منوی دسته بندی

ساطور آشپزی- خرید بهترین و باکیفیت ترین ساطورهای آشپزخانه

یکی از مهمترین قسمت های هر خانه، آشپزخانه آن است. کارهایی از قبیل شستن ظروف و پختن غذا درون آشپزخانه انجام می شود. برای پخت سریعتر و بهتر غذا بهتر است آشپزخانه را به تمام وسایل ضروری و کاربردی تجهیز کنیم. یکی از کاربردی ترین و مهمترین وسایلی که در آشپزخانه ها دیده می شود ساطور آشپزی می باشد. 

ساطور دارای یک تیغه پهن و بزرگ است که برای خرد و تکه تکه کردن گوشت، مرغ و استخوان استفاده می گردد. البته برای خرد کردن میوه هایی مانند نارگیل و آناناس که پوست ضخیمی دارند هم می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

ساطورها یکی از ابزارهای اصلی قصاب ها هم محسوب می شوند که کار آنها را برای خرد کردن گوشت و استخوان گاو و گوسفند راحت تر می کند. با توجه به تنوع بسیار زیاد ساطور آشپزی امروز در این بخش از دقیق شو تصمیم گرفتیم تا علاوه بر راهنمای خرید ساطور آشپزی، تعدادی از باکیفیت ترین مدل های آن را به شما معرفی کنیم. پس تا آخر همراه ما باشید.

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات پرفروشترین مدلهای ساطور آشپزی، اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید.

1-ساطور آشپزی زولینگ مدل کلون هنکلز اینترنشنال کد 0096

خردی ساطور آشپزی

ساطور آشپزی زولینگ مدل کلون هنکلز اینترنشنال کد 0096 یکی از باکیفیت ترین ساطورهای آشپزخانه موجود در دیجی کالا می باشد که می توانید بصورت اینترنتی این محصول را سفارش داده تا در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید. 

جنس بدنه این ساطور از استیل ضد زنگ و بهداشتی می باشد. بدلیل استحکام بالا و ضخامت مناسب تیغه می توانید از آن برای خرد کردن بزرگ ترین استخوان ها استفاده کنید. 

مبدا برند ساطور زولینگ مدل کلون هنکلز اینترنشنال کشور آلمان است که به ساخت کالاهای باکیفیت شهرت دارد.

مشخصات
نظر کاربران

2-ساطور آشپزی مصطفی مدل 507

ساطور آشپزی مصطفی مدل 507 در سه رنگ مختلف موجود می باشد که می توانید رنگ دلخواه خود را سفارش دهید. این ساطور تا به امروز موفق شده 94 درصد مشتریان خود را راضی نگه دارد که درصد قابل توجهی است. 

شاید از مهمترین دلایل محبوبیت این ساطور بتوان به کیفیت مناسب و قیمت گذاری منصفانه آن اشاره کرد. جنس تیغه از فلز و دسته ساطور مصطفی از چوب ساخته شده است.

مشخصات
نظر کاربران

3-سـاطور آشـپزی حیدری مدل K-003

ساطور آشپزی حیدری مدل K -003 قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای دارد. جنس تیغه از فلز و دسته آن از چوب می باشد و ظاهری بسیار زیبا دارد که حک شدن نام برند بر روی تیغه ی ساطور در این زیبایی بی تاثیر نبوده است. 

75 درصد خریداران از این محصول رضایت داشته اند و آن را به دیگران جهت خرید پیشنهاد کرده اند. تیغه تیز و برنده در کنار استحکام کم نظیر تیغه، دست شما را برای خرد کردن انواع استخوان ها ریز و درشت باز می گذارد.

مشخصات
نظر کاربران

4-ساطور آشپزی و چاقو‌ تیزکن جی فی نی مدل G.W.2GP

یکی از شرکت های معتبر و نام آشنا در این زمینه برند جی فی نی ایتالیا می باشد. این شرکت با تولید و عرضه محصولات بسیار باکیفیت موفق شده سهم بزرگی از بازار فروش را به خود اختصاص دهد و همواره در بین رقبا حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد. ساطور آشپزی و چاقو‌ تیزکن جی فی نی مدل G.W.2GP ساخت همین شرکت است. 

تیغه و دسته این ساطور بصورت یک تکه ساخته شده که سبب می شود کاربر ضمن راحتی بیشتر بتواند ضربات سهمگین تری را بر استخوان و گوشت وارد نماید. همچنین یک تکه بودن این محصول دوام و طول عمر آن را بیشتر کرده است. 

ساطور آشپزی جی فی نی با لیزر تیز شده که باعث می شود به راحتی کند نشود. تیغه ساطور از جنس استیل ضدزنگ می باشد که موفق شده استاندارد اتحادیه اروپا را اخذ نماید. 

همراه این محصول یک عدد چاقو تیزکن برای شما ارسال می گردد تا در مواقع لازم بتوانید بدون دردسر آن را در اسرع وقت تیز نمایید.

مشخصات
نظر کاربران

5-ساطور آشپزی وینر کد W.G.141

ساطور آشپزی وینر کد W.G.141 از دیگر ساطورهای باکیفیت معرفی شده در این بخش می باشد. این ساطور آشپزی تا به امروز موفق شده 80 درصد مشتریان خود را راضی نگه دارد. مبدا برند این ساطور کشور آلمان است که محصولات باکیفیتی را به بازار جهانی عرضه می کند. 

جنس تیغه و بدنه از استیل می باشد. یک تکه بودن این محصول علاوه بر طول عمر بیشتر، به کاربر اجازه می دهد بدون نگرانی از آسیب دیدن تیغه و یا جدا شدن دسته از تیغه، بتواند ضربات محکمی را به استخوان و گوشت وارد کند. 

دسته این ساطور برای زیبایی بیشتر و خوش دست بودن با ABS پوشانده شده است. شما می توانید بصورت اینترنتی این محصول کاربردی را سفارش دهید.

مشخصات
نظر کاربران

6-ساطور آشپزی الماس زنجان مدل قصابی کد01

هر سرآشپز و کدبانوی با سلیقه و کاربلد، در آشپزخانه به یک عدد ساطور تیز و برنده احتیاج دارد. ساطور آشپزی الماس زنجان مدل قصابی کد 01 دارای یک تیغه فولادی و ضخیم است که هیچ استخوان گاو و گوسفندی از ضربات آن در امان نخواهد بود و براحتی آنها را خرد می کند.

این ساطور در ابعاد 34*7.5*2 سانتی متر تولید و به بازار عرضه شده است که ابعاد مناسبی برای یک ساطور آشپزخانه محسوب می شود. جنس دسته ساطور از چوب می باشد که سبب می شود به هیچ عنوان دسته از درون دستان شما سر نخورد. 

چنانچه به دنبال خرید یک ساطور آشپزی حرفه ای و باکیفیت می گردید در خرید این محصول شک نکنید.

مشخصات
نظر کاربران

7-ساطور مدل گوریلا کد YPK-CH30CM

مشخصات
نظر کاربران
8-ساطور آشپزی حیدری مدل BET-HAMEKAR
مشخصات
نظر کاربران
9-ساطورآشپزی مدل ch35
مشخصات
نظر کاربران

10-سـاطور آشـپزی جی فی نی مدل GSN.7

مشخصات
نظر کاربران

11-ساطور آشپزخانه مدل 376

مشخصات
نظر کاربران

√ راهنمای خرید​…

نکاتی در خصوص خرید ساطور آشپزی

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی تعدادی از پرفروشترین و باکیفیت ترین مدل های ساطور آشپزی و ارائه نکاتی در خصوص خرید این محصول، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. به شما عزیزان مطالعه مقاله هایی با عنوان: راهنمای خرید بهترین مدلهای بین بگ، میز ناهارخوری، سرویس پارچ و لیوان، نمکدان، سوفله خوری، ساندویچ ساز، جابرنجی، ساعت دیواری و بهترین مدلهای قفسه حمام از برندهای مختلف را پیشنهاد می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *