منوی دسته بندی

خرید اینترنتی 6 مدل از بهترین قفل دوچرخه ضدسرقت 1402

بهترین قفل دوچرخه ضدسرقت از کجا بخرم؟ امروز در این بخش از دقیق شو قصد داریم تا علاوه بر راهنمای خرید قفل دوچرخه، 6 تا از بهترین قفل دوچرخه ضدسرقت را به شما عزیزان معرفی کنیم. مدل های معرفی شده و پیشنهادی در این مقاله تماما کیفیت بالایی دارند و در برابر برش مقاوم هستند ضمن اینکه با قیمت مناسبی عرضه می شوند. تا آخر همراه ما باشید.

در دوران اپیدمی کرونا، ورزش کردن که یکی از راه های بالا بردن ایمنی بدن می باشد اهمیت ویژه تری پیدا کرد علاوه بر اینکه شادی، نشاط و روحیه بهتر را برای ما به ارمغان می آورد. یکی از ورزش های مهیج و پرطرفدار، ورزش دوچرخه سواری است که از مبتدی تا حرفه ای می توانند آن را انجام داده و سلامت خود را تضمین کنند. 

یکی از معضلات اصلی دوچرخه سواران دزدیده شدن این وسیله با ارزش است که با خرید یک قفل دوچرخه مناسب و استاندارد تا حد زیادی می توان از دزدیده شدن آن پیشگیری کرد و یا دزدیده شدن آن را به تعویق انداخت که همین موضوع می تواند منجر به شکست در سرقت شود. البته با قفل دوچرخه می توان وسایل دیگری مانند کالسکه، کلاه دوچرخه سواری و کلاه کاسکت موتورسیکلت را هم قفل کرد و از دزدیده شدن آنها جلوگیری کرد.

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات انواع مختلف قفل دوچرخه اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید. پیشنهاد می شود به مطالب: بهترین دوچرخه تا 20 میلیون ، بهترین دوچرخه های تا 15 میلیون و بهترین کیف دوچرخه سواری یکسری بزنید شاید برای شما مفید باشند.

منبع: ویکی پدیا

1- قفل دوچرخه مدل alexکد 150

خرید بهترین مدلهای قفل دوچرخه

قفل دوچرخه مدل alex کد 150 یکی از بهترین قفل دوچرخه ضدسرقت موجود در بازار می باشد که شما می توانید هم اکنون این محصول را بصورت اینترنتی سفارش داده تا در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید.

جنس این محصول از فولاد ضدبرش می باشد و مقاومت بسیار بالایی در برابر برش و قیچی شدن دارد که اکثر کاربران و مشتریان بر روی این موضوع اتاق نظر داشته اند. طول 1.5 متری آن طول مناسبی برای یک قفل دوچرخه است تا از سرقت آن جلوگیری کند.

از دیگر ویژگی های آن می توان به وجود بست و نداشتن کلید اشاره کرد. قفل رمزی که بر روی این قفل طراحی شده کار با آن را بسیار راحت کرده است و امنیتی مانند قفل های کلید دار دارد با این تفاوت که شما دیگر نگران گم کردن و یا جا گذاشتن کلید قفل نخواهید بود.

مشخصات

نظر کاربران

2- قفل دوچرخه مدل a1
خرید بهترین مدلهای قفل دوچرخه

قفل دوچرخه مدل a1 با اندازه 60*6*3 گزینه ای مناسب برای قفل کردن دوچرخه شما می باشد و ضخامت خوبی برای آن در نظر گرفته شده است. این قفل متشکل از یک زنجیر، یک عدد قفل باکیفیت و سه عدد کلید می باشد و جزو بهترین قفل دوچرخه ضدسرقت است.

شرکت سازنده برای اینکه زنجیر این قفل، بدنه دوچرخه شما را به اصطلاح زخمی نکند و رنگ آن را از بین نبرد یک عدد کاور و یا روکش بر روی زنجیر قرار داده که البته سبب زیبایی بیشتر آن هم شده است. لازم بذکر است اکثریت غالب کاربران از این قفل رضایت داشته و آن را به دیگران پیشنهاد داده اند.

مشخصات

نظر کاربران

3- قفل دوچرخه مدل 80

خرید بهترین مدلهای قفل دوچرخه

قفل دوچرخه مدل 80 با طول 80 سانتی متر و ضخامت 0.5 سانتی متر گزینه ای بسیار مناسب برای جلوگیری از سرقت دوچرخه می باشد. با خرید این محصول: دو عدد کلید ویژه دیسکی، یک زنجیر نسبتا ضخیم (مناسب برای دوچرخه) و یک عدد قفل برای شما ارسال می گردد.

این قفل به شکلی زیبا و شیک طراحی شده و برای جلوگیری از صدمه زدن به بدنه دوچرخه روی زنجیر آن روکشی قرار داده شده است. همچنین این محصول قیمت مقرون به صرفه ای دارد که توانسته فروش بالایی را تجربه کند. علاوه بر اینکه نظرات مثبت کاربران نشان از کیفیت خوب این کالا و درصد بالای رضایتمندی آن دارد.

مشخصات

نظر کاربران

4- قفل دوچرخه اوکی مدل 901M
خرید بهترین مدلهای قفل دوچرخه

قفل دوچرخه اوکی مدل 901M یکی از بهترین قفل دوچرخه ضدسرقت است و کیفیت بسیار بالایی دارد. چنانچه به دنبال خرید یک قفل با ایمنی بالا برای جلوگیری از به سرقت رفتن دوچرخه خود هستید در خرید این محصول شک نکنید. شما می توانید خیلی راحت با چند کلیک ساده این قفل را سفارش داده تا درب منزل تحویل بگیرید.

جنس کابل این قفل از آلومینیوم می باشد که مقاومت بسیار خوبی در برابر فشار، ضربه و بریده شدن دارد. همچنین برای جلوگیری از صدمه به رنگ دوچرخه و زیبایی بیشتر، کابل با روکشی از جنس پی وی سی براق پوشانده شده است.

کلیدهای این قفل بصورت کامپیوتری می باشند و به تعداد دو عدد برای مشتری ارسال می گردد. در نظر داشته باشید طول این قفل 1.20 سانتی متر است.

مشخصات

نظر کاربران

5- قفل دوچرخه مدل ecco
خرید بهترین مدلهای قفل دوچرخه

قفل دوچرخه مدل ecco در 4 رنگ زیبا و متنوع در بازار موجود می باشد و به افرادی که به دنبال خرید یک قفل باکیفیت، مقرون به صرفه و قابل ست شدن با رنگ دوچرخه شان هستند پیشنهاد می شود.

این قفل علاوه بر فروش بالا، موفق به کسب رضایتمندی 88 درصدی مشتریان شده است که درصد بالایی محسوب می شود. شما می توانید همین حالا با کلیک بر روی تصویر فوق این محصول را بصورت اینترنتی سفارش داده تا در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید.

مشخصات

نظر کاربران

6- قفل دوچرخه مدل BK100
خرید بهترین مدلهای قفل دوچرخه

قفل دوچرخه مدل BK100 در دو رنگ صورتی و قرمز در بازار موجود می باشد و با قیمتی مناسب عرضه می گردد. قفل این محصول بصورت رمز 4 رقمی طراحی شده و نیاز به کلید ندارد که این ویژگی نگرانی جا گذاشتن و یا گم کردن کلید را از شما دور خواهد کرد.

اگر چه سیم بکسل استفاده شده در این قفل از جنس فولاد می باشد اما بررسی نظرات کاربران نشان می دهد این قفل ضخامت زیادی نداشته و بیشتر برای قفل کردن های لحظه ای و سریع مناسب می باشد. بهتر است اعتراف کنیم این محصول با کمی ارفاق جزو بهترین قفل دوچرخه ضدسرقت معرفی شد.

مشخصات

نظر کاربران

√ راهنمای خرید​…

راهنمای خرید قفل دوچرخه

  • نوع قفل دوچرخه: قفل های دوچرخه در انواع مختلفی از جمله مدل D یا U، مدل زنجیری و کابلی یا سیم بکسلی در بازار موجود می باشند که می توانید حسب سلیقه و بودجه ای که برای خرید آن در نظر گرفته اید بهترین انتخاب را داشته باشید. مدل های دی یا یو ضخامت، امنیت و ایمنی بسیار بالایی دارند اما ممکن است حمل آنها کمی سخت و جاگیر باشد. مدل های زنجیری جزو پرفروشترین نوع قفل های دوچرخه می باشند که البته حتما در هنگام خرید باید به طول و ضخامت آنها توجه داشته باشید. از دیگر قفل های پرفروش مربوط به دوچرخه، می توان به مدل های کابلی یا بکسلی اشاره کرد. این مدل ها فضای کمتری را اشغال می کنند و بیشتر به زیر یا دور صندلی دوچرخه بسته می شوند و حمل آنها بسیار راحت است. در خصوص دو مدل بکسلی و زنجیری به داشتن روکش یا کاور برای جلوگیری از آسیب به رنگ دوچرخه توجه کنید.
  • خرید اینترنتی یا حضوری: شما عزیزان می توانید به دو صورت اینترنتی یا حضوری اقدام به خرید قفل دوچرخه کنید. در خریدهای حضوری بهتر است با مد نظر قرار دادن اطلاعات این مقاله انتخابی هوشمندانه داشته باشید. اگر هم قصد خرید بصورت اینترنتی را دارید ضمن خرید از فروشگاه های مجاز، به قسمت مشخصات کالا مراجعه کرده تا با جزئیات بیشتر آن آشنا شوید. مطالعه نظرات کاربرانی که تجربه استفاده از قفل مدنظرتان را داشته اند بسیار مثمر ثمر و مفید بوده و می تواند به شما در انتخاب بهترین گزینه کمک زیادی کند.
  • نکته¹: در هنگام خرید قفل دوچرخه به تعداد کلیدها، نوع کلیدها، جنس قفل، ضخامت و طول زنجیر کابل توجه کنید. تعداد کلیدهای بیشتر به شما این امکان را می دهد تا اگر یکی از آنها را گم کردید یا جا گذاشتید بتوانید از کلیدهای یدک استفاده کنید. کلیدهای کامپیوتری کاربری و استفاده بسیار آسانی دارند و به همان میزان سارقین را به زحمت می اندازند. از دیگر مواردی که سارقین را به زحمت می اندازه جنس کابل و زنجیر است. بهتر است مدل هایی که بصورت ضدبرش و فولادی می باشند را در سبد خریدتان قرار دهید.
  • نکته²: توصیه می شود برای جلوگیری از سرقت کردن دوچرخه، علاوه بر استفاده از قفل، سعی کنید دوچرخه تان را در زوایایی که دوربین های مدار بسته بانک، فروشگاه و غیره پوشش می دهند، قفل کنید. توجه کردن به همین موضوع ساده بسیار بازدارنده می باشد و به احتمال زیاد سارق را از دزدیدن دوچرخه شما منصرف خواهد کرد زیرا اکثر سارقین به دوربین های مدار بسته توجه خاصی دارند. برای استفاده مفید از قفل، باید از تکنیک خوبی استفاده کنید. تنه دوچرخه را، روی یک جسم محکم و غیرقابل حرکت در یک منطقه پر نور و پر رفت و آمد محکم کنید. اگر از قفل U استفاده می‌کنید، قفلی را پیدا کنید که به اندازه‌ بزرگ باشد که بتواند دور تنه دوچرخه و یک قفسه قرار بگیرد، و در عین حال فضای کمی برای قلاب دزد یا سایر ابزارهای اهرمی باقی بماند. اگر قفل دوچرخه ای خریداری کرده‌اید که شامل یک کابل انعطاف‌پذیر است، می‌توانید از آن برای محافظت از لوازم جانبی استفاده کنید، اما برای محکم کردن تنه دوچرخه خود، روی کابل حساب نکنید.
  • قیمت: قفل های دوچرخه در انواع مختلف زنجیری، کابلی و مدل D به بازار عرضه می گردند که طبیعتا قیمت های متفاوتی هم خواهند داشت. پیشنهاد می شود قبل از خرید مقدار پولی که قرار است برای خرید قفل دوچرخه خرج کنید را تعیین کرده تا انتخابی سریع تر و دقیق تر داشته باشید. اینکار سبب می شود مدل هایی که در رنج قیمتی شما نیستند از لیست خریدتان بصورت خودکار حذف شوند.

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی 6 تا از بهترین قفل دوچرخه ضدسرقت و ارائه نکاتی در خصوص خرید این محصول، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. همچنین خوشحال می شویم از بخش کامنت ها سوالات خود را بپرسید و از طریق فرم “تماس با ما” انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *