منوی دسته بندی

معرفی بهترین مدلهای میز اداری شیک و زیبا +خرید اینترنتی

یکی از مهمترین وسایلی که در هر شرکت و سازمان مورد استفاده قرار می گیرد و بدون شک در راندمان کارمندان آن مجموعه موثر است صندلی و میز اداری است. میزهای اداری می توانند برای قسمت های مختلف مجموعه با رنگ های متنوع انتخاب شوند که خب شاید ایده جذابی باشد. 

هر چند بسیاری از مدیر شرکت ها ترجیح می دهند تا مدلهای ست و هماهنگ را خریداری کنند. از مهمترین نکاتی که حتما باید در هنگام خرید میز اداری مورد توجه قرار گیرد متریال، کیفیت، قیمت، رنگ، فرم و ظاهر آن است.

با توجه به تنوع فوق العاده میز اداری، در این بخش از دقیق شو تصمیم گرفتیم تا علاوه بر راهنمای خرید، تعدادی از بهترین و پرفروشترین مدلهای آن را به شما معرفی کنیم. پس تا آخر همراه ما باشید. 

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات انواع مختلف میز اداری اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید.

1- میز اداری دیزم مدل CD_45A741_120_SW

میز اداری دیزم مدل CD_45A741_120_SW

میز اداری دیزم مدل CD_45A741_120_SW در ابعاد 120*60*75 سانتی متر تولید و روانه بازار شده است که بدلیل نوع طراحی می تواند کاربری مختلفی اعم از میز اداری، میز تحریر، میز کار و میز کامپیوتر را به شما ارائه کند. خوب است بدانید شرکت دیزم یکی از بهترین ها در این زمینه است که علاوه بر تولید محصولات باکیفیت و متنوع موفق شده در کسب رضایتمندی مشتری موفق عمل کند. 

این میز از ترکیب فلز و ام دی اف ساخته شده تا زیبایی و استحکام را در کنار هم تجربه کنید. در قسمت صفحه برای راحتی و ظاهر زیبا از ام دی اف استفاده شده است که ظاهری شبیه به سنگ دارد و ضدآب نیز می باشد. همچنین در قسمت پایه ها از فلز جهت استحکام و دوام بیشتر استفاده شده است. 

پایه ها با رنگ الکترواستاتیک پوشانده شده اند تا علاوه بر زیبایی، در برابر خط و خش مقاومت داشته باشند. یکی از ویژگی های کاربردی میز اداری فوق این است که پایه های آن بصورت پیچی طراحی شده اند تا بتوانید آن را متناسب با شیب زمین در بهترین حالت تنظیم و بدون لقی استفاده نمایید. شما می توانید این محصول زیبا و کاربردی را در سه رنگ مختلف بصورت اینترنتی سفارش دهید تا در اسرع وقت بصورت مونتاژ شده و آماده درب منزل تحویل بگیرید.

مشخصات

نظر کاربران

2- میز اداری مدل WD-6

میز اداری مدل WD-6 گزینه ای مناسب برای افرادی است که به دنبال خرید یک میز باکیفیت و با رنگی خاص هستند زیرا علاوه بر کیفیت، رنگبندی این محصول دست شما را برای انتخابی متناسب با سلیقه تان باز می گذارد. این میز اداری در ابعاد 120*60*118 سانتی متر تولید و به بازار عرضه و از بهترین متریال در ساخت آن استفاده شده است. 

پایه های فلزی و صفحات از جنس ام دی اف متریالی بسیار عالی برای چنین محصولات محسوب می شوند. طراحی این میز اداری به گونه ای است که در عین حال که جمع و جور است اما فضای فوق العاده ای را برای چیدن لوازم مختلفی اعم از لوازم التحریر، کتاب، لوازم دکوری و غیره در اختیار شما قرار می دهد.

نظرات ثبت شده کاربران در خصوص این محصول نشان از رضایتمندی آنها دارد. شما می توانید با کلیک بر روی تصویر بالا میز اداری مدل WD-6 را در 6  رنگ مختلف سفارش دهید.

مشخصات

نظر کاربران

3- میز اداری فرامین مدل 265C پاین

میز اداری فرامین مدل 265C پاین در ابعاد 75*60*120 سانتی متر تولید و به بازار عرضه شده است. این محصول دارای رنگبندی بسیار متنوعی است و براحتی می توانید آن را با دیزاین و دکوراسیون منزل و محل کار هماهنگ انتخاب کنید. داشتن قابلیت تنظیم پایه به شما اجازه می دهد تا آن را در بهترین حالت جهت استفاده قرار دهید. 

جنس این محصول از نئوپان می باشد که با روکشی از جنس ملامینه پوشانده شده است. داشتن روکش ملامینه سبب زیبایی بیشتر و مقاومت بالا در برابر خط و خش شده است. وجود دو عدد کشوی قفل شو به شما اجازه می دهد وسایل دم دستی و ضروری را همیشه کنار خود داشته باشید. این میز قابل استفاده بعنوان میز اداری و گزینه ای مناسب جهت استفاده بعنوان میز کامپیوتر است. 

محل عبور کابل کیبورد، محل قرار دادن کیبورد و موس از دیگر ویژگی های کاربردی و مفید این میز می باشد. شما می توانید همین حالا این محصول را در 12 رنگ مختلف سفارش دهید.

مشخصات

نظر کاربران

4- میـز مدل WD-5

میز اداری مدل WD-5 در ابعاد 120*60*76 سانتی متر تولید و به بازار عرضه شده است. متریال استفاده شده در ساخت این محصول ترکیبی از فلز  و ام دی اف می باشد و کیفیت بالایی دارد. 

داشتن پایه های فلزی و محکم و یک صفحه بزرگ از جنس ام دی اف تشکیل دهنده این میز اداری می باشند. همچنین در کنار این میز یک محفظه فلزی برای قرار دادن وسایل مختلف در نظر گرفته شده است که می توانید از آن استفاده کنید.

مشخصات

نظر کاربران

5- میز اداری کارمندی راما مدل ماهان

میز اداری کارمندی راما مدل ماهان به شکلی بسیار شیک و حرفه ای ( Lشکل ) طراحی شده که برازنده اتاق مدیران و کارمندان می باشد. رنگبندی بسیار متنوع این محصول سبب شده تا هر کس با هر سلیقه بتواند آن را خریداری و استفاده کند. 

این میز اداری از جنس چوب و MDF ساخته شده است و محصول مشترک ایران، ترکیه، آلمان و اسپانیا می باشد. متریال استفاده شده در ساخت این میز اعم از قفل، چسب، لولا، چوب و ام دی اف از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند و یقینا رضایت مشتری را جلب خواهند کرد. 

سه عدد کشو با قفل مرکزی دست شما را برای قرار دادن وسایل مختلف درون کشوها باز می گذارد. همچنین پایه های قابل تنظیم سبب شده تا به شکلی بهتر بتوانید از این میز اداری استفاده کنید.

مشخصات

نظر کاربران

6- میـز تحریر مدل M38

میز اداری مدل M38 در ابعاد 120*60*120 سانتی متر و در رنگبندی بسیار متنوع و متناسب با هر سلیقه تولید و روانه بازار شده است. جنس این محصول ترکیبی از ام دی اف و پلاستیک می باشد که سبب شده علاوه بر کیفیت مطلوب قیمت مناسبی داشته باشد. یک عدد کشو و تعداد زیاد طبقات در ابعاد مختلف دست شما را برای چیدن وسایل مختلف باز می گذارد. 

100 درصد افرادی که تجربه استفاده از میز اداری مدل ام 38 را داشته اند خرید آن را به دیگران پیشنهاد کرده اند. شما می توانید این محصول را بصورت اینترنتی و در رنگ دلخواهتان سفارش دهید.

مشخصات

نظر کاربران

7- میز اداری مدل M34

میز اداری مدل M34 در ابعاد 130*60*75 سانتی متر تولید و به بازار عرضه شده است. تولید این میز اداری در رنگ های متنوع و زیبا سبب شده تا گزینه ای مناسب جهت استفاده افراد مختلف باشد. قیمت مناسب در کنار کیفیت بالا موجب استقبال خوب مشتریان و فروش بالای این محصول شده است. 

این محصول از ام دی اف ساخته شده است و بدلیل استفاده از روکش ملامینه، ضدخش و ضدآب نیز می باشد. داشتن طبقات متعدد دست شما را برای چیدن وسایلی مانند کتاب، گلدان و دکوریجات باز می گذارد. 

این میز اداری با داشتن ظاهر زیبا در کنار استفاده از متریال درجه یک رضایت شما را جلب می کند. 88 درصد افرادی که تجربه استفاده از این میز اداری را داشته اند خرید آن را به دیگران پیشنهاد داده اند.

مشخصات

نظر کاربران

8- میز اداری مدل Morchoob12048

مشخصات

نظر کاربران

9- میز اداری مدل کارگروهی

مشخصات

نظر کاربران

10- میز اداری مدل A002

مشخصات

نظر کاربران

11- میز اداری مدل TB110

مشخصات

نظر کاربران

12- میز اداری دیزم مدل TLD-6-140-7ONE

مشخصات

نظر کاربران

13- میز اداری انتخاب اول مدل TO-309

مشخصات

نظر کاربران

14- میز کامپیوتر ام دی افکارو مدل S-T120

مشخصات

نظر کاربران

15- میز جلو مبلی اداری فوفل مدل T103 N110 رنگ G1

مشخصات

نظر کاربران

نکاتی در خصوص خرید انواع مختلف میز اداری

√راهنمای خرید…

وزن و اندازه: حتما در هنگام خرید میز اداری به این دو فاکتور مهم توجه کنید. به اندازه از دو جهت دقت داشته باشید. 1. با اندازه و قد شما متناسب باشد. البته وجود پایه های قابل تنظیم در این زمینه می تواند به شما کمک کند. 2. فضای در دسترس دیگر موضوعی است که باید در خصوص اندازه به آن توجه داشت. حتما قبل از خرید میز اداری قسمتی که قرار است میز در آنجا قرار گیرد را مورد ارزیابی قرار دهید تا به مشکل بر نخورید. وزن میز زمانی که شما قرار است زیاد جابجا شوید اهمیت دو چندان پیدا می کند. بهتر است مدلهای که وزن سبک و در عین حال استحکام بالایی دارند را انتخاب کنید که امروزه این نوع میزها در بازار به وفور یافت می شوند.

جنس: میز اداری در انواع مختلف شیشه ای، فلزی، چوبی، ام دی اف، پی وی سی، پلاستیک و یا ترکیبی از آنها در بازار وجود دارد که طبیعتا قیمت های متفاوتی هم خواهند داشت. رایج ترین میزهای اداری از جنس چوب، MDF و فلز ساخته می شوند. بهتر است مدلهایی که پایه های آن فلزی است را در سبد خرید قرار دهید زیرا دوام بسیار بالاتری نسبت به نمونه های دیگر دارند. روکش الکترواستاتیک در مدلهایی که پایه ها و فریم آن فلزی است بسیار مهم است زیرا شکیل تر و مقاوم تر خواهد بود. در مدلهای ام دی اف دقت کنید که صفحه با روکش ملامینه پوشانده شده باشد زیرا این روکش قابلیت ضدخش و ضدآب نیز دارد.

قیمت: میز اداری در انواع مختلفی در بازار وجود دارند که طبیعتا قیمت های متفاوتی هم خواهند داشت. می توان گفت ویژگی هایی از جمله: اندازه، برند، طرح، جنس و کیفیت میز اداری در قیمت نهایی آن بیشترین سهم را دارند. شما می توانید در بین مدل های مختلف موجود در بازار مدلی متناسب با نیازتان انتخاب کنید.

خرید اینترنتی یا حضوری: در حال حاضر امکان خرید میز اداری به دو صورت اینترنتی و حضوری وجود دارد. در خریدهای حضوری بهتر است با مد نظر قرار دادن اطلاعات این مقاله انتخابی دقیق داشته باشید. اگر هم قصد خرید بصورت اینترنتی را دارید بهتر است به قسمت مشخصات کالا مراجعه کرده تا با جزئیات بیشتر آن آشنا شوید. همچنین مطالعه نظرات کاربران در خریدهای اینترنتی می تواند به شما کمک زیادی کند.

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی تعدادی از پرفروشترین مدلهای میز اداری و ارائه نکاتی در خصوص خرید این محصول، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. به شما عزیزان مطالعه مقاله هایی با عنوان راهنمای خرید: پرفروشترین مدلهای چراغ مطالعه، بهترین مدلهای میز تحریر، پرفروشترین مدل های آباژور و باکیفیت ترین چراغ خواب های کودک را پیشنهاد می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *