منوی دسته بندی

13 تا از بهترین چادر مسافرتی در اندازه های 1-3-4-6-8-12-18-20 نفره

بهترین چادر مسافرتی از کجا بخرم؟ هنگام خرید چادر مسافرتی به چه نکاتی توجه کنیم؟ در این بخش از دقیق شو ضمن بررسی نظرات خریداران در خصوص چادر مسافرتی و راهنمای خرید، 13 تا از بهترین چادر مسافرتی موجود در بازار را به شما معرفی خواهیم کرد. تا آخر این مطلب همراه ما باشید.

اگر اهل ماجراجویی هستید، اگر اهل مسافرت هستید، اگر گاه و بی گاه به کوهنوردی می روید یا اینکه هر از گاهی برای رهایی از این زندگی ماشینی و پر استرس به دل طبیعت می زنید بدون شک نیاز به یک چادر مسافرتی را حس کرده اید. حقیقتا که سفر، طبیعت گردی، کوهنوردی و گردشگری بدون یک چادر مسافرتی مناسب بی معناست. لازم است برای لذت بردن از طبیعت و سفر و در امان ماندن از گزند حشرات موذی، حیوانات وحشی و داشتن یک حریم هر چه سریعتر اقدام به خرید آن کنید.

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات انواع مختلف چادر مسافرتی، اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید. پیشنهاد می شود به مطالب: بهترین دوچرخه تا 15 میلیون و بهترین دوچرخه تا 20 میلیون یکسری بزنید شاید برای شما مفید باشند.

1- چادر مسافرتی یک نفره مدل قایقی کد015

خرید چادر مسافرتی

چادر مسافرتی یک نفره مدل قایقی کد 015 در هفت رنگ زیبا و متنوع متناسب با سلیقه شما در بازار موجود می باشد که هم اکنون می توانید بصورت اینترنتی آن را سفارش داده تا در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید. در ادامه در خصوص این محصول توضیحات بیشتری خواهیم داد. ستون و اسکلت بندی از فلز ساخته شده تا در برابر فشار و باد شدید مقاومت خوبی داشته باشد.

پارچه و رویه از پلی استر ساخته شده که دارای طول عمر و دوام خوبی است و از این نظر جزو بهترین چادر مسافرتی می باشد. همچنین قسمت دوخت ها از استحکام بسیار خوبی برخوردارند و وجود یک عدد درب و پنجره چشم انداز خوبی از طبیعت در اختیارتان قرار می دهد ضمن اینکه قلاب های نگهدارندۀ درب و پنجره، تجربه کاربری بهتری را برایتان رقم خواهد زد.

همراه این چادر مسافرتی یک عدد کیف هم وجود دارد که به شما اجازه می دهد راحت تر بتوانید آن را حمل کرده و از آن در سفر، کوهنوردی یا طبیعت گردی استفاده کنید. ابعاد 220*110 فضای خوبی برای نهایتا دو نفر در اختیارتان قرار می دهد.​

بدلیل جمع و جور بودن، طراحی خوب و قلاب های حرفه ای اتصال به زمین، این محصول گزینه ای عالی برای افرادی است که برای ماجراجویی و طبیعت گردی خود به دنبال خرید یک چادر مسافرتی باکیفیت و سبک می گردند. برای باز و بسته کردن این چادر، شما اصلا کار سختی نخواهید داشت و براحتی و در اسرع وقت می توانید اینکار را حتی به تنهایی انجام دهید.​

مشخصات
نظر کاربران

2- چادر مسافرتی 4 نفره پکینیو مدل c2006

خرید چادر مسافرتی

چادر مسافرتی 4 نفره پکینیو مدل c2006 ساخت کشور چین بوده و یکی از بهترین چادر مسافرتی موجود در بازار می باشد. این شرکت که کار خود را از سال 2005 آغاز کرد خیلی سریع بدلیل کیفیت بسیار بالای محصولات، توانست سهم بزرگی از بازار جهانی را در اختیار بگیرد. محصولات این برند چینی که با نام کله گاوی هم در بازار شناخته می شوند طرفداران بسیار زیادی داشته و اغلب طبیعت گردان و کوهنوردان با محصولات این برند آشنایی دارند.

این چادر دارای ویژگی هایی است که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. جنس پارچه از پلی استر می باشد و قسمت دوخت ها که در بسیاری از چادرهای مسافرتی نقطه ضعف محسوب می شوند در این چادر بدلیل دوخت های حرفه ای، دو بار دوز و محکم جزو نقطه قوت آن بشمار می رود. ستون و اسکلت بندی این چادر از فلز آلومینیوم می باشد. آلومینیوم فلزی سبک، با دوام، مقاوم و ضد زنگ می باشد که گزینه ای بسیار عالی برای چنین محصولاتی محسوب می شود.

طبق اعلام شرکت سازنده این چادر مسافرتی برای نهایتا 4 نفر طراحی شده که وجود درب، هواکش و پنجره های زیاد سبب شده تهویه بخوبی انجام شود ضمن اینکه چشم انداز خوبی نسبت به محیط پیرامون در اختیار افراد داخل چادر قرار می دهد. از ویژگی های تخصصی این محصول می توان به ضد آب بودن، ضد آلودگی بلبرینگ و قابلیت تنظیم ارتفاع و طول اشاره کرد.

ضد آب بودن این محصول در کنار هشت عدد گیره که آن را محکم به زمین متصل می کند سبب شده تا با خیالی آسوده در شرایط جوی مختلف بخصوص در زمان هایی که باران شدید می بارد و یا اینکه باد شدید می وزد بتوانید از آن استفاده کنید. قابلیت تنظیم ارتفاع و طول به شما اجازه می دهد با توجه به تعداد و قد افراد اندازه آن را تنظیم کنید.

مشخصات
نظر کاربران
3- چادر مسافرتی 8 نفره مدل TAYSIZHIGH01
خرید چادر مسافرتی

چادر مسافرتی 8 نفره مدل TAYSIZHIGH01 در سیزده رنگ متنوع و زیبا که می توان گفت اکثر سلیقه ها را در بر می گیرد در بازار وجود دارد و تا به امروز موفق شده رضایت 86 درصد افرادی که از آن استفاده کرده اند را جلب کند. جنس رویه این محصول از پلی استر می باشد که کاملا بصورت ضد آب طراحی شده تا قابل استفاده در شرایط جوی مختلف باشد.

ستون و اسکلت بندی از فایبرگلاس است که بسیار سبک و مقاوم در برابر فشار می باشد. این چادر مسافرتی دارای طول 2.5، عرض 2.5 و ارتفاع 2 متری است و برای 8 تا 10 نفر فضای خوبی خواهد داشت. 

دارای سه عدد پنجره و یک عدد در می باشد که تهویه خوبی برای چادری با این ابعاد است ضمن اینکه هر کدام از قسمت های نامبرده شده دارای پشه بند برای جلوگیری از نفوذ حشرات موذی می باشند.

مشخصات
نظر کاربران

4- چادر مسافرتی 8 نفره اف آی تی تنت مدل Double Roof T22

خرید چادر مسافرتی

چادر مسافرتی 8 نفره اف آی تی تنت مدل Double Roof T22 طرفداران زیاد داشته و تا به امروز موفق شده فروش بالایی را به ثبت برساند و جزو بهترین چادر مسافرتی می باشد. ضمن اینکه 87 درصد افرادی که تجربه استفاده از این چادر را داشته اند آن را جهت خرید به دیگران پیشنهاد داده اند.

این چادر مسافرتی در 6 رنگ زیبا در بازار موجود می باشد که طبق سلیقه خود می توانید بصورت اینترنتی آن را سفارش دهید. این چادر ستون بسیار محکم و در عین حال سبکی دارد و به گونه ای طراحی شده که براحتی و در سریع ترین زمان می توانید آن را نصب و جمع کنید. این چادر برای 8 نفر فضای خوبی را دسترس قرار می دهد و ارتفاع بلند آن به شما اجازه می دهد تا براحتی در آن راه بروید.

از ویژگی های تخصصی این چادر مسافرتی می توان به محافظت از شما در برابر اشعه ماورابنفش و ضدآب بودن آن اشاره کرد. برای محکم کاری حتی قسمت های پنجره، درب و کف این چادر بصورت کاملا ضد آب ساخته شده است تا در روزهای بارانی نگرانی از این بابت نداشته باشید.

وجود پنجره های متعدد سبب شده تا کار تهویه به نحو احسن انجام شود. در مجموع این چادر یکی از باکیفیت ترین چادرهای مسافرتی موجود در بازار است که با توجه به امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهد ارزش خرید بالایی دارد.

مشخصات
نظر کاربران
5- چادر 8 نفره او تی تی مدل برنو
خرید چادر مسافرتی

چادر مسافرتی 8 نفره او تی تی مدل برنو در نوزده رنگ مختلف در بازار موجود می باشد و به افرادی که به دنبال خرید یک چادر مسافرتی باکیفیت با رنگی خاص می گردند پیشنهاد می شود که هم اکنون می توانید بصورت اینترنتی آن را سفارش دهید.

84 درصد افرادی که این محصول را خریداری کرده اند آن را جهت خرید به دیگران هم پیشنهاد داده اند و یکی از بهترین چادر مسافرتی موجود در بازار است. سه عدد پنجره، سه عدد هواکش و یک عدد در برای این محصول در نظر گرفته شده است. جنس پارچه از پلی استر است که البته کاملا بصورت ضد آب می باشد. وجود قلاب ها و گیره های محکم سبب شده تا بتوانید از آن در روزهای طوفانی هم استفاده کرده و نگران جدا شدن آن از زمین نباشید.

ستون چادر مسافرتی مدل برنو از جنس فایبرگلاس می باشد که به سبکی و در عین حال محکم بودن شهرت دارد. یکی از مشکلاتی که بسیاری از خریداران چادرهای مسافرتی نسبت به آن اعتراض دارند نصب و جمع کردن چنین محصولاتی است که زمان زیادی را از افراد می گیرد.

شرکت سازنده، این چادر را به گونه ای طراحی کرده که شما عزیزان می توانید براحتی و در اسرع وقت اینکار را انجام داده و زمان بیشتری از طبیعت و گردشگری خود لذت ببرید.

مشخصات
نظر کاربران
6- چادر مسافرتی 20-18 نفره مدل ALFA ch29 شش دیواره
خرید بهترین مدلهای چادر مسافرتی

چادر 20 -18 نفره مدل ALFA ch 29 شش دیواره در هفت رنگ متنوع و زیبا در بازار موجود می باشد که می توانید خیلی راحت رنگ دلخواهتان را بصورت اینترنتی سفارش دهید. 77 درصد افرادی که از این چادرمسافرتی استفاده کرده اند آن را به دیگران هم جهت خرید پیشنهاد داده اند.

جنس این چادر مسافرتی از برزنت می باشد و از لحاظ کیفیت یکی از بهترین چادر مسافرتی می باشد. برزنت یکی از مقاوم ترین و بهترین گزینه ها در برابر پاره شدن و پوسیدگی است و می توانید روی طول عمر آن حساب کنید. الیاف این چادر به گونه ای است که اجازه نفوذ آب به داخل را نمی دهد و بصورت کاملا ضدآب تولید شده است.

چهار عدد پنجره برای این چادر مسافرتی بزرگ در نظر گرفته شده تا بخوبی گردش هوا و کار تهویه صورت گیرد. چنانچه به دنبال خرید یک چادر مسافرتی بزرگ، باکیفیت و مقرون به صرفه می گردید در خرید این محصول شک نکنید.

مشخصات
نظر کاربران

7- چادر مسافرتی 12 نفره مدل ch27 CAMP

خرید چادر مسافرتی ارزان و باکیفیت

چادر مسافرتی 12 نفره مدل ch 27 CAMP در 6 رنگ تولید و به بازار عرضه شده است و بنظر می رسد برای افرادی که به دنبال خرید یک چادر مسافرتی با رنگ خاص می باشند گزینۀ مناسبی است. جنس این چادر از برزنت می باشد که ضمن طول عمر بالا، مقاومت بسیار خوبی در برابر پارگی و نخ کش شدن دارد. همچنین الیاف آن بصورت کاملا ضد آب تولید شده که امکان استفاده در شرایط مختلف جوی را ممکن می سازد.

با توجه به بزرگ بودن این چادر، سه عدد درب بزرگ و دو عدد پنجره برای تهویه و تردد راحت تر در نظر گرفته شده است. همچنین در قسمت دربها و پنجره ها، توری هایی برای جلوگیری از ورود حشرات موذی در نظر گرفته شده است. 

از دیگر ویژگی های کاربردی و جذاب این محصول می توان به کفی ضخیم و وجود پارچه ای که فضای داخلی چادر را به دو قسمت مساوی تقسیم می کند اشاره داشت.

مشخصات
نظر کاربران

8- چادر مسافرتی 4 نفره مدل ال اف او

خرید چادر مسافرتی بصورت اینترنتی

چادر مسافرتی 4 نفره مدل ال اف او در دو رنگ آبی و سبز فسفری در بازار موجود می باشد. نظرات ثبت شده در خصوص این چادر مثبت ارزیابی می شود و اغلب افراد به نصب آسان، کیفیت بالا و زیبایی آن اشاره داشته اند و آن را به عنوان یکی از بهترین چادر مسافرتی معرفی کرده اند. ابعاد این چادر برای 3 الی 4 نفر مناسب بوده و پارچه آن از جنس آکسفورد و بصورت کاملا ضدآب می باشد.

ستون بندی از فایبرگلاس ساخته شده که مقاومت بالا دربرابر فشار و وزن کم از شاخصه های آن است. یک عدد درب برای رفت و آمد و سه عدد پنجره جهت گردش هوا در نظر گرفته شده است. 

شما عزیزان هم اکنون می توانید با چند کلیک ساده این محصول باکیفیت و کاربردی را برای ماجراجویی ها و مسافرت های خود از دیجی کالا بصورت اینترنتی سفارش دهید.

مشخصات
نظر کاربران
9- چادرمسافرتی پاویلو مدل Rock Mount X4
خرید اینترنتی چادر مسافرتی

چادر مسافرتی پاویلو مدل Rock Mount X4 یک چادر بسیار باکیفیت است که گزینه ای عالی برای عاشقان کمپ و کوهنوردی می باشد. این چادر مسافرتی بدلیل داشتن ساک مخصوص حمل و وزن مناسب براحتی قابل جابجایی می باشد و به اصطلاح دست و پاگیر نیست و یکی از بهترین چادر مسافرتی می باشد که می توانید خریداری کنید.

ستون بندی این چادر از فایبرگلاس ساخته شده است تا علاوه بر داشتن وزن کم، استقامت بالایی داشته باشد. جنس پارچه استفاده شده در این محصول ضد آب می باشد و به همین دلیل در شرایط آب و هوایی مختلف قابل استفاده است. 

چنانچه به دنبال خرید یک چادر مخصوص سفر و کمپینگ هستید دقیق شو این محصول باکیفیت و فوق العاده را به شما عزیزان پیشنهاد می کند.

مشخصات
نظر کاربران

10- چادر مسافرتی 8 نفره فنری کد 1080

خرید اینترنتی چادر مسافرتی

چادر مسافرتی فنری کد 1080 یک چادر مقرون به صرفه و باکیفیت می باشد که در اغلب مواقع در جلب رضایت مشتری موفق عمل کرده است. این محصول مناسب برای 8 تا 10 نفر می باشد و با توجه به کیفیت و قیمت گذاری منصفانه ارزش خرید بالایی دارد. از مهمترین ویژگی های این چادرِ مسافرتی می توان به: ستون بندی پلاستیکی اما مقاوم و سبک، جنس پارچه ای پلی استر، داشتن هواکش جهت تهویه هوای داخل و محدوده دمایی 5 الی 40 درجه سانتی گراد اشاره کرد.​

همراه این چادر یک عدد کیف برزنتی جهت حمل و جابجایی برای مشتری ارسال می گردد. اگر به دنبال یک چادر بزرگ و مقرون به صرفه می گردید دقیق شو این مدل را به شما پیشنهاد می کند. شما می توانید با کلیک بر روی تصویر همین حالا سفارش خود را نهایی کنید.​

مشخصات
نظر کاربران
11- چادر مسافرتی 3 نفره پکینیو مدل K-2003
خرید اینترنتی چادر مسافرتی
مشخصات
نظر کاربران

12- چادر مسافرتی 6 نفره مدل کف ضخیم

خرید اینترنتی چادر مسافرتی
مشخصات
نظر کاربران
13- چادر مسافرتی 4 نفره‌ کچوا مدل‌ Arpenaz4
مشخصات
نظر کاربران

√ راهنمای خرید​…

راهنمای خرید چادر مسافرتی

  • اندازه و وزن: یکی از مهمترین مواردی که باید در هنگام خرید چادر مسافرتی به آن توجه داشت اندازه و وزن آن است. در خصوص اندازه باید به تعداد نفراتی که قرار است در چادر و همراه شما در سفر باشند توجه کنید. ضمن توجه به طول و عرض و ظرفیت چادر، به ارتفاع آن که بسیار فاکتور مهمی است دقت کنید تا دچار مشکل نشوید. وزن چادر مسافرتی هم از اهمیت ویژه ای برخوردار است بخصوص برای افرادی که قرار است آن را در دل طبیعت با خود حمل کنند. می توان گفت بیشترین نقش را در وزن چادرهای مسافرتی، ستون و اسکلت بندی که معمولا از جنس فلز و فایبرگلاس هستند نیز بر عهده دارند.
  • قیمت چادر مسافرتی: چادرهای مسافرتی در طرح، رنگ، جنس پارچه و ستون، تعداد پنجره، تهویه و ویژگی های تخصصی که به آنها اشاره کردیم با یکدیگر تفاوت دارند که طبیعتا قیمت های مختلفی هم خواهند داشت. پیشنهاد می شود قبل از خرید مقدار پولی که قرار است برای خرید چادر مسافرتی صرف کنید را تعیین کرده تا انتخابی سریع تر و دقیق تر داشته باشید. اینکار سبب می شود مدل هایی که در رنج قیمتی شما نیستند از لیست انتخابی تان بصورت خودکار حذف شوند.
  • امکانات دیگر چادر مسافرتی: بهتر است در هنگام خرید چادر مسافرتی به ویژگی های دیگری مانند ضدآب بودن، مقاومت در برابر طوفان و بادهای شدید، داشتن قلاب ها و گیره های اتصال به زمین، داشتن اسکلت مقاوم و در عین حال سبک، امکان نصب و جمع کردن سریع، داشتن پنجره و هواکش به تعداد کافی با توجه به اندازه آن، وجود پشه بند در قسمت هایی مانند پنجره و درب چادر مسافرتی برای جلوگیری از ورود حشرات موذی، مقاوم در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید، زیرانداز نرم، مقاوم و ضدآب توجه داشته باشید. البته برخی از ویژگی هایی که به آنها اشاره شد بیشتر برای افراد حرفه ای مناسب است و زیاد برای افرادی که به دنبال یک چادری با امکانات معمولی هستند پیشنهاد نمی شود. چرا که فقط آنها را متحمل پرداخت هزینه در قبال امکاناتی که شاید هیچگاه از آنها استفاده نکنند خواهد کرد.
  • فصل استفاده: معمولا چادرهای مسافرتی برای فصل خاصی از سال طراحی و ساخته می شوند و جنس آنها با یکدیگر تفاوت هایی دارد. در خریدهای حضوری در این خصوص می توانید یا از فروشنده سوال کرده و یا فصل استفاده از چادر مسافرتی که معمولا بر روی بسته بندی درج می شود را مطالعه فرمایید. در خریدهای اینترنتی هم به بخش مشخصات کالا یک سَری بزنید.
  • خرید اینترنتی یا حضوری: شما عزیزان می توانید به دو صورت اینترنتی یا حضوری اقدام به خرید چادر مسافرتی نمایید. در خریدهای حضوری بهتر است با مد نظر قرار دادن اطلاعات این مقاله انتخابی هوشمندانه و مطابق با سلیقه خود داشته باشید. اگر هم قصد خرید بصورت اینترنتی را دارید ضمن خرید از فروشگاه های مجاز و دارای اینماد، به قسمت مشخصات چادر مسافرتی مراجعه کرده تا با جزئیات بیشتر آن آشنا شوید. مطالعه نظرات کاربرانی که از محصول مد نظرتان استفاده کرده اند بسیار مثمر ثمر و مفید می باشد که می تواند به شما در انتخاب بهترین گزینه کمک زیادی کند.

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی 13 تا از بهترین چادر مسافرتی موجود در بازار و ارائه نکاتی در خصوص خرید این کالا، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. به شما عزیزان مطالعه مقاله هایی با عنوان راهنمای خرید: پرفروشترین مدلهای یخدان مسافرتی، بهترین کلمن های موجود در بازار، بهترین کفش های کوهنوردی، بهترین مدلهای کفش راحتی زنانه و بهترین کفش های چرم مردانه را پیشنهاد می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *