منوی دسته بندی

پرفروشترین و بهترین مدلهای قیچی ابرو ارزان قیمت و باکیفیت

امروزه داشتن ظاهری مرتب و آراسته بیشتر از قبل اهمیت دارد و همه به دنبال داشتن ظاهری شیک و در خور توجه هستند. ابرو و چشم ها شاید بیشترین سهم را در زیبایی افراد داشته باشند و این موضوع غیر قابل انکار است. داشتن ابروهای هماهنگ با صورت؛ بخصوص با چشم های ما سبب زیبایی و جذابیت بیشترمان خواهد شد. در مطالب قبل در خصوص لوازم آرایشی مانند خط چشم، مداد چشم، فرمژه، مژه مصنوعی و سایه چشم که سبب زیباتر و جذاب تر شدن چشم ها می شدند مفصل صحبت کردیم. امروز و در این بخش قرار است در خصوص یکی از ابزارهای اصلاح ابرو صحبت کنیم. یکی از مهمترین لوازمی که برای اصلاح ابرو از آن استفاده می شود قیچی ابرو است. با این ابزار کاربردی و مقرون به صرفه براحتی می توانید ابروهای خود را تمیز و مرتب کنید و ابروهایی متناسب با چهره خود داشته باشید.

ضمنا کار با این وسیله اصلاح ابرو بسیار آسان می باشد. کافیست ابروهای خود را با شانه مخصوص ابرو؛ به سمت بالا و در مسیر ابروهایتان شانه کرده تا در صورتی که تارهای ابروی شما زیاد بلند یا ناهماهنگ بود به آرامی و با دقت آنها را کوتاه و مرتب کنید. برای تسلط بیشتر و بدست آمدن نتیجه مطلوب تر، پیشنهاد می شود اجازه دهید ابروهایتان بخوبی رشد کرده و اصطلاحا پر شوند.

از مهمترین مواردی که می توان به آنها در خصوص خرید قیچی ابرو اشاره کرد مواردی همچون قیمت، برند، جنس، اندازه و نوع طراحی می باشد. برای مثال بسیار مهم است که قیچی ابرویی انتخاب کنید که با توجه به اندازه مناسبی که دارد براحتی آن را در داخل کیف خود قرار داده تا در هر زمان و هر مکان در دسترس شما باشد. یا مثلا جنس این محصول بهتر است به نحوی باشد که بتوانید آن را بشویید بدون اینکه دچار مشکل و اختلال شود.

داشتن دسته های بلند و لبه های منحنی و خم؛ سبب افزایش گسترۀ دید و تسلط شما هنگام کار با قیچی ابرو خواهد شد. امروز در این بخش از دقیق شو تصمیم گرفتیم تا تعدادی از بهترین و پرفروشترین مدلهای قیچی ابرو را به شما عزیزان معرفی کنیم تا انتخاب بهتری داشته باشید. مدل های پیشنهادی در این بخش علاوه بر کیفیت بالا، فروش و درصد رضایتمندی خوبی را به ثبت رسانده اند. پس تا آخر این مطلب همراه ما باشید.

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات انواع مختلف قیچی ابرو اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید.

1- قیچی ابرو گلدن فیشر مدل 19114

خرید اینترنتی قیچی ابرو

قیچی ابرو گلدن فیشر مدل 19114 از قیمت مناسب و کیفیت بالایی برخوردار است و براحتی می توانید بوسیلۀ آن ابروهای خود را مرتب و آراسته کنید. جنس این قیچی ابرو از استیل ضد زنگ می باشد. تیغه های این محصول کاملا تیز هستند و هنگام کار با آن براحتی می توانید ابروهای خود را اصلاح نمایید بدون اینکه اختلالی در روند کار شما ایجاد شود.​

جنس استیل ضد زنگ سبب شده تا در صورت لزوم بتوانید آن را بشویید و نگران کند شدن یا زنگ زدگی آن نباشید. ضمنا این قیچی ابرو در سه رنگ استیل، طوسی و نقره ای موجود می باشد که می توانید اقدام به خرید رنگ دلخواهتان کنید.​

مشخصات
نظر کاربران

2- قـیچی ابرو لورنزو مدل G509

قیچی ابرو لورنزو مدل G509 ساخت کشور چین بوده و قیمت مناسبی دارد. جنس این محصول از استیل ضد زنگ است و تیغه های تیزی دارد.​ داشتن دسته های بلند و تیغه های منحنی و سر کج سبب شده تا با تسلط بیشتری بتوانید اقدام به کوتاه کردن ابروهای خود کنید و هنگام کار با آن احساس بهتری داشته باشید.​

مشخصات
نظر کاربران

3- قیچی ابرو پریماکس مدل P2047312MJC

یکی از قیچی های ابروی بسیار باکیفیت موجود در بازار که توانسته رضایت مندی 100 درصدی مشتریان خود را جلب کند قیچی ابرو پریماکس مدل P2047312MJC است. این محصول ساخت کشور ایتالیاست و جنس بدنه و تیغه ها از استیل ضد زنگ می باشند که مقاومت بسیار خوبی در برابر رطوبت، خیس شدن و شست و شو خواهند داشت.​

طراحی ارگونومیک این محصول به گونه ای است که کاربر در هنگام کار با آن به بهترین شکل می تواند ابروهای خود را اصلاح نماید. شاید تنها ایرادی که بتوان از این قیچی ابرو گرفت قیمت بالای آن باشد.​

مشخصات
نظر کاربران

4- قیچی ابرو زولینگن مدل PRO

یکی دیگر از مدل های قیچی ابرو که کیفیت مطلوب و قیمت مناسبی دارد قیچی ابرو زولینگن مدل PRO می باشد. این محصول برند کشور آلمان اما ساخته شده در کشور تایوان است و تا به امروز موفق به کسب رضایتمندی 78 درصدی از سوی مشتریان شده است.

اندازه مناسب قیچی ابرو زولینگن این اجازه را به شما می دهد که آن را در داخل کیف خود قرار داده تا در هر زمان به آن دسترسی داشته باشید.

مشخصات
نظر کاربران
5- قیچی ابرو رویال سکرت مدل F-6

یکی از ابزارهای کاربردی؛ کلیدی و مورد نیاز خانم ها، آرایشگرها و گریمورها بدون شک قیچی ابرو می باشد که بوسیله آن می توانند ابرو را اصلاح، مرتب و کوتاه نمایند. از مهمترین ویژگی هایی که یک قیچی ابرو باید داشته باشد می توان به نوع طراحی، مقاومت و جنس بدنه اشاره کرد.

شرکت رویال سکرت سالهاست در زمینه تولید لوازم آرایشی فعالیت داشته و طی این سال ها توانسته محصولات خوب و با کیفیتی را روانه بازار کند. استفاده از متریال خوب و قیمت گذاری منطقی و معقول از مهمترین شاخصه های سیاست این شرکت در طول سالهای فعالیتش بوده است.

قیچی ابرو رویال سکرت مدل F – 6 که یکی از قیچی های باکیفیت برای اصلاح ابرو می باشد ساخت شرکت رویال سکرت است. محصول فوق دارای ویژگی هایی است که ارزش خرید آن را بالا برده است که در ادامه به این موارد خواهیم پرداخت. طراحی این محصول کاملا ارگونومیک و با ظرافت می باشد.

جنس آن از استیل ضدزنگ بوده که علاوه بر مقاومت در برابر فشار و داشتن طول عمر زیاد، در برابر رطوبت و شستشو مقاومت خوبی خواهد داشت. داشتن دسته های راحت و نوک منحنی و رو به بالا، کار با آن را ساده تر کرده است.

مشخصات
نظر کاربران

√ راهنمای خرید​…

نکاتی مهم در خصوص خرید قیچی ابرو

اندازه: یکی از مهمترین نکاتی که باید در هنگام خرید قیچی ابرو به آن توجه داشت اندازه قیچی می باشد. اندازه آن باید طوری باشد که در کیف شما براحتی قرار گیرد تا در صورت نیاز به آن دسترسی داشته باشید.

جنس: اغلب شرکت های سازنده قیچی ابرو از استیل ضد زنگ برای ساخت این ابزار استفاده می کنند. استیل ضد زنگ مقاومت خوبی در برابر فشار و رطوبت دارد و از طول عمر بالایی برخوردار است. ضمنا به تیغه های قیچی ابرو حتما توجه داشته باشید که تیز باشند.

طراحی: طراحی ارگونومیک و ظریف، داشتن دسته های بلند و نوک منحنی از مهمترین فاکتورهایی است که باید در هنگام خرید قیچی ابرو مد نظر قرار گیرند. داشتن ویژگی های ذکر شده علاوه بر تجربه کاربری بهتر، تسلط و تمرکز شما را هنگام اصلاح ابرو بالا خواهد برد و قطعا بهتر می توانید از پس کار بَر بیایید.

خرید اینترنتی یا حضوری: شما عزیزان می توانید به دو صورت اینترنتی یا حضوری اقدام به خرید قیچی ابرو کنید. در خریدهای حضوری بهتر است خرید خود را از مراکز معتبر و مجاز انجام دهید و با مد نظر قرار دادن اطلاعات این مطلب و توصیه های فروشنده، انتخابی هوشمندانه را تجربه نمایید. اگر هم قصد خرید بصورت اینترنتی را دارید ضمن خرید از فروشگاه های مجاز و دارای اینماد، به قسمت مشخصات کالا مراجعه کرده تا با جزییات بیشتر قیچی ابرو آشنا شوید. مطالعه نظرات کاربرانی که از محصول مد نظرتان استفاده کرده اند بسیار مثمر ثمر و مفید می باشد که بهتر است با کمی وقت گذاشتن آنها را مطالعه کنید.

قیمت قیچی ابرو: قیچی ابرو امکانات خاص و ویژه ایی ندارد که سبب بالا رفتن قیمت تمام شده آن شود و معمولا این ابزار قیمت مناسبی در بازار دارد. از مهمترین مواردی که در قیمت تمام شده این محصول دخیل هستند می توان به: نوع طراحی، جنس و شرکت سازنده اشاره کرد که بیشترین سهم را دارا می باشند.

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی تعدادی از بهترین و پرفروشترین مدل های قیچی ابرو موجود در بازار و ارائه نکاتی در خصوص خرید این محصول، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. به شما عزیزان مطالعه راهنمای خرید: پرفروشترین مدل های مژه مصنوعی، بهترین مدل های کرم پودر و پرفروشترین مدلهای کرم دور چشم را پیشنهاد می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *