منوی دسته بندی

معرفی بهترین و پرفروشترین مدلهای پوشک بچه باکیفیت و ارزان قیمت

در بین سیسمونی، ملزومات و محصولات بهداشتی مربوط به کودک، پوشک بچه جزو مهمترین مایحتاج او به شما می رود و به هیچ عنوان نمی توان از آن چشم پوشی کرد.

با ورود نوزاد به زندگی زوجین، وظیفه هر پدر و مادری است که شرایط را برای سلامت کامل جسمانی و روانی او تدارک دیده و فراهم کنند. پوشک بچه استاندارد و با کیفیت، تاثیر مستقیم و زیادی در آرامش، خواب راحت تر و در کل سلامت و رشد بهتر فرزند شما خواهد داشت.

پوشک بچه استاندارد و تایید شده سازمان غذا و دارو باید از قدرت جذب بالایی برخوردار باشد و براحتی بتواند مدفوع و ادرار نوزاد را کاملا به خود جذب کرده تا پوست لطیف نوزاد در برخورد با آنها دچار آسیب ، زخم و سوزش نشود.

از دیگر ویژگی های مهم می توان به: ضد حساسیت، داشتن لایه کشسان دور ران برای جلوگیری از نشتی و بیرون زدگی مدفوع یا ادرار، نوارهای عمودی و کناری کشسان، متناسب با آناتومی کودک و داشتن لایه تنفسی برای عبور هوا و جلوگیری از آسیب به پوست نوزاد اشاره کرد.

با توجه به تنوع بسیار زیاد پوشک بچه، در این بخش از دقیق شو قصد داریم تا تعدادی از بهترین، پرفروشترین و باکیفیت ترین مدل های پوشک بچه موجود در بازار را خدمت شما دوستان معرفی و پیشنهاد کنیم.

مدلهای پیشنهادی در این مقاله همگی از برندهای معتبر و معروف بازار می باشند و تماما علاوه بر اخذ مجوز از سازمان غذا و دارو، موفق به کسب درصد بالای رضایتمندی از سوی مشتریان شده اند.

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات انواع مختلف پوشک بچه اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید.

1- پوشک بچه کانفی سایز 4 مجموعه 3 عددی

خرید پوشک بچه

برند کانفی یکی از قدیمی ترین و با کیفیت ترین مارک های پوشک بچه میباشد و همواره با تولید محصولاتی با کیفیت سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص داده است و اغلب افرادی که از آن برای فرزند خود استفاده کرده اند آن را به دیگران جهت خرید پیشنهاد داده اند.

طبق نظر سنجی بدست آمده این محصول تا به امروز موفق شده 89 درصد مشتریان خود را راضی نگه دارد. 

پوشک بچه کانفی با شماره مجوز 10270/18 از سازمان غذا و دارو و در تعداد 36 عدد به بازار عرضه شده است. این محصول سایز 4 و خیلی بزرگ و مناسب بچه هایی با وزن 11 تا 25 کیلوگرم می باشد.

از دیگر ویژگی های این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد. توده جاذب سه بعدی و لایه پخش کننده، سبب شده تا بصورت یکنواخت و یکسان ادرار کودک در آن پخش شود که این ویژگی باعث می شود بتوانید دیرتر آن را تعویض کنید.

نوارهای کناری کشسان به گونه ای تعبیه و طراحی شده اند که بصورت اصولی و درست از نشت و بیرون زدگی ادرار و مدفوع کودک جلوگیری می کنند. به دلیل طراحی اصولی و استاندارد به هیچ عنوان به بدن کودک فشار وارد نخواهند کرد. لایه پارچه ای تنفسی هم نقش بسیار مهمی ایفا می کند.

این لایه به عبور و جا به جایی هوا کمک کرده تا هیچگونه آسیبی به پوست حساس و نرم نوزاد وارد نشود. نبود این لایه می تواند باعث ایجاد رطوبت زیاد و فراهم شدن بستری برای رشد ویروس، باکتری و بیماری های دیگر پوستی، زخم شدن کشاله ها، سوزش و درد در این نواحی گردد.

2- پوشـک بـچـه مای بیبی آبی سری مهربان با پوست سایز 1 بسته 40 عددی

یکی از بهترین برندها در بین تولید کنندگان پوشک بچه بدون شک مای بیبی است که محصولات بسیار با کیفیت و متناسب با تکنولوژی و نیاز روز را به بازار عرضه می کند. این شرکت که حدود 20 سال از تاسیس آن می گذرد یکی از بهترین و بزرگترین شرکت های تولیدی در زمینه پوشک بچه در سطح خاورمیانه می باشد و سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص داده است.

پوشک مای بیبی آبی سری مهربان با پوست، سایز 1 بسته 40 عددی که تصویر آن را در بالا مشاهده می کنید تا به امروز موفق به کسب رضایتمندی 90 درصدی از سوی مشتریان شده است که نشان از کیفیت بالای آن دارد.

محصول فوق در سایز کوچک که مناسب نوزاد 2 تا 5 کیلوگرم میباشد و با تعداد 40 عدد به بازار عرضه شده و مجوز لازم از سازمان غذا و دارو را اخذ نموده است. این محصول دارای ویژگی های زیر می باشد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. از عصاره بابونه در آن استفاده شده که از ایجاد حساسیت نوزاد جلوگیری می کند.

با توجه به حساسیت و نرمی پوست نوزاد از لایه ای بسیار نرم در راستای حفظ سلامت پوست نوزاد استفاده شده است. لایه تنفسی بیرونی سبب شده تا هوا بخوبی جریان پیدا کند و این بدان معناست که شما دیگر نباید نگران ایجاد زخم و سوزش در این نواحی بدن فرزندتان باشید. این محصول به گونه ای طراحی شده که تقریبا تا 30 درصد بیشتر ادرار و مدفوع نوزاد را جذب می کند.

این امر سبب می شود تا هم دیرتر آن را تعویض کنید و هم اینکه با جذب فوق العاده ای که دارد ادرار نوزاد را بصورت کامل از بدن او جدا می سازد تا به اینصورت کمترین آسیب متوجه پوست دلبندتان گردد.

لایه کشسان و عمودی به همراه چسب های مطمئن و قوی، با طراحی ارگونومی و اصولی ضمن جلوگیری از نشت دستشویی نوزاد، هیچگونه فشاری به پاهای او وارد نمی کند.

3- پوشک بچه مولفیکس سایز 1 بسته 40 عددی به همراه دستمال مرطوب

از دیگر برندهای معتبر و قابل اعتماد در زمینه تولید پوشک بچه، مولفیکس می باشد که محصولات خوب و استانداردی را روانه بازار می کند. پوشک بچه فوق ساخت شرکت مولفیکس بوده و در سایز 1 و با تعداد 40 عدد برای کودکان 2 تا 5 کیلوگرم مناسب می باشد و تا به امروز موفق به کسب رضایتمندی 89 درصدی از سوی مشتریان شده است.

از ویژگی های مهم آن می توان به: چسب های قدرتمند و محکم، سازگاری با پوست، داشتن انحنا در قسمت ناف برای جلوگیری از برخورد با ناف و اذیت شدن نوزاد، قدرت جذب بالا و داشتن لایه کشسان با طراحی ارگونومی و متناسب با بدن نوزاد اشاره کرد.

ضمنا به همراه این پوشک بچه یک بسته دستمال مرطوب 20 عددی معطر برای مشتری ارسال می گردد.

4- پوشک بچه بی بی کینگ سایز 3 بسته 38 عددی

80 درصد مشتریانی که از این محصول استفاده کرده اند آن را جهت خرید به دیگران پیشنهاد داده اند. پوشک بی بی کینگ در سایز 3 و با تعداد 38 عدد به بازار عرضه شده است و برای نوزادان 4 تا 9 کیلوگرم مناسب می باشد. این محصول دارای ویژگی های مهمی است که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

فرم آناتومیک و طراحی زیبای این محصول راحتی و جذابیت بیشتر را به فرزندتان هدیه می کند. از لایه های بیرونی و داخلی نرم در راستای راحتی هر چه بیشتر کودک استفاده شده است. 

چسب های قدرتمند و در عین حال نرمی در این محصول استفاده شده که ضمن جلوگیری از نشتی دستشویی کودک، هیچگونه فشار و حساسیتی در پوست و کشاله های ران او ایجاد نمی کند.

وجود لایه های فوق جاذب به همراه پودر جاذب این امکان را فراهم کرده تا دیرتر آن را تعویض کرده و بمدت طولانی تری بتوان از آن استفاده کرد. این ویژگی همچنین بصورت کامل دستشویی نوزاد را از بدن او جدا می کند تا از این طریق سلامت پوست، آرامش و خواب او تامین و تضمین گردد.

علاوه بر نوارهای کناری، نواری در قسمت کمر نوزاد در نظر گرفته شده تا از بالا شاهد نشتی دستشویی کودک نباشید و بخوبی دستشویی از هر قسمت کنترل شود.

5- پوشـک بـچه پمپرز مدل Baby Dry سایز 5 بسته 39 عددی

این محصول ساخت کشور آلمان می باشد و کیفیت فوق العاده ای دارد. تنها ایرادی که می توان از این محصول گرفت شاید قیمت بالای آن باشد. محصول فوق با مجوز 9897381670259582 و در تعداد 39 عدد در بازار موجود و مناسب برای کودکان 11 تا 23 کیلوگرم می باشد.

نحوه بسته شدن آن بصورت چسبی است. این محصول با تکنولوژی روز دنیا تولید شده و دارای ویژگی هایی است که به آنها اشاره خواهیم کرد. از تکنولوژی مایکرو پرلز با دانه های کریستالی رطوبت گیر در این محصول استفاده شده که این موضوع باعث شده این پوشک بتواند تا 30 برابر وزن خود رطوبت جذب کند.

پس در نتیجه می توان گفت مدت بیشتری می توانید از آن برای فرزندتان استفاده کنید و زمان تعویض را به تاخیر بیندازید. قدرت جذب بالا مزایای دیگری هم دارد؛ اینکه بخوبی و بصورت اصولی دستشویی نوزاد از بدن و پوست حساس او جدا می شود که این امر به سلامت و خواب آرام تر و در نتیجه رشد بهتر کودک کمک خواهد کرد.

در لایه بیرونی این محصول سوراخ های ریزی وجود دارد تا جریان هوا بدرستی صورت بگیرد. این ویژگی تاثیر بسزایی در سلامت، رفع رطوبت و جلوگیری از بیماری های پوستی و ایجاد قارچ خواهد داشت.

پوشک بچه پمپرز ساخت آلمان به گونه ای طراحی شده که سبب می شود دستشویی نوزاد بصورت یکنواخت در تمام سطح پوشک پخش شود و در یکجا بصورت متمرکز باقی نماند که موضوع بسیار مهم و تاثیر گذاری در به تعویق انداختن زمان تعویض پوشک بچه می باشد.

این محصول به گونه ای کاملا متناسب با بدن و فرم کودک طراحی شده تا در هنگام استفاده، آرامش و راحتی او به خطر نیفتد. در کناره ها از نوارهای جانبی کشسان با چسب های باکیفیت استفاده شده تا خیال والدین از هر گونه عدم نشتی و رطوبت به بیرون راحت باشد.

همچنین در ساخت این پوشک بچه از لوسین در جهت حفظ نرمی، لطافت و رطوبت پوست و مواد ضد حساسیت و ضد آلرژی استفاده شده است.

6- پوشک نوزاد هلیا کد 2020 سایز بزرگ بسته 20 عددی

محصول فوق در سایز بزرگ، با شماره مجوز 36/10484 از سازمان غذا و دارو و نشان استاندارد و سیب سلامت به بازار عرضه شده است. و تا به امروز موفق به کسب رضایتمندی 79 درصدی مشتریان شده و نحوه بسته شدن آن بصورت چسبی است.

مواد تشکیل دهنده پوشک بچه هلیا به ترتیب چسب، نانوون، تیشو و خمیر کاغذ می باشد. 

تعداد 20 عدد پوشک بچه در بسته بندی وجود دارد و نکته ای که باید بدانید این است که پوشک را از قسمت بدون چسب استفاده کنید.

7- پوشـک بچـه هانیز سایز 4 بسته 38 عددی

پوشک بچه هانیز سایز 4 بسته 38 عددی کیفیت خوب و قیمت نسبتا مناسبی دارد که هم اکنون می توانید این محصول را بصورت اینترنتی سفارش دهید. 77 درصد افرادی که این محصول را برای فرزندان خود خریداری کرده اند آن را به والدین دیگر جهت خرید پیشنهاد داده اند.

اندازه این پوشک بزرگ و برای اوزان 7 تا 18 کیلوگرم گزینۀ مناسبی می باشد. نحوه بسته شدن پوشک هانیز بصورت چسبی بوده و عصاره های خوشبو کننده و التیام بخش مانند عصاره آلوئه ورا و بابونه در آن موجود می باشد.

از ویژگی های تخصصی این محصول می توان به: نشانگر رطوبت جهت تعویض پوشک و قابلیت گردش هوا اشاره داشت که در حفظ سلامت پوست حساس و ظریف نوزاد نقش مهمی ایفا کرده و از زخم شدن پاها در این نواحی جلوگیری می کند.

8- پوشک بچه مای بیبی پول آپ سایز 6 بسته 24 عددی

پوشک بچه مای بیبی پول آپ سایز 6 بسته 24 عددی تا به امروز فروش خوبی را تجربه کرده و موفق شده رضایتمندی 92 درصدی مشتریان را به ثبت برساند. پول اپ مای بی بی اولین پوشک های شورتی را به بازار ایران عرضه کرد و از این حیث پیشگام و پیشتاز می باشد.

کیفیت بسیار بالا، قدرت جذب فوق العاده، راحتی در استفاده و نرمی و عدم ایجاد حساسیت از مهمترین ویژگی های این پوشک شورتی محسوب می شوند. 

شما می توانید هم اکنون این محصول را بصورت اینترنتی سفارش داده تا در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید.

9- پوشک نوزاد بارلی سایز 3 بسته 46 عددی به همراه دستمال مرطوب

پوشک بارلی سایز 3 کیفیت و قدرت جذب خوبی دارد و تا به امروز فروش بسیار بالایی را تجربه کرده و توسط برندی معتبر تولید و روانه بازار شده است. 83 درصد افرادی که این محصول را خریداری کرده اند آن را به دیگران جهت خرید پیشنهاد داده اند. در هر بسته 46 عدد پوشک وجود دارد که نحوه بسته شدن آنها بصورت چسبی می باشد.

سایز 3 این پوشک برای بچه هایی با وزن 4 تا 9 کیلوگرم مناسب است. پوشک بارلی سایز 3 دارای رایحه خوش بابونه است و هیچگونه حساسیتی برای نوزاد ایجاد نمی کند. لازم بذکر است همراه این محصول 20 عدد دستمال مرطوب برای مشتری ارسال می گردد.

10- پوشـک بـچه کانفی سایز 4 بسته 34 عددی

یکی دیگر از برندهای معروف و شناخته شده در زمینه تولید پوشک شرکت کانفی می باشد. این شرکت با تولید محصولات باکیفیت موفق شده سهم بزرگی از بازار فروش را به خود اختصاص دهد. پوشک بچه کانفی سایز 4 ضمن اینکه تا به امروز فروش خوبی را تجربه کرده موفق شده رضایتمندی 92 درصدی مشتریان را به ثبت برساند که درصد قابل توجهی است.

در هر بسته 34 عدد پوشک وجود دارد و برای کودکان 7 تا 14 کیلوگرم مناسب می باشد. 

شما عزیزان می توانید هم اکنون این محصول را بصورت اینترنتی سفارش داده تا در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید.

11- پوشک نوزاد بیبی کینگ سایز 5 بسته 28 عددی

پوشک بچه بیبی کینک سایز 5 یکی از پرفروشترین پوشک های بچه موجود در بازار می باشد. این محصول فروش بسیار بالایی را به ثبت رسانده و موفق شده رضایتمندی اکثر مشتریان را جلب کند. از مهمترین دلایل استقبال از این محصول می توان به قیمت مقرون به صرفه و کیفیت خوب آن اشاره کرد.

در ساخت این محصول از بهترین متریال و جدیدترین تکنولوژی روز دنیا استفاده شده است. قدرت جذب بالایی دارد و هیچگونه حساسیتی برای پاهای لطیف و حساس نوزاد ایجاد نمی کند. 

سایز 5 این محصول دارای 28 عدد پوشک می باشد که برای کودکان 11 تا 23 کیلوگرم مناسب است.

12- پوشک بچه مای بیبی آبی سری مهربان با پوست سایز 3 بسته 38 عددی

پوشک بچه مای بیبی آبی سری مهربان با پوست سایز 3 بسته 38 عددی یک پوشینه کودک باکیفیت می باشد. این محصول علاوه بر فروش بسیار بالا موفق به کسب رضایتمندی 88 درصدی مشتریان شده است و بسیاری آن را به عنوان خرید نهایی خود انتخاب می کنند.

″استفاده از عصاره بابونه سبب خوشبویی و حفاظت از پوست حساس کودک می شود که عدم حساسیت را به دنبال خواهد داشت.

جذب بالا و استفاده از نوارهای کشسان از نم و رطوبت جلوگیری می کند و با خیالی راحت می توانید کودک را به حال خود رها کنید. شما می توانید همین حالا با کلیک بر روی تصویر این محصول را سفارش داده تا در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید.

√ راهنمای خرید پوشک بچه

نکاتی در خصوص پوشک بچه که بهتر است بدانید

نکته مهم: برای خرید پوشک بچه حتما به فروشگاه های معتبر مراجعه کرده و از برندهای خوب و شناخته شده خرید خود را انجام دهید و حساسیت بالای پوست نوزاد را در نظر بگیرید. پوشک های استاندارد و باکیفیت با قدرت جذب بالایی که دارند خواب آرام تر، سلامت و آرامش بیشتر را برای مادر و نوزاد به ارمغان می آورند و به نوعی جذب بیشتر سبب می شود زمان بیشتری بتوان از آنها استفاده کرد و در نگاهی دیگر آنها را علی رغم صرف هزینه بیشتر، مقرون به صرفه دانست. از مزایای دیگر پوشک بچه با قدرت جذب بالا می توان به تفکیک و جداسازی بسیار خوب مدفوع و ادرار از پوست نوزاد اشاره داشت که منجر به سلامت و جلوگیری از مبتلا شدن به بیماری های پوستی او می شود. ویژگی اصلی یک پوشک بچهٔ خوب، داشتن لایه‌هایی است که مدفوع و ادرار به لایه‌های زیری آن ببرد تا از پوست کودک دور شود و با بدن کودک تماس زیادی پیدا نکند تا قابلیت خشک نگه داشتن بهتر را داشته باشد. همچنین دارای انعطاف‌‌پذیری خوب و هماهنگی با شکل بدن نوزادتان باشد. همچنین با داشتن نوارهای جانبی کشی، کودک بتواند احساس راحتی داشته باشد و پاهایش را تکان بدهد.

نوع تکنولوژی: خرید پوشک بچه غیر استاندارد شاید قیمت ارزان تری داشته باشد اما می تواند سبب بیماری فرزند شما شود و سلامت او را به خطر بیندازد. برای مثال اغلب پوشک های غیراستاندارد و ارزانتر از تکنولوژی قدرت جذب بالا و لایه تنفسی استفاده نمی کنند. نداشتن خاصیت جذب بالا سبب خواهد شد خیلی سریعتر از پوشک بچه ای که از این تکنولوژی بهره مند است آن را تعویض کنید. نداشتن تکنولوژی لایه تنفسی سبب ایجاد رطوبت و ابتلای کودک به بیماری های قارچی و پوستی خواهد شد.

عصاره و ویتامین: برخی از شرکت ها در ترکیبات پوشک بچه از موادی مانند بابونه ، عصاره و لوسیون استفاده می کنند که در جلوگیری از مبتلا شدن کودک به بیماری های پوستی، قارچ، سوختگی و غیره و تسکین درد در این نواحی کمک شایانی خواهند کرد.

سایز پوشک بچه: در هنگام خرید پوشک بچه به سایز و اندازه آن توجه داشته باشید. شرکت های سازنده به تعداد و اندازه پوشک بچه روی بسته بندی محصول اشاره می کنند که در سایزهای نوزادی، کوچک، مدیوم، لارج، ایکس لارج و دو ایکس لارج در بازار موجود است و می توانید متناسب با سن و وزن کودک تان دست به انتخاب بهترین گزینه بزنید.

قابلیت کشسان: برخی از پوشک های بچه علاوه بر جذب بالا متناسب با میزان دستشویی نوزاد، کش آورده تا کودک احساس راحتی بیشتری داشته باشد و به هیچ عنوان روند حرکتی او را دچار اختلال یا کندی نمی کنند. داشتن کش کمری هم از دیگر ویژگی های کاربردی برای جلوگیری از نشت رطوبت یا دستشویی از قسمت کمر کودک می باشد که می توانید در هنگام خرید به آن توجه کنید.

تعداد و برند: اگر اولین بار است که اقدام به خرید پوشک بچه می کنید و یا به هر دلیلی تصمیم گرفته اید که سراغ برند و شرکت دیگری بروید پیشنهاد دقیق شو به شما عزیزان انتخاب بسته هایی است که دارای حجم و تعدادی کمی هستند. در نظر گرفتن این موضوع به شما کمک خواهد کرد تا در صورت رضایت نداشتن از کیفیت و یا حساسیت نشان دادن فرزندتان نسبت به آن، بتوانید آن را در اسرع وقت تعویض کنید و به سراغ برندی مطمئن تر، باکیفیت تر و متناسب با پوست دلبندتان بروید.

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی تعدادی از بهترین و پرفروشترین مدلهای پوشک بچه و نوزاد و ارائه نکاتی در خصوص خرید این محصول، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. به شما عزیزان مطالعه راهنمای خرید: پرفروشترین مدل های کریر، بهترین مدل های کالسکه، پرفروشترین آغوشی های نوزاد، پرفروشترین مدلهای دوچرخه، سه چرخه های کودک، بهترین مارک های شیشه شیر و بهترین مدلهای پستانک نوزاد را پیشنهاد می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *