منوی دسته بندی

خرید اینترنتی 12 مدل از بهترین دستمال مرطوب نوزاد خارجی و ایرانی 1403

بهترین دستمال مرطوب نوزاد از چه برندی و از کجا بخرم؟ در این بخش از دقیق شو قصد داریم تا 12 تا از بهترین دستمال مرطوب نوزاد که ضمن فروش بالا موفق به کسب رضایتمندی حداکثری از سوی مشتریان شده اند را خدمت شما دوستان معرفی کنیم. با توجه به اینکه قرار است از دستمال مرطوب بصورت مستقیم روی پوست استفاده کنید حتما توجه داشته باشید که آن را از مراکز و فروشگاه های معتبر تهیه نمایید و به برند و شرکت سازنده آن هم دقت کنید. همچنین با توجه به حساسیت های بالای این محصول، توجه به شرکت سازنده و کسب مجوزهای لازم از سازمان غذا و دارو از اهمیت بسیار بالایی در حفظ سلامت خود و فرزندتان، برخوردار است. مدل های معرفی شده در این بخش تماما از برندهای معتبر بازار بوده و دارای مجوز لازم از سازمان غذا و دارو می باشند. تا آخر همراه ما باشید.

با پیشرفت علم و تکنولوژی و به تبع آن بالا رفتن سطح آگاهی مردم، اغلب افراد به اهمیت بسیار بالای خود مراقبتی، رعایت توصیه های بهداشتی بخصوص مراقبت از پوست و مو واقف و آگاهند. از طرفی استفاده بیش از حد از وسایل آرایشی و بهداشتی می تواند صدماتی به پوست و بافت آن وارد کند و تحریک پذیری و پیری زودرس را به دنبال داشته باشد. هنگامی که کرم یا پودر بر روی پوست خود می مالید سبب بسته شدن منافذ پوست شده و همین موضوع منجر به عدم تنفس درست سلولهای پوستی و آسیب به آنها می شود که می تواند تبعات، عوارض و مشکلات پوستی برای شما بوجود آورد. برخی بر این باورند که برای پاک کردن ذرات آرایش بهتر است صورت خود را با آب و صابون بشویند. خوب است بدانید صابون بدلیل اینکه یک شوینده قوی می باشد و درصد قلیایی بالایی دارد می تواند در صورت استفاده بیش از حد سبب خشکی پوست شما شود کما اینکه مواد و ذرات آرایشی موجود در منافذ پوست را بخوبی از بین نخواهد برد. به عقیده بسیاری از کارشناسان بهترین گزینه برای پاک کردن آرایش صورت استفاده از دستمال مرطوب است.

دستمال مرطوب دارای ترکیباتی چون آب، مواد شوینده ملایم، مرطوب کننده، نرم کننده، ویتامین های مورد نیاز پوست و گلیسیرین میباشد که باعث می شود ذرات آرایشی بهداشتی بصورت کامل از منافذ پوست بیرون کشیده شود تا پوست شما به خوبی بتواند اکسیژن را جذب کرده و در عین حال هیچ گونه تحریک پذیری و التهابی در پوست بوجود نیاید. البته کاربردهای دستمال مرطوب در زندگی روزمره ما انسان ها به اینجا ختم نمی شود. دستمال مرطوب کاربردهای فراون دیگری هم دارد که اگر تا آخر مقاله همراهمان باشید با آنها آشنا خواهید شد.

لازم بذکر است شما می توانید با کلیک بر روی دکمه ها و تصاویر ضمن مشاهده عکس های بیشتر، قیمت روز و مشخصات انواع مختلف دستمال مرطوب کودک اقدام به خرید مدل دلخواهتان نمایید. پیشنهاد می شود به مطالب: ساک لوازم نوزاد چه مارکی خوبه و بهترین مدل پستانک برای نوزاد یکسری بزنید شاید برای شما مفید باشند. 

1- دستمال مرطوب کودک دلفین مدل B5 بسته 120 عددی

خرید دستمال مرطوب کودک بصورت اینترنتی

محصول فوق از کیفیت بالایی برخوردار است و تا به امروز موفق به کسب رضایتمندی 87 درصدی از سوی مشتریان شده است که مهر تاییدی بر کیفیت بالای آن میباشد. دستمال مرطوب کودک دلفین در بسته بندی پلاستیکی با وزن 130 گرم و در تعداد 120 عدد در بازار موجود می باشد که می توانید نسبت به خرید آن اقدام کنید.

در ترکیبات این محصول در کنار استفاده از ویتامین ایی و ب 5 از نرم کننده و مرطوب کننده هم استفاده شده تا ضمن تقویت پوست، هیچ گونه خشکی، التهاب و یا آسیبی متوجه پوست شما نشود و با خیالی آسوده بتوانید از آن استفاده کنید. این محصول جزو بهترین دستمال مرطوب نوزاد از نگاه والدین است. 

مشخصات

نظر کاربران

2- دستمال مرطوب کودک وی کر کد 0572
خرید دستمال مرطوب کودک بصورت اینترنتی

دستمال مرطوب کودک وی کر ساخت ایران می باشد و با کسب مجوزهای لازم از سازمان غذا و دارو گزینه ای مناسب و مطمئن برای فرزندتان خواهد بود. این محصول در بسته بندی پلاستیکی و با وزن 300 گرم در تعداد 63 عدد به بازار عرضه شده و یکی از بهترین دستمال مرطوب نوزاد است.

در ترکیبات این دستمال مرطوب از عصاره های مختلفی چون: لوندر، کالاندولا و کامومیل استفاده شده است که دارای خواصی چون: نرم کنندگی و رطوبت رسانی قوی می باشند. همچنین عصاره های استفاده شده در آن دارای ویژگی های دیگری چون ضد التهاب و تسکین دهنده میباشند.

با توجه به اینکه بچه ها پوشک می شوند زمینه و شرایط برای بوجود آمدن ویروس، باکتری، التهابات پوستی، سوزش و درد کاملا مهیاست اما شرکت سازنده تمام این موارد را در نظر گرفته و با اضافه کردن عصاره های کاملا گیاهی در صدد برطرف کردن آنها برآمده است.

لازم بذکر است با توجه به لطافت و حساسیت بالای پوست کودک و نوزاد شرکت وی به هیچ عنوان از مواد شیمیایی مانند الکل و پارابن که می تواند سبب تورم، التهاب، خشکی پوست و حتی بوجود آمدن تحریکات عصبی و مشکلاتی از این قبیل شود، استفاده نکرده است تا کوچکترین خطری پوست فرزندتان را تهدید نکند.

مشخصات

نظر کاربران

3- دستمال مرطوب کودک بانیو مدل 03 بسته 120 عددی

خرید دستمال مرطوب کودک بصورت اینترنتی

دستمال مرطوب بانیو تا به امروز موفق به کسب رضایتمندی 94 درصدی از سوی مشتریان خود شده است که نشان از کیفیت بالای این محصول دارد. این محصول با دارا بودن ویتامین E دارای خواصی چون مرطوب کنندگی قوی و ضدالتهاب می باشد و با وزن 300 گرمی و در تعداد 120 عدد به بازار عرضه شده است. در ترکیبات این محصول از هیچگونه مواد شیمیایی استفاده نشده تا با خیالی آسوده بتوانید از آن برای دلبندتان استفاده کنید.

مشخصات

نظر کاربران

4- دستمال مرطوب فیروز با عصاره آلوئه‌ورا بسته 64 عددی
خرید دستمال مرطوب کودک بصورت اینترنتی

شرکت فیروز فعالیت خود را از سال 1353 به عنوان اولین و بزرگترین تولید کننده محصولات بهداشتی کودک در خاورمیانه شروع کرد. از همان ابتدا با کمک گرفتن و مشورت از بهترین و معتبرترین شرکت هایی که در این زمینه فعالیت داشتند سعی داشت به اعتبار و موفقیت های روزافزون شرکت جامه عمل بپوشاند که پس از گذشت حدود 40 سال توانسته به این مهم دست پیدا کند.

محصولات شرکت فیروز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند تا جایی که می توان از نظر کیفیت آنها را با نمونه های خارجی مقایسه کرد. از ویژگی های مهم محصولات این شرکت می توان به کیفیت مناسب و قیمت گذاری معقول و منطقی اشاره کرد که همین موارد سبب فروش بالا و اعتماد مشتری به محصولات ساخت این شرکت شده است. دستمال مرطوب کودک فیروز که تصویر آن را در بالا مشاهده می کنید تا به امروز فروش خوبی را تجربه کرده است و توانسته سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص دهد.

همچنین 81 درصد کسانی که از این دستمال مرطوب استفاده کرده اند آن را جهت خرید پیشنهاد داده اند. این محصول با تعداد 64 عدد و در بسته بندی محکم و استوانه ای به بازار عرضه شده است. دستمال مرطوب فوق دارای ویژگی هایی می باشد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

از عصاره آلوئه ورا در آن استفاده شده است که خاصیت ضد التهابی بسیار خوبی دارد و با توجه به اینکه بچه ها پوشک می شوند می تواند بسیار کارساز و مثمر ثمر واقع شود. از آلانتویین در ترکیبات آن استفاده شده که خاصیت نرم کنندگی، تسکین درد، رفع قرمزی و التهابات را دارا میباشد.

از عصاره کالاندولا که دارای خاصیت تسکین دهندگی خوبی می باشد در ترکیبات این محصول استفاده شده است تا با هر بار استفاده در صورت التهابات و سوزش ناشی از برخورد ادرار با پوست و یا رطوبت ناشی از پوشک کردن، درد و تورم پوست لطیف فرزندتان آرام گیرد.

استفاده از روغن شی باتر به نرمی و لطافت هر چه بیشتر پوست نوزاد کمک می کند. دی پنتنول سبب می شود که سلولهای آسیب دیده سریعتر خود را بازسازی و ترمیم کنند و هر چه سریعتر نشاط اولیه خود را به دست آورند. ویتامین ایی موجود در این محصول از اثرات مخرب رادیکال های آزاد که می تواند متوجه پوست شود محافظت و مراقبت می کند.

با توجه به حساسیت بسیار بالای پوست نوزاد و اینکه این محصول برای استفاده بر روی پوست تولید شده است، شرکت فیروز از هیچگونه موادی مانند الکل، مواد قلیایی یا پارابن که می تواند سبب آسیب و یا خشکی در پوست شود استفاده نکرده است و از این نظر جزو بهترین دستمال مرطوب نوزاد می باشد.

مشخصات

نظر کاربران

5- دستمال مرطوب کودک مولفیکس مدل Wet wipe مجموعه 4 عددی

خرید دستمال مرطوب کودک بصورت اینترنتی

یکی دیگر از برندهای شناخته شده در زمینه تولید محصولات بهداشتی کودک شرکت مولفیکس میباشد که همواره محصولات بسیار باکیفیتی را روانه بازار کرده است. این محصول در بسته بندی 4 عددی و با تعداد 60 عدد به بازار عرضه شده است که دارای خواص مرطوب کنندگی و رایحه خوب و دلنشین میباشد تا با هر بار استفاده از آن، نوزاد شما حس آرامش و راحتی بیشتری داشته باشد.

این محصول با توجه به اندازه مناسبی که دارد به راحتی در ساک کودک جا می گیرد و همواره در دسترس خواهد بود. از دیگر مزایای خرید این محصول علاوه بر خواص ذکر شده، صرفه جویی در مصرف آب میباشد که بسیار مهم و حیاتی است. هر چند شستن بیش از حد پوست لطیف و حساس کودک می تواند عوارضی مانند خشکی و التهاب را برای او به همراه داشته باشد.

مشخصات

نظر کاربران

6- دستمال مرطوب کودک آدونیس مدل A78 بسته 120 عددی

خرید دستمال مرطوب کودک بصورت اینترنتی

محصول فوق موفق به کسب رضایتمندی 100 درصدی از سوی مشتریان خود شده است که قابل توجه و گویای کیفیت بالای آن می باشد. دستمال مرطوب کودک آدونیس دارای ترکیباتی میباشد که علاوه بر حفظ رطوبت و نرمی پوست کودک، التهابات و سوزش های بوجود آمده در اطراف مجاری ادرار کودک را تسکین میدهد و التهابات را به مرور از بین می برد.

این محصول در بسته بندی پلاستیکی و در وزن 400 گرمی و با تعداد 120 عدد در بازار موجود بوده و دارای ویتامین های ایی، ب 5 و خواصی چون: مرطوب کننده، ضدالتهاب، تسکین دهنده و ضد سوزش می باشد. این محصول یکی از بهترین دستمال مرطوب نوزاد است که می توانید خریداری کنید.

مشخصات

نظر کاربران

7- دستمال مرطوب کودک پمپرز مدل Natural clean

خرید دستمال مرطوب کودک بصورت اینترنتی

در مواقعی که به آب دسترسی ندارید بهترین گزینه ای که می تواند در هنگام تعویض پوشک کودک به داد شما برسد بدون شک دستمال مرطوب می باشد که با داشتن ویژگی هایی مانند ضد التهاب، تسکین دهنده، ضد سوزش، نرم کنندگی و مرطوب کنندگی نه تنها کودک شما را تمیز می کند بلکه از خشکی پوست و سوزش مجاری ادرای با دارا بودن ویتامین های لازم و خاصیت ضد ویروس و باکتری جلوگیری خواهد کرد. البته در مواقعی که آب در دسترس می باشد شستشوی بیش از حد پوست لطیف کودک با آب و صابون هم می تواند سبب خشکی و التهاب پوست او شود که باید مراقب بود.

دستمال مرطوب کودک پمپرز مدل نچرال کلین با وزن 300 گرم و در تعداد 64 عدد در بازار موجود بوده و دارای خواص نرم کنندگی و رطوبت رسانی بالا به پوست می باشد و جزو بهترین دستمال مرطوب نوزاد است. این محصول بصورتی بسته بندی شده که بعد از هر بار استفاده می توانید درب آن را ببندید تا دفعات بعدی از آن استفاده کنید و نگران از بین رفتن رطوبت آن نباشید. یکی دیگر از مزایای خرید دستمال مرطوب دسترسی و حمل آسان آن می باشد. شما هر لحظه که اراده کنید می توانید آن را در اختیار داشته باشید و از آن استفاده کنید.

مشخصات

نظر کاربران

8- دستمال مرطوب دکتر آز مدل Emulsion بسته 70 عددی

خرید دستمال مرطوب

مشخصات

نظر کاربران

9- دستمال مرطوب یونی لد مدل آنتی باکتریال بسته 72 عددی
خرید دستمال مرطوب

مشخصات

نظر کاربران

10- دستمال مرطوب نینو مدل eye بسته 45 عددی
خرید دستمال مرطوب

مشخصات

نظر کاربران

11- دستمال مرطوب طرح یونیکورن کد 01 بسته 30 عددی

خرید دستمال مرطوب

مشخصات

نظر کاربران

12- دستمال مرطوب پاک کننده دافی مدل 5IN1 بسته 70 عددی

مشخصات

نظر کاربران

√ راهنمای خرید​…

نکات و کاربرد دستمال مرطوب کودک

  • با توجه به اینکه قرار است از دستمال مرطوب بصورت مستقیم روی پوست استفاده کنید حتما باید از برندهای معتبر بازار که موفق به کسب مجوزهای لازم بهداشتی از سازمان مربوطه شده اند خرید خود را انجام دهید.
  • تعداد، قیمت و نوع بسته بندی از دیگر ویژگی های مهم هنگام خرید است که باید مدنظر قرار گیرد. با توجه به میزان مصرف تان می توانید از بسته بندی با تعداد مختلف استفاده کنید. اگر مصرف تان زیاد می باشد گزینه هایی با تعداد بالا مقرون به صرفه تر خواهد بود. بسته بندی باید محکم، بدون منفذ و دارای ابعاد و اندازه ای مناسب باشد تا براحتی بتوان آن را همیشه همراه داشت.
  • یکی از ویژگی های مثبت دستمال مرطوب بدون شک بوی بسیار خوب آنهاست که ناشی از اسانس های استفاده شده در ترکیباتشان می باشد. اما توجه داشته باشید که این ویژگی برای همه مثبت محسوب نمی شود و شاید پوست لطیف نوزاد به آن واکنش نشان دهد و سبب ایجاد حساسیت گردد که باید در اینصورت قید بوی خوب را بزنید و گزینه هایی که فاقد اسانس می باشند را در سبد خرید خود قرار دهید.
  • دستمال مرطوب همیشه و براحتی می تواند در دسترس قرار بگیرد. علاوه بر اینکه دستمال مرطوب می تواند زمان تعویض پوشک بچه به کار بیاید می تواند برای مثلاً پاک کردن شیری که بر روی بالش او ریخته شده و یا تمیز کردن دندان گیر، شیشه شیر، پاک کردن صورت و پستانک نوزاد بکار بیاید و شما را در زمان هایی که حتی به آب دسترسی ندارید آسوده خاطر کند.
  • بهترین گزینه برای پاک کردن آرایش، استفاده از دستمال مرطوب می باشد. دستمال مرطوب به بهترین شکل منافذ پوستی را تمیز می کند و به تنفس سلولهای پوستی کمک خواهد کرد.
  • حتی می توانید از دستمال مرطوب در جهت تمیز کردن و ضد عفونی کردن میز مطاله، میز رستوران و یا برق انداختن داشبورد ماشین و کفش های خود استفاده کنید.

امیدواریم این بخش از دقیق شو مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشیم با معرفی 12 تا از بهترین دستمال مرطوب نوزاد و ارائه نکاتی در خصوص خرید این کالا، شما را یک قدم به خرید هوشمندانه نزدیک تر کنیم. همچنین خوشحال می شویم از بخش کامنت ها سوالات خود را بپرسید و از طریق فرم “تماس با ما” انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *