منوی دسته بندی

ساک ورزشی -خرید اینترنتی بهترین و باکیفیت ترین ساک های ورزشی

ورزش کردن روح نشاط و شادابی را در انسان زنده می کند و او را از نظر جسمی و روحی در سطح بالاتری قرار می دهد. جالب است بدانید تحقیقات اخیر در این زمینه نشان می دهد برخی از سموم بدن انسان، تنها از راه تعرق و منافذ پوستی از بدن خارج می شوند که ورزش کردن مستمر این مهم را میسر می کند. اگر اهل ورزش کردن هستید حتما نیاز به یک کیف یا ساک ورزشی را حس کرده اید. 

با داشتن یک ساک ورزشی براحتی می توانید لباس، بطری آب، کفش ورزشی، جوراب، خوراکی و سایل مورد نیاز خود را مرتب در داخل آن چیده و به سالن فوتسال، باشگاه بدنسازی و یا تکواندو بروید و نگران گم شدن و یا جا گذاشتن آنها نباشید. 

امروز در این بخش از دقیق شو قصد داریم تا علاوه بر راهنمای خرید ساک ورزشی، تعدادی از بهترین و پرفروشترین مدل های آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. پس تا آخر همراه ما باشید.

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات انواع مختلف ساک ورزشی اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید.

1- ساک ورزشی برساد مدل Bb 204

خرید اینترنتی ساک ورزشی

ساک ورزشی برساد مدل Bb 204 در سه رنگ مشکی، سرمه ای و زرشکی در بازار موجود می باشد که هم اکنون می توانید رنگ دلخواه خود را بصورت اینترنتی از دیجیکالا سفارش داده تا در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید. 79 درصد افرادی که تجربه استفاده از این محصول را داشته اند خرید این کیف ورزشی را به دیگران هم پیشنهاد کرده اند. 

جنس این کیف از برزنت می باشد که علاوه بر امکان شستشو، مقاومت خوبی در برابر کشش، وزن بالا، پاره شدن و فشار دارد. ابعاد 53*24*21 سانتی متری کیف به شما اجازه می دهد وسایل زیادی را بتوانید با خود حمل کنید. البته به اضافه فضای اصلی، دو محفظه زیپ دار برای قرار دادن وسایل کوچکتر و یا وسایلی مانند کفش ورزشی که بهتر است بصورت جداگانه از دیگر وسایل قرار گیرند در نظر گرفته شده است. 

از ویژگی های دیگر این کیف می توان به: نحوه بسته شدن بوسیله زیپ، ضدآب بودن و ظاهری شیک و زیبا اشاره کرد. 

یکی از ویژگی های مهم و کاربردی کیف ورزشی برساد حمل بصورت دستی و بصورت کوله پشتی می باشد که در شرایط مختلف می توانید از هر کدام از آنها استفاده کنید.

مشخصات

نظر کاربران

2- ساک ورزشی طرح ریبوک مدلBL

ساک ورزشی طرح ریبوک مدل BL در هشت رنگ مختلف در دیجی کالا موجود می باشد. این کیف یکی از کیف های ورزشی پرفروش دیجی کالا می باشد. از اصلی ترین علل فروش بالای این محصول می توان به قیمت گذاری منصفانه و کیفیت بالای آن اشاره کرد. 

کیف طرح ریبوک تا به امروز موفق شده رضایت 83 درصد مشتریان خود را جلب کند. این محصول از جنس چرم و به شکلی بسیار زیبا و شیک طراحی شده است و علاوه بر کیفیت مطلوب، ظاهر زیبایی دارد و براحتی از پس وزن وسایل تا 8 کیلوگرم بر می آید. 

علاوه بر محفظه اصلی، محفظه های متعدد زیپ دار دست شما را برای تفکیک وسایل مختلف و سر و سامان دادن به آنها باز گذاشته است.

مشخصات

نظر کاربران

3- کیف ورزشی مدل BL

ساک ورزشی مدل BL یکی دیگر از کیف های ورزشی است که فروش بالایی را تجربه کرده که شاید مهمترین دلیل آن قیمت مقرون بصرفه و اقتصادی آن باشد. در کنار قیمت مناسب، این کیف از استحکام خوبی برخوردار بوده و تحمل جا به جایی وسایل تا هشت کیلوگرم را دارد که ارزش خرید آن را بالا برده است. 

جنس این محصول از چرم می باشد که علاوه بر استحکام خوب، ظاهری زیبا و براق دارد و براحتی می توانید در صورت لزوم آن را با یک پارچه نمناک تمیز کنید. 

شرکت سازنده این کیف به بحث امنیتی آن هم بی توجه نبوده و در قسمت زیپ، امکان نصب قفل را فراهم کرده است تا براحتی بتوانید در صورت نیاز آن را قفل کنید.

مشخصات

نظر کاربران

4- سـاک وسایل ورزش و باشگاه چرم ونوم مدل S004

ساک ورزشی چرم ونوم مدل S 004 در شش رنگ متنوع و زیبا در بازار موجود می باشد که می توانید مطابق با سلیقه خود رنگ دلخواهتان را از دیجی کالا سفارش دهید. 76 درصد افرادی که این محصول را خریداری کرده اند آن را جهت خرید به دیگران پیشنهاد داده اند. جنس این محصول از برزنت می باشد. 

برزنت به مقاومت در برابر فشار و عمر طولانی شهرت دارد و می توانید روی طول عمر بالای آن حساب کنید. چهار عدد محفظه زیپ دار دست شما را برای حمل وسایل مختلف اعم از لباس ورزشی، حوله، کفش ورزشی، توپ فوتبال یا سالن، جوراب و تفکیک آنها باز گذاشته است. 

یکی دیگر از ویژگی های مهمی که باید درهنگام خرید ساک ورزشی به آن توجه داشته باشید قابلیت شستشوی آن است. کیف ورزشی ونوم با توجه به جنسی که دارد دست شما را برای شستن دوره ای آن باز می گذارد.

مشخصات

نظر کاربران

5- ساک ورزشی فوروارد مدل FCLT006

یکی از شرکت هایی که در تولید وسایل ورزشی مانند: کوله پشتی کوهنوردی، کیسه خواب، چادر مسافرتی، ساک ورزشی و غیره فعالیت دارد شرکت فوروارد می باشد. سیاست این شرکت ایرانی تولید محصولاتی باکیفیت می باشد و همواره سعی داشته قیمت نهایی محصولات عرضه شده به بازار را منصفانه و معقول در نظر بگیرد. 

ساک ورزشی فوروارد مدل FCLT006 توسط همین شرکت نام آشنای ایرانی تولید و به بازار عرضه شده است و علاوه بر فروش بالا، تا به امروز موفق به کسب رضایتمندی 87 درصد خریداران شده است. جنس این محصول از پلی استر می باشد که علاوه بر طول عمر زیاد، مقاومت در برابر اوزان بالا و قابلیت شستشو، عملیات گردش هوا را بخوبی انجام می دهد. 

وجود دستگیره و بند رودوشی به شما اجازه می دهد تا بتوانید هم بصورت دستی و هم بصورت رودوشی آن را حمل کنید. این محصول علاوه بر محفظه اصلی، محفظه های زیپ دار متعددی در کناره ها دارد که به شما اجازه می دهد وسایلی مانند کفش ورزشی، خوراکی، بطری آب، وسایل ورزشی و غیره را به تفکیک با خود حمل کنید.

مشخصات

نظر کاربران

6- ساک ورزشی گوگانا مدل gog2030

ساک ورزشی گوگانا مدل gog 2030 در رنگ های مشکی، سرمه ای و طوسی در بازار موجود می باشد که علاوه بر کیفیت بسیار بالا، ظاهر شیک و زیبایی دارد. طبق نظر سنجی انجام شده این محصول تا به امروز موفق شده 72 درصد مشتریان خود را راضی نگه دارد. 

جنس این کیف از برزنت می باشد و امکان حمل آن بصورت دستی، کوله پشتی و رودوشی وجود دارد. این محصول بصورت ضدآب تولید شده و امکان شستشوی آن وجود دارد. 

یکی از ویژگی های جذاب این کوله، داشتن محفظه ای مجهز به پد تهویه هوا می باشد که برای قرار دادن کفش ورزشی طراحی شده است.

مشخصات

نظر کاربران

7- ساک ورزشی مدل Sport Style 2024

ساک ورزشی مدل Sport Style 2024 در سه رنگ بسیار زیبا و جذاب توسط جمهوری خلق چین تولید و به بازار عرضه شده است. این ساک تا به امروز موفق شده رضایتمندی 83 درصدی مشتریان را به ثبت برساند. جنس این ساک از پلی استر می باشد که از مهمترین ویژگی های آن می توان به سبک بودن و مقاوم بودن در برابر پارگی اشاره کرد. 

همچنین بافت رویه آن در برابر آب نفوذ ناپذیر بوده و آب درون کیف نفوذ نخواهد کرد. علاوه بر محفظه اصلی سه عدد جیب زیپدار روی کیف وجود دارد که دست شما را برای همراه داشتن وسایل آن هم به تفکیک باز می گذارد. 

به لطف داشتن دستگیره و بند رودوشی حمل کیف به دو صورت امکان پذیر است. شما عزیزان هم اکنون می توانید رنگ دلخواهتان را بصورت اینترنتی سفارش داده تا در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید.

مشخصات

نظر کاربران

8- ساک ورزشی مدل RF-02

مشخصات

نظر کاربران

9- ساک ورزشی مدل NK-5320

مشخصات

نظر کاربران

10- کیف ورزشی برساد مدل Bb 202

مشخصات

نظر کاربران

11- ساک ورزشی فوروارد کد FCLT9908

مشخصات

نظر کاربران

12- ساک ورزشی مدل rbk سایز M

مشخصات

نظر کاربران

13- کیف ورزشی مدل FN

مشخصات

نظر کاربران

14- ساک ورزشی مدل KS-107

مشخصات

نظر کاربران

15- ساک ورزشی گوگانا مدل 20030

مشخصات

نظر کاربران

16- کیف ورزشی مدل 59-3498

مشخصات

نظر کاربران

√ راهنمای خرید​…

نکاتی در خصوص خرید بهترین مدلهای ساک ورزشی

جنس: ساک های ورزشی در جنس های چرم مصنوعی، چرم طبیعی، پارچه، برزنت و پلاستیک تولید و به بازار عرضه می شوند که طبق سلیقه و میزان بودجه ای که برای خرید در نظر گرفته اید می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. سعی کنید مدل هایی را انتخاب کنید که دارای مقاومت بالا در برابر فشار و پاره شدن باشند و از پس وزن و حمل وسایل شما بر بیایند. مسلما استفاده از متریال بادوام و مقاوم در کوله پشتی ها و ساک های ورزشی همیشه قابل توجه است. چرا که بسیاری از ورزشکاران در محیط های باز و سالن های ورزشی فعالیت می کنند و حتی ممکن است یک کیف ورزشی را بخواهند چندین سال استفاده کرده و همراه خود به سالن ورزشی یا حتی مسافرت ببرند. با توجه به اینکه پس از فعالیت های ورزشی هوازی لباس های شما بدلیل عرق کردن خیس می شود باید به دنبال مدلی باشید که بتواند هوا را بخوبی از خود عبور دهد. بی توجهی به این موضوع سبب می شود تا ساک ورزشی به سرعت بوی نامطبوع بگیرد و دیگر استفاده از آن خوشایند نخواهد بود. پس جنس ساک ورزشی و دوام آن برای هر ورزشکار اهمیت ویژه ای دارد. علاوه بر جنس ساک، به کیفیت دوخت، اتصالات و زیپ ها هم توجه کنید. زیرا اکثر مواقع خرابی کیف های ورزشی از این قسمت ها می باشد.

قیمت ساک ورزشی: ساک های ورزشی در انواع مختلفی در بازار موجود می باشند که طبیعتا قیمت های متفاوتی هم خواهند داشت. می توان گفت جنس، کیفیت و و برند ساک ورزشی در قیمت نهایی آن بیشترین سهم را دارند. پیشنهاد می شود قبل از خرید؛ مقدار پولی که قرار است برای خرید صرف کنید را تعیین کرده تا انتخابی سریع تر و دقیق تر داشته باشید. اینکار سبب می شود مدل هایی که در رنج قیمتی شما نیستند از لیست خریدتان بصورت خودکار حذف شوند.

قسمت های جدا کننده: یکی دیگر از ویژگی های کاربردی و جذابی که می توانید در هنگام خرید به آن توجه داشته باشید تعداد قسمت های تفکیک شده می باشد. قسمت های تفکیک شده به شما اجازه می دهد تا هر وسیله را در سر جای خودش قرار دهید تا ضمن دسترسی سریعتر به وسیله مورد نظر، وسایلی مانند کفش ورزشی تان را جدای از وسایل دیگر گذاشته تا آلودگی به آنها سرایت نکند.

خرید اینترنتی یا حضوری: شما عزیزان می توانید به دو صورت اینترنتی یا حضوری اقدام به خرید ساک ورزشی نمایید. در خریدهای حضوری بهتر است با مد نظر قرار دادن اطلاعات این مقاله انتخابی کاملا هوشمندانه داشته باشید. اگر هم قصد خرید بصورت اینترنتی را دارید ضمن خرید از فروشگاه های مجاز و دارای اینماد، به قسمت مشخصات کالا مراجعه کرده تا با جزئیات بیشتر آن آشنا شوید. مطالعه نظرات کاربرانی که از ساک ورزشی مدنظرتان استفاده کرده اند بسیار مثمر ثمر و مفید می باشد و می تواند به شما در انتخاب بهترین گزینه کمک زیادی کند.

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی تعدادی از بهترین مدلهای ساک ورزشی و ارائه نکاتی در خصوص خرید این کالا، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. به شما عزیزان مطالعه مقاله هایی با عنوان: راهنمای خرید بهترین مدل های بین بگ، بهترین مدلهای استخر بادی، پرفروشترین مدلهای وان حمام، بهترین مدلهای دوچرخه کوهستان، باکیفیت ترین مدلهای اسکوتر برقی، پرفروشترین مدلهای تردمیل برقی، بهترین مدلهای کوله پشتی کوهنوردی، پرفروشترین مدلهای کیسه خواب و بهترین مدلهای چادر مسافرتی را پیشنهاد می کنیم.    

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *