منوی دسته بندی

پمپ مایع ظرفشویی -خرید بهترین پمپهای مایع دستشویی و ظرفشویی

√ پمپ مایع ظرفشویی

ویروس کرونا به همه نشان داد که بحث نظافت چقدر موضوع مهم و حیاتی می باشد و باید “النظافه من الایمان” را سرلوحه زندگی قرار داد. ما در طول روز با دست هایمان کارهای زیادی انجام می دهیم و خواسته یا ناخواسته به سطوح مختلفی دست می زنیم که سبب انتقال ویروس ها و میکروبهای مختلف به دستهایمان خواهد شد. پس حتما باید بعد از اتمام کار دست هایمان را ضدعفونی کنیم. 

طبق توصیه کارشناسان در مواقع ضروری که به آب دسترسی نداریم می توانیم با مواد ضدعفونی کننده مانند الکل های صنعتی دستهایمان را بشوییم. اما این برای زمان های ضروری و اورژانسی است زیرا استفاده بیش از حد از الکل پوست دست را خشک و لطافت آن را از بین می برد. در مواقعی که به آب و مواد شوینده دسترسی داریم بهترین گزینه استفاده از مایع دستشویی می باشد.

از طرفی هم ما در طول روز بخصوص روزهایی که مجالس و مهمانی را پشت سر می گذاریم با ظروف کثیف زیادی مواجه می شویم که باید آنها را بشوییم. برای اینکه مایع ظرفشویی و دستشویی را همواره در دسترس داشته باشیم به یک پمپ مایع ظرفشویی و دستشویی نیاز داریم. پمپهای مایع ظرفشویی و دستشویی یکی از مهمترین وسایل هر خانه و آشپزخانه بشمار می روند. جای مایع ظرفشویی علاوه بر کاربرد اصلی شان، بدلیل تنوع بسیار زیاد رنگ و طرح می توانند دکوراسیون شما را زیباتر و جذاب تر جلوه دهند.

امروز در این بخش از دقیق شو تصمیم گرفتیم تا علاوه بر راهنمای خرید پمپ مایع ظرفشویی و دستشویی، تعدادی از باکیفیت ترین و شیک ترین مدلهای آن را به شما معرفی کنیم. پس تا آخر همراه ما باشید.

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات انواع مختلف پمپ مایع ظرفشویی و دستشویی، اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید.

1- پمپ مایع ظرفشویی پیسو مدل kh -SS

خرید اینترنتی پمپ مایع ظرفشویی و دستشویی

پمپ مایع ظرفشویی پیسو مدل kh -SS در رنگ نقره ای موجود می باشد و ظاهری بسیار زیبا و شیک دارد. بدنه این محصول از استیل و پمپ آن از پلاستیک ساخته شده است که دوام خوبی دارد. نوع پمپ از نوع دستی بوده و ابعاد آن 2*10*5 سانتی متر است. 

نظرات ثبت شده در خصوص این جای مایع ظرفشویی نشان می دهد اکثر افراد آن را به دیگران جهت خرید پیشنهاد کرده و از خرید خود رضایت داشته اند.

2- پمپ مایع ظرفشویی پاندا مدل D142

83 درصد افرادی که جای مایع پاندا را خریداری کرده اند از خرید خود رضایت داشته و آن را به دیگران برای خرید پیشنهاد کرده اند. جنس بدنه پمپ مایع ظرفشویی پاندا مدل D142 که بصورت دوقلو طراحی شده است از پلاستیک مقاوم و شفاف می باشد. این محصول کیفیت بالایی دارد و به هیچ عنوان نگران نشتی و چکه کردن مایع درون آن نباشید. 

شما با هر بار پر کردن مخزن پمپ می توانید 600 میلی لیتر مایع ظرفشویی را در آن ریخته و تا مدتها استفاده کنید. همراه با این جای مایع، پیچ و روپلاک برای نصب روی دیوار برایتان ارسال می گردد.

3- جای مایع ظرف شویی سانی مدل Chrome85

پمپ مایع ظرفشویی سانی مدل Chrome85 تا به امروز موفق شده 85 درصد مشتریان خود را راضی نگه دارد. این محصول در دو رنگ سفید و کروم موجود می باشد که حسب سلیقه، محیط و دکوراسیون می توانید دست به انتخاب و خرید بزنید. جای مایع سانی علاوه بر طراحی و ظاهری شیک، کیفیت بالایی دارد و بعد از مدتی پمپ دچار نشتی و یا خرابی نخواهد شد. 

بدنه از پلاستیک ساخته شده و مخزن آن ظرفیت 500 میلی لیتری دارد. اگر به دنبال خرید یک جای مایع ظرفشویی و دستشویی باکیفیت و زیبا می گردید ما به شما خرید این محصول را پیشنهاد می کنیم.

4- پمپ مایع ظرفشویی لیمون مدل MD1139 به همراه اسکاچ

یکی از شرکت هایی ایرانی که در زمینه تولید محصولات پلاستیکی بسیار موفق عمل کرده بدون شک برند نام آشنای لیمون است. این شرکت با تولید و عرضه محصولات بسیار باکیفیت موفق شده سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص دهد و گزینۀ منتخب سبد خرید بسیاری از افراد باشد. 

پمپ مایع ظرفشویی لیمون مدل MD1139 به همراه اسکاچ، تولید همین شرکت می باشد که می توانید آن را در سه رنگ متنوع و زیبا سفارش دهید. این وسیله کاربردی به شما اجازه می دهد وسایل ضروری مانند جای مایع ظرفشویی، فرچه و اسکاپ را در یکجا قرار داده تا دسترسی سریعتری به آنها داشته باشید.

5- پمپ مایع ظرفشویی مدل sahar همراه با فرچه و سیم ظرفشویی

پمپ مایع ظرفشویی مدل sahar همراه با فرچه و سیم ظرفشویی علاوه بر ثبت فروش خوب، موفق شده رضایت 90 درصد مشتریان را جلب کند. این محصول در دو رنگ نقره ای و دودی تولید و به بازار عرضه شده است. با خرید این محصول می توانید فرچه، سیم ظرفشویی، اسکاچ و جای مایع ظرفشویی را بصورت یکجا در اختیار داشته باشید. 

جای مایع مدل سحر از پلاستیک مقاوم و باکیفیت ساخته شده است و با هر بار پر کردن 1000 میلی لیتر مایع جا می گیرد که تا مدتها نیاز به پر کردن آن نخواهید داشت.

6- پمپ مایع ظرفشویی سانی مدل Gold85

پمپ مایع ظرفشویی سانی مدل Gold85 فروش بالایی را به ثبت رسانده است. جای مایع فوق در سه رنگ جذاب و متنوع تولید و به بازار عرضه شده است که می توان گفت با هر سلیقه و محیطی همخوانی دارد. 

90 درصد افرادی که تجربه خرید و استفاده از این محصول را داشته اند خرید آن را به دیگران پیشنهاد کرده اند. ظرفیت مخزن این جای مایع 500 میلی لیتر می باشد که گزینه ای مناسب برای مصارف خانگی (استفاده در سرویس بهداشتی و آشپزخانه) می باشد.

7- پمپ مایع دستشویی یزدگل کد 2-530

پمپ مایع دستشویی یزدگل کد 2- 530 تا به امروز موفق شده فروش خوبی را به ثبت برساند. نظرات زیادی در خصوص این پمپ دستشویی به ثبت رسیده که با مطالعه آنها می توانید انتخابی دقیق تر داشته باشید. 

جنس این محصول از پلاستیک می باشد که با روکشی از کروم پوشانده شده تا ظاهر زیباتر و دوام بیشتری داشته باشد. ظرفیت آن 380 میلی لیتر است و یک عدد جا اسکاچی برای قرار دادن اسکاچ یا سیم ظرفشویی در کنار آن وجود دارد.

8- پمپ مایع دستشویی مدل At2G

پمپ مایع دستشویی مدل At2G کیفیت بالا و ظاهری بسیار شکیل و زیبا دارد که علاوه بر کاربرد اصلی می تواند ظاهر حمام و سرویس بهداشتی را زیباتر جلوه دهد. در ساخت این محصول از بهترین متریال استفاده شده و پمپ ها رنگ بادوام و طول عمر بالایی دارند. 

همچنین یک عدد جاصابونی به شکلی زیبا در جلوی این جا مایع ظرفشویی دوقلو در نظر گرفته شده است.

9- جای مایع دستشویی بهریز مدل ارگونومیک

پمپ مایع ظرفشویی بهریز مدل ارگونومیک دارای حجم 500 میلی تر بوده که شما را تا مدتی از پر کردن مخزن راحت می کند. جنس بدنه از پلاستیک می باشد که می توانید روی مقاومت و طول عمر آن حساب کنید. طراحی این پمپ به شکل ارگونومیک و متناسب با انحنای دستان شما انجام شده است تا کوچکترین آسیبی به دستان شما در طولانی مدت وارد نشود ضمن اینکه می تواند به مرتب سازی فضای سینک شما کمک کند. 

شما براحتی می توانید با قرار دادن اسکاچ در قسمت بالای این محصول، به هر اندازه مایع جهت شستشو نیاز داشتید دسترسی پیدا کنید. این محصول در شش رنگ متنوع و جذاب تولید و روانه بازار شده است و شما می توانید هم اکنون آن را با قیمتی مقرون به صرفه سفارش دهید. 

ضمنا نظرت بسیار زیادی در خصوص این کالا به ثبت رسیده که بهتر است قبل از نهایی کردن سفارش آنها را مطالعه فرمایید.

10- پمپ مایع دستشویی شیائومی مدل MJXSJ03XW

پمپ مایع دستشویی شیائومی مدل MJXSJ03XW بصورت کاملا اتوماتیک و هوشمند ساخته شده است که با هر بار قرار گرفتن دست در قسمت نازل، مقداری مناسب از مایع روی دست شما پمپاژ خواهد شد. ابعاد پمپ 23*7*10 سانتی متر می باشد و مخزن آن حجمی معادل 300 میلی لیتر دارد. 

نظرات ثبت شده کاربران در خصوص این محصول نشان می دهد اکثر مشتریان از خرید خود رضایت داشته اند.

11- پمپ مایع دستشویی مدل کاجین کد S10

پمپ مایع دستشویی مدل کاجین کد S10 به شکلی ساده اما کاربردی ساخته شده است و قیمتی مقرون به صرفه نیز دارد. 92 درصد افرادی که این محصول را خریداری کرده اند از خرید خود رضایت داشته و آن را به دیگران جهت خرید پیشنهاد داده اند. 

لازم بذکر است همراه این پمپ دستی، پیچ و رولپلاک جهت نصب روی دیوار برای مشتری ارسال می گردد.

12- پمپ مایع دستشویی ایمن آب مدل کنزو

13- جامایعی دستشویی اتوماتیک مدل AA1

14- پمپ مایع دستشویی مدل مایا بسته دو عددی

15- سبد سینک بازن مدل STL کد SHR 411 به همراه جا اسکاچی و پمپ مایع ظرفشویی

16- جا اسکاج و پمپ مایع ظرفشویی مدل VAN 01

17- پمپ مایع ظرفشویی ایکیا کد 22665
18- پمپ مایع دستشویی ایمن آب مدل Gloria

پمپ مایع دستشویی ایمن آب مدل Gloria تا به امروز فروش بسیار خوبی را به ثبت رسانده است. از مهمترین دلایل ثبت فروش بالای این محصول می توان به: مکانیزم پمپ روان با پیشرفته ترین ارگونومی، قیمت مناسب و مقرون به صرفه، استفاده از بهترین مواد اولیه در ساخت، زیبایی چشم نواز و فوق العاده و عدم نشتی اشاره کرد. 

95 درصد افرادی که تجربه استفاده از این پمپ را داشته اند ضمن اعلام رضایتمندی خرید آن را به دیگران پیشنهاد داده اند. یکی از وجوه متمایز کننده این محصول علاوه بر کیفیت بالا، داشتن 24 ماه گارانتی معتبر می باشد تا مشتری با خیالی آسوده اقدام به خرید نماید. 

شما هم اکنون می توانید این جای مایع زیبا و با کیفیت را بصورت اینترنتی و مطمئن سفارش داده تا در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید.

19- ظرف مایع دست شویی ایکیا مدل Tackan مجموعه دو عددی

√ راهنمای خرید​…

نکاتی در خصوص خرید انواع مختلف پمپ مایع ظرفشویی و دستشویی

نوع: پمپ مایع ظرفشویی و دستشویی در دو نوع دستی و اتوماتیک در بازار موجود می باشند که حسب سلیقه و میزان بودجه ای که برای خرید این کالا در نظر گرفته اید می توانید اقدام به خرید کنید. مدل های دستی قیمت ارزان تری دارند. کافیست تا متناسب با ظرفیت مخزن، مایع ظرفشویی یا دستشویی را درون آنها ریخته و با فشار دادن شاسی، از مایع درون آن استفاده کنید. مدل های اتوماتیک که با برق یا باتری کار می کنند دیگر نیاز به فشار دادن شاسی نخواهند داشت. این مدلها به سنسورهایی مجهز شده اند که به محض قرار گیری دست در قسمت مربوطه، شروع به ریختن مایع می کنند.

خرید اینترنتی یا حضوری: شما عزیزان می توانید به دو صورت اینترنتی یا حضوری اقدام به خرید پمپ مایع ظرفشویی و دستشویی نمایید. در خریدهای حضوری بهتر است با مد نظر قرار دادن اطلاعات این مقاله انتخابی هوشمندانه داشته باشید. اگر هم قصد خرید بصورت اینترنتی را دارید ضمن خرید از فروشگاه های مجاز و دارای اینماد، به قسمت مشخصات کالا مراجعه کرده تا با جزئیات بیشتر آن آشنا شوید. مطالعه نظرات کاربرانی که از پمپ مایع ظرفشویی و دستشویی مد نظر شما استفاده کرده اند بسیار مثمر ثمر و مفید می باشد و می تواند به شما در انتخاب بهترین گزینه کمک زیادی کند.

جنس: پمپ مایع ظرفشویی را می توان در انواع مختلف پلاستیکی، فلزی و شیشه ای در بازار پیدا کرد. دقت داشته باشید حتما مدلی که خریداری می کنید علاوه بر دوام و طول عمر زیاد، نشتی نداشته باشد و مایع از درون آن چکه نکند.

قیمت: پمپ های مایع ظرفشویی در انواع مختلفی در بازار موجود می باشند که طبیعتا قیمت های متفاوتی هم خواهند داشت. می توان گفت جنس، کیفیت و اندازه پمپ مایع ظرفشویی در قیمت نهایی آن بیشترین سهم را دارند. پیشنهاد می شود قبل از خرید، مقدار پولی که قرار است برای خرید جای مایع خرج کنید را تعیین کرده تا انتخابی سریع تر و دقیق تر داشته باشید. اینکار سبب می شود مدل هایی که در رنج قیمتی شما نیستند از لیست خریدتان بصورت خودکار حذف شوند.

نکات: پمپ های مایع دستشویی کاربردی آسان و راحت دارند، دست و پا گیر نیستند. چون پوشیده و مایع درون آن محفوظ است در مجاورت آب و هوا قرار نمی گیرد و مایع درون مخزن را از انواع آلودگی ها حفظ می کند. همچنین استفاده از پمپ، زمانی که مایع را درون مخزن پمپ می ریزید در واقع از هدر رفت و اتلاف مایع دستشویی جلوگیری و زمینه صرفه جویی را هم فراهم می کنید.

موارد مهم دیگر: در هنگام خرید پمپ مایع ظرفشویی و دستشویی بهتر است به موادی دیگری همچون: میزان ظرفیت مخزن، ظرفیت باتری (در صورت خرید مدل های اتوماتیک و باتری خور) و کیفیت پمپ توجه کنید تا انتخابی هوشمندانه و درست داشته باشید.

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی تعدادی از پرفروشترین و زیباترین مدلهای پمپ مایع ظرفشویی و دستشویی و ارائه نکاتی در خصوص خرید این محصول، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. به شما عزیزان مطالعه مقاله هایی با عنوان راهنمای خرید: بهترین مدل های بین بگ، بهترین مدل های دوش حمام، پرفروشترین مدل های وان حمام، بهترین مدلهای شیرآلات آشپزخانه، بهترین سینک های ظرفشویی و بهترین مدل های فایل کشویی را پیشنهاد می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *