ارسال می گردد. این محصول برای افراد ماجراجو و طبیعت گرد بسیار مناسب است. سه حالت چشمک زن، نور کم و نور زیاد دست شما را برای استفاده در محیط های مختلف باز می گذارد.

منبع تغذیه چراغ قوه فانوسی فوق یک عدد باتری لیتیومی می باشد. شما براحتی و با خیالی آسوده می توانید این چراغ را بوسیله پاور پانک مخصوص خودش بارها شارژ کنید. از مهمترین ویژگی های این چراغ قوه می توان به نور فراوان، استحکام بدنه، کیفیت بالای ساخت، مقاوم در برابر آب و رطوبت اشاره کرد.

با توجه به نوع طراحی این چراغ (آویز مخصوص) شما می توانید براحتی آنرا در چادر مسافرتی آویزان کرده و از نور فوق العاده آن بهره مند گردید. این محصول با توجه به قیمت تعیین شده امکانات فراوانی را در اختیار شما قرار می دهد و از این جهت ارزش خرید بالایی دارد. 

همچنین تا به امروز علاوه بر فروش بالا، موفق شده رضایتمندی 85 درصدی مشتریان را به ثبت برساند که درصد قابل قبولی نیز می باشد.

مشخصات
نظر کاربران

8-چراغ قوه دستی تروتک مدل 15F

مشخصات
نظر کاربران
9-چراغ قوه دستی اسمال سان مدل ZY-1001
مشخصات
نظر کاربران

10-چراغ قوه دستی مدل پلیس

مشخصات
نظر کاربران
11-چراغ قوه آویز تاپ کور مدل USB-OTG
مشخصات
نظر کاربران

√ راهنمای خرید​…

نکاتی در خصوص خرید انواع چراغ قوه

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی تعدادی از باکیفیت ترین مدل های چراغ قوه و ارائه نکاتی در خصوص خرید این کالا، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. به شما عزیزان مطالعه مقاله هایی با عنوان: راهنمای خرید بهترین مدلهای دوچرخه کوهستان، پرفروشترین مدلهای دوچرخه کودکان، محبوب ترین مدلهای کفش کوهنوردی، جدیدترین مدلهای کاپشن مردانه، بهترین مدل های کاپشن زنانه، بهترین مدل های کیسه خواب، باکیفیت ترین مدلهای چادر مسافرتی و بهترین مدلهای کوله پشتی کوهنوردی را پیشنهاد می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *