منوی دسته بندی

راکت پینگ پنگ -معرفی بهترین و باکیفیت ترین مدلهای موجود

√ راکت پینگ پنگ

ورزش کردن سلامت شما را تضمین، عمر شما را طولانی و شور و نشاط را در شما افزایش می دهد. با ورزش کردن علاوه بر تناسب اندام، مقاومت بدن شما در برابر بیماری ها و یا ویروس هایی مانند کووید 19 افزایش می یابد. همچنین تحقیقات نشان می دهد ورزش کردن آستانه صبر و تحمل افراد را افزایش می دهد. رشته های ورزشی بسیار زیادی در جهان وجود دارد که می توانید با کمترین امکانات و حداقل هزینه آنها را انجام دهید. یکی از ورزش های بسیار محبوب و مهیج که طبق آمار بدست آمده نزدیک به 1 میلیارد نفر طرفدار دارد ورزش پینگ پنگ یا همان تنیس روی میز می باشد.

این رقم حدود یک هشتم جمعیت کل جهان را تشکیل می دهد و می توان گفت از هر هشت نفر یک نفر از آنها به این رشته ورزشی علاقه مند هستند. ورزش پینگ پنگ ورزشی است که سرعت عمل را در شما افزایش داده و تمرکز و هماهنگی عصب و عضله شما را ارتقا می بخشد.

تاریخچه پینگ پنگ برخلاف تصور برخی که فکر می کنند برای کشورهای آسیایی مانند ژاپن و چین می باشد به کشور بریتانیا برمی گردد. برای اینکه بتوانید به بازی مهیج تنیس روی میز مشغول شوید باید مایحتاج آن را که شامل میز تنیس، توپ، پارتنر و راکت پینگ پنک می باشد را فراهم کنید. یکی از مهمترین وسایلی که در کیفیت بازی تنیس روی میز تاثیر زیادی می گذارد راکت پینگ پنگ می باشد.

راکت های پینگ پونگ در انواع مختلف مبتدی تا حرفه ای در بازار موجود می باشند که شما می توانید حسب سطح، کیفیت و میزان مهارت خود در بازی تنیس روی میز دست به انتخاب و خرید آنها بزنید. امروز در این بخش از دقیق شو قصد داریم تا علاوه بر راهنمای خرید راکت پینگ پنگ، تعدادی از بهترین و باکیفیت ترین مدلهای آن را به شما معرفی کنیم. پس تا آخر همراه ما باشید.

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات انواع راکت پینگ پنگ اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید.

1- راکت پینگ پنگ استیگا مدل Pollux

خرید راکت پینگ پنگ مبتدی تا حرفه ای

راکت تنیس استاندارد و حرفه ای دارای ویژگی هایی است که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. یک راکت تنیس روی میز استاندارد دارای صفحه ای 15 سانتی متری است که این عدد با احتساب طول دسته به 25 سانتی متر می رسد. در ساخت یک راکت پینگ پونگ استاندارد از 85 درصد چوب استفاده می شود که هر کدام از صفحات با روکش پلاستیکی آج دار پوشانده می شوند.​

راکت پینگ پنگ استیگا مدل Pollux در دو رنگ قرمز و چند رنگ موجود می باشد. این محصول برای افراد حرفه ای و ماهر طراحی شده و تمامی استانداردهای لازم در ساخت آن رعایت شده است. این محصول توسط شرکتی معتبر و متخصص در این زمینه تولید و به بازار عرضه گردیده است و نظرات ثبت شده در خصوص آن مثبت ارزیابی می گردد.​

مشخصات

نظر کاربران

2- راکت تنیس روی میز دونیک مدل Waldner Line Level 600

راکت پینگ پنگ دونیک مدل Waldner Line Level 600 قیمت مناسب و کیفیت خوبی دارد. این راکت توسط کشور آلمان تولید و به بازار عرضه شده است. این شرکت سالهای متمادی است که در این زمینه فعالیت دارد و با تولید محصولات بسیار باکیفیت موفق شده سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص دهد. این شرکت تمامی وسایل مورد نیاز این ورزش مهیج مانند توپ، راکت و میز پینگ پونگ را تولید می کند.

وزن این راکت 145 گرم بوده و هر کدام از صفحات با روکش اسفنجی پوشانده شده اند. روکش اسفنجی با فناوری و تکنولوژی پی ال اس ساخته شده که به کاهش و توزیع وزن بهتر و کنترل بهتر توپ کمک می کند. 

77 درصد افرادی که این راکت را خریداری کرده اند آن را به دیگران هم پیشنهاد داده اند. شما می توانید هم اکنون این محصول را بصورت اینترنتی و با قیمتی مقرون به صرفه تهیه نمایید.

مشخصات

نظر کاربران

3- راکت پینگ پنگ دونیک شیلدکروت مدل Carbotec Level 7000

راکت پینگ پنگ دونیک شیلدکروت مدل Carbotec Level 7000 توسط کشور آلمان تولید و به بازار عرضه شده است. وزن کم راکت در کنار طراحی ارگونومیک سبب شده تا به بهترین شکل بتوانید تکنیک ها و استراتژی خود را در بازی پیاده سازید و به همین خاطر در بسیاری از مواقع بر رقبا فائق شوید. این دسته وزن کمی دارد و هر کدام از صفحات با روکش اسفنجی 2.3 میلی متری پوشانده شده است.​

در ساخت این محصول از تکنولوژی کاربن استفاده گردیده و گزینه ای مناسب برای افرادی است که در این زمینه بصورت حرفه ای فعالیت دارند. بکارگیری این تکنولوژی، به پینگ پونگ بازهای سرعتی و تهاجمی کمک می کند تا به بهترین شکل با رقیب خود به رقابت بپردازند. نظرات ثبت شده در خصوص این محصول مثبت ارزیابی می شود.​

مشخصات

نظر کاربران

4- راکت پینگ پونگ اسپادان تویز مجموعه 2 عددی به همراه توپ

راکت پینگ پنگ اسپادان تویز مجموعه 2 عددی به همراه توپ، تا به امروز فروش خوبی را به ثبت رسانده است. 71 درصد افرادی که تجربه استفاده از این راکت را داشته اند آنرا به دیگران جهت خرید پیشنهاد کرده اند.

همراه با دو عدد دسته راکت 3 عدد توپ مخصوص هم برای بازی کردن شما ارسال می شود و فقط شما به یک عدد میز مخصوص پینگ پونگ که البته در برخی از بوستان ها، پارک ها و فضاهای سبز وجود دارد احتیاج خواهید داشت. 

از مهمترین ویژگی های این محصول که ارزش خرید آن را بالا برده است می توان به قیمت مناسب و به صرفه، کیفیت خوب و رعایت حداقل استانداردهای لازم برای انجام بازی پینگ پنگ اشاره کرد.

مشخصات

نظر کاربران

5- راکت پینگ پونگ مدل گلد کاپ کد 0110

راکت پینگ پنگ مدل گلد کاپ کد 0110 رنگ مشکی، تا به امروز موفق شده 94 درصد مشتریان خود را راضی نگه دارد که درصد قابل توجهی است. این راکت تنیس روی میز به تناسب کیفیتی که دارد قیمت مقرون به صرفه ای برای آن در نظر گرفته شده است و هم اکنون می توانید آن را بصورت اینترنتی سفارش دهید.​

راکت پینگ پنگ گلدکاپ به شکلی ارگونومیک طراحی شده است که حتی با وجود ساعت ها تمرین و بازی شما را خسته نخواهد کرد. بدنه این راکت از چوب می باشد که با روکش دولایه اسفنجی پوشانده شده است. اسفنج نرم، مسطح و منعطف استفاده شده در این دسته به شما اجازه کنترل بهتر و زدن ضربات دقیق تر را می دهد.​

مشخصات

نظر کاربران

6- راکت پینگ پونگ مدل ۲۰۲۰ مجموعه 2 عددی همراه با توپ

یکی از ورزش های مهیج، مفرح و پرطرفدار ورزش پینگ پونگ یا همان تنیس روی میز می باشد. این ورزش علاوه بر دور هم جمع کردن دوستان به سلامت و نشاط افراد کمک کرده و تمرکز آنها را افزایش می دهد. برای انجام این ورزش مهیج شما نیاز به میز پینگ پونگ، توپ و راکت استاندارد دارید.

راکت پینگ پونگ نقش مهمی در هر چه بهتر پیاده کردن استراتژی و تکنیک های شما دارد و از اینرو در انتخاب و خرید آن باید دقت کنید. اگر به دنبال بازی کردن پینگ پنگ بصورت مبتدی تا نیمه حرفه ای هستید و یا تازه شروع به بازی پینگ پنگ کرده اید بهتر است از راکت های پینگ پنگ ارزان قیمتی که استانداردها در آنها رعایت شده است استفاده کنید.

ما به شما خرید راکت پینگ پنگ مدل ۲۰۲۰ مجموعه 2 عددی همراه با توپ را پیشنهاد می کنیم. علاه بر دو عدد راکت سه عدد توپ هم برای مشتری ارسال می گردد. شما می توانید این محصول مقرون به صرفه و باکیفیت را در دو رنگ مشکی و چند رنگ بصورت اینترنتی سفارش دهید.

این راکت تنیس روی میز تا به امروز فروش خوبی را به ثبت رسانده است. شاید بتوان گفت از مهمترین دلایل فروش خوب این محصول قیمت ارزان و کیفیت مناسب آن بوده است. بررسی نظرات مشتریان در خصوص این کالا نشان می دهد اکثر آنها از خرید این راکت رضایت داشته اند. 

ابعاد استاندارد، وزن مناسب، روکش اسفنجی و نرم در کنار طراحی ارگونومیگ به شما اجازه می دهد ساعت ها به این بازی مهیج و مفرح پرداخته و تکنیک های خود را اجرا یا مرور کنید.

مشخصات

نظر کاربران

7- راکت تنیس روی میز دونیک مدل ovtcharov caro speed بسته 2 عددی به همراه توپ

راکت تنیس روی میز دونیک مدل ovtcharov caro speed بسته 2 عددی به همراه 3 عدد توپ و یک کیف برای شما ارسال می گردد. طبق بررسی های انجام شده این راکت برای افرادی که سبک بازی آنها تدافعی است گزینه ای بسیار عالی می باشد.

این راکت تا به امروز موفق به کسب رضایتمندی 73 درصدی مشتریان شده است. شما می توانید هم اکنون و بصورت آنلاین این راکت پینگ پونک را با قیمتی مقرون بصرفه سفارش دهید و از بازی تنیس روی میز لذت ببرید.​

مشخصات

نظر کاربران

8- راکت پینگ پونگ لوکی مدل X2 STAR

مشخصات

نظر کاربران

9- راکت پینگ پنگ دونیک شیلدکروت مدل TT-Bat Protection Level S 400

مشخصات

نظر کاربران

10- راکت پینگ پنگ دونیک شیلدکروت مدل Sensation Line Level 700

مشخصات

نظر کاربران

11- راکت پینگ پنگ دانلوپ مدل FLUX NEMISIS 200

مشخصات

نظر کاربران

12- راکت پینگ پنگ دانلوپ مدل FLUX EXTREME 100

راکت پینگ پنگ دانلوپ مدل FLUX EXTREME 100 با وزن 160 گرم تولید و به بازار عرضه شده است.

طول راکت 25.5 سانتی متر و طول دسته 10 سانتی متر می باشد. ابعاد استاندارد این راکت سبب می شود تا با تسلط خوبی به انجام بازی بپردازید و ضربات دقیقی را به توپ وارد کنید. 

طراحی ارگونومیک دسته و روکش اسفنجی و نرم این راکت پینگ پونگ بدون شک تجربه خوبی را برای شما رقم خواهد زد و گزینه ای مناسب برای شروع دوران حرفه ای خواهد بود. لازم بذکر است در صورت تمایل می توانید این محصول را بصورت اینترنتی سفارش دهید و از بازی کردن با آن لذت ببرید. برای سفارش کافیست تا بر روی تصویر بالا کلیک نمایید.

مشخصات

نظر کاربران

13- راکت تنیس روی میز استیگا مدل Core

مشخصات

نظر کاربران

14- راکت پینگ پنگ استیگا مدل Touch

مشخصات

نظر کاربران

15- راکت تنیس روی میز استیگا مدل Premier

راکت پینگ پنگ استیگا مدل Premier توسط برندی معتبر در این زمینه تولید و به بازار عرضه شده است. خرید این محصول به علاقه مندان به بازی تنیس روی میز که بصورت نیمه حرفه ای و آماتور به این بازی می پردازند پیشنهاد می گردد.

این راکت به شکلی اصولی و استاندارد ساخته شده و به شما انجام یک بازی مهیج و فوق العاده را هدیه می کند. ارزش خرید این محصول با توجه به کیفیت راکت، مناسب بوده و خرید آن پیشنهاد می گردد.

مشخصات

نظر کاربران

√ راهنمای خرید​…

نکاتی مهم در خصوص خرید بهترین مدلهای راکت پینگ پنگ مبتدی تا حرفه ای

نکات مهم: حتما در هنگام خرید راکت پینگ پنگ به موارد مهمی همچون: طراحی ارگونومیک و استاندارد، ابعاد، کفی استاندارد، جنس روکش راکت، نوع و جنس تیغه و وزن راکت توجه کنید تا گزینه ای مناسب با میزان مهارت و سطح خود خریداری نمایید. دقت داشته باشید طبق توصیه کارشناسان این حوزه بهتر است افراد مبتدی از راکت های پینگ پنگی که دارای روکش اسفنجی نرم تر و منعطف تر است استفاده کنند. اما افرادی که حرفه ای به این رشته ورزشی می پردازند و بیشتر میل هجومی داشته و اغلب سرویس های خود را بصورت سرعتی می زنند بهتر است به سراغ راکت هایی با اسفنج های کم ضخامت تر و سفت تر بروند.

قیمت: راکت های پینگ پونگ در انواع مختلفی از مبتدی تا حرفه ای تولید و به بازار عرضه می گردند که طبیعتا قیمت های متفاوتی خواهند داشت. پیشنهاد می شود قبل از خرید مقدار پولی که قرار است برای خرید راکت پینگ پنگ خرج کنید را تعیین کرده تا انتخابی سریع تر و دقیق تر داشته باشید. اینکار سبب می شود مدل هایی که در رنج قیمتی شما نیستند از لیست خریدتان بصورت خودکار حذف شوند.

خرید اینترنتی یا حضوری: شما عزیزان می توانید به دو صورت اینترنتی یا حضوری اقدام به خرید راکت تنیس روی میز کنید. در خریدهای حضوری بهتر است با مد نظر قرار دادن اطلاعات این مقاله انتخابی هوشمندانه داشته باشید. اگر هم قصد خرید بصورت اینترنتی را دارید ضمن خرید از فروشگاه های مجاز، به قسمت مشخصات کالا مراجعه کرده تا با جزئیات بیشتر آن آشنا شوید. مطالعه نظرات کاربرانی که تجربه استفاده از راکت پینگ پنگ مد نظر شما را داشته اند در خریدهای اینترنتی بسیار مثمر ثمر و مفید می باشد که می تواند به شما در انتخاب بهترین گزینه کمک زیادی کند.

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی تعدادی از باکیفیت ترین مدلهای راکت پینگ پنگ و ارائه نکاتی در خصوص خرید این محصول، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. به شما عزیزان مطالعه مقاله هایی با عنوان راهنمای خرید: پرفروشترین مدلهای راکت تنیس، بهترین کفش های ورزشی مردانه، بهترین کفشهای ورزشی زنانه، بهترین مدل های کفش فوتبال، برترین مدل های کیسه خواب و بهترین مدلهای میز فوتبال دستی را پیشنهاد می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *