منوی دسته بندی

راهنمای خرید بهترین و پرفروشترین مدلهای دستگاه لاک خشک کن

√ دستگاه لاک خشک کن

امروزه لوازم و ابزارهای زیادی برای خانم ها وجود دارد که بوسیله آنها می توانند براحتی و در زمان کوتاه تغییرات اساسی در ظاهر خود ایجاد کرده و خود را منحصر بفرد و ایده آل جلوه دهند. بسیاری از خانم ها در راستای جذابیت بیشتر و بهتر دیده شدن از وسایل آرایشی مانند: سوهان ناخن، لاک ناخن، مداد و خط چشم، رژ لب، سایه چشم و غیره استفاده می کنند. لاک های ناخن در دو نوع معمولی و ژلی یا ژلیش در بازار موجود می باشند.

لاک های ناخن معمولی بعد از استفاده، پس از گذشت زمان کوتاهی خشک می شوند. اما لاک های ناخن ژلی زود خشک نمی شوند. لاک های ژل یا ژلیش دوام و زیبایی بیشتری نسبت به لاک های معمولی دارند و تا چند روز می توان از زیبایی آنها بهره برد و همین ویژگی اصلی ترین دلیل محبوبیت شان است.

برای خشک کردن این نوع از لاک ها، دستگاهی بنام دستگاه لاک خشک کن وجود دارد که به هر چه زودتر خشک کردن لاک های ژلیش کمک می کند. مکانسیم این دستگاه ها بدین صورت است که با تولید امواج ماوراء بنفش، در زمان های مختلف قادر به خشک کردن لاک های ژل می باشند. مشتری دستگاه های لاک خشک کن اغلب ناخن کارها و افرادی که در سالن های زیبایی فعالیت دارند می باشند. سرعت عمل همراه با کیفیت، در سالن های زیبایی بسیار از اهمیت بالایی برخوردار است.

این دستگاه ها، لاک های ژلیش را به سرعت خشک کرده تا آرایشگر بتواند مراحل بعدی زیبا سازی ناخن مشتری را انجام دهد. با توجه به اینکه دستگاه های لاک خشک کنِ فراوانی در بازار وجود دارد، شاید این موضوع کمی کار بهترین گزینه را سخت کرده باشد. در این بخش از دقیق شو قصد داریم تا تعدادی از بهترین و باکیفیت ترین مدلهای دستگاه لاک خشک کن موجود در بازار را به شما دوستان معرفی کنیم.

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات انواع مختلف دستگاه لاک خشک کن اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید.

1- لاک خشک کن سان مدل BQ5T

خرید اینترنتی دستگاه لاک خشک کن بانوان

دستگاه لاک خشک کن فوق در 4 رنگ مختلف و زیبا در دسترس می باشد که می توانید حسب سلیقه خود اقدام به خرید آنها کنید. تا به امروز 73 درصد افرادی که تجربه استفاده از لاک خشک کن سان مدل BQ5T را داشته اند، آن را جهت خرید به دیگران پیشنهاد کرده اند. اساس کار این دستگاه تولید امواج ماورا بنفش و خشک کردن لاک های ژلی در زمان های بسیار کوتاه می باشد.​

این دستگاه قابلیت این را دارد که در زمان های مختلفی (10 ثانیه 30 ثانیه 60 ثانیه و 90 ثانیه) لاک های ژل استفاده شده در ناخن های دست و پا را خشک کند.​

مشخصات
نظر کاربران

2- لاک خشک کن مدل JH-818

یکی از ابزارهای مهم و کاربردی سالن های زیبایی بانوان و افرادی که در زمینه کاشت ناخن و یا زیبا سازی ناخن فعالیت دارند دستگاه لاک خشک کن می باشد. زیرا بوسیله این دستگاه در زمان بسیاری کوتاه تری نسبت به شرایط معمول می توانند لاک های ژلی استفاده شده روی ناخن مشتری را خشک کرده و از این طریق به افراد و مشتریان بیشتری در طول روز رسیدگی کنند.

لاک خشک کن مدل JH – 818 بسیار زیبا و مطابق با استانداردهای اروپا ساخته شده است و با اشعه ماوراء بنفشی که تولید می کند سبب خشک شدن سریعتر لاک های ژلی خواهد شد. این دستگاه به گونه ای طراحی شده که می توان از آن برای خشک کردن لاک های ژلی ناخن های دست و هم ناخن های پا استفاده کرد (مانیکور و پدیکور). 

از دیگر ویژگی های این محصول می توان به جدا شدن سینی برای نظافت آسان و آینه داخلی اشاره کرد که کاربردی و مفید می باشد.

مشخصات
نظر کاربران

3- دستگاه مخصوص خشک کردن لاک مدل D3

محصول فوق در دو رنگ سفید و صورتی موجود می باشد که می توانید هم اکنون اقدام به خرید آن کنید. بررسی اجمالی نظرات کاربران در خصوص دستگاه لاک خشک کن مدل D3 نشان از کیفیت بالا و رضایتمندی حداکثری مشتریان دارد. 42 عدد ال ای دی با توان 168 وات آن را به یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در سالن های زیبایی بدل کرده است زیرا قدرت بالایی دارد. 

این دستگاه با تولید امواج ماورا بنفش با سرعت بسیار بیشتری نسبت به حالت معمول لاک های ژل را خشک و سفت خواهد کرد و بدین ترتیب سبب می شود تا آرایشگر به مشتریان بیشتری در طول روز رسیدگی کند.

مشخصات
نظر کاربران

4- لاک خشک کن دازل مدل 2in1

یکی دیگر از دستگاه های لاک خشک کن با کیفیت که در سه رنگ مختلف موجود می باشد لاک خشک کن دازل مدل 2in1 است. این محصول به 12 ال ای دی با قدرت بالای 18 وات تجهیز گردیده که این امر سبب خشک کردن سریع لاک های ژل خواهد شد. 

ضمنا این محصول قابلیت خشک کردن لاک های ژل در سه تایم مختلف را خواهد داشت که ویژگی مهمی در این زمینه محسوب می شود.

مشخصات
نظر کاربران

5- دستگاه مخصوص خشک کردن لاک سان مدل S9

یکی دیگر از باکیفیت ترین و قدرتمندترین مدلهای موجود در بازار، لاک خشک کن سان مدل S9 می باشد. این دستگاه با توجه به امکاناتی مانند: تجهیز شدن به 42 ال ای دی با قدرت بالای 120 وات، ارزش خرید بالایی دارد.

قدرت بالای آن، این محصول را به یکی از بهترین گزینه ها برای سالن های زیبایی و کاشت ناخن تبدیل کرده است.

مشخصات
نظر کاربران

6- لاک خشک کن مدل F6-110w

لاک خشک کن مدل F6 -110w در دو رنگ رز گلد و نقره ای در بازار موجود می باشد که هم اکنون می توانید اقدام به خرید آن کنید. این محصول جزو جدیدترین و مدرن ترین مدل های لاک خشک کن محسوب می گردد. این مدل از نوع ترکیبی می باشد و با داشتن 39 عدد لامپ یو وی | ال ای دی با قدرت 110 وات سرعت فوق العاده ای در خشک کردن لاک های ژل دارد بطوری که در کمتر از 30 ثانیه بصورت میانگین اینکار را انجام خواهد داد.

دستگاه فوق یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در سالن های تخصصی کاشت ناخن می باشد که می توانید تا مدت ها روی کیفیت فوق العاده و طول عمر آن حساب کرده و خدمات بی نظیری را به مشتریان خود ارائه دهید.

مشخصات
نظر کاربران

7- دستـگاه مخصوص خشـک کـردن لـاک دازل مدل 2in1

دستگاه خشک کن لاک دازل مدل 2in1 به یک حسگر حرارتی مجز شده است و کیفیت بالایی دارد. از مهترین ویژگی های این دستگاه می توان به داشتن ۱۲ LED با توان بیش از 18 وات و داشتن صفحه حرفه ای اشاره کرد که کار با آن را بسیار لذت بخش و آسان کرده است. 

پیشنهاد می شود قبل از نهایی کردن سفارش نظرات ثبت شده کاربران را در خصوص این محصول مطالعه کنید تا انتخابی متناسب با نیازتان داشته باشید.

مشخصات
نظر کاربران

8- لاک خشک کن مدل 01

مشخصات
نظر کاربران
9- لاک خشک کن سان مدل 5
مشخصات
نظر کاربران
10- لاک خشک کن سان مدل ONE-48
مشخصات
نظر کاربران
11- لاک خشک کن SUN mini مدل UVLED
مشخصات
نظر کاربران

√ راهنمای خرید…

انواع مختلف دستگاه لاک خشک کن

اساس نوع عملکرد این دستگاه ها که در سه نوع لاک خشک کن LED، لاک خشک کن UV و ترکیبی در بازار موجود می باشند خشک کردن لاک های ژلیش با تولید امواج ماورا بنفش می باشد که بصورت اجمالی به توضیح هر کدام خواهیم پرداخت.

لاک خشک کن ال ای دی: این نوع از دستگاه های مخصوص خشک کردن لاک، جدیدتر و سریعتر از مدلهای UV می باشند و قیمت بالاتری دارند. دقت داشته باشید از این نوع دستگاه فقط برای خشک کردن لاک های ژلی که با فرمولاسیون این دستگاه هماهنگ هستند می توان استفاده کرد. (بصورت معمول اینکه لاک ژلیش با چه نوع دستگاه لاک خشک کن خشک می شود بر روی جعبه لاک قید شده است.)

لاک خشک کن UV: این نوع از دستگاه ها قادرند هر نوع لاک ژلیش چه با فرمولاسیون UV و چه با فرمولاسیون LED را خشک کنند. سرعت عمل این مدل نسبت به رقیب خود پایین تر بوده اما قیمت مناسب تری دارند.

لاک خشک کن ترکیبی: این نوع دستگاه ها ترکیبی از هر دو دستگاه قبلی می باشند. کیفیت و قیمت بالاتری دارند و بیشتر برای سالن های زیبایی و کاشت ناخن مناسب می باشند.

نکاتی مهم در خصوص خرید بهترین مدلهای دستگاه لاک خشک کن

لاک های ژلی یا ژلیش: این نوع لاک ها در مقایسه با لاک های معمولی طول عمر بیشتری داشته و براق تر و باکیفیت تر هستند. براحتی لب پر نمی شوند و تا هفته ها می توانید از زیبایی شان لذت ببرید. اما در نظر داشته باشید که برای خشک کردن این نوع از لاک ها حتما به دستگاه لاک خشک کن نیاز خواهید داشت زیرا بصورت معمول خشک نمی شوند و ضخامت بیشتری دارند.

اندازه: یکی از مهمترین فاکتورها در هنگام خرید دستگاه لاک خشک کن توجه به اندازه آن است. متخصصان مانیکور، پدیکور و کاشت ناخن بهتر است به سراغ مدلهای بروند که بزرگتر بوده و قابلیت خشک کردن هر دو پا و یا هر دو دست بصورت همزمان را دارا باشد.

سرعت خشک کردن: دستگاه های لاک خشک کن “ال ای دی” با سرعت بیشتری می توانند لاک های ژلیش را نسبت به مدل های “یو وی” خشک کنند. یکی دیگر از ویژگی های مهم در هنگام خرید این نوع محصولات توجه به زمان بندی و تایمینگ آنهاست. برخی مدل ها قابلیت خشک کردن لاک ناخن در زمان های مختلف را دارا می باشند.

میزان مصرف انرژی و طول عمر: مدل های ال ای دی نسبت به مدلهای یو وی مصرف انرژی کمتری داشته و بهینه تر عمل می کنند. همچنین طول عمر آنها بدلیل استفاده از لامپ های ال ای دی بیشتر خواهد بود. البته این را هم در نظر داشته باشید که مدلهایی که از لامپ های ال ال دی بهره می برند قیمتی به مراتب بیشتر و بالاتر دارند.

خرید اینترنتی یا حضوری: شما عزیزان می توانید به دو صورت اینترنتی یا حضوری اقدام به خرید دستگاه لاک خشک کن نمایید. در خریدهای حضوری بهتر است خرید خود را از مراکز فروش معتبر انجام دهید و با مد نظر قرار دادن اطلاعات این مقاله انتخابی هوشمندانه را تجربه نمایید. اگر هم قصد خرید بصورت اینترنتی را دارید ضمن خرید از فروشگاه های مجاز و دارای اینماد، به قسمت مشخصات کالا مراجعه کرده تا با جزئیات بیشتر آن آشنا شوید. مطالعه نظرات کاربرانی که از محصول مد نظرتان استفاده کرده اند بسیار مثمر ثمر و مفید می باشد که بهتر است با کمی وقت گذاشتن آنها را مطالعه فرمایید.

قیمت دستگاه: دستگاه های لاک خشک کن در انواع مختلف و با امکانات و برندهای گوناگونی در بازار وجود دارند. با تعیین مبلغی که قرار است برای این محصول هزینه کنید براحتی مدل هایی که در رنج قیمتی شما نمی باشند از لیست شما حذف شده و انتخاب راحت تر و بهتری خواهید داشت. پس حتما قبل از ورود به بازار یا تحقیق کردن در مورد مدل های مختلف دستگاه لاک خشک کن، بودجه ای که قرار است برای خرید این محصول صرف کنید را مشخص کرده تا انتخابی سریع و آسان داشته باشید. مواردی از جمله: برند؛ امکانات و اینکه دستگاه از کدام نوع باشد (LED/UV یا ترکیبی) بیشترین سهم را در قیمت نهایی خواهند داشت.

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی تعدادی از بهترین و با کیفیت ترین مدل های دستگاه لاک خشک کن و ارائه نکاتی در خصوص خرید این محصول، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. به شما عزیزان مطالعه مقاله هایی تحت عنوان راهنمای خرید: بهترین مدل های کانسیلر، بهترین مدلهای کرم پودر و بهترین مدلهای سوهان برقی ناخن را پیشنهاد می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *