منوی دسته بندی

بهترین هلیکوپتر اسباب بازی [25 مدل پرفروش، باکیفیت و عالی]

بهترین هلیکوپتر اسباب بازی کدام است؟

هلیکوپتر اسباب بازی یکی از محبوب ترین اسباب بازی بچه ها و البته بزرگترهاست. ما در این بخش 25 مدل از بهترین هلیکوپتر اسباب بازی را به شما معرفی خواهیم کرد. یکی از پرطرفدارترین اسباب بازی ها در بین بچه ها بدون شک هلیکوپتر کنترلی است. هلی کوپتر کنترلی درست مشابه هلیکوپترهای واقعی است و بر اساس طرح و ساخت آنها طراحی، تولید و روانه بازار می شوند و می توان گفت بسیاری از جزییات دقیقا در آنها پیاده سازی و رعایت می گردد.

پیشنهاد مطالعه: سرسره کودک از کجا بخرم ؟ [خرید 17 مدل سرسره کودک ارزان]

هلیکوپتر کنترلی علاوه بر اینکه یک وسیله سرگرم کننده برای کودکان می باشد و آنها را غرق در رویاها و بلند پروازی هایشان می کند می تواند با درگیر کردن ذهن آنها، خلاقیت، نبوغ، استراتژی و تمرکز را در آنها تقویت کند. این نوع اسباب بازی ها، از نیروی محرکه موتور برای پرواز کردن کمک می گیرند و منبع تغذیه آنها اغلب باتری های شارژ شونده لیتیم پلیمری است. جالب است که در برخی مدلها، امکان نصب دوربین های کوچک و استفاده به عنوان هلی شات وجود دارد.

هلیکوپترهای اسباب بازی در انواع مختلف: هلیکوپتر اسباب بازی کوکی، هلیکوپتر اسباب بازی گیربکس دار، هلیکوپتر اسباب بازی باتری خور و هلیکوپتر اسباب بازی کنترلی در بازار موجود هستند. هلیکوپتر کنترلی از طریق یک ریموت کنترل از راه دور قابل کنترل می باشد و بُرد آنها از چند 10 تا چند 100 متر متغیر است که البته میزان برد این نوع اسباب بازی ها در قیمت نهایی آنها تاثیر زیادی خواهد گذاشت.

امروز در این بخش از دقیق شو تصمیم داریم تا 25 مدل از بهترین هلیکوپتر اسباب بازی را به شما دوستان معرفی کنیم. مدلهای پیشنهادی سایت دقیق شو کیفیت خوبی داشته و نظرات کاربران موید این امر است و اغلب موفق شده اند فروش خوبی را در بازار تجربه کنند. لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات انواع مختلف هلیکوپتر اسباب بازی اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید.

هلی‌کوپتر رادیو کنترل، هلی‌کوپتر کنترل از راه دور یا هلی‌کوپتر آرسی وسیله پرنده‌ای است که پرواز آن توسط امواج رادیویی کنترل می‌شود. این نوع هلیکوپترها، دارای ساختمان، موتور، سوخت یا منبع تولید انرژی متفاوتی هستند که درا ین مقاله به تعدادی از محبوب ترین مدلهای آن خواهیم پرداخت.​ ویکی پدیا

معرفی 25 مدل از بهترین هلیکوپتر اسباب بازی

هلیکوپتر کنترلی

یکی از بهترین اسباب بازی هایی که می توان برای بچه ها خرید هلیکوپتر کنترلی است که علاوه بر سرگرمی، به خلاقیت و رشد بهتر مغز آنها کمک خواهد کرد. هلیکوپتر کنترلی سیما مدل S111G کد 2020 از قیمت و کیفیت مناسبی برخوردار است و داشتن امکاناتی که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد ارزش خرید آن را بالا برده است. استفاده از تکنولوژی خاصی با عنوان ” گیرو” به کنترل بهتر آن در هنگام پرواز کمک زیادی کرده است و سبب شده تا شرایط پایدارتری را داشته باشد.

اگر چنانچه نتوانستید هلی کوپتر را بخوبی کنترل کنید و برای مثال با شاخه های درخت برخورد کرد به محض برخورد، با فعال شدن سنسورها، هلی کوپتر کنترلی برای پیشگیری از خسارت های بیشتر خاموش خواهد شد. داشتن چراغ بر روی بدنه به پیدا کردن هلیکوپتر کنترلی در محیط های کم نور یا تاریک کمک زیادی می کند.

این دستگاه به یک عدد باتری لیتیوم پلیمری تجهیز شده که با هر بار شارژ کامل (حدودا 1 ساعت زمان نیاز دارد) 6 تا 8 دقیقه کاربر را همراهی خواهد کرد. بُرد این اسباب بازی حدود ده متر می باشد و براحتی با کنترل همراه می توانید آن را در جهت عقب، جلو، چپ، راست، بالا و پایین هدایت کنید. این مدل یکی از بهترین هلیکوپتر اسباب بازی موجود در بازار می باشد.

مشخصات
ابعاد: 21.5×9.5×5.3 سانتی‌متر​
اقلام همراه: کابل USB – دفترچه راهنما – یدک پره‌ی دم​
توضیحات ریموت: قابلیت کنترل هلی‌کوپتر تا فاصله‌ی 10 متری – دارای دو فرکانس جهت هدایت دو هلی‌کوپتر به‌صورت همزمان – آنالوگ سمت راست جهت هدایت به جلو عقب و چپ و راست – آنالوگ سمت چپ جهت هدایت هلی‌کوپتر به بالا و پایین – دارای پیچ تنظیم کننده جهت حرکت (Trimmer)​
سایر توضیحات: دارای فناوری (Gyro) جهت پایداری بیشتر به هنگام پرواز – خاموش شدن خودکار در حالت گیرکردن پروانه‌ی هلی‌کوپتر – دارای چراغ جهت تشخیص هلی‌کوپتر در محیط‌های کم‌نور و تاریک​
توضیحات باتری: دارای یک باتری لیتیوم‌پلیمری 3.7 ولت – قابل شارژ توسط کابل USB – مدت زمان لازم برای شارژ کامل 50 تا 60 دقیقه – مدت زمان استفاده پس از هربار شارژ کامل 6 تا 8 دقیقه – قابلیت شارژ شدن توسط ریموت کنترل به مدت 50 تا 60 دقیقه – نیاز به شش عدد باتری قلمی 1.5 ولت جهت ریموت کنترل(موجود در بسته‌بندی نیست)​
نظرات کاربران
1.عالی هستش​.
2.عالیه کسایی که میگن بده بخاطر اینه که خودشون میزنن اینور اونور من سه سال پیش به قسمت ۹۰ خریدم و خیلی راضیم و اگه نداشتمش بازم این پول میدادم میخریدم​.
3.من از جای دیگه خریدم این هلیکوپتر خیلی محکم و قابلیت چرخش به همه جا را دارد و بسیار عالی است​.
4.من این هلیکوپتر کنترلی رو از دیجی کالا خریدم عالی است قلی قدرت داره وسرعت خیلی بالا داره کنترلش خیلی راحت است​.
5.از همین سایت 2 سال پیش هلیکوپتر خریدم به مبلغ 80 هزار تومان الان همونو خریدم 870 هزار که خب این تقصیر فروشنده یا دیجیکالا نیست ولی باعث تاسف هستش که تو 2 ماه گذشته دو عدد هلیکوپتر سفارش دادم اولی کاملا خراب بود از ابتدا و مرجوع کردم دومی هم 3 بار پرواز کرد بدون اینکه زمین بخوره یا هر گونه مشکلی براش پیش بیاد دیگه پرواز نکرد و چون جعبه اش رو دور انداخته بودم نشد مرجوع کنم و دیجی کالا هم تماس گرفتم نه مسئولتی متقبل شد نه خدمات پس از فروشی بود که بخوام با هزینه خودم کالای صفرام رو تعمیر کنم عملا 870 هزار تومن رو به سطل زباله ریختم و صرفا میتونم نگاش کنم . به هیچ عنوان خرید این کالا رو یا هلیکوپتر های مدل دیگه رو پیشنهاد نمیکنم چون خریدش با خودتونه اینکه کار بکنه یا نه و بقیه اش با خدا.
هلیکوپتر کنترلی

هلی کوپتر کنترلی فوق ساخت یکی از شرکت های معروف و فعال در این حوزه است که محصولات بسیار باکیفیتی را به بازار عرضه می کند و سهم بزرگی از بازار به این شرکت اختصاص دارد. از ویژگی های مهم این محصول که جزو بهترین هلیکوپتر اسباب بازی می باشد می توان به سبکی، مانور بالا و پایداری در آسمان اشاره کرد.​

نیروی محرکه هلیکوپتر کنترلی ناین ایگلز، موتور می باشد که از یک باتری لیتیم پلیمری برای تامین انرژی کمک می گیرد. باتری این محصول برای هر بار شارژ کامل به حدود دو ساعت زمان نیاز دارد که بعد از هر بار شارژ تا نهایتا 7 دقیقه کاربر را همراهی خواهد کرد.​

مشخصات
نیروی محرکه موتور​
نحوه کنترل و فرمان ریموت کنترل​
منبع انرژی: باتری​
توضیحات ریموت: رادیو کنترلاین پرنده ی 4 کانال 2.4 گیگاهرتز است.​
اقلام همراه: رادیو کنترل هلی کوپتر دراکو پیچ گوشتی باتری دفترچه راهنما​
نظرات کاربران
نظری ثبت نشده است.
3- هلیکوپتر  بازی تیان مدل TY921 کد KTM-031-3

هلیکوپتر کنترلی تیان مدل TY921 کد KTM -031 -3 از کیفیت خوبی برخوردار است و جزو بهترین هلیکوپتر اسباب بازی می باشد. در ساخت این محصول از بهترین متریال استفاده شده است تا جایی که حسب ادعای شرکت سازنده بدنه این محصول جزو بدنه های نشکن و سبک محسوب می شود و وزنی در حدود 600 گرم دارد. قدرت مانور این محصول به نحوی است که می توان آن را بصورت 360 درجه ای و دورانی در آسمان حرکت داد و البته در جهت بالا و پایین هم قابل کنترل و هدایت است. داشتن چراغ روی بدنه به دیده شدن بهتر این محصول در محیط های کم نور و تاریک بسیار کمک می کند.

در این محصول برای به حرکت در آمدن از دو عدد موتور استفاده شده است که منبع تغذیه آن باتری داخل آن است. باتری داخلی به گونه ای طراحی شده که قابل شارژ می باشد و با هر بار شارژ می توانید دقایقی از آن استفاده کنید. لازم بذکر است برای استفاده از کنترل رادیویی باید بصورت جداگانه 6 عدد باتری قلمی 1.5 ولت تهیه کنید و باتری به همراه محصول نمی باشد.

مشخصات
منبع انرژی باتری​
اقلام همراه: شارژر -کاتالوگ راهنما -یک عدد پره یدک برای دم​
سایر توضیحات: چرخش 360 درجه -بدنه نشکن -چراغ دار​
توضیحات باتری: باطری هلیکوپتر داخلی و قابل شارژ توسط شارژر موجود در بسته بندی​
توضیحات ریموت: نیاز به 6 عدد باطری قلمی -3.5 کانال -2 عدد اهرم جهت کنترل سرعت و هدایت -دکمه ولومی روی کنترل جهت چرخش 360 درجه -دارای دکمه خاموش و روشن روی کنترل -وزن کنترل 155 گرم​
نظرات کاربران
نظری ثبت نشده است.

پیشنهاد مطالعه: بهترین مدل های تفنگ اسباب بازی [خرید 20 نمونه ارزان قیمت و باکیفیت]

هلیکوپتر کنترلی

محصول فوق در دو رنگ قرمز و آبی در بازار موجود می باشد. این محصول توسط شرکت معتبری در این زمینه طراحی و روانه بازار شده است. دو اصل پایداری در آسمان و سبکی و سرعت عمل از مهترین ویژگی های یک هلیکوپتر کنترلی است که این موارد در هلیکوپتر کنترلی مای تویز پیاده سازی شده است. وزن این هلیکوپتر کنترلی فوق العاد سبک است (در حدود 100 گرم) که این ویژگیِ مهم، به قدرت مانور آن کمک شایانی کرده است. با داشتن این ویژگی ها می توان این مدل را در لیست بهترین هلیکوپتر اسباب بازی جایی داد.

مشخصات
وزن: 100 گرم​
ابعاد: 19x23x11 سانتی متر​
ویژگی‌های حرکتی: قابلیت پرواز​
نحوه کنترل و فرمان: ریموت کنترل​
مدل: مای تویز کد JH180
نظرات کاربران
نظری ثبت نشده است.
خرید انلاین هلیکوپتر کنترلی

هلیکوپتر کنترلی فوق در دو رنگ زرد و قرمز به بازار عرضه شده است و دارای ویژگی هایی است که به آنها اشاره خواهیم کرد. طراحی این محصول بصورت فوق العاده دقیق و ظریف انجام شده و البته وزن آن هم بسیار کم و چیزی در حدود 380 گرم است که این دو ویژگی سبب پرواز بی نظیر این محصول در آسمان شده است و از این حیث جزو بهترین هلیکوپتر اسباب بازی می باشد. ریموت کنترل این اسباب بازی دارای سه عدد ماژول است که یکی آن را به چپ، راست، جلو و عقب هدایت می کند.

یکی دیگر وظیفه هدایت هلیکوپتر کنترلی به بالا و پایین را دارد و ماژول سوم آن را حول محور خود به صورت 360 درجه می چرخاند که بسیار جذاب است. منبع تغذیه این کنترل رادیویی 4 عدد باتری قلمی است که باید بصورت مجزا تهیه گردد. 

یک عدد موتور وظیفه به حرکت در آوردن این هلی کوپتر را بر عهده دارد که برای تامین انرژی خود نیازمند یک باتری است که در داخل خود این دستگاه تعبیه شده است که قابل شارژ مجدد است و براحتی می توانید هر زمان آن را شارژ کرده و دقایقی از پرواز آن در آسمان لذت ببرید.

مشخصات
وزن: 380 گرم​
مدل: S107H
ویژگی‌های حرکتی: قابلیت پرواز​
نحوه کنترل و فرمان: ریموت کنترل​
اقلام همراه: هلیکوپتر کنترلی رادیو کنترل 2.4 گیگاهرتز باتری شارژر باتری دفترچه راهنما​
توضیحات ریموت: از یک باتری لیتیومی 3.7 ولت با ظرفیت 150 ملی آمپر به کار گرفته شده که در حالت شارژ کامل 6 تا 7 دقیقه پرواز با هلیکوپتر را فراهم خواهد ساخت، اما یکی از مشکلات در هنگام پرواز با این پرنده ها سقوط ناشی از اتمام شارژ باتری می باشد که سیستم هلیکوپتر هنگام ضعیف بودن ولتاژ باتری با چشمک زدن چراغ مخصوص به شما هشدار می دهد که شارژ رو به پایان است که پرنده را به محل تیکاف باز گردانید. نحوه شارژ باتری بسیار آسان می باشد و توسط یک USB با اتصال به لب تاب و… قابل شارژ می باشد زمان لازم برای شارژ این باتری حدود 50 دقیقه می باشد.​
سایر توضیحات: مهندسان و کارگروه طراحی کمپانی سایما از یک ساخت ظریف برای این هلی کوپتر به کار گرفته اند به طور خلاصه بیان کنم که در ساخت پرنده از یک عدد موتور براش، دو عدد ملخ اصلی، یک عدد ملخ دم ، باتری لیپو و جایرو 6 محوره به کار گرفته شده که تمامی این قطعات در فضایی به سایز 22×3.8×9.8 سانتی متر در کنار هم قرار گرفته اند تا با چرخش و حرکت های دقیق یک پرواز بی نظیر برای خلبان به ارمغان بیاورند, تمامی آپشنهای ذکر شده توسط یک بدنه پلاستیکی و بسیار مقاوم محافظت می شوند که وزنی برابر با 380 گرم دارد. پرواز با این بالگرد کنترلی سایما توسط یک ریموت بی سیم 3 کاناله با نوع فرکانس 2.4 گیگاهرتز صورت می گیرد که کنترل تا فاصله حدود 10 متر را برای شما فراهم خواهد ساخت. اما اگر با نحوه کار این ریموت ها آشنایی ندارید باید بگویم که این ماژول تنظیم پرواز بی سیم فرامین و تغیرات اعمال شده توسط خلبان را به وسیله امواج رادیویی به گیرنده خود بر روی هلیکوپتر منتقل میکند اما همانطور که ابتدا بیان کردم این فرستنده از نوع سه کاناله می باشد که حرکت بر روی توابع بالا، پایین، جلو، عقب و چرخش در راستای چپ و راست را برای شما فراهم خواهد ساخت. برای کار کردن با این رادیو کنترل به 4 عدد باتری قلمی 1.5 ولتی نیاز دارید که همراه محصول عرضه نخواهند شد.​
نظرات کاربران
1.خیلی خوشگله و اینکه ۳.۵ کاناله است اما تو فضای باز اگ کمی باد باشه قابل استفاده نیست​.
2.خیلی نازه کیفیتشم خوبه در کا نباید زیاد به این ور و اون ور بخوره​.
3.خوبه ولی کمی مراقبش باشید اگه خریدید امکانات کنترل مثل حرفه ایه ولی باید چرخ دنده ها مراقب باشید یا عوضش کنید خوبه همه چیز داره ولی مراقبش باشید و استفاده زیاد نکنید چون موتور یا داغ میکنه می سوزه یا می خوره تو دیوار ولی هلیکوپتر خوبیه​.
خرید انلاین هلیکوپتر کنترلی

این محصول در دو رنگ قرمز و آبی در بازار وجود دارد و توسط شرکت معتبر و نام آشنایی تولید شده است و کیفیت بالایی دارد و جزو بهترین هلیکوپتر اسباب بازی می باشد. هلی کوپتر کنترلی لید هانر مدل LH-1601 دارای ویژگی هایی چون محافظ باتری، ال ای دی و چراغ، ژیروسکوپ، پرواز 3D و امکان پرواز در 6 جهت مختلف می باشد که نشان دهنده کیفیت و آپشن های کاربردی آن است. علاوه بر موارد ذکر شده این محصول به تکنولوژی gyro تجهیز شده که به پایداری بیشتر آن در آسمان کمک زیادی می کند.

سنسورهایی در این هلی کوپتر کنترلی وجود دارد که در صورت برخورد پروانه آن، به سطوح مختلف فعال شده و سبب خاموش شدن هلیکوپتر کنترلی و جلوگیری از بروز خسارت های بیشتر خواهد شد. همچنین این وسیله دارای تنظیم کننده جهت پرواز در راستای مستقیم می باشد. لازم بذکر است این اسباب بازی به دو موتور تجهیز شده تا در صورت از کار افتادن یکی از آنها، با موتور دیگر بتواند سالم به مقصد برسد.

مشخصات
نحوه کنترل و فرمان ریموت کنترل​
منبع انرژی باتری​
مدل: LH-1601
تعداد موتور دو​
توضیحات ریموت: برد 30 الی 40متر دارای کنترل 3.5 کاناله رادیویی​
اقلام همراه: ریموت کنترل و شارژر هلی کوپتر​
سایر توضیحات: دارای محافظ باتری دارای ال ای دی و چراغ دارای ژیروسکوپ پرواز 3D پرواز در 6 جهت مختلف و دارای جایر و فناوری (Gyro) جهت پایداری بیشتر به هنگام پرواز خاموش شدن خودکار در حال گیر کردن پروانه‌ی هلیکوپتر تنظیم کننده‌ی جهت پرواز (Trimmer) جهت حرکت در راستای مستقیم​
نظرات کاربران
1.عموما خوبه فقط حرکت به چپ و راست زیاد خوب نیست​.
2.من یکی دارم اولا باطریش ضعیفه و زود خالی میکنه و اصل کاری اینکه روندنش خیلی سخته​. این مدل را نباید جزو بهترین هلیکوپتر اسباب بازی قرار بدید.
3.من به محض تحویل گرفتنش ایراد داشت و یکی از پروانه هاش در اومده بود که با هزار بدبختی درستش کردم خودم، مستقیم روبه بالا هم اصلا حرکت نمیکنه، حتما باید روبه یه طرفی حرکتش بدین که این اصلا جالب نیس​ت.
7- هلی کوپتر کنترلی مدل RC-9196

یکی از مهیج ترین و سرگرم کننده ترین اسباب بازی های موجود در بازار بدون شک هلیکوپتر کنترلی می باشد که کودکان را غرق در رویاهایشان می کند. هلیکوپتر کنترلی مدل RC – 9196 که تصویر آن را در بالا مشاهده می کنید در سه رنگ قرمز، آبی و زرد در بازار موجود بوده و قیمت مقرون به صرفه ای برای آن در نظر گرفته شده است.

نیروی محرکه این هلیکوپتر کنترلی موتور است که انرژی خود را از طریق دو عدد باتری قلمی تامین می کند. با توجه به قابلیت پرواز و ریموت کنترل می توانید براحتی آن را از دور هدایت کرده و از پرواز کردن آن لذت ببرید. این محصول که یکی از بهترین هلیکوپتر اسباب بازی از دید مخاطب می باشد هم اکنون در دیجی کالا موجود می باشد که می توانید رنگ دلخواهتان را بصورت آنلاین سفارش دهید.

مشخصات
ابعاد ۱۱*۱۷*۳ سانتی‌متر​
ویژگی‌های حرکتی قابلیت پرواز​
نیروی محرکه: موتور​
تعداد موتور: یک​
نحوه کنترل و فرمان: ریموت کنترل​
نظرات کاربران
1.بخرین از نظر من من که راضی بودم​.
2.خیلی‌خوبه‌‌خریدش‌رو‌ پیشنهاد می کنم​.
3.سلام جنس بدنه و ملخ ها بسیار ضعیفه و ارتفاع پرواز ی پایین داره​
4.کار کنترل چی بود من نمیدونم .بدون کنترلشو هم ارزون میشه خرید فقط بالا و پایین میره​
خرید انلاین هلیکوپتر کنترلی

هلیکوپتر کنترلی مدل CH2.5 در رنگ های قرمز، آبی، مشکی و زرد در بازار موجود می باشد و بررسی برآیند نظر مشتریان نشان از درصد بالای رضایتمندی آنها در خصوص این کالا دارد که آن را در بین بهترین هلیکوپتر اسباب بازی قرار می دهد. دقت داشته باشید سایز این هلیکوپتر کنترلی کوچک و بصورت مینیاتوری می باشد و به هیمن خاطر بیشتر برای محیط های بسته و مسقف مناسب خواهد بود.

(ابعاد هلی کوپتر کنترلی 5* 5* 4 سانتی متر می باشد.) نیروی محرکه این هلی کوپتر کوچک 2 عدد موتور می باشد و یک عدد باتری لیتیوم پلیمری قابل شارژ درون آن قرار گرفته که برای هر بار شارژ کامل آن 30 دقیقه زمان لازم دارید. با توجه به داشتن ریموت کنترل تا شعاع خوبی می توانید آن را بخوبی هدایت کرده و لذت ببرید. این هلیکوپتر کنترلی امکان حرکت به سمت چپ، راست، بالا و پایین را دارد که بر جذابیت های آن می افزاید.

مشخصات
نحوه کنترل و فرمان ریموت کنترل​
منبع انرژی باتری​
توضیحات باتری: باتری شارژی در داخل هلیکوپتر است که حدود ۳۰دقیقه نیاز به شارژ دارد و لیتیومی پلیمری است​.
توضیحات ریموت: دارای ریموت کنترل که نیاز به چهار باتری دارد قابلیت حرکت به بالا، پایین و چپ و راست دارد برای راحتی استفاده، به جوی استیک دسته کوتاه اضافه می شود​.
اقلام همراه: اقلام همراه ندارد و مشتری بایستی برای دسته کنترلی چهار عدد باتری قلمی آلکالاین تهیه کند​.
نظرات کاربران
1.عالی و جالب​
2.خیلی خیلی عالیه​.
3.خیلی خوبه ولی سایزش خیلی کوچیکه ولی کارباهاش راحته وداخل اطاق هم میشه استفاده کرد​.
4.عالی هست ولی باید با پدرم سهبت کنم بعد بخرم آنقدر بنظرم باحاله که حاضرم براش هر یه رب براش باتری بخرم​.
9- هلیکوپتر کنترلی مدل z5

هلیکوپتر بازی کنترلی مدل z 5 ابعادی به ترتیب 400x150x250 سانتی متری دارد. همراه این محصول باتری، ملخ کنترل از راه دور و کنترل از راه دور برای مشتری ارسال می گردد.

شما براحتی می توانید تا شعاع مناسبی بوسیله ریموت کنترل در جهات مختلف این هلیکوپتر اسباب بازی را هدایت کرده و از پرواز آن لذت ببرید. این هلی کوپتر کنترلی یکی از باکیفیت ترین و بهترین هلیکوپتر اسباب بازی موجود در بازار می باشد.

مشخصات
ابعاد: ۴۰۰x۱۵۰x۲۵۰ سانتی‌متر​
ویژگی های حرکتی: قابلیت پرواز​
نحوه کنترل و فرمان: ریموت کنترل​
منبع انرژی: باتری​
اقلام همراه: باتری ملخ کنترل از راه دور​
نظرات کاربران
نظری ثبت نشده است.

پیشنهاد مطالعه: بهترین قطار اسباب بازی [22 مدل قطار بازی پرفروش و باکیفیت]

10- هلیکوپتر کنترلی مدل کنترلی

هلیکوپتر کنترلی فوق از موتور به عنوان نیروی محرکه استفاده می کند که انرژی آن از طریق برق تامین می گردد. همراه این محصول یک عدد ریموت کنترل وجود دارد که بوسیله آن می توانید هلیکوپتر را خاموش و روشن کرده و به بالا بفرستید.

برای استفاده از ریموت کنترل شما نیاز به دو عدد باتری نیم قلمی دارید. ضمنا در زیر این مدل هلی کوپتر، سنسوری تعبیه شده که با تکان دادن دست ارتفاع بیشتری می گیرد که یکی از جذابیت های این اسباب بازی بشمار می رود.

مشخصات
ویژگی های حرکتی: قابلیت پرواز​
هلیکوپتر مدل کنترلی
نیروی محرکه: موتور​
نحوه کنترل و فرمان ریموت: کنترل​
توضیحات باتری: نیاز به باتری نیم قلمی برای کنترل ۲ عدد​
توضیحات ریموت: ریموت کنترل دو کانال برای خاموش کردن و بالا رفتن​
سایر توضیحات: هلیکوپتر سنسوری وقتی دست رو زیر هلی کوپتر تکان دهید سنسور تشخیص میده و بیشتر بالا میره به همراه ریموت کنترل با قابلیت خاموش روشن و بالا رفتن​
نظرات کاربران
نظری ثبت نشده است.
خرید انلاین هلیکوپتر کنترلی

هلیکوپتر بازی کنترلی سیما مدل SPEED S5 در دو رنگ سفید و قرمز در بازار موجود می باشد که هم اکنون می توانید رنگ دلخواهتان را سفارش داده تا در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید. این محصولِ ساختِ کشور چین، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و به همراه شارژر USB – پیچ‌گوشتی – ریموت کنترل – دفترچه راهنما – پروانه‌ی یدک موتور دم برایتان ارسال می گردد.

از ویژگی های تخصصی این هلیکوپتر که یکی از بهترین هلیکوپتر اسباب بازی کنترلی می باشد می توان به: استفاده و بکارگیری فناوری پیشرفته GYRO برای پایداری و تعادل بهتر در حین پرواز اشاره کرد.​ همچنین در قسمت پره ها، برای جلوگیری از خسارت های بیشتر و جلوگیری از شکستن پره ها، سنسورهایی تعبیه شده که به محض برخورد با اشیا بسرعت باعث خاموش شدن هلی کوپتر کنترلی خواهند شد.​

مشخصات
ابعاد ۲۳x۱۰.۵x۴ سانتی‌متر​
مدل SPEED S5
نحوه کنترل و فرمان ریموت کنترل​
توضیحات ریموت: از نوع اینفرارد ۳ کاناله​
توضیحات باتری: از نوع لیتیوم‌پلیمر ۳.۷ ولتی – دارای ظرفیت ۷۰ میلی‌آمپرساعت – قابلیت شارژ توسط کابل USB (موجود در بسته‌بندی)​
اقلام همراه هلیکوپتر کنترلی: شارژر USB – پیچ‌گوشتی – ریموت کنترل – دفترچه راهنما – پروانه‌ی یدک موتور دم​
سایر توضیحات: خاموش شده خودکار در حال گیر کردن پروانه‌ی هلیکوپتر – دارای دو عملکرد سرعت زیاد و سرعت کم – دارای فناوری (Gyro) جهت پایداری بیشتر به هنگام پرواز – دارای چراغ جهت تشخیص هلی‌کوپتر در محیط‌های کم‌نور و تاریک – کنترل هلی‌کوپتر از طریق فناوری Infrared​
نظرات کاربران
1.خیلی عالی حتما بخرید​.
2.عالی بود بخرید. قطعا یکی از بهترین هلیکوپتر اسباب بازی می باشد.
3.متاسفانه برخلاف ادعای دیجی کالا نه پیچ گوشتی و نه کابل شارژ usb در بسته کالا موجود نبود.​
هلیکوپتر کنترلی

سایر توضیحات: دارای کنترل تک کانال (امکان جهت دهی با کنترل وجود ندارد.) دارای باتری شارژی داخل هلی کوپتر. دارای سنسور زیر هلیکوپتر جهت بازی بدون کنترل. امکان روشن و خاموش کردن هلی کوپتر با کنترل. امکان بالا بردن هلیکوپتر با کنترل. امکان بالا بردن هلیکوپتر با دست (سنسور زیر هلی کوپتر) امکان فرود با کنترل. دارای چراغ ال ای دی نمایشی. جنس هلی کوپتر نشکن می باشد. مناسب بازی کودکان و نوجوانان از ۳ سال به بالا​ می باشد. جهت سفارش و خرید محصول بر روی تصویر هلیکوپتر کنترلی کلیک کنید.

مشخصات
اقلام همراه: ریموت کنترل کابل شارژ usb
توضیحات ریموت: ریموت تک کاناله می باشد و امکان جهت دهی با کنترل وجود ندارد​
کنترل: تک کانال
نظرات کاربران
1.خوب بود.​
2.عالی​
3.همه محصول های دیجی کالا عالی هستند​.
13- هلی کوپتر بازی کنترلی مدل LH1825

اسباب بازی های پرنده همواره بین کودکان و بزرگسالان دارای محبوبیت می باشد. این هلی کوپتر پروازی، دارای ریموت کنترل دو جهته بوده و همچنین سنسوری می باشد و با کمک دست می توان هدایت کرد. این نوع از هلی کوپترها هوشمند بوده و در صورت برخورد با اجسام خاموش می شود. همچنین این اسباب بازی از باطری قابل شارژ داخلی برخوردار می باشد و به کمک کابل USB شارژ می شود.​

مشخصات
ابعاد: ۲۰x۱۳x۸ سانتی‌متر​
وزن ۷۰ گرم​
مدل LH1825
ویژگی‌های حرکتی: قابلیت پرواز​
نیروی محرکه: موتور​
اقلام همراه هلیکوپتر کنترلی: ریموت کنترل کابل USB​
توضیحات باتری: باطری قابل شارژ​
نظرات کاربران
1.خوب بودراضی بودم ازش​
2.سلام، عالی بود​ و جزو بهترین هلیکوپتر اسباب بازی است.
3.خوبه ولی جلو عقبش دست خودشه​
4.روز اول نزدیک نیم متر بالا میومد بعش کلا فقط رو زمین ه و بالا نمیره. افتضاح ترین خرید اینترنتی من​
واسه بچه ۶. ۷ سال خوبه سرگرم کننده​.
5.عالی عالی نسبت به قیمت خیلی خیلی خوب​.
6.نسبت به قیمتش خوبه ولی دو متر بیشتر بالا نمیره زود هم شارژ خالی میکنه ولی هر جا بخوره خراب نمیشه خوب کار می‌کنه​
7.در کل نسبت به قیمت بد نیست … چپ و راست نمیره… ابعاد کوچکی هم داره… فقط بالا و پایین میره و اولش یه مقدار کار باهاش سخته ولی کم کم متوجه می شید که چطور باید کار کنید​.
هلیکوپتر کنترلی
مشخصات
وزن: ۱۰۰ گرم​
ابعاد: ۱۶x۴x۱۰ سانتی‌متر​
اقلام همراه: شارژر هلیکوپتر​
ویژگی‌های حرکتی: قابلیت پرواز​
منبع انرژی: باتری​
نظرات کاربران
1.خوب و سرگرم کننده بود​. بنظرم یکی از بهترین هلیکوپتر اسباب بازی می باشد.
2.هلکوپتر ارزان ولی کمی دور خود میچرخد.​
3.دکمه روشن را می زنید و کف دست را در زیرش می گذارید تا هدایت شود​.
4.سلام من این وسیله رو توصیه میکنم باید اول شارژ کنید به مدت چهل تا پنجاه دقیقه ممنون از دیجی کالا​
5.خیلی سرگرمی خوبیه، نسبت به قیمت ارزش خرید داره،باتوجه که ملخ دار و تو ارتفاع پرواز می‌کنه آسیب پذیریش زیاده، زیر نظر والدین برای کودکان زیر ۶ سال استفاده بشه بنظرم​.
6.به نظر خوب میاد، من در باز کردن و استفاده مشکلی ندیدم. البته نمیدونم اگر خونه سقف نداشته باشه ، وقتی پرواز میکنه میره بالا ، دیگه چطور باید کنترلش کنیم!!! چون تا جا داره انگار میده بالا در کل خودتون بازی کنید بچه نگاه کنه​
7.ابعادش در سایت قید نشده بود. قطعا با این قیمت منتظر کواد کوپتر نبودم ولی منتظر ابعاد ده در 5 سانت هم نبودم. کاش اطلاعات محصول رو دقیق تر وارد کنن. سپاس​.
8.با توجه به قیمت ارزش خرید داره​.
9.بسیار خوب بود ولی من مرجوع کردم.​
10.به نسبت قیمت خوبه​.
11.عالی ممنون از دیجی کالا اما زود شارژ خالی می کند​.
15- هلی کوپتر بازی کنترلی دبلیو ال تویز مدل V 950​

هلیکوپتر کنترلی مدل V 950 ساخت شرکت بسیار معتبر و شناخته شده دبلیو ال تویز می باشد. این هلی کوپتر به قابلیت های 3D و 6G یکپارچه مجهز شده تا پروازی بی نقص و حرفه ای را در زوایای مختلف به نمایش بگذارد. از دیگر ویژگی های مهم این اسباب بازی می توان به نگه دارنده دریچه گاز، داشتن دو موتور و مدت زمان پرواز بیشتر از 15 دقیقه اشاره کرد. این وسیله بازی یکی از بهترین هلیکوپتر اسباب بازی می باشد.

علاوه بر کیفیت فوق العاده، ظاهر بسیار زیبا و مشابه نمونه های واقعی این هلیکوپتر کنترلی سبب افزایش محبوبیت آن در بین علاقه مندان شده است. شما می توانید این محصول سرگرم کننده را بصورت اینترنتی سفارش داده تا در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید.

مشخصات
تعداد موتور دو​
ویژگی‌های حرکتی: قابلیت پرواز​
وزن: ۶۰۰ گرم​
ابعاد: ۴۶x۴۵x۱۷ سانتی‌متر​
هلیکوپتر V950 از برند معتبر WL TOYS می باشد. هلیکوپتری حرفه ای و دارای قابلیت هایی همچون: 3D و 6G یکپارچه- نگه دارنده دریچه گاز- مدت زمان پرواز بالای 15 دقیقه و… می باشد​.
نظرات کاربران
1.خیلی عالی​
2.خیلی خوب​ه.
هلیکوپتر کنترلی
مشخصات
نحوه کنترل و فرمان ریموت کنترل​
ویژگی‌های حرکتی: قابلیت پرواز​
ابعاد: ۹.۸ × ۳.۸ × ۲۲ سانتی‌متر​
فناوری: (Gyro) جهت پایداری بیشتر به هنگام پرواز​
خاموش شدن خودکار در حال گیر کردن پروانه‌ی هلی‌کوپتر​
تنظیم کننده‌ی جهت پرواز (Trimmer) جهت حرکت در راستای مستقیم​
نظرات کاربران
1.خیلی خوب بود. پیشنهاد میکنم تهیه کنید. یکساعتم باید به لپ تاپ بزنید و شارژ کنید.​
2.عالی من این رو خریدم خیلی خیلی عالی​
3.هلی کوپتر خوبیه ، فقط کاش همین مدل دوربین دار ش هم بود؛در کل راضیم.​
4.یه کوچولو گرونه ولی خوبه می ارزه​
5.وسیله جالبی برای سرکرم شدن بچه هاس ولی اولش باید حواستون باشه به سر صورتتون نخوره​
6.یکم کار باهاش زمان میبره، ده دیقه شارژ نگه میداره تگما تا ارتفاع سه متر امتحان کردیم بنظر بالاتر هم میره با پریز نمیشه شارژ کرد با لپتاپ شارژ میکنیم​.
7.این هلی کوپتر از s5 خیلی بهتره به نسبت قیمتش خوبه​ و جزو بهترین هلیکوپتر اسباب بازی می باشد.
8.هلیکوپتر کنترلی سرگرمی فوق العاده برای بچه ها و بزرگترها​.
9.با نمکه و یادی کردم از چند سال پیش که از این ها میگرفتم و چقدر هم ارزون، ولی همشون خراب شدن به دلایل و عوامل مختلف. ولی خدارو شکر این خوبه و راضیم. بسته بندی خوبی داشت و از نطر جنس ساخت هم قابل قبوله.​
خرید انلاین هلیکوپتر کنترلی
مشخصات
ابعاد: ۳۳x۱۵x۶ سانتی متر
وزن: ۳۵۰ گرم
اقلام همراه: هلیکوپتر کنترل کابل شارژ دفترچه راهنما
نظرات کاربران
عالی عالی عالی
هلیکوپتر کنترلی

سایر توضیحات: ثبات ارتفاع خودکار: هلیکوپتر می تواند خود را تثبیت کند، بنابراین کنترل آن حتی برای مبتدیان آسان است. نسخه جدید فناوری ۲.۴ گیگاهرتز می تواند به اتصال بدون تداخل دست یابد و آخرین فناوری ژیروسکوپ می تواند ثبات پرواز را بهبود بخشد. عملکرد مناسب برای کودکان: دکمه را برای بلند شدن و فرود خودکار فشار دهید/ دکمه را برای توقف اضطراری فشار دهید.

خاموش شدن خودکار: در صورت برخورد با پره های روتور، موتور خود را خاموش می کند تا روتور را از آسیب محافظت کند. این هلیکوپتر کنترلی می تواند خود را تثبیت کند، بنابراین کنترل آن حتی برای مبتدیان نیز آسان است. به دلیل عملکرد آسان و پایداری خوب در پرواز، می تواند به راحتی بسیاری از ورزش های هوازی را انجام دهد.

مشخصات
ابعاد: ۲۲x۷x۱۰ سانتی‌متر
وزن: ۹۵۰ گرم
جنس: پلاستیک
مدل: s109g
اقلام همراه: ۱ x شبیه سازی جنگنده RC نظامی ۱ x کنترل کننده ۱ x پیچ گوشتی ۱ x شارژر USB ۱ x دستی
نظرات کاربران
نظری ثبت نشده است.
خرید انلاین هلیکوپتر کنترلی
مشخصات
ابعاد: ۱۹x۷x۱۳ سانتی‌متر
مدل: سنسوری با کد 1901
وزن: ۷۰ گرم
ویژگی‌های حرکتی: قابلیت پرواز
نیروی محرکه: موتور
تعداد موتور: یک
منبع انرژی: USB
توضیحات باتری: باطری داخلی قابل شارژ
اقلام همراه: کابل USB باطری داخلی قابل شارژ
نظرات کاربران
قیمت خوبی داشت ولی شارژ ضعیفی داشت
هلیکوپتر کنترلی
مشخصات
وزن: ۳۵۰ گرم
ابعاد: ۵۰×۲۲×۸ سانتی‌متر
تعداد موتور: دو عدد
سایر توضیحات: چرخش ۳۶۰ درجه
مقیاس: ۱/۶۴
نحوه کنترل و فرمان: ریموت کنترل
توضیحات باتری: نوع باتری: لیتیوم پلیمر مدت زمان شارژ: ۶۰-۱۲۰ دقیقه مدت زمان پرواز: ۱۰ دقیقه
توضیحات ریموت: در ریموت کنترل ۶ باتری قلمی جای میگیرد.
اقلام همراه: ریموت کنترل شارژر ملخ یدک دفترچه راهنما
نظرات کاربران
1.واسه سرگرمی مناسب بود.
2.عالی من کادو تولد گیرم اومد عالی و یکی از بهترین هلیکوپتر اسباب بازی می باشد.
3.خیلی عالی واقعا فقط باید مهار باشی کیفش ببری
4.قیمتش نسبت به مغازه خیلی بهتره کسایی هم که هلی کوپتر باز هستند میدونند هلی کوپتر های مدل LH از چه کیفیتی برخورداره برای 5.کنترل کردنشم سمت راست دستش یه اهرمیم هست که اگر میخاید دور خودش نچرخه باید اونو به خلاف جهتی که هلی کوپیتر میچرخه بچرخونید با تشکر
خرید انلاین هلیکوپتر کنترلی
مشخصات
وزن: ۲۰۰ گرم
ابعاد: ۱۵x۴x۲۰ سانتی‌متر
جنس: پلاستیک
اقلام همراه: کابل شارژ و کنترل
مدل: مکویین کنترلی
نظرات کاربران
نظری ثبت نشده است.
هلیکوپتر کنترلی

سایر توضیحات: هلیکوپتر پلیس موزیکال به طول ۳۴ سانتی متر. دارای حالت های سه بعدی نور و صدا که با کنترل و دکمه های روی هلیکوپتر قابل فعال سازی می باشد. پروژکتور جلوی هلیکوپتر تصویر کارتنی را بر روی دیوار منعکس می کند. قابلیت تغییر جهت حرکت ملخ. پخش چندین موزیک مختلف. قابلیت کم و زیاد کردن صدا.

توضیحات باتری: ۳ عدد باتری قلمی برای هلیکوپتر مورد نیاز است که در بسته بندی موجود نیست و باید خودتان جداگانه تهیه کنید. باتری کنترل CR ۲۰۲۵ می باشد که داخل کنترل موجود است.

مشخصات
ابعاد: ۳۴x۱۲x۱۵ سانتی‌متر
وزن: ۲۲۵ گرم
جنس: لاستیک
ویژگی‌های حرکتی: قابلیت حرکت
نیروی محرکه: موتور
نحوه کنترل و فرمان: ریموت کنترل
توضیحات ریموت: کنترل ۲۱ کانال مادون قرمز
نظرات کاربران
نظری ثبت نشده است.
خرید انلاین هلیکوپتر کنترلی
مشخصات
ابعاد: ۱۸x۴x۹ سانتی‌متر
سایما مدل S5H
وزن: ۸۰۰ گرم
ویژگی‌های حرکتی: قابلیت پرواز
نیروی محرکه: موتور
نحوه کنترل و فرمان: ریموت کنترل
توضیحات ریموت: کنترل ۲.۴ گیگاهرتزی آنتن دهی تا مسافت ۳۰ متری
اقلام همراه: کنترل باتری آداپتور
سایر توضیحات: دارای تکنولوژی ژیرو که باعث میشود هلیکوپتر کنترلی در پرواز پایدار تر بماند.
نظرات کاربران
1.هلیکوپتر جذابیه نسبت ب s39h و s107h خیلی قشنگه ولی یکم کوچیکه
2.بسیار عالی بود و تونست خیلی بالا بره و قابل وصل دوربین هم بود.
3.رنگی که انتخاب کردم رنگ مورد نظر من نبود ودستگاه ایرا باطری داشت.
4.رنگ قرمز انتخاب کردیم اما متاسفانه رنگ سیاه ارسال کردم!!!!
5.عالیه نمیدونم چه جوری بگم عالی. یکی از بهترین هلیکوپتر اسباب بازی هستش.
6.من اینو از بیرون خریدم همین مدل سایما شارژی است دسته بسیار خوبی دارد ولی اگه کار باهش رو بلد نباشی ممکنه بهش آسیب بزنی چون با ۴ یا ۵ ضربه به دیوار ممکنه خراب بشه ولی خیلی عالیه و این دستگاه دوربین نداره ولی دوربین کوچک بهش وصل میشه ولی باید سبک باشه و برای شارژ پر باید ۵۰ دقیقه تا ۶۰ دقیقه زیر شارژ باشه.
هلیکوپتر بازی کنترلی مدل سنسور دار
مشخصات
ابعاد: ۱۵x۱۰x۲۰ سانتی‌متر
وزن: ۲۰۰ گرم
جنس: پلاستیک
اقلام همراه: دارای چراغ LED حرکت از طریق سنسور
هلیکوپتر کنترلی سنسور دار
نظرات کاربران
1.خیلی خوب و سرگرم کنندس، مشکلش اینه دکمه چپ و راست نداره، فقط بالا پاییین میره.
2.وایی من اینو قبلا داشتم خیلی خوب بود اندازه ش خیلی کوچیکه ولی واقعا چیز جالبی بود. دوباره سفارش میدمش.
هلیکوپتر بازی مدل Induction

سایر توضیحات: تمامیه کالاها قبل از ارسال تست می شوند. مناسب برای ۶ سال به بالا. با برخورد با بدن اتفاقی نمی افتد. برای مدتی خاموش می شود. بعد از یکبار خاموش روشن کردن می توان دوباره استفاده کرد. باتری شارژی- شارژ در قدرت پرواز بسیار تاثیر گذار است. نوشته بر روی بدنه هلیکوپتر کنترلی به صورت شانسی است.

مشخصات
ابعاد: ۱۷.۵x۱۱x۱۵ سانتی‌متر
وزن: ۱۵۰ گرم
ویژگی‌های حرکتی: قابلیت پرواز
نیروی محرکه: موتور
اقلام همراه: کابل شارژر چراغ
نظرات کاربران
1.برای بچه خوبه
2.سلام این هلیکوپتر خیلی خوب و قشنگی هست و به همه پیشنهاد میدم که بخرید پشیمون نمیشید.
3.هلیکوپتر کوچیک و خوبیه.وقتی دست رو زیرش میگیریم خیلی بالا پرواز میکنه و سرعت میگیره.نسبت به فیمتش خیلی خوب و قشنگه.
4.عالی بود الان خیلی وقته که خریدم و هیچ انفاقی براش نیوفتاده فقط یه مقدار زود به زود نیاز به شارژپیدا میکنه
5.من یکی از بازار خریدم واقعا می‌ارزه به پولش توصیه میکنم بگیرید برای بچه هایتان خیلی باهال و پر هیجان
6.این محصول رو من امارات گرفتم و مجدد توی دیجی کالا دیدم و مجدد خریداری کردم به هوای اون ، فقط اون ریموت داشت و این نداره ولی سنسور داره که خوبه.
7.هواپیما که ریموت کنترل روش نیست میشه بگید چطور به پرواز در میاد.
8.درکل خوبه توصیه می کنم بخرید.

راهنمای خرید هلیکوپتر کنترلی​

  • انوع مختلف هلی کوپتر اسباب بازی: هلی کوپترهای اسباب بازی در انواع مختلفی در بازار وجود دارند. هلی کوپتر اسباب بازی کوکی، هلیکوپتر اسباب بازی گیربکس دار، هلی کوپتر اسباب بازی باتری خور و هلیکوپتر اسباب بازی کنترلی از انواع مختلف آنها هستند. پیشرفته ترین و جدیدترین نسل این نوع اسباب بازی ها، هلی کوپترهای کنترلی هستند. طراحی مهندسی، پایداری در آسمان، قابلیت کنترل از راه دور توسط ریموت کنترل رادیویی از ویژگی های مهم آنهاست. وظیفه به پرواز در آمدن این نوع اسباب بازی ها بر عهده پره و نیروی محرکه ای بنام موتور بوده که منبع تغذیه شان باتری لیتیوم پلیمری است که درون بدنه قرار دارد و قابل شارژ مجدد می باشد.​
  • خرید اینترنتی یا حضوری: در خرید حضوری با فروشنده مشورت کنید و با مد نظر قرار دادن اطلاعات این مقاله و توصیه های فروشنده در خصوص هلیکوپتر کنترلی انتخابی هوشمندانه را تجربه نمایید. اگر هم قصد خرید بصورت اینترنتی را دارید ضمن خرید از فروشگاه های مجاز و دارای اینماد به قسمت مشخصات کالا مراجعه کرده تا با جزئیات بیشتر محصول آشنا شوید. مطالعه نظرات کاربرانی که از محصول استفاده کرده اند بسیار مثمر ثمر و مفید است که با کمی وقت گذاشتن می توانید به این مهم برسید.​
  • قیمت محصول: قبل از خرید به بررسی انواع مختلف هلیکوپتر کنترلی از برندهای مختلف موجود در بازار مانند سایما، سیما، هیرو، کید هانر، اسمارت، مای تویز، نای ایگلز و اسکای کینگ که تماما برندهای خوب و باکیفیتی هستند، بپردازید. و ویژگی ها، قابلیت ها و قیمت شان را با یکدیگر مقایسه کرده تا بتوانید انتخابی هوشمندانه داشته باشید و مدلی متناسب با بودجه و میزان هزینه ای که در نظر دارید را پیدا کنید. یکی از بهترین راهکارها این است که قبل از خرید، میزان بودجه و پولی را که می خواهید به خرید این اسباب بازی اختصاص دهید را تعیین کرده تا بصورت اتوماتیک مدل هایی که در بازه قیمتی شما نیستند حذف شوند.​
  • جنس بدنه: هلیکوپترهای کنترلی از لحاظ جنس بدنه به دو نوع فلزی و پلاستیکی تقسیم می شوند. که طبیعتا مدلهایی که جنس بدنۀ آنها از فلز است بدلیل طول عمر بیشتر نسبت به مدلهای پلاستیکی قیمت بالاتری خواهند داشت. البته به زعم برخی افراد، مدلهای پلاستیکی که انعطاف بالایی دارند و بصورت نشکن طراحی می شوند بدلیل سبکی و وزن ایده آل قدرت مانور و چابکی بیشتری خواهند داشت.​
  • باتری: ظرفیت باتری های هلیکوپتر کنترلی بر حسب میلی آمپر ساعت توسط شرکت سازنده اعلام می شود که قاعدتا هر میزان این عدد بیشتر باشد مدت زمان بیشتری شما را همراهی خواهد کرد. شرکت های سازنده این نوع اسباب بازی ها، باتری را در داخل بدنه هلی کوپتر قرار می دهند که قابل شارژ مجدد می باشند. بهتر است برای طول عمر و سلامت بیشتر باتری، بعد از هر بار که کامل شارژ آن تمام شد آن را مجددا به شارژ بزنید. رعایت همین نکته ساده طول عمر باتری را افزایش می دهد.​
  • نکته: توصیه می شود حتما از هلیکوپتر کنترلی در فضاهای باز و محیط های غیر مسقف استفاده کنید تا چنانچه نتوانستید آن را کنترل کنید صدمه ای به آن وارد نشود.​
  • نکته: حتما قبل از اینکه بصورت کامل شارژ باتری خالی شود هلیکوپتر کنترلی را تیکاف کرده و به شارژ متصل کنید. برخی مدلها به چراغ چشمک زنی مجهز هستند که اگر شارژ باتری رو به اتمام باشد به شما هشدار خواهند داد. که یکی از آپشن های کاربردی و مفید می باشد.​
  • نکته: خواندن مشخصات کالا و یا دفترچه راهنما، اطلاعات بسیار خوب و مفیدی را در خصوص کالای خریداری شده در اختیار کاربر قرار می دهد که حتما توصیه می گردد با کمی وقت گذاشتن آن را مطالعه فرمایید.​ این موضوع یقینا در خصوص نحوه استفاده از هلیکوپتر کنترلی به شما کمک خواهد کرد.
  • نکته: به هیچ عنوان از هلیکوپتر کنترلی در روزهایی که وزش باد شدید است و یا هوا بارانی است استفاده نکنید. وزش باد شدید با بر هم زدن تعادل و هوای بارانی با سوزاندن موتور هلی کوپتر می تواند دستگاه را به یکباره نابود کند.​

کلام آخر

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی 25 مدل از بهترین هلیکوپتر اسباب بازی و ارائه نکاتی در خصوص خرید این دستگاه، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. به شما عزیزان مطالعه راهنمای خرید: بهترین مدل های ماشین شارژی، پرفروشترین مدل های شیشه شیر، بهترین مدل های پستانک نوزاد و باکیفیت ترین مدل های پوشک بچه را پیشنهاد می کنیم.

ویکی پدیا & B2n.ir/y20698 & B2n.ir/h44615

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *