منوی دسته بندی

بهترین و پرفروشترین مدلهای عطر و ادکلن مردانه و زنانه باکیفیت

با توجه به تنوع بسیار زیاد عطر و ادکلن موجود در بازار تصمیم گرفتیم تا ابتدا تعدادی از بهترین و با کیفیت ترین مدلهای عطر و ادکلن را خدمت شما دوستان معرفی کنیم و در ادامه هم به یکسری نکات در خصوص تشخیص عطر و ادکلن اصل از غیر اصل و انواع مختلف عطرهای موجود در بازار خواهیم پرداخت. تا آخر همراهمان باشید.

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات انواع مختلف عطر و ادکلن اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید.

1- ادکلن مردانه گلان مدل EAUDE COLOGNE حـجم 90ml

خرید اینترنتی عطر و ادکلن اورجینال

محصول فوق ساخت کشور ایران بوده و برای آقایان مناسب می باشد. نت آغازین آن بصورت خاک، نت میانی گل محمدی و نت پایانی به شکل گل محمدی و گل یاس است.

ساختار رایحه با صمغ و بصورت رایحه ای خنک حس می شود. قیمت مقرون بصرفه و کیفیت مناسب این ادکلن سبب فروش بالای آن شده است.

2- ادکلن مـردانه امریکا مـدل night

ادکلن فوق که در سال 2003 معرفی و روانه بازار شد برخلاف نام آن ساخت کشور انگلستان می باشد. 

نت آغازین بصورت اسطوخدوس و دارچین گرم، نت میانی بصورت نعناع هندی و نت پایانی بصورت بوی مشک حس خواهد شد.

ساختار رایحه گیاهان معطر و به شکل شیرین و خنک حس می شود و بیشتر برای آقایان مناسب است.

3- ادوپرفـیوم زنانه رووناکس مـدل گود گرل

با خرید یک عطر و ادکلن خوشبو و مطابق با سلیقه خود با اعتماد به نفس بیشتری در محیط کار و در بین دوستان تان حاضر شوید و به نوعی با دریافت امواج مثبت، راندمان کار خود را بالاتر ببرید. ادکلن فوق یکی از پرفروشترین و پرطرفدارترین ادکلن های موجود در بازار می باشد که مناسب خانم هاست.

علاوه بر بوی خوبی که دارد ظاهر بسیار زیبا و شکیل این محصول که بصورت یک کفش پاشنه بلند زنانه طراحی شده است از دیگر دلایل محبوبیت و فروش بالای آن است که حتی می تواند در دکور قرار بگیرد تا همه از زیبایی آن لذت ببرند.

ادکلن زنانه رووناکس مدل گود گرل 100 میلی لیتر حجم دارد و دارای نت آغازی بادام و قهوه است که حس بسیار مثبت و خوبی را به شما القا می کند.

نت میانی آن بصورت بوی گل مریم و یاسمین به مشام می رسد و نت پایانی آن بصورت دانه های تونکا و کاکائو حس می گردد که بی نظیر است.

4- ادکلن مـردانه نیفتی مـدل ساواج دیور حـجم 100 میلی ml

مبدا برند ادکلن فوق کشور فرانسه بوده که در ساخت و تولید لوازم آرایشی، بهداشتی و عطر و ادکلن سردمدار و پیشگام می باشد و این محصول را در سپتامبر 2015 روانه بازار کرد. 

نت آغازی بصورت مرکبات و نارنج حس می شود که حس شادابی و نشاط را در شما و اطرافیان زنده خواهد کرد.

نت میانی بصورت اسطوخدوس، جوز هندی، گل شمعدانی، صمغ لامی، علف، تیور و گیاه پاتچولی به مشام می رسد. نت پایانی هم بوی عنبر و وانیل می دهد که بسیار دلچسب و دوست داشتنی است. ساختار رایحه این محصول ادویه، چوب، مرکبات، خاک زمین و اقیانوس بوده و دارای رایحه تند، خنک، خوراکی و طبیعت می باشد.

5- ادوتویلت زنـانه ورساچه مدل Bright Crystal حجم 90 ml

ادکلن و عطرهای موجود در بازار هر کدام دارای رایحه و نت های خاصی می باشند و حس های متفاوتی را به افراد منتقل می کنند. اغلب ادکلن ها متناسب با فصول خاصی از سال تولید می شوند و استفاده از آنها در فصل خاص خود بهترین بازخورد را رقم خواهد زد.

ادو تویلت زنانه ورساچه مدل Bright Crystal با حجم 90 میلی لیتر تولید و در سال 2006 میلادی روانه بازار شده است و برندی بسیار معروف و نام آشنایی می باشد. 

این برند ایتالیایی عطرهایی بسیار با کیفیت و خاص را تولید و روانه بازار می کند که علی رغم قیمت بالای آنها طرفداران زیادی دارند.

استفاده از این محصول با کیفیت نه تنها اعتماد به نفس شما را بالا می برد بلکه سطح انرژی تان را بالاتر برده و شادی و نشاط جای خود را به ترس و اضطراب خواهد داد.

نت آغازی این محصول بصورت میوه یورو، انار و نت های آبی است. نت میانی به شکل گل ماگنولیا، نیلوفر آبی و گل صد تومانی چینی حس می گردد و اما نت پایانی بصورت بوی مشک، چوب ماهون و عنبر حس خواهد شد.

6- ادوپـرفیوم زنانه امپر مدل Rise حـجم 75 ml

زمان خرید عطر دقت کنید که این دیگران نیستند که باید از بوی عطر شما لذت ببرند بلکه ابتدا خودتان باید از عطری که استفاده می کنید، لذت ببرید. برای لذت بردن خودتان از عطر انتخابی، عطر را به گردن نزنید زیرا فاصله گردن تا بینی کم است و دیگر نمی توانید بو را حس کنید و باید دائما عطر خود را تجدید نمایید. بد نیست که هر چند وقت یک بار برای تنوع عطرتان را عوض کنید. برخی اوقات با اینکه عطری را گران می خرید اما باز هم بوی ماندگاری یا ایده ال تان را ندارد.

در خرید عطر باید این نکته را رعایت کنید که در فصل گرم عطر گرم نخرید زیرا استفاده از این عطر حس خوبی به شما و دیگران القا نمی کند بنابراین سبب می شود که تصور کنید بوی عطر باقی نمانده یا عطرتان را دوست نداشته باشید. 

برای خرید عطر همزمان 10 مدل عطر را بو نکنید و برای این کار عجله نداشته باشید و وقت بگذارید زیرا در صورت عجله متوجه نخواهید شد چه عطری را باید بخرید. 

عطری که انتخاب می کنید ارزان نیست که به راحتی آن را کنار بگذارید برای همین باید آنچه را که می خرید دوست داشته باشید و به درستی از آن استفاده کنید.

برند اماراتی امپر بصورت تخصصی در زمینه تولید عطر و ادکلن فعالیت دارد و موفقیت های بسیار زیادی را طی سال های اخیر کسب نموده است. شرکت اماراتی امپر ادو پرفیوم زنانه امپر مدل Rise با حجم 75 میلی لیتر را در سال 2016 میلادی تولید و روانه بازار کرد.

نت آغازی بصورت انگور سیاه و گل یاسمین و نت میانی بصورت گل زنبق، گیاه پاتچولی و چوب سدر به مشام میرسد. نت پایانی هم بصورت وانیل، عنبر و مشک که حس بسیار خوبی و مثبتی را در شما زنده خواهد کرد به مشام شما می رسد و رایحه این محصول بصورت شیرین، گرم، خوراکی، طبیعت و گل شنیده می شود.

7- ادکلن مردانه لاگوست مدل L'HOMME حجم 100 میلی لیتر

8- ادوتویلت زنانه نینا ریچی مدل Luna Les Belles De Nina حجم 80 میلی لیتر

9- ادکلن زنانه فراگرنس ورد مدل Belara Silk حجم 100 میلی لیتر

10- ادکلن زرژوف کاساموراتی مدل mefisto حجم 100میلی لیتر

ادکلن زرژوف کاساموراتی مدل mefisto با حجم 100میلی لیتر و توسط کشور ایتالیا در سال 2009 تولید و روانه بازار شده است و خرید آن هم به آقایان و هم به خانم ها پیشنهاد می گردد.

′ادوپرفیوم فوق در نت آغازین خود بوی لیمو ترش، گریپ فروت و ترنج را در فضا پخش می کند.

به مرور و در نت میانی بوی زنبق، اسطوخدوس و گل رز را حس خواهید کرد. در نهات نت پایانی این محصول بوی سدر، چوب صندل، کهربا و مشک را آزاد خواهد کرد. این محصول تا به امروز در کسب رضایتمندی مشتری موفق عمل کرده و خرید آن را به شما عزیزان خوش سلیقه پیشنهاد می کنیم.

لازم بذکر است نظرات کاربران در خصوص این محصول در قسمت پایین در دسترس است. شما می توانید همین حالا با کلیک بر روی تصویر این ادوپرفیوم، سفارش خود را نهایی کنید.

11- ادو پرفیوم زنانه اسکلاره مدل Limbo حجم 55 میلی لیتر

12- ادکلن مردانه ریو کالکشن مدل Rio Blue De Rio حجم 100ml به همراه عطر جیبی

13- ادکلن مردانه رودیر مدل Savage حجم 100 میلی لیتر

عطر با حس افراد به صورت مستقیم ارتباط دارد و سبب می شود افراد از روی بوی شما قضاوتتان کنند زیرا بوی عطر یا ادکلن سبب به دست آوردن شناخت و قضاوت می شود. بنابراین باید عطر مورد نظرتان را درست انتخاب کنید. 

برای انتخاب درست، علاوه بر سلیقه مشاور نیز مهم است اما متاسفانه بسیاری از مشاوره ها به دلیل اینکه افراد می خواهند عطر مورد نظر خود را بفروشند به درستی انجام نمی گیرد. پس در هنگام خرید عطر و ادکلن به این موارد توجه داشته باشید.

″ادکلن مردانه رودیر مدل savage با حجم 100 میلی لیتر در بازار موجود می باشد. 

این محصول ساخت کشور امارات بوده و مطالعه نظرات کاربران نشان می دهد از کیفیت مطلوبی برخوردار است و اغلب از خرید این محصول رضایت داشته اند. 

همچنین در هنگام خرید داشتن اطلاعات اولیه به راحتی انتخاب عطر و سردرگم نشدن شما کمک خواهد کرد. بسیاری از افراد سعی می کنند همواره از یک عطر استفاده نمایند زیرا معتقدند که هر کس باید بوی خودش را بدهدو با بوی این عطر مردم باید او را بشناسند.

امارات با تولید عطرهای با قیمت، رایحه و نت های مختلف توانسته سلیقه های زیادی را پوشش دهد و سهم بزرگی از بازار را مال خود کند. کیفیت، ماندگاری زیاد و قیمت گذاری منطقی سبب فروش و رضایتمندی بالای محصولات این شرکت شده است.

نت آغازی این عطر بصورت بوی ترنج و فلفل حس می شود. نت میانی مانند بوی اسطوخدوس، شمعدانی، فلفل صورتی، لامی، خس خس، فلفل سچوان و نعناع هندی به مشام می رسد و در آخر نت پاپانی بصورت بوی لابدانیوم، آمبروکسان و سدر شنیده می شود که بسیار دلچسب و فوق العاده خواهد بود.

با خرید این عطر با اعتماد به نفس بیشتری در محل کار و در بین همکاران خود ظاهر شوید. یکی از مزایای استفاده از عطر و ادکلن، دور کردن استرس و امواج منفی و جایگزین کردن امواج مثبت و اعتماد به نفس بیشتر می باشد که تاثیر بسیار زیادی در راندمان و نحوه عملکرد ما در طول روز خواهد گذاشت.

14- ادکلن مردانه مولکول ویورک مدل شنل بلو دشنل حجم 200 میلی لیتر

ادکلن مردانه مولکول ویورک مدل شنل بلو دشنل با حجم 200 میلی لیتر و با کیفیت مطلوب تولید و در اختیار مشتری قرار گرفته است.

این ادکلن دارای بوی قدرتمند و فوق العاده می باشد که نسبت به قیمت مناسبی که برای آن در نظر گرفته شده به عقیده بسیاری ارزش خرید بالایی دارد. شما با هر بار استفاده می توانید تا 4 ساعت روی ماندگاری آن حساب کنید. 

اگر بخواهیم در خصوص رایحه های مختلف این عطر بگوییم باید بدانید در نت اول شاهد گریپ فروت، پرتقال، نعنا و لیمو هستیم. در نت میانی بوی میکس گل یاس، زنجبیل و درخت سدر به مشام می رسد. در نت سوم رایحه رزین، درخت پچول و چوب صندل در فضا پخش می شود که کمترین کسی این بو را دوست ندارد. این محصول در لابراتوارهای مدرن و با فرمولاسیونی خاص و فوق العاده تولید شده است. خوب است بدانید این ادکلن 4 دوره به عنوان ادکلن منتخب معرفی شده است. 

این محصول تولید کشور فرانسه بوده که با حجم 200 میلی لیتر، قیمت مقرون بصرفه و با کیفیتی عالی تولید شده است. 

بررسی نظرات کاربران در خصوص این محصول نشان از رضایتمندی حداکثری آنها دارد. شما می توانید با کلیک بر روی تصویر فوق سفارش خود را نهایی کرده و از رایحه فوق العاده این ادکلن لذت ببرید.

√ راهنمای خرید​…

انواع مختلف عطر و ادکلن و تفاوت آنها با هم

عطرها بصورت کلی به پنج دسته تقسیم می شوند که در ادامه به تفکیک آنها خواهیم پرداخت.

پرفیوم: در بین عطرها بیشترین غلظت و ماندگاری را دارند و طبیعتا قیمت آنها به نسبت عطرهای دیگر بالاتر است. پرفیوم های اصلی ماندگاری حدود 6 تا 8 ساعت را دارند و با هر بار استفاده تا ساعتها نیازی به تجدیدشان نیست. بهترین محل استفاده آنها بر روی پوست و قسمت های ضربان دار بدن می باشد. همچنین در ترکیبات پرفیوم ها از کمترین و حداقل الکل استفاده می شود تا آسیبی به پوست نرساند. بدلیل قیمت بالایی که دارند در اندازه ها و شیشه های کوچک به بازار عرضه می شوند. خوب است بدانید میزان ماندگاری آنها بصورت میانگین 6 تا 8 ساعت اعلام شده که مواردی مانند نوع متابولیسم بدن و نوع فعالیت شخص می تواند آن را کم یا زیاد کند.

ادوپرفیوم: یکی دیگر از عطرهایی که بدلیل کیفیت بالا، محبویبت زیادی دارد ادو پرفیوم می باشد. غلظت این نوع از عطرها بسته به نوع و کیفیتی که دارد در حدود 15 تا 25 درصد است اما در مقایسه با پرفیوم ها غلظت کمتری دارند. اما قیمت مناسب ترشان نسبت به پرفیوم ها سبب شده تا فروش بالاتری داشته باشند و طیف مشتریان بیشتری را به خود اختصاص دهند. ماندگاری آنها در حدود 5 ساعت می باشد که در صورت نیاز مجدد می توانید از آن استفاده کنید.

ادوتولیت: میزان عطرمایه روغنی ادوتولیت 5 تا 15 درصد بوده و حدودا 2 تا 3 ساعت ماندگاری خواهند داشت. ادوتولیت ها بدلیل غلظت کمتر، از قیمت مناسب تری نسبت به پرفیوم و ادوپرفیوم ها برخوردارند. علت اصلی ماندگاری کمتر آنها نسبت به دو مورد قبلی درصد بالای الکل می باشد. با توجه به اینکه الکل برای پوست ضرر دارد و در صورت تماس مستقیم با پوست باعث خشکی آن می شود بهترین مکان استفاده از ادو تولیت ها بصورت افشانه بر روی لباس خواهد بود.

ادکلن یا ادوکلن: رسیدیم به معروف ترین و شناخته شده ترین نوع عطر که از محبوبیت بیشتر و قیمت کمتر نسبت به موارد قبلی برخوردار است. میزان عطرمایه های روغنی در این نوع عطرها بسیار کم است و چیزی در حدود 2 تا 4 درصد از ترکیباتشان را تشکیل می دهد. ​بیشتر ترکیبات ادکلن ها از الکل است و همین امر باعث شده ماندگاری چندان زیادی نداشته باشند. ادکلن ها جزو سبک ترین و رقیق ترین عطرها محسوب می شوند و تقریبا باید هر 1 تا 2 ساعت یکبار تجدید شوند. 

اوفرش: شاید نام اوفرش ها را به نسبت ادکلن یا ادوتولیت کمتر شنیده باشید. می توانیم بگوییم اوفرش ها از لحاظ سبکی، غلظت و میزان ماندگاری بسیار شبیه به ادکلن ها می باشند با این تفاوت که غالب ترکیباتشان را به جای الکل، آب تشکیل می دهد. قیمت مناسب و داشتن کمترین عوارض در بین تمام عطرها از ویژگی های شاخص اوفرش ها می باشد و با هر بار استفاده 1 تا 2 ساعت می توانید روی آنها حساب کنید.​

چگونه عطر و ادکلن اصل و غیر اصل را تشخیص دهیم؟

1- طی تحقیقات بعمل آمده و صحبت با فروشندگان عطر و ادکلن مشخص شد که متاسفانه فرمول درست و دقیقی برای تشخیص عطر و ادکلن اصل از غیر اصل وجود ندارد.

2- از دیگر استدلال های غلط در این زمینه این است که برخی افراد می گویند یکی از نشانه های اصل بودن عطر ماندگاری آن حداقل تا 2 روز است که چنین موضوعی کاملا منسوخ شده و باطل می باشد و همانطور که در بالا اشاره کردیم در بین عطرها، پرفیوم ها با بیشترین غلظت نهایتا 7 تا 8 ساعت ماندگاری خواهند داشت که البته آن هم شرایط دارد که پیش تر به آن اشاره شد.

3- داشتن لیبل دلیلی بر اصل یا غیر اصل بودن عطر نمی باشد زیرا برخی برندهای مطرح در این زمینه مانند چَنل محصولات خود را بدون لیبل ارائه می کنند.

4- یکی از نشانه های اورجینال بودن صد درصدی عطر و ادکلن داشتن لیبل و یا برچسب وزارت بهداشت و یا طرح شبنم است. در این صورت یقینا شما عطر و ادکلن اصلی را در اختیار دارید.

5- اغلب عطرهای اورجینال دارای لیبل و برچسب می باشند و یکی از نشانه های مهم اصل بودن عطر می باشد که البته همانطور که در بالا اشاره شد برخی برندها این قاعده را رعایت نمی کنند.

6- حروف حک شده بر روی جعبه و کارتون عطرهای اصلی اغلب بصورت برجسته و یا ظریف میباشد که در نمونه ای غیر اصل این موارد رعایت نمی شود و غالبا حروف به شکل بی سلیقه و ضمخت حک می شوند و به جزئیات توجهی نمی گردد.

7- برنامه ای بنام اسکنر با خواندن بارکد ثبت شده بر روی جعبه یا شیشه عطر می تواند اطلاعات مفیدی در خصوص اصل بودن عطر به شما بدهد و این هم به عنوان راهی قطعی برای تشخیص اصل بودن عطر محسوب می شود.

8- یکی از بهترین راه ها برای خرید عطر اصلی این است که قبل از خرید به سایت شرکت سازنده عطر مراجعه کرده و با خواندن مشخصات و دیدن تصاویر عطر مدنظرتان با مشخصات فنی و ظاهری آن کاملا آشنا شوید. این راه حل کمک زیادی برای خرید عطر اورجینال خواهد کرد.

9- می توانید با مراجعه به فروشگاه های معتبر عطر و ادکلن، عطر اصلی و اورجینال خریداری کنید فقط بهتر است که برای اطمینان خاطر بیشتر و با توجه به قیمت بالای عطرهای اورجینال، فاکتور با مهر فروشگاه را دریافت کنید.

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی تعدادی از بهترین و محبوبترین مدلهای عطر و ادکلن موجود در بازار و ارائه نکاتی در خصوص خرید این کالا؛ شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. به شما عزیزان مطالعه راهنمای خرید: پرفروشترین مدلهای کرم ضدآفتاب، بهترین مدلهای اسکراب لایه بردار و معرفی برترین کرم های ضد چروک را پیشنهاد می کنیم.

یک نظر

  • روح الله

    شماره یک بدک نبود

    09 اردیبهشت 1402 در 09:48
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *