منوی دسته بندی

راهنمای خرید بهترین و باکیفیت ترین مدلهای فلاش تانک ارزان و پرفروش

فلاش تانک وسیله ای است که آب را به میزان قابل توجهی (بستگی به ظرفیت مخزن آن دارد) در خود ذخیره کرده و با رها سازی یکباره آن باعث شستشوی توالت و سرویس بهداشتی می شود.

براستی که امروزه فلاش تانک ها جزو لاینفک و جدایی ناپذیر هر سرویس بهداشتی می باشند و برخی از آن ها آنقدر زیبا تولید می شوند که علاوه بر کار اصلی خود یعنی حفظ بهداشت و نظافت محیط دستشویی، سبب زیبایی ظاهری سرویس های بهداشتی می شوند.

امروز در این بخش از دقیق شو قصد داریم تا تعدادی از بهترین و باکیفیت ترین مدلهای فلاش تانک موجود در بازار را خدمت شما دوستان معرفی کنیم.

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات انواع مختلف فلاش تانک اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید.

1- فلاش تانک ایمن آب مدل ارس

خرید اینترنتی فلاش تانک با کیفیت

فلاش تانک ایمن آب مدل ارس یکی از بهترین و باکیفیت ترین مدل های فلاش تانک موجود در بازار می باشد که تا به امروز موفق به کسب رضایت مندی 100 درصدی مشتریان شده است که این موضوع و اخذ استاندارد ملی ایران موید کیفیت بالای این محصول می باشد.

شرکت سازنده، این محصول خود را بمدت 60 ماه ضمانت کرده تا مشتری با خیالی آسوده اقدام به خرید و استفاده از آن بکند. این محصول دارای ویژگی هایی است که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

فلاش تانک فوق با تکنولوژی و روش های روز دنیا ساخته شده و صدای بسیار کمی تولید می کند که با فلاش تانک های معمولی قابل مقایسه نیست.

این روزها که با کمبود آب مواجه هستیم و آب ارزش بیشتری پیدا کرده است شرکت سازنده به این نکته توجه داشته و فلاش تانکی را تولید کرده که قابلیت تنظیم میزان آب خروجی را داشته باشد تا از هدر رفت آب جلوگیری شود، علاوه بر اینکه بر هزینه های مصرفی و قبض آب تاثیر خواهد گذاشت.

لوله ها و اتصالات این محصول به گونه ای طراحی شده که نصب آن نیاز به مهارت خاصی ندارد و براحتی می توانید در اسرع وقت مطابق با بروشور و دستورالعمل های ذکر شده آن را نصب نمایید.

در راستای رضایت مندی مشتری و افزایش طول عمر محصول؛ شرکت سازنده از بهترین متریال در ساخت آن استفاده کرده است.

نحوه کارکرد فلاش تانک ایمن آب مدل ارس به دو صورت کششی و شاسی با کارکرد دو زمانه می باشد. (حالت دو زمانه با داشتن دو مخزن کوچک و بزرگ مجزا علاوه بر صرفه جویی در مصرف آب بصورت قابل توجه، امکان استفاده از آب کم یا زیاد را در مواقع لزوم فراهم خواهد کرد.)

نتیجه گیری: این محصول کاملا مطابق با استانداردهای روز دنیا ساخته شده و با توجه به ویژگی هایی که دارد ارزش خرید بالایی خواهد داشت. شما عزیزان هم اکنون می توانید بصورت اینترنتی و کاملا مطمئن اقدام به خرید آن کنید.

2- فلاش تانک محک مدل 820B

فلاش تانک محک مدل 820B بصورتی طراحی شده که می توانید میزان آب خروجی آن را تنظیم کنید و بدین شکل در مصرف آب و هزینه های خود صرفه جویی قابل توجهی داشته باشید. 

مخزن این فلاش تانک ظرفیت ذخیره سازی نهایتا 10 لیتر آب را دارد و در هر ثانیه تا 2 لیتر آب را می تواند از خود خارج نماید. نوع خروج آب بصورت یک مرحله ای طراحی شده و عملکرد آن از طریق دکمه صورت می گیرد.

3- فلاش تانک ایران مدل ساحل s01

وجود یک فلاش تانک در هر سرویس بهداشتی الزامی می باشد. فلاش تانک ها آب را در مخزن یا مخازن خود (بنا به میزان ظرفیت و حجم مخزن مقادیر آن متفاوت است) ذخیره می کنند و در مواقع لزوم به یکباره آب را رها کرده و سبب نظافت، پاکیزگی و تا حدی رفع بوی بد سرویس بهداشتی می شوند.

فلاش تانک ایران مدل ساحل s01 یکی از بهترین و در عین حال مقرون به صرفه ترین مدل های فلاش تانک موجود در بازار می باشد که نحوه عملکرد آن بصورت اهرمی و تک مرحله ای است و مخزن آن قابلیت ذخیره سازی 7 لیتر آب را دارد.

فلاش تانک ایران مدل ساحل s 01 دارای 126 ماه گارانتی معتبرِ شرکتی بوده که نشان از اطمینان شرکت سازنده به محصول تولید شده خود دارد. اغلب افرادی که از این محصول استفاده کرده اند آن را جهت خرید به دیگران پیشنهاد داده اند.

قیمت مقرون به صرفه و اقتصادی از یک سو و رضایتمندی مشتریان و گارانتی 126 ماهه شرکتی به همراه اخذ استاندارد EN- 14055 از سوی دیگر سبب شده تا این محصول سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص دهد و فروش خوب و قابل توجهی را تجربه نماید.

4- فـلاش تانـک فرپود مدل S5001

فلاش تانک فرپود مدل S 5001 با ظاهری بسیار زیبا از پی وی سی ساخته شده و کیفیت و طول عمر بالایی دارد.

این محصول نهایتا تا 7.5 لیتر آب را در هر مرحله می تواند در مخزن خود ذخیره کند و قابلیت تنظیم آب خروجی را دارا می باشد. نوع عملکرد این فلاش تانک با دکمه و بصورت دو مرحله ای تعبیه شده است.

5- فـلاش تانـک پارس گروهه مدل فلت

فلاش تانک پارس گروهه مدل فلت دارای ظاهری شیک و کیفیتی عالی می باشد. برآیند نظرات مشتریان در خصوص این کالا نشان از رضایتمندی آنها دارد.

قابلیت تنظیم آب خروجی، عملکرد اهرمی و نوع خروج آب بصورت دو مرحله ای از ویژگی های بارز و مهم این محصول می باشد. ضمنا قیمت این محصول معقول و اقتصادی بوده که هم اکنون می توانید اقدام به خرید آن کنید.

6- فلاش تانک فلاش تانک ایران مدل اولترا اسلیم کد 2020

7- فلاش تانک ایمن آب مدل caspian

8- فلاش تانک گینی مدل ویکتور

9- فلاش تانک توکار فلاش تانک ایران مدل وال هنگ 01
10- فلاش تانک سکناپلاست مدل آبان دوزمانه

فلاش تانک سکناپلاست مدل آبان بصورت دو زمانه و با عملکرد دکمه ای طراحی شده است و گنجایش مخزن آن 6 لیتر می باشد. 

بدنه آنتی باکتریال، کیفیت عالی، قیمت مقرون بصرفه و استفاده از بهترین متریال در ساخت این محصول سبب شده تا بسیاری این فلاش تانک را بعنوان سفارش نهایی خود انتخاب کنند.

این فلاش تانک علاوه بر فروش بالا موفق شده تا به امروز 88 درصد رضایتمندی مشتری را به ثبت برساند. شما می توانید در صورت تمایل همین حالا این محصول باکیفیت را بصورت اینترنتی سفارش دهید.

11- فلاش تانک کسری مدل اوپال

فلاش تانک کسری مدل اوپال در ابعاد 40*10*40 سانتی متری تولید و به بازار عرضه شده است که بدلیل ظاهر شیک و کیفیت بالا طرفداران زیادی دارد.

جنس این محصول از پلاستیک و گنجایشی معادل 9 لیتر دارد. نوع عملکرد بصورت دکمه ای و نوع خروج آب بصورت دو مرحله ای طراحی شده است. البته برای تخلیه آب می توانید از اهرم کششی هم استفاده نمایید. همچنین قابلیت تنظیم آب وجود دارد و شما براحتی می توانید اینکار را انجام دهید. پمپ این فلاش تانک بصورت پیشرفته و بروز می باشد به گونه ای که علاوه بر تسریع تخلیه آب از هدر رفت آن جلوگیری می کند. 

لازم ذکر است تمامی لوازم جهت نصب فلاش تانک اوپال به همراه دفترچه راهنما برای شما ارسال می گردد. شما می توانید این محصول را بصورت اینترنتی همراه با گارانتی 5 ساله معتبر سفارش دهید. برای سفارش کافیست تا بر روی تصویر فوق کلیک کرده و سفارش خود را نهایی کنید.

√ راهنمای خرید…

انواع مختلف فلاش تانک موجود در بازار

مدل ساده: این نوع سیفون های ساده که با نام کلاسیک هم در بازار شناخته می شوند قابلیت نصب و تعمیر آسانی دارند. صدای نسبتا زیادی به هنگام تخلیه آب از آنها شنیده می شود و نوع عملکردشان بصورت طنابی می باشد و در اغلب مواقع نمی توانید در این مدل ها آپشنی با عنوان “تنظیم میزان آب خروجی” را پیدا کنید.

مدل دوزمانه: این مدل که طرفداران زیادی دارد می تواند بصورت قابل توجهی در میزان مصرف آب شما موثر واقع شود. دو عدد مخزن درون این نوع از فلاش تانک ها تعبیه شده است که معمولا هر کدام از مخازن دارای دکمه و یا اهرم جداگانه برای عمل کردن می باشند که در مواقع مختلف و بر حسب نیازتان می توانید از هر کدام (که دارای حجم و شدت متفاوتی هستند) استفاده کنید.

مدل اتوماتیک: این مدل کاملا بصورت اتوماتیک کار می کند و معمولا در توالت های فرنگی نصب می شوند. نحوه عملکرد آنها با باز و بسته شدن درب توالت فرنگی انجام خواهد شد.

مدل توکار: فلاش تانک های مدل توکار در برخی از منازل و ساختمان های لاکچری امروزی نصب می شوند که البته جای نصب و قرار گیری آنها از قبل توسط مهندس و معمار ساختمان تعبیه و در نظر گرفته شده است که زیبایی و جلوه خاصی به سرویس بهداشتی می دهد. طراحی و پیاده سازی این مدل برای منازل و یا مغازه هایی که فضای زیادی برای سرویس بهداشتی شان در نظر گرفته نشده بسیار حیاتی و کاربردی خواهد بود.

نکاتی در خصوص خرید انواع مختلف فلاش تانک

نوع: فلاش تانک ها در انواع مختلفی از جمله: مدل توکار، اتوماتیک، آنتی باکتریال، دو زمانه و ساده در بازار موجود می باشند که حسب سلیقه و میزان بودجه می توانید اقدام به خرید مدل دلخواهتان کنید.

اندازه: قبل از خرید فلاش تانک، فضای در دسترس سرویس بهداشتی را در نظر داشته باشید تا مدلی متناسب با فضای در دسترس تان خریداری کنید.

حجم: حجم مخزن فلاش تانک ها در ظرفیت های مختلفی موجود می باشد که قابلیت خروج آب در هر ثانیه را دارا می باشند که با توجه به نوع نیازتان می توانید اقدام به خرید آنها کنید.

خاصیت آنتی باکتریال: یکی از مهمترین مواردی که باید در هنگام خرید فلاش تانک به آن توجه شود خصوصیت آنتی باکتریال آن است که فضایی کاملا سالم و بهداشتی را برایتان فراهم خواهد کرد.

صرفه جویی در مصرف آب: دو ویژگی ” قابلیت تنظیم آب خروجی ” و ” حالت دو زمانه با داشتن دو مخزن کوچک و بزرگ ” در فلاش تانک ها بسیار حائز اهمیت می باشند و به میزان قابل توجهی در مصرف آب ماهیانه و قبض آب تاثیر خواهند گذاشت.

خرید اینترنتی یا حضوری: شما عزیزان می توانید به دو صورت اینترنتی یا حضوری اقدام به خرید فلاش تانک نمایید. در خریدهای حضوری بهتر است خرید خود را از مراکز فروش معتبر انجام دهید و با مد نظر قرار دادن اطلاعات این مقاله انتخابی هوشمندانه را تجربه نمایید. اگر هم قصد خرید بصورت اینترنتی را دارید ضمن خرید از فروشگاه های مجاز و دارای اینماد، به قسمت مشخصات کالا مراجعه کرده تا با جزئیات بیشتر آن آشنا شوید. مطالعه نظرات کاربرانی که از محصول مد نظرتان استفاده کرده اند بسیار مثمر ثمر و مفید می باشد که بهتر است با کمی وقت گذاشتن آنها را مطالعه فرمایید.

قیمت: فلاش تانک ها در انواع مختلفی در بازار موجود می باشند که طبیعتا قیمت های متنوع و متفاوتی خواهند داشت. قبل از خرید مقدار پولی که قرار است برای خرید فلاش تانک صرف کنید را مشخص کرده تا انتخابی سریع تر و دقیق تر داشته باشید. اینکار سبب می شود مدل هایی که در رنج قیمتی و لیست خرید شما نیستند از لیست انتخابی تان بصورت اتوماتیک حذف شوند.

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی تعدادی از بهترین و پرفروشترین مدلهای فلاش تانک موجود در بازار و ارائه نکاتی در خصوص خرید این کالا، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. به شما عزیزان مطالعه راهنمای خرید: پرفروشترین مدل های پادری، بهترین مدل های وان حمام و دستگاه خوشبو کننده هوا را پیشنهاد می کنیم.

یک نظر

  • مصطفی رحیمی

    شماره 5 عالیه

    14 اردیبهشت 1402 در 12:11
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *