منوی دسته بندی

خرید بهترین و پرفروشترین مدلهای سبد پیک نیک ارزان و به صرفه

چنانچه اهل مسافرت، پیک نیک و کوه پیمایی هستید و از به هم ریختگی مداوم لوازم ضروری همراه خود کلافه شده اید راه حل مشکل شما خرید یک عدد سبد پیک نیک می باشد. این نوع از سبدها که اغلب دارای قسمت تفکیک شده متعددی می باشند دست شما را برای آوردن وسایل مختلف مورد نیاز باز می گذارند. قسمت های تفکیک شده ضمن دسترسی آسانتر و سریعتر به وسایل مورد نیاز، از بهم ریختگی و گم شدن آنها جلوگیری می کنند. سبدهای پیک نیک به مانند سبدهای نظم دهنده کابینت، یخچال، اسباب بازی و لباس در راستای مرتب سازی وسایل به شما کمک خواهند کرد.

سبدهای پیک نیک که با نام سبد مسافرتی هم در بازار شناخته می شوند دارای انواع و اقسام مختلفی بوده که شاید انتخاب بهترین گزینه را برای برخی افراد سخت کرده باشد. بر همین اساس امروز در این بخش از دقیق شو قصد داریم تا علاوه بر راهنمای خرید سبد پیک نیک، تعدادی از پرفروشترین و باکیفیت ترین مدلهای آن را در راستای انتخاب بهتر به شما عزیزان معرفی کنیم. پس تا آخر همراه ما باشید.

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات انواع مختلف سبد پیک نیک اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید.

1- سبد پیک نیک هوم کت مدل مایا کد 3310

خرید بهترین مدلهای سبد پیک نیک

سبد پیک نیک هوم کت مدل مایا کد 3310 در پنج رنگ متنوع و زیبا موجود میباشد که شما عزیزان می توانید حسب سلیقه دست به انتخاب گزینه دلخواهتان بزنید. این سبد مخصوص گردش و مسافرت توسط شرکتی معتبر تولید و روانه بازار شده است. 

در ساخت آن از بهترین مواد اولیه استفاده شده که تضمین کننده طول عمر و استحکام بالای آن در برابر فشار و ضربه است. در هنگام خرید دقت داشته باشید ابعاد این محصول 33*25*25 بوده و اندازه بزرگی ندارد. شما می توانید وسایل مورد نیاز گشت و گذار خود و نهایتا یکنفره دیگر را در این سبد بصورت مرتب بچینید تا دیگر نگران گم شدن و یا شلختگی وسایل همراه خود نباشید.

همین موارد ساده سبب می شود سفر بهتری را تجربه کنید. دقت داشته باشید این کالا از نظر کیفیت و طراحی نمره قابل قبولی را از مشتری کسب کرده است اما اغلب مشتریان در قسمت پیشنهادات و نظرات به ابعاد کوچک آن ایراد گرفته و پیشنهادشان تولید بزرگتر این محصول بوده است. 

لازم بذکر است این سبد مخصوص پیک نیک بصورت درب دار طراحی شده و داشتن دستگیره، حمل آن را ساده تر کرده است.

مشخصات

نظر کاربران

2- سبد مسافرتی مدل ALF-1

سبد پیک نیک مدل ALF_1 از پلاستیک ساخته شده است. وجود منافذ و سوراخ های متعدد روی بدنه و درب این محصول سبب شده تا کار گردش هوا در آن بخوبی انجام شود و بدین ترتیب از فاسد شدن و یا بو گرفتن مواد داخل آن جلوگیری بعمل آید. 

وجود دستگیره های محکم و ارگونومیک امکان جا به جایی و حمل این سبد را راحت تر کرده است. برای این سبد قیمت مقرون به صرفه ای در نظر گرفته شده است و تا به امروز موفق شده فروش خوبی را به ثبت برساند. 

بررسی نظرات کاربران نشان می دهد اکثر مشتریان از خرید این سبد نظم دهنده مخصوص مسافرت و گردش رضایت داشته اند.

مشخصات

نظر کاربران

3- سبد پیک نیک 48 پارچه مهروز مدل Globular

سبد پیک نیک 48 پارچه مهروز مدل Globular در چهار رنگ مختلف تولید و روانه بازار شده است و تا به امروز موفق شده 76 درصد مشتریان را راضی نگه دارد. جنس این محصول از پلاستیک بهداشتی می باشد که ضمن میل کردن غذا با خیالی راحت، دیگر لازم نیست نگران شکستن ظروف و وسایل همراه باشید. 

این محصول از: ۶ عدد بشقاب بزرگ در ابعاد: ۲۱x۲۱x۱ سانتی متر – ۶ عدد پیش دستی در ابعاد: ۱۹x۱۹x۱ ،شش عدد بشقاب خورشت خوری در ابعاد: ۱۷x۱۷x۲ سانتی متر – ۱ عدد سینی در ابعاد: ۲۲x۲۲x۲ سانتی متر – ۲ عدد نمکدان در ابعاد: ۶x۳x۳ سانتی متر – ۶ عدد قاشق در ابعاد: ۱۸x۴x۱ سانتی متر – ۶ عدد چنگال در ابعاد: ۱۸x۲x۲ سانتی متر – ۶ عدد کاسه در ابعاد: ۱۱x۱۱x۵ سانتی متر و ۶ عدد لیوان در ابعاد: ۷x۷x۹ سانتی متر تشکیل شده که یک مجموعه کامل محسوب می شود.

بدلیل نوع جنس این سبد پیک نیک شما می توانید آن را همواره در صندوق عقب خودرو نگهداری کرده و در اسرع وقت برای بیرون رفتن و گردش مهیا شوید. زیرا علاوه بر تهیه مواد خوراکی سفر، آماده کردن وسایل ضروری سفر زمان بر است که در آخر هم شاید چندتای آنها از قلم افتاده و فراموش شوند. 

اما این مجموعه، همه وسایل را با اشغال کمترین فضا و بصورت مرتب در اختیار شما دوستان قرار می دهد تا از گردش و بیرون رفتن نهایت لذت را ببرید. ضمنا امکان شستشوی ظروف داخل این سبدِ کاربردی بوسیله ماشین ظرفشویی وجود دارد.

مشخصات

نظر کاربران

4- سبد پیک نیک لیمون مدل895

یکی از موفق ترین شرکت های داخلی در زمینه تولید صنایع پلاستیکی و جهیزیه عروس بدون شک شرکت لیمون می باشد. این شرکت برای تولید وسایل مختلف، از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه استفاده می کند که در کیفیت نهایی محصول تاثیر بسیار زیادی دارد. 

سبد پیک نیک لیمون مدل 895 ساخت همین شرکت معتبر و نام آشناست و تا به امروز موفق شده 93 درصد مشتریان خود را راضی نگه دارد. این محصول تنوع رنگ فوق العاده ای دارد و شما می توانید آن را در 11 رنگ مختلف سفارش دهید. 

داشتن درب و بدنه محکم، وجود منافذ متعدد بر روی بدنه جهت گردش مناسب هوا و داشتن دستگیره های مقاوم از مهمترین ویژگی های این سبد مسافرتی محسوب می شوند که در کسب رضایت بالای مشتری هم تاثیر بسزایی داشته اند.

مشخصات

نظر کاربران

5- سبد پیک نیک ۷۰ پارچه پونا پلاست مدل p70

سبد پیک نیک ۷۰ پارچه پونا پلاست مدل p70 در 4 رنگ مختلف و زیبا تولید و روانه بازار شده است. شما عزیزان می توانید هم اکنون رنگ دلخواهتان را بصورت اینترنتی سفارش داده تا در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید. این محصول تا به امروز فروش خوبی را تجربه کرده است. 73 درصد افرادی که این کالا را خریداری کرده اند آن را به دیگران جهت خرید پیشنهاد داده اند.

۶ بشقاب پلوخوری، ۶ بشقاب خورشت خوری، ۶ پیش دستی، ۶ کاسه، ۶ لیوان دسته دار، ۶ قاشق استیل، ۶ چنگال استیل، ۶ قاشق چایخوری استیل، ۳ کارد استیل، درب بطری بازکن، قندان، جاشکری، نمکپاش، ظرف میوه درب دار و سبد آبکشی این مجموعه را تشکیل می دهند. 

دستمال نانو، درب جداشونده که کاربرد سینی دارد از دیگر ویژگی های کاربردی این مجموعه می باشند. طراحی داخلی این سبد با ظرافت و دقت بالایی انجام شده و تمام وسایل ضروری مسافرت در آن گنجانده شده است تا ضمن آماده شدن سریعتر، دیگر نگران گم شدن و یا کم و کسر وسایل مورد نیاز سفرتان نباشید.

مشخصات

نظر کاربران

6- سبد پیک نیک لیمون مدل AT104

سبد پیک نیک لیمون مدل AT104 گزینه ای مناسب برای افرادی که به دنبال خرید سبد مسافرتی با رنگی خاص می گردند خواهد بود زیرا شرکت معتبر لیمون این محصول خود را در 17 رنگ متنوع به بازار عرضه کرده است. 81 درصد افرادی که تجربه خرید و استفاده از این محصول را داشته اند آن را به دیگران جهت خرید پیشنهاد داده اند. 

این مجموعه متشکل از یک باکس می باشد که درون آن 4 عدد لیوان و یک قندان وجود دارد. کیفیت بسیار بالا، داشتن دستگیره های ارگونومیک و محکم و داشتن درب از دیگر ویژگی های مهم این سبد مسافرتی محسوب می شوند.

مشخصات

نظر کاربران

7- سبد پیک نیک لیمون کد 815

یکی از معروف ترین و موفق ترین شرکت هایی که در زمینه تولید ظروف و وسایل پلاستیکی فعالیت دارد و تا به امروز موفق شده سهم بزرگی از بازار فروش را به خود اختصاص دهد برند لیمون می باشد. سبد پیک نیک لیمون تا به امروز موفق شده رضایتمندی 97 درصدی مشتریان را بدست آورد که درصد قابل توجهی است. جنس این سبد مسافرتی از پلاستیک می باشد. 

درب های این محصول بصورت قفل شونده طراحی شده اند تا از باز شدن ناگهانی جلوگیری شود. وجود دستگیره های محکم کار جا به جایی آن را راحت تر کرده است.

مشخصات

نظر کاربران

8- سبد پیک نیک زیبا سازان مدل ثمین 3

سبد پیک نیک زیبا سازان مدل ثمین 3 دارای ظاهری بسیار شیک و طراحی شکیل می باشد. این سبد بشکل یک صندوقچه زیبا طراحی شده که می توانید هم بعنوان نظم دهنده وسایل شخصی و هم بعنوان سبد مسافرتی از آن استفاده کنید. جنس این سبد از پلاستیک می باشد که بشکل حصیری بافته شده است. 

نوع بافت بدنه علاوه بر زیبایی، بدلیل وجود منافذ زیاد کار گردش هوا را تسهیل کرده است. برای استحکام و حفظ فرم بدنه، فریم این سبد از فلز ساخته شده است. درب سبد بوسیله یک قفل بسته می شود تا وسایل درون سبد محفوظ باشند. 

دو عدد دستگیرۀ محکمِ فلزی در دو طرف سبد تعبیه شده که برای جا به جایی می توانید از آنها استفاده کنید.

مشخصات

نظر کاربران

9- سبد مسافرتی مدل آترین

مشخصات

نظر کاربران

10- سبد پیک نیک 85 پارچه لیمون مدل لبخند

سایر توضیحات سبد پیک‌نیک با قابلیت استفاده به‌عنوان ظرف نگهدارنده: دارای سرویس غذاخوری ۸ نفره شامل: یک عدد دیس با ابعاد ۲۰ × ۳۰ سانتی‌متر – هشت عدد بشقاب غذاخوری با ابعاد ۲ × ۲۱ × ۲۱ سانتی‌متر – هشت عدد پیش‌دستی با ابعاد ۲ × ۱۷.۳ × ۱۷.۳ سانتی‌متر – هشت عدد بشقاب گود با ابعاد ۳ × ۱۷.۳ × ۱۷.۳ سانتی‌متر – سه عدد آبکش سبزی با ابعاد ۳.۸ × ۱۴ × ۱۸.۵ سانتی‌متر – هشت عدد پیاله با ابعاد ۵ × ۹.۴ × ۹.۴ سانتی‌متر – هشت عدد قاشق غذاخوری – هشت عدد چنگال غذاخوری – هشت عدد کارد – دو عدد نمکدان دو طرفه – هشت عدد لیوان با ابعاد ۷.۵ × ۶.۴ × ۶.۴ سانتی‌متر – یک عدد رنده – یک عدد کفگیر – یک عدد قاشق بزرگ – یک عدد ظرف نگهدارنده ۳۳۰ میلی‌لیتری – یک عدد ظرف نگهدارنده با ابعاد ۵ × ۱۰.۵ × ۱۷.۵ همراه با دو ظرف مجزا داخل آن و یک عدد ظرف آبلیموخوری.

مشخصات

نظر کاربران

11- سبد مسافرتی 13 پارچه صدف کد 11

مشخصات

نظر کاربران

12- سبد مسافرتی بابل کارپت مدل FBC011

مشخصات

نظر کاربران

13- سبد مسافرتی کد BOU-S110

مشخصات

نظر کاربران

14- سبد پیک نیک ریبا کد 1

مشخصات

نظر کاربران

15- سبد پیک نیک مدل 170

مشخصات

نظر کاربران

16- سبد مسافرتی 65 پارچه بازن پلاس مدل ترک لایف

سایر توضیحات سبد پیک نیک: ۱ عدد باکس بدنه – ۱ عدد عدد آبکش – ۱ عدد سینی – بشقاب غذاخوری ۶ عدد – بشقاب پیش دستی ۶ عدد – بشقاب خورشت خوری ۶ عدد – کاسه ماست خوری ۶ عدد – قاشق غذاخوری ۶ عدد – چنگال ۶ عدد – کارد میوه خوری ۶ عدد – قاشق چای خوری ۶ عدد – لیوان ۶ عدد – نمکپاش ۱ عدد – کفگیر ۱ عدد – قاشق دسته بلند ۱ عدد – بادبزن ۱ عدد – ظرف فریزری ۱ عدد – سبد سبزی ۳ عدد – قاشق دسته بلند – کفگیر قابلیت اتصال به یکدیگر و استفاده بعنوان قیچی سالاد – سینی این محصول بعنوان سینی آبگیر در زیر سبد و سینی پذیرایی قابل استفاده است. ضمنا این کالا ساخت ايران می باشد.

مشخصات

نظر کاربران

17- سبد پیک نیک 50 پارچه پاتریس کد 74

مشخصات

نظر کاربران

18- سبد پیک نیک آریسام مدل MD1179

مشخصات

نظر کاربران

19- سبد مخصوص مسافرت 32 پارچه بازن مدل M014

مشخصات

نظر کاربران

20- سبد پیک نیک توفکس مدل 4016

مشخصات

نظر کاربران

21- سبد پیک نیک 72 پارچه آوا مدل همسفر

سایر توضیحات سبد پیک نیک: سبد مسافرتی ملامین و پلاستیک – ۷۲ پارچه و کاربردی – دیس بزرگ ملامین دو عدد ابعاد: ۲×۲۲×۲۹ سانتی متر – بشقاب غذا خوری ملامین شش عدد ابعاد: ۳×۲۲×۲۲ سانتی متر – پیش دستی ملامین شش عدد ابعاد: ۲×۱۹×۱۹ سانتی متر – پیاله ماست ملامین شش عدد ابعاد: ۵×۱۴×۱۴ سانتی متر – لیوان ملامین شش عدد ابعاد: ۹×۷×۷ سانتی متر -کاسه سالاد ملامین یک عدد ابعاد: ۸×۲۲×۲۲ سانتی متر – ظرف نگهدارنده پلاستیکی گرد بزرگ یک عدد (دو پارچه): قطر ۱۱ ارتفاع هشت سانتی متر – ظرف نگهدارنده پلاستیکی گرد کوچک یک عدد (دو پارچه): قطر ۹ ارتفاع ۶ سانتی متر -کاسه سبد یک عدد (دو پارچه) ابعاد: ۷×۱۹×۱۹ سانتی متر – ظرف نگهدارنده پلاستیکی مربع یک عدد ( دو پارچه ) ابعاد : ۵×۱۰×۱۰ سانتی متر – ظرف دسر ملامین شش عدد ابعاد: ۳×۱۱ سانتی متر – نمکدان دو عدد پلاستیکی – ظرف اصلی پلاستیکی (دو پارچ) ابعاد: ۲۳×۲۶×۳۴ سانتی متر – قاشق غذا خوری، چنگال، کارد و قاشق مربا خوری هر کدام شش عدد پلاستیکی – پیمانه دسته دار پلاستیکی یک عدد – کفگیر و ملاقه ملامین هر کدام یک عدد.

مشخصات

نظر کاربران

22- سبد مسافرتی 66 پارچه مدل 1804

مشخصات

نظر کاربران

23- سبد مخصوص پیک نیک مسافرتی و آشپزخانه یزدگل مدل ۰۳۵

مشخصات

نظر کاربران

24- سبد پیک نیک 15 پارچه هوم کت مدل دلنار کد 01

مشخصات

نظر کاربران

25- سبد پیک نیک ممتاز پلاستیک مدل 310

مشخصات

نظر کاربران

26- سبد پیک نیک 54 پارچه مدل MD747

مشخصات

نظر کاربران

27- سبد پیک نیک 50 پارچه کد Bita 001

مشخصات

نظر کاربران

28- سبد پیک نیک 55 پارچه تاپکو مدل Journey

سایر توضیحات کالا: سبد پیک نیک با قابلیت استفاده به‌عنوان ظرف نگهدارنده دارای یک دسته برای حمل آسان – وزن ظرف نگهدارنده: ۶۲۶ گرم – شش عدد بشقاب گود با ابعاد ۳ × ۲۰.۵ × ۲۰.۵ سانتی متر و وزن ۱۲۱ گرم – شش عدد پیش‌دستی با ابعاد ۲۰ × ۲۰ سانتی‌متر و وزن ۶۴ گرم – شش عدد پیاله با ابعاد ۴ × ۸ سانتی‌متر و وزن ۱۲ گرم – شش عدد لیوان با ابعاد ۸.۵ × ۷ سانتی متر و وزن ۲۶ گرم – شش عدد قاشق کوچک به طول ۱۰.۵ سانتی متر و هشت عدد قاشق غذاخوری به طول ۱۷ سانتی متر – شش عدد چنگال کوچک به طول ۱۰.۵ سانتی متر و و هشت عدد قاشق غذاخوری به طول ۱۷ سانتی‌متر – شش عدد چاقو به طول ۱۶ سانتی متر – یک عدد ظرف نگهدارنده پلاستیکی با ابعاد ۴ × ۶.۵ × ۱۱ سانتی متر و وزن ۵۱ گرم – یک عدد نمکدان – یک عدد بادبزن و یک عدد تخته گوشت.

مشخصات

نظر کاربران

29- سبد مسافرتی مهروز مدل 160

مشخصات

نظر کاربران

30- سبد نظم دهنده و پیک نیک ریبا کد 02

سبدهای ارگانایزر مخصوص سفر و پیک نیک به شما اجازه می دهند تا وسایل مورد نیاز سفر را بصورت مرتب و منظم همراه داشته باشید. سبد پیک نیک ریبا در ابعاد 50*30*26 سانتی متری تولید و به بازار عرضه شده است. 

ابعاد مناسب در کنار دستگیره های مقاوم کار جابجایی و حمل آن را آسان تر کرده است علاوه بر اینکه فضای خوبی برای همراه داشتن وسایل مختلف سفر برای شما فراهم می کند. برای مقاومت و طول عمر بیشتر محصول، بدنه از فلز ساخته شده که البته برای حفظ زیبایی با روکشی از پارچه پوشانده شده است. 

در واقع با خرید این محصول با یک تیر دو نشان زده اید چرا که علاوه بر کیفیت بالا، ظاهر این سبد مسافرتی بسیار زیبا و چشم نواز است.

مشخصات

نظر کاربران

√ راهنمای خرید​…

نکاتی در خصوص خرید بهترین مدلهای سبد پیک نیک

خرید اینترنتی یا حضوری: شما عزیزان می توانید به دو صورت اینترنتی یا حضوری اقدام به خرید سبد پیک نیک نمایید. در خریدهای حضوری بهتر است با مد نظر قرار دادن اطلاعات این مقاله انتخابی هوشمندانه داشته باشید. اگر هم قصد خرید بصورت اینترنتی را دارید ضمن خرید از فروشگاه های مجاز و دارای اینماد، به قسمت مشخصات سبد پیک نیک مراجعه کرده تا با جزئیات بیشتر آن آشنا شوید. مطالعه نظرات کاربرانی که از سبد مسافرتی مد نظر شما استفاده کرده اند بسیار مثمر ثمر و مفید می باشد و می تواند به شما در انتخاب بهترین گزینه کمک زیادی کند.

ویژگی های مهم: بهتر است در هنگام خرید سبد پیک نیک یا سبد مسافرتی به مواردی همچون: جنس سبد، داشتن دسته، ابعاد و اندازه، داشتن درب، داشتن سوراخ روی بدنۀ آن توجه کنید. اغلب شرکت های سازنده سبدهای پیک نیک، از مواد نشکن مانند پلاستیک و حصیر در ساخت آنها استفاده می کنند تا در حین جابجایی و سفر دچار شکستگی نشوند. یکی از ویژگی هایی که بهتر است حتما در هنگام خرید به آن توجه داشته باشید وجود دستگیره و درب سبد مسافرتی می باشد. داشتن دستگیره در این نوع سبدها کار حمل آنها را تسهیل می کند و داشتن درب از بیرون ریختن وسایل درون آنها جلوگیری خواهد کرد. در خصوص ابعاد و اندازه سبدهای مسافرتی هم باید تعداد اعضای خانواده را در نظر بگیرید تا انتخابی درست داشته باشید. داشتن منفذ روی بدنه سبد پیک نیک، سبب گردش مناسب هوا شده که ویژگی مهمی بخصوص در سفرهای طولانی می باشد.

قیمت کالا: سبدهای پیک نیک در انواع مختلفی در بازار وجود دارند که طبیعتا قیمت های متفاوتی هم خواهند داشت. می توان گفت جنس، برند، کیفیت و اندازه سبد پیک نیک در قیمت نهایی آن بیشترین سهم را دارند. پیشنهاد می شود قبل از خرید، مقدار پولی که قرار است برای خرید سبد پیک نیک صرف کنید را تعیین کرده تا انتخابی سریع تر و دقیق تر داشته باشید. اینکار سبب می شود مدلهایی که در رنج قیمتی شما نیستند از لیست خریدتان بصورت خودکار حذف شوند.

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی تعدادی از باکیفیت ترین و زیباترین مدلهای سبد پیک نیک و ارائه نکاتی در خصوص خرید این محصول، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. به شما عزیزان مطالعه مقاله هایی تحت عنوان: بهترین مدل های سبد رخت، سبد نظم دهنده کابینت و یخچال، پرفروشترین مدل های کلمن، بهترین مدلهای یخدان مسافرتی، بهترین مدلهای چادر مسافرتی، پرفروشترین مدلهای فایل کشویی، بهترین ارگانایزرهای صندوق عقب، بهترین مدل های ساک ورزشی، بهترین مدلهای کوله پشتی کوهنوردی و پرفروشترین مدلهای کیسه خواب موجود در بازار را پیشنهاد می کنیم. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *